Jump to content
Ilias 21

Honda ax1 250, Honda nx250

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά!! 

Ειμαι καινούριος στο φορουνγκ, σκέφτομαι να αγοράσω ένα Honda nx 250 η honda ax1, το οποίο θέλω να το κάνω rebuild σε φάση custom  scrambler (έχω δει ότι είναι μηχανάκι το οποίο στο εξωτερικό το τιμανε πολύ και το χρησιμοποιουν για custom ανακατασκευες) , η ερώτηση μου είναι η εξής, επειδή βρηκα κοντά στην περιοχή μου (Βόλο) ενα Honda ax1, και είμαι ψημενος να το αγοράσω, γνωρίζει κανεις αν μπορώ να βάλω ζάντες ακτινωτες και από ποιο μοντέλο ταιριάζει;;;;; ταιριάζουν από το nx 250 οι ζάντες στο ax1;;; αν ταιριάζουν οι ζάντες από το nx 250 , με το δισκοφρενο που έχει το ax1 πίσω τι γίνεται;;;; (γιατί το ένα έχει και το άλλο όχι) και γνώμη για το πόσο αξιόπιστο είναι ένα μηχανάκι Honda ax1 και nx 250;; και αν έχει ακούσει κάτι τι προβλήματα βγάζει

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βγάζουν προβλήματα, λόγω που σε ανθρώπινα χρόνια, είναι 350 ετών. Και δεν φτάνει η ηλικία, είναι και σε πόλεμο όλα αυτά τα χρόνια, στον πόλεμο που τους κάνει ο Νεοέλληνας ιδιοκτήτης. Γενικά σαν κατασκευές, είναι ανθεκτικές και μαζεύονται και σχετικά εύκολα.

Ανόρθωση-γεννήτρια, ηλεκτρονική, τεντωτήρας καδένας, κατανάλωση λαδιού λόγω ηλικίας, τα συνήθη προβλήματα. Όλα ξεπερνιούνται.

Μια ιδιαιτερότητα που έχουν και τα δύο, είναι ότι η εξάτμιση πίσω, πέζει ρόλο υποπλαισίου. Αν θες να το κάνεις σκράμπλερ, και να βάλεις αλλού την εξάτμιση, θα πρέπει να φτιάξεις σχετικό συμπλήρωμα στο τμήμα του υποπλαισίου που έμπαινε η μαμά εξάτμιση.

Το πλαίσιο του NX και του AX έχουν μια μικροδιαφορά, και αυτή είναι οι θέσεις με σπείρωμα για να βιδώσει η τρόμπα του πίσω φρένου στο ΑΧ , που το ΝΧ δεν έχει.

Επομένως είναι δύσκολο να μετατρέψεις το ΝΧ σε ΑΧ και όχι το αντίστροφο που θέλεις εσύ.

Αν θέλεις να βάλεις τις ακτινωτές ζάντες του ΝΧ στο ΑΧ θα πρέπει να αλλάξεις όλα τα σχετικά εξαρτήματα, τα οποία θα περιλαμβάνουν και το ταμπούρο με την ντίζα του και το μαρσπιέ για ντίζα κ.ο.κ.

Μπορείς να ψαχτείς και με άλλες ζάντες ακτινωτές, που να διατηρήσεις το δισκόφρενο.

Προσωπικά, δεν θέλω να βλέπω ακτινωτές ζάντες ούτε στα μουσεία. Προσωπικά, θα έβαζα 17ρες χυτές στο ΑΧ αν είχα. Αλλά αυτά θα έκανα εγώ.

 

ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: Μην μπλέξεις με μετατροπή, πάρε το ΝΧ κατευθείαν που τις έχει έτοιμες, το ότι βρήκες ΑΧ κοντά σου είναι ευκολία, αλλά μικρή σε σχέση με την δυσκολία της μετατροπής που θα σε μπλέξει μετά. Κάνε ένα κόπο παραπάνω τώρα να βρεις ΝΧ κι ας ξεβολευτείς λίγο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Flyonginadream

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου και τις πληροφορίες που μου έδωσες, με κάλυψες σε όλα τα θέματα. Η αλήθεια είναι πως και εγώ κοιτάω κυρίως για nx250 ώστε να γλιτώσω όλες τις μετατροπές σε θέμα ζαντας που αυτό σημαίνει και λιγότερα χρήματα, απλά επειδή δεν βρίσκω και πάρα πολλά nx για αυτό κοιτάω και αχ1 μήπως βρω κάτι καλό και κάνω την μετατροπή, σε ευχαριστώ και πάλι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορεις και να κοιταξεις για XL Degree που είναι το ίδιο, αλλά αυτά είναι ακόμα λιγότερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Costikos 

Ναι κοίταξα και για αυτο αλλά γενικά είναι λίγα, γενικά οι επιλογές μου είναι kawasaki klr 250, Honda xr250/ xl250,Yamaha xt250, honda nx 250

Αυτά χρησιμοποιούν ως βάση για scrambler, απλά γενικα θελω να αγοράσω κάτι φτηνο εστιω ώστε να ρίξω χρήματα να το φτιάξω , εμφανισιακά δνε με νοιάζει πως θα είναι εφόσον θα τα αλλάξω όλα, αυτό που με νοιάζει είναι να είναι λειτουργικός ο κινητηρας και να έχει όλα τα απαραίτητα χαρτιά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα εχεις δει οτι ολα τα 250 είναι πιο ακριβά από όσο αξιζουν γενικα. Είτε γιατι είναι "συλλεκτικά" όπως το ΧΤ είτε γιατί καίνε λιγότερο

Αφού δεν σ ενδιαφέρει η οικονομία, μππρείς να κοιτάξεις στην κατηγορία 600-650.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Costikos 

Έχεις απόλυτο δίκιο τα 250 τα πουλάνε ακριβα,τα  600 και 650 όπως λες τα βρισκεις πιο φτηνά,έχουν ένα μειονέκτημα όπως, εχουν αρκετό βάρος. Επειδή παλιά έκανα μοτοκρος και είχα ένα Yz250f, τώρα το πούλησα, ουσιαστικά αυτό που θέλω να κάνω είναι ένα μηχανάκι custom scrambler, το οποίο να μπορώ να πηγαίνω και για βόλτα enduro στο βουνό, δηλαδή θα το στήσω ετσι ώστε να ο κύριος χαρακτήρας της μηχανής να είναι για off road, επομένως λοιπόν κοταω 250 κυβικά γιατί είναι ελαφρυα, δηλαδή παίζουν στα 110 με 130 κιλά ενώ ένα 600/650 στα 160 με 180 κιλά,πραγμα αρνητικό για off roa/enduro 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος Ilias 21 έγραψε:

 επομένως λοιπόν κοταω 250 κυβικά γιατί είναι ελαφρυα, δηλαδή παίζουν στα 110 με 130 κιλά ενώ ένα 600/650 στα 160 με 180 κιλά,πραγμα αρνητικό για off roa/enduro 

Αν παρεις ενα Dominator 650 και το ξεβρακωσεις θα πεσει στα 130-135 κιλα, οπως  τα XR600R, το XR400R που εχω ζυγιζει 126 κιλα πληρες υγρων. Τα 250 ειναι μεν ελαφρυα αλλα πηγαινουν σαν παπακια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tasos Meli

Θα πέσει τόσο πολύ το βάρος;;; γενικά τα πλαστικά του τα μανισια και η φαναριερα, πατάκια συνοδηγού εξάτμιση (θα μπει άλλη), άλλο τεποζιτο (από 16 λίτρα θα μπει 9λιτρο),άλλη σέλα, καταλαβαίνω ότι θα χάσει κάποιο βάρος , αλλά θα φτάσει στα 130, 135;;; αν φτάσει τόσο να το σκεφτώ και για το nx 650 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ax1 250 έβγαζε προβλήματα στην καδένα λόγω πολλών χιλιομέτρων, ή ήταν κακής ποιότητας η καδένα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

25-30 κιλά τα βγάζεις από πάνω του άνετα, 163 κιλά χωρίς υγρά το λέει σε ένα site, εκτός από αυτά που ανέφερες έχει και τη βάση για τα όργανα και τα όργανα, λογικά θα κόψεις και ένα κομμάτι από το υποπλαίσιο, το σιδερένιο ντεπόζιτο θα αντικατασταθεί όπως είπες, αν αλλάξεις και μπαταρία με μια ελαφρύτερη κέρδος είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οτι και να κάνεις πάντως το φιλτροκούτι το κρατάς, χρειάζεται για τη ροπή.Βάλε 2 άσπρα στρογγυλά καπάκια απο τάπερ δίκην number plate και το κρύβεις.

Κι αμα θελεις να το κανεις πιο ρετρό, βγαζεις και τον αντικραδασμικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tasos Meli 

Χωρίς υγρά τόσο είναι, 160με 165 κιλά, από όσο έχω δει και εγώ σε σαιτ, και 178 κιλά με υγρά, όργανα εννοείται θα βγουν όλα θα μπει μόνο ένα μικρό κοντέρ για τα χιλιόμετρα, και το υποπλαισιο θα κοπεί, αλλά ελάχιστα ίσα ίσα στο τέλος κάτι θα κερδίσω και από εκεί αλλά ελάχιστα, και σκεφτηκα και στεφάνι ζαντας να άλλαζα μπρος πίσω να έβαζα πιο μεγάλα και πιο μικρά σε πλάτος οπότε θεωρώ και από εκεί ότι θα κέρδιζα λίγο βάρος, γενικά αν πάρω το συγκεκριμένο έχω σκοπό να το κάνω έτσι 

https://www.google.com/search?q=honda+nx+650+enduro&oq=Honda+nx+&aqs=chrome.1.69i59l3j69i60l2.3155j0j7&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=IiPm0_5-2R7ikM:

Costikos 

Ναι εννοείται το φίλτρο κουτί θα τια φησω όπως έχει και αν δεις το λινκ στο παραπάνω σχόλιο θα δεις ότι θα το κρύψω με αυτόν τον τρόπο 

Costikos

Ο αντικραδασμικος που είπες τι ειναι;;; δεν το γνωρίζω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Ilias 21 έγραψε:

Ο αντικραδασμικος που είπες τι ειναι;;; δεν το γνωρίζω 

Λογικό να μην το γνωρίζεις, γιατί είναι αυτό που ΔΕΝ έχουν τα μοτοκρος. Είναι ένα έκκεντρο αντίβαρο που βρίσκεται στο  κάρτερ , συνήθως μπροστά απο τον κύλινδρο και εξισορροπεί τον κραδασμό από το πιστόνι. Αν το βγάλεις, κερδίζεις σε αίσθηση "κομπρεσέρ", ευστροφία,και βάρος.

Όπως κατάλαβες γουστάρουμε το πρότζεκτ και θέλουμε να δούμε φωτό στο μέλλον.

Αν σκέφτεσαι για ΝΧ650, πάρε πρώτης γενιάς που έχει και μανιβέλα, άρα μπορείς να πετάξεις μπαταρία και μίζα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Costikos 

Πρώτη φορά το ακούω αυτό για τον αντικραδασμικο, αυτό σε περίπτωση που το βγάλεις δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία του κινητήρα;; η γενικα να έχει κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα;;; με μανιβέλα η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει κανένα, και δνε ηξερα καν ότι υπαρχει όσα έχω ψάξει  πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο μόνο με μίζα έχω βρει, εννοείται πως όταν πάρω μηχανή και ξεκινησω το πρότζεκτ θα φτιάξω θέμα και θα δείξω την πορεία της ανακτασεκευης, προς το παρόν  το πιο σήμαντικο ζήτημα είναι να βρω μοτοσυκλετα  με σε μια καλή τιμή, μόλις αγοράσω ξεκινάει κατευθειαν το πρότζεκτ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα πω οτι καποια ΚΤΜ στα 620, κυβικά, το εντούρο (exc ) δεν είχε αντικραδασμικό, το πολιτικό (Prestige) , είχε. Θέλει ψάξιμο ανάλογα το μοντέλο.

Τα ΝΧ650 έχουν όλα μίζα, αλλά τα παλιότερα έχουν και μανιβέλα και αποσυμπιεστή. Επίσης τα παλιά είναι και πιο ελαφριά, αλλά πίσω έχουν ταμπούρο. Τα παλιά είναι Japan, τα καινούργια συναρμολόγηση Ιταλία. Διαλέγεις και παίρνεις.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Costikos

Καταλαβα, γενικά όλα αυτά που βρίσκω είναι με μίζα 

Σήμερα βρήκα και ένα ttr250 raid και ένα xt serow 225 τα οποία είναι κοντά στην πόλη μου και αυτά, έχω ψηθει πολύ για το ttr απλά το κακό είναι ότι βρίσκεται σε ακινησία 2 χρόνια, αύριο θα μάθω περισσότερες πληροφορίες σε τι κατάσταση βρίσκεται και αν έχει όλα του τα χαρτιά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tον τελευταιο καιρο  το nx dominator 239cc που εχω υπερθερμαίνει ,την μπαταρία παρα πολύ,σε βαθμό που δεν μπορεις να την πιάσεις (ασε πο βρωμάειι κατι σαν θειάφι) τι μπορει να συμβαίνει. Μετρήσανε την μπαταρία  και εδειξε οτι η ταση που φτανει απο τον ανορθωτή υποθετω είναι στα14,2 περίπου ωολτ 

Τροποποιήθηκε από τον lefkaditis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 14,2 volt ειναι οκ ταση για την φόρτιση της μπαταρίας, μηπως εχει θέμα η ίδια σου η μπαταρια? δηλαδη να εχει βραχυκυκλώσει και να σου ανεβάζει θερμοκρασια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/7/2023 at 5:10 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τα 14,2 volt ειναι οκ ταση για την φόρτιση της μπαταρίας, μηπως εχει θέμα η ίδια σου η μπαταρια? δηλαδη να εχει βραχυκυκλώσει και να σου ανεβάζει θερμοκρασια?

Οχιι αλλαξα μπαταρια και μεσα σε εναμιση μηνα την ξαναάλαξα ,αλλά παλι τα ιδια (είχα βάλει καινουργια  GEL της GS) και είπαμε οτι έφταιγε αυτή ,εβαλα καινούργια YUASA αλλα τα ίδια (σαν και αυτη που φοραει απο την μάνα της)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...