Leou21 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2020 Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο μηχανάκι ωστόσο θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες κυρίως όσων έχουν - είχαν και ειδικότερα σε κόστη συντήρησης, κατανάλωσης, παράξενα και περίεργα (εκτός της γνωστής μίζας..). Κάθε φορά που ανοίγω κουβέντα με φίλους για το συγκεκριμένο, εισπράττω μια μικρή απαξίωση με την "ρετσινιά" του Ευρωπαϊκού δικύκλου και τα no value for money κόστη του. Εμένα βέβαια με τρώει γιατί το γουστάρω.. Να αναφέρω πως κινούμαι ανάμεσα σε μοντέλα ετών 2011-2013 και κυρίως στην έκδοση με τον street τροχό. Ευχαριστώ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikos_pc 2.871 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2020 Καλημέρα και χρόνια πολλά. Εχω το Tiger 800 xc 11' το πήρα το 18 με 48000χλμ. και πλέον έχω 74000χλμ. Ας ξεκινήσω απο το πιό απλό, κατανάλωση έχω δεί σε επαρχιακό 5.2 το καλύτερο που μπόρεσα να δώ ποτέ και το χειρότερο μέσα στην πόλη συνεχόμενα έφτασε στα 8 λίτρα αλλά με σχετικά ανήσυχο καρπό, σε αυτοκινητόδρομο με 130-140 ειναι γύρω στα 6 λίτρα. Από προβλήματα δεν μου εμφάνισε ούτε καν αυτό με την μίζα, το μόνο που έγινε στις αρχές ήταν να κάψει ρελέ μίζας γιατί ο προηγούμενος μάστορας θεώρησε σωστό να βάλει μικρότερη μπαταρία με αποτέλεσμα να κολλήσει και να καεί. Το κόστος συντήρησής να πώ την αλήθεια δεν έχει τρομερή διαφορά με το προηγούμενο τρανσαλπ 700 που είχα, κάθε 7,5 με 10 χιλιάδες φρέσκο φουλ συνθετικό λαδάκι και φίλτρο γύρω στο 50 να περιμένεις, βαλβίδες, φίλτρο αέρα και τα υπόλοιπα είναι πάνω κάτω όπως σε όλες τις μηχανές της κατηγορίας. Απο μοτέρ είναι τρομερό αν το έχεις οδηγήσει θα κατάλαβες πόσο ωραίο είναι αν όχι βρες και οδήγησε το, πραγματικά ξεχνάς να αλλάξεις ταχύτητα με 6 πάς απο 25 χλμ μέχρι 200. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την επιλογή μου για αυτό και το προτείνω. Ότι χρειαστείς πες μου. 8 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.541 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2020 (τροποποιήθηκε) Καλως ηρθες και καλη χρονια. πριν 7 ώρες, το μέλος Leou21 έγραψε: Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο μηχανάκι ......Κάθε φορά που ανοίγω κουβέντα με φίλους για το συγκεκριμένο, εισπράττω μια μικρή απαξίωση Αστους να λενε.....παρε αυτο που σου αρεσει και σε γεμιζει ,εσυ θα το καβαλας,εσυ θα το πληρωσεις Εντελως εγκυκλοπαιδικα....οι φιλοι τι οδηγουν? Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 5 , 2020 από τον GeorStrat 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.179 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2020 Καλώς ήρθες φίλε. Οι πιο γνωστες θα σου πουν περισσότερα, εγώ όμως έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, πολύ ειλικρινής σε αυτά που προσφέρει. Έχει κυκλοφορήσει αρκετά κι έχω διαβάσει κυρίως θετικές απόψεις γι'αυτά που καταφέρνει στο δρόμο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Leou21 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2020 πριν 3 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε: Καλως ηρθες και καλη χρονια. Αστους να λενε.....παρε αυτο που σου αρεσει και σε γεμιζει ,εσυ θα το καβαλας,εσυ θα το πληρωσεις Εντελως εγκυκλοπαιδικα....οι φιλοι τι οδηγουν? Εντάξει, απο γούστα ο καθένας τα δικά του..!!!!Η μερίδα του λέοντος όμως ανήκει στα γνωστά HONDA - YAMAHA. πριν 9 ώρες, το μέλος nikos_pc έγραψε: Καλημέρα και χρόνια πολλά. Εχω το Tiger 800 xc 11' το πήρα το 18 με 48000χλμ. και πλέον έχω 74000χλμ. Ας ξεκινήσω απο το πιό απλό, κατανάλωση έχω δεί σε επαρχιακό 5.2 το καλύτερο που μπόρεσα να δώ ποτέ και το χειρότερο μέσα στην πόλη συνεχόμενα έφτασε στα 8 λίτρα αλλά με σχετικά ανήσυχο καρπό, σε αυτοκινητόδρομο με 130-140 ειναι γύρω στα 6 λίτρα. Από προβλήματα δεν μου εμφάνισε ούτε καν αυτό με την μίζα, το μόνο που έγινε στις αρχές ήταν να κάψει ρελέ μίζας γιατί ο προηγούμενος μάστορας θεώρησε σωστό να βάλει μικρότερη μπαταρία με αποτέλεσμα να κολλήσει και να καεί. Το κόστος συντήρησής να πώ την αλήθεια δεν έχει τρομερή διαφορά με το προηγούμενο τρανσαλπ 700 που είχα, κάθε 7,5 με 10 χιλιάδες φρέσκο φουλ συνθετικό λαδάκι και φίλτρο γύρω στο 50 να περιμένεις, βαλβίδες, φίλτρο αέρα και τα υπόλοιπα είναι πάνω κάτω όπως σε όλες τις μηχανές της κατηγορίας. Απο μοτέρ είναι τρομερό αν το έχεις οδηγήσει θα κατάλαβες πόσο ωραίο είναι αν όχι βρες και οδήγησε το, πραγματικά ξεχνάς να αλλάξεις ταχύτητα με 6 πάς απο 25 χλμ μέχρι 200. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την επιλογή μου για αυτό και το προτείνω. Ότι χρειαστείς πες μου. Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Έχω ακούσει και διαβάσει διάφορα για την κατανάλωση, δεδομένου του συγκεκριμένου μοτέρ μια κατανάλωση μικτή της τάξεως +-7 λίτρα την θεωρώ φυσιολογική και ανεκτή (δεν μιλάμε για παπάκι). Για τα λάδια που αναφέρεις επίσης ακούγεται λογική τιμή θα ήθελα να σε ρωτήσω όμως αν το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία ή κάπου έξω? Το ρωτάω γιατί πριν λίγο καιρό - όταν άρχισε να μου γεννάται το ενδιαφέρον - επισκέφθηκα την αντιπροσωπεία εδώ Θεσ/νίκη για μια πρώτη γνωριμία, ένα τεστ ντράιβ και κάποιες ερωταπαντήσεις. Το οδήγησα το μηχανάκι με εξαιρετικές εντυπώσεις και στην κουβέντα με τον υπεύθυνο μου ανέφερε κάπως υψηλές τιμές στα σέρβις. Ενδεικτικά 100-120€ για λιπαντικά σέρβις και κάπου στα 400€ (!) για τα πιο μεγάλα. Φυσικά, έμπορος είναι να πουλήσει θέλει, μου υποβάθμισε το θέμα με την μίζα, θεώρησε υψηλά τα νούμερα κατανάλωσης που ακούγονται και κάπου στο τέλος υπερέβαλε ''οι Ιάπωνες έχουν μείνει πλέον πίσω..". Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.349 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2020 (τροποποιήθηκε) Τα διαστήματα service , σύμφωνα με το owner's manual είναι μικρό σέρβις(μόνο λάδια-φίλτρο λαδιού) ανά 10.000 χλμ και μεγάλο σέρβις (με βαλβίδες) ανά 20.000. Δλδ κάθε 10.000 χλμ κάνεις μικρό-μεγάλο-μικρό-μεγάλο-μικρό κ.ο.κ. Τα σέρβις μπορείς να τα κάνεις και εκτός δικτύου Triumph , σε οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο επιλέξεις και εμπιστεύεσαι, ειδικά αν πάρεις μεταχειρισμένο, δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο να πας σε εξουσιοδοτημένο, ούτε θέλει κάποια ειδική τεχνολογία ο κινητήρας αυτός. Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά ο μόνος Ιάπωνας ανταγωνιστής, -ας πούμε ότι- είναι το MT-09 Tracer. Από συζητήσεις με ανθρώπους που είχαν ΚΑΙ τα δυο, το Tracer πρώτης γεννιάς, είναι όντως πολύ πίσω σαν εμπειρία οδήγησης. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 5 , 2020 από τον FlyingInADream Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
furious99 249 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2020 (τροποποιήθηκε) Το πρωτο Tracer 900 ναι μπορει να ηταν λιγοτερο βολικο στον αναβατη, λογω πιο οικονομικων/εργονομικων περιφερειακων (ζελατινα,σελα κλπ), αλλα ειναι ενα σκαλι πιο πανω σε πολλα βασικα πραγματα απο ενα tiger 800 2011 - κινητηρας, φρενα (τετραπιστονες), πλαισιο αλουμινιου, tcs κλπ. Καλο χρυσο το Tiger, μας αρεσει να βλεπουμε διαφορα μηχανακια να κυκλοφορουνε, αλλα tracer 900 δεν ειναι... Της Triumph αμαυρωθηκε η φημη της με την ιστορια με τα προβληματικα πιστονια σε καποια μοντελα, και την αρνηση της να καλυψει την πανακριβη αυτη βλαβη. Το καινουριο Tiger 2020 ομως ειναι διαφορετικη ιστορια, τετραπιστονες, και παροτι αρκετα χαμηλοτερη ιπποδυναμη, εκαναν καποιες αλλαγες και απο οτι λενε τα specs εφεραν τη ροπη στα επιπεδα του Tracer (στο οποιο ομως μπορεις με ακραπα και προγραμμα να εκτοξευσεις τη ροπη - δειτε ελληνικο βιντεο με δυναμομετρηση στο youtube), και σε φωτο απο τη θεση του οδηγου μοιαζει με το νεο 1000αρι vstrom. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 6 , 2020 από τον furious99 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8.591 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2020 Φαν της Χόντα δεν με λες, Tracer και Tiger 800 δεν θα τα έπαιρνα ούτε τζάμπα αλλά πρέπει επιτέλους να τοποθετούμε τα πράγματα σε μια σωστή βάση. Εκεί που το Tracer είναι αντικειμενικά καλύτερο του Tiger είναι στις συζητήσεις επιπέδου Βούτας και Ribas και πουθενά αλλού. Τα specs λένε πάντα τη μισή αλήθεια και πιο πολύ πρέπει να τα αξιολογούμε για να κρίνουμε την τελική τιμή ενός μοντέλου και όχι την απόδοση και το πως λειτουργεί η μηχανή ως σύνολο. Αν κρίναμε με βάση τα ανακοινώσιμα specs τότε τα Χόντα θα έπρεπε να μην υπάρχουν στον χάρτη. Μετά βέβαια τα οδηγείς και διαπιστώνεις πως ολα αυτά είναι μια απέραντη μπουρδολογία. Δεν ξέρω τι δαγκάνες φοράει πχ ένα Άφρικα αλλά ευχαρίστως αντάλλαζα τα Μ50 μου με αυτές όπως επίσης ξερω πως το πιο ωραίο μπροστινό φρένο που έχω δει το έχει το 675r ακόμα και σε σχέση με τον υπερ έρωτα Tuono1100. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο , ζημιάρικο ή σιδεροφάγο μηχανάκι παρά μόνο η υποκειμενικη μας προτίστως επιθυμία και κρίση και δευτερευόντως οι ανάγκες μας μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Όπως μπορεί να σε αφήσει μια μίζα σε ένα 800άρι άλλο τόσο μπορεί να σου σκουριασει το μισό Tracer πρώτης γενιάς. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
furious99 249 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2020 Γενικα η ποιοτητα μια και το αναφερεις εχει πεσει μετα την παγκοσμια κριση του 2008, πιεστηκαν οι καταναλωτες, πιεστηκαν και οι εταιρειες και καποια πραγματα ανατεθηκαν σε τριτους κατασκευαστες με χαμηλο κοστος, οποτε ολες οι εταιρειες εκαναν εκπτωσεις. Αγγλια που εχει μπολικη υγρασια βγαινουν προβληματα στη βαφη πιο ευκολα π.χ. τρυπημα στο ψυγειο και σκουριες στην αναρτηση του πρωτου tracer 900, ή σκουριες στο τεποζιτο εξωτερικα του νεου Africa Twin. Πιο επιφοβα ειναι τα πρωτα μοντελα σε τετοιες παιδικες ασθενειες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Leou21 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2020 Ζητώ συγνώμη αν άθελα μου ξεκίνησα κάτι ανάλογο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχα σκοπό να ξεκινήσω μια σύγκριση Ιαπώνων - Ευρωπαίων. Θεωρώ τον εαυτό μου οπαδό της ΥΑΜΑΗΑ χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν αγόρασα και δεν πέρασαν από τα χέρια μου μηχανάκια και άλλων εταιρειών. Και αυτή λοιπόν την φορά, ψήνομαι να πάρω το Αγγλάκι γιατί πολύ απλά "σπινθιρίζει" στα μάτια μου...Ο σκοπός του thread μου είναι να μάθω ότι περισσότερο μπορώ για αυτό (Tiger 800) και να προσπαθήσω να αποφύγω κακοτοπιές... Υ.Γ. Αν είχα την δυνατότητα να ανέβω στα διαθέσιμα χρήματα, το πιθανότερο είναι να έπαιρνα Tracer.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.349 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2020 Πάντως, θέμα με πιστόνια δεν υπάρχει. Θέμα με τα πιστόνια, έβγαλε ο κινητήρας ο 1050, όχι οι 675-800. Μεταξύ των δύο αυτών, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ στην κατασκευή, πέραν του ότι είναι τρικύλινδροι και γράφουν πάνω Triumph. Έχει τελείως άλλη διάταξη μπλοκ, κάρτερ κ.ο.κ. η γεννιά 675-800 από την γεννιά 1050. Όπου δεις άνθρωπο, να απορρίπτει triumph της γεννιάς 675-800 γιατί επικαλείται πρόβλημα στα ... πιστόνια, φύγε πέρα τρέχοντας, δεν ξέρει τι του γίνεται. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikos_pc 2.871 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2020 Η μηχανή έχει πολλούς φανατικούς εκτός Ελλάδας εδώ δεν κυκλοφόρησε πολύ, στην αντιπροσωπεία που ρώτησες το πάω στον Νίκο, σε μεγάλο σέρβις έχω δώσει 490 με όλα τα ανταλλακτικά και εργασία μέσα, απο εκεί και μετά είχα δώσει 70 ευρώ για αλλαγή στα λάστιχα εισαγωγής και 120 ευρώ για μεταλλική μαμά ποδιά. Δεν νομίζω μηχανές αυτής της κατηγορίας να έχουν τρομερή διαφορά σε κόστος σέρβις. Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι το χρώμα στο σασί, εμένα έχει φύγει απο πολλά σημεία και δεν είναι κάτι που φτιάχνεται οικονομικά (προς το παρόν το βάφω με πινελάκι στο δικό του χρώμα που πήρα απο μαγαζί). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
furious99 249 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2020 πριν 8 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Πάντως, θέμα με πιστόνια δεν υπάρχει. Θέμα με τα πιστόνια, έβγαλε ο κινητήρας ο 1050, όχι οι 675-800. Μεταξύ των δύο αυτών, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ στην κατασκευή, πέραν του ότι είναι τρικύλινδροι και γράφουν πάνω Triumph. Έχει τελείως άλλη διάταξη μπλοκ, κάρτερ κ.ο.κ. η γεννιά 675-800 από την γεννιά 1050. Όπου δεις άνθρωπο, να απορρίπτει triumph της γεννιάς 675-800 γιατί επικαλείται πρόβλημα στα ... πιστόνια, φύγε πέρα τρέχοντας, δεν ξέρει τι του γίνεται. Δεν είναι θέμα μοντέλου, είναι η πολιτική της εταιρείας που μένει... Που έγραψα ότι είναι το 800αρι... Όπου λοιπόν δεις κάποιον να την μπαίνει σε κάποιον γιατι αναφερη κάτι που συνέβη, φύγε μακρια... δεν ξέρει τι του γινεται... Όπου δεις εταιρείες να μην αποζημιώνουν βλάβες και να κάνουν την πάπια, φύγε μακρια Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FeatherBrain 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2020 Καλησπέρα σε όλους. Μετά από 2 χρόνια και 40.000 χλμ συμβίωσης με ένα Kawasaki Versys 650 2009 ήρθε η ώρθα για μία αλλαγή. Το budget θα βρίσκεται στις 7-8 χιλιάδες και η πρώτη μου επιλογή είναι το Triumph Tiger 800. Η χρήση που κάνω είναι 95% εκδρομική και 5% αστική. Κάθε Κυριακή υπάρχει μοτοβόλτα (300 - 600 χλμ). Καθημερινά η μηχανή δεν κινείται εκτός ελαχίστων περιπτώσεων. Ο προβληματισμός μου είναι εάν η συγκεκριμένη μηχανή αποτελεί μία αναβαβαθμίση από το Versys και αν πραγματικά αξίζει η αλλαγή αυτή. Οι περισσότεροι γνωστοί μου με παροτρύνουν να πάρω το Tracer 900 καθώς είναι πιο σύγχρονο και με περισσότερα καλούδια συν τον πολύ ωραίο κινητήρα του. Το τελευταίο όταν το είδα από κοντά και το οδήγησα μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Από τη μία ένας φοβερός κινητήρας και φρένα, αλλά από την άλλη μία ποιότητα κατασκευής με πολλά ερωτηματικά. Αν και στα 27 μου, όπως είναι λογικό, αυτός ο κινητήρας με ξετρέλανε :) Τώρα το βασικό ερώτημα που θα κρίνει κατά πολύ την επιλογή μου. Χώμα;; Η απάντηση που μου έρχεται αμέσως στο μυαλό είναι όχι. Μετά όμως αρχίζω και σκέφτομαι πότε διασκέδασα πιο πολύ; Μήπως ήταν τότε που είχα πάει στην Γραμμένη Οξιά και έπαιζα σαν μικρό παιδί στον χωματόδρομο; Ή μήπως τότε που με είχε πάει ένας καλός μου φίλος στην βαρυμπόμπη στα πιστάκια και λιώναμε πάνω κάτω εγώ με το Versys και εκείνος με το KTM Exc; Βρισκόμενος λοιπόν στο δίλημμα αυτό θα ήθελα την άποψή σας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.541 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2020 Σαφως κ ειναι αναβαθμιση το tiger 800 απ το versys,μια βολτα θα σε πεισει,αν και λογικα θα το εχεις οδηγησει αφου ειναι στην κορυφη των επιλογων σου. Αφου θες και λιγο χωμα,η γνωμη μου θα ηταν να βρεις ενα 800 xc που ειναι και πολυ πιο ομορφο απ το απλο tiger με τις χυτες ζαντες. Θεματα απ οσο γνωριζω δεν εχουν ακουστει περαν της αντικαταστασης ενος καλωδιου της μιζας. Στο ιδιο μηκος κυμματος παιζει και το F800 gs. Επισης,απ την στιγμη που το budget σου ειναι αρκετα υψηλο στις επιλογες ισως θα επρεπε να ειναι και το νεο V-strom σε καινουργιο (φωτια θα πεσει να με καψει),ktm 990 adv,gs1200. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FeatherBrain 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2020 Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Όλα τα μοντέλα που αναφέρεις τα έχω σκεφτεί αλλά το καθένα απορρίπτεται για τον δικό του λόγο. Τα f 800 θεωρώ πως είναι κάπως ακριβά για αυτό που προσφέρουν. Είναι πιο παλιά, με περισσότερα συνήθως χιλιόμετρα μιας και τα περισσότερα δουλεύουν μέσα στην Αθήνα. Τα V-Strom δεν τα συμπαθώ και σίγουρα δεν τα θεωρώ μεγάλη αναβάθμιση από το Versys πέραν του ότι πάω σε κάτι καινούργιο. Το KTM για πολύ καιρό το σκεφτόμουν.. με αποτρέπει η πολύ μεγάλη κατανάλωση που έχει και αναφέρουν όλοι οι ιδιοκτήτες του. Τώρα για τα GS.. στα 27 μου με τίποτα... Σε αρκετά χρόνια το βλέπουμε.. Μάλλον για Tiger είμαι... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikos_pc 2.871 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2020 Είχα το τρανσαλπ 700 που έχει την ίδια νοοτροπία με το βέρσις. Άφου έψαξα πολύ κατέληξα στο Tiger 800 xc γιατί σε σχέση με το απλό έχει καλύτερες αναρτήσεις και η μεγαλύτεροι τροχοί βοηθούν πολύ και δεν σε προβληματίζουν πουθενά. Ο κινητήρας για εμένα είναι όνειρο η μηχανή έχει τώρα 75000χλμ. και όταν την πήρα είχε 48000χλμ. ούτε σε εμένα ούτε στον προηγούμενο εμφάνησε κάποιο πρόβλημα. Την μηχανή την έχω πάει απο δύσβατο χωματόδρομο μέχρι πίστα και βέβαια ταξίδια. Πουθενά δεν μου φάνηκε να υστερή η να με προβληματίζει. Εγώ θα το προτείνω με χίλια. Ότι και να πάρεις να το ευχαριστηθείς. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FeatherBrain 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2020 Έχω σχεδόν κατασταλάξει στο συγκεκριμένο μοντέλο τελικά... Θα σας ενημερώνω σιγά βλέποντας μοντέλα και μετά με το ευτυχές γεγονός.. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.541 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2020 Με το καλο 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FeatherBrain 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 27 , 2020 Καλησπέρα σε όλους! Έχω ξεκινήσει δυναμικά το ψάξιμο και μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία: Έβγαιναν τα XR μοντέλα σε χακί χρώμα; https://www.car.gr/26706144-triumph-tiger-800 Έψαξα σε διάφορα sites και βλέπω να βγαίνουν από το 2013 τα XC και μάλιστα τα πλαϊνά πλαστικά είναι όλα μαύρα και όχι ασημί όπως αυτό της αγγελίας. Υπάρχει περίπτωση να έβγαινε; Γνωρίζει κανείς; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
shadowhunter 426 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 27 , 2020 Το 2012 όχι δεν έβγαινε, μόνο άσπρο, μαύρο και το Venom Yellow. Η μόνη χρωματική διαφορά 2011 με 2012 ήταν στο πλαίσιο που από ασημί, έγινε μαύρο. To 2013 το Venom Green αντικαταστάθηκε από το μπλε. Οπότε αυτό της αγγελίας είναι ή ξαναβαμμένο ή έχει κομμάτια από άλλο μηχανάκι (ΧC), γιατί αυτό το χρώμα (Khaki Green) έπαιξε μόνο σε 800 XC. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FeatherBrain 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2020 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Οπότε αποκλείεται και το συγκεκριμένο. Συνεχίζουμε το ψάξιμο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FeatherBrain 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2020 Την συγκεκριμένη αγγελία πως την βλέπετε; https://www.car.gr/13159343-triumph-tiger-800-abs Μου φαίνεται κάπως πολύ καλό για να είναι αληθινό.. Χιλιόμετρα λίγα, αναρτήσεις... Βλέπετε κάτι περίεργο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.310 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2020 πριν 6 ώρες, το μέλος FeatherBrain έγραψε: Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Οπότε αποκλείεται και το συγκεκριμένο. Συνεχίζουμε το ψάξιμο. Να σου προτείνω κάτι λίγο ακριβότερο αλλά ταμάμ σε αυτό που θέλεις? ΜΗΧΑΝΑΡΑ. Τελεία Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GavriilVet 2.796 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2020 πριν 23 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε: Να σου προτείνω κάτι λίγο ακριβότερο αλλά ταμάμ σε αυτό που θέλεις? ΜΗΧΑΝΑΡΑ. Τελεία Θα σε πείραζα για τη μάρκα, αλλά ναι, μηχαναρα και υποτιμιμενη 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες