Jump to content
ChrisM

Πρόβλημα με δισκοπλακα X-gear σε Innova i

Recommended Posts

Μπήκε πρόσφατα σε καταστημα ανταλλακτικών που έχει και συνεργείο, η εν λόγω δισκοπλακα. Η τοποθέτηση ήταν πραγματικά για γέλια. Ουτε καθαρίστηκε η διακοπλακα πριν μπει για τυχόν λάδια πανω απο μηχανουργείο ή απο λάδι για την συντήρηση της όσο ηταν στην συσκευασία, σε καμία βίδα δεν μπήκε κόλλα σπειρωμάτων, πουθενά δεν καθαρίστηκε τίποτα ούτε δαγκάνα ουτε εμβολακι, δεν μπήκε γράσο σε κανεναν πυρο όπου ολισθαίνουν τα τακάκια, για γράσο χαλκού πισω στα τακάκια δεν χρειάζεται να πούμε δεν ξέρουν μαλλον το σημαίνει. Πάμε στο θέμα μας. Εκανα ευλαβικο στρώσιμο με χαλαρο φρενάρισμα για 100-120 χιλιόμετρα. Πλεον στα 300+ και αντιμετωπίζω το εξής. Το φρένο πιάνει στο 100% της δύναμης του στα ¾ του δίσκου ενω στο υπόλοιπο ¼ πιάνει περίπου στο 50% της δύναμης του. Σε μεγάλες ταχύτητες αυτό εμφανίζεται με την μορφή τρεμουλου ενω στα χαμηλά χιλιόμετρα ( λιγο πριν έρθει σε στάση το μηχανάκι δηλαδή) ειναι σαν να κρατάω το φρένο 0.8 δευτερόλεπτα και να το αφήνω λιγο για 0.2 δευτερόλεπτα και ξανα το ίδιο. Οπως ειπα και προν δηλαδή σαν σε ένα μικρό σημείο της διακοπλακας να μην πιάνει το φρένο τόσο καλά οσο στο υπόλοιπο τμήμα της. Τα καθάρισα ολα με καλής ποιότητας καθαριστικό φρένων αλλα δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Ο "υπεύθυνος" του καταστήματος δεν βρήκε κατι να δουλεύει περίεργα στο μηχανάκι ειπε ολα καλά είναι, πηγε μετα ναβτα ρήξει στο μηχανάκι οτι είναι στραβή η ζάντα και και και. Μίλησα και εγω και ο "υπεύθυνος" με την εταιρεία xgear (δεν πήρε ποτε τηλέφωνο πίσω να μου πει τι και πώς). Εν τέλη η αντιπροσωπεία μου είπε οτι θα μου αλλάξει την δισκοπλακα αν επιθυμώ αλλα το θέμα ειναι να δούμε τι φταίει και αν είναι όντως η διακοπλακα το θεμα. Με έστειλε από βδομάδα να παω σε δικό του έμπιστο συνεργείο ώστε να δούνε και εκει τι παίζει, απλά ρωτάω τωρα να χω μια πρώτη εικόνα. Να σημειωθεί οτι το μηχανάκι πριν είχε την εργοστασιακή δισκοπλακα και δεν ειχε ουτε στο ελάχιστο εμφανίσει κάτι τέτοιο. Μαζι με την δισκοπλακα μπήκαν γνήσια τακάκια nissin και υγρά φρένων eni. IMG-20200221-163028.jpg

IMG-20200221-163017.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ιμιτασιόν τα ανταλλακτικά εκτός του ότι κατά 80% είναι κακής ποιότητας, αρκετές φορές δεν ταιριάζουν σωστά και δεν έχουν σωστή εφαρμογή.Αν μπορείς επέστρεψε την πίσω και δοκίμασε την γνήσια δισκόπλακα ή άλλη καλύτερης μάρκας.Η Δισκόπλακα της w-standard έχω ακούσει ότι είναι καλούτσικια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκίνα από το γεγονός ότι η δαγκάνα δεν πατάει καλά πάνω στην δισκόπλακα.

Όπως το βλέπω διακρίνω ότι το εξωτερικό έμβολο δεν πατάει όλο πάνω στην δισκόπλακα.

Επίσης διακρίνω ότι ο αποστάτης δεν συμφωνεί με το rotation της δισκόπλακας. Όπως βλέπουμε η γωνία της δαγκάνας διαφέρει από το rotation της πλάκας.

Έβαλες και καινούργια τακάκια? Στάθμη υγρών είδες εφόσον αναφέρεις το γεγονός της απόκρισης κατά το φρενάρισμα?

Εξαέρωση έκανες?

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα σου προτεινα να δεις αν η δισκοπλακα ειναι ισια γυρνωντας τον τροχο ελευθερα και ενα καλο καθαρισμα-γρασαρισμα δαγκανας-εμβολων.

Τροποποιήθηκε από τον Spiros77

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο δικό μου άλλαξα τακάκια και πάλι σφυρίζει το δισκόφρενο μπροστά.Πρέπει να καθαρίσω την δισκόπλακα για να μην σφυρίζει?Με τι πρέπει να την καθαρίσω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο αποστατης που σου εχουν βαλει κραταει τη δαγκανα αρκετα εξω με αποτελεσμα να μην αξιοποιει ολο το πλατος της δισκοπλακας, θα μπορουσες να κρατησεις τη μαμα δισκολπλακα και να εβαζες ενα σοληνακι υψηλης πιεσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε για αρχή άλλον αποστάτη.

 

Δες στην τελευταία σελίδα που λέω για τα φρένα και πως κάθεται θα σε βοηθήσει πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος ChrisM έγραψε:

 

IMG-20200221-163017.jpg

Βαλε κι άλλη φωτο, πιο μακρυνη, να φαινεται το σωληνακι μεχρι πανω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αναφέρω οτι άλλαξαν τακάκια και υγρά μαζι και εξαέρωση εννοείται. Ο αποστάτης πάει πακέτο με την δισκοπλακα και σε ολα οσα εχω δει πιάνει τέρμα εξω το τακάκι, κανένας με την ίδια ομως δεν μου ανέφερε να έχει κάποιο θεμα. Ο τροχος γυρνάει ελεύθερα ΑΛΛΑ φαίνεται σε καποιο σημείο να ακουμπάει ελάχιστα το τακάκι με τον δίσκο και να εχει μια ελάχιστη- ανεπαίσθητη αντίσταση ο τροχός. Μιλαμε για πολύ λιγη δύναμη ώστε να καταλάβεις οτι "φρενάρει" σε εκείνο το σημείο ο τροχός. Θα βαλω μερικές φώτο με το φως της μέρας παλι. IMG-20200221-163051.jpg

ΥΓ. Στην φώτο φαίνεται σαν να μην ακουμπάει το ενα τακάκι πανω αλλα είναι σκιά ακουμπάει κανονικά και στην αρχή αυτή που φαίνεται το "σαντουιτς" τακακι -δισκος- τακακι υπάρχουν περιπου 3-4 χιλιοστά της δισκοπλακας που είναι πιο έξω απο εκεί που πατάει το τακάκι ( επειδή ειναι πιο λεπτό στην άκρη οποτε λογικά στην μέση του που ειναι πιο χοντρό πατάει ολο το τακακι οσο πιο έξω γίνεται στον δισκο)

Τροποποιήθηκε από τον ChrisM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος ChrisM έγραψε:

Αναφέρω οτι άλλαξαν τακάκια και υγρά μαζι και εξαέρωση εννοείται. Ο αποστάτης πάει πακέτο με την δισκοπλακα και σε ολα οσα εχω δει πιάνει τέρμα εξω το τακάκι, κανένας με την ίδια ομως δεν μου ανέφερε να έχει κάποιο θεμα. Ο τροχος γυρνάει ελεύθερα ΑΛΛΑ φαίνεται σε καποιο σημείο να ακουμπάει ελάχιστα το τακάκι με τον δίσκο και να εχει μια ελάχιστη- ανεπαίσθητη αντίσταση ο τροχός. Μιλαμε για πολύ λιγη δύναμη ώστε να καταλάβεις οτι "φρενάρει" σε εκείνο το σημείο ο τροχός. Θα βαλω μερικές φώτο με το φως της μέρας παλι. 

ΥΓ. Στην φώτο φαίνεται σαν να μην ακουμπάει το ενα τακάκι πανω αλλα είναι σκιά ακουμπάει κανονικά και στην αρχή αυτή που φαίνεται το "σαντουιτς" τακακι -δισκος- τακακι υπάρχουν περιπου 3-4 χιλιοστά της δισκοπλακας που είναι πιο έξω απο εκεί που πατάει το τακάκι ( επειδή ειναι πιο λεπτό στην άκρη οποτε λογικά στην μέση του που ειναι πιο χοντρό πατάει ολο το τακακι οσο πιο έξω γίνεται στον δισκο)

Παίζει και να είναι βλακεία αυτό που θα πω, αλλά μήπως η ζάντα στραβογυρνάει και θέλει ακτινολόγηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρέπει να ακουμπάνε τα τακάκια στη δισκόπλακα. 

Ναι πιάνουν έξω έξω αλλά σε λίγο διαφορετική γωνία από ότι ο δικός σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κλασικη περιπτωση μουφα δισκου.

ο αποστατης ειναι εντελως λαθος...

τα τακακια πατανε στη μιση επιφανεια του δισκου. 

αν μπορεσεις, πας στο καταστημα και αλλαζεις το δισκο. βαλε ιδια διαμετρο με τον στοκ (αρα θα εχεις τον στοκ αποσταση), οσο καλυτερο ποιοτικα βρεις.

οι αφτερ δισκοι ιδιας διαμετρου με τον στοκ παιζουν στα 30-50ευρω.

τακακια και υγρα εχεις καινουρια αρα εισαι οκ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 38 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Παίζει και να είναι βλακεία αυτό που θα πω, αλλά μήπως η ζάντα στραβογυρνάει και θέλει ακτινολόγηση?

Γινεται και αυτο, να ειναι ολοισια η δισκοπλακα και να ειναι ελαχιστα στραβο το κεντρο της ζαντας. Νομιζω υπαρχει ενας αποστατης braking που συνδιαζεται με τον μαμα αποστατη, ισως να κανει δουλεια ο ChrisM με αυτον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει γίνει ακτινολογηση έναν χρόνο πριν που μπήκαν τα λάστιχα. Ο μαμά δίσκος ήθελε αλλαγή οπότε το βρήκα σαν ευκαιρία για αναβάθμιση σε 300ρι δίσκο (που να ξερα). Διάλεξα τον συγκεκριμένο γιατί δεν ήθελα πλευστο δίσκο. Απλα εχω δει πολλά ιννοβα με το ίδιο ακριβώς σετ δαγκανας και δίσκου αλλα ποτε δεν έχω ακούσει απο κάποιον να έχει θέμα . 2 άτομα ρώτησα που το είχανε πανω και μου είπαν καλά λόγια γι'αυτό και την εβαλα. Για ποιόν λογο να χει αυτό το θέμα από λάθος σχεδίαση του αποστάτη? Γιατί να μην φρενάρει το ίδιο σε όλο το πλάτος της δισκοπλακας αλλα στα ¾ μονο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πρόβλημα της απόδοσης οφείλεται στο ότι δεν εδράζει όλο το τακάκι-έμβολο κτλ πάνω στην πλάκα.

Οι ήχοι που πιθανόν να ακούς παίζει να είναι από το σύρσιμο του μισού τακακιού στις κούρμπες που κάνει η μαργαρίτα.

Ο κόκκινος και ο κίτρινος κύκλος θα πρέπει να είναι σχεδόν ομόκεντροι.

 

2020-03-08-02-36-48.png

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος ChrisM έγραψε:

Έχει γίνει ακτινολογηση έναν χρόνο πριν που μπήκαν τα λάστιχα. Ο μαμά δίσκος ήθελε αλλαγή οπότε το βρήκα σαν ευκαιρία για αναβάθμιση σε 300ρι δίσκο (που να ξερα). Διάλεξα τον συγκεκριμένο γιατί δεν ήθελα πλευστο δίσκο. Απλα εχω δει πολλά ιννοβα με το ίδιο ακριβώς σετ δαγκανας και δίσκου αλλα ποτε δεν έχω ακούσει απο κάποιον να έχει θέμα . 2 άτομα ρώτησα που το είχανε πανω και μου είπαν καλά λόγια γι'αυτό και την εβαλα. Για ποιόν λογο να χει αυτό το θέμα από λάθος σχεδίαση του αποστάτη? Γιατί να μην φρενάρει το ίδιο σε όλο το πλάτος της δισκοπλακας αλλα στα ¾ μονο ?

Ανάλογα και ποιους ρώτησες. Αν ρώτησες τίποτα καγκουρό 15 χρόνων τότε το λιγότερο που τους ενδιαφέρει είναι το φρενάρισμα. 

Πάρε έναν αποστάτη rcb η apido. Είναι κάτι φθηνό που μπορεί να λύσει το πρόβλημα σου η έστω να αποκλείσεις μια περίπτωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος st3li0s έγραψε:

Το πρόβλημα της απόδοσης οφείλεται στο ότι δεν εδράζει όλο το τακάκι-έμβολο κτλ πάνω στην πλάκα.

Οι ήχοι που πιθανόν να ακούς παίζει να είναι από το σύρσιμο του μισού τακακιού στις κούρμπες που κάνει η μαργαρίτα.

 

 

 

Δεν εχω πρόβλημα στην απόδοση. Σαν δύναμη το φρένο είναι καλύτερο απο πριν (ίσως να ευθύνονται και τα μαπα υγρά φρένων που.ειχα βάλει πριν έναν χρόνο και ειχαν γινει μαύρα τωρα) Το πρόβλημα ειναι οτι το φρενάρισμα δεν ειναι ομοιόμορφο. Οπως ειπα και πριν στα ¾ ειναι στο 100% της δύναμης του ενω στο ¼ ειναι στο 50% ( ενδεικτικές τιμες). Όταν τσιμπάω φρένο σταματάω μια χαρά. Επίσης δεν κάνει κανέναν ήχο , οταν γυρνάω τον τροχο με το χέρι μόνο το κλασικό ελαφρύ σύρσιμο των τακακιων με τον δισκο το οποίο το κανε και με τον προηγούμενο και το κάνει καθε μηχανάκι που χω δοκιμάσει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η δισκοπλακα είναι πλανισμένη ανομοιόμορφα. Ή ζητάς αλλαγή ή μαθαίνεις να ζεις με αυτό. Το πιο πιθανό είναι να βελτιωθεί με το δούλεμα. Επίσης, και άλλη να σου δώσουν πιθανό να είναι το ίδιο. Ο αποστάτης είναι λάθος. Χρησιμοποιεί μέρος του τακακιού και όχι ολόκληρο. Δεν καταλαβαίνεις το λάθος γιατί η μεγαλύτερη διάμετρος της δισκόπλακας κάνει μεγαλύτερο μοχλό και φρενάρει καλύτερα ακόμα και έτσι. Μπορείς να φτιάξεις δικό σου αποστάτη αν θέλεις να αξιοποιήσεις το 100% του τακακιού. 

Γνώμη μου, βάλε μια μαμά δισκόπλακα. Μια χαρά φρένο έχει το innova. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 46 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Η δισκοπλακα είναι πλανισμένη ανομοιόμορφα. Ή ζητάς αλλαγή ή μαθαίνεις να ζεις με αυτό. Το πιο πιθανό είναι να βελτιωθεί με το δούλεμα. Επίσης, και άλλη να σου δώσουν πιθανό να είναι το ίδιο. Ο αποστάτης είναι λάθος. Χρησιμοποιεί μέρος του τακακιού και όχι ολόκληρο. Δεν καταλαβαίνεις το λάθος γιατί η μεγαλύτερη διάμετρος της δισκόπλακας κάνει μεγαλύτερο μοχλό και φρενάρει καλύτερα ακόμα και έτσι. Μπορείς να φτιάξεις δικό σου αποστάτη αν θέλεις να αξιοποιήσεις το 100% του τακακιού. 

Γνώμη μου, βάλε μια μαμά δισκόπλακα. Μια χαρά φρένο έχει το innova. 

Η μαμά δισκόπλακα που είναι made in japan είναι ποιο ακριβή από αυτήν που είναι made in thailand.Αλλά νομίζω ότι οι διαφορές στην ποιότητα είναι πάρα πολύ μικρές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειχα το ιδιο θεμα με μεγαλη δισκοπλακα.ενιωθες στην μανετα σαν να εχει abs.
εστρωσε οταν κατεβηκα μια μεγαλη διαδρομη πλακωμενος και ζεσταθηκε παρα πολυ.
μετα εγινε καλυτερη και απο γνησια σε αισθηση.
Ολες οι μεγαλες με αποστατη πανε πολυ εξω την δαγκανα γιατι δεν "χωραει" στον μεγαλο δισκο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 3/7/2020 at 10:33 ΠΜ, το μέλος ChrisM έγραψε:

Σε μεγάλες ταχύτητες αυτό εμφανίζεται με την μορφή τρεμουλου ενω στα χαμηλά χιλιόμετρα ( λιγο πριν έρθει σε στάση το μηχανάκι δηλαδή) ειναι σαν να κρατάω το φρένο 0.8 δευτερόλεπτα και να το αφήνω λιγο για 0.2 δευτερόλεπτα και ξανα το ίδιο.

Πρεπει να ειναι λαθος φτιαγμενος ο αποστατης με αποτελεσμα το το ενα εμβολο να σπρωχνει το τακακι πολυ εξω στο τελειωμα του δισκου, εκει που ειναι κυματοειδες, ενω το αλλο εμβολο ειναι πανω στο τακακι που ειναι ποιο μεσα στο δισκο και ετσι σου κανει αυτο το τρεμουλο. Η ποιο φθηνη λυση ειναι να δοκιμασεις με αποστατη apido+μαμα αποστατη, ετσι θα παταει το τακακι ποιο ομοιοκεντρα στο δισκο, οπως δειχνει και στη φωτο ο st3li0s.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...