Jump to content
warhol

Κόστος απόκτησης κράνους

Recommended Posts

Καθόμουν και χάζευα στο internet τις τιμές στα κράνη. 

Ως συνήθως εστίασα στα racing κράνη κάθε εταιρείας και παρατήρησα μεγάλες αποκλισεις. 

Π.χ Xlite 803 rs  στα 600 ευρώ. 

Airoh gp 550 στα 370 ευρώ. 

Ls2 arrow Carbon στα 340 ευρώ. 

Hjc rpha 11 στα 400 ευρώ. 

Agv corsa r μονόχρωμο στα 630 ευρώ 

Arai rx7v στα 700 ευρώ το μονόχρωμα και 870 με χρώματα. 

Shoei xspirit 3 600 ευρώ το μονόχρωμο και 800 ευρώ με χρώμα. 

Shark race r pro ξεκινάνε 400 ευρώ το μονόχρωμο, κάποιες   ρεπλικες αναβατών στα 580,  και το gp στα 800 ευρώ

Από την μία καλό είναι που υπάρχουν επιλογές για όλα τα πορτοφόλια, αλλά τελικά είναι φυσιολογικό τέτοια απόκλιση τιμών? Είναι θέμα ασφάλειας? Θέμα ονόματος? 

Τροποποιήθηκε από τον warhol

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει απόκλιση,όπως και σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες στα προϊόντα εμπορίου...παρατηρώντας τις τιμές που αναφέρεις, η απόκλιση δε μου φαίνεται τόσο μεγάλη...από τα 340€ μέχρι τα 800€ δεν είναι χαώδης :)

Εδώ πληρώνεις τεχνογνωσία, υλικό, αεροδυναμική, εξαερισμό, κατανομή βάρους κτλ ενώ σε ένα smartphone ας πούμε, πληρώνεις επεξεργαστή, οθόνη, κάμερες κτλ.

Αν προσθέσει κανείς  την εμφάνιση, το πώς κοστολογεί κάθε εταιρεία το R&D τμήμα της και φυσικά το marketing και την υπεραξία από το όνομα κάποιων εταιρειών, βγαίνει ένα τελικό νούμερο που ορίζει την τιμή.Ευτυχώς, όπως σωστά έγραψες, έχουμε ποικιλία επιλογών στα κράνη και σε πολλές άλλες κατηγορίες.

Κατά την άποψή μου, ο κανόνας ''ό,τι πληρώνεις παίρνεις'' ισχύει σε πολλές περιπτώσεις αλλά δεν είναι απαράβατος...προσωπικά,ούτε κράνος των 1000€ θα πάρω ούτε κινητό των 1000€ θα πάρω διότι θεωρώ πως είναι περιττά έξοδα, μπορώ να έχω αντίστοιχη ποιότητα και με λιγότερα χρήματα.Ως παράδειγμα το αναφέρω, σαφώς και δεν εξισώνω το κεφάλι μου με ένα smartphone ή οποιοδήποτε άλλο καταναλωτικό αγαθό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος efkola έγραψε:

Υπάρχει απόκλιση,όπως και σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες στα προϊόντα εμπορίου...παρατηρώντας τις τιμές που αναφέρεις, η απόκλιση δε μου φαίνεται τόσο μεγάλη...από τα 340€ μέχρι τα 800€ δεν είναι χαώδης :)

Εδώ πληρώνεις τεχνογνωσία, υλικό, αεροδυναμική, εξαερισμό, κατανομή βάρους κτλ ενώ σε ένα smartphone ας πούμε, πληρώνεις επεξεργαστή, οθόνη, κάμερες κτλ.

Αν προσθέσει κανείς  την εμφάνιση, το πώς κοστολογεί κάθε εταιρεία το R&D τμήμα της και φυσικά το marketing και την υπεραξία από το όνομα κάποιων εταιρειών, βγαίνει ένα τελικό νούμερο που ορίζει την τιμή.Ευτυχώς, όπως σωστά έγραψες, έχουμε ποικιλία επιλογών στα κράνη και σε πολλές άλλες κατηγορίες.

Κατά την άποψή μου, ο κανόνας ''ό,τι πληρώνεις παίρνεις'' ισχύει σε πολλές περιπτώσεις αλλά δεν είναι απαράβατος...προσωπικά,ούτε κράνος των 1000€ θα πάρω ούτε κινητό των 1000€ θα πάρω διότι θεωρώ πως είναι περιττά έξοδα, μπορώ να έχω αντίστοιχη ποιότητα και με λιγότερα χρήματα.Ως παράδειγμα το αναφέρω, σαφώς και δεν εξισώνω το κεφάλι μου με ένα smartphone ή οποιοδήποτε άλλο καταναλωτικό αγαθό.

250 - 300 ευρώ διαφορά δεν είναι αμελητέα, ειδικά στις μέρες μας. Και τελικά ένα κράνος των 600 ευρώ προσφέρει περισσότερα από ένα αντίστοιχο των 350 ευρώ? Σε συζητήσεις με φίλους έχω παρατήρηση ότι τα κριτήρια για την αγορά του επόμενους κράνους έχουν αλλάξει. Κοιτάζουν το value for money, Δεν εστιάζονται τοσο πολύ σε μάρκα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με 350 παιρνεις αριστο κρανος απο ολες τις αποψεις ..Οσοι θελουν και εχουν να παρουν των 600 και των 800 προσωπικα πιστευω ισως να εχουν μικροδιαφορες σε βαρος η αεροδυναμικη αλλα σε καμμια περιπτωση τοση ωστε να εχουν 2 η 3 πλη τιμη, πιο πολυ πληρωνεις ονομα νεο μοντελο κ γραφικα δε θεωρω οτι θα προσφερει κατι παραπανω στη προστασια σου αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη επαναλαμβανω δεν ειμαι ειδικος

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@warhol

Είναι συνδυασμός και των 2. Αν θες να φοράς το ίδιο κράνος με τον Ρόσι, θα πληρώσεις 1.200€. Αν θες κάτι εφάμιλλο αλλά όχι ίδιο, θ δώσεις 800. Αν δεν σε νοιάζει που το κράνος σου θα είναι made in Korea, θα δώσεις 400. Και πάει λέγοντας. 

Όλα όσα ανέφερες είναι πολύ ποιοτικά. Ρίξε μια ματιά και στο Bell Race star ή pro Star. Το έχω 2 χρόνια, έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα μαζί του και έχω να λέω μόνο τα καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@warhol

Είναι συνδυασμός και των 2. Αν θες να φοράς το ίδιο κράνος με τον Ρόσι, θα πληρώσεις 1.200€. Αν θες κάτι εφάμιλλο αλλά όχι ίδιο, θ δώσεις 800. Αν δεν σε νοιάζει που το κράνος σου θα είναι made in Korea, θα δώσεις 400. Και πάει λέγοντας. 

Όλα όσα ανέφερες είναι πολύ ποιοτικά. Ρίξε μια ματιά και στο Bell Race star ή pro Star. Το έχω 2 χρόνια, έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα μαζί του και έχω να λέω μόνο τα καλύτερα.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς του test της FIM, κάθε κράνος που ελέγχεται πρέπει να διατίθεται στην αγορά, ώστε να είναι διαθέσιμο προς πώληση. Δηλαδή το ls2 arrow ή το airoh gp 550 (φέρνω σαν παραδείγματα τα πιο οικονομικά της λίστας) είναι ακριβώς το ίδια με αυτό που φοράνε οι αγωνιζόμενοι στο motogp . Το ίδιο ισχύει για όλα τα κράνη της λίστας.

Έχουμε λοιπόν κράνη  τα οποία πέρασαν το τεστ, το φοράνε αναβάτες moto gp  αλλά  και εμείς οι κοινοί θνητοί, όμως  υπάρχουν διάφορες της τάξεως των 300-350 ευρω. 

ΥΓ. Πολύ καλό το race star. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για πείτε, για πείτε...

Να το πάρω δηλαδή αυτό:crazy::crazy::crazy:

20181108160403_shoei_gt_air_ii_brilliant

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 3/4/2020 at 8:19 ΜΜ, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@warhol

Είναι συνδυασμός και των 2. Αν θες να φοράς το ίδιο κράνος με τον Ρόσι, θα πληρώσεις 1.200€. 

Ο Ρόσι τρέχει με ταχύτητες των 300km/h στις πίστες, αρα χρειάζεται το ποιο ανθεκτικό και ακριβότερο κράνος.Άρα τα ακριβότερα κράνη είναι για μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού επειδή αν συμβεί πτώση θα είναι ποιο σφοδρή λόγω των υψηλών ταχυτήτων.Άρα τα φθηνότερα κράνη καλύπτουν τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού

Την 3/4/2020 at 8:10 ΜΜ, το μέλος Antreasss έγραψε:

με 350 παιρνεις αριστο κρανος απο ολες τις αποψεις ..Οσοι θελουν και εχουν να παρουν των 600 και των 800 προσωπικα πιστευω ισως να εχουν μικροδιαφορες σε βαρος η αεροδυναμικη αλλα σε καμμια περιπτωση τοση ωστε να εχουν 2 η 3 πλη τιμη, πιο πολυ πληρωνεις ονομα νεο μοντελο κ γραφικα δε θεωρω οτι θα προσφερει κατι παραπανω στη προστασια σου αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη επαναλαμβανω δεν ειμαι ειδικος

Δηλαδή τα κράνη με 50-70 ευρώ που είναι τα φθηνότερα είναι χάλια, και σε περίπτωση πτώσης μπορεί να σπάσουν και να πάθεις ζημιά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Ο Ρόσι τρέχει με ταχύτητες των 300km/h στις πίστες, αρα χρειάζεται το ποιο ανθεκτικό και ακριβότερο κράνος.Άρα τα ακριβότερα κράνη είναι για μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού επειδή αν συμβεί πτώση θα είναι ποιο σφοδρή λόγω των υψηλών ταχυτήτων.Άρα τα φθηνότερα κράνη καλύπτουν τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού

Δηλαδή τα κράνη με 50-70 ευρώ που είναι τα φθηνότερα είναι χάλια, και σε περίπτωση πτώσης μπορεί να σπάσουν και να πάθεις ζημιά?

Όχι κ γω κράνος 100ευρω έχω ..είπα ότι των 350 δεν έχει να ζηλέψει πολλά απ' τ ακριβότερα..Στην ερώτηση σου τώρα το κράνος των 100 ευρώ που έχω εγώ και είναι 5στερο σε σχέση με ενα 5στερο των 300 ναι μεν έχουν ίδια ασφάλεια αλλά διαφέρουν στ βάρος στη κατανομή του βάρους στη ζελατίνα στους αεραγωγούς στη αντίσταση στον αέρα κλπ κλπ κλπ 

πριν 6 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Ο Ρόσι τρέχει με ταχύτητες των 300km/h στις πίστες, αρα χρειάζεται το ποιο ανθεκτικό και ακριβότερο κράνος.Άρα τα ακριβότερα κράνη είναι για μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού επειδή αν συμβεί πτώση θα είναι ποιο σφοδρή λόγω των υψηλών ταχυτήτων.Άρα τα φθηνότερα κράνη καλύπτουν τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού

Δηλαδή τα κράνη με 50-70 ευρώ που είναι τα φθηνότερα είναι χάλια, και σε περίπτωση πτώσης μπορεί να σπάσουν και να πάθεις ζημιά?

Δεν μπορώ ν καταλάβω που διάβασες κάτι τέτοιο στο γραπτο μου..Τσπ σου απάντησα στ παραπάνω ποστ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Ο Ρόσι τρέχει με ταχύτητες των 300km/h στις πίστες, αρα χρειάζεται το ποιο ανθεκτικό και ακριβότερο κράνος.Άρα τα ακριβότερα κράνη είναι για μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού επειδή αν συμβεί πτώση θα είναι ποιο σφοδρή λόγω των υψηλών ταχυτήτων.Άρα τα φθηνότερα κράνη καλύπτουν τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού

Δηλαδή τα κράνη με 50-70 ευρώ που είναι τα φθηνότερα είναι χάλια, και σε περίπτωση πτώσης μπορεί να σπάσουν και να πάθεις ζημιά?

Έχω την εντύπωση οτι το σκεπτικό σου είναι εντελώς λάθος.

Οι ζημιές που μπορείς να πάθεις ακόμη και με ταχύτητες ποδηλάτου, είναι πολύ μεγάλες και ίσως και μοιραίες, αν το κεφάλι σου ακουμπήσει σε λάθος σημείο. Η διαφορά ίσως στις ταχύτητες ποδηλάτου είναι πως ενδεχομένως να προλάβουν τα αντανακλαστικά σου να απομακρύνουν το κεφάλι σου από την άσφαλτο. Εγώ δε θα έπαιρνα ΠΟΤΕ κράνος των 50 και 70 ευρώ (εκτός κι αν πρόκειται για μεταχειρισμένο ακριβότερο που δεν έχει φορεθεί ποτέ και μόνο συνοδευόμενο από απόδειξη αγοράς από σωστό κατάστημα), ούτε οδηγώντας παπί. Τα κράνη πρέπει να είναι επώνυμα και εγκεκριμένα με καλό ποιοτικό έλεγχο. Και αυτό το βρίσκεις με μεγαλύτερη σιγουριά γύρω στα 200-250 ευρώ. Από εκεί και πάνω πληρώνεις υλικά και τεχνολογίες που κάνουν τα κράνη πιο αεροδυναμικά, πιο ελαφριά, πιο "δροσερά", πιο ηχομονωτικά, πιο το ένα, πιο το άλλο, ΑΛΛΑ όχι απαραίτητα πιο ασφαλή. (αν και το να είσαι άνετος στο κράνος, είναι ένας παράγοντας ασφάλειας καθότι σου αφαιρεί έναν παράγοντα "αποσυγκέντρωσης").

Το αν θα σπάσει το κράνος δε λέει τίποτα. Προφανώς και θα σπάσει και μακάρι να σπάσει σε χίλια κομμάτια. Αφού πρώτα έχει απορροφήσει όλη αυτή την κινητική ενέργεια που κουβαλάει το σύστημα "κεφάλι-κράνος". Κάτι πρέπει να παραμορφωθεί πλαστικά και να καταστραφεί. Είτε η άσφαλτος (δύσκολο), είτε το κράνος (μακάρι), είτε το κρανίο σου (απευκταίο). Μη θεωρείς λοιπόν την εκτεταμένη φθορά μετά από πτώση ως κριτήριο για τη μη αποτελεσματικότητα του κράνους στο σκοπό του.

Τροποποιήθηκε από τον A-nik-i

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν αγοράσω εγώ ένα κράνος των 1000 ευρώ, και στο πουλήσω χωρίς να το βγάλω από το κουτί, 70 ευρώ, δεν θα το έπαιρνες δλδ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αν αγοράσω εγώ ένα κράνος των 1000 ευρώ, και στο πουλήσω χωρίς να το βγάλω από το κουτί, 70 ευρώ, δεν θα το έπαιρνες δλδ;

Μόνο με απόδειξη αγοράς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Μόνο με απόδειξη αγοράς

70 ευρώ, με νόμιμο εμπορικό ΑΦΜ και αν θέλεις και τιμολόγιο. Δεν το παίρνεις;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 59 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

Δεν μπορώ ν καταλάβω που διάβασες κάτι τέτοιο στο γραπτο μου..Τσπ σου απάντησα στ παραπάνω ποστ

Το μέλος  ΓιωργοςΤΤ έγραψε για τον Ρόσι και σ εκείνο το μήνυμα απάντησα με παράθεση, όχι στο δικό σου.Απλώς το έβγαλε ένα ενιαίο μύνημα.

 

Τροποποιήθηκε από τον GRR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Το μέλος  ΓιωργοςΤΤ έγραψε για τον Ρόσι και σ εκείνο το μήνυμα απάντησα με παράθεση, όχι στο δικό σου.Απλώς το έβγαλε ένα ενιαίο μύνημα.

 

Οκ φίλε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα κράνη που είναι αρκετά ακριβά, πχ αυτά με 300-350 ευρώ και πάνω, η ζελατίνα θολώνει τον χειμώνα ή όχι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Στα κράνη που είναι αρκετά ακριβά, πχ αυτά με 300-350 ευρώ και πάνω, η ζελατίνα θολώνει τον χειμώνα ή όχι?

Χωρίς pinlock όλα θολώνουν. Pinlock όμως βάζεις και σε κράνη των 60€ mt-zelatina-pinlick-v9-1-0-1-2-1000x1000

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

'Σφηνώνει' πάνω στη ζελατίνα,οι εγκοπές που φαίνονται στο pin lock κουμπώνουν σε δύο μικρά εξογκώματα στις άκρες της. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Το pinlock πως σταθεροποιείται πάνω στην ζελατίνα?Βιδώνει κάπου, ή είναι αυτοκόλητο?

https://youtu.be/Gl9QBYkQyU0?t=80

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Bell Qualifier που έχω, δεν θολώνει (ή θολώνει δύσκολα για να το πω σωστά ) και δεν έχει εγκοπή για pinlock, θεωρείται ότι έχει κάποια επίστρωση ειδική απ'ότι είχα δει. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...