Jump to content
omo

Εξυπηρέτηση μοτομάγαζων

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

Δεν σχολιάζω και πολύ συχνά εδώ αλλά θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη της κοινότητας για ένα θέμα.

Είστε ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση, κυρίως στο θέμα της ευγένειας, από τους υπαλλήλους των "μεγάλων" καταστημάτων για μοτοπράγματα της Αθήνας?

Δε θέλω να πω ονόματα καταστημάτων ακόμα, αλλά στα μαγαζιά από τα οποία έχω πάρει πολλά πράγματα τους τελευταίους 8 μήνες, ως νέος οδηγός μηχανής, η κατάσταση είναι στα όρια του απαράδεκτου. Δεν έχω πάρει ένα και δύο πράγματα, μιλάμε για μπουφάν καλοκαιρινό, θερινό, γάντια καλοκαιρινά, θερινά, αδιάβροχο, μποτάκια καλοκαιρινά, θερινά, κουκούλες, μπαγκαζιέρα, πέταλο, κλειδαριές, γυναικείο μπουφάν και κράνος, πάρα πολλά πράγματα και γενικά πολλές επισκέψεις αναλογικά με τους 8 μήνες που είμαι ενδιαφερόμενος στο είδος.

Υπήρχαν και εξαιρέσεις αλλά τις περισσότερες φορές που πήγα οι υπάλληλοι κάνουν σα να βαριούνται τη ζωή τους, ούτε ένα καλωσόρισμα με χαμόγελο, τους λες να δοκιμάσω κάτι και κάνουν λες και τους είπες να λύσουν κανά κύβο ρούμπικ, μιλάνε με τις ενδοεπικοινωνίες με ύφος χιλίων καρδιναλίων, πολλές φορές αγενώς ΚΑΙ μεταξύ τους.

Τελευταίο περιστατικό την προηγούμενη βδομάδα. Πάω και λέω "γεια σας, θέλω να δω το τάδε, να δω πως είναι για να το πάρω άμα είναι, και να δω πως ενώνεται με το άλλο τάδε προϊόν". Υπάλληλος: μόλις είδε ότι κάτι έπαιζε με τη διαθεσιμότητα των νουμέρων του ενός προϊόντων, λέει "γιατί θέλετε το τάδε?". Μα το Θεό, ήθελα να του ρίξω μπουνιά στη μάπα εκείνη τη στιγμή, αλλά δεν είμαι ζώον, οπότε του είπα ευγενικά "γιατί αυτό με βολεύει". Πάει πάνω να το φέρει, κατεβαίνει μετά από 12 λεπτά (τα μέτρησα γιατί το ίδιο έχει ξαναγίνει στο ίδιο μαγαζί) και λέει κοφτά "δεν το έχουμε τελικά, κάτι παίζει με την ανανέωση του site και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων". Ούτε συγγνώμη, ούτε απολογητικό ύφος, ούτε τίποτα. 

Λοιπόν, έχω πολλά χόμπυ, το οποία έρχονται με τα αντίστοιχα εξειδικευμένα καταστήματα τους. Σε κανένα δεν έχω δει τέτοια αντιμετώπιση, ούτε φυσικά σε συνηθισμένα μαγαζιά με ρούχα, παπούτσια κλπ κλπ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων το αποδίδω απλά στο ότι είναι άχρηστοι ως πωλητές. Δεν μπορώ να το καταλάβω ρε παιδιά και ειλικρινά θα ήθελα τις μαρτυρίες σας από δικές σας εμπειρίες, ειδικά από άτομα εδώ μέσα που τα επισκέφτονται επί χρόνια. Ίσως φταίει το "μεγάλο κατάστημα" και να είναι έτσι η λογική τους, γιατί σε ένα μαγαζάκι που είναι μια τρύπα ουσιαστικά, κάπου στη Νέα Ιωνία, δε θυμάμαι όνομα, η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή τις 2-3 φορές που έχω πάει.

Μοιράζομαι άλλο ένα ελεεινό περιστατικό και περιμένω μετά τα σχόλιά σας. Πάμε με ένα φίλο σε ένα κατάστημα για να δούμε κάτι σαμάρια που θα έπαιρνε αυτός για το scooter. Πάμε πάνω να τα δούμε με τον υπάλληλο. Βλέπουμε κανά δυό με το ζόρι και λέει ο φίλος μου, αν γίνεται, να πάμε να το δούμε πως κουμπώνει στο scooter του που ήταν απ' έξω. Προφανώς γίνεται κάτι τέτοιο και είναι standard practice οπότε δεν είπε όχι ο υπάλληλος, αλλά είπε το εξής αμίμητο: "άμα πρόκειται να το πάρεις να φέρω κατευθείαν ένα καινούριο και όχι το δείγμα, για να μην ξανανεβαίνω πάνω".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δίκιο έχεις, αλλά σκέψου οτι δουλεύουν 13ωρα, 6ημερα και παίρνουν 600 ευρώ. Μερικοί τα παίρνουν και κάθε μήνα!

 

Δεν τους δικαιολογώ, απλά περιγράφω την πιθανή αιτία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά στο ελληνικό εμπόριο, δεν υπάρχει επαγγελματισμός.

Εγώ πηγαίνω στον ίδιο μηχανικό εδώ και 10 χρόνια, για τη μηχανή μου και το scooter, του έχω αφήσει ουκ ολίγα λεφτά, και τις προάλλες ξενέρωσα τόσο πολύ με την πάρτη του, που δεν γουστάρω ούτε απ'έξω να περάσω.

Είχα θέμα με την μπαταρία, και όταν τον ρώτησα πόσο την έχει, μου λέει 50€. "Ακριβά την δίνεις", του λέω φιλικά και γυρνά με υφάκι όλο ειρωνία και μου λέει "γιατί πόσο την βρίσκεις, 45€;"

Βρε αλήτη, 20€ την βρίσκω, και διαπιστωμένα δουλεύει μια χαρά, αλλά να μου την λες οτι και καλά ψάχνομαι για το 5ευρω όταν σου έχω σκάσει χιλιάρικα, ε άντε και γ@@σου βλάκα...

Η ειρωνία είναι, οτι την μέτρησε με πολύμετρο την μπαταρία, και ήταν μια χαρά. Έλα ντε όμως, που όταν την ξαναείδα εγώ, είχα λασκάρει η βίδα και δεν έκαναν καλή επαφή τα καλώδια.....

πριν 55 λεπτά, το μέλος enterprise-psi έγραψε:

Δίκιο έχεις, αλλά σκέψου οτι δουλεύουν 13ωρα, 6ημερα και παίρνουν 600 ευρώ. Μερικοί τα παίρνουν και κάθε μήνα!

Αν κάποιος σου φαιρόταν άσχημα, τον ρώταγες γιατί, και σου απάνταγε το παραπάνω, θα σε κάλυπτε; Θα έλεγες "Α εντάξει ΟΚ...."

Δεν είναι δικαιολογία, το τι μισθό παίρνει ο καθένας. Αν δεν σε ικανοποιεί ο μισθός σου, το πρόβλημα το έχεις με το αφεντικό, όχι με τον πελάτη.

Τροποποιήθηκε από τον sorath

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από όλους όσους έχω πάει, να ξεχωρίσω ένα ανταλλακτικάδικο στη Σαλονίκη που ο άνθρωπος είναι πραγματικά εξυπηρετικός, του άλλαξα ένα πράγμα 3 φορές και δεν είπε τίποτα. Εγώ στη θέση του θα με διαολόστελνα :tooth:

Επίσης άλλο μαγαζί μεγάλο και αντιπροσωπεία, πήρα κράνος στην ίδια τιμή που θα το έπαιρνα από Αγγλία και ήταν και 3 μηνών κατασκευή, φρεσκότατο.

Αυτούς τους 2 έχω ξεχωρίσει. Οι άλλοι ούτε κρύο ούτε ζέστη, μάλλον αδιάφοροι.

 

Από πλευράς συνεργείων τι να πω; Μάλλον τα εξειδικευμένα είναι πτυχιούχοι πυρηνικής συνεργατζικής, καθώς χρεώνουν ότι θέλουν. Συνεργείο αυτοκινήτων μου κατέβασε μπροστινό σύστημα στο φορτηγάκι, έβγαλε ψυγεία, άλλαξε τσιμούχες στροφάλου και το έκανε και ένα σέρβις με 250 ευρώ. Άλλαξα σε πυρηνικό συνεργατζή μπουζιά και λάδια στο cbf και μου πήρε 50 εργασία... Ένα κατοστάρικο εργασία για αλλαγή λαδιών και σέρβις μπροστινού (ρουλεμάν λαιμού και λάδια πιρουνιού). Οπότε ότι μπορώ μόνος μου.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος sorath έγραψε:

Είχα θέμα με την μπαταρία, και όταν τον ρώτησα πόσο την έχει, μου λέει 50€. "Ακριβά την δίνεις", του λέω φιλικά και γυρνά με υφάκι όλο ειρωνία και μου λέει "γιατί πόσο την βρίσκεις, 45€;"

 

Άντε, ένεκα καλής συνεργασίας ας βγάλει 10€ από μια μπαταρία, ή 3 ευρώ από ένα φίλτρο. Άμα όμως σου κοπανάει σαβούρα που τυχαίνει να τη βρήκε φτηνότερα, στην τιμή του καλού, τότε κακώς που δεν του το είπες. Τουλάχιστον να εκτιμάει ο άλλος τα λεφτά που του αφήνεις.

Έχω αρχίσει να επικαιροποιώ τα εργαλεία ώστε να κάνω κάποια βασικά πράγματα μόνος μου. Τώρα, βαλβίδες στο cbf δεν θα πιάσω, αλλά τακάκια θα αλλάξω για παράδειγμα. Για όσους έχουν άνεση χώρου νομίζω είναι μία λύση για να κρατηθούν κάποια έξοδα χαμηλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ένα θα σας πω, 75 ευρώ για ρύθμιση βαλβίδων στο xt. Πήγαν να μου πέσουν τα μαλλιά. 

Σε όσα μαγαζιά έχω πάει βέβαια η συναναστροφη με τους υπαλλήλους είναι τουλάχιστον τυπική. Με εξαίρεση μικρά καταστήματα (δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο στην Νέα Ιωνία αλλά έχω κι εγώ πολύ καλή εμπειρία από εκεί) που όλοι είναι ευγενέστατοι. Μεγάλο κατάστημα που σχεδόν πάντα τα παιδιά είναι εξυπηρετικοτατα(ελάχιστες μεμονωμένες περιπτώσεις αγνοούνται προφανώς, όλοι έχουμε κακές μέρες) είναι η μοτοκινηση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπόψιν, βασικό μάθημα των πωλήσεων: Η συμπεριφορά φέρνει συμπεριφορά. Ισχύει ΚΑΙ στις δύο κατευθύνσεις, και από πελάτη προς υπάλληλο, και από υπάλληλο προς πελάτη.

Άμα σε ότι μαγαζί πάμε, μας κακοφέρονται, μπας και πρέπει να ψαχτούμε λίγο και προς καθρέπτη μεριά; ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ σαν κανόνας, και δεν αποτελεί για κανέναν στην συζήτηση μομφή αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Για να μην γράφω κατεβατά, μην φορτώνετε χαρακτηριστικά του Έλληνα πάνω σε συγκεκριμένα επαγγέλματα. Επίσης, τα μεγάλα μοτομάγαζα ΔΕΝ απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε χομπίστες διότι πολύ απλά στην Ελλάδα η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι χόμπι για τον περισσότερο κόσμο. Υπάρχουν μαγαζιά που οι άνθρωποι είναι και ευγενέστατοι και σωστά ενημερωμένοι. Το μυστικό κρύβεται στα λόγια του @FlyingInADream.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εε οι μηχανικοί και οι ταξιτζηδες 2-3 κακά χαρακτηριστικά τα έχουν. Ή εγώ πετυχαίνω την μειοψηφία των τρελών. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά ισχύει ότι σε μοτομάγαζα παίζει περισσότερο ο "άνθρωπος της πιάτσας" αν μπορώ να γίνω αντιληπτός στο τι ακριβώς εννοώ.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πολλοί σωστοί επαγγελματίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Ένα θα σας πω, 75 ευρώ για ρύθμιση βαλβίδων στο xt. Πήγαν να μου πέσουν τα μαλλιά. 

 

Καλησπέρα παιδιά.

Και ποια θεωρείται λογική τιμή για μια τέτοια εργασία στο XT?

Πάντως σε μεγάλο ποσοστό η αντιμετώπιση στα μοτομάγαζα είναι απαράδεκτη και χαρακτηρίζεται απο αδιαφορία και ενόχληση προς τον πελάτη. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αγορά εξοπλισμού, ανταλλακτικών, αναλώσιμων κλπ η κατάσταση στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον δεν είναι τόσο χάλια όσο περιγράφουν τα παιδιά από Αθήνα.

Εγώ κατέληξα στο ότι θα αγοράζω από αυτόν που μου αρέσουν τα μούτρα του και η συμπεριφορά του και όχι από τον πιο φθηνό.
Αν η διαφορά στην τιμή από το νετ είναι εξωφρενική, τότε και  μόνο τότε. αγορά από νετ, διαφορετικά είμαι πάντα πρόθυμος να πληρώσω και κάτι παραπάνω σε αυτόν που ξέρω, εκτιμώ και εμπιστεύομαι.

Αν είσαι σκ@τας, δεν πίνω μπύρα στο μαγαζί σου, δεν αγοράζω ψωμί από εσένα, δεν αγοράζω κράνος κλπ και φυσικά δεν σου φέρνω το μηχανάκι να μου να το φτιάξεις ακόμα και αν λένε πως είσαι ο καλύτερος στην πόλη.

Αυτά ισχύουν για όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών.

Βέβαια μη μπερδευόμαστε κολλητοί δεν θα γίνουμε με κανέναν!
Μια αμοιβαία καλή, ευγενική και πάνω απ' όλα τίμια συμπεριφορά είναι το ζητούμενο.

Στην τελική και υπάλληλοι υπήρξαμε και ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά ποτέ δεν ήμασταν αγενείς ακόμα και όταν ήμασταν απλήρωτοι για πολλούς μήνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω απο τη μερια μου, ειμαι σχεδον... "χομπιστας"  αγοραστης ειδων μοτο και εχω γυρισει- ψωνισει απο τα περισσοτερα γνωστα μαγαζια της αττικης καθως αλλαζω- επεκτείνω τον εξολισμο μου συχνα. Αγενη συμπεριφορα αντιμετωπισα σε ενα μονο και φυσικα δεν ξαναπηγα. Υπαρχουν πολλα μοτομαγαζα στην Αττικη που εχουν εξαιρετικη εξυπηρετηση. 

 
Αυτο που με ενοχλει συχνα σαν χομπιστα,  ειναι η αγνοια που εχουν οι περισσοτεροι πωλητες για τα προϊόντα που πουλανε. Με χαλαει που δεν εχουν ιδεα πχ τι ειναι το kevlar, το αραμιδιο ή το pekev. Με ενοχλει που δεν ξερουν τη διαφορα της cordura 750d  απο την cordura 500d. Απογοητευομαι οταν δεν ξερει το χρονο που κανει για να φουσκωσει το γιλεκο-αεροσακος(το οποιο κοστιζει 400++ ευρω) και ο οποιος ειναι ενα απο τα βασικα χαρακτηριστικα συγκρισης με τον ανταγωνισμο. Η να μην ξερει εαν η αδιαβροχοποιηση ειναι στο μπουφαν η στην επενδυση.
 Ισως ζηταω πολλα απο ανθρωπους που παιρνουν λιγα χρηματα για πολλες ωρες δουλειας και στους οποιους απευθυνεται το κοινο που απευθυνεται, αλλα το αφηνω στο τραπεζι σαν προβληματισμο. 
 
Εν τελει,  ας γνωριζουν 5 βασικα πραγματα τουλαχιστον οι ιδιοκτητες, γιατι το "παρε ρεβιτ εξκαλιπουρ, τα ρεβιτ ειναι καλα και δεν χαλανε"  δεν αρκει για με πεισει... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος mike_4 έγραψε:

Αυτο που με ενοχλει συχνα σαν χομπιστα,  ειναι η αγνοια που εχουν οι περισσοτεροι πωλητες για τα προϊόντα που πουλανε.

 Ισως ζηταω πολλα απο ανθρωπους που παιρνουν λιγα χρηματα για πολλες ωρες δουλειας και στους οποιους απευθυνεται το κοινο που απευθυνεται, αλλα το αφηνω στο τραπεζι σαν προβληματισμο. 

   Κοίτα,  δεν φταίει ο υπάλληλος αλλά ο μαγαζάτορας. Υποθέτω πως κάθε ένας που προσλαμβάνει κάποιον άνθρωπο στην δουλειά του τον περνάει πρώτα από μια συνέντευξη, του εξηγεί πως θέλει να συμπεριφέρεται μέσα στο μαγαζί του, τι απαιτήσεις έχει από αυτόν κοκ. Όταν όμως έχεις απαιτήσεις ως αφεντικό, θα πρέπει να πληρώσεις κιόλας. Μάλλον λοιπόν έχουν ψυχολογήσει έτσι την αγορά ώστε να κρίνουν πως δεν χρειάζεται ούτε εξειδίκευση άρα ούτε και υψηλοί μισθοί παρά μόνο άτομα να διεκπεραιώνουν τα βασικά με τους πελάτες. Να σου πω την αλήθεια εγώ τους καταλαβαίνω ως έναν βαθμό. Όταν οι 90/100 θα σου ζητήσουν ένα κράνος ίσα ίσα να γλιτώσουν την κλήση κι από τους 10 "χομπίστες" που μένουν, οι 6-7 θα σε δουν ως δοκιμαστήριο προκειμένου να το παραγγείλουν απ έξω, ε καταλαβαίνεις πως δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η όλη φάση. Γενικότερα είναι μια κατάσταση στην οποία όλοι έχουν τα δίκια τους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά....

Εδώ πουλούν καινούριες μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα και τους πιάνεις αδιάβαστους....

Στον εξοπλισμό περιμένουμε να έχουν "διαβάσει"?

 

Πρώτα το αφεντικό ευθύνεται imho. Και δεν ειναι θέμα κρίσης και μειωμένων πωλήσεων αλλά νοοτροπίας. Και με τις παχιές αγελάδες, πάλι τα ίδια έκαναν....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα χα γραψει κ εγω παλαιοτερα.

δε νομιζω να εχει αλλαξει κατι μεχρι κ σημερα.

τραγικα πραματα

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

   Κοίτα,  δεν φταίει ο υπάλληλος αλλά ο μαγαζάτορας. Υποθέτω πως κάθε ένας που προσλαμβάνει κάποιον άνθρωπο στην δουλειά του τον περνάει πρώτα από μια συνέντευξη, του εξηγεί πως θέλει να συμπεριφέρεται μέσα στο μαγαζί του, τι απαιτήσεις έχει από αυτόν κοκ. Όταν όμως έχεις απαιτήσεις ως αφεντικό, θα πρέπει να πληρώσεις κιόλας. Μάλλον λοιπόν έχουν ψυχολογήσει έτσι την αγορά ώστε να κρίνουν πως δεν χρειάζεται ούτε εξειδίκευση άρα ούτε και υψηλοί μισθοί παρά μόνο άτομα να διεκπεραιώνουν τα βασικά με τους πελάτες. Να σου πω την αλήθεια εγώ τους καταλαβαίνω ως έναν βαθμό. Όταν οι 90/100 θα σου ζητήσουν ένα κράνος ίσα ίσα να γλιτώσουν την κλήση κι από τους 10 "χομπίστες" που μένουν, οι 6-7 θα σε δουν ως δοκιμαστήριο προκειμένου να το παραγγείλουν απ έξω, ε καταλαβαίνεις πως δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η όλη φάση. Γενικότερα είναι μια κατάσταση στην οποία όλοι έχουν τα δίκια τους.

 

Και γω προς τα εκει καταληγω,  γι αυτο και το "και στους οποιους απευθυνεται το κοινο που απευθυνεται". 

Δεν ξερω με αλλα λογια εαν η προσληψη (και κατα συνεπεια η αυξημενη αμοιβη) ενος "αετου"  πωλητη, που ξερει τι πουλαει και εχει καλη γνωση του  τεχνικου εξοπλισμου, θα εκτιμηθει απο τη συγκεκριμενη πελατεια τοσο, ωστε να "αποσβεσει"  στον επιχειρηματια το αυξημενο κοστος απασχολησης του "αετου". 

Και εαν αυτο γινει, μηπως θα σταματησω εγω σαν "χομπιστας" να ψαχνω και να διαβαζω; Οχι, καθως αυτη ειναι η μιση χαρα του "χομπι" στην τελικη.  Γιατρε μου ειμαι καλα; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Mic έγραψε:

Καλησπέρα παιδιά.

Και ποια θεωρείται λογική τιμή για μια τέτοια εργασία στο XT?

Πάντως σε μεγάλο ποσοστό η αντιμετώπιση στα μοτομάγαζα είναι απαράδεκτη και χαρακτηρίζεται απο αδιαφορία και ενόχληση προς τον πελάτη. 

 

Την γνωρίζεις την διαδικασία; θεωρώ πως ένας έμπειρος μηχανικός την κάνει σε 15 λεπτά, οπότε υπολόγισε πόσο θεωρώ και μια νορμαλ τιμή 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μαλλον δεν εχετε παει σε μοτομαγαζο της επαρχιας ελατε μια βολτα απο γιαννενα να δειτε τι παιζει , ειναι λες και οι τυποι προσπαθουν επιτηδες να σε κανουν να μην ψωνισεις απο αυτους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 20/11/2018 at 1:31 ΠΜ, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Την γνωρίζεις την διαδικασία; θεωρώ πως ένας έμπειρος μηχανικός την κάνει σε 15 λεπτά, οπότε υπολόγισε πόσο θεωρώ και μια νορμαλ τιμή 

Την γνωρίζω την διαδικασία. Εύκολη στο συγκεκριμένο μηχανάκι ,συμφωνώ. Αλλά και σαν πελάτες πρέπει να συνυπολογίζουμε οτι το κάθε συνεργείο έχει και έξοδα τα οποία πρέπει να καλύψει για να συνεχίσει να λειτουργεί και να ρυθμίζει βαλβίδες ή ότι άλλο. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και τυχάρπαστοι που θέλουν να σε κοροιδέψουν. Το αντίθετο.

Επειδή έχω δουλέψει και ο ιδιος πολύ πάνω στα μηχανάκια που στα 25 χρόνια ενασχόλησής μου είχα/έχω, συχνά-πυκνά κατα την διάρκεια μιας εργασίας,βγαίνουν και απρόοπτα που τρώνε πάρα πολύ χρόνο.

Τεσπα ,σόρυ για το οφ-τόπικ και ευχαριστώ για την κουβέντα.

  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος Mic έγραψε:

Την γνωρίζω την διαδικασία. Εύκολη στο συγκεκριμένο μηχανάκι ,συμφωνώ. Αλλά και σαν πελάτες πρέπει να συνυπολογίζουμε οτι το κάθε συνεργείο έχει και έξοδα τα οποία πρέπει να καλύψει για να συνεχίσει να λειτουργεί και να ρυθμίζει βαλβίδες ή ότι άλλο. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και τυχάρπαστοι που θέλουν να σε κοροιδέψουν. Το αντίθετο.

Επειδή έχω δουλέψει και ο ιδιος πολύ πάνω στα μηχανάκια που στα 25 χρόνια ενασχόλησής μου είχα/έχω, συχνά-πυκνά κατα την διάρκεια μιας εργασίας,βγαίνουν και απρόοπτα που τρώνε πάρα πολύ χρόνο.

Τεσπα ,σόρυ για το οφ-τόπικ και ευχαριστώ για την κουβέντα.

  

Το καταλαβαίνω ότι έχουν έξοδα αλλά με τέτοιες τιμές περισσότερο κακό κάνουν στην επιχείρηση τους παρά καλό. Τώρα που μου πήρε 75 ευρώ μια φορά δεν θα ξαναπατήσω ενώ αν μου έπαιρνε 30-40 θα τον ξανά επέλεγα. 

Δεν θέλω να την μεγαλώσω την κουβέντα, γιατί έχεις δίκιο είμαστε off topic, καλή συνέχεια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...