Jump to content
Sign in to follow this  
Attreidis

Ελαστικό για Turismo Veloce

Recommended Posts

Σιγά σιγά θα βγούμε από την καραντίνα οπότε ευελπιστώ να ξεκινήσουν και οι σοβαρές βόλτες.

Τώρα φοράει επάνω το T30 Evo, λάστιχο του 2016 με 7500 χλμ οπότε και θέλω να το αλλάξω σύντομα. Στο Fazer που είχα έβαζα κατά κυριο λόγο τουριστικά λάστιχα με αυτό που πραγματικά είχα λατρέψει να είναι το Pirelli Angel GT. Τελευταίο που είχα δοκιμάσει ήταν το Pilot Road 5 από το οποίο είχα μεινει πολύ ικανοποιημένος.

Ο προβληματισμός μου είναι στον τύπο ελαστικού που θα είναι καλύτερο να προτιμήσω με την συγκεκριμένη μηχανή.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

angel gt 2.Αξιζει μια ευκαιρια λογω καλων κριτικων.Δεν εχω ακομη φιτ μπακ να γραψω λογω lockdown .

IMG-20200420-155301.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις μείνει ικανοποιημένος και μάλιστα πολύ από ένα  Χ τουριστικό, τότε δεν αξίζει να αλλάξεις κατηγορία. Για μένα βέβαια είναι λάθος επιλογή η συγκεκριμένη, ειδικά για μηχανή σαν τη δικιά σου, αλλά ο,τι σε καλύπτει δεν το αλλάζεις. Επιπλέον, η χρήση καθορίζει το σωστό ελαστικό και όχι η μηχανή. Ο,τι λέει ο @ΩΡΙΩΝ με εναλλακτική και το roadtec 01. 
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άσχετο, αλλά προσωπικά έχω φορεμένο το Metzeler Roadtec Z8 και τα έχω κάνει 15.000χλμ με απλή τουριστική χρήση σε ανοιχτούς δρόμους.

Το θεωρώ ωραίο λαστιχάκι για ταξίδι, όταν ζεσταθεί, και θέλει χιλιομετράκια για να φανεί. Τίμιο και στο βρεγμένο.

Επόμενο ζευγάρι θα είναι τα Pirelli Anget GT II. Όχι και τόσο τίμιο σε βρεγμένο απ'όσα ακούγονται. Και τα δύο ελαστικά όμως είναι για χρήση σε βαριά μηχανάκια.

Δεν νομίζω όμως ότι θα ταιριάξει το GT στο μηχανάκι σου αν θα του κάνεις τουριστική χρήση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά το ότι φορούσα τουριστικό λάστιχο και με ικανοποιούσε δεν σημαίνει ότι αμαν και τι θέλω να πάω στην ιδια κατηγορία αν και σίγουρα σκέφτομαι το angel GT ii..

Εσείς τι άλλο θα προτεινατε για την συγκεκριμένη μηχανή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος Attreidis έγραψε:

Γενικά το ότι φορούσα τουριστικό λάστιχο και με ικανοποιούσε δεν σημαίνει ότι αμαν και τι θέλω να πάω στην ιδια κατηγορία αν και σίγουρα σκέφτομαι το angel GT ii..

Εσείς τι άλλο θα προτεινατε για την συγκεκριμένη μηχανή;

Μπορείς να πας σε κατηγορία s22. Τι χρήση κάνεις ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 34 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Μπορείς να πας σε κατηγορία s22. Τι χρήση κάνεις ;

Προς το παρόν οφθαλμολουτρο :cry:

Κατά κύριο λόγο τουριστική χρήση, κυρίως προτιμώ επαρχιακούς δρόμους , λίγο εντός Αθήνας.

Το s22 τι κατηγορία θεωρείται;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω στην Ελλαδα και με μηχανακι 800cc δεν θα εβαζα τουριστικο. πολυ απλα λογω κακης ποιοτητας οδοστρωματος.

Θα πηγαινα στην Hypersport κατηγορια και θα εβαζα

 - Metzeler M7 RR

 - Pirelli Rosso 3

 - Bridgestone S22

 - Michelin Power RS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω τι ισχύει στη θεωρία αλλά στην πράξη. Στους Ελληνικούς δρόμους γλιστράς με όλα. Δεν είναι ότι φοράς ένα σ22 και βεντουζωνεις κάτω εκεί που με ένα τουριστικό θα χορευες. Ούτε καν, τουλάχιστον όχι σε εμένα . Έχω πάει να φάω high σε ευθεία από το πουθενά με το traction μέσα μπροστά στον @Gee όπως παραλίγο να το διαλύσω και με τα ΤΤ σε βροχή με 50 χλμ και με τεταρτη μέσα. Ούτε θυμάμαι πόσα σ21 /22 έχω αλλάξει και εννοείται πως δεν αλλάζω την κατηγορία αλλά προσπαθώ παράλληλα να κάνω και την σωστή χρήση σε αυτά. Θέλω να πω πως αν πάρεις ένα hypersport ελαστικό το οποίο σε μια 800αρα 200κιλων θα βγάλει χαλαρά 12-13κ χλμ και του συμπεριφερθείς σαν τουριστικό τότε στην πράξη θα έχεις ένα χειρότερο ελαστικό επειδή και θα τετραγωνίσει πολύ γρήγορα και δεν θα εμπνέει καμία εμπιστοσύνη εκεί που ένα pilot πχ θα ήταν σούπερ. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει το ότι καλύτερο λάστιχο = μεγαλύτερη ασφάλεια σε πραγματικά κακούς δρόμους. Η αργή κορώνα που έχει το τουριστικό νομίζω πως περισσότερο βοηθάει σε γλιστερα κομμάτια παρά προβληματίζει. Για να κλείσω , νομίζω πως πρέπει πρώτα να εντοπίσει κάποιος τι του λείπει από ένα λάστιχο και μετά να επιλέξει κατηγορία . Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα σε κάποιον που ένα τουριστικό δεν τον προβλημάτισε ποτέ , να βρει χειρότερο ένα πιο σπορ ελαστικό. Γνώμη μου πάντα. Φυσικά μόνο αν δοκιμάσεις θα ξέρεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν νομιζω οτι ταιριαζει στο Turismo τουριστικο λαστιχο παρ'οτι το λεει το ονομα του εκτος κι αν εχεις στο νου σου 160αρες+ δικαβαλος-φορτωμενος σε εθνικες και δεν θες να τετραγωνησει γρηγορα ενα πιο σπορ ελαστικο.

H επιλογη μου θα ηταν s22 την οποια και εκανα στο δικο μου μετα τα α-θ-λ-ι-α  Τ30 evo που φορουσε απ το εργοστασιο.Κυριολεκτικα οδηγησα αλλο μηχανακι,μεταμορφωθηκε η εμπιστοσυνη που σου εδινε και το στριψιμο εγινε τοσο ευκολο και χωρις παιδεμο που πραγματικα απορουσα τι σκατα ειχαν στο μυαλο τους οταν επελεγαν αυτο το λαστιχο σαν πρωτη τοποθετηση (καποιες παρτιδες εβγαιναν με το rosso 2  για το οποιο παλι δεν εχω να πω τα καλυτερα).

Οσον αφορα τα angel gt 2,δεν εχω εμπειρια,απλα τα εχει φορεσει ενας φιλος σε busa...αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ειναι πολυ σκληρα στην επαφη και την πιεση με το δαχτυλο.Ο ιδιος λεει πως ειναι ευχαριστημενος με τουριστικη χρηση χωρις ιδαιατερη πιεση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το T30 evo και εμένα αυτή την έλλειψη εμπιστοσύνης μου έβγαλε πολύ ανά φάσεις αλλά δεν ήξερα αν ήταν συνδυασμένη με την έλλειψη εμπειρίας στην μηχανή.

Ίσως δεν έχω πολύ ξεκάθαρη στο μυαλό μου την κατηγορία τουριστικού ελαστικού και σε ποια κατηγορία μηχανών απευθύνονται. Πολλά κυβικά, μεγάλο βάρος, πολλά χλμ σε εθνική;

Ενώ το Fazer ούτε πολλά κυβικά ήταν ούτε βαρύ ήταν, καταλάβαινα ότι αργούσε να ζεσταθεί αλλά θεωρούσα ότι η πρόσφυση που είχε όταν ζεστό ήταν απίστευτη (Angel ST και Angel GT),που να έβαζα πιο μαλακό ελαστικό δλδ..

πριν 13 ώρες, το μέλος steven_04 έγραψε:

Εγω στην Ελλαδα και με μηχανακι 800cc δεν θα εβαζα τουριστικο. πολυ απλα λογω κακης ποιοτητας οδοστρωματος.

Θα πηγαινα στην Hypersport κατηγορια και θα εβαζα

 - Metzeler M7 RR

 - Pirelli Rosso 3

 - Bridgestone S22

 - Michelin Power RS

Ανάμεσα σε αυτά εκτός από την τιμή που έχουν μικροδιαφορές ποιο θα επιλέγατε; Γενικά έχω ακούσει και συνεχίζω να ακούω τα καλύτερα για το S22 και προς τα εκεί τείνω.

 

Τροποποιήθηκε από τον Attreidis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Attreidis έγραψε:

Το T30 evo και εμένα αυτή την έλλειψη εμπιστοσύνης μου έβγαλε πολύ ανά φάσεις αλλά δεν ήξερα αν ήταν συνδυασμένη με την έλλειψη εμπειρίας στην μηχανή.

Ίσως δεν έχω πολύ ξεκάθαρη στο μυαλό μου την κατηγορία τουριστικού ελαστικού και σε ποια κατηγορία μηχανών απευθύνονται. Πολλά κυβικά, μεγάλο βάρος, πολλά χλμ σε εθνική;

Ενώ το Fazer ούτε πολλά κυβικά ήταν ούτε βαρύ ήταν, καταλάβαινα ότι αργούσε να ζεσταθεί αλλά θεωρούσα ότι η πρόσφυση που είχε όταν ζεστό ήταν απίστευτη (Angel ST και Angel GT),που να έβαζα πιο μαλακό ελαστικό δλδ..

Ανάμεσα σε αυτά εκτός από την τιμή που έχουν μικροδιαφορές ποιο θα επιλέγατε; Γενικά έχω ακούσει και συνεχίζω να ακούω τα καλύτερα για το S22 και προς τα εκεί τείνω.

 

 

Θα επελεγα τα S21/22 γιατι πολλοι αναβατες με διαφορετικες μηχανες στα Ελληνικα δεδομενα εχουν πει καλα λογια και εχουν δωσει θετικο feedback, οποτε σαν επιλογη παρουσιαζει τις περισσοτερες πιθανοτητες να σου κατσει καλα. Μετα τη εμπειρια με τα S21/22 και εχοντας μαθει καλα τη μηχανη σου, εχεις ενα καλο reference point ειτε για να μεινεις στην ιδια κατηγορια και να δοκιμασεις αλλο κατασκευαστη+μοντελο ειτε για να αλλαξεις κατηγορια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα τουριστικά-κομουτερ μηχανάκια μας για  πείτε τα αδύνατα σημεία των αμιγώς τουριστικών ελαστικών που αποκομίσατε από την εμπειρία της χρήσης τους ,γιατί εγώ έχω εκ διαμέτρου αντίθετη εμπειρια της εξίσωσης ικανοποιητική χρήση /χιλιομετρική απόδοση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

 

Τραγικά αργή κορώνα και μικρότερη πληροφόρηση από μπροστά. Βαραίνει όλη η μηχανή ρε παιδί μου, πως να στο εξηγήσω. Ξεκινας να στρίβεις και το νιώθεις το "σκαλοπάτι" .Εμένα αυτό με χαλάει. Κατά τη αλλά κανένα πρόβλημα , άσε που είμαι σίγουρος πως σε συγκεκριμένους δρόμους πήγαινα γρηγορότερα με αυτά παρά με τα bridg. Έκανα υπομονή και τα κράτησα μέχρι να πεθάνει το πίσω αλλά ήμουν κοντά στο να τα βγάλω και να τα πετάξω. Ξαναλέω για να μην υπάρχει παρανόηση, αυτό δεν σημαίνει πως τα roadtec πχ που είχα ήταν κακό λάστιχο. Γαμάτο ήταν. Αν έκανα και κομιουτινγκ, δεν παίζει να μην φορούσα τουριστικό πάντως . 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 56 λεπτά, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Στα τουριστικά-κομουτερ μηχανάκια μας για  πείτε τα αδύνατα σημεία των αμιγώς τουριστικών ελαστικών που αποκομίσατε από την εμπειρία της χρήσης τους ,γιατί εγώ έχω εκ διαμέτρου αντίθετη εμπειρια της εξίσωσης ικανοποιητική χρήση /χιλιομετρική απόδοση.

Σκληρό ελαστικό που σε συνθήκες πόλης αργεί πολύ να ζεσταθεί με ότι αυτό συνεπάγεται;

Όσον αφορά την χιλιομετρική απόδοση εγώ θα πω μόνο ότι το Angel ST άλλαξα στα 2μιση χρόνια και 24.000 χλμ χωρίς να βγουν λινά και με πολύ ικανοποιητική απόδοση όντας ζεστό σε δρόμους της Κρήτης.

 

υ.γ. Επίσης χαζή ερώτηση. Για να βγει ο πίσω τροχός πρέπει να ξεβιδωθεί η εξάτμιση. Εμπιστεύομαι για αυτό κάποιον λαστιχά ή αγοράζω τα λάστιχα και πάω αντιπροσωπεία για την αλλαγή?

Τροποποιήθηκε από τον Attreidis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η γομμα η γενικοτερα το μαλακο ελαστικο στο 100/% της αποδοσης του ειναι απολαυση συμφωνω απολυτως .Ομως ατυχως, η καταναλωση του συνηθως δεν γινεται στα ορεινα στροφιλικια αλλα δικαβαλα και με φαναρογκαζιες εκτονωσης στην λεωφορο Βουλιαγμενης και ενα μικροτερο ποσοστο,-ιδιως σε καθημερινη χρηση της μοτοσυκλετας -,σε δρομους που η οδηγηση γινεται απολαυστικη .Εγω φιλοι ,δεν θελω πια να ειμαι κολλητος του λαστιχα για να περναω καινουργια λαστιχα καθε 4000 χλμ για να εχω κορωνα που να πλαγιαζει προθυμα το μαστοδοντο ον οφ μου ,να την ψωνιζω οτι οδηγαω κανα V4R ,προσφεροντας μου ταχα μου 200 χιλιομετρα απολαυσης στα /1000 χιλιομετρα αστικης οδηγησης που κανω.

Με τα μαμα σκορπιον τρειλ εβγαλα 17000 χλμ και ειχαν στο νερο αλλα 3000 και τα οποια και διασκεδαση μου εδωσαν στην ασφαλτο και στο χωματακι δεν ειπαν οχι

Ισως ειναι και θεμα ηλικιας γιατι  τωρα πια εχω μαθει το καθε μηχανακι να μην εχω απαιτηση να χρησιμοποιειται σαν wannabe μηχανακι αλλης κατηγοριας.Δεν με ενθουσιαζει η ιδεα να σκιζω το στροφομετρο σε ενα ον οφ για να βγαλει τρελα ο κινητηρας του και ετσι εγκαταλειψα τις προθεσεις να πληρωνω τζαμπα 300 αρια για βεντουζες

 

πριν 11 λεπτά, το μέλος Attreidis έγραψε:

Σκληρό ελαστικό που σε συνθήκες πόλης αργεί πολύ να ζεσταθεί με ότι αυτό συνεπάγεται;

Όσον αφορά την χιλιομετρική απόδοση εγώ θα πω μόνο ότι το Angel ST άλλαξα στα 2μιση χρόνια και 24.000 χλμ χωρίς να βγουν λινά και με πολύ ικανοποιητική απόδοση όντας ζεστό σε δρόμους της Κρήτης.

 

υ.γ. Επίσης χαζή ερώτηση. Για να βγει ο πίσω τροχός πρέπει να ξεβιδωθεί η εξάτμιση. Εμπιστεύομαι για αυτό κάποιον λαστιχά ή αγοράζω τα λάστιχα και πάω αντιπροσωπεία για την αλλαγή?

 κανονικα σε βουλκανιζατερα αρκει να εχει κλειδι για τον πισω τροχο.Τιποτα δεν ειναι να βγαλει το τελικο ,Μονο τσεκαρε το τεντωμα της αλυσιδας μετα την  τοποθετηση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος Attreidis έγραψε:

Σκληρό ελαστικό που σε συνθήκες πόλης αργεί πολύ να ζεσταθεί με ότι αυτό συνεπάγεται

Για να ζεσταθεί ένα ελαστικό, χρειάζεται επιτάχυνση και επιβράδυνση. Εμένα η δουλειά μου πχ είναι 8χλμ από το σπίτι μου. Σε αυτή την απόσταση που δεν έχω ζεστάνει καν το λάδι στη μηχανή όχι να ζεστάνω οποιοδήποτε λάστιχο δεν μπορώ αλλά ούτε καν να διανοηθώ να το φέρω σε συνθήκες σωστής λειτουργίας. Εννοείται πως όσες φορές έχω κυκλοφορήσει μέσα στην πόλη γλιστράω παντού όπως και επιμένω πως η γρήγορη κορώνα των 22 μπορεί να τρομάξει περισσότερο σε τέτοιες συνθήκες. Τι θα έχω καταφέρει λοιπόν με ένα σ22 σε συνθήκες commuting ; Πχ αν το δουλεύω 200 μέρες τον χρόνο , να προσθέσω 3200 ΑΧΡΗΣΤΑ χιλιόμετρα στο ελαστικό τα οποία σίγουρα θα το έχουν αλλοιώσει στο κέντρο με αποτέλεσμα να μετράω αντίστροφα μέχρι να ξεκινήσω να αντιλαμβάνομαι το τετραγώνισμα. Μετά αντίο η όποια ευχαρίστηση προσφέρει ένα τέτοιο λάστιχο στις σωστές συνθήκες.

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βλέπετε όμως ότι καταλήγουμε σε ένα παράδοξο..

Παίρνεις τουριστικό λάστιχο, θεωρητικά αργή κορόνα (λέω θεωρητικά γιατί για τα δικά μου κυβικά σαν οδηγός μία χαρά γρηγορη μου φαινόταν του angel) το οποίο βγάζει χιλιόμετρα και έχοντας στο νου σου ότι θα το πιέσεις ζεστό ίσως να μην έχει και πολλά να ζηλέψει από ένα hypersport. Και δεν τετραγωνίζει και σε ρυθμους commuting.

Παίρνεις Hypersport , γρήγορη κορόνα, ζεσταίνεται πολύ γρήγορα οπότε αποδίδει καλύτερα, θεωρητικά (υποκειμενικό ανα οδηγό) σε υποστηρίζει σε πιο επιθετική οδήγηση καλύτερα από ένα τουριστικό, βγάζει λιγότερα χλμ και τετραγωνίζει σε ρυθμούς commuting.

Άρα τι διαλέγεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Attreidis έγραψε:

Άρα τι διαλέγεις;

Εγώ που κάνω μηδενικό commuting , μηδενικό δικάβαλο και κοιτάζω ακόμα κι όταν ταξιδεύω να αποφεύγω εντελώς τα πολύ ανοιχτά κομμάτια κι όταν αυτό δεν είναι εφικτό να πηγαίνω με 130 παρέα με τα GS ( σορρυ ) , βάζω s22. Αν μου άλλαζες τις παραμέτρους έστω και λίγο, πιθανότατα θα γύριζα σε πιο τουριστικό λάστιχο. Από την άλλη, αν κάνεις λίγα χλμ , βάλε ένα s22 να δεις πως θα σε πάει και το αξιολογείς μόνος σου. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος ούτε μια μόνο περπατημένη. Το θέμα ελαστικό είναι πολυπαραγοντικό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

JPGo.jpg

Dunlop sportsmart ιι. Δεξια καινουργιο.Αριστερα μετα 2500 χλμ.Στα 5000 ειδα λινα.

Εδιτ.Dunlop sportsmart ii δεξια-αριστερα αλλα οχι το ιδιο λαστιχο..

 

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Attreidis έγραψε:

Βλέπετε όμως ότι καταλήγουμε σε ένα παράδοξο..

Παίρνεις τουριστικό λάστιχο, θεωρητικά αργή κορόνα (λέω θεωρητικά γιατί για τα δικά μου κυβικά σαν οδηγός μία χαρά γρηγορη μου φαινόταν του angel) το οποίο βγάζει χιλιόμετρα και έχοντας στο νου σου ότι θα το πιέσεις ζεστό ίσως να μην έχει και πολλά να ζηλέψει από ένα hypersport. Και δεν τετραγωνίζει και σε ρυθμους commuting.

Παίρνεις Hypersport , γρήγορη κορόνα, ζεσταίνεται πολύ γρήγορα οπότε αποδίδει καλύτερα, θεωρητικά (υποκειμενικό ανα οδηγό) σε υποστηρίζει σε πιο επιθετική οδήγηση καλύτερα από ένα τουριστικό, βγάζει λιγότερα χλμ και τετραγωνίζει σε ρυθμούς commuting.

Άρα τι διαλέγεις;

εισαι ευχαριστημενος μετα touring λαστιχα, αυτα ειχε, δεν εχεις δει κατι αλλο, οκ. 

γιατι δε βαζεις hypersport να δεις και την αλλη πλευρα? το να σου αρεσει (που αυτο πιστευω) θα ειναι θετικο, το να μη σου αρεσει θα εχεις βγαλει λιγα χιλιομετρα λιγοτερα απο τα ενα touring, οκ δε χαθηκε και ο κοσμος. 

fyi: φιλος μου με gsxr 1000αρι ο οποιος κινηται κανονικα παντου (αλλα ειναι πολυ ηρεμος με το δεξι χερι) εβγαλε 10κ χλμ με hypersport (μεχρι να φυγει η χαραξη, οχι λινα) λαστιχο, michelin pilot power 3 (ιδια κατηγορια με s22, rosso iii, qualifier 2, m77rr):winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

εισαι ευχαριστημενος μετα touring λαστιχα, αυτα ειχε, δεν εχεις δει κατι αλλο, οκ. 

γιατι δε βαζεις hypersport να δεις και την αλλη πλευρα? το να σου αρεσει (που αυτο πιστευω) θα ειναι θετικο, το να μη σου αρεσει θα εχεις βγαλει λιγα χιλιομετρα λιγοτερα απο τα ενα touring, οκ δε χαθηκε και ο κοσμος. 

fyi: φιλος μου με gsxr 1000αρι ο οποιος κινηται κανονικα παντου (αλλα ειναι πολυ ηρεμος με το δεξι χερι) εβγαλε 10κ χλμ με hypersport (μεχρι να φυγει η χαραξη, οχι λινα) λαστιχο, michelin pilot power 3 (ιδια κατηγορια με s22, rosso iii, qualifier 2, m77rr):winking:

Προς το s22 προσανατολίζομαι κυρίως για να το δοκιμάσω και γιατί από αυτά που συζητάμε μάλλον ταιριάζει περισσότερο και στην μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο προηγουμενο Multi 1200 το πισω Μ7RR μου εβγαλε 10Κ και ειχε αλλα 2Κ περιθωριο. Το μπροστινο που ηταν Rosso 3 εβγαλε ανετα 12Κ. Και ολα αυτα σε Ευρωπαϊκους δρομους και βολτες η εκδρομες, με η χωρις μπαγκαζια. Οποτε για Ελληνικα δεδομενα θα βγαζαν σιγουρα λιγα παραπανω. Οποτε αν καποιος κινειται μονοκαβαλος και κανει περιπου 10-12 Κ το χρονο ισως να μην ειναι ασχημη η Hypersport κατηγορια απο αποψη αντοχης.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ήρθε η ώρα αλλαγής του S22...
Απόλυτα ευχαριστημένος οπότε τώρα αναρωτιέμαι αν είμαι να ξαναβάζω το ίδιο ή να πειραματιστώ με κάποιο άλλο στην ίδια κατηγορια.

Αναπτύξτε 😄

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...