Jump to content
Japanakos86

Ταξιδι με Astrea Grand X 110

Recommended Posts

καλησπέρα,

πρόσφατα έκανα 2 μεγαλούτσικα ταξιδάκια με το παπί.

Το πρώτο ήταν πριν καλά καλά αρχίσουν οι καύσονες και πραγματοποίησα μέσα σε μία μέρα περίπου 280km, με διάλλειμα στα μισά χιλιόμετρα περίπου 1 ώρα, και το δεύτερο κοντά 300km (με θερμακρασίες γύρω στους 35 βαθμούς), πάλι με μία στάση της μίας ώρας στα μισά περίπου χιλιόμετρα.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα καλύφθηκαν σε ανοικτό δρόμο, με την 4η ταχύτητα και με τα 2/3 του γκαζιού, δηλαδή ούτε με χαμηλές στροφές ούτε τελείως στα κόκκινα.

Την πρώτη φορά έλεγξα τα λάδια μετά το ταξίδι και δεν είχε κάψει καθόλου. Την δεύτερη κοιτάω τα λάδια και από το max μετά το ταξίδι είχαν φτάσει ελάχιστα πάνω απ το min.

Λάδια μετά την πρώτη αλλαγή στα 1000km, άλλαξα στα 2000km έβαλα τα συνθετικά της honda 10w30, σύμφωνα με το εγχειρίδιο πάντα (αν και απ ότι ξέρω δεν είναι και τα καταλληλότερα λάδια για το καλοκαίρι), και αυτή την στιγμή έχω 3200km, δηλαδή μετά από 1200km χρήσης έκαψε περίπου 80ml λάδι και αυτά μετά το ταξίδι, όπου και συμπλήρωσα.

Το ότι έκαψε λάδι τόσο νωρίς και με λίγα συνολικά χιλιόμετρα χρήσης, να φανταστώ ευθύνεται που το χρησιμοποίσα για να καλύψω αρκετά χιλιόμετρα και με σχετικά μεγάλες θερμοκρασίες καιρού με το όχι και τόσο ιδανικό λάδι; οπότε και είναι φυσιολογικό;

 

Τροποποιήθηκε από τον Japanakos86

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος Japanakos86 έγραψε:

Το ότι έκαψε λάδι τόσο νωρίς και με λίγα συνολικά χιλιόμετρα χρήσης, να φανταστώ ευθύνεται που το χρησιμοποίσα για να καλύψω αρκετά χιλιόμετρα και με σχετικά μεγάλες θερμοκρασίες καιρού με το όχι και τόσο ιδανικό λάδι; οπότε και είναι φυσιολογικό;

 

Λογικότατο ! Από την στιγμή που το μηχανάκι είναι αερόψυκτο και χωρίς κάποια άλλη ψύξη καλό είναι να μην κάνεις τόσα χιλιόμετρα μαζεμένα με αυτές τις θερμοκρασίες...

Εννοείται πως αν κάνεις περισσότερες στάσεις ( όχι 5λεπτου όμως :tooth: ) και έχει σχετικά δροσούλα δεν έχεις κάποιο θέμα.

Αν κάνεις ακριβώς τις ίδιες διαδρομές με ίδιο γκάζι / στάσεις και πάει λέγοντας , με πχ. 25 βαθμούς δεν θα σου κάψει τίποτα  το πιο πιθανό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Λογικότατο ! Από την στιγμή που το μηχανάκι είναι αερόψυκτο και χωρίς κάποια άλλη ψύξη καλό είναι να μην κάνεις τόσα χιλιόμετρα μαζεμένα με αυτές τις θερμοκρασίες...

Εννοείται πως αν κάνεις περισσότερες στάσεις ( όχι 5λεπτου όμως :tooth: ) και έχει σχετικά δροσούλα δεν έχεις κάποιο θέμα.

Αν κάνεις ακριβώς τις ίδιες διαδρομές με ίδιο γκάζι / στάσεις και πάει λέγοντας , με πχ. 25 βαθμούς δεν θα σου κάψει τίποτα  το πιο πιθανό. 

σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Θα το έχω στον νού μου αν χρειαστεί να κάνω ανάλογα χιλιόμετρα και με υψηλές θερμοκρασίες, να είμαι πιο τακτικός στις ενδιάμεσες στάσεις.

και μία τελευταία ερώτηση επειδή την είχα κάνει σε θέμα με τα εγχειρίδια και πολύ πιθανό να μην διαβάστηκε από πολλούς.

Παρακάτω στην εικόνα που ακολουθεί αναφέρονται τα διάκενα βαλβίδων για το μηχανάκι μου. Το 0,1 +- 0.02 που λέει (αυτό που έχω σημειώσει), σημαίνει ότι τα διάκενα των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής πρέπει να είναι ρυθμισμένα στο 0.1 με μέγιστη απόκλιση 0.02;

https://www.4shared.com/photo/5ES-aUzRda/Untitled.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 40 λεπτά, το μέλος Japanakos86 έγραψε:

Το 0,1 +- 0.02 που λέει (αυτό που έχω σημειώσει), σημαίνει ότι τα διάκενα των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής πρέπει να είναι ρυθμισμένα στο 0.1 με μέγιστη απόκλιση 0.02;

https://www.4shared.com/photo/5ES-aUzRda/Untitled.html

Ναι αν και μου φαίνεται περίεργο που έχουν εισαγωγή - εξαγωγή την ίδιο διάκενο . 

Πχ. στο δικό μου είναι

Εισαγωγή: 0.05 - 0.10

Εξαγωγή: 0.17 - 0.22

Δεν ξέρω από το manual το κοιτάς αλλά για το service manual της honda. Περιέχουν πραγματικά τα ΠΑΝΤΑ. Αν βρεις και από το service manual αυτές τις τιμές τότε είναι σωστές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Ναι αν και μου φαίνεται περίεργο που έχουν εισαγωγή - εξαγωγή την ίδιο διάκενο . 

Πχ. στο δικό μου είναι

Εισαγωγή: 0.05 - 0.10

Εξαγωγή: 0.17 - 0.22

Δεν ξέρω από το manual το κοιτάς αλλά για το service manual της honda. Περιέχουν πραγματικά τα ΠΑΝΤΑ. Αν βρεις και από το service manual αυτές τις τιμές τότε είναι σωστές.

Το πινακάκι είναι απ το service manual, το έχω ποστάρει ολόκληρο το service manual και στο ανάλογο θέμα! Οπότε είναι ίδιες και οι εισαγωγής και οι εξαγωγής. Αν δεν κάνω λάθος και στο innova το injection είναι τα διάκενα το ίδιο και για εισαγωγή και για εξαγωγή. Ωραία, αυτή την διευκρίνηση ήθελα, περισσότερο για το +-0,02 που έλεγε, σε ευχαριστώ και πάλι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος Japanakos86 έγραψε:

Λάδια μετά την πρώτη αλλαγή στα 1000km, άλλαξα στα 2000km έβαλα τα συνθετικά της honda 10w30

Εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις λαδια και ιξωδες, της Honda δεν ειναι συνθετικα, δοκιμασε κατι σε 10w-40 Torco η Motul.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης, το μοτερακι είναι ακόμα πολύ καινούργιο και δικαιολογεί μια τόσο μικρή κατανάλωση υπό αυτές τις συνθήκες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις λαδια και ιξωδες, της Honda δεν ειναι συνθετικα, δοκιμασε κατι σε 10w-40 Torco η Motul.

Νομίζω πως υπάρχουν δύο διαφορετικά λάδια της honda σε 10w30 (πέρα απ την διάκριση σε jaso ma και jaso mb). Tο κουτί λαδιών που έχω, πάνω λέει synthetic technology οπότε μάλλον είναι συνθετικά για να το λέει.

Το έχω σκεφτεί αυτό που μου προτείνεις είναι πολύ πιο λογική κίνηση, να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο, μην το τηγανίζω το μοτέρ, απλά το μόνο που με κάνει πίσω είναι ότι το σασμάν του είναι λίγο περίεργο (ίδιο με του wave για όσους ξέρουν) ακόμη και με τα 10w30, καμία φορά σε αλλαγή ταχύτητας είναι σαν να την πετάει (αν μπορώ να το εκφράσω σωστά). Μπορεί να το κάνει επειδή οι δίσκοι είναι με λίγα χιλιόμετρα, μέχρι να πατήσουν όλα σωστά κτλ, τι να πω. Οπότε μόνο αυτό με κάνει πίσω στα 10w40, μην "σκληρύνει" η αλλαγή των ταχυτήτων.

Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου.

πριν 2 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Επίσης, το μοτερακι είναι ακόμα πολύ καινούργιο και δικαιολογεί μια τόσο μικρή κατανάλωση υπό αυτές τις συνθήκες. 

Σωστά, παίζει και αυτό ρόλο, όπως πχ κατά το στρώσιμο μπορεί να καίει παραπάνω βενζίνη κτλ, έτσι και το λάδι.

Δεν με ανησυχούσε πολύ το θέμα (και μένα εκεί πήγαινε το μυαλό μου) και γι αυτό το πόσταρα στην ενότητα των σύντομων απαντήσων άσχετα που μεταφέρθηκε και έγινε ολόκληρο θέμα!:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μιας και ειμαι κατοχος του wave( ιδιο μοτερακι με το δικο σου) και κανω αρκετα χιλιομετρα σε ανοιχτο δρομο εχω να προτεινω τα εξης:

- λαδακι 10w40 χειμωνα καλοκαιρι

- οπωσδηποτε γραναζι 15αρι η και 16αρι(οχι αν παιρνεις και 2ο ατομο). το γραναζωμα ειναι υπερβολικα κοντο και ζοριζεται το μοτερ χωρις λογο.

- γιατις βαλβιδες οπως τα ειπες ειναι  και η ρυθμιση ειναι παιχνιδακι στο συγκεκριμενο μοτερ. 2 βιδες και καθαρισες

 

Τροποποιήθηκε από τον billv50s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος billv50s έγραψε:

μιας και ειμαι κατοχος του wave( ιδιο μοτερακι με το δικο σου) και κανω αρκετα χιλιομετρα σε ανοιχτο δρομο εχω να προτεινω τα εξης:

- λαδακι 10w40 χειμωνα καλοκαιρι

- οπωσδηποτε γραναζι 15αρι η και 16αρι(οχι αν παιρνεις και 2ο ατομο). το γραναζωμα ειναι υπερβολικα κοντο και ζοριζεται το μοτερ χωρις λογο.

- γιατις βαλβιδες οπως τα ειπες ειναι  και η ρυθμιση ειναι παιχνιδακι στο συγκεκριμενο μοτερ. 2 βιδες και καθαρισες

 

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες, το γρανάζομα είναι μια απ τις επόμενες κινήσεις που θα έκανα γιατί όντως είναι πάρα πολύ κοντό και για μετακινησεις σε πιο ανοιχτούς δρόμους..δεν κάνει μετά τα 80 χιλιόμετρα νιώθεις πολλούς "κραδασμούς" . 

Για μετακινήσεις μέσα στην πόλη με τα μαμά (14-36 αν δεν κάνω λάθος) είναι ότι πρέπει αλλά και εμένα με βολεύει να το μακρύνω λίγο περισσότερο, να απλώνουν καλύτερα οι ταχύτητες.

Θα το δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή-σέρβις να δω πως δουλεύει το 10w40 (διάβασα σε σχόλια ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ το 10w40 της Castrol, δουλεύει πολύ καλά).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δοκίμασε ενα καλο λαδακι είτε 30 ειτε 40ρι 100% συνθετικό. Το synthetic technology μπορεί να σημαίνει οτι ειναι και 10% συνθετικό με 90% απλό λάδι. Δοκιμασε για μενα κάτι σε motul 7100 (παρε απο επίσημο μεταπωλητή γιατί παιζουν και μουφες) amsoil, torco. Σαν 100% συνθετικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή στην διάτμηση και τις ακραίες θερμοκρασίες οποτε η κατανάλωση λαδιου θα ειναι μικρότερη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος ChrisM έγραψε:

Δοκίμασε ενα καλο λαδακι είτε 30 ειτε 40ρι 100% συνθετικό. Το synthetic technology μπορεί να σημαίνει οτι ειναι και 10% συνθετικό με 90% απλό λάδι. Δοκιμασε για μενα κάτι σε motul 7100 (παρε απο επίσημο μεταπωλητή γιατί παιζουν και μουφες) amsoil, torco. Σαν 100% συνθετικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή στην διάτμηση και τις ακραίες θερμοκρασίες οποτε η κατανάλωση λαδιου θα ειναι μικρότερη

Εντάξει, θα το έχω υπόψη, θα κοιτάξω μάλλον σε κάποιο καλό συνθετικό και 40αρι να δω πως δουλεύει στο μοτέρ. Σε ευχαριστώ και πάλι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Japanakos86 έγραψε:

 θα κοιτάξω μάλλον σε κάποιο καλό συνθετικό και 40αρι 

Εγω προσωπικα θα δοκίμαζα 30ρι μιας και ειναι καινούργιο το μοτερ με μικρες ακομα τις ανοχές του και προτείνει και 30ρι ο κατασκευαστής. Αν έκαιγε και πάλι, τοτε θα πήγαινα σε 40ρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ChrisM έγραψε:

Εγω προσωπικα θα δοκίμαζα 30ρι μιας και ειναι καινούργιο το μοτερ με μικρες ακομα τις ανοχές του και προτείνει και 30ρι ο κατασκευαστής. Αν έκαιγε και πάλι, τοτε θα πήγαινα σε 40ρι

Λόγω καλοκαιριού και υψηλών θερμοκρασιών σκεφτόμουν κάτι σε 40αρι, διότι το 30αρι γίνεται πολύ ψιλό με τις υψηλές θερμοκρασίες (δουλευει υπερωρίες) και ισως και να μην ειναι οτι καλυτερο για το μοτέρ (για το καλοκαίρι πάντα). Φαντάσου δεν μου είχε κάψει σταγόνα και μόλις το πίεσα λίγο κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα μαζεμένα έκαψε περίπου 80 ml. Με το 40αρι ίσως και να μην είχα απώλειες. 

Θα το σκεφτώ πάντως καλά ποιό θα είναι το επόμενο λάδι που θα βάλλω και θα παρατηρήσω πως θα συμπεριφερθεί στο μοτέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δοκίμασε motul 7100 10-40 το οποίο είναι 100% συνθετικό. Το σασμάν θα είναι πολύ μαλακό. Και πιθανότατα δε θα σου κάψει λάδι. (Εμένα δεν έχει κάψει με βόλτες σαν τις δικές σου). Η διαφορά στην τιμή με το απλό (5100) είναι πολύ μικρή και αξίζει να το δοκιμάσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα παρόμοιο θέμα με το WR μου το 125. Άνοιξα το μανιουαλ και έλεγε πως στις καιρικές συνθήκες 35-40+ θέλει 50αρι. Σε όλες τις αντιπροσωπειες πήγα όταν ζήτησα 10-50 μου είπαν δεν το φέρνουν αυτό το λάδι η δεν υπάρχει καθόλου (γουααααα?) . Τελικά το βρήκα σε μια αποθήκη ελαίων στον Πειραιά πολύ φτηνά και αξιόπιστα. Castrol power 1 10-50 χειμώνα καλοκαίρι και το μηχανακι έχει πολύ γίνει πιο μαλακο σε σχέση με το 10-40 5100. Και στην τιμή αρκετά και στην συμπεριφορά. Ίσως το 7100 να είναι καλύτερης ποιότητας απλώς το power one έχει σίγουρα μισή τιμή και καλύπτει μεγαλύτερο εύρος χωρίς να αναμειγνύεις λαδια. Επίσης στα 1000 επειδη κάνω καγκουριες οπότε έχω την καψα έβλεπα κατανάλωση με το motul 100 ml ( ευτυχως μέσα στα όρια που δίνει η γιαμαμα) που το καστρολακι το έριξε στα 60-80. Θέλω να πω δες το πινακάκι σου σε βρες λάδι που καλύπτει τις προδιαγραφές με ανάλογο ιξώδες. Πχ αν η χοντα δίνει 50αρι πχ για 40++ δοκίμασε ένα 10-50 η 15-50 με τις προδιαγραφές που συνιστά. Το 10-30 πάντως στο δικό μου πινακάκι είναι από - 10 έως 25 βαθμούς που σημενει για καλοκαίρι πχ είναι ακατάλληλο πόσο μάλλον για μακρινές αποστάσεις. Αν κάποιος έχει παραπάνω γνώσεις μπορεί να με διορθώσει πάνω σε αυτό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Δοκίμασε motul 7100 10-40 το οποίο είναι 100% συνθετικό. Το σασμάν θα είναι πολύ μαλακό. Και πιθανότατα δε θα σου κάψει λάδι. (Εμένα δεν έχει κάψει με βόλτες σαν τις δικές σου). Η διαφορά στην τιμή με το απλό (5100) είναι πολύ μικρή και αξίζει να το δοκιμάσεις.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος MxLover έγραψε:

Ειχα παρόμοιο θέμα με το WR μου το 125. Άνοιξα το μανιουαλ και έλεγε πως στις καιρικές συνθήκες 35-40+ θέλει 50αρι. Σε όλες τις αντιπροσωπειες πήγα όταν ζήτησα 10-50 μου είπαν δεν το φέρνουν αυτό το λάδι η δεν υπάρχει καθόλου (γουααααα?) . Τελικά το βρήκα σε μια αποθήκη ελαίων στον Πειραιά πολύ φτηνά και αξιόπιστα. Castrol power 1 10-50 χειμώνα καλοκαίρι και το μηχανακι έχει πολύ γίνει πιο μαλακο σε σχέση με το 10-40 5100. Και στην τιμή αρκετά και στην συμπεριφορά. Ίσως το 7100 να είναι καλύτερης ποιότητας απλώς το power one έχει σίγουρα μισή τιμή και καλύπτει μεγαλύτερο εύρος χωρίς να αναμειγνύεις λαδια. Επίσης στα 1000 επειδη κάνω καγκουριες οπότε έχω την καψα έβλεπα κατανάλωση με το motul 100 ml ( ευτυχως μέσα στα όρια που δίνει η γιαμαμα) που το καστρολακι το έριξε στα 60-80. Θέλω να πω δες το πινακάκι σου σε βρες λάδι που καλύπτει τις προδιαγραφές με ανάλογο ιξώδες. Πχ αν η χοντα δίνει 50αρι πχ για 40++ δοκίμασε ένα 10-50 η 15-50 με τις προδιαγραφές που συνιστά. Το 10-30 πάντως στο δικό μου πινακάκι είναι από - 10 έως 25 βαθμούς που σημενει για καλοκαίρι πχ είναι ακατάλληλο πόσο μάλλον για μακρινές αποστάσεις. Αν κάποιος έχει παραπάνω γνώσεις μπορεί να με διορθώσει πάνω σε αυτό 

Ευχαριστώ και τους δύο για τις πληροφορίες. Το manual φανταστείτε ότι δεν έχει καν πινακάκι με θερμοκρασίες, αναφέρει μόνο τον συνιστώμενο τύπο λαδιού (10w30), χωρίς να αναφέρει περισσότερα (ωστόσο το 10w30 μέχρι 30 βαθμούς πιστεύω καλό είναι, από κει και πέρα όσο περισσότερο ζεσταίνεται το μοτερ και όσο μεγαλύτερες θερμοκρασίες έχουμε, τόσο πιο ακατάλληλο είναι)!

Είχα δοκιμάσει το 10w30 της castrol to power one παλιότερα, αφήνοντας μου πολύ καλές εντυπώσεις, όμως δεν δοκιμάστηκε σε υψηλές θερμοκρασίες, το είχα πάνω στο μηχανάκι τον χειμώνα.

Σκέφτομαι να πάω σε μία ενδιάμεση λύση πιθανότατα σε 10w40 και να παίζω με αυτό σταθερά χειμώνα- καλοκαίρι, μην βάζω διαφορετικό ιξώδες συνέχεια στο μοτέρ ανάλογα την εποχή. Επίσης το 10w50 που προτείνεις πολύ καλό για καλοκαίρι (πολύ πιο ασφαλές), όμως απ την στιγμή που το manual προτείνει 10w30, δεν θα πάω σε κάτι τόσο χοντρό (10w50). Για να προτείνουν πολύ ψιλό λάδι οι της honda, με το πολύ χοντρό ίσως και να διαπίστωσαν ότι δυσκολεύεται να "ρολάρει" σωστά και εύκολα το μοτέρ.

Επίσης επειδή όπως και είπα δεν θέλω να αλλάζω κάθε 3 και λίγο ιξώδες, θέλω να έχω ένα σταθερό που θα δουλεύει σωστά πάνω στο μηχανάκι, λέω να αφήσω το 10w50 στην άκρη, γιατί και θα έχω σίγουρα πιο δύσκολες εκκινήσεις του κινητήρα τον χειμώνα και σίγουρα δεν θα βρώ λάδια με δύο διαφορετικά ιξώδες (ένα για χειμώνα, ένα για καλοκαίρι) να δουλεύουν άψογα στον κινητήρα.

Θα προσπαθήσω να βρω το ιδανικό (σωστή λειτουργία σασμαν, γρήγορη θερμοκρασία λειτουργίας, ιδανικό χειμώνα-καλοκαίρι, όχι απώλειες λαδιού), με ιξώδες 10w40 (μέση λύση), μπορεί να δοκιμάσω το power one (ημισυνθετικό οπότε λίγο πιο γρήγορες αλλαγές) σε 10w40 ή το motul 7100 πάλι σε 10w40, που μου το προτείνουν αρκετοί και είναι full συνθετικό!

 

Τροποποιήθηκε από τον Japanakos86

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως να ξέρεις ότι το 10-50 δεν είναι "χοντρό" λάδι απλώς καλύπτει από - 10 έως 40++ όπως λέει το πινακάκι μου. Στους 20 βαθμούς συμπεριφερεται πχ όπως και το 0-30 οπως και το 10-30 όπως και το 10-40 όπως και το 10-60 της Molly. Το 20-50 ειναι πιο παχύ ρευστό διότι είναι για 10 βαθμούς και μετά. Συνοπτικά και μπακαλιστικα το 10-50 είναι το ίδιο με το 10-40 έως και 30-40βαθμούς (ανάλογα τον κινητήρα) . Απλως το 10-50 αντέχει και παραπάνω. Δεν είμαι κατασκευαστής ούτε στο συστήνω. Σε καθοδήγησα στο να ψάξεις λίγο το πινακάκι θερμοκρασιών και να τσεκάρεις το κατάλληλο ιξώδες για τις καιρικές συνθήκες στην περιοχή σου. Για Αθήνα και Πελοποννήσο που είμαι εγω το 10-50 είναι χειμώνα καλοκαίρι. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να δημοσιεύσω λινκ από άλλο site η αν είναι against the rules αλλα σιγουρα μπορω σε pm αν δεν γνωρίζεις να σου πω που μπορείς να βρεις το service manual αν είσαι τυχερός από το συγκεκριμένο μηχανακι η το wave 110.

Και επίσης το power 1 racing το χρυσό είναι φουλ συνθετικό παρόλα αυτά εγώ κάνω αλλαγή κάθε 1500 και συμπλήρωμα στα 1000 από αυτό που περισσεύει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος MxLover έγραψε:

Πάντως να ξέρεις ότι το 10-50 δεν είναι "χοντρό" λάδι απλώς καλύπτει από - 10 έως 40++ όπως λέει το πινακάκι μου. Στους 20 βαθμούς συμπεριφερεται πχ όπως και το 0-30 οπως και το 10-30 όπως και το 10-40 όπως και το 10-60 της Molly. Το 20-50 ειναι πιο παχύ ρευστό διότι είναι για 10 βαθμούς και μετά. Συνοπτικά και μπακαλιστικα το 10-50 είναι το ίδιο με το 10-40 έως και 30-40βαθμούς (ανάλογα τον κινητήρα) . Απλως το 10-50 αντέχει και παραπάνω. Δεν είμαι κατασκευαστής ούτε στο συστήνω. Σε καθοδήγησα στο να ψάξεις λίγο το πινακάκι θερμοκρασιών και να τσεκάρεις το κατάλληλο ιξώδες για τις καιρικές συνθήκες στην περιοχή σου. Για Αθήνα και Πελοποννήσο που είμαι εγω το 10-50 είναι χειμώνα καλοκαίρι. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να δημοσιεύσω λινκ από άλλο site η αν είναι against the rules αλλα σιγουρα μπορω σε pm αν δεν γνωρίζεις να σου πω που μπορείς να βρεις το service manual αν είσαι τυχερός από το συγκεκριμένο μηχανακι η το wave 110.

Και επίσης το power 1 racing το χρυσό είναι φουλ συνθετικό παρόλα αυτά εγώ κάνω αλλαγή κάθε 1500 και συμπλήρωμα στα 1000 από αυτό που περισσεύει 

ωραία, τέλεια, οπότε ο πρώτος αριθμός είναι αυτός που καθορίζει πόσο χοντρό είναι ένα λάδι απ' όσο καταλαβαίνω. Ναι, έχεις δίκαιο το power one το racing είναι φουλ συνθετικό, ενώ το απλό το power one είναι ημισυνθετικό.

Έχω βρει ένα σέρβις manual για το μηχανάκι μου, το έχω ανεβάσει κιόλας στην σελίδα, απλά είναι στα ινδονησιακά και δεν πολύ βγάζω άκρη να σου πω την αλήθεια, μόνο από εικόνες ότι καταλαβαίνω. Αν θέλεις στείλε μου σε pm μιας και το ανέφερες, να τσεκάρω το λινκ μήπως και είμαι τυχερός και το βρω σε αγγλικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έψαξα εγώ στο σαιτ να σου έστελνα αμέσως link δυστυχώς δεν υπάρχει service manual μόνο owners. Παντως μια πρόχειρη ματιά που έριξα λέει πως το standart είναι 10-30 και ανάλογα αλλάζει με την θερμοκρασία. Δυστυχώς πινακάκι πάλι δεν υπήρχε. Ίσως το 10-40 θα σε καλύψει αν κάποιος όμως έχει κάποιο παρόμοιο honda παπάκι με το δικό σου και έχει πινακάκι καλό είναι να πάρεις κάποιες ιδέες. Πάντως γενικά πιστεύω ότι το 7100 η το 300v είναι υπερβολή(χωρίς να θέλω να θίξω την άποψη του Αχιλλέα δεν έχω τέτοια πρόθεση) για ένα κινητήρα παπιου. Το api και το ma να είναι σωστών προδιαγραφών ένα καλό ιξώδες που να σε καλύπτει όσο πιο καλα γίνεται. Καλά χιλιόμετρα να έχει το αστρακι και πάντα όρθιος :) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος MxLover έγραψε:

Το έψαξα εγώ στο σαιτ να σου έστελνα αμέσως link δυστυχώς δεν υπάρχει service manual μόνο owners. Παντως μια πρόχειρη ματιά που έριξα λέει πως το standart είναι 10-30 και ανάλογα αλλάζει με την θερμοκρασία. Δυστυχώς πινακάκι πάλι δεν υπήρχε. Ίσως το 10-40 θα σε καλύψει αν κάποιος όμως έχει κάποιο παρόμοιο honda παπάκι με το δικό σου και έχει πινακάκι καλό είναι να πάρεις κάποιες ιδέες. Πάντως γενικά πιστεύω ότι το 7100 η το 300v είναι υπερβολή(χωρίς να θέλω να θίξω την άποψη του Αχιλλέα δεν έχω τέτοια πρόθεση) για ένα κινητήρα παπιου. Το api και το ma να είναι σωστών προδιαγραφών ένα καλό ιξώδες που να σε καλύπτει όσο πιο καλα γίνεται. Καλά χιλιόμετρα να έχει το αστρακι και πάντα όρθιος :) 

Να σαι καλά φίλε και ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου να ψάξεις για το manual. Έψαξα στο service manual που είχα βρει και λέει το ίδιο, συνιστώμενο 10w30 και δεν έχει κάποιον σχετικό πίνακα. Θα προσπαθήσω πάντως να βρώ κάποιο πινακάκι με τις θερμοκρασίες που καλύπτονται απ τα λάδια βάση της honda.

Ναι το σκέφτηκα κι εγώ ότι ίσως είναι υπερβολή ένα τόσο καλό λάδι φουλ συνθετικό πάνω σε ένα απλό μοτεράκι παπιού, βέβαια με αυτό σίγουρα θα ελαχιστοποιήσω τις απώλειες (που μπορεί και να μην είχα καν με ένα ημισυνθετικό 40άρι) και θα κρατήσει περισσότερο χωρίς να "διασπαστεί" σε σχέση με ένα ημισυνθετικό.

Σε θέμα χρημάτων πάντως, περίπου στα ίδια έρχονται πάνω κάτω, με την προυπόθεση βέβαια ότι το ημισυνθετικό θα το πληρώσεις 3-4 ευρώ λιγότερα αλλά θα το αλλάξεις και νωρίτερα σε σχέση με το πιο ακριβό συνθετικό (που θα το κρατήσεις για περισσότερα χιλιόμετρα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος MxLover έγραψε:

Πάντως γενικά πιστεύω ότι το 7100 η το 300v είναι υπερβολή

Να πω μια αντιθετη αποψη, μιας και χρησιμοποισω αρκετο καιρο πλεον το 7100. Υπερβολη θα ηταν για ενα παπι C50 αλλα τα χρονια εχουν περασει και τα σημερινα 125αρια μοτερακια των παπιων καταπονουν σε μεγαλο βαθμο τα λαδια (αεροελαιοψυξη+~700ml μονο). Με τα συνθετικα το πρωτο που παρατηρησα ηταν το κιβωτιο, απιστευτα μαλακο, το μοτερ δουλευει με λιγοτερες τριβες και σε σχεση με τα ημισυνθετικα αντεχουν τουλαχτιστον 1000+ χλμ στις αλλαγες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 43 λεπτά, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Να πω μια αντιθετη αποψη, μιας και χρησιμοποισω αρκετο καιρο πλεον το 7100. Υπερβολη θα ηταν για ενα παπι C50 αλλα τα χρονια εχουν περασει και τα σημερινα 125αρια μοτερακια των παπιων καταπονουν σε μεγαλο βαθμο τα λαδια (αεροελαιοψυξη+~700ml μονο). Με τα συνθετικα το πρωτο που παρατηρησα ηταν το κιβωτιο, απιστευτα μαλακο, το μοτερ δουλευει με λιγοτερες τριβες και σε σχεση με τα ημισυνθετικα αντεχουν τουλαχτιστον 1000+ χλμ στις αλλαγες.

Πες τα Σπύρο! Κανένας δε με ακούει.. Λίγο με ενδιαφέρει βέβαια μιας και έχω βρει το κατάλληλο λάδι πλέον. Απλά αν δε δοκιμάσεις δεν μπορείς να πεις ότι είναι υπερβολή για 2 ευρώ παραπάνω στο λίτρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σαφώς ο καθένας λέει τις εμπειρίες μας και μαθενουμε μέσα από τις λανθασμένες αντιλήψεις που μπορεί να έχουμε και γενικά μέσα από τέτοιου είδος συζητήσεις. Σαν παράδειγμα είχα ένα λιφαν 110 με συμπλέκτη και έβαζα 7100 με 16 ευρώ το λίτρο και παρατήρησα ότι ήταν καλύτερα μέσα στην επαρχία με το 20-50 το power 1 με τα έξι πλέον και κάτι ευρώ(τιμές επαρχίας) . Μπορεί να ήταν για τον συγκεκριμένο κινητήρα μιας και στο 125 το WR που έχω το 7100 ήταν πολύ καλό λάδι σε σύγκριση με το 5100 απλά το power 1 (το φουλ συνθετικό 10-50) έκανε την ίδια δουλειά ακριβώς και ίσως λίγο καλύτερα με μόλις 6,5 ευρώ λιγότερα αλλά φυσικά σε τιμές αποθήκης εισαγωγέα όπως θέλετε πείτε το. Γενικα δεν είμαι τόσο αντίθετος όσο έδωσα να καταλάβετε συντροχοι απλώς ίσως βιαστικά έβγαλα ένα συμπέρασμα. Θα μπορούσα να βάλω πχ το 300v off road με 20 ευρώ το λίτρο απλά πιστεύω πως δεν έχει τόσο τρελές απαιτήσεις. Το να το βάλεις δεν ειναι κακο αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεται. Από την στιγμή που ένα λάδι εκπληρει τις προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας και είναι μιας εταιρείας Α και όχι Β διαλογής νομίζω πως τα υπόλοιπα είναι καθαρά επιλογή του κατόχου. Ο κατασκευαστης έχει κάνει ποιοτικούς ελέγχους και έχει δει πως για την μέση χρήση που προορίζεται η μοτοσυκλέτα χρειάζονται κάποια πράγματα. Το να βάλεις λιγότερο κάνεις ζημιά το παραπάνω δεν βλάπτει το μηχανακι μόνο ίσως την τσέπη μας. 

 

Φιλικά πάντα 

Τροποποιήθηκε από τον MxLover

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος MxLover έγραψε:

Σαφώς ο καθένας λέει τις εμπειρίες μας και μαθενουμε μέσα από τις λανθασμένες αντιλήψεις που μπορεί να έχουμε και γενικά μέσα από τέτοιου είδος συζητήσεις. Σαν παράδειγμα είχα ένα λιφαν 110 με συμπλέκτη και έβαζα 7100 με 16 ευρώ το λίτρο και παρατήρησα ότι ήταν καλύτερα μέσα στην επαρχία με το 20-50 το power 1 με τα έξι πλέον και κάτι ευρώ(τιμές επαρχίας) . Μπορεί να ήταν για τον συγκεκριμένο κινητήρα μιας και στο 125 το WR που έχω το 7100 ήταν πολύ καλό λάδι σε σύγκριση με το 5100 απλά το power 1 (το φουλ συνθετικό 10-50) έκανε την ίδια δουλειά ακριβώς και ίσως λίγο καλύτερα με μόλις 6,5 ευρώ λιγότερα αλλά φυσικά σε τιμές αποθήκης εισαγωγέα όπως θέλετε πείτε το. Γενικα δεν είμαι τόσο αντίθετος όσο έδωσα να καταλάβετε συντροχοι απλώς ίσως βιαστικά έβγαλα ένα συμπέρασμα. Θα μπορούσα να βάλω πχ το 300v off road με 20 ευρώ το λίτρο απλά πιστεύω πως δεν έχει τόσο τρελές απαιτήσεις. Το να το βάλεις δεν ειναι κακο αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεται. Από την στιγμή που ένα λάδι εκπληρει τις προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας και είναι μιας εταιρείας Α και όχι Β διαλογής νομίζω πως τα υπόλοιπα είναι καθαρά επιλογή του κατόχου. Ο κατασκευαστης έχει κάνει ποιοτικούς ελέγχους και έχει δει πως για την μέση χρήση που προορίζεται η μοτοσυκλέτα χρειάζονται κάποια πράγματα. Το να βάλεις λιγότερο κάνεις ζημιά το παραπάνω δεν βλάπτει το μηχανακι μόνο ίσως την τσέπη μας. 

 

Φιλικά πάντα 

Φίλε μου δεν αναφέρθηκα σε σένα, κατά κύριο λόγο! Γενικότερα αυτή η αντίληψη υπάρχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...