Jump to content
Sign in to follow this  
cineboy

Ποιό από τα πέντε;....Λάστιχα Hayabusa

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά....αυτές τις ημέρες είμαι σε αναζήτηση νέων ελαστικών Sport Turing γιά την μηχανή μου (Hayabusa) και μετά απο αρκετό ψάξιμο σκέφτομαι γιά τα εξής παρακάτω, με βασικό κριτήριο την ασφάλεια και όχι το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλουν, αφού προτιμώ να αλλάζω πιό συχνά λάστιχα, απο το να αλλάζω μηχανή!!

Οι προτάσεις σας χρήσιμες γιά εμένα ανάμεσα στις πέντε σκέψεις μου, και φυσικά εαν έχετε και κάτι άλλο να μου προτείνετε,θα είναι καλοδεχούμενο.

Εχουμε και λέμε λοιπόν με τυχαία σειρά γραφής:

1) DUNLOP GP RACER D212

2) MICHELIN PILOT POWER 3

3) METZELER SPORTEC M7 RR

4) PIRELLI DIABLO CORSO III

5) BRIGESTONE S21

 

Σας ευχαριστώ πολύ BRIDGESTONE S21ETZALERMETZELER SPORTEC M7 RR 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα!

1) Παντελώς ακατάλληλο λάστιχο για χρήση δρόμου σε Hayabusa κατά την γνώμη μου. Δεν θα δουλέψει σωστά γιατί είναι γόμα που προορίζεται για χρήση πίστας. Δεν είναι

2) Άθλιο λάστιχο. Ιδανικό για στίβο εμποδίων σε κατασκήνωση μαθητών.

3) και 5) Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά από ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν ακούω τα καλύτερα.

4) Τα φοράω ένα χρόνο. Παρόλο που ταξιδεύω πολύ σε εθνικές με μεγάλες ταχύτητες δεν έχουν γίνει τετράγωνα. Καλή απόδοση είχαν και στην πίστα, όταν πίεσα λίγο παραπάνω. Στο βρεγμένο δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα και από την στιγμή που ζεσταθούν έχουν πολύ καλή πρόσφυση, όχι βέβαια σε δρόμο πόλης που είναι γυαλί αλλά σε μια αξιοπρεπή για τα ελληνικά δεδομένα άσφαλτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 55 λεπτά, το μέλος cineboy έγραψε:

Γειά σας παιδιά....αυτές τις ημέρες είμαι σε αναζήτηση νέων ελαστικών Sport Turing γιά την μηχανή μου (Hayabusa) και μετά απο αρκετό ψάξιμο σκέφτομαι γιά τα εξής παρακάτω, με βασικό κριτήριο την ασφάλεια και όχι το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλουν, αφού προτιμώ να αλλάζω πιό συχνά λάστιχα, απο το να αλλάζω μηχανή!!

 

Νομίζω είσαι λίίίίίίγο υπερβολικός. Αν εσύ φορέσεις γόμα και βγεις στην βροχή ή ξεκινήσεις τα φρένα μέσα στην στροφή στην πόλη και έχεις μια πτώση δεν θα φταίει το λάστιχο αλλά εσύ. Εδώ τα d212 λένε πως θέλουν αποκλειστικά κουβέρτες για να δουλέψουν σωστά, τι συζητάμε τώρα; Τα rosso3 λένε πως έχουν αρκετά σκληρό σκελετό οπότε ίσως ταιριάξουν καλύτερα στο ύφος του Μπούσα. Γενικότερα πιστεύω πως όλα τα πολιτικά λάστιχα είναι παραπάνω από καλά για εμάς τις κουλομαρίες και το μόνο που έχουμε να κάνουμε ως αγοραστές είναι την σωστή επιλογή για την χρήση που πραγματικά θα κάνουμε στο τέλος της ημέρας. Αν θες να μπαίνεις πατημένος στις ανοιχτές στροφές μια Ε.Ο, δεν βρίσκω πως δεν θα σε καλύψει ένα τουριστικό ελαστικό. Άρα ένα Angel GT είναι σαφέστατα καλύτερο από ένα D212 για την συγκεκριμένη χρήση. Δεν υπάρχει λάστιχο που θα είναι παντού και πάντα καλό. Στο ερώτημά σου τώρα, απάντηση δεν μπορεί να δοθεί. Σίγουρα θα έλεγα όχι D212 όχι επειδή δεν είναι λαστιχάρα αλλά επειδή είναι ακατάλληλο για εσένα, ή εσύ γι αυτό ή και τα δύο μαζί. Όλα τα άλλα θα είναι καλά λάστιχα με την μετρήσιμη διαφορά ανάμεσά τους να έχει να κάνει με την αίσθηση που αφήνουν στον καθένα μας ξεχωριστά και όχι με πραγματικούς αριθμούς. Για μένα δύο επιλογές έχεις. Α) Ξεκινάς με την σειρά και τα δοκιμάζεις ένα-ένα. Δυστυχώς δύσκολα να μάθεις χωρίς να πληρώσεις. Β) Βρίσκεις ένα άτομο που να είστε κοντά σε οδηγικό επίπεδο καθώς και σε στυλ οδήγησης και εμπιστεύεσαι τυφλά την επιλογή του. 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Νομίζω ...τυφλά την επιλογή του. 

Amen brother! :cheers:

Οπως υπαρχουν καρφιτσωμενα θεματα στο φορουμ, αυτο θα επρεπε να ειναι καρφιτσωμενο σχολιο σε ολα τα λαστιχο-θεματα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1 κ 2 θα τα εβγαζα απ τις επιλογες για τους λογους που αναφερθηκαν.

Το 3 νομιζω ειναι καλη επιλογη,το φορανε γνωστοι μου σε zx-12 κ busa και δεν εχω ακουσει παραπονα.

4 Δεν εχω εμπειρια,φιλος το φοραει σε mt-07 και του αρεσει αλλα δεν ξερω πως θα συμπεριφερθει σε τοσο μεγαλο κ βαρυ μηχανακι οπως το δικο σου.

5 Το εχω δοκιμασει με πολυ καλες εντυπωσεις και ηταν ο λογος που εμπιστευθηκα το s22  (και η γνωμη ενος φιλου που τον εμπιστευομαι οδηγικα :whistling:)

Επισης πολλοι με τετοιου ειδους μηχανακια (busa,zx-12-14) φορανε τα s20 evo και δηλωνουν ευχαριστημενοι.

 

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά γιά τα λόγια σας...το d212 απο λάθος copy paste  μπήκε...άλλο ήθελα να βάλω και άλλο έβαλα!!

Το Continetal Sport Atack 3  ήθελα να βάλω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το michelin pp3 προσωπικα μ'αρεσει (εχω αλλαξει 2-3 ζευγαρια σε ss). ιδιας κατηγοριας με το s21 και παρομοιο σε συμπεριφορα-αποδοση-χιλιομετρικη διαρκεια.

τα metzeler ειναι τουβλα. ταιριαζουν σε busa και λογικα θα σε καλυψουν αν δε στριβεις. αν στριβεις εστω και λιγο πας σε hypersport (s21-22, pp3).

conti attack 3=hypesport τα λεει η εταιρια. δεν εχω εικονα ομως...

rosso iii=hypersport επισης (ισως λιγο καλυτερο). pirelli=λαστιχαρας αλλα πολλα $$. το busa θα τα ξευτυλισει αμεσως, ιδιαιτερα αν βγαινεις εθνικη.

d212 τα ξεχνας, δε σου κανουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 26 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

το michelin pp3 προσωπικα μ'αρεσει (εχω αλλαξει 2-3 ζευγαρια σε ss). ιδιας κατηγοριας με το s21 και παρομοιο σε συμπεριφορα-αποδοση-χιλιομετρικη διαρκεια.

τα metzeler ειναι τουβλα. ταιριαζουν σε busa και λογικα θα σε καλυψουν αν δε στριβεις. αν στριβεις εστω και λιγο πας σε hypersport (s21-22, pp3).

conti attack 3=hypesport τα λεει η εταιρια. δεν εχω εικονα ομως...

rosso iii=hypersport επισης (ισως λιγο καλυτερο). pirelli=λαστιχαρας αλλα πολλα $$. το busa θα τα ξευτυλισει αμεσως, ιδιαιτερα αν βγαινεις εθνικη.

d212 τα ξεχνας, δε σου κανουν.

Σε ευχαριστώ φίλε μου...και στρίβω και εθνική πατάω.......άρα απο τις προτάσεις σου θα κοιτάξω το s22 & pp3 

 

Τροποποιήθηκε από τον cineboy

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν τα περισσοτερα χλμ που γραφει η μηχανη ειναι οτιδηποτε ΕΚΤΟΣ απο πολη, που ετσι ειναι και το λογικο για ενα Busa, γιατι οχι ενα ζευγαρι sport touring?!

Ενα Ζευγαρι Angel οπως αναφερθηκε ή ενα ζευγαρι Roadsmart δεν θα εκανε?

Το λεω γιατι ειναι προς το βαρυ και πολυ δυνατο, οποτε πιστευω δεν θα εχει προβλημα με αυτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος peterpan έγραψε:

αν τα περισσοτερα χλμ που γραφει η μηχανη ειναι οτιδηποτε ΕΚΤΟΣ απο πολη, που ετσι ειναι και το λογικο για ενα Busa, γιατι οχι ενα ζευγαρι sport touring?!

Ενα Ζευγαρι Angel οπως αναφερθηκε ή ενα ζευγαρι Roadsmart δεν θα εκανε?

Το λεω γιατι ειναι προς το βαρυ και πολυ δυνατο, οποτε πιστευω δεν θα εχει προβλημα με αυτα

Τα Angel δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ, αν και όπως έχω διαβάσει και ακούσει στέκονται σε βαριές μηχανές,με κύριο προορισμό τους μεγάλους δρόμους και αργούν κάπως να ζεσταθούν.Σκληρά στο κέντρο, και μαλακά στα πλάγια.Νομίζω ότι βγαίνουν και σε ST και GT 

Τροποποιήθηκε από τον cineboy

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κινηθεις προς angel gt εχε το νου σου γιατι καπου πηρε το ματι μου οτι εχουν βγει τα 2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Αν κινηθεις προς angel gt εχε το νου σου γιατι καπου πηρε το ματι μου οτι εχουν βγει τα 2.

Πράγματι...ισχύει...https://gr.mynetmoto.com/shop.cfm/pirelli/angel gt ii/μοτοσυκλέτα-λάστιχα.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω εδώ και 10 μήνες μία hayabusa και θα ήθελα τις συμβουλές σας για καινούρια ελαστικά.

Όταν την αγόρασα είχε πάνω τα Michelin power pilot 3, αλλά παρόλο που ήταν σχετικά καινούρια, δεν ένιωθα εμπιστοσύνη όταν καβαλούσα και έτσι έβαλα τον Οκτώβριο τα bridgestone S22. Έχω κάνει 5500 χιλιόμετρα από τότε και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από την πρόσφυση τους, αλλά τα φοβόμουν στις εθνικές οδούς (από άποψη φθοράς εννοώ) και κρατούσα χαμηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα. Δεν ξέρω αν είναι καλό νούμερο τα 6000 χιλιόμετρα με S22 σε hayabusa, αλλά στο gsxr 1000 K9 (το είχα για 8 χρόνια) ποτέ δεν μου κράτησε πίσω λάστιχο τόσο πολύ. Βέβαια έβαζα πάντοτε ότι πιο μαλακό και ήμουν και πολύ πιο άγριος με το γκάζι.

Να αναφέρω πως κυρίως πηγαίνω εκδρομές μαζί της και αρκετές από αυτές είναι σε αρκετά σφιχτά ορεινά στροφιλίκια, αλλά γράφει και αρκετά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. 

Στην πραγματικότητα θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι παρόμοιο με το S22, αλλά από άλλη μάρκα. Θέλω να αποκτήσω την δική μου γνώμη και να μην βάλω πάλι το ίδιο.

Αν υπάρχει κάτι που να αντέχει λίγο περισσότερο σε υψηλές ταχύτητες, αλλά να είναι σε παρόμοιο επίπεδο πρόσφυσης (ή και ένα σκαλοπάτι πιο σκληρό) με τα bridgestone που έχω, τότε αυτό θα ήταν το ιδανικό.

Αν δεν σας έρχεται κάτι τέτοιο στο μυαλό, τότε πείτε μου τι επιλογές έχω από Pirelli, Continental, dunlop και ότι άλλο υπάρχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα! 

Είχα το Rosso 3. Στα 11.000 χλμ το πίσω πέταξε λινά. 

90% χρήση σε εθνικές με μεγάλες ταχύτητες. 

Πάλι αυτά θα βάλω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και δεν ειμαι φιλος των michelin,ισως το road 5 gt να σου ταιριαζει μιας και ειπες ενα κλικ πιο σκληρο απο τα hypersport.

Δεν ξερω αν επισης βολευει και το m9rr ,ισως καποιος που το εχει βαλει να χει καλυτερη εικονα.

Φιλος σε busa εχει βαλει τα angel gt 2,δηλωνει ευχαριστημενος....εγω με το χερι που τα ειδα μου φανηκαν πολυ σκληρα παντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρέπει να αποφασίσεις σε πια κατηγορία ελαστικών θα πας τουριστικά ή τα hyperspor... εξαρτάται και από την χρήση που θα κανείς αν εισαι 70% εθνική 30% στροφιλίκια πήγαινε στα τουριστικά (angel gt,roadsmart, road 5) αν το αντίθετο πήγαινε στην παραπάνω κατηγορία (s22, mk3, rosso3, power 5 ) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Καλησπέρα! 

Είχα το Rosso 3. Στα 11.000 χλμ το πίσω πέταξε λινά. 

90% χρήση σε εθνικές με μεγάλες ταχύτητες. 

Πάλι αυτά θα βάλω.

Το σκέφτομαι και εγώ για rosso 3, θα ήθελα να το δοκιμάσω. Στην κατηγορία hypersport ανήκει, όπως και το S22 της Bridgestone; 

Αρκετά χιλιόμετρα για πίσω ελαστικό σε hayabusa! 

πριν 2 ώρες, το μέλος merciless έγραψε:

Πρέπει να αποφασίσεις σε πια κατηγορία ελαστικών θα πας τουριστικά ή τα hyperspor... εξαρτάται και από την χρήση που θα κανείς αν εισαι 70% εθνική 30% στροφιλίκια πήγαινε στα τουριστικά (angel gt,roadsmart, road 5) αν το αντίθετο πήγαινε στην παραπάνω κατηγορία (s22, mk3, rosso3, power 5 ) 

Τουριστικό δεν πρόκειται να βάλω με την χρήση που κάνω. Οπότε κοιτάζουμε μόνο για hypesports ελαστικά. 

Τον γύρο του πηλίου που κάνω αρκετές φορές και μαζεύονται 300+ χιλιόμετρα που δεν είναι διαδρομή ούτε για sm 450, αν έβαζα sport-touring ελαστικό απλά θα έπεφτα στην 1η στροφή που θα πήγαινα να πάρω. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις και στα λάστιχα σε αυτή την ζωή. 

πριν 3 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Αν και δεν ειμαι φιλος των michelin,ισως το road 5 gt να σου ταιριαζει μιας και ειπες ενα κλικ πιο σκληρο απο τα hypersport.

Δεν ξερω αν επισης βολευει και το m9rr ,ισως καποιος που το εχει βαλει να χει καλυτερη εικονα.

Φιλος σε busa εχει βαλει τα angel gt 2,δηλωνει ευχαριστημενος....εγω με το χερι που τα ειδα μου φανηκαν πολυ σκληρα παντως.

Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με hayabusa φίλου με Pirelli angel GT και πέρα από υψηλές ταχύτητες σε ατελείωτη ευθεία, το θεώρησα τραγικό για οτιδήποτε άλλο (πόλη, στροφές σε επαρχιακό κτλ). Είναι για πολύ συγκεκριμένη χρήση και δεν κάνω τέτοια χρήση. 

Η hayabusa μπορεί να είναι βαριά και να έχει ροπή και να ζεσταίνει σχετικά γρήγορα τα ελαστικά της, αλλά αν μιλάμε για μονός κυρίως, για ούτε καν 70 κιλά και για όχι ευθεία και να πας με πάνω από 200 συνέχεια, δεν θα ζεσταθεί ποτέ στην ελληνική άσφαλτο ένα Pirelli angel. Αν χρειαστεί να φρενάρεις δυνατά, απλά έπεσες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος Antuan έγραψε:

  μιλάμε για μονός κυρίως, για ούτε καν 70 κιλά και για όχι ευθεία και να πας με πάνω από 200 συνέχεια, δεν θα ζεσταθεί ποτέ στην ελληνική άσφαλτο ένα Pirelli angel. Αν χρειαστεί να φρενάρεις δυνατά, απλά έπεσες. 

Βαρυκοκκαλος κι εσυ σαν εμενα :tooth:

Παμε παρακατω,εβαλα στην κουβεντα αυτα τα λαστιχα γτ ειπες ενα κλικ πιο σκληρα.

Τοτε ειναι μονοδρομος προς hypersport η φαση,τα power 5 που αναφερθηκαν πιο πανω τα εβαλε γνωστος σε s1000xr και ειπε πως ηταν καλυτερα τα road 5 που φορουσε πριν....τι να πω...αβυσσος το θεμα λαστιχο γιατι εμπεριεχει τον παραγοντα οδηγο και στυλ οδηγησης του καθενος που διαφερουν (καποιες φορες) παρα πολυ.

Εγω παω προς δευτερο σετ s22 και δεν ψηνομαι να ψαχτω για εναλλακτικη παντως,ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εμενα τα pilot power 3 στο k8 μαρεσανε, πολυ τιμιο για τα λεφτα του. πηγαινα παντου και εστριβα και λιγακι, βεβαια οταν πηγα σε καλυτερο (ειχα αλλαξει και χρηση ομως), απλα δε τα ξαναεβαλα.

αντιστοιχο ειναι το s22 (δε το εχω οδηγησει βεβαια). απο pirelli πας σε rosso iii, αλλα γιατι να πληρωσεις κατι ακριβοτερο ενω μπορεις να κανεις την ιδια δουλεια φθηνοτερα? (s22).

metzeler m77rr, αλλα μονο για εθνικες, σβελτη χρηση σε στροφιλικι την ξεχνας. 

dunlop tt, δεν εχει αντοχη σε χλμ οπως τα s22 (ειναι και 1 κλικ πανω απο hypersport). 

qualifier 2 τα εχω οδηγησει σε Ζ750 φιλου, καλο, αντεχει πιεση σε στροφιλικι αλλα οχι υπερβολικη.

 

γνωμη μου, αν θες αντιστοιχο των s22 σε αλλη εταιρια βαλε το καινουριο sportsmart 3 της Dunlop.:winking:

 

υγ. καλοβολτο το busa :biggrin:

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ και 7 μέρες έβαλα τα Pirelli diablo rosso III, σε διάσταση 190/55. Πρώτη φορά στην ζωή μου pirelli (στον δρόμο), εκτός από slick που είχα δοκιμάσει πριν από χρόνια στο Κ9.

Έκανα περίπου 500 χιλιόμετρα, τα 300 σε ορεινή στριφτερή διαδρομή και πέρα από κομμάτια με χάλια οδόστρωμα, στα υπόλοιπα, όπως και αναμενόταν άλλωστε ήταν ακλόνητο. 

Ένιωσα μερικές φορές αυτή την αίσθηση όταν ζεστάθηκε ότι "παραμορφώνεται", αλλά μπορεί να είχα ρίξει παραπάνω πίεση από το κανονικό.

Και στον αυτοκινητόδρομο που έκανα μία εκατοστή χιλιόμετρα δεν είχα κουνήματα, ή ταλαντώσεις. 

Μένει να δω πως θα συμπεριφερθούν όσο θα γράφουν χιλιόμετρα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...