Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα παίδες.

Απορία γενική αλλά όσοι είχαν και το συγκεκριμένο μοτοσακό ίσως μπορούν να βοηθήσουν λίγο παραπάνω με οδηγίες.

Πάω λοιπόν μετά την δουλεία να βάλω μπροστά το μπρίκι μου και , ενώ πήρε με την μία, η μίζα γύρισε λίγο νωχελικά. Λέω κλαιν.

Το σβήνω μετά από 5 χλμτρ. Πάω να βάλω πάλι μπροστά και ακούω απλά την μίζα να γυρνάει. Κλάιν λέω. Σμπρωχτό και πήρε με την μία. Κάνω άλλα 10 χλμτρα περίπου.

Την τρίτη φορά με το ζόρι άναβε το κοντέρ. Ισάδι παντού, ο δρόμος γλύστραγε οπότε το πήγα μεγάλη βόλτα με τα χέρια. Εν τέλη όμως στο πρώτο κομμάτι που είχε λίγη πρόσφυση κάτω πήρε.

Θα έλεγα μπαταρία, αλλά αυτό που με άγχωσε είναι ότι το κοντέρ και τα φώτα έπαιζαν πολύ όσο το μηχανάκι ήταν με νεκρά στο φανάρι. Οκ , γυρισα σπίτι. Απλά ήμουν λίγο πιό τριγκάγκουρας απ'ότι συνήθως με ξερόγκαζα όλη την ώρα στα φανάρια. Δεν αρνούμε την καγκουριά σύντροχοι. Αυτό που με αγώνει είναι τι πάει να μου πει το μηχανάκι.

 

Μπαταρία? 

Πηνία?

Ανορθωτής?

Μήπως κάποιο καλώδειο κάπου που μπορώ να τσεκάρω και εγώ? 'Η έφυγα για μάστορα? Αν μπορώ να κάνω κάτι πέρα απο το να τρέχω κάθε μέρα για να πάρει μπροστά θα μου ήταν τέλειο.

Τα φώτα σας ζητώ λοιπόν μπας και ανάψουν και τα δικά μου.
 

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 47 λεπτά, το μέλος ChristosZ έγραψε:

Αυτό που με αγώνει είναι τι πάει να μου πει το μηχανάκι.

Κλάιν

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν ανάβει σβήνει; Αν όχι,σημαίνει πως απλά θες μπαταρία,έχει φτάσει,δηλαδή,η μπαταρία σου στο όριο που δεν μπορεί να ξεκινήσει το μοτέρ.Το ότι δεν σβήνει σημαίνει το ότι την φορτίζει εν κινήσει. Αν ναι,τότε όντως μπορεί να έχεις λίγο πιο σοβαρό πρόβλημα.Με ένα βολτόμετρο μέτρα αν φορτίζει η μπαταρία σου,αρχικά.

Edit:Ξέχασα να γράψω,όταν μου είχε συμβεί το ίδιο πράγμα(είχα και honda παλιά αφού) ήταν πηνία.

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Ψηφίζω πηνία.
Τα drz έχουν μια μικρη ευπάθεια.

:cry: 

πριν 11 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

 

 

Λίγο πιο αναλυτικά.

Όταν πάρει μπροστά, σκαστό μόνο, το μηχανάκι δεν σβήνει. Τρεμοπαίζουν τα φώτα και το κοντέρ. Η μπαταρία δεν φορτίζει γιατί μόλις το σβήσω μετά δεν δίνει ούτε λίγο στην μίζα.

Θα την βγάλω αύριο το απόγευμα και θα την φορτίσω. Να δω αν φταίει ΚΑΙ η μπαταρία. Λογικά όμως δεν είναι από εκεί το θέμα. Γιατί αφού έπαιρνε μπροστά θα έπρεπε το μηχανάκι να μπορεί να σηκώσει μόνο του τις ελάχιστες απαιτήσεις ( φώτα, κοντέρ ) σε ρεύμα που έχει.

Άρα αφού την φορτίσω και μετρήσω τάσεις, που αλλού να μετρήσω και τι τάσεις περιμένω να δω? 

Μετράω σε ρελαντί και με σταθερό γκάζι? Μην πείτε στροφές, δεν έχω στροφόμετρο.. Υπολογίζω τις στροφές του κινητήρα μετρώντας τους νεκρούς που ανασταίνονται από την εξάτμιση.

Και κάτι τελευταίο..το μηχανάκι έχει συναγερμό πάνω.. Δοκιμάζω να τον βγάλω και να τσεκάρω πάλι μήπως ,μπας και ,λες να..?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ChristosZ έγραψε:

:cry: 

 

Λίγο πιο αναλυτικά.

Όταν πάρει μπροστά, σκαστό μόνο, το μηχανάκι δεν σβήνει. Τρεμοπαίζουν τα φώτα και το κοντέρ. Η μπαταρία δεν φορτίζει γιατί μόλις το σβήσω μετά δεν δίνει ούτε λίγο στην μίζα.

Θα την βγάλω αύριο το απόγευμα και θα την φορτίσω. Να δω αν φταίει ΚΑΙ η μπαταρία. Λογικά όμως δεν είναι από εκεί το θέμα. Γιατί αφού έπαιρνε μπροστά θα έπρεπε το μηχανάκι να μπορεί να σηκώσει μόνο του τις ελάχιστες απαιτήσεις ( φώτα, κοντέρ ) σε ρεύμα που έχει.

Άρα αφού την φορτίσω και μετρήσω τάσεις, που αλλού να μετρήσω και τι τάσεις περιμένω να δω? 

Μετράω σε ρελαντί και με σταθερό γκάζι? Μην πείτε στροφές, δεν έχω στροφόμετρο.. Υπολογίζω τις στροφές του κινητήρα μετρώντας τους νεκρούς που ανασταίνονται από την εξάτμιση.

Και κάτι τελευταίο..το μηχανάκι έχει συναγερμό πάνω.. Δοκιμάζω να τον βγάλω και να τσεκάρω πάλι μήπως ,μπας και ,λες να..?

 

Δεν σβήνει γιατί δεν έχει τρόμπα βενζίνης.Το ότι τα φώτα σου αναλογικά πέφτουν όμως σημαίνει ότι δεν φορτίζει η μπαταρία,αυτό όμως δεν σημαίνει αυτόματα ότι έχεις πρόβλημα σε πηνία ή ανορθωτή,μπορεί η μπαταρία σου να έφτασε στο τέλος της ζωής της και να μην επιδέχεται φόρτιση(αν και χλωμό,ειδικά αν χρησιμοποιείς την μηχανή καθημερινά).Μην παίζεις με την τύχη σου και το καθυστερείς γιατί κινδυνεύεις να χαλάσεις ό,τι απ'τα 3 δεν έχει χαλάσει ήδη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως όταν την είχα πάθει στο drz με πηνία, ένα βράδυ απλά αποφάσισε να μην παίρνει μπροστά, ενώ κοντέρ και φώτα τρεμοέπαιζαν... το έβαλα σκαστό, γύρισα σπίτι με σβηστά φώτα και κοντέρ και την επόμενη μέρα έβαλα φρέσκια μπαταρία γιατί νόμιζα οτι είχε φτάσει το τέλος της καθώς την είχα καιρό. Δούλεψε μια μέρα και μετά πάλι το ίδιο, αφού δεν φόρτιζε η μπαταρία.
Άλλαξα πηνία και τέλος.
Υπόψη, υπάρχουν γερμανικά aftermarket, δοκιμασμένα, στην μισή τιμή των suzuki.

(μου λείπει... θέλω να ξανααγοράσω drz)

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Υπόψη, υπάρχουν γερμανικά aftermarket, δοκιμασμένα, στην μισή τιμή των suzuki.

Περιέληξη ακόμα πιο οικονομική.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι απαραίτητα, αν αναλογιστείς το οτι τα πηνία είναι δοκιμασμένα, ενώ ο μάστορας που θα σου κάνει την περιέλιξη, όχι, και δεν ειναι δουλειά που θα βγει απο όλα τα χέρια, ίδια.
Εκτός αν ξέρεις κάποιον συγκεκριμένο που εμπιστεύεσαι να του προτείνεις.

Aν θυμάμαι καλά όταν τα είχα αλλάξει πρέπει να είχα δώσει περίπου 130 για τα πηνία. Για περιέληξη μου ζήτησαν 100 και ήταν τυχαίος αυτός που βρήκα, οπότε προτίμησα τα δοκιμασμένα γιατί θεώρησα πως το ρίσκο είναι μεγαλύτερο αν πήγαινα για περιέληξη.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Όχι απαραίτητα, αν αναλογιστείς το οτι τα πηνία είναι δοκιμασμένα, ενώ ο μάστορας που θα σου κάνει την περιέλιξη, όχι, και δεν ειναι δουλειά που θα βγει απο όλα τα χέρια, ίδια.
Εκτός αν ξέρεις κάποιον συγκεκριμένο που εμπιστεύεσαι να του προτείνεις.

Aν θυμάμαι καλά όταν τα είχα αλλάξει πρέπει να είχα δώσει περίπου 130 για τα πηνία. Για περιέληξη μου ζήτησαν 100 και ήταν τυχαίος αυτός που βρήκα, οπότε προτίμησα τα δοκιμασμένα γιατί θεώρησα πως το ρίσκο είναι μεγαλύτερο αν πήγαινα για περιέληξη.

Έχουμε μάστορα στο cbf group (honda είπαμε) που κάνει άψογη (έτσι λένε τα παιδιά) περιεληξη με 50 ευρώ. Προσωπικά, όταν είχα πρώτο πάρει το δικό μου και ήθελε πηνια το είχα ψάξει αρκετά και είχα πάει σε έναν πολύ καλό, δυστυχώς δεν θυμάμαι που, πάνε χρόνια, είχα δώσει 100 ευρώ, αλλά τα πηνια, σχεδόν 5 χρόνια μετά λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα (τα πούλησα σε γνωστό). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το χρησιμοποιώ τώρα ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Μην μου δώσει στα χέρια και τίποτα άλλο.

Θα ξεκινήσω από αύριο λογικά το χειρουργείο να δω τι παίζει και που. Κυρίως από προσωπικό ενδιαφέρον να μάθω και κατα δεύτερον , αν είναι απλά μπαταρία , εε, είναι λίγο μαλακία να μην την αλλάξω μόνος μου.

Τώρα για ότι άλλο θα επανέλθω σίγουρα με ερωτήσεις. Αν είναι πηνία θα ρωτήσω και για περιεληξη και να δω πόσο βαθιά θα πάει το χέρι στην τσέπη. Αν είναι κοντά οι τιμές σε γερμανία με τα μαστόρια μπορεί να πάω και στην απ'εξω μεριά.

Μεγάλη ταλαιπωρία αυτά τα ηλεκτρικά ρε γαμώτο. 

@seatcowl να ξαναπάρεις. Από τα καλύτερα μηχανάκια εντός πόλης και τίμιο και αξιοπρεπές σε ταξιδάκι αν δεν έχεις θέμα με αιμορροΐδες. Το ήθελα από χρόνια, το κατάφερα εν τέλη, και θα το αναστήσω(μαλλλον :pray:). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ερωτηση... Το DRZ για να παραξει σπινθηρα παιρνει ρευμα απο τη μπαταρία ή εχει χωρια πηνια για την αναφλεξη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πηνεία, όλοι όσοι είχαμε drz400 τα αλλάξαμε τουλάχιστον μία φορά.

Πρώτα τσέκαρε αν είναι οκ πηνεία(κλασική βλάβη) & ανορθωτή( πολύ σπάνιο βέβαια σε drz400) και μετά πάρε μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρώτησα και πιο πάνω.. Επειδή δεν το έχω ξανακάνει, μπορείτε να με κατευθύνετε λίγο στο που τσεκάρω την τάση στα πηνεία και στον ανορθωτή αλλά και τι τιμές περιμένω να δω?

πριν 2 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ερωτηση... Το DRZ για να παραξει σπινθηρα παιρνει ρευμα απο τη μπαταρία ή εχει χωρια πηνια για την αναφλεξη?

Δεν έχω ιδέα.. :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος ChristosZ έγραψε:

Ρώτησα και πιο πάνω.. Επειδή δεν το έχω ξανακάνει, μπορείτε να με κατευθύνετε λίγο στο που τσεκάρω την τάση στα πηνεία και στον ανορθωτή αλλά και τι τιμές περιμένω να δω?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

 

Άψογος!  Ευχαριστώ! Εν τέλη ενώ θέλω πολύ να κάτσω να ασχοληθώ να ψαχτώ μόνος μου, δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βρω τον χρόνο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

 

Αυτο το βιντεακι δεν λεει πως να μετρησεις πηνια κλπ. 

Μονο μπαταρια. 

Σωστα τα λεει,  αλλα αναφέρεται  μονο στην μπαταρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Αυτο το βιντεακι δεν λεει πως να μετρησεις πηνια κλπ. 

Μονο μπαταρια. 

Σωστα τα λεει,  αλλα αναφέρεται  μονο στην μπαταρια

Μέτρηση πηνίων εγώ κατάλαβα αν φορτίζει η μπαταρία ή όχι,γι'αυτό έστειλα αυτό.Αυτό νομίζω εννοούσε κι ο Χρήστος,γιατί το ανέφερα και παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορεί εγώ να το είπα λάθος. θα το ξαναπώ λίγο πιο αναλυτικά.

 

Το μόνο πράγμα που έχω ξανακάνει με ηλεκτρικά είναι να βάλω κάτι μπρίζες. Σε μηχανάκι άντε άλλαξα και μια φορά κάτι φλας. Μέχρι εκεί. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το άθλημα. 

Έχω όρεξη να μάθω και θα βρω και άτομο να μου δείξει τίποτα. Απλά μέχρι στιγμής μιλάμε για ποδόσφαιρο και εγώ δεν έχω δει καν μπάλα στην ζωή μου. Απλά έχω ακούσει για την ύπαρξή της.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 48 λεπτά, το μέλος ChristosZ έγραψε:

Μπορεί εγώ να το είπα λάθος. θα το ξαναπώ λίγο πιο αναλυτικά.

 

Το μόνο πράγμα που έχω ξανακάνει με ηλεκτρικά είναι να βάλω κάτι μπρίζες. Σε μηχανάκι άντε άλλαξα και μια φορά κάτι φλας. Μέχρι εκεί. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το άθλημα. 

Έχω όρεξη να μάθω και θα βρω και άτομο να μου δείξει τίποτα. Απλά μέχρι στιγμής μιλάμε για ποδόσφαιρο και εγώ δεν έχω δει καν μπάλα στην ζωή μου. Απλά έχω ακούσει για την ύπαρξή της.

 

Υποθέτω βολτόμετρο έχεις.Αν δεν έχεις,είναι πάρα πολύ φθηνό.Απλά βάζεις τα 2 "στικ" στους 2 πόλους της μπαταρίας και μετράς volt.Το εξηγεί πάρα πολύ καλά το βίντεο που σου παρέθεσα παραπάνω,είναι πάρα πολύ απλό,ξαναδές το μια φορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Μέτρηση πηνίων εγώ κατάλαβα αν φορτίζει η μπαταρία ή όχι,γι'αυτό έστειλα αυτό.Αυτό νομίζω εννοούσε κι ο Χρήστος,γιατί το ανέφερα και παραπάνω.

Ναι οκ. 

Ετσι οπως το θετεις,  εχεις δικιο.  Μπορει εγω να καταλαβα λαθος. 

 

Βεβαια,  αν o @ChristosZ κανει τα παραπανω με την μπαταρια οπως ειναι δεν νομιζω να βγαλει σωστο συμπερασμα.  Πρεπει πρωτα να φορτιστει η μπαταρια και μετα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ΤάκηςΜπ Έχει ο πατέρας μου βολτόμετρο. Οπότε κάτι θα καταφέρω. 

@HLIAS Θα βγάλω πρώτα την μπαταρία να δω αν φορτίζει και μετά θα ξεκινήσω να βλέπω τα υπόλοιπα. Αν δεν φορτίζει καν η μπαταρία θα βάλω επάνω μια καινούρια και θα συνεχίσω να μετράω να δω ότι τα υπόλοιπα λειτουργούν σωστά. Θα ψαχτώ και λίγο παραπάνω στα διάφορα αμερικάνικα φορουμ που το έχουν λιώσει οι τύποι με τα DRZ και γενικά το έχουν σαν νοοτροπία να κάνουν πράγματα μόνοι τους μπας και βρω τι ακριβώς πρέπει να κάνω αλλά και μέχρι τι μπορώ να κάνω μόνος μου χωρίς να το πάω σε μάστορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μπαταρια και πεθαμενη να ειναι αμα την βαλεις για φορτιση,  θα φορτισει,  απλα με την πρωτη μιζια θα ξανααδειασει. 

Δεν θα φορτισει, μονο εαν εχει κοψει στοιχειο εσωτερικα,  αρα δεν θα κλεινει κυκλωμα. 

 

 

Αρχικα για τι μπαταρια μιλαμε; 

Του ποτε ειναι;  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα σε γελάσω. Το μηχανάκι το έχω στα χέρια μου 8 μήνες οπότε δεν ξέρω πότε είχε αλλάξει μπαταρία ο προηγουμενος ..

Αν φορτίσει όμως και δώσει για να πάρει μπροστά, δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν φορτίζει μετρώντας?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ChristosZ έγραψε:

Θα σε γελάσω. Το μηχανάκι το έχω στα χέρια μου 8 μήνες οπότε δεν ξέρω πότε είχε αλλάξει μπαταρία ο προηγουμενος ..

Αν φορτίσει όμως και δώσει για να πάρει μπροστά, δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν φορτίζει μετρώντας?

Μπήκαν ετικέτες, στο αρχικό σου πόστ. Πατώντας τες, σε ανακατευθύνουν σε παρεμφερή τόπικ. Ξόδεψε λίγο χρόνο, ωστε να πάρεις μια ιδέα.

Η μπαταρία πρέπει να ειναι πάντα σε σωστή τάση, ειναι εύκολο να την μετρήσεις και (λογικά) να θέλει και πέταμα. Τα υπόλοιπα, μάλλον θα πρέπει να πας σε ηλεκτρολόγο, διότι ειναι πολυ πιθανό να μεινεις αμήχανος μεσα στον Αύγουστο (όπου ολα ειναι κλειστα). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...