Jump to content
ouraniosvf

Αγορά Sym VF 185

Recommended Posts

α, και δυστυχως κατω απτις 2800 εχει ενα ασχημο σκορτσαρισμα. οχι μπρος-πισω, αλλα αριστερα δεξια. χωρις πλακα, τρεμει αριστερα-δεξια μονο ο κωλος του παπιου. ειδικα στις 2500 ειναι ασχημα πραγματικα. ελπιζω να στρωσει και αυτο γιατι χαλαει αρκετα την εικονα του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλόβολτο φίλε, και κυρίως ευχαριστούμε που γράφεις τις εντυπώσεις σου, να μάθουμε οι υπόλοιποι τί παίζει με το συγκεκριμένο. Ελπίζω τα θέματα που αντιμετωπίζεις να λυθούν

Τροποποιήθηκε από τον A-nik-i

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νεότερα στο θέμα κατανάλωση. Συνολικά μέχρι τώρα 201 χλμ και πήρε 4,9 λίτρα. Άρα περίπου 2,5 λτ/100. Για άστρωτο,καλά είναι, αν κ πιστεύω ότι μόλις στρωθεί, επειδή έχει κοντή κλιμάκωση, και επειδή ροπιαζει αρκετά ψιλά, πάνω απτις 6500, τότε θα μιλάμε για 3,, 3+ σε καθημερινή βάση....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοτάξιδο !

μεταφερθηκε στα Ευχάριστα, και μπήκαν ετικέτες.

Καλώς ηρθες στο ΜΒ !

Βάλε φωτο.

Πολλές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα κατι κανω λαθος με το imgur.

Στις φωτο φαινονται και καποια φαουλ της SYM κατα τη γνωμη μου. για παραδειγμα το λαστιχενιο προστατευτικο στους καθρεφτες.  φαινεται λιγο ασχημο. θα μπορουσε να ειναι φαλτσοκομμενο και να εφαρμοζει σωστα.

το μοντελο βγαινει σαν vf3i οπου και εχει κανονικα δισκοφρενα. εδω η αντιπροσωπια προφανως αλλαζει τις δισκοπλακες με τυπου μαργαριτα οι οποιες ειναι πιο μεγαλες στα κυμματα που κανει η δισκοπλακα. η δαγκανα ομως ειναι ιδια, με αποτελεσμα το τακακι να μην πιανει σε ολη τη δισκοπλακα, για να εκμεταλευεται ολο το δισκο. το αποτελεσμα οπως φαινεται και στις φωτο ειναι το ακρο του δισκου να μην πατιεται ποτε, μενοντας ετσι δημιουργοντας αυτη τη χρωματικη διαφορα οπως φαινεται, και οπως υπολογιζω, σε καποια αρκετες χιλιαδες χλμ, θα δημιουργηθει και πλακακι εκει,επειδη θα λιωσει η δισκοπλακα ανομοιόμορφα.

 

επεισης το vf3i εχει διακοπτη εκει που φαινεται το καπακι στο δεξι μερος για τα φωτα. σε εμας λογω euro 4τα φωτα ειναι παντα αναμενα,αρα εκεινο το κοματι εμεινε κενο και βαλανε καπακι. ας βαζανε εναν διακοπτη αλαρμ. ποσο πιο ακριβο θαταν? 5€? 10€? πιστευω οτι θα αξιζε σαν κινηση.

 

παντως σαν κατασκευη γενικα, φαινεται πραγματικα καλη, και ογκωδης σε συγκριση με ενα παπι.

το απογευμα και φωτο διπλα διπλα με crypton x μιας και που θεωρητικα, ειναι άμεσος αντιπαλος απτα σημερινα παπια που κυκλοφορουν (θεωρω οτι παπια τυπου innova-modenas, δεν ειναι στην ιδια κατηγορια...) διοτι ελειπε ο γαμπρος μου...

Τροποποιήθηκε από τον ouraniosvf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος ouraniosvf έγραψε:

βασικα κατι κανω λαθος με το imgur.

Πάτα στη φωτο στο ιμγκουρ, να κανει προβολη εικονας + μετα αποκοπη -επικολληση του λινκ, και βγαινουν εδω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

https://imgur.com/irYjKb6

 

https://imgur.com/a/aVVLqZe

Τροποποιήθηκε από τον ouraniosvf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεξι κλικ στην εικόνα , αντιγραφή τοποθεσίας εικόνας , να έχει μαζί και το *.jpg https://i.imgur.com/irYjKb6.jpg

 

irYjKb6.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

bu9bmJF.jpg

πριν 4 λεπτά, το μέλος enterprise-psi έγραψε:

Δεξι κλικ στην εικόνα , αντιγραφή τοποθεσίας εικόνας , να έχει μαζί και το *.jpg https://i.imgur.com/irYjKb6.jpg

 

σωστοςςςςςςςςςςςς

 

εδω η δισκοπλακα που ελεγα πιο πανω

irYjKb6.jpg

εδω καποια μικροκενα στην συναρμογη που φαινονται......

ZSYl3fA.jpg

nu6g8ys.jpg

τα λαστιχενια καπακια που εγραψα. μαλλον θα πεξει φαλτσετα εκει.........

GNsuxxA.jpg

h3YspZ2.jpg

πισω αναρτηση και ψαλιδι

5rtBGtS.jpg

Ga4izgW.jpg

eoSFRYn.jpg

Fq4gDrP.jpg

w5SnyoN.jpg

8TpAw7i.jpg

naNrddv.jpg

και το καπακι που θα μπορουσε να φιλοξενει διακοπτη για αλαρμ. θα μπει και αυτος καποια στιγμη

1llFUCZ.jpg

το βραδυ θα μπουνε κ φωτο με τα led μπροστα , γιατι τωρα ειναι τσαμπα κοπος.....

Τροποποιήθηκε από τον ouraniosvf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πλεον στα 215 περιπου οι κραδασμοι κατω απτις 3000 στροφες,εχουν φυγει εντελως. Μενει ενα μικρο τρεμουλο στις 2800 μονο το οποιο κ φευγει αμεσως. Μαλλον θεμα στρωσιματος ειναι κ οπως δειχνει θα φυγει κ αυτο ,αφου φυγε κατω απο αυτες τις στροφες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πώς είναι η σέλα του; Γλυστράει στο φρενάρισμα; Έκανες καμιά διαδρομή πάνω από 20-30 λεπτά να μας πεις αν είναι άνετη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος Γιώργης.ΡοΕς έγραψε:

Πώς είναι η σέλα του; Γλυστράει στο φρενάρισμα; Έκανες καμιά διαδρομή πάνω από 20-30 λεπτά να μας πεις αν είναι άνετη;

εχω κανει γυρω στη 1 ωρα πανω του συνεχομενα μεχρι στιγμης. Η σελα εχει διαφορετικο καλυμα-υλικο για αναβατη συνεπιβατη. για τον οδηγο δεν γλυστραει καθολου. πραγματικα, σε σημειο που αν κατσεις και θες να αλλαξεις λιγο, να βολευτεις καλυτερα, πρεπει να ανασηκωνεσαι γιατι δεν γλυστραει καθολου. οτι ρουχο και να εχω βαλει, φορμα-τζιν, κολαει πανω του. Εχει ενα ανασηκωμα μπροστα κιολας, σε καινουριο δεν φαινεται εντονα, στο δικο μου μετα απο χλμ, ειναι εντονο πλεον, που κραταει ακομα πιο πολυ κοντρα

απο θεμα ανεσης βεβαια δεν ειναι σκουτερ με τους τονους αφρολεξ απο κατω, αλλα συγκιτικα με το προηγουμενο παπι μου,ειναι πιο  ανετα.

για συνεπιβατη δεν μπορω να σου πω , γιατι μεχρι στιγμης δεν εχει ανεβει κανεις, παντως εχει αλλο υλικο που δειχνει να γλυστραει .

tqUFFDO.jpg

το ανασηκωμα που ελεγα

OEL52eJ.jpg

 

 

 

 

Clx1jik.jpg

το διαφορετικο υλικο για πισω

Τροποποιήθηκε από τον ouraniosvf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προχωράμε σιγά σιγά. Φτάσαμε τα 260 χλμ.

το τρέμουλο στις 2800 έχει φύγει πλέον. Οι αναρτήσεις έχουν μαλακώσει πλέον αρκετά , αλλά παραμένουν σφιχτές και με αρκετά σπορ προσανατολισμό. Σε στροφές δείχνει ικανό πραγματικά για μεγαλύτερες κλίσεις από ένα απλό παπί. Τα άσχημα τώρα. Η γέφυρα μπροστά στα καλάμια είναι αναγκαία. Δυστυχώς δεν είναι θέμα γούστου, αλλά μπορεί να γίνει κ επικίνδυνο αν σε βρει απροετοίμαστο και εξηγώ. Καταρχάς, λίγα λόγια για το ιστορικό μου. Στα 38 μου πλέον, έχουν περάσει αρκετά δίτροχα απτά χέρια μου, από cbr 1000 repsol του 2004 ( το πιο δυνατό) μέχρι rgv-γ 250 το banana ( το πιο επικίνδυνα εθιστικό) μέχρι και Peugeot jetforce compressor ,αυτό με τον εργοστασιακό υπερσυμπιεστη( το πιο "περίεργο"), και μπορώ να πω ότι κάποια πράγματα τα "Νοιώθω" πάνω στο μηχανάκι.... 

Στο θέμα μας τώρα.καλο χρυσό και άγιο το πλαίσιο του, αλλά το μοτέρ αδικείται με αυτά τα καλάμια. Σε φρενάρισμα, ακόμα κ σταματημένο, βλέπεις τον τροχό να "τραβάει" δεξιά. Μεγάλος δίσκος, μαλακά καλάμια. Σε νορμαλ χλμ για παπί, 70-80 άντε 90 είναι όλα καλά. Φρενάρεις και νοιωθεις το τράβηγμα δεξιά. Αλλά αν το τσάρουχωσεις δυνατά, τότε όλα αλλάζουν. Ναι μεν φρενάρει, αλλά διπλώνει άσχημα η ρόδα. Εάν έχεις κ ποιο πολλά χλμ κιόλας, τότε είναι άσχημα τα πράγματα. 

Το πήγα μια βόλτα παραλιακή όπου έπαιζα στα 110-125. Εκεί πραγματικά πετάει το μοτέρ, νοιωθεις ότι απλά τώρα ξεκινάει να δουλεύει σωστά και έχει παρά πολλά να δώσει ακόμα, αλλά εάν πατήσεις μπροστινό, βλέπεις, χωρίς πλάκα, βλέπεις ( έσκυψα και έβλεπα πραγματικά) την ρόδα να φεύγει δεξιά . Αν πιάνεις ένα απότομο δάγκωμα του μπροστινού, και το αφήσεις, δημιουργεί ένα φαινόμενο σαν σβούρα, φυγοκέντριση, δεν ξέρω πως να το πω, μόνο αν το οδηγήσετε θα το νοιωσεται, οποίου για λίγα δευτερόλεπτα η ρόδα μπαλατζαρει αριστερά-δεξιά .

πατας δυνατά, και αφήνεις αμέσως, με πάνω από 110-120 και ξεκινάει μετά το μπαλατζω, όπου για λίγη ώρα παλεύεις να το ξανασταθερωποιησεις. Αν είσαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα, πραγματικά είναι επικίνδυνο να σε ρίξει πάνω τους. 

Καθομουν στην ευθεία, μόνος μου εννοείται , και πάταγα φρεναρίσματα και χάζευα μετά να βλέπω τον τροχό να φεύγει δεξιά και στο άφηνα μ να παίζει αριστερά δεξιά σαν σβούρα. 

Μου θυμίζει ένα Kle 500 που είχε περάσει απτά χέρια μου ένα φεγγάρι με 21 τροχό μπροστά, και τέρμα άδεια καλάμια μπροστά. Είχα λύσει την ψεύτο γέφυρα που είχε κάτω απτό φτερό , με σκοπό να λύσω κ τα καλάμια για σέρβις. Όσες μέρες το είχα έτσι, έτσι ακριβώς αντιδρούσε. Αλλά δεν με πειράζει, ήταν ήδη 17-18 ετών με καμία 100+ χιλιάδες χλμ με τεράστιο τροχό μπροστά. Το περιμένεις να έχει τέτοια φερόμενα. 

Αλλα από ένα καινούριο μηχανάκι,ειναι κρίμα. Βέβαια, αν το δεις σαν παπί, ειναι λογικό, αλλά δεν έχει μοτέρ Παπίου. Πραγματικά ειναι παρά πολύ καλό το μοτέρ του, και αδικηται απτά καλάμια. Ελπίζω να βγει καμία καλή γέφυρα να βελτιωθεί λίγο, γιατί δεν θέλω να φτιάχνω εδώ. Δεν έχω καλές εμπειρίες απτις χειροποίητες....

Τροποποιήθηκε από τον ouraniosvf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδη το οδηγησα και εγω και το ανοιξα μεχρι 131 στο κοντερ (πραγματικα περιπου 120 χλμ) ενοιωθα ακριβως το ιδιο στο φρεναρισμα. Πιστευω πως ειναι και λογω της κακης ποιοτητας ελαστικων. Αν το παρω προσωπικα θα τα αλλαξω απευθειας.

Τροποποιήθηκε από τον klaipelas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος klaipelas έγραψε:

Επειδη το οδηγησα και εγω και το ανοιξα μεχρι 131 στο κοντερ (πραγματικα περιπου 120 χλμ) ενοιωθα ακριβως το ιδιο στο φρεναρισμα. Πιστευω πως ειναι και λογω της κακης ποιοτητας ελαστικων. Αν το παρω προσωπικα θα τα αλλαξω απευθειας.

Αρχίζω να συμπεράνω το ίδιο σιγά σιγά. Επειδή με ´´τρωεί´ αυτό με το αριστερά-δεξιά, αρχίζω να το ψάχνω σιγά σιγά. Πέρασα τις προάλλες Σαλαμίνα όπου στο καραβάκι αντί για άσφαλτος,υπάρχει λαμαρίνα. Ούτε λακούβες,ούτε τίποτα. Εκεί αν το σπρώχνεις ,παρατηρείς ότι γέρνει αριστερά δεξιά σαν να ήθελε ευθυγράμμιση το λάστιχο, αλλα ειναι απτις ίδιες τις αυλακώσεις που έχει το ελαστικό. Ακριβώς πάνω στην κορυφή. Του, έχει ένα ζιγκ ζαγκ η χάραξη του, που κάνει το μηχανάκι να γέρνει,όσο περίεργο κ αν ακούγεται.

πλεον με 340 χλμ στο κοντέρ και μέση κατανάλωση 2,33 λτ/100. Αρκετά καλή τιμή για τα κυβικά του.

Τροποποιήθηκε από τον ouraniosvf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν πάτε για λάστιχα προτείνω Sportec Street της Metzeler ( υπάρχουν στις διαστάσεις που φοράει ) .... το έχω δοκιμασμένο σε 3 μηχανάκια κοντά σε αυτά τα κυβικά 125-135-250cc. Αξίζουν από κάθε άποψη που μπορώ να φανταστώ, ειδικά αν τα πιέσεις πραγματικά θα βλέπεις πως έχουν ΠΟΛΛΑ ακόμη να δώσουν!! Εκεί καταλαβαίνεις πως τα καλάμια Δεν ... :beee:

Προσωπικά μετά από 9.000 χλμ στο δικό μου είμαι υπερευχαριστημένος ! Εγώ θα βγάλω τουλάχιστον 15.000 έτσι όπως φαίνεται και ίσως και παραπάνω, οπότε ένα παπί 18.000-19.000 ++++ . Με τα παπιά στην βροχή απλά τα πάει αρκετά καλά. Με το δικό μου δεν γνωρίζω καθώς δεν έχω πατήσει.

Τροποποιήθηκε από τον BlackDiamond

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η πρώτη ΄΄επέμβαση΄΄ θαναι γέφυρα, και μετά λάστιχα. και σκέφτομαι για 130/70-17 πίσω.

Είδα κάτι φώτο από forum στη Μαλαισία που έχουν βάλει 100 μπροστά και 130 πίσω,και φαίνεται κτηνακι....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμενα μου αρεσει και ενα καλαθακι που μπαινει πισω απο το τιμονι αναμεσα στα ποδια σαν αυτο εδω που φαινεται https://youtu.be/csujCRu0nPo?t=12. Ελαστικα, φιλτρο αερος https://youtu.be/ml3MKg01aeE?t=32 και μια εξατμιση https://katsantonis.car.gr/parts/view/22604060/ θελει το συγκεκριμενο και πεταει. Στο εξωτερικο που εχουν και δρομους αλλαζουν και το μπροστα γραναζι με ενα μεγαλυτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...