Jump to content
TheReaper

Πτώση με CBF 125

Recommended Posts

Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα.

Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο χωρίς να μπλοκάρει ο τροχός, κράτησα ευθεία το τιμόνι, γιατί ήμουν ήδη μέσα στη στροφή κι αν έκανα πως το γύρναγα θα κοίταζα τον ουρανό, και ευχήθηκα για το καλύτερο. Και ποιο ήταν αυτό; Να πέσει η μηχανή σε ένα υπερυψωμένο πεζοδρόμιο πίσω από το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Εγώ πάλι την γλύτωσα, καθώς μόλις βρήκε η μηχανή, εγώ πετάχτηκα από τη σέλα και έφυγα με φόρα τρέχοντας επάνω στο πεζοδρόμιο. Η μηχανή δεν ήταν τόσο τυχερή...

IMG-20191208-093911.jpg

IMG-20191208-093922.jpg

Εδώ βλέπουμε και μια μύγα που ήρθε για να κοστολογήσει τη ζημιά. Εμπειρογνώμονας ήταν!

IMG-20191208-093938.jpg

 

Επίσης το πάτημα του πίσω φρένου έχει σηκωθεί όρθιο, αλλά αυτό είναι το εύκολο να φτιαχτεί. Για την ώρα, θέλω να βρω τρόπο να γίνει ένα μπάλωμα το ψαλίδι τουλάχιστον, για να μην πάρει υγρασία και σκουριάσει. Το κάλυμμα και τα πλαστικά είναι δευτερευούσης σημασίας.

Να πέσω να πεθάνω είμαι, στεναχωρήθηκα πολύ τώρα που γρατσουνίστηκε έτσι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος TheReaper έγραψε:

Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα.

Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο χωρίς να μπλοκάρει ο τροχός, κράτησα ευθεία το τιμόνι, γιατί ήμουν ήδη μέσα στη στροφή κι αν έκανα πως το γύρναγα θα κοίταζα τον ουρανό, και ευχήθηκα για το καλύτερο. Και ποιο ήταν αυτό; Να πέσει η μηχανή σε ένα υπερυψωμένο πεζοδρόμιο πίσω από το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Εγώ πάλι την γλύτωσα, καθώς μόλις βρήκε η μηχανή, εγώ πετάχτηκα από τη σέλα και έφυγα με φόρα τρέχοντας επάνω στο πεζοδρόμιο. Η μηχανή δεν ήταν τόσο τυχερή...

IMG-20191208-093911.jpg

IMG-20191208-093922.jpg

Εδώ βλέπουμε και μια μύγα που ήρθε για να κοστολογήσει τη ζημιά. Εμπειρογνώμονας ήταν!

IMG-20191208-093938.jpg

 

Επίσης το πάτημα του πίσω φρένου έχει σηκωθεί όρθιο, αλλά αυτό είναι το εύκολο να φτιαχτεί. Για την ώρα, θέλω να βρω τρόπο να γίνει ένα μπάλωμα το ψαλίδι τουλάχιστον, για να μην πάρει υγρασία και σκουριάσει. Το κάλυμμα και τα πλαστικά είναι δευτερευούσης σημασίας.

Να πέσω να πεθάνω είμαι, στεναχωρήθηκα πολύ τώρα που γρατσουνίστηκε έτσι...

Το καλαμι βαψτο με μαύρο σπρέι δεν θα φαίνεται τίποτα. Στο πλαστικό βάλε μόνο αυτοκόλλητο καινούργιο και τις γρατσουνιές πέρασε τες μαύρο μανω και κάλυμμα θα βρεις από κάποιον που έχει αλλάξει εξάτμιση σε cbf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος TheReaper έγραψε:

Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα.

Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο

Δε σωζεται με φρένο (οπως το περιγραφεις). Αχρηστευεις την όποια πρόσφυση εχει το λάστιχο και αλλάζεις δραματικά την κινητικη κατασταση της μοτό

1) Αμολάς τα φρένα κι ανοίγεις γκάζι και δινεις κι άλλη κλίση. Στο στεγνό.

Στο βρεγμένο, είναι πάντα άγνωστο αν θα μπορέσει να κρατησει πρόσφυση το ελαστικό.

2) Κατεβαζεις πόδι =  εχεις μεγαλες πιθανοτητες να το σωσεις. Αν όχι, τότε η μηχανη θα φύγει απο κατω σου, αλλά ηδη θα εχεις χαμηλώσει σε ταχύτητα και θα συρθεις ΠΙΣΩ απο τη μηχανή. Λογω μάζας/βαρους, θα φυγει εμπρός.

Το γεγονος οτι μπορεσες να τρεξεις στο πεζοδρόμιο = εισαι τυχερός, διοτι χαμηλωσε ς σε ταχυτητα με το φρένο, αλλά ΕΜΕΙΝΕΣ πάνω στη μηχανή.

Απέφυγε το. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το φτερό το μπροστινό θα το λειανεις με γιαλοχαρτο στο σημείο δίπλα στο πιρούνι, ξεκινά με 800 μέχρι 3000 στο τέλος. Το πιρούνι με μαύρο σπρέι αλλά πρώτα θα ξύσεις με γιαλοχαρτο ελαφρά το χτύπημα και δεν θα φαίνεται τίποτα. Άλλο αυτοκόλλητο- ευτυχώς οι γρατσουνιές το κεντραραν καλά και μόλις το αλλάξεις δεν θα φαίνεται τίποτα. Την εξάτμιση με μαύρο ματ σπρέι και είσαι έτοιμος. Το νίκελ της εξάτμισης άσχημο είναι, κάνε το καί αυτό μαύρο ματ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι μεγάλες ζημιές φίλε με λίγα ευρώ καθάρισες..για την οδήγησε διάβασε αυτά π σ είπε ο φίλος κ δες κ κάνα σχετικό βίντεο γτ απ την απειρία σου τ πατησες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπου μαύρο ματ, εννοείται σπρέι υψηλης θερμοκρασίας. Βαφεις ολόκληρο το κομάτι με αυτό, γιατί θα φαινεται το μπάλωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι το σημείο του πιρουνιού δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να το κάνω καλά, οπότε θα δω μήπως μπορεί να το κάνει ένας γνωστός μου. Το πλαστικό είναι το τελευταίο που με απασχολεί για την ώρα, έχω βρει στην Αριστοτέλους έναν που πουλάει κομμάτια ανταλλακτικά και έχει μέχρι και μπροστινή ζελατίνα. Μπορεί να το πάρω από αυτόν κάποια στιγμή. Όσο αφορά σε εξάτμιση και προστατευτικό, την εξάτμιση καιρό το σκέφτομαι να την περάσω ένα χέρι, γιατί την έχω γδάρει και σε ένα άλλο σημείο και το προστατευτικό έχω βρει αυτό εδώ: https://www.car.gr/parts/view/7408306/

Νομίζω είναι καλή προσφορά, ειδικά αν πρόκειται και να του αλλάξω χρώμα. Ο άλλος το δίνει καινούριο 25€, δεν ξέρω. Θα δω την κατάστασή του κι από εκεί κι έπειτα, βλέποντας και κάνοντας είναι. Κακά τα ψέμματα, μου άρεσε το νίκελ, το κάνει να φαίνεται λίγο. Έχω μια τάση καγκουρίας, αλλά όχι κάτι δραματικό. Απλά μου άρεσε όπως είναι.

Όσον αφορά στην οδήγηση, θα πάω να βγάλω φωτογραφία το μέρος που έγινε η πτώση, να σας δείξω και λίγο πως την έπαθα. Προσωπικά, θεώρησα ότι αν ακούμπαγα κάτω, θα ήταν χειρότερα για μένα. Ο λόγος που έμεινα πάνω στη μηχανή έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι θα κρατούσα αντίσταση στο πεζοδρόμιο και θα έμενα όρθιος, αλλά συνειδητοποίησα ότι η ορμή ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσω να αντισταθώ σε όλη αυτή τη δύναμη, οπότε αντί για κόντρα, πάτησα πάνω στο πεζοδρόμιο κι έφυγα μπροστά τρέχοντας. Το συγκεκριμένο πεζοδρόμιο είναι κάπως υπερυψωμένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν βλέπω να έχεις χτυπήσει ψαλίδι, μπας και εννοείς την μπότα από το πηρούνι;

Αυτή είναι από αλουμίνιο, δεν σκουριάζει. Βάλε μαγνήτη, θα δεις δεν το έλκει.

Η ανησυχία σου δεν είναι αν σκουριάζει, αλλά μήπως τα χτυπήματα απέξω, έχουν κάνει καρούμπαλα στην εσωτερική επιφάνεια, εκεί που ολισθαίνει το καλάμι. Αν αυτό έχει συμβεί, το πηρούνι θα σκαλώνει όταν θα συμπιέζεται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Κάνε το γνωστό ζούμπιγμα (κρατάς μπροστινό φρένο πατημένο, νεκρά στο κιβώτιο, μοτέρ σβηστό και σπρώχνεις-αφήνεις-τραμπαλίζεις το τιμόνι, να κουνηθεί η ανάρτηση) και δες, μπας και σκαλώνει;

Αν ναι, πρέπει να λυθεί το πηρούνι, και να εξεταστεί πόσο έντονα είναι τα καρούμπαλα μέσα, αν γίνεται να λειανθούν. Αν δεν γίνεται, πας για αλλαγή η μπότα.

Αν τίποτα κακό δεν συμβαίνει, τότε μην ανησυχείς, είναι μόνο αισθητικό το θέμα, ούτε θα σκουριάζει, ούτε θα πάθει κάτι άμεσα αν το αφήσεις έτσι.

Εννοείται, για σωστή επισκευή, θες καινούρια μπότα, αυτή έχει κάνει βαθειές χαρακιές, και δεν σώζεται με βάψιμο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα σου πρότεινα να επισκευάσεις μόνο τις "λειτουργικές" ζημιές και να αφήσεις στην άκρη τις "αισθητικές".
 

Σωστά στα λέει ο @FlyingInADream, δες αν τα καλάμια κινούνται ελεύθερα μέσα στην μπότα, αν οι δισκόπλακες είναι εντάξει και δεν έχουν αρπάξει, κολλά τίποτα σπασμένα πλαστικά και ίσιαξε ότι μπορεί να ισιώσει.

Αφού έχεις μια τάση προς την "σούπα", μάζεψε κάνα δυο ακόμα και κάν' τα κάποια στιγμή που θα έχεις χρόνο και φράγκα όλα μαζί.
Στο μεταξύ θα έχεις μάθει και το μηχανάκι καλύτερα και οι πτώσεις θα ελαχιστοποιηθούν.

Άσε που έτσι το μηχανάκι φαίνεται "μπαρουτοκαπνισμένο" (battle tested). :tooth:

Και εγώ κάπως έτσι ήμουν στην αρχή, αλλά μετά τις πέντε πρώτες πτώσεις το ξεπέρασα και έμαθα να ζω με τους τσαμπουκάδες του. :2funny:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δεν εχει στραβωσει η μποτα την στοκαρεις,  τριβεις, βαφεις, αν ξερεις να το κανεις εσει,αλλιως σε μαγαζι, και δεν φενεται τιποτα,τα πλαστικα μια απο τα ιδια.το νικελακι τις εξατμισεις με ενα μπαλοσφυρο [ στρογκυλο]  το χτυπας σιγα σιγα και θα ερθει αρκετα.

να λες που δεν επαθες τιποτα εσει, και μη τρελλαινεσαι με τις ζημιες, αυτες γινονται, εσει δεν γινεσαι.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 9/12/2019 at 9:31 ΜΜ, το μέλος getsim andreas έγραψε:

να λες που δεν επαθες τιποτα εσει, και μη τρελλαινεσαι με τις ζημιες, αυτες γινονται, εσει δεν γινεσαι.

Καλά, κακό σκυλί ψόφο δεν έχει λένε :sweatdrop:  Κι εμένα οι ζημιές είναι πιο φθηνές να φτιαχτούν, παρά της μηχανούλας είναι η αλήθεια.

Όσον αφορά στα εργαλεία, δεν έχω βρει μπαλόσφυρο, δεν είχε στα πρακτικερ και δεν είμαι σίγουρος που να κοιτάξω αλλού. Αυτό που σκέφτηκα, είναι να πάρω ένα μικρό σφυράκι, να το τυλίξω με λίγες στρώσεις πανιά και να το δοκιμάσω έτσι σιγά-σιγά. Σπρέι πήρα, γυαλόχαρτο πήρα, τώρα μένει να τρίψω την εξάτμιση και να την βάψω. Μακάρι να μη χρειαστεί να περάσω και αστάρι μόνο, γιατί δεν ξέρω αν θα το καταφέρω σε μια μέρα να στεγνώσει και το αστάρι και η βαφή. Πρέπει να γίνει όλο σε μια μέρα που να έχει καλή λιακάδα. Θα το απλώσω στην ταράτσα, σαν τραχανά, και θα κάνω τη δουλειά μου εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος TheReaper έγραψε:

Όσον αφορά στα εργαλεία, δεν έχω βρει μπαλόσφυρο, δεν είχε στα πρακτικερ και δεν είμαι σίγουρος που να κοιτάξω αλλού. Αυτό που σκέφτηκα, είναι να πάρω ένα μικρό σφυράκι, να το τυλίξω με λίγες στρώσεις πανιά και να το δοκιμάσω έτσι σιγά-σιγά. 

https://www.skroutz.gr/c/957/sfyria-bariopoules.html?from=most-popular&keyphrase=ματσολα

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε θα το πιστεψεις, αλλά ποτέ δεν είχα συνδεσει τη ματσόλα με φαναρτζοδουλειές. Καθε μέρα μαθαίνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...