Jump to content
Sign in to follow this  
kostas_cbf

Μικρομεσαία Κατηγορία 300-500cc

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα. Φτιάξανε λίγο τα οικονομικά και έχει αρχίσει και με τρώει ο κώλος μου να προχωρήσω σε νέα αγορά. Καταρχήν σε επίπεδο εμπειρίας είμαι 31 και καβαλάω από τα 15 μου παπί. Εκτός παπιού είχα για μια 5ετια το μικρό cbfακι και για 1 χρόνο το ninja 250 όπου και το έδωσα με την κρίση. Έκτοτε με συντροφεύει ο ακούραστος εργάτης Daytona sprinter 125. Παράπονο δεν έχω μέχρι και Τουρκία με πήγε www.mybike.gr/topic/85739-με-παπί-τουρκία/. To θέμα είναι ότι παρά την πρακτικότητα του παραμένει παπί. Η πρώτη σκέψη ήταν να το αντικαταστήσω με ένα όχημα με την πρακτικότητα παπιού για τις καθημερινές μετακινήσεις που θα μου δίνει τη δυνατότητα για πιο άνετα ταξίδια. Το μυαλό μου ήταν ανάμεσα στο παπί-μοτοσυκλετάκι της SYM VF185 και στο scooter Cruisym 300. Το πρώτο μου άρεσε εμφανισιακά, το 2ο λόγω πρακτικότητας και γιατί το θεωρώ τρελό VFM. Οι παραπάνω λύσεις απορρίφθηκαν γιατί δεν έχω κλειστό γκαράζ κοντά στο σπίτι και φοβάμαι αρκετά το ζήτημα της κλοπής. Το sprinterακι έχει επιβιώσει 2 χρόνια (να μην το ματιάσω) αλλά δεν είναι και το πιο προσφιλές στα κλεφτρόνια μηχανάκι λόγω φτηνών ανταλλακτικών και η χασούρα αν κλαπεί δεν είναι απαγορευτικά μεγάλη.

Οπότε κατέληξα στη λύση να κρατήσω το παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και να πάρω μια μηχανή που θα γουστάρω για κυριακάτικες βόλτες και ταξίδια που θα φυλάσσεται σε γκαράζ. Το μπάτζετ μου παίζει μέχρι 6000-6500 για αγορά καινούριου. Η κατηγορία που θέλω να παίξω λόγω εμπειρίας είναι η μικρομεσαία. Γενικά μου αρέσουν τα ρετρό μηχανάκια και σε κάτι τέτοιο θα ήθελα να πάω. Με μια μικρή έρευνα έχω συγκεντρώσει τα παρακάτω.

Benelli IMPERIALE 400: 374 cc, 21 PS, 205 kg, 4490 E

Benelli 502C CRUISER: 499.6 cc, 47.6 PS, 220 kg, 6800 E

Benelli BN 302S: 300 cc, 38 PS, 204 kg, 4750 E

Honda CMX500 Rebel: 471 cc, 46.2 PS, 190 kg, 7190 E (παίζουν προσφορές αύτη την περίοδο οπότε είναι εντός μπάτζετ)

Kawasaki Ninja 400: 399 cc, 45 PS, 168 kg, 6490 E

Και τέλος υπάρχει και ο έρωτας Ducati Scrambler Sixty 2 400 που παίζει μεταχειρισμένο στο μπάτζετ μου.

https://www.car.gr/26963175-ducati-scrambler-sixty-2

https://www.car.gr/11976648-ducati-scrambler-scrambler-sixty2

Η αλήθεια είναι ότι με ψήνει το Ducati αλλά με προβληματίζει ότι δεν πολυκυκλοφόρησε ούτως ώστε να έχω ένα ασφαλές δείγμα. Το IMPERIALE είναι υπέροχο σε εμφάνιση αλλά τάφος. Το Cruiser της Benelli δεν είναι ακριβώς ρετρό αλλά είναι το αμέσως επόμενο που μου άρεσε. Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζω πολλά για την αξιοπιστίας της εν λόγω μάρκας σε επίπεδο αντιπροσώπου και όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής της εν λόγω μηχανής. Και φθηνή δεν τη λες. To Rebel της Honda επίσης ωραίο αλλά δεν έχει πολύ κυκλοφορήσει για να έχω μια πιο σφαιρική εικόνα. Πάντως σίγουρα κερδίζει πόντους λόγω αξιοπιστίας και άνεσης στο κομμάτι του ταξιδιού. Τα άλλα 2 δεν είναι ρετρό εμφανισιακά αλλά είναι μηχανάκια που αξίζει να τους ρίξεις μια ματιά σε αυτή την κατηγορία. Κάθε πρόταση δεκτή και για κάποιο άλλο μοντέλο και φυσικά αν υπάρχουν κάτοχοι των παραπάνω θα τους είμαι ευγνώμων αν αφιερώσουν λίγο χρόνο να μου πουν τη γνώμη τους.

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

"Απου τον τρώει ο κώλος του και που πολλά γυρεύει

ο διάολος του κώλου του κουκιά του μαγειρεύει"

Honda Rebel εννοείται. Εχει "φτηνό" κοντέρ , αλλά είναι δυνατόν να το βάζεις σε μια λίστα με κινέζικα; Αντικειμενικά το Ninja είναι καλύτερο πιό συγχρονο σε τεχνολογία, αλλά δεν είναι ρετρό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Γενικα δεν ειχα ιδεα τι εστι Benelli οποτε μην με παρεξηγεις. Ιταλικα που παραγονται Κινα μερια απο οτι καταλαβα. Απο εκει και περα ξεφευγοντας απο την κατηγορια ρετρο υπαρχουν και το yamaha mt-03 και KTM Duke 390. Το duke γνωστο μηχανακι. Εχει δυνατοτητες και σε χωμα. Παιζει και σε καλες τιμες μεταχειρο. Το mt-03 να πω την αληθεια δεν το ειχα υποψιν. Ελκυστικη σιγουρα η τιμη και ομορφο μηχανακι. Εβαλα και τα 2 παραπανω για πληροτητα γιατι φανταζομαι θα ψαχνονται και αλλοι σε αυτη την κατηγορια. Για μενα αφου βγαινει η Benelli απο το καδρο το διλημμα ειναι Ducati ελαφρως μεταχειρο η Rebel κουτι? Το Ducati περαν οτι ειναι Ducati και εχει χαρακτηρα ειναι αξιοπιστο? Αν παιζει κανενας κατοχος θα βοηθουσε. Μετα απο ιντερνετικη αναζητηση δεν βρηκα ξεκαθαρες πληροφοριες. Το Rebel ειναι εγγυηση λογω Honda και καλυτερο VFM αλλα το Ducati ηταν ερωτας με την πρωτη ματια ❤

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μοτέρ του Rebel είναι το ίδιο με τα μοτέρ CB500X/F/R , δοκιμασμένο , άσπαστο, τάφος  , αλλά πολύ οικονομικό σε κατανάλωση συντήρηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος kostas_cbf έγραψε:

Χαιρετώ την παρέα. Φτιάξανε λίγο τα οικονομικά και έχει αρχίσει και με τρώει ο κώλος μου να προχωρήσω σε νέα αγορά. Καταρχήν σε επίπεδο εμπειρίας είμαι 31 και καβαλάω από τα 15 μου παπί. Εκτός παπιού είχα για μια 5ετια το μικρό cbfακι και για 1 χρόνο το ninja 250 όπου και το έδωσα με την κρίση. Έκτοτε με συντροφεύει ο ακούραστος εργάτης Daytona sprinter 125. Παράπονο δεν έχω μέχρι και Τουρκία με πήγε www.mybike.gr/topic/85739-με-παπί-τουρκία/. To θέμα είναι ότι παρά την πρακτικότητα του παραμένει παπί. Η πρώτη σκέψη ήταν να το αντικαταστήσω με ένα όχημα με την πρακτικότητα παπιού για τις καθημερινές μετακινήσεις που θα μου δίνει τη δυνατότητα για πιο άνετα ταξίδια. Το μυαλό μου ήταν ανάμεσα στο παπί-μοτοσυκλετάκι της SYM VF185 και στο scooter Cruisym 300. Το πρώτο μου άρεσε εμφανισιακά, το 2ο λόγω πρακτικότητας και γιατί το θεωρώ τρελό VFM. Οι παραπάνω λύσεις απορρίφθηκαν γιατί δεν έχω κλειστό γκαράζ κοντά στο σπίτι και φοβάμαι αρκετά το ζήτημα της κλοπής. Το sprinterακι έχει επιβιώσει 2 χρόνια (να μην το ματιάσω) αλλά δεν είναι και το πιο προσφιλές στα κλεφτρόνια μηχανάκι λόγω φτηνών ανταλλακτικών και η χασούρα αν κλαπεί δεν είναι απαγορευτικά μεγάλη.

Οπότε κατέληξα στη λύση να κρατήσω το παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και να πάρω μια μηχανή που θα γουστάρω για κυριακάτικες βόλτες και ταξίδια που θα φυλάσσεται σε γκαράζ. Το μπάτζετ μου παίζει μέχρι 6000-6500 για αγορά καινούριου. Η κατηγορία που θέλω να παίξω λόγω εμπειρίας είναι η μικρομεσαία. Γενικά μου αρέσουν τα ρετρό μηχανάκια και σε κάτι τέτοιο θα ήθελα να πάω. Με μια μικρή έρευνα έχω συγκεντρώσει τα παρακάτω.

Benelli IMPERIALE 400: 374 cc, 21 PS, 205 kg, 4490 E

Benelli 502C CRUISER: 499.6 cc, 47.6 PS, 220 kg, 6800 E

Benelli BN 302S: 300 cc, 38 PS, 204 kg, 4750 E

Honda CMX500 Rebel: 471 cc, 46.2 PS, 190 kg, 7190 E (παίζουν προσφορές αύτη την περίοδο οπότε είναι εντός μπάτζετ)

Kawasaki Ninja 400: 399 cc, 45 PS, 168 kg, 6490 E

Και τέλος υπάρχει και ο έρωτας Ducati Scrambler Sixty 2 400 που παίζει μεταχειρισμένο στο μπάτζετ μου.

https://www.car.gr/26963175-ducati-scrambler-sixty-2

https://www.car.gr/11976648-ducati-scrambler-scrambler-sixty2

Η αλήθεια είναι ότι με ψήνει το Ducati αλλά με προβληματίζει ότι δεν πολυκυκλοφόρησε ούτως ώστε να έχω ένα ασφαλές δείγμα. Το IMPERIALE είναι υπέροχο σε εμφάνιση αλλά τάφος. Το Cruiser της Benelli δεν είναι ακριβώς ρετρό αλλά είναι το αμέσως επόμενο που μου άρεσε. Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζω πολλά για την αξιοπιστίας της εν λόγω μάρκας σε επίπεδο αντιπροσώπου και όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής της εν λόγω μηχανής. Και φθηνή δεν τη λες. To Rebel της Honda επίσης ωραίο αλλά δεν έχει πολύ κυκλοφορήσει για να έχω μια πιο σφαιρική εικόνα. Πάντως σίγουρα κερδίζει πόντους λόγω αξιοπιστίας και άνεσης στο κομμάτι του ταξιδιού. Τα άλλα 2 δεν είναι ρετρό εμφανισιακά αλλά είναι μηχανάκια που αξίζει να τους ρίξεις μια ματιά σε αυτή την κατηγορία. Κάθε πρόταση δεκτή και για κάποιο άλλο μοντέλο και φυσικά αν υπάρχουν κάτοχοι των παραπάνω θα τους είμαι ευγνώμων αν αφιερώσουν λίγο χρόνο να μου πουν τη γνώμη τους.

Ωραία πράματα , αρκεί να έχεις λάβει υπόψη την επερχόμενη ύφεση :cry:

Αν είσαι εξασφαλισμένος και γι'αυτό , έχεις πληθώρα προτάσεων σε αυτά τα λεφτά :biggrin:

Απο τη λίστα σου , θα ήμουν για το πολύ καλό Honda Rebel 500 , πολύ ακριβό όμως έρχεται στην Ελλάδα και βλέπω οτι στις προσφορές για 2020 ήδη το έχουν 300-400 Ε κάτω.

Τα άλλα μηχανάκια που έχεις , είναι διαφορετικών κατηγοριών με το Ninja 400 να είναι μια πολύ καλή πρόταση αλλά καλύτερα το αδερφάκι του , 

Kawasaki Ζ400 στα 6000Ε.

Για ρετρό-cafe racer όμως , δεν είναι αυτές οι προτάσεις. Έχεις όμως επιλογές :

- Στα 3.5Κ  καινούργιο περίπου ξεκινάς απο τα Brixton ΒΧ 250 (που πούλησαν τα τελευταία 3 χρόνια στην Ελλάδα σαν 125) ως Κινέζικα ρετρό , 250 κυβικά αερόψυκτα χαλαρά.

- Λίγο πιο πάνω σε Benelli Leoncino 250 καινούργιο, φαίνεται αρκετά ευχάριστο, οπτικά πάντα.

- Απο 4 και πάνω βλέπεις τα πρώτα Ducati 696 μτχ , αν θες να κάνεις το όνειρο σου ( το Scrambler προφανώς δεν είναι επακριβώς cafe racer)

 Επίσης στα , είχα δει τις προάλλες αγγελία για Benelli Leoncino 500 μτχ, ένα μηχανάκι που παραξενεύτηκα που δεν το είδα στη αρχική σου λίστα.

- Στα 5Κ -6.5Κ , παίζουν μεταχειρισμένα Scrambler   μτχ 400-800άρια , όχι πολλά αλλά υπάρχουν μερικά. 

Καινούργιο παίζει επίσης το επερχόμενο 500άρι της Brixton καινούργιο , άγνωστη ποσότητα αυτό.
  Επίσης τα πολύ όμορφα Husqvarna Vitpilen - Svartpilen 401, ενώ αρχίζεις και προσεγγίζεις τα Royal Enfield Continental GT, πολύ όμορφα επίσης και με πολλές διακηρύξεις για κατακόρυφη άνοδο στην ποιότητα.
Παίζουν και μερικές διαχρονικές Triumph ως μτχ , αν και τα λεφτά είναι κάπως λίγα για εκεί. Είδα πάντως ένα Street Twin , που μου άρεσε , στη δοκιμή , για βόλτα

https://www.car.gr/24093870-triumph-street-twin-ra

Περίμενα να δώ και μερικά Yamaha XSR-700, ίσως η επιλογή μου αβάδιστα,  να έχουν πουληθεί στην χώρα μας για να μπορείς να το χτυπήσεις στο budget σου , φεύ, ελάχιστα δείγματα.  

Αν δεν έβρισκα το Yamaha , θα δοκίμαζα και το πολύ καλό Suzuki SV 650 X , το οποίο το χτυπάς σχεδόν καινούργιο.

suzuki-sv650x-xter-1.jpg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα!

Ρίξε μια ματιά και στο CB 300 R ... προσωπικά όμως, αν ήταν να δώσω κοντά στα 6 χιλιάρικα για καινούριο Honda, θα τα έδινα μετά χαράς στο CB 500F ή στο CBR 500R .

Και το νιντζακι που έχεις στη λίστα σου είναι αξιοπρεπέστατο, όπως και το Ζ400.

Εναλλακτικά δες και τα δύο Husqvarna  

μήπως και..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 29 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

Ωραία πράματα , αρκεί να έχεις λάβει υπόψη την επερχόμενη ύφεση :cry:

Αν είσαι εξασφαλισμένος και γι'αυτό , έχεις πληθώρα προτάσεων σε αυτά τα λεφτά :biggrin:

Απο τη λίστα σου , θα ήμουν για το πολύ καλό Honda Rebel 500 , πολύ ακριβό όμως έρχεται στην Ελλάδα και βλέπω οτι στις προσφορές για 2020 ήδη το έχουν 300-400 Ε κάτω.

Τα άλλα μηχανάκια που έχεις , είναι διαφορετικών κατηγοριών με το Ninja 400 να είναι μια πολύ καλή πρόταση αλλά καλύτερα το αδερφάκι του , 

Kawasaki Ζ400 στα 6000Ε.

Για ρετρό-cafe racer όμως , δεν είναι αυτές οι προτάσεις. Έχεις όμως επιλογές :

- Στα 3.5Κ  καινούργιο περίπου ξεκινάς απο τα Brixton ΒΧ 250 (που πούλησαν τα τελευταία 3 χρόνια στην Ελλάδα σαν 125) ως Κινέζικα ρετρό , 250 κυβικά αερόψυκτα χαλαρά.

- Λίγο πιο πάνω σε Benelli Leoncino 250 καινούργιο, φαίνεται αρκετά ευχάριστο, οπτικά πάντα.

- Απο 4 και πάνω βλέπεις τα πρώτα Ducati 696 μτχ , αν θες να κάνεις το όνειρο σου ( το Scrambler προφανώς δεν είναι επακριβώς cafe racer)

 Επίσης στα , είχα δει τις προάλλες αγγελία για Benelli Leoncino 500 μτχ, ένα μηχανάκι που παραξενεύτηκα που δεν το είδα στη αρχική σου λίστα.

- Στα 5Κ -6.5Κ , παίζουν μεταχειρισμένα Scrambler   μτχ 400-800άρια , όχι πολλά αλλά υπάρχουν μερικά. 

Καινούργιο παίζει επίσης το επερχόμενο 500άρι της Brixton καινούργιο , άγνωστη ποσότητα αυτό.
  Επίσης τα πολύ όμορφα Husqvarna Vitpilen - Svartpilen 401, ενώ αρχίζεις και προσεγγίζεις τα Royal Enfield Continental GT, πολύ όμορφα επίσης και με πολλές διακηρύξεις για κατακόρυφη άνοδο στην ποιότητα.
Παίζουν και μερικές διαχρονικές Triumph ως μτχ , αν και τα λεφτά είναι κάπως λίγα για εκεί. Είδα πάντως ένα Street Twin , που μου άρεσε , στη δοκιμή , για βόλτα

https://www.car.gr/24093870-triumph-street-twin-ra

Περίμενα να δώ και μερικά Yamaha XSR-700, ίσως η επιλογή μου αβάδιστα,  να έχουν πουληθεί στην χώρα μας για να μπορείς να το χτυπήσεις στο budget σου , φεύ, ελάχιστα δείγματα.  

Αν δεν έβρισκα το Yamaha , θα δοκίμαζα και το πολύ καλό Suzuki SV 650 X , το οποίο το χτυπάς σχεδόν καινούργιο.

suzuki-sv650x-xter-1.jpg

 

Αν και τα μηνύματα που λαμβάνω από την εταιρεία που δουλεύω είναι θετικότατα, σίγουρα θα κάνω υπομονή μέχρι να περάσει το μεταβατικό στάδιο της μετά καραντίνας εποχής. Όπως και να έχει το μπάτζετ το έχω θέσει έτσι ώστε να απομένει αρκετή κάβα για τυχόν αναποδιές. Πολύ σωστός πάντως στη συμβουλή σου μιας και δεν είναι καιρός για παρορμητικές αποφάσεις. Κατά τα άλλα πληρέστατη η απάντηση σου. To Brixton το μικρό είναι πανέμορφο και είχα ψηθεί να κάνω τράμπα με το δικό μου όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Είχα ρωτήσει κάποιους κατόχους και όλοι μου είπαν ότι εμφάνιζε βλάβες στα περιφερειακά με το καλημέρα. Επιπλέον τα μεγαλύτερα μοντέλα δεν έχουν εξίσου όμορφη εμφάνιση. Όποτε για αυτό τα έβγαλα εκτός κάδρου. Το Z400 δεν το είχα υπόψιν και φαίνεται τίμια επιλογή. To Leoncino μαζί με τα υπόλοιπα της Benelli το είχα δει αλλά ξέχασα να το βάλω στη λίστα. Το πρόβλημα με τα Benelli έγκειται στο αν η παραγωγή στην Κίνα σημαίνει και συμβιβασμούς στην ποιότητα. Και δεν φοβάμαι τόσο τα μηχανικά, αλλά θα ξενερώσω απίστευτα με πλαστικά που τρίζουν ή χαζές βλάβες στα περιφερειακά σε ένα τέτοιο μηχανάκι. Τα Husqvarna είναι κάπως ψηλά για το μπόι μου  1,70. Όχι ότι δεν γίνεται να το οδηγήσω αλλά μια ανασφάλεια θα την έχω. Αν πάω σε μεγαλύτερη κατηγορία υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά θα προτιμούσα κάτι πιο ήπιο μιας και κατέληξα σε μικρομεσαίο όχι τόσο λόγω μπάτζετ όσο για ομαλότερη μετάβαση στις υψηλότερες κατηγορίες. Όπως και να έχει σε ευχαριστώ για το χρόνου σου. 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ειδα να αναφερεται και το SYM Wolf CR300i που ειναι πολυ κοντα στα θελω σου και εξαιρετικη προταση οικονομικα. Ποιοτικα εχουν δειξει οτι ειναι καπου αναμεσα σε κινεζικα και ιαπωνικα.

Προσωπικα με τα λεφτα που θες να διαθεσεις το Καβα 400 θα επαιρνα (γυμνο ή ντυμενο), αλλα αν καταλαβα καλα μαλλον δινεις μια βαρυτητα παραπανω στη στιλιστικη πλευρα του θεματος και δεν ειναι τοσο του γουστου σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος kostas_cbf έγραψε:

Αν και τα μηνύματα που λαμβάνω από την εταιρεία που δουλεύω είναι θετικότατα, σίγουρα θα κάνω υπομονή μέχρι να περάσει το μεταβατικό στάδιο της μετά καραντίνας εποχής. Όπως και να έχει το μπάτζετ το έχω θέσει έτσι ώστε να απομένει αρκετή κάβα για τυχόν αναποδιές. Πολύ σωστός πάντως στη συμβουλή σου μιας και δεν είναι καιρός για παρορμητικές αποφάσεις. Κατά τα άλλα πληρέστατη η απάντηση σου. To Brixton το μικρό είναι πανέμορφο και είχα ψηθεί να κάνω τράμπα με το δικό μου όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Είχα ρωτήσει κάποιους κατόχους και όλοι μου είπαν ότι εμφάνιζε βλάβες στα περιφερειακά με το καλημέρα. Επιπλέον τα μεγαλύτερα μοντέλα δεν έχουν εξίσου όμορφη εμφάνιση. Όποτε για αυτό τα έβγαλα εκτός κάδρου. Το Z400 δεν το είχα υπόψιν και φαίνεται τίμια επιλογή. To Leoncino μαζί με τα υπόλοιπα της Benelli το είχα δει αλλά ξέχασα να το βάλω στη λίστα. Το πρόβλημα με τα Benelli έγκειται στο αν η παραγωγή στην Κίνα σημαίνει και συμβιβασμούς στην ποιότητα. Και δεν φοβάμαι τόσο τα μηχανικά, αλλά θα ξενερώσω απίστευτα με πλαστικά που τρίζουν ή χαζές βλάβες στα περιφερειακά σε ένα τέτοιο μηχανάκι. Τα Husqvarna είναι κάπως ψηλά για το μπόι μου  1,70. Όχι ότι δεν γίνεται να το οδηγήσω αλλά μια ανασφάλεια θα την έχω. Αν πάω σε μεγαλύτερη κατηγορία υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά θα προτιμούσα κάτι πιο ήπιο μιας και κατέληξα σε μικρομεσαίο όχι τόσο λόγω μπάτζετ όσο για ομαλότερη μετάβαση στις υψηλότερες κατηγορίες. Όπως και να έχει σε ευχαριστώ για το χρόνου σου. 

 

Όπως το λες, συγκρατημένα αλλά με όρεξη γιατί είναι ωραίες αναζητήσεις :biggrin:

Για το Leoncino, στο αγγλικό MCN ,κάτοχοι έγραψαν για διάβρωση πιο πολύ και όχι κάτι άλλο.
Μου φαίνεται λογικό, ιδιαίτερα στον αγγλικό καιρό και την κάπως υποδεέστερη ποιότητα κατασκευής αλλά γενικά, δεν περιμένω κάποιο μεγάλο failure.

Θέλει παραπάνω στοργή και προδέρμ αλλά νομίζω για την περιστασιακή βόλτα , είναι ταμάμ (διάβασα το ταξιδιωτικό σου Τουρκία, ωραίος! )
 

Σε γενικές γραμμές, τα μηχανάκια που συζητάμε είναι αρκετά εύκολα και ήπια , με τον απαραίτητο σεβασμό πάντα αλλά αν προσωπικά θα αισθάνεσαι καλύτερα με λιγότερα κυβικά, θα συμφωνήσω με τα παιδιά @pitapola @efkola και θα πρόσθετα στη λίστα το CB300 (ως νεο ρετρό) και το Wolf CR300i ως μοντέρνο cafe racer.
Ιδιαίτερα για το Honda, γνωρίζω οτι είναι όσο πιο ελαφρύ γίνεται για τα κυβικά αυτά.

Της Benelli το 302 που είχες στη λίστα με εξέπληξε οτι είναι 204 κιλά,μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος στις προδιαγραφές στο site?

 

Απο άλλες προτάσεις , αν βλέπεις και εκτός neo retro , cafe racer κλπα, προφανώς τα Duke 250/390 είναι απείρως διασκεδαστικά αλλά με τα γνωστά θεματάκια , ιδιαίτερα το 390,το MT-03 είναι εύκολο , πρακτικό και μέχρι τις 7000rpm , είναι λες και δουλεύει ως μονοκύλινδρο ήπιο ,μετά καταλαβαίνεις και τα υπόλοιπα κυβικά.

Στα 3800 η Suzuki δίνει καινούργιο το GSX250R ,μια αρκετά φιλική μοτοσυκλέτα, καλοκατασκευασμένη,όμορφη,με επαρκή δύναμη για το κυβισμό της.
Ως μια οικονομική σκέψη αυτό.

Νομίζω οτι τo Z400/Ninja 400,  βρίσκεται κάπου ανάμεσα, με επαρκή δύναμη , 2κύλινδρο, φιλικό ταυτόχρονα , μια πολύ καλή επιλογή συνολικά.Λίγο ανέμπνευστη σχεδίαση για εμένα αλλά δε χάλασε και ο κόσμος,την αγαπάς με το καιρό :biggrin:

Τροποποιήθηκε από τον crussifier

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο τη λιστα σου μαλλον το rebel (το μοτερ ειναι εγγυηση, μη σε αγχωνει).

εναλλακτικα το 401 https://www.car.gr/19310474-husqvarna-401-vitpilen

 

και αν θες να φυγεις απο το εμφανησιακο νεο retro,

κοιτα τι ωραιο διαμαντακι παιρνεις στα ιδια λεφτα https://www.car.gr/19352906-suzuki-sv-650-abs :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος kostas_cbf έγραψε:

Το Ducati περαν οτι ειναι Ducati και εχει χαρακτηρα ειναι αξιοπιστο?

Εχει μοτερ από τα βάθη της δεκαετίας του 80, κλασικό αερόψυκτο, με οτι σημαίνει αυτό. Θα σε ενημερώσουν οι φίλοι ντουκατίστι σχετικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα απο αρκετη αναζητηση προστιθεται στη λιστα KTM RC390 που παιζει σε καποιες αντιπροσωπειες σε τιμη 4690 καινουριο μοντελο του 18. Το θεωρω τρελο vfm αν και ειναι μηχανακι που προοριζεται για πιστα και οχι τοσο για τη χρηση που θελω. Εμφανισιακα αν και ξεφευγω απο νεορετρο κατηγορια γ@μ@ει. Απο κινητηρα φορα αυτον του duke 390 αν δεν απατωμαι που σημαινει οτι με λιγη στοργη παραπανω δεν θα εχω προβλημα. Επισης πολυ καλο vfm στα χρηματα που κοιταω ειναι το mt-07 στα 6800 καινουριο που ειναι και μια κατηγορια πανω. Γενικα κατεληξα να δω το duke 390 μεταχειρισμενο απο φιλο και αν δεν κατσει το deal θα παω σε αντιπροσωπειες να δω πως κουμπωνω πανω σε rc390, ninja400, rebel και mt-07. Να τα δω απο κοντα, να περασει και καποιος καιρος να ομαλοποιηθει και η κατασταση λογω κορονοιου και βλεπουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην αφήνεις απέξω το sv650 το απλό. Είναι πολλά χρόνια στην αγορά κι η τιμή του είναι πάρα πολύ καλή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος kostas_cbf έγραψε:

Μετα απο αρκετη αναζητηση προστιθεται στη λιστα KTM RC390 που παιζει σε καποιες αντιπροσωπειες σε τιμη 4690 καινουριο μοντελο του 18. Το θεωρω τρελο vfm αν και ειναι μηχανακι που προοριζεται για πιστα και οχι τοσο για τη χρηση που θελω. Εμφανισιακα αν και ξεφευγω απο νεορετρο κατηγορια γ@μ@ει. Απο κινητηρα φορα αυτον του duke 390 αν δεν απατωμαι που σημαινει οτι με λιγη στοργη παραπανω δεν θα εχω προβλημα. Επισης πολυ καλο vfm στα χρηματα που κοιταω ειναι το mt-07 στα 6800 καινουριο που ειναι και μια κατηγορια πανω. Γενικα κατεληξα να δω το duke 390 μεταχειρισμενο απο φιλο και αν δεν κατσει το deal θα παω σε αντιπροσωπειες να δω πως κουμπωνω πανω σε rc390, ninja400, rebel και mt-07. Να τα δω απο κοντα, να περασει και καποιος καιρος να ομαλοποιηθει και η κατασταση λογω κορονοιου και βλεπουμε.

Το RC390 σε καινούριο με την προσφορά που λες είναι εξαιρετική πρόταση. Γενικά το μηχανάκι δεν είναι τόσο ss όσο δείχνει (μιλάω για άνεση), άνετα θα το έπαιρνα και για καθημερινό. Το μεταχειρισμένο 390 θα το πρότεινα ως επιλογή μόνο αν είναι η τελευταία γενιά (17+), όπου έχει μεταφερθεί η εξάτμιση πίσω και έχουν βελτιωθεί (και πάλι όμως όχι εξαλειφθεί) κάποια σημαντικά θέματα (υπερθέρμανση, ευαισθησία σε φλάντζα κεφαλής). Αν του φίλου είναι η πρώτη γενιά (με το μπροστά φανάρι που μοιάζει με κάμπια) για μένα το καινούριο rc είναι πολύ καλύτερο vfm.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα!

Το RC εμένα δε θα με βόλευε για τη χρήση αυτή αλλά αν εσένα σου κάνει, προχώρα...η τιμή είναι όντως δελεαστική για καινούριο ss-άκι.

Αφού όμως θέτεις ως νέο δεδομένο και τη μεγαλύτερη κατηγορία των 650cc και υπάρχει η δυνατότητα να πάρεις ΜΤ -07( ή Z650 ή sv650) , εγώ θα κατέληγα εκεί.

Υπάρχει και το XSR 700 αλλά είναι πιο ακριβό.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Rebel του 2020 έχει αλλαγές σε αναρτήσεις, συμπλέκτη, φανάρια, όργανο και σέλα. Δες το αν είναι στις δυνατότητές σου. Αλλιώς SV650. Δεν έχει καμία σχέση σε δύναμη και οδηγική συμπεριφορά με όλα τα υπόλοιπα της λίστας! Ίσως μόνο με τον μικρό δούκα να μοιάζει σε οδηγική συμπεριφορά, χωρίς όμως τις ίδιες επιδόσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπον κατεληξα σε rc390, mt-07 και sv650 και πηγα τα ειδα απο κοντα. Το rc390 ειναι αρκετα ψηλο. Ειμαι 1,70 και αν ηθελα να πατησω και τα 2 ποδια παταγα στην μπαλα του ποδιου. Περαν αυτου το μηχανακι ειναι πολεμικο. Σκληρη σελα, σκληρες αναρτησεις και πολυ σκυφτη θεση οδηγησης. Θα ηταν η πρωτη επιλογη για entry level track bike αλλα για ταξιδακια και βολτες θα ηταν βασανο ακομα και σε συγκριση με το ninja που ειχα. Τα αλλα 2 ωραια μηχανακια πιο κοντα στα μετρα μου και πιο κοντα στα θελω μου. Και τα 2 στους 75 ιππους με το sv650 πιο βαρυ κατα 30 κιλα. Λογω καλυτερης τιμης και καλυτερης εμφανισης του sv650 κατεληξα σε αυτο. Θα παω απο βδομαδα να κανω μια ερευνα τιμων σε διαφορους εμπορους και λογικα θα το κλεισω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mε το καλό!

Το τελευταίο SV έχει βελτιωμένα φρένα συγκριτικά με το προηγούμενο και τετραπίστονες δαγκάνες, αν σε ενδιαφέρει.Το αναφέρω επειδή είναι πιθανό να βρεις και παλιότερο στοκ με χαμηλότερη τιμή στους εμπόρους

Δες και εδώ .

Τροποποιήθηκε από τον efkola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος efkola έγραψε:

Mε το καλό!

Το τελευταίο SV έχει βελτιωμένα φρένα συγκριτικά με το προηγούμενο και τετραπίστονες δαγκάνες, αν σε ενδιαφέρει.Το αναφέρω επειδή είναι πιθανό να βρεις και παλιότερο στοκ με χαμηλότερη τιμή στους εμπόρους

Δες και εδώ .

https://www.car.gr/23082484-suzuki-sv-650 Αυτο εχω σκοπο να παρω οποτε κομπλε και απο αυτη την αποψη. Thanks!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 53 λεπτά, το μέλος kostas_cbf έγραψε:

https://www.car.gr/23082484-suzuki-sv-650 Αυτο εχω σκοπο να παρω οποτε κομπλε και απο αυτη την αποψη. Thanks!

η πιο ωραία απόχρωση και συνδυασμος ζαντών/πλαισίου! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την ‎10‎.‎05‎.‎2020 at 4:58 ΜΜ, το μέλος kostas_cbf έγραψε:

https://www.car.gr/23082484-suzuki-sv-650 Αυτο εχω σκοπο να παρω οποτε κομπλε και απο αυτη την αποψη. Thanks!

Με το καλό, με το καλό!!  Άντε, περιμένουμε τα καλά νέα και ...φωτογραφίες!  :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπον Παρασκευη η Δευτερα παραλαμβανω:wub: Ευχαριστω οσους ασχοληθηκατε! Καλους δρομους να εχουμε ολοι μας...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...