Jump to content
achilleasv

Φωτισμός Innova 125i

Recommended Posts

Πόσα Volt περίπου δίνει στο ρελαντί, στα φώτα ένα παπάκι? Για το δικό μου θέλω να δω. 

Επίσης είχα μετρήσει και μου έβγαζε άκυρα νούμερα. Έκανα και το τεστ για να δω αν είναι ac η dc (μέτρησα με ac και έβγαζε 0 που σημαίνει ότι είναι dc) όμως σε ξένα φόρουμ είδα πως δεν μετράμε με τη γείωση (γιατί είναι της μπαταρίας) και εκεί μπερδεύτηκα. Θέλω λοιπόν να δω αν στο innova έχω ac στα φώτα και πόσα Volt είναι στο ρελαντι. 

Από τι εξάρτημα περνάει το καλώδιο που φευγει από τα πηνία για τα φώτα ώστε να μην ανεβαίνει από κάποια Volt και καίει λάμπες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Αν εχεις το Manual μπες και δες τα σχεδιαγραμματα των κυκλωματων γιατι αλλιως δεν θα βγαλεις ακρη, λογικα θα εχει και νουμερα για μετρησεις και που πρεπει να μετρας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος propapias έγραψε:

Αν εχεις το Manual μπες και δες τα σχεδιαγραμματα των κυκλωματων γιατι αλλιως δεν θα βγαλεις ακρη, λογικα θα εχει και νουμερα για μετρησεις και που πρεπει να μετρας.

Το service manual πρέπει να έχεις. Δεν το έχω και το είχα βρει να το κατεβασω επι πληρωμή (γθηνό ήτανε) και τώρα βγάζει κάτι άκυρα http://www.mrbike.gr/website/moto-accessories/home-service-manual-honda-anf-125i-innova.html εδω ήταν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Κοιτα χωρις το Manual δεν μπορει να σου πει καποιος κατι με σιγουρια αν θελεις να μετρησεις τουλαχιστο κατι με ακριβεια. Μπορεις βεβαια να βγαλεις την λαμπα απο το ντουι και να μετρησεις στις ακιδες τι ρευματα βγαζει. Βαλε το πολυμετρο στο dc στα 20 volt και οιτιμες δεν θα πρεπει να ξεπενραν τα 14 volt. Αν δεν κανω λαθος τα ρευματα ερχονται απο τον ανορθωτη οποτε αν εχεις θεμα πρεπει να κοιταξεις τι γινεται σε εκεινο το σημειο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος propapias έγραψε:

Κοιτα χωρις το Manual δεν μπορει να σου πει καποιος κατι με σιγουρια αν θελεις να μετρησεις τουλαχιστο κατι με ακριβεια. Μπορεις βεβαια να βγαλεις την λαμπα απο το ντουι και να μετρησεις στις ακιδες τι ρευματα βγαζει. Βαλε το πολυμετρο στο dc στα 20 volt και οιτιμες δεν θα πρεπει να ξεπενραν τα 14 volt. Αν δεν κανω λαθος τα ρευματα ερχονται απο τον ανορθωτη οποτε αν εχεις θεμα πρεπει να κοιταξεις τι γινεται σε εκεινο το σημειο.

Δεν έχω θέμα. Αν έρχεται απο τον ανορθωτή πρέπει να είναι dc. Απλά θέλω με κάποιον τρόπο να του κάνω dc σταθερό στα 10 με 11 volt ώστε να βάλω led. Επίσης έχω μετρήσει όπως το λες και έβγαζε 3 4 βολτ.. 

Πήρα τηλέφωνο και με καθοδήγησαν από την παραπάνω σελίδα και θα κατεβάσω το διάγραμμα σε λίγο (2 ευρώ κάνει) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοιτα, ειναι δυσκολο να βαλεις led σε ενα συστημα το οποιο δεν τραβαει ρευμα απο την μπαταρια. Η ταση σου δεν ειναι σταθερη δλδ μπορει να παιζει τουλαχιστο 2 volt στην καλυτερη. Για να βαλεις led ή xenon πρεπει να τραβηξεις γραμμη απο την μπαταρια, θα περναει μεσα απο ρελε που θα ειναι συνδεμενο στον διακοπτη που δεν γινεται γιατι μετα θα αδειαζε εν ρυπει οφθαλμου την μπαταρια γιατι δεν θα μπορει να την φορτισει το πηνιο. Βεβαια μπορεις να βαλεις μια αντισταση για να ριξεις την ταση αλλα μπορει να καιει την λαμπα συχνα. Γενικα δεν αξιζει να ασχοληθεις καλυτερα να βρεις μια λαμπα που βγαζει λιγο πιο ψυχρο φως παρα να πεδευτεις τοσο και στο τελος δεν θα δουλευει και σωστα. Τις περισσοτερες φορες που ειδα πειραγμενες πλεξουδες σε μηχανακια (φωτα xenon, led κτλπ) δεν ειχαν καλη καταληξη. Χανεις την αξιοπιστια σου και μπερδευεις πολυ το πραγμα.

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος propapias έγραψε:

Κοιτα, ειναι δυσκολο να βαλεις led σε ενα συστημα το οποιο δεν τραβαει ρευμα απο την μπαταρια. Η ταση σου δεν ειναι σταθερη δλδ μπορει να παιζει τουλαχιστο 2 volt στην καλυτερη. Για να βαλεις led ή xenon πρεπει να τραβηξεις γραμμη απο την μπαταρια, θα περναει μεσα απο ρελε που θα ειναι συνδεμενο στον διακοπτη που δεν γινεται γιατι μετα θα αδειαζε εν ρυπει οφθαλμου την μπαταρια γιατι δεν θα μπορει να την φορτισει το πηνιο. Βεβαια μπορεις να βαλεις μια αντισταση για να ριξεις την ταση αλλα μπορει να καιει την λαμπα συχνα. Γενικα δεν αξιζει να ασχοληθεις καλυτερα να βρεις μια λαμπα που βγαζει λιγο πιο ψυχρο φως παρα να πεδευτεις τοσο και στο τελος δεν θα δουλευει και σωστα. Τις περισσοτερες φορες που ειδα πειραγμενες πλεξουδες σε μηχανακια (φωτα xenon, led κτλπ) δεν ειχαν καλη καταληξη. Χανεις την αξιοπιστια σου και μπερδευεις πολυ το πραγμα.

Δεν με ενδιαφέρει το ψυχρό. Ένταση θέλω. Έχω ήδη +90% osram. Είχα xenon, led.. Ξέρω πως να πάρω ρεύμα από την μπαταρία. Το πρόβλημα είναι ότι πατάς φρένο, λιγοστεύει η ένταση μπροστά (το διόρθωσα με μία μικρή πατέντα γιατί έβαλα τ10 στο φρένο) Επίσης ανοίγεις τα φώτα και ακούς την αντλία να ζορίζεται (λιγοστεύει ο θόρυβος που κάνει.. έτσι ακούγεται και στα αυτοκίνητα όμως όταν ανάβεις φώτα). 

Αν μπορούσα να τη σταθεροποιήσω στα 9V θα έβαζα το led άνετα αφού δουλεύει από 9-32V.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Από τι εξάρτημα περνάει το καλώδιο που φευγει από τα πηνία για τα φώτα ώστε να μην ανεβαίνει από κάποια Volt και καίει λάμπες?

Απο τον ανορθωτή.

Ειναι κατω απο το τεποζιτο, και ειναι ενσωματωμενη πάνω του και η ηλεκτρονικη. Κοστιζει 70ε ο γνησιος, και μόνο αυτος δουλευει σωστα, Οι ιμιτασιόν, ειναι όλοι για τα μπάζα. Αντε ο Aspira, με 25-30ε που δουλευει όσο γινεται καλυτερα, αλλα και πάλι πεφτει η ενταση οταν φρεναρεις.

Αυτα για το παλιο με καρμπυρατερ.

Στο ψεκαστό, ο προβολέας ειναι πολυ καλύτερος και με δυνατοτερη δεσμη.

ΙΜΟ, μεινε οπως εισαι με λάμπα εντος των προβλεπόμενων Watt, ωστε να αποφυγεις ανεπανόρθωτες ηλεκτρικες ζημιες.

Φροντιζε η μπαταρια του, να ειναι πάντα φρεσκια και φορτισμενη. Οι αναγκες του ψεκασμου, το καθιστουν πιο ευαισθητο σε ζημια στα ηλεκτρικά.

 

 

υγ. Πολλέ ερωτησεις = μεταφερθηκε και εσπασε το τοπικ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Απο τον ανορθωτή.

Εντάξει! Το περίμενα άλλωστε να μεταφερθεί για τον ίδιο λόγο.

Αφού περνάνε από τον ανορθωτή, είναι dc το ρεύμα; Αν ναι δε θα έπρεπε να είναι κάπως σταθεροποιημένο στα Volt?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Εντάξει! Το περίμενα άλλωστε να μεταφερθεί για τον ίδιο λόγο.

Αφού περνάνε από τον ανορθωτή, είναι dc το ρεύμα; Αν ναι δε θα έπρεπε να είναι κάπως σταθεροποιημένο στα Volt?

Δε γνωριζω καθολου απο ηλεκτρικα μοτό. Βασικα πραματα μονο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Εντάξει! Το περίμενα άλλωστε να μεταφερθεί για τον ίδιο λόγο.

Αφού περνάνε από τον ανορθωτή, είναι dc το ρεύμα; Αν ναι δε θα έπρεπε να είναι κάπως σταθεροποιημένο στα Volt?

Στα παπιά και στα μηχανάκια μικρού κυβισμού ΓΕΝΙΚΑ υπάρχει η τάση να υπάρχουν 2 ξεχωριστά ηλεκτρικά κυκλώματα: ένα για συσκευές που πρέπει να δουλεύουν με dc (ηλεκτρονική ανάφλεξη, μίζα, μπεκ ψεκασμού, φόρτιση μπαταρίας) και ένα για συσκευές που δεν χρειάζεται να δουλεύουν με dc, όπως τα φώτα. Η λάμπα δουλεύει και αποδίδει το ίδιο τόσο με dc όσο και με ac. Τα οφέλη ωστόσο που υπάρχει από κάτι τέτοιο είναι ότι α) έχεις 2 ανεξάρτητα κυκλώματα σε περίπτωση βλάβης β)η μπαταρία φορτίζει σε όλες τις συνθήκες (μικρός κινητήρας -> μικρή γεννήτρια -> μικρές παροχές σε ρεύμα) γ) μικρός ανορθωτής χωρίς σταθεροποίηση (τη δουλειά την κάνει η μπαταρία)

 

Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μηχανάκι τι ισχύει, ωστόσο είναι εύκολο να το διαπιστώσεις. Με ένα πολύμετρο μέτρα όποια λάμπα είναι ευκολότερα προσβάσιμη, κωλοφάναρο ή μπροστά. Μέτρηση AC, αν δεις ότι έχεις μέτρηση, το βρήκες. Αν είναι 0, σημαίνει ότι είσαι στο DC

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος hayabusas έγραψε:

Στα παπιά και στα μηχανάκια μικρού κυβισμού ΓΕΝΙΚΑ υπάρχει η τάση να υπάρχουν 2 ξεχωριστά ηλεκτρικά κυκλώματα: ένα για συσκευές που πρέπει να δουλεύουν με dc (ηλεκτρονική ανάφλεξη, μίζα, μπεκ ψεκασμού, φόρτιση μπαταρίας) και ένα για συσκευές που δεν χρειάζεται να δουλεύουν με dc, όπως τα φώτα. Η λάμπα δουλεύει και αποδίδει το ίδιο τόσο με dc όσο και με ac. Τα οφέλη ωστόσο που υπάρχει από κάτι τέτοιο είναι ότι α) έχεις 2 ανεξάρτητα κυκλώματα σε περίπτωση βλάβης β)η μπαταρία φορτίζει σε όλες τις συνθήκες (μικρός κινητήρας -> μικρή γεννήτρια -> μικρές παροχές σε ρεύμα) γ) μικρός ανορθωτής χωρίς σταθεροποίηση (τη δουλειά την κάνει η μπαταρία)

 

Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μηχανάκι τι ισχύει, ωστόσο είναι εύκολο να το διαπιστώσεις. Με ένα πολύμετρο μέτρα όποια λάμπα είναι ευκολότερα προσβάσιμη, κωλοφάναρο ή μπροστά. Μέτρηση AC, αν δεις ότι έχεις μέτρηση, το βρήκες. Αν είναι 0, σημαίνει ότι είσαι στο DC

Σε ευχαριστώ Γιώργο! Μετράω την λάμπα σε ac με γείωση στο σασί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι δεν εχει σημασια αρκει να ο ακροδεκτης να ερχεται σε επαφη με ΓΥΜΝΟ μεταλλο, γιατι αλλιως μπορει να χανεις την μετρηση. Αν εχει λιγη σκουρια ξυστο με γυαλοχαρτο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι εκανες σωστη μετρηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

Σε ευχαριστώ Γιώργο! Μετράω την λάμπα σε ac με γείωση στο σασί;

θα έλεγα καλύτερα να βάλεις τους δύο ακροδέκτες από το πολύμετρο στο ντουί απευθείας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αγόρασα το Ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα του innova σε έγχρωμο. (Όποιος θέλει κάτι ας μου στείλει μιας και υπάρχουν τα δικαιώματα του εκδότη)

 

Στο θέμα. Το κύριο φως παίρνει ρεύμα από ανορθωτή. Ο ανορθωτής έχει 6 φισάκια. 

Επόμενο βήμα να μετρήσω τάση στο κίτρινο. Δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο το ΣΚ λόγω σχολής (στα τελειώματα) και πολλής δουλειάς..

Πιστεύω πως ίσως γίνει κάτι... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μέτρησα στο ντουι της Η4. Δεν είναι AC. Όμως στο ρελαντί έγραφε 6,5V και με το γκάζι έπεφτε στα 3 και γενικά έπαιζε.. 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Κάποιο λάθος να έκανα? Δεν νομίζω .. Volt μετρούσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχιλλέα αν θες στείλε μου μια τη φώτο για το ηλεκτρικό διάγραμμα ώστε να δω αν παίρνει ρεύμα από ανορθωτή ή απευθείας εναλλασσόμενο. 

Θα ρισκάρω να πω και πάλι ότι παίρνει απευθείας εναλλασσόμενο. Το ότι δεν μπόρεσες να πάρεις μέτρηση ΙΣΩΣ έχει να κάνει με το πολύμετρο που χρησιμοποίησες. 

Το σύστημα φόρτισης παράγει τάση υψίσυχνη και μάλλον μη μετρήσιμη από το πολύμετρό σου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχιλλέα η λειτουργία των φώτων γίνεται με AC.

Ο "ουδέτερος" είναι πάνω στο σασί σύμφωνα με αυτήν την εικόνα

c55a52610e1e4397f03ee4728e26046a-full.pn upload image

 

άρα εσύ πρέπει να μετρήσεις σασί ("ουδέτερο") και ντουί Η4 ("φάση") 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος hayabusas έγραψε:

Αχιλλέα η λειτουργία των φώτων γίνεται με AC.

Ο "ουδέτερος" είναι πάνω στο σασί σύμφωνα με αυτήν την εικόνα

c55a52610e1e4397f03ee4728e26046a-full.pn upload image

 

άρα εσύ πρέπει να μετρήσεις σασί ("ουδέτερο") και ντουί Η4 ("φάση") 

 

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ! Από ότι φαίνεται δεν έχω καταλάβει και πολύ καλά το ηλεκτρικό κύκλωμα.. θα προσπαθήσω όμως. 

Επίσης πως γίνεται η λάμπα λεντ που είχα βάλει κάποια στιγμή για δοκιμή να αναβοσβηνει στο ρελαντί και μόλις έδινα γκάζι να είναι κανονικά αναμμένη εφόσον χρειάζεται συνεχές; 

Αν το ουδέτερο είναι στο σασί πως γίνεται και η γείωση μπαταρίας να είναι στο σασί; Δεν είναι βραχυκύκλωμα; 

Άρα θα βάλω ρεύμα από μπαταρία κατευθείαν με ρελέ στα φώτα.  

Όσο αφορά τη σύνδεση από το ρελέ. Μπορώ να βάλω ένα καλώδιο μέχρι το τιμόνι και από εκεί να δώσω ρεύμα στη λάμπα και με μια διακλάδωση και στις χειρολαβές που έχω ήδη βάλει; Η θα πέφτει η ένταση; Αλλά δεν νομίζω γιατί δεν έχουν μεγάλες καταναλώσεις. 

Αλλιώς θα πρέπει να πάρω από την αρχή του ρελέ 2 καλώδια για να δώσω ένα στα χερούλια και ένα στα φωτα.

Πολλές ερωτήσεις αλλά θα ανέβει ωραίο θεματακι με την συνολική εγκατάσταση.

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 53 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Ευχαριστώ πάρα πολύ! Από ότι φαίνεται δεν έχω καταλάβει και πολύ καλά το ηλεκτρικό κύκλωμα.. θα προσπαθήσω όμως. 

Επίσης πως γίνεται η λάμπα λεντ που είχα βάλει κάποια στιγμή για δοκιμή να αναβοσβηνει στο ρελαντί και μόλις έδινα γκάζι να είναι κανονικά αναμμένη εφόσον χρειάζεται συνεχές; 

Αν έχεις μετασχηματιστή, δώσε 3VAC σε ένα led. Θα αναβοσβήνει με συχνότητα 50Hz. Το λεδ δεν ανάβει στην ανάποδη πολικότητα, δεν καίγεται, δεν αυτώνει, δεν κάνει, δεν ράνει. Μόνο σβήνει. 

 

Η γεννήτρια των μοτό γενικά είναι εναλλασσομένου μεταβλητής συχνότητας. Η συχνότητα εξαρτάται (μπακάλικα) από το ρυθμό περιστροφής του κινητήρα. Όσο ανεβαίνουν οι rpm, τόσο ανεβαίνει η συχνότητα. Στο led σου ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΩ ότι σε χαμηλές στροφές απλά έσβηνε με συχνότητα αντιληπτή. Αν έσβηνε στα γκάζια με ρυθμό πχ 200Hz, τι να πάρει χαμπάρι το ανθρώπινο μάτι???

 

Quote

Αν το ουδέτερο είναι στο σασί πως γίνεται και η γείωση μπαταρίας να είναι στο σασί; Δεν είναι βραχυκύκλωμα; 

Μπορείς, δύο πηγές ανεξάρτητες με έναν κοινό πόλο να έχεις. Δεν είναι βραχυκύκλωμα. 

 

Quote

Άρα θα βάλω ρεύμα από μπαταρία κατευθείαν με ρελέ στα φώτα.  

Όσο αφορά τη σύνδεση από το ρελέ. Μπορώ να βάλω ένα καλώδιο μέχρι το τιμόνι και από εκεί να δώσω ρεύμα στη λάμπα και με μια διακλάδωση και στις χειρολαβές που έχω ήδη βάλει; Η θα πέφτει η ένταση; Αλλά δεν νομίζω γιατί δεν έχουν μεγάλες καταναλώσεις. 

Αλλιώς θα πρέπει να πάρω από την αρχή του ρελέ 2 καλώδια για να δώσω ένα στα χερούλια και ένα στα φωτα.

Πολλές ερωτήσεις αλλά θα ανέβει ωραίο θεματακι με την συνολική εγκατάσταση.

Κάτσε γιατί τώρα είμαι στο φεύγα, πιστεύω θα επανέλθω.

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...