Jump to content
telephoner

RWD vs FWD vs who knows?

Recommended Posts

Το MT είναι γάμος. Ένας φίλος κόντεψε να το χαρίσει μέχρι να το δώσει. Αν θες να το διώξεις μετά, που θα θες, σκέψου το σοβαρά. 

 

πριν 20 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μόλις σε συμπάθησα, να ξερεις. Αν έλλειπε και η παντελώς περιττή διευκρίνιση στην παρένθεση...

Ανοίξτε ένα τοπικ να συζητήσουμε περι του θέματος κίνησης, έχει πολύ ψωμί όπως το βλέπω. Ξεκινάω με τυράκι : Όσοι υποστηρίζουν ότι η σωστή κίνηση είναι πίσω έχουν φάει όβερ 10 τσαγιέρες από προσθιοκίνητο && δεν ξέρουν να κάνουν ένα παντιλίκι της προκοπής, CHANGE MY MIND.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος telephoner έγραψε:

Ανοίξτε ένα τοπικ να συζητήσουμε περι του θέματος κίνησης, έχει πολύ ψωμί όπως το βλέπω. Ξεκινάω με τυράκι : Όσοι υποστηρίζουν ότι η σωστή κίνηση είναι πίσω έχουν φάει όβερ 10 τσαγιέρες από προσθιοκίνητο && δεν ξέρουν να κάνουν ένα παντιλίκι της προκοπής, CHANGE MY MIND.

Όταν το μακρυνό 2009 πήρα το S3 των φτωχών , ολογραφως Scirocco 2.0, ήταν η εποχή που νόμιζα πως θα βρεξω μικροκουρτσιτσα με σοβαρό νιμου λόγω σοβαρών για την εποχή γκαζιων. Τι έκανα λοιπόν ο μαϊντανός; Όπου πετύχαινα ανοιχτό slk /Z4 /cayenne (μέχρι s) στην παραλιακή του έριχνα κι από μια καλή πιστεύοντας πως στο επόμενο φανάρι θα κατέβει κάτω το νιμου ( που πάντα υπηρχε μέσα σε αντίθεση με το άδειο ροκο ) , θα παρατήσει την άγνωστη εκδοχή του Κοκλώνη που ήταν οδηγός και θα μπει  όπως ο Ροσσι στο Μουτζελο μέσα στο αμάξι του λαού ,ολογράφως VW. Το σχέδιο δεν πέτυχε, τα slk συνέχιζαν να φορτώνουν, εγώ συνέχισα να καίω τσάμπα βενζίνη μέχρι που το 2012 πιστεψα πως η δουλειά θα γίνει με τα δίτροχα cayenne , ολογράφως GS/multi. Μην κουράζω, ακόμα παρθένος είμαι από άποψη οχηματικης φορτωτικής.

 

ΥΓ: Οι 10 τσαγιέρες ήταν η μίνιμουμ ημερήσια ταρίφα. Τα δε mx5,MR2 κτλπ τα κοιτούσα όπως τα GS g310 με το Μουλτι. Κι αυτά βέβαια φορτωμένα ήταν αλλά οκ. 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος telephoner έγραψε:

Το MT είναι γάμος. Ένας φίλος κόντεψε να το χαρίσει μέχρι να το δώσει. Αν θες να το διώξεις μετά, που θα θες, σκέψου το σοβαρά. 

 

Ανοίξτε ένα τοπικ να συζητήσουμε περι του θέματος κίνησης, έχει πολύ ψωμί όπως το βλέπω. Ξεκινάω με τυράκι : Όσοι υποστηρίζουν ότι η σωστή κίνηση είναι πίσω έχουν φάει όβερ 10 τσαγιέρες από προσθιοκίνητο && δεν ξέρουν να κάνουν ένα παντιλίκι της προκοπής, CHANGE MY MIND.

Εννοείτε αν δημιουργηθεί ανάλογο θέμα( επιβάλλεται νομίζω) να απαντήσω .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος telephoner έγραψε:

Όσοι υποστηρίζουν ότι η σωστή κίνηση είναι πίσω έχουν φάει όβερ 10 τσαγιέρες από προσθιοκίνητο

Κι εγώ κι εγώ. Όταν βλέπω σβαρνόκωλα μπροστοκούνητα, εύχομαι να είναι τόσο πολύ πιο γρήγορα, που να μην τα βλέπω καν. Να μην τα συναντάω ρε παιδί μου. Ποτέ.

Να έχουν 24 ώρες μπροστά μου προπορεία, για σιγουριά, αν γίνεται.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος telephoner έγραψε:

Ανοίξτε ένα τοπικ να συζητήσουμε περι του θέματος κίνησης, έχει πολύ ψωμί όπως το βλέπω. Ξεκινάω με τυράκι : Όσοι υποστηρίζουν ότι η σωστή κίνηση είναι πίσω έχουν φάει όβερ 10 τσαγιέρες από προσθιοκίνητο && δεν ξέρουν να κάνουν ένα παντιλίκι της προκοπής, CHANGE MY MIND.

Είχα Transporter.

Θα σέβεσαι :baby:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Όταν το μακρυνό 2009 πήρα το S3 των φτωχών , ολογραφως Scirocco 2.0, ήταν η εποχή που νόμιζα πως θα βρεξω μικροκουρτσιτσα με σοβαρό νιμου λόγω σοβαρών για την εποχή γκαζιων. Τι έκανα λοιπόν ο μαϊντανός; Όπου πετύχαινα ανοιχτό slk /Z4 /cayenne (μέχρι s) στην παραλιακή του έριχνα κι από μια καλή πιστεύοντας πως στο επόμενο φανάρι θα κατέβει κάτω το νιμου ( που πάντα υπηρχε μέσα σε αντίθεση με το άδειο ροκο ) , θα παρατήσει την άγνωστη εκδοχή του Κοκλώνη που ήταν οδηγός και θα μπει  όπως ο Ροσσι στο Μουτζελο μέσα στο αμάξι του λαού ,ολογράφως VW. Το σχέδιο δεν πέτυχε, τα slk συνέχιζαν να φορτώνουν, εγώ συνέχισα να καίω τσάμπα βενζίνη μέχρι που το 2012 πιστεψα πως η δουλειά θα γίνει με τα δίτροχα cayenne , ολογράφως GS/multi. Μην κουράζω, ακόμα παρθένος είμαι από άποψη οχηματικης φορτωτικής.

 

ΥΓ: Οι 10 τσαγιέρες ήταν η μίνιμουμ ημερήσια ταρίφα. Τα δε mx5,MR2 κτλπ τα κοιτούσα όπως τα GS g310 με το Μουλτι. Κι αυτά βέβαια φορτωμένα ήταν αλλά οκ. 

DdfNzV6.jpg

Κατάθεση ψυχής, σεβασμός.

πριν 16 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Είχα Transporter.

Θα σέβεσαι :baby:

:wub:

Το αγαπημένο του θείου Γιάννη στο GT5...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τσι στάγιο ''Κοκλώνης''; Με άγνωστους όρους, να ξέρετε, εγώ δεν συνεχίζω.

Ρε παιδί μου, Αλέξανδρος Πετρίδης στη γράμμωση 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ρε παιδί μου, Αλέξανδρος Πετρίδης στη γράμμωση 

Τώρα μας υποχρέωσες.

BTW όλο αυτό,

πριν 2 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Όταν το μακρυνό 2009 πήρα το S3 των φτωχών , ολογραφως Scirocco 2.0, ήταν η εποχή που νόμιζα πως θα βρεξω μικροκουρτσιτσα με σοβαρό νιμου λόγω σοβαρών για την εποχή γκαζιων. Τι έκανα λοιπόν ο μαϊντανός; Όπου πετύχαινα ανοιχτό slk /Z4 /cayenne (μέχρι s) στην παραλιακή του έριχνα κι από μια καλή πιστεύοντας πως στο επόμενο φανάρι θα κατέβει κάτω το νιμου ( που πάντα υπηρχε μέσα σε αντίθεση με το άδειο ροκο ) , θα παρατήσει την άγνωστη εκδοχή του Κοκλώνη που ήταν οδηγός και θα μπει  όπως ο Ροσσι στο Μουτζελο μέσα στο αμάξι του λαού ,ολογράφως VW. Το σχέδιο δεν πέτυχε, τα slk συνέχιζαν να φορτώνουν, εγώ συνέχισα να καίω τσάμπα βενζίνη μέχρι που το 2012 πιστεψα πως η δουλειά θα γίνει με τα δίτροχα cayenne , ολογράφως GS/multi. Μην κουράζω, ακόμα παρθένος είμαι από άποψη οχηματικης φορτωτικής.

ΥΓ: Οι 10 τσαγιέρες ήταν η μίνιμουμ ημερήσια ταρίφα. Τα δε mx5,MR2 κτλπ τα κοιτούσα όπως τα GS g310 με το Μουλτι. Κι αυτά βέβαια φορτωμένα ήταν αλλά οκ. 

,ντανηφωτίζει να ξέρεις.

:worshippy:

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι σχέση έχει μωρέ ο Ντάνης Φώτος, που είναι ένας περίεργος αλλά ωραίος και φιλοσοφημένος τύπος, με τον γελλοίο τον τίποτα τον Κωστόπουλο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να κρίνεις κάτι πρέπει να έχεις και εμπειρία από αυτο, αν και 21 χρόνων έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα και έχω τη τύχει λόγο δουλειάς να οδηγάω από fiat panda μέχρι volvo xc90.

Πάμε τώρα στο θέμα μας κίνηση μπροστά πίσω ?

Πρώτο αμάξι είχα ένα focus 1.6 116hp απιστευτο στήσιμο μαζί με pilot sport 3 το αμάξι πήγαινε τρένο κυριολεκτικά.Σε 6 μήνες το είχα βαρεθεί γιατί απλά ήταν καλοστημένο και εκνευρίστηκα εύκολοδηγείτο όπου απλά έμπαινα σε κάθε στροφή με όσο μπορούσε να μπει χωρίς να ιδρώνω.

Ένα χρόνο μετά το πουλάω και έρχεται η ώρα να πάρω αμάξι, από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου είχα έρωτα με το e46 coupe μέχρι σήμερα θεωρώ ότι είναι από τα πιο όμορφα αμαξια, κάθεται μια πραγματική ευκαιρία και το παίρνω 2.0 με 150 αλογα. Έχοντας κάνει 50χιλ χιλιόμετρα από τότε κατάλαβα ότι πολυ δύσκολα θα πήγανα σε μπροστοκινητο ναι στα φανάρια δεν είμαι ο πιο γρήγορος, ναι με έχουν κεράσει τσαγακι κουβάδες και μη. ΑΛΛΑ όταν φτάνω στη στροφή και είτε θέλω να κάνω τη μπάντα μου με 2-3 είτε θέλω να μπω τέρμα έχω τι κίνηση πίσω και δε ψάχνω μούτρα, και λόγο κατανομής βάρους έχω ένα τέλειο ζύγισμα (50-50). Επίσης το να πηγαίνεις με 200χλμ να αφήνεις το γκάζι και το αμάξι να "κάθεται" αντί να μουτριζει έχει άλλη χάρη

Τελος σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα με  τούρμπο και ροπή χαμηλά με ενοχλεί όλο αυτό το χαζοσπινιαρισμα και φλύαρο τιμόνι.

Εν κατακλείδι αν μου έλεγες τι προτιμάς το ιδανικό θα ήταν ένα καλοστημένο πισωκίνητο με 300 αλογα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Κι εγώ κι εγώ. Όταν βλέπω σβαρνόκωλα μπροστοκούνητα, εύχομαι να είναι τόσο πολύ πιο γρήγορα, που να μην τα βλέπω καν. Να μην τα συναντάω ρε παιδί μου. Ποτέ.

Να έχουν 24 ώρες μπροστά μου προπορεία, για σιγουριά, αν γίνεται.

Νταξ, δεν μπαίνουν όλα στο ίδιο καζάνι και εξηγούμαι.  Ένα πισωκίνητο roadster ακόμα και στις εκδόσεις με τις μοτερούκλες, είναι σαφέστατα λιγότερο man's car , driver's car ή όπως αλλιώς θες να το πεις σε σχέση με ένα στημένο μπροστοκίνητο αμάξι, πχ Type R , Megane RS. Απόδειξη αυτού τα γυρολόγια στις πίστες όπου τους ρίχνουν στ αφτιά. To Type R πχ είναι πέντε δευτερόλεπτα γρηγορότερο σε σχέση με μια Μ3 GTS του 2011 μέσα στο Ρινγκ , φαντάσου λοιπόν τι γλέντι θα ρίχνει πχ στα Ζ4 Συνεπώς δεν φτάνει μόνο η κίνηση αλλά και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Αν τώρα μιλάμε για "βασικά" αυτοκίνητα, πχ ένα Χ χατσμπακ 200 ίππων κι ένα Ψ πισωκίνητο των 120-140 ίππων, ο παράγοντας-κλειδί για εμένα είναι το cabrio. Σε βάθος 10ετίας, θεωρώ θα είχα βαρεθεί πολύ περισσότερο το παιχνίδι με ένα ΜΧ5 παρά τα γκάζια του Ρόκο. Δηλαδή οκ, το να παίζεις φώτα σε σοβαρά αμάξια μαζί με την πρακτικότητα της κατηγορίας και την ευκολία πειράγματος του μοτέρ δεν είναι πράγματα που δεν σου φτιάχνουν την καθημερινότητα. 

πριν 6 λεπτά, το μέλος 1sokin1 έγραψε:

Εν κατακλείδι αν μου έλεγες τι προτιμάς το ιδανικό θα ήταν ένα καλοστημένο πισωκίνητο με 300 αλογα.

Νομίζω όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Το πρόβλημα είναι πως αμάξια της περιγραφής σου κυκλοφορούσαν / κυκλοφορούν ελάχιστα. Boxster, M3 , M2 , Supra (;), Giulia. Δεν μου έρχεται κάποιο άλλο. Δεν μπορώ να θεωρήσω καλοστημένη μια 335i σε σχέση με ένα Type R πάντως. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως τα χρήματα είναι άπιαστα για τον περισσότερο κόσμο. Μην μπούμε στη λογική πως αγοράζεις Boxster του κάποτε τρίτο χέρι με 300.000 χλμ με 15κ ευρώ γιατί δεν έχει νόημα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Awd της Subaru. Το καλύτερο σύστημα μετάδοσης σε αυτοκίνητο. Τρία διαφορικά, καμία καθυστέρηση στην εμπλοκή. Όταν περάσεις τα όρια συμπεριφέρεται σαν εμπροσθοκίνητο αλλά επανέρχεται άμεσα με διόρθωση στο τιμόνι ή το γκάζι. 

 

Στα σύγχρονα μοντέλα το μεσαίο διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Μπορεί να παρεμβαίνει στην λειτουργία του ο οδηγός για πιο fun καταστάσεις. 

 

Κατασκευάζεται από την Fuji heavy industries η οποία το 2017 μετονομάστηκε σε Subaru corp. 

Ο κινητήρας EJ20 ( τετρακύλινδρος boxer 2L με τούρμπο) θεωρείται ένας από τους κορυφαίους της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

 

Συμφωνώ σε όλα, αμαξάρα και μοντέλο - ορόσημο για την αυτοκίνηση ΑΛΛΑ το wrx sti του 2011 με οδηγό τον Μάκινεν γύρισε το Ρινγκ σε 7 λεπτά και 55 δευτερόλεπτα, 12 δευτερόλεπτα πιο πάνω δηλαδή από το Type R και 10 δευτερόλεπτα πιο πάνω από το Megane RS. Τα λέω αυτά για να δείξω τα βήματα που έχουν γίνει και πως τίποτα πλεον δεν είναι πανάκεια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

O μόνος λόγος που π.χ. το ΣΗΜΕΡΙΝΟ Type-R είναι γρηγορότερο από ένα ίδιας ιπποδύναμης πισωκίνητο σε κάποια πίστα, είναι γιατί το πισωκίνητο είναι άλλη κατηγορία ή ΠΑΛΙΟ μοντέλο κάποιας τεχνολογία στησίματος πίσω. Όταν -αν- αντεπιτεθεί με ίδιας εποχής μοντέλο το πισωκίνητο, ε, δεν θα είναι πιο αργό. 

Και για το άλλο που λες, για χρόνους στο ring, χαίρω πολύ, επειδή ζούμε μια χαζομόδα, με 300 άλογα μπροστά στην παραγωγή από ένα σωρό εταιρίες, ενώ πισωκίνητο 300 αλόγων ίδιου χαρακτήρα δεν φτιάχνει κανείς, ε δεν φταίει το πισωκίνητο για αυτό , φταίνε οι αγοραστές που δεν τα αγοράζουν.

Κι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, όσο κυνηγάμε επιδόσεις, τόσο εξαφανίζεται ο όρος ''κινηση μπροστά''. Τι είναι τα κορυφαία supercars, ας πούμε, μπροστοκίνητα; Θα γελάγαν και οι ντομάτες.

Πάνω από όλα, είναι η μαθηματική ομορφιά της κανονικής κίνησης. Μπροστά στρίβουν, πίσω σπρώχνουν. Τελεία. Μοιρασμένες οι δουλειές, και καθένας τροχός έχει τον ρόλο του, να μην του πέσουν πολλά μαζί. Αυτά τα μπροστά και στρίβουν και σπρώχνουν-τραβάνε, ενώ πίσω απλά κρατάνε το αμάξι να μην τρίβεται στην άσφαλτο το άμαξωμα, και βάζουμε 22 μηχανικές πατέντες στα ψαλίδια με υποψάλιδα και κόντρα μοχλικά, να μην υποφέρει το αμάξι από υποσττροφή στο γκάζι και από ροπές στο τιμόνι, χαίρω πολύ και πάλι, το πισωκίνητο έχει αυτήν την συμμετρία από μόνο του, από φύσης του, δεν χρειάζεται πατέντες για να σταθεί.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

O μόνος λόγος που π.χ. το ΣΗΜΕΡΙΝΟ Type-R είναι γρηγορότερο από ένα ίδιας ιπποδύναμης πισωκίνητο σε κάποια πίστα, είναι γιατί το πισωκίνητο είναι άλλη κατηγορία ή ΠΑΛΙΟ μοντέλο κάποιας τεχνολογία στησίματος πίσω. Όταν -αν- αντεπιτεθεί με ίδιας εποχής μοντέλο το πισωκίνητο, ε, δεν θα είναι πιο αργό. 

Δεν ισχύει Μιχάλη, είναι γρηγορότερο από πολλά πισωκίνητα της γενιάς του, πχ Μ4,Cayman. Δεν λέω πουθενά πως δεν προτιμώ την πίσω κίνηση ως φιλοσοφία, λέω πως αφενός τα σοβαρά πισωκίνητα είναι υπερπανάκριβα και πως τα -όποια- συμβατικά παράγονται υστερούν σημαντικά είτε σε στήσιμο,είτε σε γκάζι είτε και στα δύο ταυτόχρονα. 

 

πριν 6 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

Χρόνοι απο FastestLaps και υπερατού για μια ατέρμονη συζήτηση σε 3,2,1 -> 

Εκεί στο fastestlaps ζορίζονται λίγο πάντως γιατί τον χρόνο του Honda στο Ρινγκ δεν τον έχουν. 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα οχηματα με κινηση μπροστα ειναι πιο πολυπλοκα μιας και την κινηση την φερουν οι κατευθυντηριοι τροχοι αλλα εχουν το πλεονεκτημα οτι ειναι πιο ευκολα και ασφαλη στην οδηγηση για τον μεσο οδηγο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Συμφωνώ σε όλα, αμαξάρα και μοντέλο - ορόσημο για την αυτοκίνηση ΑΛΛΑ το wrx sti του 2011 με οδηγό τον Μάκινεν γύρισε το Ρινγκ σε 7 λεπτά και 55 δευτερόλεπτα, 12 δευτερόλεπτα πιο πάνω δηλαδή από το Type R και 10 δευτερόλεπτα πιο πάνω από το Megane RS. Τα λέω αυτά για να δείξω τα βήματα που έχουν γίνει και πως τίποτα πλεον δεν είναι πανάκεια. 

Λογικό. Είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τους στενούς ορεινούς δρόμους της Ιαπωνίας. Το ring έχει μια ευθεία που πρέπει να πιάσεις 300 για να γράψεις αξιοπρεπή χρόνο. Τα άλλα 2 είναι πιο κοντά στην λογική της Ευρώπης και του ευρωπαϊκού αυτοκινητόδρομου. 

 

Γενικά αυτά χρόνους σε πίστα δεν τους κοιτάω ποτέ σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Μπορώ να σου αντιπαραθέσω το WRX STI spec C ( "πολιτική έκδοση") που έριξε σε Φεράρι στην πίστα της Σεπανγκ. Το πάλαι ποτέ drive μετά από αξιόπιστη και αμερόληπτη δοκιμή, έβγαλε στα Μέγαρα πιο γρήγορο το clio rs από το τότε WRX. Γελούσαν και τα private στα περίπτερα. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι γνωστός ο χρόνος αλλά δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία το Ring , plenty of room για λάθη/χαμένα ή κερδισμένα δεύτερα.

Επίσης , αν το ένα αυτοκίνητο φορά τα τάδε ημισλικ και το άλλο τα pilot sport της σειράς , δεν έχει κάποιο νόημα.

Οπότε τα παίρνεις με την ανάλογη επιφύλαξη αλλά και ένδειξη. Εδώ ας πούμε, φαίνεται οτι απο τον ίδιο οδηγό , στην ίδια πίστα το ΤΑΠΕΡ , δεν τα πάει και άσχημα απέναντι στην πολύ δυνατότερη Μ2.

Δικαιότερη σύγκριση βέβαια θα είναι με 235.

 

Κατα την άποψη μου , υπάρχουν υπέροχα αυτοκίνητα σε όλως των ειδών την κίνηση, το πόσο ελαφρύ είναι που μετρά και τι λάστιχα φορά για να αποδώσει σαν σασί/πακέτο ότι καλύτερο μπορεί. 

Άλλο ένα παράδειγμα 2 αυτοκινήτων ,αρκετά διαφορετικών αλλά βασίζονται στην απλή αυτή φιλοσοφία που ανέφερα.

 

 

και εδώ φτάνουμε στην υπερβολή του δόγματος αλλά το να ισοφαρίζεις Μ3 με λιγότερα άλογα κιόλας δεν είναι λίγο 

Σαφώς δεν έχει το NVH (Noise Vibration Harshness ) της Μ3 ή την πολυτέλεια της ή το βάθος του στησίματος της αλλά δείχνει υπέροχο, 

σαν μπαλαρίνα των Μπολσόι 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ότι σε κάποια πίστα κάποιος έγραψε ταχύτερο χρόνο, δεν μου λέει κάτι. Σε άλλη πίστα μπορεί να νικήσει το άλλο.

Θα είχε δλδ κάποιος την επιλογή ανάμεσα σε Type-R από την μια, και Cayman ή M4 από την άλλη, και θα επέλεγε το Type-R για ΓΕΝΙΚΑ πιο γρήγορο; Παράδοξο μου φαίνεται.

Και ένα 106 1600cc μπορεί να αποδειχθεί πιο γρήγορo από μια M3 π.χ. στα Μέγαρα, σε κάποια συγκεκριμένη διαδρομή δλδ, τι λέμε τώρα, ότι είναι το 106 πιο γρήγορο; Που στις ταχύτητες που πάει ξεκούραστο το Μ3 οδηγός και αμάξι, το 106 χάνει σιγά-σιγά τις βίδες του και του οδηγού του ασπρίζουν τα μαλλιά από τις συνεχείς διορθώσεις στο τιμόνι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχουμε αποτελεσματικότητα και αίσθηση/απόλαυση/επιλογή/

Η 235 για παράδειγμα ως πισωκίνητη πλατφόρμα συγκρίσιμη με Type - R δεν είναι απαραίτητο ότι θα βγάλει κάτι καλύτερο στη πίστα αφού δεν έχει το βάθος του στησίματος μιας Μ ή το ψαγμένο ηλεκτρονικό διαφορικό του , άρα δεν έχεις κάποιο φοβερό πλεονέκτημα έναντι του JDM.Βάρος παραπάνω έχεις σίγουρα.

Η Honda απο την άλλη, έβαλε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ψαγμένη ανάρτηση (τύπου Hiper Strut/RevoKnuckle κλπα) , ενίσχυσε το αμάξωμα , δούλεψε τον κινητήρα κ.ο.κ

Δείχνει σαν ανάποδο γμώτο ? Εννοείται αλλά η αποτελεσματικότητα του είναι φοβερή ενώ λέγεται οτι έχει και πολύ καλή αίσθηση , διαφέρει αρκετά απο τα  κλασικά προσθοκίνητα που χάνουν τα αυγά και τα πασχάλια απο torque-steer κλπα ή απο τη κλινική αντιμετώπιση ενός Audi RS3 που θα ισοπεδώσει τα πάντα αλλά ανάθεμα και αν κατάλαβε κάποιος κάτι.

Για αυτό λέω ότι η κάθε επιλογή έχει το κοινό της (αγοραστές δηλαδή). Δε βλέπω πως εδώ Ελλάδα για παράδειγμα, θα ξεσκιστεί να πουλά το GT-86 σε σύγκριση με ένα Golf GTI  , όπου το ένα εξελίχθηκε για τη μέγιστη απόλαυση για τα λεφτά του και το άλλο για την αποτελεσματικότα/καθημερινή χρήση κλπα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά για το Ρινγκ μιλάμε, όχι για τα Μέγαρα. Μιλάμε για αμάξια ίδιων και πολλαπλασιων σε κάποιες πςριπτωσεις ίππων, ίδιας χρονολογίας με οδηγούς όχι κάποιους αλλά τον δοκιμαστή των Μ για τη BMW, τον Μακικεν για τη Σουμπαρου κτλπ. Δηλαδή αν δεν λένε κάτι οι χρόνοι του Ρινγκ , για τους οποίους οι εταιρείες σφάζονται για να πετύχουν τους καλύτερους, τότε τι λέει ; Να σας θυμίσω πως δεν είναι η καλύτερη μου να σας λεω πόσο γαμάτο είναι το Χόντα, έτσι ; Μακάρι πάτο θάλασσας όλη η φτερούγα. Επίσης, δεν μιλάμε για οριακές διαφορές. Όταν λέμε πως το Type R ρίχνει 9 δεύτερα στο Μ4 δεν μιλάμε για μια στραβοτιμονια αλλά για ξύλο σε κάθε μα κάθε στροφή .

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενα M4 cs σε lime rock grey παρακαλω κι ας με περνανε σαν σταματημενο τα piaggio ape με μοτερ απο busa.

Εξαλλου ο μεσος οδηγος....(μην πω ο  μεσος ελληνας οδηγος που αλλαζει λαστιχα οταν κλαταρουν η μετα απο 8 χρονια χωρις πολλα χιλιομετρα αφου η παει συνεργειο οταν και αν του το θυμισει κανενα check engine) ποτε δεν θα αξιοποιησει τις δυνατοτητες ενος τοσο σπορ αυτοκιηητου στο επακρο.

Θυμιζει λιγο υπερατου η φαση.

Ιδανικα ολοι θα θελαμε ενα αυτοκινητο απο καθε κατηγορια....αλλα.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...