Jump to content
karamo

Αγορά kawasaki z750

Recommended Posts

θελω να αγορασω μεταχειρισμενο z750 και θα ηθελά αποψεις σχετικα με το αν η μηχανη βγαζει προβληματα και τι να κοιταξω κατα την αγορα της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Του πότε; επίσης

για να μη ψάχνεις απόψεις (μου είπε ο γείτονας που ξέρει έναν που έχει ένα κλπ κλπ) ψαξου λίγο στο ίντερνετ σε διεθνή και ελληνικά φόρουμ. 

Γενικά είναι αξιόπιστα, αλλα προφανώς μετράει σε τι χέρια έχει πέσει και αν το έχουν σκίσει η όχι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Του πότε; επίσης

για να μη ψάχνεις απόψεις (μου είπε ο γείτονας που ξέρει έναν που έχει ένα κλπ κλπ) ψαξου λίγο στο ίντερνετ σε διεθνή και ελληνικά φόρουμ. 

Γενικά είναι αξιόπιστα, αλλα προφανώς μετράει σε τι χέρια έχει πέσει και αν το έχουν σκίσει η όχι 

.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

.

Έλα ρε, έχει το φόρουμ για τα καβασακια. Αλλιώς συμφωνώ 100%

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Έλα ρε, έχει το φόρουμ για τα καβασακια. Αλλιώς συμφωνώ 100%

 

 

Δεν υπάρχει πλέον το φόρουμ για την κάβα του Σακη.

 

Τα Ζ750 γενικα είναι σκυλιά.

Ένα πρόβλημα που ίσως παρουσιάσουν είναι αντλία βενζίνης (που ξεπερνιέται εύκολα με πατέντα από τρόμπα αυτοκινήτου, νομίζω Hyundai κ κόστος κάπου στο 200αρι) που πιθανότατα προκύπτει από τους αναβάτες που θέλουν να πρωταγωνιστήσουν στο ρόδα τσάντα και κοπάνα αλλά με 5€ καύσιμο στο ρεζερβουάρ.

Αν βρεις Ζ από κάποιον γνωστό ή γνωστό γνωστού που ξέρεις πως το δούλευε και τι συντήρηση του έκανε, ακόμα καλύτερα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Αν βρεις Ζ από κάποιον ή γνωστό γνωστού που ξέρεις πως το δούλευε και τι συντήρηση του έκανε, ακόμα καλύτερα!!

Που να βρεις Κύπριο ιδιοκτήτη Ζ750 στην Ελλάδα; (καμένο χιούμορ, σόρυ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος karamo έγραψε:

ευχαριστω, γενικα ψαχνω μοντελο του 09 ή 10

https://www.car.gr/14476971-kawasaki-z-750

Το μηχανακι ειναι φιλου,δεν ειναι καμμενο και τα χιλιομετρα του πραγματικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερίζω τους εναπομείναντες του Mybike , βρίσκομαι σε φάση που ψάχνω street κυρίως για βόλτα  , κατα προτίμηση γυμνό (ή έστω με μισό fairing)  ψεκαστο τετρακύλινδρο 600-750 ιπποδύναμη στο εύρος 70-120 hp και κυρίως λόγο budget κοιτάζω και Ζ750 πρώτης γενιάς (υπάρχει περίτπωση να έχω βρει και συγκεκριμένο) το οποίο δεν φημίζεται για το μπροστινό του , φρένα & ανάρτηση . Δεν έχω σκοπώ να κυνηγάω tracer και supersport  (αλλά αν καταλύξω σε Ζ τελικα) κυρίως λόγω ασφάλειας με ενδιαφέρει να βελτιώσω ελαφρώς τα μπροστινά φρένα ή/και ανάρτηση .Ούτως ή άλλως λόγω παλαιότητας εχω υπόψυν οτι καλό θα ήταν να αλλαχτούν τα σωληνάκια (μαρκουτσια) των φρένων οπότε είναι ήδη στο πρόγραμμα σωλινάκια υψηλής  , για ουσιαστική βελτίωση αλλά και χωρίς σημαντικό κόστος μια άλλη τρόμπα φρένων θα βέλτιώσει την κατάσταση ή το "πρόβλημα" είναι στις δαγκάνες ; Αν αξίζει η αλλαγή τρόμπας ναι έχετε να προτήνεται κάποια συγκεκριμένη επιλογή πχ απο κάποιο ΖΧ6 ή τι προδιαγραφών/τυπου ;

* θεωρούμε ότι δισκόπλακες - τακάκια είναι σε καλή κατασταση

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει ένα γκρουπ kawasaki bikers στο fb. Αν είναι ακόμα ενεργό, θα σου λύσουν όλες τις απορίες με δοκιμασμένες λύσεις. 

Από προσωπικές δοκιμές και μόνο τακάκια να αλλάξεις, θα δεις διαφορά. Με τρόμπα φρένου brembo ή accossato θα νομίζεις πως έχεις φρένα motogp. Καλές δαγκάνες μεταχειρισμένες μπορείς να βρεις σχετικά φθηνά, και είναι σχετικά εύκολο να τις αλλάξεις μόνος σου. Τα σωληνάκια υψηλής ενδείκνυνται και είναι ακόμα πιο εύκολο να τα αλλάξεις και μόνος σου. 

Ένα σέρβις στις αναρτήσεις ίσως είναι αρκετό, πριν ψάξεις ακριβότερες λύσεις. 

Προσωπικά, με τις σημερινές τιμές της βενζίνης δε θα κοιτούσα τετρακύλινδρο 20ετίας, ειδικά για αστική χρήση, αλλά τα άτιμα έχουν πολύ ξεσηκωτικό ήχο στα κόκκινα. Επίσης δε θα κοιτούσα καθόλου ένα απόλυτο καγκουρομηχάνημα 20ετίας, γιατί οι πιθανότητες να βρεθεί ένα μη βασανισμένο είναι μηδαμινές 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

μια άλλη τρόμπα φρένων θα βέλτιώσει την κατάσταση ή το "πρόβλημα" είναι στις δαγκάνες;

Ποιό πρόβλημα έχει δλδ η μοτοσυκλέτα;

Η ερώτηση ξεκινάει με δεδομένο ότι η μοτοσυκλέτα έχει προβληματικά φρένα, κάτι που όσο γνωρίζω, δεν ισχύει. Επί λάθους υπόθεσης, κάθε συμπέρασμα θα είναι λάθος.

Αν δεν μας ικανοποιεί η απόδοση του φρένου, τότε ΠΡΩΤΑ κάνουμε ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Δεν τρέχουμε να αλλάζουμε εξαρτήματα, έτσι, επειδή το είπε κάποιος ή γιατί μας έχει πιάσει άκριτος καταναλωτισμός.

Αν για παράδειγμα, δεν έχουν καθαριστεί ΠΟΤΕ τα έμβολα από το....2008 και είναι με μισό κιλό μάκα πάνω τους που τα κάνει να σφηνώνουν στις τσιμούχες, αν δεν έχουν καθαριστει και γρασσωθεί ΠΟΤΕ οι γλύστρες και έχουν γίνει ένα συσσωμάτωμα σκουριάς, αν έχουμε τπτ άχρηστα ή χαλασμένα ή ψημμένα τακάκια επάνω, αν μέσα από τα εμβολα έχει ΛΑΣΠΗ αντί για dot 4, τότε τι τρόμπα να αλλάξεις, και τι να περιμένεις από την τρόμπα;

Αν με την ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, και πάλι δεν είναι καλό το φρένο, ΤΟΤΕ ξεκινάμε να αλλάζουμε πράγματα.

Τέλος δεν ξεχνάμε ότι το φρενάρισμα σαν αποτέλεσμα είναι παράγοντας φρένου, ανάρτησης, ελαστικού. Και το τέλειο φρένο να έχεις, αν το πηρούνι βουτάει με το που χαιδεύεις μανέτα ή το λάστιχο είναι για να διώχνουν οι αγρότες την πάχνη, ε τι να σου κάνει το φρένο μόνο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφου η σύντομη εκδοχή δεν απεδωσε το τι ενοούσα θα τα γράψω πιο αναλυτικά .

Καταρχάς θέλω να επισημάνω πως δε ψάχνω μηχανή για καθημερινή χρήση , υπάρχει και παπί για οικονομία (και ευκολία στη χρήση) οπότε είμαι πρόθημος να κάνω μια παραχώρηση στο θέμα κατανάλωσης. Είχα στο παρελθόν παλιό ψεκαστό 4κυλινδρο (το οποίο εχω μετανιώσει έντονα που το πούλησα)  και έχω μέτρο σύγκρισης. Επειδή μου αρέσει η λειτουργεία των τετρακύλινδρων και η θέση οδήγησης αυτής της κατηγορίας ταιριάζει στο σωματότυπο μου σε συνδιασμό με το ότι δεν μπορώ να ξοδέψω για μοτοσυκλέτα  κάποιο σοβαρό ποσό μία απο τις επιλογές μου είναι το Ζ .Το ξέρω  ότι δεν θα βρω κάτι αξιόλογο αλλα αν τύχει να βρεθεί κάτι που με λίγη δουλεία (από εμένα) μπορεί να γίνει κάπως αξιοπρεπές , γιατί όχι ;

Έτυχε να είναι ένα Ζ750 1ης γενιάς  προς πώληση στην περιοχή με κόστος εντός του χρηματικού ποσου που μπορώ να ξοδέψω και πήγα να το δω όντας σίγουρος ότι η μηχανή είναι ... λιωμένη . Τελικά η μηχανή προφανώς και δεν ήταν τέλεια αλλά θεώρησα ότι σε γενικές γραμμές με καλύπτει , ο κινητήρας δούλευε ήσυχα και ομαλά χωρίς να ακουγονται βαλβίδες καδένα κτλ , το σασμάν δούλευε σωστά  , θερμοκρασία νερού οκ, το βεντιλατέρ δούλευε , η τάση  στο ρελαντί και παραπάνω ήταν φυσιολογική  , δεν ενοιωθα να τραβάει προς κάποια κατεύθυνση και δεν είδα διαρροές . Γενικά δεν είδα κάτι να με προβληματίζει ιδιαίτερα. 

Από μία δεκαετία και παραπάνω πριν θυμάμαι να λέγεται ότι τα Ζ750 (αναφέρομαι στην πρώτη γενιά) υστέρουν στην πέδηση σε σχέση με μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού  λόγω του μπροστινού συστήματος (ανάρτηση και φρένα) .Τουλάχιστον στο συγκεκριμένο Ζ που δοκίμασα  με μία αρκετά σύντομη βόλτα πρόλαβα να αντιληφθώ ότι το μπροστινό βυθίζεται πιο εύκολα/περισσότερο κατα το φρενάρισμα από όσο θα ήθελα , όπως αναφερούν αρκετοί εδώ και χρόνια). Γι΄αυτό αμέσως έβγαλα και το συμπέρασμα ότι σε περίπτωση που τα λάδια στις μπουκάλες δεν είναι "νερό" (θεωριτικά σε ποσότητα πρέπει να ήταν οκ καθώς δεν υπήρχε διαρροή) θα χρειαστεί να αλλάξω ελατήρια για να έρθει στα μέτρα μου . Τι ελατήρια υπάρχουν και με περίπου τι κόστος γνώριζα ήδη οπότε δεν ήταν προτεραιότητα μου να ρωτήσω εδώ . Όσον οφορά τα φρένα μπορώ να πω ότι ΔΕΝ εντόπισα δυσλειτουργία αλλά το περιβάλλον και οι συνθήκες δεν μου επέτρεψαν να πιέσω αρκετά για να δω και σε τι βαθμό μου αρέσει η απόδοση τους . Έκανα μία προσφορά στον πωλητή και αφού μιλήσαμε ξανά και αργότερα τελικά συμφωνήσαμε . Μετά που θεωρητικά είχε κλείσει η συμφωνία έγραψα το παραπάνω ποστ ενώ υπολόγιζα το πόσο θα μου κοστίζει αν κάνω κάτι περισσότερο από την απαραίτητη συντήρηση και επειδή για πολλούς το συγκεκριμένο μοντέλο χρειάζεται βελτίωση στα φρένα έκανα την ερώτηση παραπάνω . Ακρίβώς επειδή δεν αναφερόμουν σε αληθινό πρόβλημα με τα φρένα γι' αυτό είχα χρησιμοποιήσει και εισαγωγικά . Να συμπληρώσω ότι σε ότι μηχανάκι έχω και είχα αλλάζω υγρά φρένων κάθε χρόνο και καθαρίζω τις δαγκάνες ανεξαρτήτων από το αν αλλάζω τακάκια ή οχι . Για την ιστορία ο πωλητής δεν τήρησε την συμφωνία μας και αφού συναντηθήκαμε και είχα κάνει και τον τελευταίο έλεγχο στα χαρτιά ότι όλα είναι οκ με ενημέρωσε ότι δεν θα μου πουλήσει τη μοτοσυκλέτα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...