Jump to content
Dreambiker-rr

Ωριμότητα,εμπειρία και αγορά supersport

Recommended Posts

Καλησπερα σας και καλώς σας βρήκα!

Θα γίνω 24 σε λίγους μήνες πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα μπορέσω να βγάλω και εγώ το απεριόριστο.Εχω μαζέψει κάποια λεφτά στην άκρη και έχω σαν στόχο την αγορά κάποιου supersport(cbr600rr2004,gsxr600k4,Kawasaki zxr636r2006).                                  

Το θέμα είναι πως αναγνωρίζω στο εαυτό μου πως δεν έχει την εμπειρία να κινήσει μια τέτοια μηχανή στους ρυθμούς που της «αρμόζει» και κάλλιστα θα μπορούσε να γινόταν επικίνδυνη για εμένα.Η κυρία εμπειρία μου πάνω στις δυο ρόδες είναι από ένας δίχρονο rs125 που είχα αγοράσει όταν ήμουν 18 και το είχα στην κατοχή μου για έξι μήνες πριν μου σπάσει το σασμάν.Επειτα έχω οδηγήσει διάφορες μηχανές αλλά πάντοτε για μικρά χρονικά διαστήματα καθώς οι πιέσεις από την οικογένεια και το χρηματικό δεν μου επέτρεπαν την απόκτηση δικιας μου.

Πολλοί τώρα θα γυρίσουν και θα πουν να μην διανοηθώ να αγοράσω ss για τους ευνόητους λόγους και τους κατανοώ.Και εγώ το ίδιο θα έλεγα.Παρολα αυτά πιστεύω πως είμαι πολύ πιο ώριμος σε σχέση με τα 18 μου.Εχω χάσει φίλους και έχω βρεθεί σε ατυχήματα στα οποία ήμουν πολύ άτυχος-τυχερός και που μου έχουν δείξει πως η κακιά στιγμή λόγω ανωριμότητας και έλλειψης εμπειρίας σε περιμένει στη γωνία.Οταν ήμουν 18 πίστευα πως θα γίνω ο ροσι και ο σουμαχερ των δρόμων,σήμερα θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν έπαθα ή προκάλεσα κάτι χειρότερο μέχρι στιγμής.Δεν λέω πως τώρα έχω γίνει κανας μοναχός με πλήρη αυτοσυγκράτηση ή το ότι δεν μου αρέσει η ταχύτητα και η αδρεναλίνη αλλά πλέον σκέφτομαι πολύ περισσότερο τις συνέπειες.

  Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω γιατί δεν θα ήθελα το πλήθος των απαντήσεων να αναφέρονται μονάχα στην αποτροπή της αγοράς του συγκεκριμένου τύπου μηχανης.Δεν μπορεί κάποιος να μου αλλάξει την άποψη καλώς ή κακώς για την επιλογή αυτή επόμενως αυτό που θέλω να σας ρωτήσω και να με συμβουλεύετε παρακαλώ είναι τι πρέπει να προσέξω,ποια supersport στην περιοχή των 3000€ είναι η πιο φιλική για κάθε μέρα(εμφανισικα έκλεινα πολύ προς την 636),γίνεται με power commander ή με κάποιο άλλο τρόπο να φιμωσω την ιπποδύναμη για τον πρώτο καιρό και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες ως προς το μοτέρ(κάποιοι μου είχαν αναφέρει πως το power commander στο πιο αδύναμο mode μπορεί να στεγνώσει το μοτέρ των ss από βενζίνη και να το κάνει να σπάσει),ποιοι δρόμοι είναι κατάλληλοι εντός λεκανοπεδίου για να μάθεις να στρίβεις(πιο μελλοντικά),με τις ασφάλειες και το ότι θα είμαι νέος οδηγός τι παίζει και το σημαντικότερο τι θα με συμβούλευαν τα άτομα τα οποία  με λίγη ή καθόλου εμπειρία είχαν για πρώτη σοβαρή μηχανή ss ή sb και την έβγαλαν καθαρή γιατί έχω ακουσει πως υπάρχουν και αυτοί.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!

Τροποποιήθηκε από τον Dreambiker-rr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά όλα αυτά, αλλά έχεις σκεφτεί οτι αν πάθει οτιδήποτε ζημιά το high tech μηχανάκι 15ετίας απλά θα το πετάξεις; Παλιό+ss+χαμηλό μπάτζετ δεν πάνε ποτέ μαζί. Το έχω πάθει και ξέρω.

Να ξέρεις οτι τα περισσότερα οχήματα αυτής της κατηγορίας τα πουλάνε όλοι ένα βήμα πριν τη διάλυση , και έχουν αλλάξει 5-6 ιδιοκτήτες. Ακόμα κι αν δεν είναι διαλυμένα, εχω δει περίπτωση να πουλιέται Κ5 πριν το σέρβις (είναι μεγάλο το  σέρβις Γιώργο μου). Πρόσεξε μη βρεθείς να κλαις τα λεφτά σου σε ένα 6μηνο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο τον τροπο που γραφεις, φαινεσαι συνειδητοποιημενος χρηστης...

επισης μου εκανε εντυπωση οτι αναφερεις ss 600 cc και οχι 1000 (που ολοι εκει πανε γιατι την εχουν δει χεραδες)...

δεδομενου οτι ειχες καποια στιγμη (εστω και για λιγο) ενα ready to race μηχανακι, οπως το rs125 της aprilia, θα σου ελεγα να πας βουρ στον πατσα με τα 600ss και να μην κοιτας για μειωση ιπποδυναμης...

δεν ειναι τοσο "σκοτωστρες" οσο τα θεωρουν...

ειδικα στα χαμηλα, περισσοτερο σαυρες θα τα ελεγα παρα οτιδηποτε αλλο...

δλδ αν καποιος σκεφτει λογικα θα προτιμησει να οδηγησει ενα τετοιο μηχανακι στα πρωβτα του βηματα παρα ενα μονοκυλινδρο ΚΤΜ >600cc που "στα σκαει" με το καλημερα και μεχρι τα 120 ανοιγει χωρις αυριο...

 

οσον αφορα τους δρομους εντος λεκανοπεδιου, θα σου προτεινα να μην προσπαθησεις να στριψεις ...εχει δρομους...εσυ ομως δεν εχεις την εμπειρια...

οποτε για αρχη πηγαινε στα Μεγαρα και παρακολουθησε και ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης....θα σου ανοιξει φοβερα τους οδηγικους σου οριζοντες...

αργοτερα πηγαινεις στους (γνωστους) δρομους εντος και εκτος λεκανοπεδιου και κανεις χαλαρη προπονησουλα σ'αυτα που εμαθες ...ολα αυτα στην περιπτωση που εχεις βαρεθει την πιστα ή την θεωρεις καπως πολυεξοδη...

η πραγματικη προπονηση ομως και βελτιωση ειναι εκει μεσα (Μεγαρα)...και αργοτερα ανεβαινεις και level πηγαινοντας Σερρες...

 

+1000 για το 636....ειναι καταπληκτικο μηχανακι και θα το ευχαριστηθεις τα μαλα...

 

καλες αγορες...

:bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν χρειαζεται να βαλεις pc. 

Απλα προσέχεις  με τον δεξι καρπο τις κινησεις σου.

Εσυ ανοιγεις το γκαζι,  δεν ανοιγει μονο του. 

Βουρ στον πατσα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Dreambiker-rr

Καλώς ήρθες στο forum μας.

Θα σε παρακαλούσα να ρίξεις μια ματιά εδώ κ το συζητάμε πιο διεξοδικά μετά :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω αρκετό καιρό που δεν απαντάω σε τέτοια θέματα γιατί το 90% όσων ρωτάνε είτε δεν αγοράζουν ποτέ κάτι, είτε αγοράζουν  και μετά θυμουνται το φόρουμ όταν το χρέπι που πήραν βγάλει καμία χαζοζημιά και θέλουν να τη βγάλουν  τζάμπα χωρίς να πάνε σε μάστορα.

Παρόλα αυτά, απαντάω γιατί το κείμενό σου έχει ειρμό και λογική. 

Ένα 600 είναι αρκετά ασφαλές για κάποιον που οδηγάει καιρό γενικά. Δεν είναι ασφαλές για κάποιον που θα το πάρει και θα μάθει με αυτό να συνυπάρχει σε δρόμο με άλλους. Δηλαδή πρέπει να μάθεις να κρατάς σωστές αποστάσεις από τα άλλα οχήματα, να μπορείς όσο το δυνατόν καλύτερα να μαντέψεις την παπαριά που πρόκειται να κάνει ο κάθε αυστραλοπιθηκος που οδηγάει αμάξι κλπ.

Στον δρόμο δεν θα μάθεις να οδηγάς- στρίβεις πότε. Πρώτον γιατί η άσφαλτος του δρόμου έχει πολύ κακή πρόσφυση και δεύτερον γιατί στον δρόμο δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς λόγω κίνησης όλο το πλάτος του.

Όπως είπε και ο @devil's animal, ένα σχολείο σε πίστα θα σου μάθει πολλά πράγματα. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έγινα πιο γρήγορος αλλά σίγουρα έγινα πιο ασφαλής και άνετος επάνω στην μηχανή μου. Σε μια μέρα έμαθα πράγματα που δεν θα μάθαινα ούτε σε 10 χρόνια στον δρόμο και κυρίως χωρίς κάποιον να επισημάνει τα λάθη μου ώστε να τα διορθώσω.

Τώρα με 3.000€ το πιο πιθανό είναι να πάρεις έναν λύκο που να σου φει όλα τα λεφτά και στο τέλος να μείνεις και χωρίς μηχανή. Ο @costikos το έθεσε σωστά. Μπορεί να πέσεις ΣΤΗΝ περίπτωση, αλλά όπως καταλαβαίνεις οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου. Επίσης έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι τα SS είναι φτιαγμένα για πίστα, συνεπώς οποιαδήποτε άλλη χρήση τους γίνετε με πολλούς συμβιβασμούς. 

Αυτά τα λίγα από εμένα. Καλές αγορές να έχεις!

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά μπορώ να πω πως τα μηνύματα των @devil's animal και @HLIAS με έκαναν να χαρώ αλλά επειδή δεν θέλω να δίνω βάση μόνο σε ότι θέλω να ακούω έδωσα προσοχή και στα υπόλοιπα.

@costikos και @ΓιωργοςΤΤ πιστεύετε πως ο έλεγχος ενός μηχανικού πριν την αγορά(που εννοείται το έχω στο πλάνο να το κάνω) δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα για το ποσα ψωμιά έχει ακόμα το μηχανάκι και γενικά σε τι κατάσταση βρίσκεται;

@ksino1100 διάβασα όλο το κείμενο και εννοείται με έβαλε σε σκέψεις απλά θέλω να  πιστεύω πως τον τομέα της επίδειξης μπορώ να τον κοντρολαρω όπως ανέφερα.Πιο πιτσιρικάς εννοείται πως κύριο μέλημα μου ήταν να αποδείξω σε όλους αλλά και κυρίως στον εαυτό μου πως είμαι ο καλύτερος και ότι έχω τα @ρχιδι@ να ξεπεράσω τα όρια μου σε αμάξι και μηχανή.Τωρα με τα λίγα που έχω ζήσει θεωρώ πως υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα στη ζωή από το να φας το υποτιμητικό βλέμμα ενός αγνώστου στο επόμενο φανάρι.

Σε ότι αναφορά τώρα το οδηγικό κομμάτι που αναφέρθηκε και από τον @ΓιωργοςΤΤ ναι και εγώ έχω ενδοιασμούς.Για αυτόν τον λόγο ρώτησα αν υπάρχει κάποιος τρόπος είτε με power commander είτε κάπως αλλιώς να μειώσω την ιπποδύναμη χωρίς να προκαλέσω ζημιά στο μοτέρ. 

Σε ότι αναφέρθηκε για πίστα εννοείται πως θέλω να μπω με αμάξι και μηχανή κάποια στιγμή γιατί έχω ακουσει τι σχολείο είναι και για το θέμα της άνεσης με ss δεν με πειράζει εξάλλου όταν είχα το rs πήγαινα «ταξίδια» κάθε βράδυ.

* @ΓιωργοςΤΤ χαίρομαι που σε έκανε το κείμενο να απαντήσεις.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο μάστορας μπορεί να σου πει πολλά, σίγουρα. Και αν πιστεύει οτι θα σε πιάσει πελάτη,  θα σου πει ακόμα περισσότερα, αν με πιάνεις.

Αλά άσε το μάστορα και δες το με τη λογική. Ενα υπερσπορ όχημα, έχει την τελευταία λέξη τις τεχνολογίας την εποχή που φτιάχτηκε. είναι φτιαγμένο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, με σκοπό να γυρίζει σε μια πίστα και να μπαίνει για ανακατασκευή μετά από Χ χιλιόμετρα/ώρες. Τί πιθανότητες έχει να δουλεύει τόσο καλά μετά από 15 χρόνια; Όσες πιθανότητες έχει το rs125 που είχες. (Ελπίζω να μην το πέταξες, θεωρείται σχεδόν ιστορικό)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Costikos ναι μεν εχεις δικιο,  αλλα εδω που τα λεμε ποσα ss έχουν δουλέψει  στα ορια τους απο ερασιτεχνες οπως εμεις?

Και εγω ειχα r1  καποια στιγμη.  Και το βολταρα και εστριψα και το γκαζωσα. 

Πιστεψε με με βαση αυτο που ειναι φτιαγμενο,  δεν του ρκανα απολυτως τιποτα.  

Και πίστα  να μπεις, 5-10 φορες δεν νομιζω οτι υα το καταπονησεις τοσο πολυ που να ειναι για πέταμα. 

 

Εγω πιστευω  πως υπαρχουν καλα 600αρια εξω 10-15 ετων.  

Εγω δεν θα τα αγοραζα για προσωπικους λογους,  αλλα σιγουρα οχι γιατι θα πρεπει να ανοιχτει το μοτερ. 

Δεν ξερω αν με καταλαβαινεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Dreambiker-rr Δεν θα πω τίποτα σχετικά με ωριμότητα γιατί το γκάζι είναι γλυκό ..... :blush:

Όπως λέει και ο @costikos "Ενα υπερσπορ όχημα, έχει την τελευταία λέξη τις τεχνολογίας την εποχή που φτιάχτηκε. είναι φτιαγμένο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, με σκοπό να γυρίζει σε μια πίστα και να μπαίνει για ανακατασκευή μετά από Χ χιλιόμετρα/ώρες. "

Ένα όχημα τέτοιου τύπου έχει και το ανάλογο κόστος χρήσης / συντήρησης, εννοείται πως μιλάμε για απλά πράγματα του τύπου ( βενζίνη , λάδια / μπουζί / φίλτρα , λάστιχα , αλυσογράναζα ). Εννοείται πως μιλάω για χρήση δρόμου κατά 90% και να μπεις για χαβαλέ σε πίστα 1-2 φορές τον χρόνο για να ξε δίνεις και να κάνεις την πλάκα σου.

Γνωρίζεις έστω στο περίπου το κόστος αυτό και αν μπορείς να το αντέξεις ? Είναι ένας από τους πιο βασικούς λόγους που πωλούνται αυτά τα μηχανάκια . 

 

Το κομμάτι με την σχολή ασφαλούς οδήγησης πιστεύω πως είναι το πρώτο και το καλύτερο βήμα !!! Απλά αν κάνεις την κίνηση βάλε ένα "φρένο" στο γκάζι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος Dreambiker-rr έγραψε:

 Εχω χάσει φίλους και έχω βρεθεί σε ατυχήματα στα οποία ήμουν πολύ άτυχος-τυχερός και που μου έχουν δείξει πως η κακιά στιγμή λόγω ανωριμότητας και έλλειψης εμπειρίας σε περιμένει στη γωνία.

 

ποιοι δρόμοι είναι κατάλληλοι εντός λεκανοπεδίου για να μάθεις να στρίβεις(πιο μελλοντικά)

Στέκομαι  σε αυτα τα δυο και απανταω στο δευτερο 

Η ευαισθησία που οφειλει να αποδιδει ο καθενας μας ειναι πως για την ομαλη συμβιωση μας σε σχεση ολους τους υπόλοιπους οδηγούς ειναι ο σεβασμός στον κοκ και τα ορια του. 

Οι κατάλληλοι δρομοι στην αττικη ειναι στα μεγαρα εννοωντας την πιστα μεγαρων 

Αντιστοίχως των σερρων και οπου υπαρχουν πιστες ταχυτητας ανα ελλαδα.

Την κατηγορια SS μουοσυκλετων οι παλαιοτεροι την αποκαλούσαν "πιστιαριες" και ειναι πιο ουσιαστικη αποδοση διοτι η μηχανες ειναι στημένες on track. Για να αποδοσουν ολα αυτα τα hardcore  τεχνικα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετων απαιτουν περιβαλλον πιστας. Στον ελληνικο κακοκατασκευασμενο δρομο πιο ευχαριστα οδηγηται ενα vstrom  και τα συναφή.

Συνεπως δικαίωμα  σου οτι παρεις αλλα σε παρακαλουμε τήρησε τον κοκ στους δρομους που μοιραζεσαι με αλλους οδηγους οχηματων και αφετερου για να ευχαριστηθείς το αθλημα αγορασε μαζι με την μοτο, ολόσωμη στολη κρανος γαντια μπότες γραψου στα σχολεια οδηγησης ειναι δυο τουλάχιστο και προγραμματισε να μπαινεις τακτικα σε πιστα για να ευχαριστηθείς  αυτο που προσφερουν οι "πιστιαρες"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Costikos ναι μεν εχεις δικιο,  αλλα εδω που τα λεμε ποσα ss έχουν δουλέψει  στα ορια τους απο ερασιτεχνες οπως εμεις?

Και εγω ειχα r1  καποια στιγμη.  Και το βολταρα και εστριψα και το γκαζωσα. 

Πιστεψε με με βαση αυτο που ειναι φτιαγμενο,  δεν του ρκανα απολυτως τιποτα.  

Και πίστα  να μπεις, 5-10 φορες δεν νομιζω οτι υα το καταπονησεις τοσο πολυ που να ειναι για πέταμα. 

 

Καμμία αντίρρηση σε αυτά που λές, η χρήση πίστας ίσως είναι η καλύτερη περίπτωση.

Υπάρχει και η πιο συνηθισμένη περίπτωση που είδα πρόσφατα σε κατάστημα με λάστιχα. Ήρθε ένας μ ενα τζίξξξερ και ζητούσε μεταχειρισμένο πίσω λάστιχο για κάψιμο. Λες να το κρατήσει καιρό το μηχανάκι; Θα κάψει 5-10 λάστιχα , θα βαρεθεί και θα το πουλήσει στο φίλο μας εδώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάπως έτσι καταλήγουν τα περισσότερα "φθηνά" ss στην Ελλάδα που αλλάζουν χέρια .... Εννοείται πως υπάρχουν και μερικά διαμάντια από συνειδητοποιημένους κατόχους αλλά αυτοί αν τα πουλάνε δεν θα είναι σε αυτά τα λεφτά... πχ 3-4 χιλιάρικα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περιοριστή μπορείς να φτιάξεις μόνος σου. Ανοίγεις την γκαζιέρα, μετράς, τρυπάς σε κατάλληλο σημείο το καπάκι της και φτιάχνεις σπείρωμα να μπει εκεί βίδα.

Συναρμολογείς και βιδώνεις την βίδα, έτσι ώστε να ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ την γκαζιέρα να ανοίξει πάνω από το όριο που έβαλες, στην προεξοχή της γκαζιέρας που πιάνουν οι ντίζες.

Με μια βίδα, έτοιμος ο περιορισμός. Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορείς να κάνεις εύκολα ισοδύναμο κόλπο στο ράουλο που καταλήγουν οι ντίζες.

 

CBR600F PC35 του 2001-2004 πάρε. Δεν παθαίνει τίποτα εκτός από κανά χαζοανορθωτή μια φορά στα 10 χρόνια, και με ένα καλό σέρβις στο μοτέρ, θα κελαηδάει σαν καινούριο. Αλυσίδα-τακάκια-λάστιχα-ρουλεμαν τροχών&τιμονιού θα αλλάξεις όποτε έχεις, και έχει και σέλα πίσω να κάτσεις σαν άνθρωπος και 98 τροχό όταν θα το ανοίξεις (τόσο έχουν πάνω-κάτω και τα άλλα που σε ενδιαφέρουν, οι πραγματικές διαφορές είναι 1 ίππο το ένα και μισό ίππο το άλλο) και πιο πρακτικό και δεν φεύγεις από SS που θέλεις, και θα βρεις καλά στα 2000 ευρώ.

Αν δε πάρεις και το FS (με τα δυο σελάκια) θα είσαι εντελώς μέσα στο όνειρο, και εμφανισιακά.

410-h118-bike-1.jpg

Ένα παράδειγμα αγγελίας που βρήκα που φαίνεται εκ πρώτης ματιάς καλό https://www.car.gr/16405415-honda-cbr-600-f-sport

Καλοτάξιδο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@costikosχαχα το rs(2006 μοντέλο)ακόμα το έχω,δεν καταδέχτηκα να το σκοτώσω για 100-200€ που μου το ζήταγαν κάτι λυκειοπαιδα γιατί είχα περάσει όμορφες στιγμές μαζί του.Οσο γι τα υπόλοιπα δεν είμαι καθόλου γνωστής απλά μου έχουν πει διάφοροι πως τα 600rr για παράδειγμα μπορούν να φτάσουν 60000-70000χλμ και να αποδίδουν ακόμα καλά(εγώ βέβαια κοιτάω αγγελίες με χιλιόμετρα μέχρι 50000+ το πολύ).Να μου πεις μπορεί κάποια να έχουν βγάλει αυτά τα χιλιόμετρα σε καθημερινή οδήγηση και ταξίδια κάποια αλλά να τα έχουν βγάλει σε καψίματα λαστιχων όπως λέτε και καγκουριλικια.

@BlackDiamondγια το κόστος συντήρησης αυτά που έχω ακουσει είναι πως ένα ss καίει πάνω κάτω όσο ένα 1600αρι αυτοκίνητο που τυχαίνει να έχω στην κατοχή μου και πως το πιο ακριβό κομματι της συντήρησης είναι τα λάστιχα.

@FlyingInADreamσ ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες του πως να φτιάξεις περιοριστη αν και με τις μέχρι στιγμής γνώσεις μου δεν θα επιδιωκα να τον φτιάξω εγώ.Το cbr600f με τις δυο σέλες που αναφέρεις μου άρεσε αρκετά οταν ήμουν πιο μικρός και μου αρέσει ακόμα μπορώ να πω αν και πιστεύω δίπλα σ ένα 636 του 06 δύσκολα συγκρίνεται.

 

Αυτό που με έχει συμβουλέψει έντονα φίλος είναι να αγόραζα κανα motard τύπου xt ή fmx με 1500-2000€.Να το κράταγα κανα χρόνο μέχρι να το βαρεθώ και μετά να πήγαινα σε ss.Αρχικα δεν με ελκύει αυτή η πρόταση,θα προτιμούσα όπως έχω πει να αγόραζα ένα 600αρι και με κάποιο τρόπο να του μειωνα τα άλογα.Παρ όλα αυτά έχω ακουσει πως τα motard αποτελουν μια καλή βάση για να μάθεις σπορ οδήγηση με μηχανή και επίσης το ότι κρατάνε μια μεταπωλητική αξία(ειδικά το xt).Εσεις τι γνώμη έχετε για αυτό;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω το CBR600F που σου πρότεινε ο Μιχάλης πιο πάνω εδώ και μια πενταετία. Στο διάστημα αυτό έχω κάνει 2 δικάβαλα φορωμένα ταξίδια εκτός Ελλάδας, commute στη δουλειά, 1100km σε μια μέρα σερί, ένα trackday, το πήγα Χειμώνα στη Σκωτία, θέλω να πω πραγματικά μεικτή χρήση, αλλά με χαμηλές σπορ απαιτήσεις. Στο τονίζω αυτό μόνο για να σου πω ότι με πολύ μικρές παραχωρήσεις το μηχανάκι κάνει για all-arounder.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που με ενοχλεί στην κατηγορία και δυστυχώς δεν είναι από τα μειονεκτήματα που ακούς συχνά είναι το γρανάζωμα: Η διακεδαστική δύναμη βρίσκεται οχι μόνο ψηλά στο στροφόμετρο το οποίο είναι αναμενόμενο και κατ' εμέ ευχάριστο, αλλά δυστυχώς βρίσκεται και ψηλά στο κοντερ: Με την πρώτη να βγάζει κοντά 100 το διασκεδαστικό powerband βρίσκεται πχ μετά τα 70 (πρόσεξε, με πρώτη αυτό!).
Οπότε αν θες μες στην πόλη πχ να κάνεις ένα σβέλτο ξεκίνημα από το φανάρι η να επιταχύνεις από εκεί που απλά ρολάρεις με μια/δυο πάνω δεν θα βρίσκεσαι στις διασκεδαστικές rpm ή για να βρεθείς εκεί θα θέλεις χώρο. Πρόσεξε, δεν λέω ότι θα σε περνάνε τα σκουτερ, αλλά δεν θα νιώθεις αυτή την τετρακύλινδρη λύσσα.
Σαν αρχάριος αυτό καθιστά την ιπποδύναμη ελέγξιμη, αλλά δεν θα αργήσει η στιγμή που θα διαπιστώσεις ό,τι σου γράφω και ίσως αρχίσουν να σου μπαίνουν σκέψεις για να το κοντύνεις.

Μόνο γι' αυτόν τον λόγο ένα δικύλινδρο ή η street detuned εκδοχή ενός 4κύλινδρου 600SS είναι ίσως εν τέλει πιο fun επιλογή και πιο οδηγήσιμη σε καθημερινές συνθήκες. Αλλά από πού κι ως πού αγοράζονται οι μοτοσυκλέτες με ορθολογικά κριτήρια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα στους φορουμιτες μοτοσικλετιστές πάσης Ελλάδας και τυχόν ξενιτεμένους να ρωτήσω σε αντιδιαστολή με την πρόταση του @FlyingInADream τα GSXR της ίδιας χρονολογίας ειναι περισσότερο ευάλωτα σε τυχόν βλάβες ´η μήπως έχουν μεγαλύτερο κόστος συντήρησης, επισκευής και ανταλλακτικών για κάποιον επίδοξο αγοραστή ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρά ειναι για μενα να ξεκινησεις με τα 600αρια, δεν εχουν καμια σχεση με τα 1000αρια στη δυναμη ειναι πολυ πιο μαλακά, το zx636 πρεπει να ειναι οπλο, καμια σχεση με το cbr600f των 98 ιππων που ειπωθηκε, αυτο βγαζει 130 αλογα. επισης μια πολυ καλα συντηρημενη μηχανη δεν μπορει να ξεφευγει απο τα 4000 κατα πολυ γιατι οσο πενα και να ειναι, ειναι σχεδον 15ετιας οποτε δε θα αγοραζοταν απο κανεναν. Και επειδη εισαι και νεος κατα την αποψη μου παιζει να τα βαρεθεις γρηγορα τα 98 αλογα και να θες συντομα κατι πιο δυνατο. Για μενα βρες τροπο να σιγουρευτεις οτι τα χιλιομετρα που αναγραφει ειναι πραγματικα αυτα και μην ανησυχεις για κατι, το οτι ειναι 12-13 ετων και μπορει να εχει 40-50.000 χιλιομετρα δεν λεει κατι, ολα τα μηχανακια μπορουν να κανουν πολυ παραπανω χιλιομετρα απο αυτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος Γιαννης87 έγραψε:

το zx636 πρεπει να ειναι οπλο, αυτο βγαζει 130 αλογα.

Τι παπάτζες τρώτε κι εσείς οι πελάτες...

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Που κολλάνε οι παπατζες, είναι αποδεκτό από όλους ότι το 636 έχει φοβερές επιδόσεις και ο φίλος αναφέρει gsxr και 636 επομένως κλείνει ο προς κάτι πολύ σπορ,  το cbr600f είναι το ίδιο με τα άλλα 2?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Γιαννης87 έγραψε:

καμια σχεση με το cbr600f των 98 ιππων που ειπωθηκε

110 εχουν τα F4 και οχι 98, επισης ειναι ενα μηχανακι που ανετα θα γυρισει 2-3 φορες το κοντερ χωρις πολλα πολλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

110 εχουν τα F4 και οχι 98, επισης ειναι ενα μηχανακι που ανετα θα γυρισει 2-3 φορες το κοντερ χωρις πολλα πολλα.

Οκ αυτό δεκτό τα Honda έχουν φοβερή αξιοπιστία αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας όμως γενικότερα όλα τα μηχανάκια θα σου βγάλουν αν είναι σωστά συντηρημενα 100-150.000 χιλιόμετρα, τόσα το πιο πιθανό είναι ότι οι περισσότεροι από μας δεν θα τα κάνουν ποτέ. Αλλά και στην περίπτωση που τα κάνεις ε ρε αδερφέ μετά από 15 χρόνια άλλαξε την κιόλας το αξιζεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

110 εχουν τα F4 και οχι 98, ...

 

σε δυναμομετρο με χαμογελο σαν του τζοκερ μπορει...σε σοβαρο δυναμομετρο ουτε στον υπνο του το f4 με 110...

με ΦΠΕ το 636 '05-'06, ειναι 110 σε σοβαρο δυναμομετρο (superflow)...και ανακοινωνε η kawasaki 136 με ram air...:_zeppelin:1

και για να μην γινομαι αδικος επειδη το 636 μου ειχε full competition arrow επανω αν το πηγαινα σε dynojet πιθανοτατα να εδειχνε καπου κοντα στα 120 με 125...

οποτε αν θελετε να σας φτιαχνει την μερα το χαρτι με τα νουμερα, εχει καμποσους δυναμομετραδες (sic):doh: που μπορειτε να πατε...

εχει πολλους που εκλαψαν στον δρομο με μηχανακια που στα χαρτια ηταν ΠΟΛΛΑ παραπανω αλογα απο αυτο που στηθηκε διπλα τους...:giljotiini:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

110 εχουν τα F4 και οχι 98

Τασο, οντως τοσο ανακοινωνε η Honda στα διαφημιστικα, αλλα στα τεστ των περιοδικων, στον τροχο 98 φτανανε.

Επισης, το κλειστο πια σημερα μοτοφορουμ bikenet.gr ειχε κανει ομαδικη δυναμομετρηση μελων, κ ηταν κι ενα fs, 98 τροχο κι αυτο.

Γενικα το τι παπατζα ανακοινωνε ο καθε κατασκευαστης, κ το τι μετραγαν τα περιοδικα... θυμιζω cbr929 152 η Honda 122 τα δυναμομετρα, Ducati 999 140 ελεγαν, 115-120 στα δυναμομετρα, R1 150 αλογα 130 στα δυναμομετρα, κ κορυφαιο το 636 130 η kawa 106-107 στα δυναμομετρα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...