Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Καλησπέρα στην ομάδα, θα ήθελα να ρωτήσω είμαι κάτοχος μίας Yamahas XTX 660 και εχω αλλαξει εξάτμιση (akrapovic). Από τότε που άλλαξα παρατήρησα ότι καιει και μυρίζει λάδια η μηχανή, το ρελαντί έχει ανέβει και τυχαίνει να σβήνει μόνη της η μηχανή. Ύστερα άλλαξα και μπαταρία και μετά από λίγες μέρες έχω ανοιχτό το check engine, καθώς πριν βάλω μπροστά την μηχανή μου γράφει στο κοντέρ error 46. Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια πληροφορία? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 4.013 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 (τροποποιήθηκε) Καλησπερα , λογικα τωρα που βαλες την ακραπα θες και remap. Αν εκανες, δες εδω μηπως σε βοηθησει και γλειτωσεις απο τα χερια των stealerships, για διαγνωστικα. http://www.yam-xt.com/errors.html Και εδω απο αλλο μοτο φορουμ http://www.motocikleta.gr/distribution/topic8662.html Τροποποιήθηκε Μάιος 7 , 2020 από τον Denzo 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Ευχαριστώ φίλε μου για τις συμβουλές σου. Άμα ξαναβάλω τις μαμά εξατμίσεις θα επανέλθει η μηχανη όπως ήταν ή τώρα θέλει διαγνωστικό όπως και να έχει? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Denzo 4.013 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 (τροποποιήθηκε) Απο τη στιγμη που τις εβαλες παντως ,θα επρεπε να ειχες ψαξει μηπως βρεις καποιο χαρτη ετοιμο για το steup σου η καποιον παραλληλο εγκεφλο/κομμαντερ. Υπαρχει και λυση για custom χαρτη σε δυναμομετρο . Δεν γνωριζω να σου απαντήσω αν θα εξαφανιστεει το error αμα ξαναβαλεις τις μανισιες. Τροποποιήθηκε Μάιος 7 , 2020 από τον Denzo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Κατάλαβα τι θες να μου πεις φίλε μου, αλλά δεν έχω ιδέα από αυτά που μου γράφεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Canardo 1.294 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 (τροποποιήθηκε) Αυτά τα "σβήνει", "ανεβάζει ρελαντί", θυμίζουν και το γνωστό πρόβλημα με το TPS. Το έχεις ελέγξει αυτό όταν την πήρες (συγκεκριμένοι κωδικοί είχαν το πρόβλημα και νομίζω είχε γίνει και επίσημη ανάκληση); Του πότε είναι το μοτόρι; Νομίζω ότι το πρόβλημα έπαιζε στα μοντέλα μέχρι το '05. (Αλλού το βρίσκω μέχρι τα μοντέλα του 2007 και επίσης για τα *YZF R1, FZ6, MT01, FJR 1300, XV 1700, XT660 and TDM 900 (2005, 2006 & 2007) Τροποποιήθηκε Μάιος 7 , 2020 από τον Canardo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Το μηχανάκι όταν το πήρα (8/5/19) δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι άμα μου είχε σβήσει πριν βάλω άκρα αλλα μετά τις άκρα ξεκίνησαν πολλά. Αυτό με το error 46 νομίζω ότι πρέπει να είναι από την μπαταρία καθώς διάβασα κάτι που έλεγε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Δεν γνωρίζω τι χρονολογία είναι, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είναι πορτοκαλι, λογικά του 2007 είναι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavros-2stroker 1.482 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Αν έχει αλουμινένιο ψαλίδι και αισθητήρα λ (οξυγόνου) είναι το 07 και μετά. Αν έχει το "απλό" σιδερένιο ψαλίδι , ίδια μάσκα με το 660R και δεν έχει αισθητήρα λ είναι 04-06. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2020 Η μάσκα είναι χωρίς το τζαμακι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2020 Αν θυμάμαι καλά έχει σχέση με την φόρτιση το error 46, δλδ από ανορθωτή μέχρι και πηνεία. Δεν έχει σχέση η εξάτμιση. Remap δεν χρειάζεται πάντως μόνο με την εξάτμιση, άμα βάλεις και τα φίλτρα DNA τότε οκ.. Αλλά ρύθμιση σε xt660 = power commander + ρύθμιση σε δυναμόμέτρο ή επαναπρογραμματισμός/remap της ECU. Η ρύθμιση του Co που λένε μερικοί έχει σχέση για το ρελαντί και μόνο, δεν επηρεάζει τίποτα άλλο. Μπορείς να βρεις το manual κατευθείαν από την Yamaha στο ίντερνετ. Μπορεί να δεις στην άδεια την πρώτη άδεια κυκλοφορίας της μοτό σου και δεις ποια χρόνια είναι. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Canardo 1.294 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2020 Αντιγράφω από το service manual: code No: 46. Symptom: Power supply to the fuel injection system relay is not normal. Probable cause of malfunction: • Open circuit in wire harness • Malfunction in rectifier/regulator • Malfunction in A.C. magneto rotor Refer to "CHARGING SYSTEM" in chapter 8. Ξεκίνα με μια μέτρηση στην μπαταρία και μετά πας προς τα πίσω. Εγώ θα έριχνα μια ματιά και στο TPS, εκτός και αν βεβαιωθούμε για την χρονολογία της μηχανής ή αν είμαστε σίγουροι (λέμε τώρα ) ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε αλλάξει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.496 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2020 Σημείωση: Αν ψάχνει τη χρονιά για ανακλήσεις και γενικότερα τεχνικά θέματα (πχ ανταλλακτικά, κτλ) καλύτερα βάσει αριθμού πλαισίου. Το πότε βγήκε η πρώτη άδεια δεν λέει κάτι απαραίτητα. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2020 Εχω βάλει και φίλτρο k & n Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
telephoner 2.250 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2020 Μπαταρία για ποιο λόγο άλλαξες; Κοίταξε τους πόλους μήπως έχουν χαλαρώσει και μέτρα με ένα πολύμετρο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kill Kostas 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2020 Μπαταρία άλλαξα γιατί έμεινα από μπαταρία. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες