Jump to content
Akron

Naked 300-400cc για πρώτη μηχανή

Recommended Posts

Καλησπέρα παίδες

Εδώ και μια δεκαετία που έχω το δίπλωμα, κινούμαι με παπάκια και σκούτερ μέχρι 125 κυβικά. Θέλω να κάνω την αναβάθμιση σε μηχανή κι έχω τσεκάρει διάφορα μοντέλα, οπότε είπα να ρωτήσω κι εσάς τους πιο ψαγμένους για τα φώτα σας. Πρώτο πράγμα που πρέπει να ληφθεί υπ'όψιν είναι ότι είχα δώσει εξετάσεις με 125άρι παπί και το δίπλωμα επεκτάθηκε σε Α2 χωρίς περαιτέρω μαθήματα και εξέταση, οπότε η εμπειρία μου με κανονική μηχανή είναι μηδενική.

Πάμε τώρα στο ζουμί. Τη μηχανή την θέλω κυρίως για μετακίνηση εντός Θεσσαλονίκης, οπότε σκέφτηκα ένα σχετικά μαζεμένο naked για να διατηρήσω μια σχετική ευελιξία και να διευκολύνω και την αλλαγή από το σκούτερ. Τα μπάτζετ θα είναι στα 5-6 χιλιάρικα γιατί θα ήθελα όσο γίνεται να αποφύγω τα μεταχειρισμένα. Έχω δει online τα Ζ300, Duke 390 και MT-03 από τις γνωστές μάρκες, αλλά έπεσε το μάτι μου και σε κάτι Daytona R310, Bajaj Dominar και άλλα τέτοια που, σαν άσχετος, δεν είχα ξανακούσει ποτέ μου. Οι τιμές των συγκεκριμένων είναι πολύ δελεαστικές, αλλά η αλήθεια είναι πως δυσκολεύομαι να τα εμπιστευτώ σε θέματα ποιότητας κατασκευής αλλά και εύρεσης ανταλλακτικών.

Οι πιο έμπειροι τι έχετε να προτείνετε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΕΓΩ, θα εψαχνα για κανα cb400sf ή bros ή cb1-400 σε αξιοπρεπη κατασταση.

Θα του μαζευα κ οτι μικροελλειψεις-φθορες-βλαβουλες θα ηθελε, κ θα ειχα μια πολυ πιο ενδιαφερουσα μοτο, με το ενα τριτο του μπατζετ σου.

Αμα ως αρχαριος το ριξω, να μην κλαιω τα χιλιαρικα.

Κι οταν θα ερθει η ωρα να το δωσω, να ερθω πανω-κατω στα λεφτα που εδωσα, οχι στο 1/3 λογω που πηρα καινουριο κ απαξιωθηκε με το που βγηκε απο την βιτρινα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα και φτηνα τα τετρακυλινδρα 20ετίας , αλλά για κάποιον που ξέρει τι αγόρασε και μπορεί να μαστορεύει ανετα.Ενας civilian με τέτοιο είναι το καλύτερο θύμα του λαμογιου συνεργειά.

Απο εμένα, μην πας σε 300ρι, θα το βαρεθείς γρήγορα. Προσπάθησε να πας στο άνω όριο του Α2, σε ένα μοντέλο που ειναι συγχρονο, αλλά έχει ήδη πάρει την περισσότερη απαξίωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Duke 200άρι ή Honda CBR 250R με ABS γιατί σαν τιμημένη ελληνική πόλη, η συμπρωτεύουσα έχει καταπληκτικούς δρόμους.

Σε καταπλήσσουν κάθε φορά δηλαδή.

 

Κ τα 2 θα τα αποκτήσεις σε λογικό κόστος, ακόμα κ το Duke δε βγάζει κάτι δύσκολο σαν πρόβλημα , είναι ωραία κ σύγχρονα σαν πρώτα μηχανάκια χωρίς να 

τρομάζουν με καλή οδηγική συμπεριφορά.

Λογικά το Duke θα έχει λίγο πιο ακριβά service αλλά κ σε μια χαζοπτώση λιγότερα πλαστικά να αντικαταστήσεις.

Απο την άλλη το CBR , με το fairing του , μια ιδέα παραπάνω κάλυψη θα την έχει.

 

Καλόβολτα, προσοχή μεγάλη με τους καθημερινούς κάφρους κ φόρα πάντα εξοπλισμό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφόσον έχεις τα χρήματα,αν θέλεις να τα δώσεις,εγώ θα έπαιρνα το mt03.Το θεωρώ υπεραξιόπιστο,χωρίς να έχω hands-on εμπειρία βέβαια,με πολύ γραμμικότητα στο πως μεταφράζονται τα 40κάτι άλογα στον δρόμο.Αλλιώς,αν θες κάτι λίγο πιο σβέλτο και παιχνιδιάρικο duke390.Δεν θεωρώ πως πρέπει να ασχοληθείς με άλλα,γιαπωνέζικα ή μη,μοντέλα.

Εννοείται,σαν πρώτη μηχανή,πως αξίζει και κάτι μεταχειρισμένο,αλλά είμαστε off topic και τα μοντέλα που είπε ο flying δεν οδηγούνται με α2.

πριν 30 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Καλα και φτηνα τα τετρακυλινδρα 20ετίας , αλλά για κάποιον που ξέρει τι αγόρασε και μπορεί να μαστορεύει ανετα.Ενας civilian με τέτοιο είναι το καλύτερο θύμα του λαμογιου συνεργειά.

Αν δεν είσαι και και στην ζωή σου ευκολόπιστος δύσκολα να σε κλέψει πολύ κάποιος μηχανικός.Πας,του λες συγκεκριμένα τι θέλεις να σου κάνει στο μηχανάκι,δεν δίνεις λεφτά,παίρνεις ό,τι ανταλλακτικό αλλαχθεί πίσω και συνεννοείσαι τιμή από πριν.Πόσο να σε κλέψει για μια αλλαγή λαδιών,μπουζί,ρύθμισμα βαλβίδων και φίλτρο αέρα.Αντιθέτως κιόλας,αυτές οι μηχανές σε ωθούν να ασχοληθείς,τουλάχιστον έτσι έγινε με εμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 43 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Αν δεν είσαι και και στην ζωή σου ευκολόπιστος δύσκολα να σε κλέψει πολύ κάποιος μηχανικός.Πας,του λες συγκεκριμένα τι θέλεις να σου κάνει στο μηχανάκι,δεν δίνεις λεφτά,παίρνεις ό,τι ανταλλακτικό αλλαχθεί πίσω και συνεννοείσαι τιμή από πριν.Πόσο να σε κλέψει για μια αλλαγή λαδιών,μπουζί,ρύθμισμα βαλβίδων και φίλτρο αέρα.Αντιθέτως κιόλας,αυτές οι μηχανές σε ωθούν να ασχοληθείς,τουλάχιστον έτσι έγινε με εμένα.

Και μ εμένα επίσης, αλλά ξερω ενα παιδί που όταν τον τελειώσει ο ένας συνεργειάς τον κάνει πάσα στον επόμενο. Και μια κοπέλα που καθε χρόνο δινει 350 για σερβις σε piaggio 50cc δίχρονο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οτι και να παρεις κοιτα να ειναι κοντα στο ανω οριο του α2 δηλαδη πανω απο 40 αλογα ,αυτο θα μικρυνει και το ευρος αναζητησης σου κανοντας την αναζητηση πιο ευκολη.

Τωρα εχοντας τετοιο μπατζετ δεν εχει νοημα να κοιτας τιποτα παλαιοτερο απο 10 ετη.Βεβαια το να παρεις καινουργιο ενω μιλαμε για α2 διπλωμα ισως ειναι λιγο κακη ιδεα διοτι αν θες πιο μετα να πας σε πιο πανω κατηγορια θα χασεις πολλα παραπανω λεφτα απο οτι αν πηγαινες σε ενα εστω ελαφρως μεταχειρισμενο.

Για μενα κοιτα μοτο απο 40-48 αλογα απο το χρονολογιας απο 2010 μεχρι 2017 (δεν ειναι τοσες πολλες ) βρες ποια σου αρεσει και γραψε εδω τις επιλογες σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Και μ εμένα επίσης, αλλά ξερω ενα παιδί που όταν τον τελειώσει ο ένας συνεργειάς τον κάνει πάσα στον επόμενο. Και μια κοπέλα που καθε χρόνο δινει 350 για σερβις σε piaggio 50cc δίχρονο.

Το χειρότερο δεν είναι τα λεφτά.Κάνεις μια έρευνα αγοράς,βρίσκεις τι σε συμφέρει καλύτερα και επιλέγεις.Το χειρότερο είναι να μην γίνεται η δουλειά ή να γίνεται λάθος.Δηλαδή να λέει ότι σου άλλαξε μπουζί και να μην σου έχει αλλάξει πχ,να λέει ότι σου ρύθμισε βαλβίδες και να μην το έκανε.Ή αντίστοιχα να σου βάζει παλιά υγρά φρένων κλπ κλπ.Οι ιστορίες είναι άπειρες,η καχυποψία μου επίσης και οι έντιμοι μηχανικοί θεωρώ πως είναι ελάχιστοι.

Αλλά και πάλι,ακόμα και ελάχιστα να πιάνουν τα χέρια σου,μπορεις να κάνεις ένα μεγάλο ποσοστό των σέρβις της μηχανής μόνος σου ή το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ρωτήσεις παντού για σωστούς μηχανικούς.Έχω φίλο που από Χαλάνδρι πηγαίνει Κορωπί για σέρβις,μαγκιά του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

ΕΓΩ, θα εψαχνα για κανα cb400sf ή bros ή cb1-400 σε αξιοπρεπη κατασταση.

Θα του μαζευα κ οτι μικροελλειψεις-φθορες-βλαβουλες θα ηθελε, κ θα ειχα μια πολυ πιο ενδιαφερουσα μοτο, με το ενα τριτο του μπατζετ σου.

Αμα ως αρχαριος το ριξω, να μην κλαιω τα χιλιαρικα.

Κι οταν θα ερθει η ωρα να το δωσω, να ερθω πανω-κατω στα λεφτα που εδωσα, οχι στο 1/3 λογω που πηρα καινουριο κ απαξιωθηκε με το που βγηκε απο την βιτρινα.

Λογικό το να μην πάρει καινούριο ως αρχάριος για τους γνωστούς χιλιοειπωμένους λόγους αλλά πλέον δεν αξίζει το 400αρι 20+ χρονών αν δεν ασχοληθείς ο ίδιος για να το μαζέψεις. Κυρίως με όλα τα "συλλεκτικά , άριστα . όσο-μιλάω-εγώ-εσείς-παραγγέλνετε !1!1!!1"που υπάρχουν στο car καταλήγεις να ξοδέψεις πολλά  περισσότερα από όσο αξίζουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παίδες Ευχαριστώ για όλες τις προτάσεις. Ψάχνοντας στο car βρήκα δύο φαινομενικά καλές περιπτώσεις. Δε ξέρω αν επιτρέπεται να ποστάρω λινκ, αλλά μιλάμε για Ζ300 και Cb500 του 15 και τα δυο, το Honda με πιο πολλά χιλιόμετρα. 

 

Αν πάω προς τα κει, μένει μόνο να κατασταλαξω σε κατηγορία/μέγεθος. Ειμαι 1,85... λέτε το 300αρι να πέσει μικρό;

Τροποποιήθηκε από τον Akron

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως ηρθες

Βαλε λινκ κανονικα απ'οτι σου αρεσει για να προχωρησει και η κουβεντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Απο εμένα, μην πας σε 300ρι, θα το βαρεθείς γρήγορα. Προσπάθησε να πας στο άνω όριο του Α2, σε ένα μοντέλο που ειναι συγχρονο, αλλά έχει ήδη πάρει την περισσότερη απαξίωση.

Να πω κάτι πάνω σε αυτό μόνο γιατί όντως ισχύει και το έχουμε βιώσει όλοι απλά για αποκατάσταση της τιμής των 300αριών και μόνο, δεν είναι λίγα αυτά ως μηχανές αλλά εμείς ως οδηγοί - αναβάτες τους. Δηλαδή μην νομίζει κανείς πως έχει τερματίσει τις δυνατότητες κανενός 300αριού γιατί γελάνε και τα τσιμέντα κι αυτό το λέω πρώτα για τον εαυτό μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος Akron έγραψε:

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22184883/

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/18400029/

 

Αυτά τα δύο είδα με μια πρώτη ματιά.

Και τα δυο θα σου κανουν μια χαρα τη δουλεια σου. Το Ζ πιο "μουρικο" το CB πιο πρακτικο (μεγαλυτερο μοτερ, ανετη σελα για συνεπιβατη, μπαγκαζιερα). Δεν ειναι καποιο πιο σωστη επιλογη απο το αλλο, ο,τι σου κανει εσενα κλικ. Νομιζω παντως πως ειναι πολυ καλη επιλογη το ελαφρως μεταχειρισμενο, οπως αυτα που κοιτας.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρε καινουργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμενο,και μακρυά απο χρεπια 20-25ετίας,γιατι θα σου φευγουν τα λεφτα σαν να ειναι τρυπια η τσεπη σου.Σου μιλαω εκ πειρας.Εχω παθει και εχω μαθει,Και οτι παρεις να εχει οπωσδηποτε ABS.     ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.Και σ αυτο εκ πειρας ομιλών.:yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλο το naked αλλα ριξε και μια ματια στο CB500X που εχει πιο ορθια θεση οδηγησης μηπως και σου διαφευγει σαν μοντελο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Να πω κάτι πάνω σε αυτό μόνο γιατί όντως ισχύει και το έχουμε βιώσει όλοι απλά για αποκατάσταση της τιμής των 300αριών και μόνο, δεν είναι λίγα αυτά ως μηχανές αλλά εμείς ως οδηγοί - αναβάτες τους. Δηλαδή μην νομίζει κανείς πως έχει τερματίσει τις δυνατότητες κανενός 300αριού γιατί γελάνε και τα τσιμέντα κι αυτό το λέω πρώτα για τον εαυτό μου.

Μα δεν αλλάζουμε μηχανές επειδή χιλιοστριψαμε τα 300αρια. Όπως στρίβει το 300αρι στρίβει και το 600αρι,απλά το 600αρι είναι πολυεργαλειο, που προσφέρει πολλά περισσότερα από την πρακτικότητα, το παιχνίδι και την οικονομία του μικρού. M2c

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Akron έγραψε:

Παίδες Ευχαριστώ για όλες τις προτάσεις. Ψάχνοντας στο car βρήκα δύο φαινομενικά καλές περιπτώσεις. Δε ξέρω αν επιτρέπεται να ποστάρω λινκ, αλλά μιλάμε για Ζ300 και Cb500 του 15 και τα δυο, το Honda με πιο πολλά χιλιόμετρα. 

 

Αν πάω προς τα κει, μένει μόνο να κατασταλαξω σε κατηγορία/μέγεθος. Ειμαι 1,85... λέτε το 300αρι να πέσει μικρό;

νομιζω το cb500χ ειναι ιδανικο για σενα και για τη πολη και για να πας και κανα ταξιδακι εχει και abs για μενα προχωρα το χωρις σκεψη

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

ΕΓΩ, θα εψαχνα για κανα cb400sf ή bros ή cb1-400 σε αξιοπρεπη κατασταση.

Θα του μαζευα κ οτι μικροελλειψεις-φθορες-βλαβουλες θα ηθελε, κ θα ειχα μια πολυ πιο ενδιαφερουσα μοτο, με το ενα τριτο του μπατζετ σου.

Αμα ως αρχαριος το ριξω, να μην κλαιω τα χιλιαρικα.

Κι οταν θα ερθει η ωρα να το δωσω, να ερθω πανω-κατω στα λεφτα που εδωσα, οχι στο 1/3 λογω που πηρα καινουριο κ απαξιωθηκε με το που βγηκε απο την βιτρινα.

συμφωνώ και προσθέτω,

έτσι θα προσαρμοστείς εύκολα σε μια κατηγορία που μάλλον δεν θα μείνεις για πολύ καιρό, άρα θα σου μείνει το ρευστό για να μπορέσεις να πάρεις κάτι πιο ολοκληρωμένο σαν μηχανή.

άσε που θα αναγκαστείς να μάθεις και μηχανολογικά γεγονός που θα σε ωφελήσει γενικότερα αν ασχολείσαι με μηχανές

Τροποποιήθηκε από τον hornet65

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να κάνω μια ερώτηση; Αν το παιδί δεν έχει χώρο για να κάνει τις δικές του επισκευές, αν δεν έχει και δεν μπορεί να αγοράσει ένα σετ με απαραίτητα εργαλεία ή αν στο τέλος τέλος δεν έχει καν τον χρόνο για κάτι τέτοιο (δε μιλάω καν να έχει την όρεξη να μάθει, ή την "κλίση") πώς δε θα του γίνει βάσανο όλο αυτό;

Καταλαβαίνω μεν την πρόταση και γιατί το λέτε, αλλά να συνυπολογίζουμε και το ενδεχόμενο στατους της ζωής του καθενός

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Να κάνω μια ερώτηση; Αν το παιδί δεν έχει χώρο για να κάνει τις δικές του επισκευές, αν δεν έχει και δεν μπορεί να αγοράσει ένα σετ με απαραίτητα εργαλεία ή αν στο τέλος τέλος δεν έχει καν τον χρόνο για κάτι τέτοιο (δε μιλάω καν να έχει την όρεξη να μάθει, ή την "κλίση") πώς δε θα του γίνει βάσανο όλο αυτό;

Καταλαβαίνω μεν την πρόταση και γιατί το λέτε, αλλά να συνυπολογίζουμε και το ενδεχόμενο στατους της ζωής του καθενός

 

Σωστή και εύστοχη παρατήρηση φίλε μου, καθώς ισχύουν πρακτικά όλα όσα υπέθεσες. Ούτε δικό μου γκαράζ έχω (χώρος για να μην είναι εκτεθιμένη η μηχανή υπάρχει, αλλά όχι για κάτι παραπάνω), ούτε χρόνο και εμπειρία να γίνω ερασιτέχνης μηχανικός. Γι' αυτό κατευθυνόμουν προς κάτι καινούριο ή έστω πολύ ελαφρά μεταχειρισμένο όπως ανέφερα στο πρώτο ποστ.

 

Στην τελική, η μηχανή μπορεί να είναι απολαυστική σαν χόμπι και παιχνίδι, αλλά είναι και εργαλείο και ένα εργαλείο πρέπει να είναι αξιόπιστο. Ιδανικά, πέραν των προγραμματισμένων σέρβις και αλλαγών ελαστικών/λαδιών κλπ, παραπάνω χρόνο δε θα ήθελα να μου τρώει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρε αυτο που  γουσταρεις και σ αρεσει... 

Και εγω προτείνω  να δεις το cb500x. 

Μην κοιτας τοσο παλια μηχανακια οπως το cb 400 κλπ. 

Καλα,  τιμια μηχανακια αλλα να παρεις το 2019  μηχανη 20ετιας με 5-6χερια διαφορετικα ιδιοκτητών  ειναι ρισκο. 

Τα ιδια λεγαμε και για το tdm πριν λιγεσ μερες αν θυμαμαι καλα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 26 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Να κάνω μια ερώτηση; Αν το παιδί δεν έχει χώρο για να κάνει τις δικές του επισκευές, αν δεν έχει και δεν μπορεί να αγοράσει ένα σετ με απαραίτητα εργαλεία ή αν στο τέλος τέλος δεν έχει καν τον χρόνο για κάτι τέτοιο (δε μιλάω καν να έχει την όρεξη να μάθει, ή την "κλίση") πώς δε θα του γίνει βάσανο όλο αυτό;

Καταλαβαίνω μεν την πρόταση και γιατί το λέτε, αλλά να συνυπολογίζουμε και το ενδεχόμενο στατους της ζωής του καθενός

 

καμία αντίρρηση

ο καθένας όμως απαντάει με βάση την δική του συλλογιστική και τις εμπειρίες, φυσικά δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε και καλό είναι να βοηθάμε τον συνομιλητή μας στο να καταλήξει σε αυτό που επιθυμεί περισσότερο.

Άρα I rest my case

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Να πω κάτι πάνω σε αυτό μόνο γιατί όντως ισχύει και το έχουμε βιώσει όλοι απλά για αποκατάσταση της τιμής των 300αριών και μόνο, δεν είναι λίγα αυτά ως μηχανές αλλά εμείς ως οδηγοί - αναβάτες τους. Δηλαδή μην νομίζει κανείς πως έχει τερματίσει τις δυνατότητες κανενός 300αριού γιατί γελάνε και τα τσιμέντα κι αυτό το λέω πρώτα για τον εαυτό μου.

Αν βρεθείς να ανοιγεις το γκάζι και επαναλαμβανόμενα να μην καλυτπει τις προσδοκίες σου(είτε αίσθησης είτε πρακτικές, πχ. προσπέραση), έχει τερματιστεί το μηχανάκι. 

Το αν το τερματίζεις στις στροφές δε λέει κάτι. Και αγωνιζόμενος να είσαι, ο Rossi μπορεί να το στρίψει κι άλλο. Και ο Rossi να είσαι, ένα θεωρητικό ρομπότ που οδηγάει τέλεια, πάλι θα το στρίψει καλυτερα.

Το κατά πόσο μπορείς να εξαντλήσεις τα όρια της φυσικής δεν είναι παράγοντας για το αν σε καλύπτει ή όχι. Το αν σε καλύπτει στο μυαλό σου είναι ο μοναδικός παράγοντας και εκεί αντικειμενικά οτιδήποτε μέχρι 300 κυβικά, για τον περισσότερο κοσμο θα γίνει λίγο κάποια στιγμή. Εξαιρούνται παπιοσκουτερ, χωμάτινα και άλλα μηχανάκια ειδικών χρήσεων.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έγραψες για Bajaj Dominar 400.... το οδήγησα πρόσφατα σε test ride.....

Πραγματικά πιστεύω πως είναι ΟΤΙ πιο χάλι κυκλοφορεί αυτή την στιγμή σε αυτά τα κυβικά / λεφτά.

Φρένα ?? Παίζεις με την τύχη σου ! 

Σασμάν? Μέτριο κιβώτιο ΧΑΛΙΑ συμπλέκτης

Κινητήρας? Έβγαζε λίιιιιγο ψυχή 500 στροφές πριν το κόφτης και αυτά με 2αρα-3η... Που πραγματικά έλεγες ... μόνο αυτό έχει ??? Κροκάναγε από όλες τις πλευρές ο κινητήρας ακόμη και στο ρελαντί!

2 χιλιάρικα να μου το έδιναν καινούργιο δεν το έπαιρνα.

 

2 Θετικά μόνο .... έχει μια σχετικά άνετα σέλα και θέση οδήγησης, έχει και αυτό το τσιτσιβρικι ( ένδειξη στάθμης παραφλού ) που είναι απλά βολικό και θα ήθελα να το έχουν περισσότερα μοντέλα .

Τροποποιήθηκε από τον BlackDiamond

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...