Jump to content
achilleasv

Επιλογή μπαταρίας για Honda Innova 125i

Recommended Posts

Έφτασε ο καιρός. Η yuasa που είχε είναι πλέον τελειωμένη δεν παίρνει άλλη φόρτιση. Ίσα που κρατάει.Εδώ και 1 μήνα δεν έχω κόρνα και γενικά ζορίζεται σε φλας κτλ.

Λογικά έχει κρατήσει 9 χρόνια καθώς δύσκολα θα έβαλε τη γνήσια ο προηγούμενος αν την είχε αλλάξει (γράφει και το honda). Η yuasa ytz6s mf έχει 75 ευρώ (δεν μπορώ να τη βάλω αν και έμεινα ευχαριστημένος) 

HyO1yi6.jpg

Έχουμε και λέμε. Τύπος μπαταρίας YTZ6 MF 

Από όσο έχω ψάξει δεν υπάρχει ποικιλία σε αυτές αλλά σε YTZ7. Σε άλλες μάρκες. Αυτή μου πρότεινε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος στα 22 ευρώ https://katsantonis.car.gr/parts/view/12840230/#modal. Αν δεν κάνω λάθος είναι η μάρκα που βάζει η yamaπα στα μηχανάκια της. 

Από την άλλη μου έχει μπει η ιδέα να βάλω μια ανοιχτού τύπου μιας και στο alto έχω μία εδώ και πολλά χρόνια και κάθε τόσο της πετάω νερό με το λάστιχο και είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση. Δεν έχω πρόβλημα δηλαδή μία φορά το μήνα να την ελέγχω και να συμπληρώνω νεράκι. Δεν πιστεύω να ξεράσει και να τα κάνει χάλια.. Αυτή έχω δει https://katsantonis.car.gr/parts/view/9259346/#modal 

Καλά λόγια έχω ακούσει και για λιθίου https://katsantonis.car.gr/parts/view/8844288/ 

Αν την έπαιρνα μέσα στο καλοκαίρι ίσως επέλεγα τη yuasa αλλά δεν έχω τη δυνατότητα τώρα. 

Υπάρχει πρόβλημα αν δεν είναι 6 και είναι 7 στον τύπο? Διαφορά στη χωρητικότητα θα είναι και όχι σε μέγεθος πιστεύω. Δε γνωρίζω πολλά από μπαταρίες. Δεν έχω πρόβλημα ν δώσω και 40 50 ευρώ για μια μπαταρία καλύτερη από αυτή που έχω τώρα. 

Παρακαλώ περιμένω τις γνώμες σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μπαταρία σου, ειναι η μπαταρία αρχικης τοποθέτησης απο το εργοστασιο και ειναι gel.

καλή, αλλά πανάκριβη.

Εβαλα πρόσφατα αυτη = https://www.skroutz.gr/s/6637658/Bosch-M6009-7Ah-110EN.html

ειναι ιδια σε διαστασεις, εχει λογικη τιμη στα 30ε, και δινει 7ΑΗ.

 

 

Μην πας σε ανοιχτου τυπου, ειναι ταλαιπωρια να λυνεις/συμπληρωνεις/δενεις, και πολυ συντομα θα βρασει εκει οπου ειναι κλεισμενη = θα ξερασει υγρα και θα τρεχεις να ξεπλενεις κλπ...

Τα ψεκαστα, θελουν παντα σωστη ταση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και αυτή είναι στις επιλογές μου. Την έχω 2η, μετά την gs. (Η gs είναι gel??)

Άρα πάμε σε κλειστού τύπου. 

Υπάρχουν και αυτές https://www.car.gr/parts/view/6502020-electrics-ignition-batteries αλλά προτιμώ κάποια από τις 2 πιο πάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@innova 04 Γνωρίζεις πόσα CCA είναι η yuasa? Δεν αναφέρεται κάπου πάνω στην μπαταρία. Να πάρω κάποια με περισσότερα αν όχι τα ίδια και όχι λιγότερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σκ@τ@ στη honda, καποιο λογο εχουν που το λενε ολοι :laugh:

ιδια μπαταρια για 1000αρι ss και παπακι innova.

 

αχιλλεα, παρε τυπου gel στα 20-25$ μια χαρα θα σου κανουν :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 35 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

αχιλλεα, παρε τυπου gel στα 20-25$ μια χαρα θα σου κανουν :winking:

Θα θελει και άλλο φορτιστη (για τζελ) αν του αδειασει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Θα θελει και άλλο φορτιστη (για τζελ) αν του αδειασει

αν το αφησει καιρο χωρις να το δουλεψει, την αφηνει για λιγες ωρες στον τοπικο ηλεκτρολογο να του τη φορτισει. παντα αυτο κανω :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Θα θελει και άλλο φορτιστη (για τζελ) αν του αδειασει

 

πριν 7 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

αν το αφησει καιρο χωρις να το δουλεψει, την αφηνει για λιγες ωρες στον τοπικο ηλεκτρολογο να του τη φορτισει. παντα αυτο κανω :biggrin:

 

Έχω φορτιστή με τον οποίο φόρτιζα και τη γνήσια τελευταία, επιτυχώς.

Από που καταλαβαίνω πως είναι τζελ και όχι απλή? Έχει κάποιο γράμμα ενδεικτικό? Κατά πάσα πιθανότητα θα παραγγείλω την GS στα 22 ευρώ γιατί με βολεύει το ΕΛΤΑ.

πριν 8 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

σκ@τ@ στη honda, καποιο λογο εχουν που το λενε ολοι :laugh:

ιδια μπαταρια για 1000αρι ss και παπακι innova.

Αυτό είναι καλό για το innova, σίγουρα :mB_kalo_e: 

Δεν επιτρέπεται να μιλάς έτσι για τη Honda πλέον :yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 8/5/2019 at 10:50 ΠΜ, το μέλος achilleasv έγραψε:

@innova 04 Γνωρίζεις πόσα CCA είναι η yuasa? Δεν αναφέρεται κάπου πάνω στην μπαταρία. Να πάρω κάποια με περισσότερα αν όχι τα ίδια και όχι λιγότερα.

120A.

Για πες και πως πάει μετα απο 4 χρόνια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι πλήρως λειτουργικό με τη gs ακόμα και μετά από καιρό ακινησίας παίρνει με την πρώτη! 

Γενικά καλή αγορά ήταν... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φαίνονται καλές οι gs ... εγω ειχα μικρή gs 4ah με υγρά σε 50αρι χωρίς μίζα ... 4+ χρονια κρατησε και ποτέ δεν την φόρτισα extra σε χωριστό φορτιστή (γιατί τότε δεν είχα) εκτός όταν κινούνταν με την μηχανή...απο χειμώνα έτυχε να μείνει σε ακινησία (χωρίς φόρτιση) και απο 2 μηνες ... οι άλλες κινέζικες κλειστες ή ανοιχτες πάνε περίπου 2 χρονια (αλλά είναι πολυ πιο φτηνές)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω βάλει την λιθίου, σχεδόν 2.5 χρόνια τώρα 100% ευχαριστημένος. Μου κάνει εντύπωση που δεν τα έχει παίξει ακόμα γιατί την έχω ξελιγώσει στις μιζιές 😛 .Έχει αρκετά πλεονεκτήματα, είναι πανάλαφρη σε σημείο που νόμιζα οτι μου έδωσαν ψεύτικη 😅, δίνει πολύ υψηλότερα ρεύματα εκκίνησης και φαίνεται αυτό στη μίζα που γυρνάει ποιο γρήγορα, έχει και τάση ηρεμίας 13.3 και πάνω αντι 12.4. Μειονέκτηματα, θέλει ειδικό φορτιστή, εγώ είχα πάρει ενα φτηνό noco, που έχει και παντέντα να αφήσεις τα καλώδια μόνιμα πάνω στη μπαταρία αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ φόρτιση. Βέβαια θέλει και λίγο προσοχη με τα κρύα, σε πολυημερη ανάπαυση το έβαζα με τη μανιβέλα μπροστά. Αχιλλέα στο δικό σου που είναι ψεκαστό και με τα θερμενόμενα grip ισως να θέλει το επόμενο μοντέλο της skyrich.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Εχω βάλει την λιθίου, σχεδόν 2.5 χρόνια τώρα 100% ευχαριστημένος.

Ποια εβαλες ? Δωσε κανα λινκ

ψηνω αυτη = https://www.skroutz.gr/s/26811767/BS-Mpataria-Motosykletas-Lithium-LiFePO4-BSLi-02-me-CHoritikotita-2Ah-kai-24Wh.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλήθεια, αν βάλουμε μια μπαταρία με περισσότερα Αmpere, πχ από 4.5Α σε 6Α κερδίζουμε κάτι το ουσιαστικό;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αλήθεια, αν βάλουμε μια μπαταρία με περισσότερα Αmpere, πχ από 4.5Α σε 6Α κερδίζουμε κάτι το ουσιαστικό;

 

Ναι.

Μεγαλύτερη ένταση εκκίνησης, πιο ξεκούραστη εργασία για την γεννήτρια, καλύτερη συμπεριφορά στα κρύα. Οσο περισσότερα Α, τόσο καλύτερα. Ειδικά στα αυτοκίνητα φαίνεται αμεσως η διαφορά. 

Βεβαια αυξάνει το βάρος της μπαταρίας.

Εννοείται οτι πρέπει να ταιριάζουν οι διαστασεις και η πολικότητα της μεγαλύτερης μπαταριας στην υπάρχουσα βάση της μοτό/ΙΧ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατάλαβα

Και τώρα μια ακόμα, ίσως βλακώδης ερώτηση, αλλά από ηλεκτρικά ακόμα το παλεύω να τα μάθω σωστά...η προηγούμενη και η τωρινή μπαταρία (GS GTZ7S) είναι 6Α. 

Για αυτό μπορεί και το μηχανάκι να σηκώσει 60/55W φώτα; Ενημερωτικά, με 35/35 βγαίνει από το εργοστάσιο. Η μίζα πάντως έδειξε μια κάποια παραπάνω σπιρτάδα, σε σχέση με την στάνταρ 4.5Α

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αλήθεια, αν βάλουμε μια μπαταρία με περισσότερα Αmpere, πχ από 4.5Α σε 6Α κερδίζουμε κάτι το ουσιαστικό;

 

Α είναι το σύμβολο του Αμπερ, που είναι μονάδα ηλεκτρικού ρεύματος. Ηλεκτρικό ρεύμα είναι ΠΟΣΟ φορτίο περνάει από μια διατομή καλωδίου ΔΙΑ σε ΠΟΣΗ ΩΡΑ. Αν Ι είναι το ρεύμα, Q είναι το φορτίο και t ο χρόνος, τότε I=Q/t

Αν όμως λύσουμε την τελευταία σχέση ως προς φορτίο, βγαίνει Q=I*t δλδ φορτίο=ρεύμα*ώρα.

Ετσι λοιπόν, στις μπαταρίες, χρησιμοποιούμε το σύμβολο Ah, που σημαίνει Αμπερώριο, και είναι μονάδα χωρητικότητας ηλεκτρικού φορτίου. Δλδ μια μπαταρία 1Ah, θεωρητικά, μπορεί να δίνει ρεύμα 1Α επί 1 ώρα μέχρι να αδειάσει τελείως ή 0.5Α επί 2 ώρες, κ.ο.κ.

Μια μπαταρία με περισσότερα Ah , θα κάνει ανάλογα παραπάνω ώρα να αδειάσει το φορτίο της όταν της βάζεις μια κατανάλωση. Π.χ. μια μπαταρία 6Ah θα κάνει 1.5 φορά τον χρόνο να αδειάσει που θα έκανε μια μπαταρία 4Ah, αν για απλοποιημένο παράδειγμα η 4Ah αρχίζει και γονατίζει μετά από 1 λεπτό μιζιάς, η 6 θα κάνει 1,5 λεπτά μιζιάς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

https://www.skroutz.gr/s/8415989/Skyrich-Mpataria-Motosykletas-LFP-9-me-CHoritikotita-1-6Ah.html

Οι BS είναι είναι ενα κλίκ ανώτερες απο τις skyrich

 

πριν 3 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ναι.

Μεγαλύτερη ένταση εκκίνησης, πιο ξεκούραστη εργασία για την γεννήτρια, καλύτερη συμπεριφορά στα κρύα. Οσο περισσότερα Α, τόσο καλύτερα. Ειδικά στα αυτοκίνητα φαίνεται αμεσως η διαφορά. 

Βεβαια αυξάνει το βάρος της μπαταρίας.

Εννοείται οτι πρέπει να ταιριάζουν οι διαστασεις και η πολικότητα της μεγαλύτερης μπαταριας στην υπάρχουσα βάση της μοτό/ΙΧ.

Καπου είχα διαβάσει παλιότερα οτι δεν πρέπει να βάζουμε μπαταρίες με περισσοτετα ah απο όσα του κατασκευαστή, γιατί θα καταφέρνουν να φορτίζονται σωστά απο το κύκλωμα φόρτισης της μοτοσυκλέτας. Οι λιθίου δίνουν λιγότερα ah αλλα περισσότερα ρευματα εκκίνησης (CCA)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανάλογα Τάσο και πόσα Ah μπορεί να δώσει η γεννήτρια. Γιατί αν βάλεις μια μπαταρία που ξεπερνά και τη γεννήτρια τότε δε θα είναι ποτέ φορτισμένη. Ένα ακραίο παράδειγμα: βάζεις 12V με 60ah στο παπί. Η γεννήτρια σου είναι σχεδιασμένη για 8ah. Θα αδειάσει η μπαταρία και θα φορτίζεται στα 8.... Πας σκραπ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς πλέον δεν αρκεί να είσαι απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να γνωρίζεις τα βασικά περί ηλεκτρισμού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είδαμε και τους απόφοιτους ΑΕΙ. Ασε, η κατάσταση είναι απελπιστική, και ουδείς καταλαβαίνει ότι ΑΥΤΗ η παιδεία που έχουμε, είναι το μεγαλύτερο κακό που μας έχει συμβεί.

Μια γενιά πολιτών, ανίκανων να σκεφτούν με αρχή-μέση-τέλος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάλι από ρεύματα ξέρω πως δεν κάνει να βάζουμε το πιρούνι στην πρίζα καθώς το κρατάμε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Είδαμε και τους απόφοιτους ΑΕΙ. Ασε, η κατάσταση είναι απελπιστική, και ουδείς καταλαβαίνει ότι ΑΥΤΗ η παιδεία που έχουμε, είναι το μεγαλύτερο κακό που μας έχει συμβεί.

Μια γενιά πολιτών, ανίκανων να σκεφτούν με αρχή-μέση-τέλος.

Ναι η γεννήτρια δε θα δώσει ah. Με συγχωρείτε κύριε. Συγγνώμη για το γρήγορο κείμενο που έγραψα αλλά ο χρόνος μου είναι περιορισμένος μιας και με κυνηγάει το επάγγελμα (ανίκανος βλέπεις) όσο για τα βασικά της ηλεκτρολογίας αλλάξτε κάνα τ10 γράψτε και δύο τύπους και όλα καλά... Ελάτε να κάνετε Μ.Τ. μετά. 

Στο θέμα μας, αυτό που ήθελα να πω με πολύ απλά λόγια είναι ότι μετά από κάποιο σημείο όσο μεγαλύτερη μπαταρία και να βάλεις δε θα είναι ποτέ φορτισμένη γιατί δε θα προλαβαίνει η γεννήτρια να τη φορτίσει. Καθίστε γράψτε το με φυσική αν θέλετε...

Πάντως με το που δείτε κάτι κακογραμμένο η λάθος πρώτοι είστε.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Ναι η γεννήτρια δε θα δώσει ah. Με συγχωρείτε κύριε. Συγγνώμη για το γρήγορο κείμενο που έγραψα αλλά ο χρόνος μου είναι περιορισμένος μιας και με κυνηγάει το επάγγελμα (ανίκανος βλέπεις) όσο για τα βασικά της ηλεκτρολογίας αλλάξτε κάνα τ10 γράψτε και δύο τύπους και όλα καλά... Ελάτε να κάνετε Μ.Τ. μετά. 

Στο θέμα μας, αυτό που ήθελα να πω με πολύ απλά λόγια είναι ότι μετά από κάποιο σημείο όσο μεγαλύτερη μπαταρία και να βάλεις δε θα είναι ποτέ φορτισμένη γιατί δε θα προλαβαίνει η γεννήτρια να τη φορτίσει. Καθίστε γράψτε το με φυσική αν θέλετε...

Πάντως με το που δείτε κάτι κακογραμμένο η λάθος πρώτοι είστε.

 

Δεν ειναι θεμα ονομάτων, και αυτά που γράφεις σαν φυσική περιγραφή, δεν ισχύουν. Δεν ''δίνουν οι πηγές ρεύμα Α'' έτσι γενικά και όπου πάνε. Οι καταναλώσεις (δλδ η αντίσταση) ορίζουν πόσα Α τρέχουν σε ένα κύκλωμα. Επίσης βασική δουλειά της γεννήτριας δεν είναι να φορτίζει μια μπαταρία, είναι να ισοφαρίζει τις καταναλώσεις του συστήματος ώστε η μπαταρία να μην εκφορτίζεται. Από την στιγμή που η μπαταρία είναι φορτισμένη και η γεννήτρια ισοφαρίζει τις καταναλώσεις (φώτα, ανάφλεξη, ηλεκτρονικά κ.ο.κ.) η μπαταρία παραμένει φορτισμένη. Δεν φορτίζεται ΚΑΘΕ φορά από την αρχή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...