kostas kossyfas 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2018 καλησπερα.ειμαι κατοχος ενος Ζ750 δευτερης γενιας και αντιμετωπιζω το εξης προβλημα.ο κινητηρας δεν φορτωνει μεχρι το πληρες ευρος στροφων που μπορει.πιο συγκεκριμενα 1η με 3η ταχυτητα μεχρι 10000σαλ ενω με 4η εως 8000.στις δε 5η και 6η δεν μπορει να ανεβασει στροφες παρα κραταει σταθερες τις στροφες της 4ης.αποτελεσμα να εχω τελικη 170-180χιλ και περιπου 4000 στροφες πριν το κοκκινο.στο συνεργειο μου ειπαν τρομπα βενζινης.εκανα πληρη καθαρισμο εσωτερικα της τρομπας,αλλαξα και το φιλτρακι που εχει χωρις αποτελεσμα.τελικα ειναι τρομπα βενζινης;αν ειναι αξιζει aftermarket της kemso;σας ευχαριστω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.154 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2018 Πιθανότατα τρόμπα είναι. Παίζουν διάφορες πατέντες στο θέμα τρόμπας. Ακόμα και απο αυτοκίνητα. Αναζητάτε κάποια με την κατάλληλη παροχή σε καύσιμο. Πολλά συνεργεία έχουν τέτοιες λύσεις. Ό,τι επιλέξεις τελικά, γράψ' το κι εδώ να έχουμε εικόνα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas kossyfas 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2018 καλησπερα και παλι.μετα απο την αλλαγη τρομπας τα πραγματα ειναι τα ιδια για να μην πω χειροτερα.παιζει καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι;υπαρχει περιπτωση να ειναι μπεκ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.685 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2018 Το μοτέρ σου έχει συμπίεση ή είναι λιωμένο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas kossyfas 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2018 Το μοτερ εχει συμπιεση.γενικως με εξαιρεση αυτο το προβλημα η μηχανη ειναι σαν καινουργια και με πολυ λιγα χιλιομετρα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.685 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2018 Την μέτρησες ή το υποθέτεις; το έχεις από καινούργιο ή το πήρες από γνωστό για να γνωρίζεις τα χλμ; Εν πάση περίπτωση, έλεγξε tps, καθάρισε μπεκ, κοίτα τον συγχρονισμό των πεταλούδων, μπουζι κλπ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 5.912 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2018 πριν 19 ώρες, το μέλος kostas kossyfas έγραψε: Το μοτερ εχει συμπιεση.γενικως με εξαιρεση αυτο το προβλημα η μηχανη ειναι σαν καινουργια και με πολυ λιγα χιλιομετρα τα χιλιομετρα στα Ζ750 ειναι σα τις παρθενες στο λυκειο, υπαρχουν οντως καποια αλλα ειναι σχεδων απιθανο να τυχει σε εσενα (ο ιδιοκτητης δυσκολα θα το πουλησει) η αντλια βενζινης στα Ζ750 επισης μια πολυ πονεμενη ιστορια. συνηθως η μετεχειρη ειναι τα ιδια χαλια με την ηδη υπαρχουσα η ο μηχανικος δεν αλλαζει τιποτα και τσεπωνει τα 150$ (εχω δει να συμβαινουν και τα 2 πολλες φορες). η λυση ειναι μια, "παρακαμπτεις" την αντλια με εξωτερικο φιλτρο (εδω θες γνωστη μηχανικο, η φιλο που γνωριζει και εχει ορεξη να ασχοληθει). θα βρεις αναλυτικο θεμα πχ στο kawasaki bikers 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas kossyfas 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 καλησπερα.μετα απο ογκομετρηση ειδαμε οτι η τρομπα βενζινης ειναι μια χαρα.εχει κανεις καμια αλλη ιδεα για το τι μπορει να παιζει; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.685 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 Βρε αγόρι συμπίεση μέτρησες; σε ρώτησα και την άλλη φορά και δεν απάντησες αν μέτρησες ή αν υποθέτεις ότι είναι καλή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 5.912 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2019 μπουζι? πιπες μπουζι? (ενα αλλο γνωστο προβλημα ειναι καποιο απο τα 2 η και τα 2). Ζ750 ειναι οχι ειναι οχι ducati 1198? ακομα δε βρηκε ο μηχανικος τι εχει? δε το πας αλλου καλυτερα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2019 Την 22/12/2018 at 6:56 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε: η αντλια βενζινης στα Ζ750 επισης μια πολυ πονεμενη ιστορια. συνηθως η μετεχειρη ειναι τα ιδια χαλια με την ηδη υπαρχουσα η ο μηχανικος δεν αλλαζει τιποτα και τσεπωνει τα 150$ (εχω δει να συμβαινουν και τα 2 πολλες φορες). Την 30/11/2018 at 11:11 ΜΜ, το μέλος ksino1100 έγραψε: Πιθανότατα τρόμπα είναι. Οπως τα λενε τα παιδια,εχει τυχει σε φιλο,ακριβως τα ιδια συμπτωματα με σενα. Το παει για αλλαγη τρομπας μετα απο απροθυμια να ανεβασει στροφες,πληρωνει για αλλαγη καινουργιας τρομπας αρκετα χρηματα,ωστε να μην μπλεξει με μεταχειρισμενη αμφιβολου ποιοτητας...γυρω στα 400 αν δεν κανω λαθος και οταν παει να παρει το μηχνακι πισω ζηταει και την παλια τρομπα ,η οποια φυσικα δεν υπηρχε πουθενα γιατι δεν την ειχε αλλαξει....του ειχε αλλαξει απλα το φιλτρο. Δεν λεω οτι συμβαινει το ιδιο στην περιπτωση σου,απλα καλο ειναι να τα υπολογιζεις ολα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas kossyfas 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2019 καλησπερα σας.επιτελους καλα νεα.το θεμα λυθηκε.δινω 1,000,000 ευρω σε οποιον μου πει τι σχεση εχει ο συναγερμος με το προβλημα που ειχα.... περα απο την πλακα το προβλημα ηταν οτι ειχε τοποθετηθει ακουσον ακουσον, η πλακετα του συναγερμου μεσα στο φιλτροκουτι με αποτελεσμα να μην μπορει να τραβηξει αερα ο κινητηρας.κουλο και ομως αληθινο.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.391 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2019 πριν 1 λεπτό, το μέλος kostas kossyfas έγραψε: καλησπερα σας.επιτελους καλα νεα.το θεμα λυθηκε.δινω 1,000,000 ευρω σε οποιον μου πει τι σχεση εχει ο συναγερμος με το προβλημα που ειχα.... Φιλε μηπως εχει τοποθετηθει η πλακετα του συναγερμου μεσα στο φιλτροκουτι, με αποτελεσμα να μην μπορει να τραβηξει αερα ο κινητηρας; ΙΒΑΝ στελνω σε πμ. 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.154 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2019 Ειλικρινά δε πιστεύω τέτοιο σενάριο Υποπτεύομαι πως είχε ενεργοποιηθεί το immobilizer του συναγερμού ταυτόχρονα με το immo της Kawasaki και προκαλούσε δυσλειτουργίες σε ανάφλεξη κλπ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2019 πριν 24 λεπτά, το μέλος kostas kossyfas έγραψε: το προβλημα ηταν οτι ειχε τοποθετηθει ακουσον ακουσον, η πλακετα του συναγερμου μεσα στο φιλτροκουτι με αποτελεσμα να μην μπορει να τραβηξει αερα ο κινητηρας.κουλο και ομως αληθινο.... Το ειδες με τα ματια σου αυτο? Μου φαινεται πολυ κουλο οντως.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.391 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2019 Λαμογια, θετε να μου φατε το χαρτι, ε; 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeorStrat 5.481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2019 Πολλα εχω ακουσει...πολυ λιγοτερα εχω δει Δεν αμφισβητω κανεναν απλα δεν εχω τυφλη εμπιστοσυνη σε κανενα μαστορι,αν δεις το παραδειγμα με το Z του φιλου μου πιο πανω θα καταλαβεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες