Jump to content
Ζαφείρα

Γνώμη για Daytona Must 125

Recommended Posts

Καλημέρα, 

για να ξεκινήσω μου έκλεψαν το μηχανάκι πριν μέρες ένα παλιό honda supra έξω απ' το σπίτι μου. Τέσπα, πέρασα την πίκρα μου γιατί είναι δεύτερη φορά που μου κλέβουν μηχανάκι σε διαφορετικά μέρη, στην όμορφη πόλη μας τον Βόλο. Οπότε enough is enough και πλέον κοιτάζω για σκούτερ μεριά αλλά χαζεύοντας κάτι sym scooter έπεσε το μάτι μου στην υπέροχη κατά τ άλλα εμφάνιση της εν λόγω μηχανής Daytona Must 125.

Να διευκρινίσω, κοντοζυγώνουν τα 40 σε λίγες μέρες και αφού έκανε φτερά το παπάκι σκέφτομαι μήπως να κοιτούσα και για  μικρή μηχανή(όνειρο ετών) ;;;

Λοιπόν, έχω δίπλωμα απ το 1999 αλλά με κωδ.72, σημαίνει μέχρι 125cc. Πάντα ήμουν με παπάκια, σκούτερ δανεικά κλπ  αλλά όνειρο ήταν πάντα ένα στυλ scrambler μηχανής. Οπότε θέλω γνώμες για το συγκεκριμένο, ανέβηκα πάνω  και ήταν άνετο χωρίς να νιώθω την μηχανή βαριά και πατούσα κάτω κανονικά με ύψος 1.75, σούπερ δλδ. Την είδα σε κόκκινο χρώμα, αν και αγαπημένο χρώμα το κόκκινο, το μαύρο μου έκλεψε την καρδιά. Το θέμα μου είναι ποιο; Δεν έχω καβαλήσει ξανά μηχανή με συμπλέκτη, οδηγώ χρόνια αυτοκίνητο, οπότε δεν πιστεύω να με δυσκολέψει τόσο η μηχανή;  Την θέλω για την πόλη, βόλτες και για τις εξωτερικές εργασίες  στην δουλειά μου, να οδηγώ κάτι και να μ αρέσει βασικά. 

Τι γνώμη έχετε γενικά για Daytona και συγκεκριμένα εάν έχει κανείς το must, αν και καινούργια μηχανή, είπα μήπως την έχει κανείς. Την συγκεκριμένη μηχανή την διάλεξα γιατί θέλω να είναι οικονομική, θα πέσει δόσεις και να μην ξεπεράσω τα 2.5 χιλ με τίποτα. Αλλά εντάξει από εικόνα τα σπάει για μένα.

υ.γ. κοίταξα και το gemini scrambler 125 μου φάνηκε λίγο πιο μεγάλη μηχανή, πιο μακριά το τιμόνι και φοβήθηκα μήπως είναι κουραστική για καθημερινή χρήση.

υ.γ.2: μπορείς να την πάρεις για μικρές αποστάσεις τύπου Βόλος - Λάρισα; είναι safe ή θεωρείται ότι είναι μόνο μηχανή πόλης;

Τροποποιήθηκε από τον Ζαφείρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το  θεμα του συμπλεκτη μην το σκεφτεσαι , δεν ειναι τίποτα .Αν σου αρέσει να το πάρεις , ένα απλό αερόψυκτο μηχανάκι ειναι . Απλά να έχεις υπόψην ότι στο γκάζι δεν θα καταλάβεις ιδιαίτερη διαφορά σς σχέση με το supra και επείσης (κατά τη γνώμη μου) μην παιρνεις τις τοις μετρητοίς τα περι συνεργασίας με την Suzuki.

Γενικα τα daytona ειναι κινεζικα , τα παπια ειναι της dayang και τα υπολοιπα απο αλλε εταιριες. 

Τα παπια για κινεζικα θεωρουνται οκ , τα υπολοιπα δε γνωριζω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαχα κοίτα που έκαναν copy-paste και το Scrambler.

Για τα ανταλλακτικά το μόνο σίγουρο είναι οτι το μοτεράκι αυτό της σουζουκι το φοράνε πολλά κινέζικα, ανταλλακτικα έχει παντου ή original κινέζικα ή και Suzuki, αν θες να δώσεις κάτι παραπάνω. Τα υπόλοιπα γύρω-γύρω, ποιός ξέρει.

Και το βασικότερο. Αυτό το μηχανάκι κανένας κλέφτης που σέβεται τη δουλειά του δε θα ασχοληθεί μαζί του.

Σωστά λέει ο απο πάνω οτι πάει όσο περίπου ένα παπί. Τουλαχιστον έχει 5 ταχύτητες

 

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μήπως φοράνε αντίγραφο του GN κινητήρα, όχι τον ίδιο. Αυτό κάνουν οι Κινέζοι συνήθως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To Must φοράει dr125 και το Gemini φοραει Honda CG125 με τα ωστήρια.. Ειναι licencced ,τουλάχιστον το Suzuki που το εχω ψάξει είναι ακριβώς ίδιο.

 

Τα περισσοτερα κινέζικα αυτύς τους 2 φορανε.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και ξαναλέω, φοράνε ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ των κινητήρων αυτών, που φτιάχνουν οι κινέζοι μόνοι τους.

Δεν πάνε στην Suzuki και στην Honda και αγοράζουν τόσους κινητήρες από αυτούς.

Ειδικά η Honda (μοτό) φημίζεται ότι ΔΕΝ δίνει κινητήρες της σε άλλους κατασκευαστές. Μόνο μια φορά έδωσε σε άλλον κατασκευαστή, κι αυτό ήταν ''επιστροφή δανείου'' από εταιρία που την είχε βοηθήσει πολύ παλιά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν χρειάζεται license να αντιγράψεις κάτι που είναι τόσο παλιό που έχουν λήξει τα δικαιώματα των πατεντών του, και επιπλέον, είσαι στο κινέζικο δίκαιο, που δεν σέβεται και πολύ την πνευματική ιδιοκτησία.

Οι κινητήρες αυτοί είναι κινέζικα αντίγραφα. Αυτή είναι η σωστή φράση που αποδίδει το σωστό νόημα.

Οι φράσεις ''φοράει κινητήρα τάδε'' είναι ΨΕΥΔΕΙΣ σαν νόημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/5/2019 at 0:11 ΜΜ, το μέλος Ζαφείρα έγραψε:

Οπότε θέλω γνώμες για το συγκεκριμένο, ανέβηκα πάνω  και ήταν άνετο χωρίς να νιώθω την μηχανή βαριά και πατούσα κάτω κανονικά με ύψος 1.75, σούπερ δλδ.

υ.γ.2: μπορείς να την πάρεις για μικρές αποστάσεις τύπου Βόλος - Λάρισα; είναι safe ή θεωρείται ότι είναι μόνο μηχανή πόλης;

Ανεβηκες στατικά ή την οδηγησες ?

Υπάρχει χαοτικη διαφορά μεταξυ τους, ωστε να δεις αν κουμπώνεις πάνω της.

Βόλο-Λάρισα κι ακόμη παραπανω, δεν θα'χεις πρόβλημα. Πάει μια χαρά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ανεβηκες στατικά ή την οδηγησες ?

Υπάρχει χαοτικη διαφορά μεταξυ τους, ωστε να δεις αν κουμπώνεις πάνω της.

Βόλο-Λάρισα κι ακόμη παραπανω, δεν θα'χεις πρόβλημα. Πάει μια χαρά.

όχι, όχι απλά ανέβηκα πάνω της να νιώσω βάρος κλπ δεν την οδήγησα. Απλά μια ματιά έριξα. Μου άρεσε και την πρόσεξα.

Τώρα όσον αφορά για τους κλέφτες, δεν ξέρω τι επιλέγουν. Το δικό μου τελικά βρέθηκε χθες σε άθλια κατάσταση και σκέφτομαι εάν αξίζει να το φτιάξω ή να πάω κατευθείαν στο must που απ ότι διάβασα εδώ, δεν σας πολυ αρέσει. Ουσιαστικά ο πωλητής μου είπε παραμύθι, όταν μου αναφέρει  ότι φοράει μηχανή της suzuki;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πώς κατάλαβες οτι δε μας αρέσει. Για τα λεφτά του μια χαρά ειναι. Είναι κι όμορφο. Σίγουρα ξεχωρίζει απο τα παπάκια του σωρού, απο εμφάνιση. Το σχόλιο για τους κλέφτες είναι οτι δεν έχει τιμή μεταπώλησης, ως κινέζικο, αλλά τί σε νοιάζει αυτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα δω τελικά τι θα κάνω, ευχαριστώ για τις γνώμες σας. Προφανώς κατάλαβα λάθος, νόμιζα ότι επειδή είναι κινέζικο δεν αξίζει. Αλλά ναι οκ η τιμή του είναι πολύ καλή. Έχω να πάω ένα συνεργείο πρώτα το supra μου να δω εάν αξίζει να το φτιάξω ή να πάω προς το must.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατοχος Must 125 με 500 χιλιόμετρα στηβ καμπουρα μου μέχρι στιγμής,μπορω να πω τα καλυτερα.Έχει σιγουρα καποια θεματα βολικοτητας,οπως 2ο ατομο αν εισαι λιγάκι ευσομος ειναι δυσκολο,τα χαρτιά δεν έχει καποια θεση κατω απο την σελα να τα βαλεις,δεν εχω κανενα αλλο παραπονο.Σιγουρα ήταν μια καλή αγορά και σε αυτα τα λεφτά με τέτοια εμφάνιση δεν παιζουν και πολλα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το έχω από το καλοκαίρι του 19 και βγάζει συνέχεια προβλήματα. Εννοείται μου έφυγε η πινακίδα στο δρόμο, έχουν χαλάσει τα πλαστικά όλα, ξέβαψε κτλ αλλά τα βασικότερα είναι ότι στον πρώτο μήνα χάλασε το σύστημα ψεκασμού και μέσα στον υπόλοιπο ενάμησι χρόνο έχω αλλάξει το πηρούνι αριστερά, τα φλας, χάλασε ο δείκτης καυσίμου, η τρόμπα του πίσω φρένου και δεν θυμάμαι τι άλλο. Κάθε τόσο είναι στο συνεργείο. Σήμερα μπόκαραν οι τροχοί για κάποιο λόγο και το μάζεψε ο γερανός. Επίσης έσπασε και το σταντ 2 φορές, τη μια μέσα στο συνεργείο. Θέλω να το πουλήσω αλλά δεν ενδιαφέρεται κανείς, θα πάει άκλαφτο εκεί που το αγόρασα μάλλον. 

Στα θετικά είναι ότι είναι πολύ όμορφο και κατάλληλο για ένα μικροσκοπικό αρχάριο αναβάτη (εγώ είμαι κοπέλα 55 κιλά, 1,68 ύψος). Ή για να το κοιτάς μόνο και να πηγαίνεις μέχρι το περίπτερο.

Δεν θα το πρότεινα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μένω Βόλο και δεν έχω δει σχεδόν καθόλου Must 125 ή το Gemini στον δρόμο και βολτάρω συχνά έξω με το μηχανάκι. Απο Daytona κυρίως τα Zontes κυκλοφορούν αρκετά.

Αντίθετα έχω πετύχει κάμποσα Brixton 125 τα οποιά και θεωρώ πιο ποιοτικά και είναι στο ίδιο στυλ με αυτό που ψάχνεις. Βγαίνει και σε 125 και 250.

Μιλάω για αυτό εδω:

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9924883-brixton-bx-125-injection

Επίσης και αυτό μοτέρ κατασκευής Suzuki όπως λέει...παρ' όλα αυτά ισχυεί οτι είπανε και τα παιδιά πάνω. Δεν είναι οι ίδιoi κινητήρες της ίδιας της Suzuki, δεν τους φτιάχνει δηλαδή η Suzuki για λογαριασμό της Brixton/Daytona κλπ. Παίρνουν άδεια να αντιγράψουν το σχέδιο και την εσωτερική διάταξη του κινητήρα με δικά τους υλικά όμως. Το Brixton πάντως το 125 το έχει συμφοιτητής μου στην Λάρισα απο το 2016 και δεν έχει παράπονο. 

Σαν γκάζι είναι ένα τυπικό 125αρι αερόψυκτο...απλά πάει. Για μέσα στην πόλη είναι μια χαρά, όπως και για βόλτες στο Πήλιο, δεν θα σου πει όχι ούτε εκεί.

Για Βόλο-Λάρισα είναι 60km μια ευθεία, αν πας απο την παλιά εθνική με 80 κατά μέσο όρο θα σε βγάλει κομπλέ, το πολύ σε μια ώρα θα έχεις φτάσει δεν είναι τόσο μακριά. Ίδια διαδρομή έκανα 2 φορές με το παπί (Suzuki Address 125) και την 2η φορά μέχρι Λιβάδι Ολύμπου το έφτασα. Απλά μην περιμένεις να δεις στο κοντέρ πάνω απο 120, γιατί όλα αυτά πάνω κάτω 100-110 έχουν, άντε αυτό που είναι και 5ταχυτο να σου βγάζει και 115.

Εγω το Brixton θα κοιτούσα...

Αυτά.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Μένω Βόλο και δεν έχω δει σχεδόν καθόλου Must 125 ή το Gemini στον δρόμο και βολτάρω συχνά έξω με το μηχανάκι. Απο Daytona κυρίως τα Zontes κυκλοφορούν αρκετά.

Αντίθετα έχω πετύχει κάμποσα Brixton 125 τα οποιά και θεωρώ πιο ποιοτικά και είναι στο ίδιο στυλ με αυτό που ψάχνεις. Βγαίνει και σε 125 και 250.

Μιλάω για αυτό εδω:

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9924883-brixton-bx-125-injection

Επίσης και αυτό μοτέρ κατασκευής Suzuki όπως λέει...παρ' όλα αυτά ισχυεί οτι είπανε και τα παιδιά πάνω. Δεν είναι οι ίδιoi κινητήρες της ίδιας της Suzuki, δεν τους φτιάχνει δηλαδή η Suzuki για λογαριασμό της Brixton/Daytona κλπ. Παίρνουν άδεια να αντιγράψουν το σχέδιο και την εσωτερική διάταξη του κινητήρα με δικά τους υλικά όμως. Το Brixton πάντως το 125 το έχει συμφοιτητής μου στην Λάρισα απο το 2016 και δεν έχει παράπονο. 

Σαν γκάζι είναι ένα τυπικό 125αρι αερόψυκτο...απλά πάει. Για μέσα στην πόλη είναι μια χαρά, όπως και για βόλτες στο Πήλιο, δεν θα σου πει όχι ούτε εκεί.

Για Βόλο-Λάρισα είναι 60km μια ευθεία, αν πας απο την παλιά εθνική με 80 κατά μέσο όρο θα σε βγάλει κομπλέ, το πολύ σε μια ώρα θα έχεις φτάσει δεν είναι τόσο μακριά. Ίδια διαδρομή έκανα 2 φορές με το παπί (Suzuki Address 125) και την 2η φορά μέχρι Λιβάδι Ολύμπου το έφτασα. Απλά μην περιμένεις να δεις στο κοντέρ πάνω απο 120, γιατί όλα αυτά πάνω κάτω 100-110 έχουν, άντε αυτό που είναι και 5ταχυτο να σου βγάζει και 115.

Εγω το Brixton θα κοιτούσα...

Αυτά.

 

Μόλις είδα το Brixton και μου αρέσει πολύ σαν μηχανάκι, πολύ όμορφο. Θα πάω να το κοιτάξω και από κοντά.

πριν 18 ώρες, το μέλος eek έγραψε:

το έχω από το καλοκαίρι του 19 και βγάζει συνέχεια προβλήματα. Εννοείται μου έφυγε η πινακίδα στο δρόμο, έχουν χαλάσει τα πλαστικά όλα, ξέβαψε κτλ αλλά τα βασικότερα είναι ότι στον πρώτο μήνα χάλασε το σύστημα ψεκασμού και μέσα στον υπόλοιπο ενάμησι χρόνο έχω αλλάξει το πηρούνι αριστερά, τα φλας, χάλασε ο δείκτης καυσίμου, η τρόμπα του πίσω φρένου και δεν θυμάμαι τι άλλο. Κάθε τόσο είναι στο συνεργείο. Σήμερα μπόκαραν οι τροχοί για κάποιο λόγο και το μάζεψε ο γερανός. Επίσης έσπασε και το σταντ 2 φορές, τη μια μέσα στο συνεργείο. Θέλω να το πουλήσω αλλά δεν ενδιαφέρεται κανείς, θα πάει άκλαφτο εκεί που το αγόρασα μάλλον. 

Στα θετικά είναι ότι είναι πολύ όμορφο και κατάλληλο για ένα μικροσκοπικό αρχάριο αναβάτη (εγώ είμαι κοπέλα 55 κιλά, 1,68 ύψος). Ή για να το κοιτάς μόνο και να πηγαίνεις μέχρι το περίπτερο.

Δεν θα το πρότεινα.

Δεν θεωρώ ότι θα μου κάνει όπως λες όλα αυτά τα αρνητικά, είμαι 1.76 οπότε δεν είναι θέμα για το εάν θα φθάνω! Αλλά ανατρεπτικά όλα όσα μου είπες. Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Ζαφείρα έγραψε:


Μόλις είδα το Brixton και μου αρέσει πολύ σαν μηχανάκι

Δε σου έφτασε η πρώτη σου εμπειρία με το κινέζικο και μάλλον θέλεις να την επαναλάβεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η Brixton πάντως είναι αγγλική απο όσο ξέρω....τώρα το που φτιάχνονται οι μοτοσυκλέτες της δεν γνωρίζω, αλλά λογικά Κίνα και αυτά. Αξίζει να σημειωθεί όμως, οτι και τα GSXR125, GSXR250, V-Strom 250 της Suzuki στην Κίνα φτιάχνονται. Βέβαια εργοστάσιο της Suzuki...

Επίσης υπάρχει και η επιλογή να δεις για μεταχειρισμένο. Μπορείς να κοιτάξεις για Suzuki GN125, που έχει κυριολεκτικά αθάνατο κινητήρα ο οποιος έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και στα DR. Απλά είναι μοντέλα δεκαετίας 90 με αρχές 2000-2001 το πολύ...είναι όμως Ιαπωνικά μηχανάκια, πολύ αξιόπιστα κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το όνομα είναι Αγγλικό υποθέτω για να θυμίζει τα Triumph , norton , enfield κτλ . To brand ανήκει στο αυστριακό ksr group (όπως και κάποια άλλα γνωστά και όχι  brands) χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι η Αυστρία είναι η χώρα κατασκευής. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο παιδί πάντως που το έχει όπως είπα και πιο πάνω εδω και 5 χρόνια δεν έχει παράπονο, δεν μου είπε ποτέ για βλάβες. Το έχει πάει και Λάρισα - Πλαταμώνα κάμποσες φορές δεν του έπαθε τίποτα. Τώρα για άλλες απόψεις δεν ξέρω, μιας και δεν το πολυγνωρίζω το μηχανάκι αυτό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι μέχρι να σου πέσει κάτω.

Είδα ένα Brixton 250 στο συνεργείο, από στατική πτώση που δεν έμεινε κολυμπηθρόξυλο. 

Η καρατιμόνα αποχαιρέτισε άμεσα όπως και το πίσω φτερό (κόντραρε η πινακιδάρα κατά την πτώση) που στράβωσε σαν μπούμερανγκ και μας χαιρέτησε το ποδόφρενο που έγινε κολλητό με το καπάκι του καρτερ.

Μου άρεσε και εμένα στο μάτι αλλά.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δε σου έφτασε η πρώτη σου εμπειρία με το κινέζικο και μάλλον θέλεις να την επαναλάβεις...

Μπερδευτηκα, με ποιο κινεζικο ειχε εμπειρια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 52 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Είναι μέχρι να σου πέσει κάτω.

Είδα ένα Brixton 250 στο συνεργείο, από στατική πτώση που δεν έμεινε κολυμπηθρόξυλο.

Η ίδια ακριβώς ιστορία με τα αληεξπρέ αΣεξουάρ που έβαλα στο DR σε στατική πτώση. Καθρέφτης, χούφτα, καβαλέτα άντε μπάι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Μπερδευτηκα, με ποιο κινεζικο ειχε εμπειρια;

Ναι, έχεις δίκιο, δικό μου το λάθος, άλλο ποστ διάβασα @eek και έγραψα αυτό το άκυρο στην @Ζαφείρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...