Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα στο forum

Ξεκινάω με ένα θέμα που δεν ξέρω αν μπορείτε να με βοηθήσετε αλλά θα κάνω το θέμα και αν βρω λύση καλός.

Ένας φίλος, έχει μια μότο αφημένη εδώ και καιρό με κατατεθειμένες τις πινακίδες (γιαυτό αναφέρω ειδική περίπτωση), και των ρώτησα αν μου την δίνει, και συμφώνησε.

Λόγο όμως ότι δεν έχει καθόλου χρόνο μου έκανε μια εξουσιοδότηση που λέει ότι μπορώ να κάνω εγώ την ,μεταβίβασή αντί αυτού και να τρέξω όλα τα διαδικαστικά.

Γνωρίζω : ΑΦΜ του, Αριθμό πινακίδας, έχω την εξουσιοδότηση.

Προσπάθησα να μιλήσω με ΔΟΥ αλλά λόγο κατάστασης δεν με βοήθησαν.Το μόνο μόνο που μου είπαν είναι "φέρε την ασφάλεια και την εξουσιοδότηση", λες και δεν άκουσαν καν ότι δεν έχω τις πινακίδες, (θα έχω και ασφάλεια?). Παράλληλα μου έστειλαν ένα χαρτί για να πληρώσω τα τέλη του 20 αλλά! είναι στο όνομα του τωρινού κατόχου.

Τι κάνω πρώτα ώστε να μην τα πληρώσω όλα διπλά? 

Ευχαριστώ για όποια απάντηση πάρω! Δωράκι το rebuild της AX-1 όταν με το καλό το ξεκινήσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ Antreasss Νομίζω ότι γίνονται, αλλά με όλες τις προφυλάξεις, και κατόπιν ραντεβού (όπως για την παραλαβή της άδειας + πινακίδας όπως με ενημέρωσε η κυρία απο την ΔΟΥ). Αν παλι όχι, λογικά θα με είχε ενημερώσει. 

Είχα μιλήσει με ΚΕΠ τέλη Μαρτίου πάντως και δεν μου είπαν κάτι τετοιο. Αν κάποιος γνωρίζει στα σίγουρα καλό θα ήταν να αναφερθεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

@ Antreasss Νομίζω ότι γίνονται, αλλά με όλες τις προφυλάξεις, και κατόπιν ραντεβού (όπως για την παραλαβή της άδειας + πινακίδας όπως με ενημέρωσε η κυρία απο την ΔΟΥ). Αν παλι όχι, λογικά θα με είχε ενημερώσει.

Η ΔΟΥ δεν εχει καμια σχεση με μεταβιβασεις, δεν ειχε αρμοδιοτητα να σε ενημερωσει για κατι σχετικο. Μεταβιβαση γινεται στη διευθυνση μεταφορων ή σε ΚΕΠ.

Ενημερωτικα, εγω εκανα μεταβιβαση με ραντεβου σε ΚΕΠ στις 20/3, την Παρασκευη δηλαδη πριν την απαγορευση κυκλοφοριας. Εχει περασει σχεδον ενας μηνας και δεν με εχουν καλεσει για τη νεα αδεια. Το οποιο μου λεει πως εχουν παγωσει ολες σχετικες οι διαδικασιες.

edit: Τωρα ειδα το σχολιο του Ανδρεα που εχει την απαντηση σου.

 

Σχετικα με την υπαλληλο της ΔΟΥ (πινακιδα, ασφαλεια, τελη), μια χαρα σε εξυπηρετησαν. Οσα σου ειπαν ειναι σωστα. Για να παραλαβεις την πινακιδα θα πρεπει να εχουν πληρωθει τα τελη και να εχει γινει ασφαλεια στο δικυκλο (αυτο λογικα το επιβαρυνεσαι εσυ). Για να ασφαλισεις δε χρειαζεται να εχεις την πινακιδα, πρωτα θα κανεις την ασφαλεια και με φωτοτυπια αυτης, βεβαιωση πληρωμης τελων και την εξουσιοδοτηση θα παρεις την πινακιδα.

 

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Καλησπέρα στο forum

Ξεκινάω με ένα θέμα που δεν ξέρω αν μπορείτε να με βοηθήσετε αλλά θα κάνω το θέμα και αν βρω λύση καλώς.

Ένας φίλος, έχει μια μότο αφημένη εδώ και καιρό με κατατεθειμένες τις πινακίδες σε προσωρινή ακινησία (γιαυτό αναφέρω ειδική περίπτωση), και των ρώτησα αν μου την δίνει, και συμφώνησε.

Λόγο όμως ότι δεν έχει καθόλου χρόνο μου έκανε μια εξουσιοδότηση που λέει ότι μπορώ να κάνω εγώ την ,μεταβίβασή αντί αυτού και να τρέξω όλα τα διαδικαστικά.

Γνωρίζω : ΑΦΜ του, Αριθμό πινακίδας, έχω την εξουσιοδότηση.

Προσπάθησα να μιλήσω με ΔΟΥ αλλά λόγω κατάστασης δεν με βοήθησαν.Το μόνο μόνο που μου είπαν είναι "φέρε την ασφάλεια και την εξουσιοδότηση", λες και δεν άκουσαν καν ότι δεν έχω τις πινακίδες, (θα έχω και ασφάλεια; ) άσχετο τι έχεις, μια χαρά σε βοήθησαν...Παράλληλα μου έστειλαν ένα χαρτί για να πληρώσω τα τέλη του 20 αλλά! είναι στο όνομα του τωρινού κατόχου Πως&ποιοί σου έστειλαν χαρτί αφού δεν έχεις ξεκινήσει την διαδικασία; Και φυσικά θα είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη, γιατί θα έπρεπε να είναι σε άλλο όνομα;

Τι κάνω πρώτα ώστε να μην τα πληρώσω όλα διπλά; Ποιός σου είπε για διπλά;

Ευχαριστώ για όποια απάντηση πάρω! Δωράκι το rebuild του AX-1 όταν με το καλό το ξεκινήσω.

Δεν υπάρχει κάτι το ειδικό στην περίπτωσή σου. Όλα είναι προβλέψιμα, και σχετικά εύκολα. Αυτά που γράφεις εσύ έχουν ''περίεργα''.

Διορθώνεις αν στην αρχή υποθέτω κάτι λάθος.

Ο πωλητής έχει την μηχανή σε ''προσωρινή ακινησία''. Αυτό σημαίνει ότι άδεια κυκλοφορίας και πινακίδα βρίσκονται στην ΔΟΥ του πωλητή και το σύστημα του υπουργείου έχει καταχωρημένη την μοτοσυκλέτα ως ''σε ακινησία''. Ο πωλητής έχει στα χέρια του το χαρτί της ακινησίας. Αυτό θα πρέπει να στο δώσει, μαζί με μια εξουσιοδότηση να κάνεις την δουλειά εσύ στην θέση του, ώστε να κάνεις ''αρση ακινησίας'' δλδ να πάρεις πίσω άδεια και πινακίδα και στο σύστημα να καταχωρηθεί η μοτοσυκλέτα ως ''σε κίνηση''.

Για την άρση ακινησίας χρειάζεται:

Για να σου δώσει το γραφείο οχημάτων της ΔΟΥ, πρέπει να πας εκεί, να δείξεις το χαρτί της ακινησίας, ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα, να εκδοθεί το τέλος κυκλοφορίας της τρέχουσας χρονιάς και να το πληρώσεις, και φυσικά για να το κάνεις εσύ αντί για τον πωλητή, να έχεις και την εξουσιοδότηση. Όλα αυτά γίνονται στην ΔΟΥ. Εκεί θα πάρεις και ένα χαρτί ότι δεν χρωστάει τέλη κυκλοφορίας το όχημα, που θα χρειαστεί στην μεταβίβαση στο επόμενο στάδιο.

Εφόσον η μηχανή είναι σε ακινησία, δεν πληρώνεις κάτι διπλό, δεν έχει νόημα αυτό που γράφεις. Πληρώνεις το τέλος της χρονιάς μόνο.

Το πιο σωστό θα ήταν, ΟΛΑ αυτά να τα κάνει ο πωλητής. Εσύ μεν πληρώνεις τα έξοδα, αλλά είναι δουλειά του πωλητή να ετοιμάσει γραφειοκρατικά το όχημα για να είναι έτοιμο προς μεταβίβαση.

Αφού βρεθείς με άδεια, πινακίδα δλδ το όχημα εκτός ακινησίας, το όχημα μπορεί να μεταβιβαστεί.

Η μεταβίβαση γίνεται στα γραφεία του υπουργείου συγκοινωνιών στο τμήμα αδειών-μεταβιβάσεων, ή μέσω ΚΕΠ αλλά το ΚΕΠ δεν κάνει το ίδιο την μεταβίβαση απλά πάει τα χαρτιά στο γραφείο αντί να τα πας εσύ.

Για την μεταβίβαση χρειάζεται:

1-Η άδεια στο πίσω μέρος της οποίας θα συμπληρώσεις τα στοιχεία σου ως αγοραστής με ποιο σημαντικό στοιχείο το ΑΦΜ σου, βγάλε και ένα φωτοαντίγραφο ΑΦΟΥ συμπληρώσεις.

2-Πωλητής με την ταυτότητά του Ή εξουσιοδότηση σε άλλον π.χ. στον αγοραστή.

3-Αγοραστής με την ταυτότητά του Ή εξουσιοδότηση σε άλλον.

4-ΚΤΕΟ σε ισχύ, βγάλτο μια φωτοτυπία το γνήσιο. Αν δεν έχει ΚΤΕΟ σε ισχύ, το περνάς. Αν δεν δουλεύει, το περνάς ως ''αποτυχία'' στο ΚΤΕΟ, ρώτα σε ένα ΚΤΕΟ να σου πουν πως γίνεται.

5-Βεβαίωση ότι το όχημα δεν χρωστάει τέλη κυκλοφορίας, αυτήν που πήρες από την ΔΟΥ στην άρση ακινησίας.

και τελευταίο,

6-Παράβολο μεταβίβασης, που πληρώνεται σε τράπεζα σε λογαριασμό συμβεβλημένο με το γραφείο που θα κάνεις την μεταβίβαση, ή ΑΤΜ αν υπάρχει επί τόπου μέσα στο γραφείο. Τους λογαριασμούς που συνεργάζεται το κάθε γραφείο, τους έχει συνήθως σε κάποιο πίνακα ανακοινώσεων ή ρωτάς ένα υπάλληλο να στους δώσει. Τα παράβολα πάνε ως εξής:

  • Τέλος έκδοσης αδείας 9€ για μοτοσυκλέτα , ΣΥΝ
  • Τέλος μεταβίβασης, το οποίο εξαρτάται από τα κυβικά εκατοστά του προς μεταβίβαση οχήματος και έχει ως ακολούθως:
    0-400 cc:  30 €
    401-800 cc:  45 €
    801-1.300 cc:  60 €

Αν κατάλαβα εσύ μεταβιβάζεις ΑΧ-1; 250 κυβικά άρα 9+30=39 ευρώ το παράβολο.

Δίνετε τα χαρτιά στον σχετικό υπάλληλο, τα κάνει ένα έλεγχο, σου σφραγίζει το αντίγραφο της άδειας για προσωρινή χρήση, και σου λέει πότε να ξανάρθεις για να πάρεις την κανονική άδεια. Αν γίνει μέσω ΚΕΠ, σου δίνει το ΚΕΠ βεβαίωση ότι έγινε αίτηση για μεταβίβαση και το φωτοαντίγραφο της άδειας ως προσωρινή άδεια και σου λέει θα σε πάρει τηλέφωνο όταν όντως γίνει η μεταβίβαση και έρθει η άδεια σου.

Συνολικά λοιπόν πληρώνεις: Ασφαλιστήριο, τέλος χρονιάς, παράβολο μεταβίβασης και αν χρειάζεται ΚΤΕΟ.

Υποχρέωση ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας περασμένης χρονιάς, εφόσον το όχημα ήταν σε ακινησία, απαλλάσεται από αυτά για όσο ήταν σε ακινησία. Το ΚΤΕΟ, αν θέλει, έχεις 15 μέρες από την ημερομηνία της άρσης ακινησίας να το περάσεις, χωρίς να θεωρείται εκπρόθεσμο.

Ξαναλέω ότι ΜΕΧΡΙ την μεταβίβαση, δλδ η άρση ακινησίας και το ΚΤΕΟ εφόσον χρειάζεται, είναι δουλειές που θα έπρεπε να κάνει ο πωλητής. Εσύ ΚΑΝΟΝΙΚΑ θα έπρεπε να εμπλακείς μόνο στην μεταβίβαση. Αλλά αν συμφωνήσατε αλλοιώς, καλά να πάθεις, κάντα όλα εσύ.

Τον καιρό που διανύουμε , οι υπηρεσίες έχουν κλείσει λόγω κορωναιού. Θα περιμένεις να ανοίξουν. Και οι ΔΟΥ για την άρση ακινησίας, και τα γραφεία συγκοινωνιών για την μεταβίβαση. Και σε ΚΕΠ να πας για μεταβίβαση, κι αυτό θα περιμένει.

Καλές βόλτες όταν το πάρεις.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...και να κοιταξεις να στηρίζεται σωστά το υποπλαίσιο, αν έχουν αλλάξει την εξάτμιση.

Καλή επιτυχία!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Η ΔΟΥ δεν εχει καμια σχεση με μεταβιβασεις, δεν ειχε αρμοδιοτητα να σε ενημερωσει για κατι σχετικο. Μεταβιβαση γινεται στη διευθυνση μεταφορων ή σε ΚΕΠ.

 

 

Για το ότι δεν έχει σχέση σωστό. 

Υπάρχει τρόπος να κάνω ασφάλεια χωρίς καποιο έγγραφο για να παρω μετα την πινακίδα?

πριν 15 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν υπάρχει κάτι το ειδικό στην περίπτωσή σου. Όλα είναι προβλέψιμα, και σχετικά εύκολα. Αυτά που γράφεις εσύ έχουν ''περίεργα''.

 Δεν καταλαβαίνω που ειναι το περίεργο αλλά αν σου φαίνονται εσένα δεν με απασχολεί.

πριν 15 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Ξαναλέω ότι ΜΕΧΡΙ την μεταβίβαση, δλδ η άρση ακινησίας και το ΚΤΕΟ εφόσον χρειάζεται, είναι δουλειές που θα έπρεπε να κάνει ο πωλητής. Εσύ ΚΑΝΟΝΙΚΑ θα έπρεπε να εμπλακείς μόνο στην μεταβίβαση. Αλλά αν συμφωνήσατε αλλοιώς, καλά να πάθεις, κάντα όλα εσύ.

Τον καιρό που διανύουμε , οι υπηρεσίες έχουν κλείσει λόγω κορωναιού. Θα περιμένεις να ανοίξουν. Και οι ΔΟΥ για την άρση ακινησίας, και τα γραφεία συγκοινωνιών για την μεταβίβαση. Και σε ΚΕΠ να πας για μεταβίβαση, κι αυτό θα περιμένει.

Καλές βόλτες όταν το πάρεις.

Έκανες λειτούργημα..

Δεν έχω εμπειρία από μεταβίβαση πόσο μαλλον δε, όταν το όχημα ειναι σε ακινησία. Το γεγονός ότι οι υπηρεσίες υπολειτουργούν δυσκολεύουν την απόκτηση έγκυρης πληροφορίας. 

Αυτό το διπλό που αναφέρω είναι ότι τα τέλη θα είναι στο όνομα του τωρινού ιδιοκτήτη γιαυτό μου φαίνεται λάθος αλλά πάμε παρακάτω.

Τι να πω, σε ευχαριστω πάρα πολυ για τον χρόνο σου FlyingInADreamτα ήθελα και τα έπαθα και δεν με ενοχλεί καθόλου καθώς για μένα αξίζει η ταλαιπωρία όταν φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα το project.

Και πάλι ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Υπάρχει τρόπος να κάνω ασφάλεια χωρίς καποιο έγγραφο για να παρω μετα την πινακίδα;

 Ξέρεις αριθμό πινακίδας, δεν ξέρεις; Σε όλα τα online ασφαλιστήρια π.χ. anytime, δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Ακόμα όμως και σε στραβόξυλο ασφαλιστή να πέσεις, πάς στην ΔΟΥ και σου εκτυπώνει ένα αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας, να κάνεις ασφάλιση.

πριν 9 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

 Δεν καταλαβαίνω που ειναι το περίεργο αλλά αν σου φαίνονται εσένα δεν με απασχολεί.

Διάβασες αυτά που σου έγραψα; Τα κατανόησες; Κατάλαβες τις διαδικασίες; Αν ναι, θα έπρεπε από μόνο σου να σκεφτείς αυτά που ήδη σε έχω ρωτήσει:

πριν 9 λεπτά, το μέλος ΜιχαληςΑ έγραψε:

Παράλληλα μου έστειλαν ένα χαρτί για να πληρώσω τα τέλη του 20 αλλά! είναι στο όνομα του τωρινού κατόχου Πως&ποιοί σου έστειλαν χαρτί αφού δεν έχεις ξεκινήσει την διαδικασία; Και φυσικά θα είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη, γιατί θα έπρεπε να είναι σε άλλο όνομα;

Τι κάνω πρώτα ώστε να μην τα πληρώσω όλα διπλά; Ποιός σου είπε για διπλά;

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 Ξέρεις αριθμό πινακίδας, δεν ξέρεις; Σε όλα τα online ασφαλιστήρια π.χ. anytime, δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. (1)

 

 

Διάβασες αυτά που σου έγραψα; Τα κατανόησες; Κατάλαβες τις διαδικασίες; Αν ναι, θα έπρεπε από μόνο σου να σκεφτείς αυτά που ήδη σε έχω ρωτήσει: (2)

 

(1) Σωστά, αλλα πρόσφατα έκανα ασφάλεια σε άλλο μότο και χρειάζονται την άδεια κυκλοφορίας. 

(2) Πάτησα καταλάθος αποστολή χωρίς να συμπληρώσω . :_boredom:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπόψιν, ΑΧ1 απόκτησα κι εγώ πρόσφατα, και θα έχουμε ανακατασκευή προσεχώς ΚΑΙ από εμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ΜιχαληςΑ

Σχετικά με την ασφάλεια, το πιο εύκολο θα ήταν να πάρει ένα τηλέφωνο ο ιδιοκτήτης της μηχανής τον ασφαλιστή του και να ζητήσει μια ανανέωση της ασφάλειας. Έχουν ήδη την άδεια της μηχανής και δε θα χρειαστεί κάτι παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς στο όνομά του θα βγει η ασφάλεια αυτή. Του δίνεις το ποσό και δε χρειάζεται να τραβιέσαι στη ΔΟΥ.

 

Σχετικά με τα "διπλά", τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν τη μηχανή κι όχι τον ιδιοκτήτη. Εφόσον η μηχανή θα έχει πληρωμένα τέλη 20 θα είσαι κι εσύ καλυμμένος όταν περάσει στο όνομά σου. Αυτό που θα είναι τρόπον τινά "διπλό" θα είναι η ασφάλεια. Για να πάρεις την πινακίδα θα γίνει ασφάλιση στο όνομα του πωλητή και όταν γίνει η μεταβίβαση θα πάρει επιστροφή το υπόλοιπο του ποσού κι εσύ θα ασφαλίσεις πλέον στο όνομά σου (νέο συμβόλαιό).

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ασφάλιση γίνεται κατευθείαν στο όνομα του αγοραστή, αφού σε αυτόν θα γίνει έτσι κι αλλοιώς μετά, ποιός ο λόγος να κάνει προσωρινά ο πωλητής, να ακυρώνει μετά, να κάνει άλλη ο αγοραστής; Τζάμπα παίδεμα. Η ΔΟΥ δεν κοιτάει σε τι όνομα είναι η ασφάλεια, της αρκεί να υπάρχει ασφάλεια για το όχημα.

Ξαναλέω στο anytime.gr χρειάζεται να ξέρεις μάρκα-κυβισμό-πινακίδα, άιντε και μήνα-χρόνο πρώτης άδειας στην Ελλάδα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η ασφάλιση γίνεται κατευθείαν στο όνομα του αγοραστή, αφού σε αυτόν θα γίνει έτσι κι αλλοιώς μετά, ποιός ο λόγος να κάνει προσωρινά ο πωλητής, να ακυρώνει μετά, να κάνει άλλη ο αγοραστής; Τζάμπα παίδεμα. Η ΔΟΥ δεν κοιτάει σε τι όνομα είναι η ασφάλεια, της αρκεί να υπάρχει ασφάλεια για το όχημα.

Ξαναλέω στο anytime.gr χρειάζεται να ξέρεις μάρκα-κυβισμό-πινακίδα, άιντε και μήνα-χρόνο πρώτης άδειας στην Ελλάδα.

 

Εγώ ως πωλητής δε θα το δεχόμουν γιατί μέχρι να γίνει η μεταβίβαση θα είχα στο όνομά μου ανασφάλιστη μηχανή σε κυκλοφορία. Αν το δέχεται αυτός ακόμα καλύτερα για τον Μιχάλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ δέχεται να κάνει άλλος τις διαδικασίες που θα έπρεπε να κάνει αυτός... Επίσης, την μηχανή δεν θα του την δώσει, τα χαρτιά θα του δώσει να κάνει διαδικασίες. Μηχανή θα πάρει ο αγοραστής ΑΦΟΥ πέσει σφραγίδα της μεταβίβασης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

edit στο edit :P

Στο anytime.gr ζητάει ημερομηνία μεταβίβασης οπότε πρέπει να γίνει η μεταβίβαση την ίδια μέρα για να είναι όλα τα στοιχεία έγκυρα.

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εδώ δέχεται να κάνει άλλος τις διαδικασίες που θα έπρεπε να κάνει αυτός... Επίσης, την μηχανή δεν θα του την δώσει, τα χαρτιά θα του δώσει να κάνει διαδικασίες. Μηχανή θα πάρει ο αγοραστής ΑΦΟΥ πέσει σφραγίδα της μεταβίβασης.

Σε περίπτωση αναδρομικού ελέγχου η μηχανή θα φαίνεται ανασφάλιστη στο ενδιάμεσο διάστημα. Το όποιο πρόστιμο το τρώει ο πωλητής σ'αυτήν την περίπτωση. Όπως είπα, ΕΓΩ δε θα το έκανα. Ως αγοραστής βολεύει, ως πωλητής μόνο χαμένος μπορεί να βγεις.

 

Καλή συνέχεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί να φαίνεται ανασφάλιστη; Ανασφάλιστη φαίνεται αν έχει π.χ. αλλάξει ο αριθμός πινακίδας και δεν έχει ενημερωθεί η ασφάλεια η οποία είναι ακόμα στην παλιά πινακίδα. Κι αυτό δλδ τυπικό είναι, για τον αστυνομικό έλεγχο δλδ, η ασφάλιση του οχήματος ισχύει. Κι από την στιγμή που ο αγοραστής ΔΕΝ κυκλοφορεί με την μηχανή ΠΡΙΝ την μεταβίβαση, σε τι έλεγχο να πέσει;

Εφόσον υπάρχει ασφάλιση στην πινακίδα αυτή, η μηχανή είναι ασφαλισμένη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξέρω ότι έχεις μεγάλο θέμα να καταλάβεις το "Εγώ δε θα το έκανα". Κακώς μπήκα στη διαδικασία να κάνω διάλογο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 55 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Ξέρω ότι έχεις μεγάλο θέμα να καταλάβεις το "Εγώ δε θα το έκανα". Κακώς μπήκα στη διαδικασία να κάνω διάλογο. 

Δεν κάνουμε διάλογο, μην μπερδεύεσαι.

Εγώ έδωσα λύσεις στον άνθρωπο γράφοντας αναλυτικές διαδικασίες. Εσύ γράφεις ένα προσωπικό σου περιορισμό, άσχετο.

Επειδή κινδυνεύει να μπερδευτεί ο άνθρωπος με αυτά που γράφεις, ξεκαθαρίσω τι ΔΕΝ ισχύει.

Όχι για εσένα. Για τον άνθρωπο που ρωτάει.

 

Κλασσικά νεοελληνικά πράγματα πάντως, αυτός που δημιουργεί πρόβλημα, να λέει σε αυτόν που δίνει λύσεις ''έχεις πρόβλημα''.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά το παλικάρι δεν θα μπλεχτεί καν με το μότο - διαδικασία μεταβίβασης, τα έξοδα τα έχω αναλαβει όλα εγώ άρα η ασφάλεια θα γίνει κατευθείαν σε εμένα (αν και έχω αμφιβολία αν γίνεται, θα το ρωτήσω anytime και επιστρέφω για αποτέλεσμα). 

Λοιπόν για να μαζέψω λίγο το θέμα και να βοηθήσω ίσως και άλλους που είναι στην ίδια φάση με εμένα, για αρχή δεν ξεκινάω καμία διαδικασία μέχρι να ανοίξουν ΔΟΥ - υπουργείο συγκοινωνιών.

Πρώτη κίνηση είναι να ζητήσω από τον πωλητή το χαρτί της ακινησίας και με :

ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα (σε εμένα)

το χαρτί της ακινησίας (που πήρα από τον πωλητή)

(αφού με εξουσιοδότηση πληρώσω  το τέλος κυκλοφορίας στην τράπεζα) παίρνω  χαρτί ότι δεν χρωστάει τέλη κυκλοφορίας το όχημα πάω ΔΟΥ, όπου παίρνω  άδεια, πινακίδα.

Μετά

 στο υπουργείο συγκοινωνιών στο τμήμα αδειών-μεταβιβάσεων καταθέτω:

1- άδεια στο πίσω μέρος της οποίας θα συμπληρώσω τα στοιχεία μου ως αγοραστής με ποιο σημαντικό στοιχείο το ΑΦΜ μου, + ένα φωτοαντίγραφο ΑΦΟΥ συμπληρώσεις.

2- εξουσιοδότηση του πωλητή σε εμένα

3- Ταυτότητά μου 

4-. Χαρτί  ''αποτυχίας'' από ΚΤΕΟ

5-Βεβαίωση ότι το όχημα δεν χρωστάει τέλη κυκλοφορίας (από ΔΟΥ πρίν)

6-Παράβολο μεταβίβασης, (Τέλος έκδοσης αδείας 9€ για μοτοσυκλέτα +Τέλος μεταβίβασης, 0-400 cc:  30 € που τα πληρώνω μέσω τράπεζας η καταθεσξ σε λογαριασμό) Συνολικά 39€.

Και είμαι έτοιμος.

Αν όλα πάνε ή δεν πάνε όπως τα περιέγραψα θα ενημερώσω, ώστε να αποσαφηνιστούν κάποιες λεπτομέρειες. Νομίζω πώς είμαι υπερ-καλυμμένος!

Σας ευχαριστώ πολυ όλους για την υπομονή και της απαντήσεις σας... Γενικά τόσο ενεργό είναι το forum? Εξεπλάγην ! 

Καλή ανάσταση σε όλους και καλή δυναμη!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δουλεύει το μοτό τώρα; Ή είναι χαλασμένο; Αν δουλεύει, και δεν του λείπει κάτι, το περνάς και κανονικό ΚΤΕΟ.

Αν δεν δουλεύει, μπορείς να το φτιάξεις όσο περιμένεις τις υπηρεσίες, και να είναι έτοιμο όταν έρθει η ώρα της γραφειοκρατίας.

Έτσι ακριβώς είχα κάνει εγώ με το VFR750F μου, το πήρα σπίτι μου, φορτωμένο με φορτηγό-δεν κυκλοφόρησε στον δρόμο, με τις εξουσιοδοτήσεις του πωλητή, κάθισα το έκανα να περνάει ΚΤΕΟ, και ΜΕΤΑ έκανα τις γραφειοκρατικές διαδικασίας ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τις γράφω αναλυτικά παραπάνω.

Επίσης, λεπτομέρεια, εγώ ζήτησα να μου κάνει ΔΥΟ ξεχωριστές εξουσιοδοτήσεις.

Μια ''εξουσιοδοτεί εμένα με στοιχεία ΤΑΔΕ, να κάνω αντί για αυτόν, όλες τις νόμιμες ενέργειες για την άρση ακινησίας του οχήματος με αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΔΕ'' και μια ''εξουσιοδοτεί εμένα με στοιχεία ΤΑΔΕ να κάνω αντί για αυτόν ως πωλητής, όλες τις νόμιμες ενέργειες προκειμένου για την μεταβίβαση του οχήματος με αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΔΕ''

Έτσι στην μία υπηρεσία έδωσα το ένα χαρτί, στην άλλη το άλλο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δουλεύει το μοτό τώρα; Ή είναι χαλασμένο; Αν δουλεύει, και δεν του λείπει κάτι, το περνάς και κανονικό ΚΤΕΟ.

Αν δεν δουλεύει, μπορείς να το φτιάξεις όσο περιμένεις τις υπηρεσίες, και να είναι έτοιμο όταν έρθει η ώρα της γραφειοκρατίας.

Έτσι ακριβώς είχα κάνει εγώ με το VFR750F μου, το πήρα σπίτι μου, φορτωμένο με φορτηγό-δεν κυκλοφόρησε στον δρόμο, με τις εξουσιοδοτήσεις του πωλητή, κάθισα το έκανα να περνάει ΚΤΕΟ, και ΜΕΤΑ έκανα τις γραφειοκρατικές διαδικασίας ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τις γράφω αναλυτικά παραπάνω.

Επίσης, λεπτομέρεια, εγώ ζήτησα να μου κάνει ΔΥΟ ξεχωριστές εξουσιοδοτήσεις.

Μια ''εξουσιοδοτεί εμένα με στοιχεία ΤΑΔΕ, να κάνω αντί για αυτόν, όλες τις νόμιμες ενέργειες για την άρση ακινησίας του οχήματος με αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΔΕ'' και μια ''εξουσιοδοτεί εμένα με στοιχεία ΤΑΔΕ να κάνω αντί για αυτόν ως πωλητής, όλες τις νόμιμες ενέργειες προκειμένου για την μεταβίβαση του οχήματος με αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΔΕ''

Έτσι στην μία υπηρεσία έδωσα το ένα χαρτί, στην άλλη το άλλο.

Πολυ χρήσιμη πληροφορία, θα χρειαστώ οπότε και μια υπεύθυνη δήλωση για την άρση ακινησίας καθώς αυτη που έχω τώρα αναγράφει μόνο "όλες τις νόμιμες ενέργειες προκειμένου για την μεταβίβαση του οχήματος με αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΔΕ" .

Το μότο δεν παίρνει μπρος, και από τα λεγόμενά του έχει θέμα με τα ηλεκτρικά - πλεξούδα. Σίγουρα αλλαγή μπαταρίας και βλέπουμε μετά. Την μηχανή την έχω εντός του σπιτιού και σκέφτομαι να αρχίσω. Της λείπουν κάποια βασικά αλλά αυτά ειναι λεπτομέρειες. Το θέμα μου ειναι να καταφέρω να κάνω την μεταβίβαση, μετά με κόπο και υπομονή.... 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 17/4/2020 at 8:53 ΠΜ, το μέλος costikos έγραψε:

...και να κοιταξεις να στηρίζεται σωστά το υποπλαίσιο, αν έχουν αλλάξει την εξάτμιση.

Καλή επιτυχία!

Όταν λές να στηρίζεται σωστά το υποπλαίσιο τι εννοείς? πως το βλέπω αυτο?

η εξάτμιση ειναι γνήσια ευτυχώς. Έχω διαβάσει ότι λογο κακου υπολογισμού το υποπλαίσιο βγάζει σκουριά λογο τάσης στα κάποια σημεία και η αλήθεια ειναι πως έχει σε μερικά σημεία, κάτω απο τα πατάκια του οδηγού και γενικά γύρο γύρο. φοβάμαι να ασχοληθώ εγω να το βάψω γιατι και δεν εχω εργαλεία (τρηβείο αλλα και δεν το εχω ξανακάνει αλλα μαλλον δεν θα το γλιτώσω (σκελετός και πλαίσιο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε συμφέρει πρακτικά, να το κάνεις να δουλέψει, πριν ξεκινήσεις άρση και μεταβίβαση.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό.

1-Αν το μοτό έχει κάποιο σοβαρό θέμα, π.χ. πας να το βάλεις μπροστά και δεις ότι το μοτέρ ψεκάζει λάδια του σκοτωμού, ε προφανώς μετά δεν σε συμφέρει να το πάρεις. Αν λοιπόν πρώτα το κάνεις να δουλέψει, θα δεις και αν αξίζει να το πάρεις. Ενώ αν ξεκινήσεις τα γραφειοκρατικά, και ΜΕΤΑ ανακαλύψεις ότι δεν φτιάχνεται, θα είναι αργά, πάει, το πήρες.

2-Πιο απλό το θέμα του ΚΤΕΟ. Αν το μοτό κινείται, θα το πας οδηγώντας το. Αν έχει λάστιχα αξιοπρεπή, φώτα-φλας-κόρνα-πινακίδα, φρένα και αποδεκτού θορύβου εξάτμιση, και δεν έχει κάποιο κραγμένο πρόβλημα, θα περάσεις μια κι όξω το ΚΤΕΟ, χωρίς να χρειάζεται να ξαναπάς αργότερα, θα πάρεις το χαρτί ότι πέρασε, και προχωράς στην μεταβίβαση. Αν από την άλλη ΔΕΝ δουλεύει, ΠΡΕΠΕΙ να το πας εκεί έστω και χαλασμένο, άρα ψάχνεις για φορτηγάκι που ήδη αυτό είναι επιπλέον δυσκολία. Θα πάρεις χαρτί ότι πέρασες ΚΤΕΟ και κόπηκε το όχημα, με το οποίο θα κάνεις την μεταβίβαση, ΑΛΛΑ μετά υποχρεούσαι σε τάδε χρόνο (νομίζω ένα μήνα), να το ΞΑΝΑΠΑΣ για να περάσει. Οπότε βάλε με το μυαλό σου, πόσο πιο απλό είναι να δουλεύει, και να τα περάσεις με τον εύκολο τρόπο όλα αυτά.

3-Δεν χάνεις τπτ να το κάνεις να δουλέψει. Ούτως ή άλλως θα το κάνεις. Με την τωρινή κατάσταση των κλειστών υπηρεσιών, είναι ιδανική ευκαιρία, γιατί δεν μπορείς να κάνεις κι αλλοιώς, η γραφειοκρατία πρέπει να περιμένει.

Αυτά.

Service Manual έχεις; Εδώ https://bikeswiki.com/Honda_NX250_(AX-1)#Manuals θα βρεις manual για το NX250 που είναι κατά 90% το ίδιο μοτό, ειδικά τα ηλεκτρικά είναι 99% ίδια, οπότε με τον χάρτη των ηλεκτρικών, μπορείς να διορθώσεις πιο εύκολα ότι πρόβλημα βρεις.

Στο AX το τελικό της εξάτμισης, παίζει και ρόλο πλαισίου. Αν βγάλεις το δεξί καπάκι της ουράς, θα το καταλάβεις τι σημαίνει αυτό, η ίδια η εξάτμιση παίζει ρόλο δοκού, ενώνοντας δυο αντικρυστά τμήματα.

Στην γενική περίπτωση που έχει μπει aftermarket τελικό, πρέπει να φτιαχτεί και ένα λαμάκι να ενώνει αυτά τα σημεία που ένωνε η εργοστασιακή εξάτμιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...