Jump to content
Peiraiwths

BMW R 1250 RS ΜΥ2019

Recommended Posts

Image-1.jpg
 

 

" Το RS φόρεσε επίσης το νέο μεγαλύτερο και ισχυρότερο boxer κινητήρα, ο οποίος, πέρα από τις βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με την μονάδα που αντικαθιστά, προσφέρει στη μοτοσυκλέτα των Βαυαρών, μειωμένους εκπεμπόμενους ρύπους αλλά και χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης.

Ειδοποιός διαφορά μεταξύ του απερχόμενου και του νέου RS είναι φυσικά το φέρινγκ που παρουσιάζεται πλήρως ανασχεδιασμένο. Τα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα που χαρακτήριζαν την μοτοσυκλέτα πριν έχουν αντικατασταθεί από άλλα εντελώς νέας σχεδίασης, ενώ η σχεδίαση του φέρινγκ και των πλαϊνών πλαστικών του προσθέτει επιπλέον δυναμισμό στη σχεδίαση του R 1250 RS. Οι προβολείς είναι πλέον LED, όχι όμως και τα φώτα ημέρας με την επιλογή LED και για αυτά να ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

«Εντός» του φέρινγκ, από τη θέση του αναβάτη, δεσπόζει η νέα στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT με διαγώνιο στις 6,5 ίντσες που ήρθε για να αντικαταστήσει την προηγούμενο πίνακα πληροφοριών. Η συνδεσιμότητα με το smartphone σας είναι πλέον εφικτή, μέσω Bluetooth.

Ο ανανεωμένος και μεγαλύτερος σε χωρητικότητα boxer κινητήρας (1.254 κ.εκ. έναντι 1.170 κ.εκ.) φέρει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής ShiftCam για πιο μεστή απόδοση σε όλη το φάσμα λειτουργίας, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου  (περίπου 4% σε σχέση με πριν) αλλά και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η ισχύς του ανέρχεται στους 136 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. (+ 11 ίπποι σε σχέση με πριν) και η ροπή αγγίζει πλέον στα 14,58 κιλά στις 6.250 σ.α.λ. Η BMW αναφέρει χαρακτηριστικά πως η ροπή παραμένει πάνω από 10 κιλά μεταξύ 2.000-8.250 σ.α.λ. "

 

https://www.bikeit.gr/new-models/bmw/17479-nea-montela-2019-bmw-r1250rs-2019-eicma?fbclid=IwAR23NU8-tqj2tJH9dr7V03iNxjGYXIKMa43CVfdqVs3L0khLEoNlmxgkiSs

 

 

 

Στην επομενη φωτογραφια που θα βγαλω μαζι του, θα μαι ξαπλα στην ασφαλτο! Μπραβο στους γερμανους για το καλυτερο VFR που εχει βγει ποτε μεχρι να αποδειχτει οτι δεν ειναι! :laugh:

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 34 λεπτά, το μέλος Peiraiwths έγραψε:

Μπραβο στους γερμανους για το καλυτερο VFR που εχει βγει ποτε μεχρι να αποδειχτει οτι δεν ειναι! :laugh:

Ντρέπομαι για λογαριασμό σου. Πάρε το πληκτρολόγιο και βάλτου φωτιά. Τέτοια σειρά γραμμάτων να μην ξαναγράψει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ντρέπομαι για λογαριασμό σου. Πάρε το πληκτρολόγιο και βάλτου φωτιά. Τέτοια σειρά γραμμάτων να μην ξαναγράψει.

Μεχρι κι εγω, συμφωνω 100%:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω ντρεπομαι που ειναι γερμανικο αλλα τι κανουμε...εν κινηση μοιαζει με ιαπωνικο. Αργα η γρηγορα θα το προκυνησουν ολοι οι φανατικοι χονταιοι!. 

Δεν μπορω να πιστεψω οτι γραφω τετοια πραγματα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι άμα έχεις 4 βαθμούς μυωπία, μοιάζει με ιαπωνικό τύπου Bandit 1200.

Αφαιρετικά, που λένε οι λογοτέχνες.

Ούτε με 14 βαθμούς μυωπία, μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ ή άλλου ναρκωτικού, δεν μοιάζει με VFR φυσικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονο απο κοντα βγαζω συμπερασμα οχι απο φωτο κ επισης το rs ειναι στην κατηγορια του vfr ενω στα χαρτια φαινεται αρκετα καλυτερο του! Αν διαβαζει ο Μουρικης ας κανει ενα συγκριτικο με το καλο οταν ερθει η ωρα. 

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για ποιό VFR μιλάς ακριβώς; Δεν βλέπω καμία κοινή κατηγορία.

Επίσης σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση ένα δικύλινδρο διαμήκες μπόξερ δεν είναι καλύτερο από V4. Από κανά τρακτέρ ή ντεσεβώ, μπορεί.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Sport touring με boxer μοτέρ αποτελεί ύβρη προς την κατηγορία. Δεν λέω πως θα είναι άσχημο στην οδήγηση αλλά προσωπικά νιώθω πως με κοροϊδεύουν όταν στην ίδια πρόταση υπάρχουν οι λέξεις sport και boxer. Δεν έχω οδηγήσει το rs από επιλογή, ούτε πρόκειται να το οδηγήσω ποτέ. Έχω οδηγήσει όμως το GS το απλό. Δεν παίζει λοιπόν να μπορούσα να συνυπάρξω με αυτό το μοτέρ φορεμένο σε sport κατά τα άλλα κατασκευή. Δηλαδή πραγματικά, σου κάνουν πλάκα όλα τα on/off παντού και πάντα. Ίσως είμαι εγώ ο κολλημένος αλλά τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας τα έχω διαφορετικά στο μυαλό μου.

 

ΥΓ: Αν είναι το 1200rs sport touring τότε το 1290 sd gt τι είναι; ( εκτός από άσχημο :wub: )

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ντρέπομαι για λογαριασμό σου. Πάρε το πληκτρολόγιο και βάλτου φωτιά. Τέτοια σειρά γραμμάτων να μην ξαναγράψει.

Πες του τα του παλιο κιαρατα :thumbsdown:

πριν 14 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

   Sport touring με boxer μοτέρ αποτελεί ύβρη προς την κατηγορία. Δεν λέω πως θα είναι άσχημο στην οδήγηση αλλά προσωπικά νιώθω πως με κοροϊδεύουν όταν στην ίδια πρόταση υπάρχουν οι λέξεις sport και boxer.

Ε ρε φιλε @Peiraiwths εχει δικιο εδω ο Τζωνης!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καθαρά εμφανισιακά πάντως, εμένα μ' αρέσει......:peep:

 

πριν 19 ώρες, το μέλος Peiraiwths έγραψε:

Image-1.jpg
 

 

Στην επομενη φωτογραφια που θα βγαλω μαζι του, θα μαι ξαπλα στην ασφαλτο! Μπραβο στους γερμανους για το καλυτερο VFR που εχει βγει ποτε μεχρι να αποδειχτει οτι δεν ειναι! :laugh:

 

Τον τελευταίο καιρό, δεν καταλαβαίνω γρι :crazy: απ' αυτά που γράφει αυτό το παλουκάρι απ' τον Περαία........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ΚωσταςΤ αντε να τα κανουμε παλι νιανια...οπως τα ειπαμε στο fb.

 

Sprint 1050 gt 3κυλινδρο χαρακτηριζεται απο την εταιρεια ST

VFR 1200 V4κυλινδρο χαρακτηριζεται απο την εταιρεια ST

1200/1250rs  οπως ειπες 2κυλινδρο χαρακτηριζεται απο την εταιρεια ST 

 

TΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ???  Δηλαδη μονο το VFR ειναι αυθεντικο κ οι αλλοι ιμιτασιον?

Στην Πεντελη οταν σου ελεγα να το παρεις στο γυρισμο εκανες τον δυσκολο κ απλα το πηγες με 1η 40μετρα πιο κατω.Φυσικα αυτο το εκανες γιατι δεν ηθελες να καβαλησεις γερμανο αλλα βλεπεις πως αλλαζουν τα πραγματα που πλεον καιγεσαι να οδηγησεις το SS? 

 

Για τον χαρακτηρα της συγκεκριμενης μηχανης ο μποξερ ειναι πολυ καλος με γεματη αποδοση παντου εν αντιθεση με το 4κυλινδρο ΧR που αρκετοι χαρακτηρισαν την αποδοση του στις χαμηλομεσαιες αναιμικη η τελος παντων περιμεναν κατι περισσοτερο.

 

Επισης αποψεις του τυπου "Δεν έχω οδηγήσει το rs από επιλογή, ούτε πρόκειται να το οδηγήσω ποτέ " αλλα εχω γνωμη απο το gs ουτε καν τις λαμβανω υποψιν. Με λιγα λογια δεν θα ριξω τα μουτρα μου γιατι θελω να κυκλοφορω με ψηλα το κεφαλι.

 

Τελειωνοντας να σας πω οτι ξαφνικα δεν εγινα γερμανοφιλος αλλα για το συγκεκριμενο μοντελο λεω ΝΑΙ!

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 52 λεπτά, το μέλος Peiraiwths έγραψε:

Επισης αποψεις του τυπου "Δεν έχω οδηγήσει το rs από επιλογή, ούτε πρόκειται να το οδηγήσω ποτέ " αλλα εχω γνωμη απο το gs ουτε καν τις λαμβανω υποψιν. Με λιγα λογια δεν θα ριξω τα μουτρα μου γιατι θελω να κυκλοφορω με ψηλα το κεφαλι.

Μα κι εγώ επειδή θέλω να κυκλοφορώ με το κεφάλι ψηλά δεν οδήγησα το RS. Θα εκτιμούσα πάντως να μας ενημερώσεις για τις διαφορές ανάμεσα στους δύο μπόξερ για να καταλάβουμε κι εμείς που δεν το έχουμε οδηγήσει ( το RS ντε, το διαφορετικό ) τι εκρήξεις αδρεναλίνης χάνουμε. 

 

ΥΓ: Παρακάτω δύο βίντεο από το "αναιμικό στα χαμηλά 1000άρη ON/OFF XR" και το δυνατό 1200άρη SPORT TOURING. 

 

ΥΓ1: << TΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ??? >> Τι σημασία έχουν οι κύλινδροι -και μάλιστα ο μπόξερ -σε μια sport υποτίθεται κατασκευή. Το διαβάσαμε κι αυτό. Και μετά σε ενόχλησε το ότι δεν έχω οδηγήσει σε test ride το rs όταν έχω 60κ+ χιλιόμετρα με μπόξερ κι άλλα 40κ με K1300 και ως εκ τούτου είμαι σε θέση να συγκρίνω άμεσα το πόσο ST είναι ως κινητήρες οι μεν και οι δε. Δεν ξέρω τι μηχανή οδηγείς και βρίσκεις απόλαυση στον μπόξερ αλλά καλό θα ήταν να χαλαρώσεις λίγο και να είσαι πιο ευγενικός σε αυτά που γράφεις. 

ΥΓ2: Είναι επιλογή να μην τρέχω στα test ride δεξιά και αριστερά για να οδηγήσω μηχανές που ποτέ δεν πρόκειται να κοιτάξω ή να δώσω έστω και ένα ευρώ γι αυτές. 

 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορεί να μην ταιριάζει ένας μπόξερ σε sport touring αλλά το RS σε ποια κατηγορία εντάσσεται; Νομίζω αυτή είναι η ένσταση του Πειραιώτη.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η σειρά RS της BMW (100RS, 1100RS, 1200RS) δεν ξεκίνησε και βασίστηκε στους μπόξερ; Θέλω να πω ότι έχτισε ένα προϊόν βασισμένο σε αυτόν τον κινητήρα, δεν πιστεύω θα το άλλαζε στην πορεία. Πχ αν δεν ταίριαζε τόσο στο χαρακτήρα του μοντέλου, θα άλλαζε ποτέ τον μπόξερ του GS με άλλου τύπου κινητήρα; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοτοσυκλέτα street είναι η απάντηση.

Sport Touring είναι κάτι πιο συγκεκριμένο, που ΔΕΝ είναι το συγκεκριμένο.

 

Επίσης, λίγη βασικη λογική: το vfr είναι sport touring , αλλά το sport touring δεν είναι vfr. Δλδ Α=>Β δεν εγγυάται και ότι B=>A

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 45 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δλδ Α=>Β δεν εγγυάται και ότι B=>A

τι εγγυαται ομως δεν μας λες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος ktm power έγραψε:

Αυτο ηθελα να ακουσω

Τωρα που θα σ'  αρχισει στα "δεν ακουσες τιποτα, μπας και εννοεις διαβασες;"  θα σου πω εγω..........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος Peiraiwths έγραψε:

@ΚωσταςΤ αντε να τα κανουμε παλι νιανια...οπως τα ειπαμε στο fb.

 

 

Στην Πεντελη οταν σου ελεγα να το παρεις στο γυρισμο εκανες τον δυσκολο κ απλα το πηγες με 1η 40μετρα πιο κατω.Φυσικα αυτο το εκανες γιατι δεν ηθελες να καβαλησεις γερμανο αλλα βλεπεις πως αλλαζουν τα πραγματα που πλεον καιγεσαι να οδηγησεις το SS? Αλλο φρυδια κι αλλο @@δια. Τι μου συγκρινεις τωρα εσυ.

Και ΝΑι με το ζορι το πηρα επειδη εκανες σαν τρελος να την παρω. Σιγα μην ειχα και πρεμουρα να οπδηγησω γερμανο Και σου εκανα και την τιμη κιολας και μιλας για παραδεισο και κολαση! 

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...