Jump to content
Sign in to follow this  
stavrosdm

Στριφτερο 600αρι ντυμενο για γυμνουλικο...

Recommended Posts

Γεια σας ρε παιδια! Ελπιζω να σται ολοι καλα... Ηρθε ο καιρος αρχισαν τα προεορτια ετοιμαζομαι για μηχανη γυρω τριγυρω στα 600κε ααααντε μεχρι τα 750. Budget παιζει στα 1700 περιπου με καποια δυσκολια να ανεβει προς τα πανω. Η χρηση της μηχανης θα ειναι στα Γιαννενα μεσα στην πολη καθε μερα βολτες  στην Ηπειρο οσο σβελτες εχω την ικανοτητα και οσο πιο συχνα μπορω καμια Αθηνα ισως μεχρι και κατεβασμα Κρητη. Απο φορτομα οκ δεν ειναι προτερεοτητα ολα βολευονται και με μια τσαντα πλατης. Σε  αυτα τα κυβικα κοιταω επειδη  το θελω για να γουσταρω το μηχανακι ασχετα αν θα εκτελει και χρεη εργατη. Mεχρι  στιγμης κοιταω cbr600f3-4, hornet εχω παθει ομως τη πλακαρα μου με τα triumph daytona 600 και speed four (για να μην εχουμε παρανοησεις ειναι και τα δυο τα 4κ) φαζερ και μπαντιτ οπτικα δεν μου κανου και καποιο ιδιαιτερο κλικ και οφειλω να ομολογησω οτι αν εφτανε το κασε θα ηθελα παρα παρα πολυ ενα monster. Εσεις τι προτεινεται και  γιατι; Επισης ξερουμε σε ανταλακτικα τι παιζει με τα βρετανικα;

Σας ευχαριστω εκ των προτερων ολους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα βρεττανικά βγήκαν πολύ καλά και δεν έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβλήματα. Αυτό που θα πρέπει να προτιμήσεις όμως, είναι να βρεις 650 και όχι 600, καθότι λίγο πιο ραφιναρισμένο, και είχε ιπποδύναμη όσο και τα Ιαπωνικά 600ρια, κάτι που το Daytona 600 υστερούσε λίγο. Στα Γιάννενα, τράβα στον Σαράτση 2Τροχοί (τον Βαγγέλη), να σου πει για Τriumph, τα έχουμε ξαναπεί νομίζω αυτά.

ΕΓΩ (προσωπική και υποκειμενική επιλογή σημαίνει αυτό το ''εγώ'' με κεφαλαία) θα έψαχνα για CBR600FX-Y-1-2-3-4-5 πάντως. Τα κάνει όλα και συμφέρει. Όπως περνάς τις ναυταθλητικές εγκαταστάσεις, στο φανάρι στρίβεις προς Πέραμα,  μετά το φανάρι καμιά 120 μέτρα, έχει ένα φυτώριο στο ρεύμα που γυρνάει προς Γιάννενα. Ένα από το αδέρφια που το έχουν, ο Άγγελος ο Νούσιας, έχει 2 CBR600F. Πήγαινε βρες τον, πες του ότι σε στέλνει ο Μιχάλης με το VFR400 και να σου πει εντυπώσεις, είναι καλός και θα σε ενημερώσει.

Monster δεν μου αρέσει απολύτως τίποτα στην μηχανολογία τους, οπότε για αυτό δεν έχω να σου πω κάτι, ας γράψει κάποιος που ξέρει καλύτερα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε triumph 650 νομιζω δεν εχει καποια αγγελεια το καρ αλλωστε δεν νομιζω να καταλαβω στο επιπεδο που ειμαι τωρα τα +5 αλογα αλλωστε το 600 112 αλογα βλεπω δινει στροφαλο και το θεωρω και κουκλι. Το χοντα απο την αλλη ειχε ο πατερας μου το φ2 και εχω ενα καποιο αποθημενο με τον ηχο του και μου αρεσει και σαν μοτοσυκλετα οπτικα και οσο εχω οδηγησει το 600φ του 14 μου αρεσε αρκετα και νομιζω το συγκεκριμενο σε σχεση με φ3-4 ειναι downgrade  οποτε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπερα! φιλε μου ειχα το ττ600 δηλαδη το μοντελο που βασιστικαν τα speed four και μετεπειτα τα daytona 600-650 εχουν ιδιες αναρτησεις, πλαισιο και κινητηρα.

 το μηχανακι ειναι καταπληκτικο στριφτερο για την ηλικια του και το στυλ του μιας και ειναι 170 κιλα πραγματικα ειναι αναλογικα περιπου το ιδιο με τα σημερινα 600αρια. τοτε που το πηρα ειμουν στο ιδιο διλημα με εσενα δηλαδη ειτε f4 ειτε αυτο που το βρηκα τοτε ευκαιρια μιας και ηταν ομορφο. θεση οδηγησης ειναι σχεδον ιδια με το cbr f4. το θεμα που εχουν αυτα τα μηχανακια ειναι το κλασσικο με πηνεια-ανορθωτη και τον σενσορα στην ροδα για την ταχυτητα που ειναι πλαστικο και σπαει. κατα τα αλλα εγω το εκανα στα 2.5 χρονια που το ειχα γυρω στα 10κ χλμ το χρονο. αυτο που ειχε θεμα και μετεπειτα το διορθωσαν ηταν στα injection και στην ecu στο 600-650 ειναι τελειως διαφορετικα και δεν νομιζω να καει τοσο πολυ καυσιμο οσο το δικο μου που εκαιγε γεματο τεποζιτο στα 160χλμ. αναρτησεις εχει πληρως ρυθμιζομενες μπρος πισω και με σωστα λαστιχα ενιωθες οτι το μηχανακι παταει καλα στον δρομο και δεν σε φοβιζει πουθενα. στα φρενα του ειναι νορμαλ για την ηλικια του και ερχοτανε με σωληνακια υψηλης κατευθειαν απο το εργοστασιο.

 

καπου ειχα δει προσφατα αγγελια γυρω στα 2000 χιλιαρικα το daytona 650

 

Τροποποιήθηκε από τον theophilos13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος theophilos13 έγραψε:

καλησπερα! φιλε μου ειχα το ττ600 δηλαδη το μοντελο που βασιστικαν τα speed four και μετεπειτα τα daytona 600-650 εχουν ιδιες αναρτησεις, πλαισιο και κινητηρα.

 το μηχανακι ειναι καταπληκτικο στριφτερο για την ηλικια του και το στυλ του μιας και ειναι 170 κιλα πραγματικα ειναι αναλογικα περιπου το ιδιο με τα σημερινα 600αρια. τοτε που το πηρα ειμουν στο ιδιο διλημα με εσενα δηλαδη ειτε f4 ειτε αυτο που το βρηκα τοτε ευκαιρια μιας και ηταν ομορφο. το θεμα που εχουν αυτα τα μηχανακια ειναι το κλασσικο με πηνεια-ανορθωτη και τον σενσορα στην ροδα για την ταχυτητα που ειναι πλαστικο και σπαει. κατα τα αλλα εγω το εκανα στα 2.5 χρονια που το ειχα γυρω στα 10κ χλμ το χρονο. αυτο που ειχε θεμα και μετεπειτα το διορθωσαν ηταν στα injection και στην ecu στο 600-650 ειναι τελειως διαφορετικα και δεν νομιζω να καει τοσο πολυ καυσιμο οσο το δικο μου που εκαιγε γεματο τεποζιτο στα 160χλμ. αναρτησεις εχει πληρως ρυθμιζομενες μπρος πισω και με σωστα λαστιχα ενιωθες οτι το μηχανακι παταει καλα στον δρομο και δεν σε φοβιζει πουθενα. καπου ειχα δει προσφατα αγγελια γυρω στα 2000 χιλιαρικα το daytona 650

 

Για το ψεκασμο στο 600 σε σχεση με το ττ τον εφτιαξαν απο οτι διαβαζω τωρα εχω δει αγγελεια για το 600 στα 1600 συζητησιμη και προς τα εκει κλεινω να πω την αληθεια μου και μετα προς το speed four που ειναι ιδιο με το ττ χωρις τα φερινγκ. Απο καταναλωση τι να περιμενω περιπου; γυρω στα 7 λιτρα τα 100;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο 7 και πανω μου εβγαζε εμενα βεβαια με αλλαγμενο χαρτη με τον στοκ αλλα και προβληματικο κερδιζα 10-15 χιλιομετρα παραπανω αλλα με χαλαρη οδηγηση.

τωρα σε αυτο εφοσον αλλαξαν injection πρεπει να ειναι σταθερα 7 με βαση την λογικη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια ιδέα και απο εδώ αν δεν σε νοιαζουν τα παραπανω cc

aprillia tuono gen 1?

Βεβαια η οικονομία δεν είναι το φόρτε του, και λες για 600αρι , απλα με λιγο κοψε ραψε βρισκεις σσχετικά στο μπάτζετ σου.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Μια ιδέα και απο εδώ αν δεν σε νοιαζουν τα παραπανω cc

aprillia tuono gen 1?

Βεβαια η οικονομία δεν είναι το φόρτε του, και λες για 600αρι , απλα με λιγο κοψε ραψε βρισκεις σσχετικά στο μπάτζετ σου.

 

Να σου πω την αληθεια μου ομορφο ειναι δεν ξερω ομως κατα ποσο θα μπορω να ανταπεξελθω οικονομικα απεναντι σε ενα τετοιο μοτο.... Αν και σε χιλιαρι βρησκω και ενα vtr 1000 εντος budget και το σκεφτομαι... Εχουμε παντως καποια εικονα για την διαφορα στο κοστος χρησης και συντηρησης ενος 4κ 600κε με ενα tuono 1st gen??

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είμαι κατοχος όμως 2 καλοι μου φίλοι έχουν ο ένας 600f4 και ο άλλος rsv 1000 mille (ντυμένο tuono δηλαδη.) 2 χρόνια στην παρεα γεμάτα τα μηχανακια.

Εχω οδηγήσει το f4 και κοιταγα τουόνο και για μένα , so:

Για το rsv σε εξουσιοδωτημένο απριλιανικο  , το μικρο σερβις είναι 70 και ενα καλό μεγάλο γυρω στα 180 καθε 5κ και 10 κ αντίστοιχα, μπορείς να το τραβηξεις  λιγο παραπάνω αλλα δεν εξίζει τον κοπο , και οι τιμες είναι με σιλκολεν λαδια που δεν είναι φθηνα οποτε μπορεις να κοψεις και απο εκεί αν θες , (δεν θα το εκανα)

Aπό ζημιες το αριλιανικο 1000 , αν είσαι ο τυχερός σε καποια εβγαζαν κομπλερ μιζας  , που κανει γυρω στα 250 το ανταλακτικό.

Με το φ4 είναι λιγο μπερδεγουέη γιατί , με το που αλλάξεις μπουζιά παει το 100-120αρικο και αν είσαι τυχερός και σου βγάλει ηλεκτρικά ,πηνεία, ανορθωτές κλπ και χρειαστείς κάτι απο τον Σαραsteal κλαίς . (#rixtostithalasagianaxeniaseis) απο τακτική συντήριση πάντως είnai σχεδον τα ίδια.

Η  διαφορά είναι στα αναλώσιμα , οχι σε κόστος ανταλλακτικών αλλά στο πόσο συχνά θελουν αλλαγή. πχ το ρσβ τρωει παραπανω λαστιχο απο το f4. Μετα τα κλασσικά ασφάλειες , τελη προς τα πανω για το touono.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Δεν είμαι κατοχος όμως 2 καλοι μου φίλοι έχουν ο ένας 600f4 και ο άλλος rsv 1000 mille (ντυμένο tuono δηλαδη.) 2 χρόνια στην παρεα γεμάτα τα μηχανακια.

Εχω οδηγήσει το f4 και κοιταγα τουόνο και για μένα , so:

Για το rsv σε εξουσιοδωτημένο απριλιανικο  , το μικρο σερβις είναι 70 και ενα καλό μεγάλο γυρω στα 180 καθε 5κ και 10 κ αντίστοιχα, μπορείς να το τραβηξεις  λιγο παραπάνω αλλα δεν εξίζει τον κοπο , και οι τιμες είναι με σιλκολεν λαδια που δεν είναι φθηνα οποτε μπορεις να κοψεις και απο εκεί αν θες , (δεν θα το εκανα)

Aπό ζημιες το αριλιανικο 1000 , αν είσαι ο τυχερός σε καποια κομπλες μίζας , που κανει γυρω στα 250 το ανταλακτικό.

Με το φ4 είναι λιγο μπερδεγουέη γιατί , με το που αλλάξεις μπουζιά παει το 100-120αρικο και αν είσαι τυχερός και σου βγάλει ηλεκτρικά ,πηνεία, ανορθωτές κλπ και χρειαστείς κάτι απο τον σαρα

Επειδη μενω Γιαννενα και δεν εχω και τις καλυτερες εμπειριες με τους εδω μαστορες οτι μπορω θα το κανω μονος μου οποτε το κοστος απο σερβις μειωνεται αρκετα θεωρω... Σε καταναλωση ποση διαφορα εχει ενα τετοιο μηχανακι με αυτα που κοιταω; Αν και δε βλεπω κανενα στα λεφτα μου

Τροποποιήθηκε από τον stavrosdm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tuono εντος γυρω στο 9αρι και εκτός κατω απο 7 δεν θα δεις ποτέ , ακόμα και αν πηγαινεις πορεία με το δρομολόγιο του κτελ μπροστά σου.:laugh:

Στο cbr εντος 7,5 -8,5(daily)kai  εκτός το χαμηλοτερο που εχει δει ο φιλος είναι 6,4.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

Tuono εντος γυρω στο 9αρι και εκτός κατω απο 7 δεν θα δεις ποτέ , ακόμα και αν πηγαινεις πορεία με το δρομολόγιο του κτελ μπροστά σου.:laugh:

Στο cbr εντος 7,5 -8,5(daily)kai  εκτός το χαμηλοτερο που εχει δει ο φιλος είναι 6,4.

Να σαι καλα φιλος! Το προβλημα μου ειναι οτι στα λεφτα μου δεν βρησκω κανενα... Σε αυτα τα κυβικα βεβαια μολις ειδα ενα cbr900rr οποτε σε αυτο θα χρεαστω γνωμες σιγουρα αν αξιζει πιο πολυ απο ενα πιο καινουργιο 600αρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχεις καβαλήσει ss; Γιατί βλέπω ότι λες και χρέη εργάτη και εκεί δεν είναι το φόρτε του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε επαρχιακη πολη μενω δεν ειναι και τοσο ακραιες οι αποστασεις και απο κινηση δεν εχει και ιδιαιτερα πραγματα... 

Τροποποιήθηκε από τον stavrosdm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλά θέλω να πω ότι είναι δύσχρηστα μηχανάκια τα ss για κάθε μέρα. Δεν λέω ότι δεν γίνεται, απλά δεν βολεύει γι`αυτό και σε ρώτησα αν έχεις δοκιμάσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Απλά θέλω να πω ότι είναι δύσχρηστα μηχανάκια τα ss για κάθε μέρα. Δεν λέω ότι δεν γίνεται, απλά δεν βολεύει γι`αυτό και σε ρώτησα αν έχεις δοκιμάσει.

Μεχρι cbr400rr και cbr600f του 14 εχει φτασει η χαρη μου σε κλιπονατο μηχανακι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...