Jump to content
Pavlos_X

WRF450

Recommended Posts

καλησπερα στην ομαδα.

Εχω καποια ερωτηματα για το συγκεκριμενο μηχανακι (wrf450).

Ποιο μοντελο αξιζει να παρω απο 2004 μεχρι το 2007? Παιζουν ρολο οι αλλαγες στα μοντελα σε χρηση motard στον δρομο?

αξιζει να παρω καποιο για παραδειγμα 2004 motard ετοιμο οπως το θελω? η να παρω ενα πιο καινουργιο και να το μετατρεψω εγω?

Ποιο ειναι το κοστος συντηρησης και τι πρεπει να προσεχω ιδιαιτερα ωστε να κρατησει οσο γινεται?(διοτι δεν ειχα στην κατοχη μου ποτε ''ξερο'')

Ευχαριστω πολυ :thumbsup:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θα εστιασω οχι στο μοντελο αλλα στη χρηση, τα μεγαλα μονοκυλινδρα που εχουν αρκετη δυναμη στο χωμα δεν μπορεις να τα πηγαινεις τερμα συνεχεια, στην ασφαλτο ομως η κατασταση αλλαζει, εκει μπορεις να το πηγαινεις συνεχεια τερμα, αυτο σαν αποτελεσμα εχει να ειναι πιο δυσκολο να βρεις σωστο-μη λιωμενο motard σε σχεση με ενα enduro.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για αρχη ρωτα αν μπορεις να παρεις δανειο στο ονομα σου και τι ποσο

 μετα σκεφτεσαι ποιο wrf θα παρεις.:biggrin:

 

αν εισαι αρκετα ανετος οικονομικα παρε οποιο γουσταρεις, τα περισσοτερα ειναι βαρελι διχως πατο (εκτος απο πολυυυ λιγες εξαιρεσεις), αν οχι κοιτα για κανενα αλλο μοτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

για αρχη ρωτα αν μπορεις να παρεις δανειο στο ονομα σου και τι ποσο

 μετα σκεφτεσαι ποιο wrf θα παρεις.:biggrin:

 

αν εισαι αρκετα ανετος οικονομικα παρε οποιο γουσταρεις, τα περισσοτερα ειναι βαρελι διχως πατο (εκτος απο πολυυυ λιγες εξαιρεσεις), αν οχι κοιτα για κανενα αλλο μοτο.

Αυτο ειναι που λενε οτι τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους...

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα υπερβολες ειναι αυτα αμα βρεις κομπλε μηχανακι μετα δεν ειναι τοσο τραγικη η συντηρηση του.
Απλα ως καθαρο θελει κατι παραπανω απο το συνηθισμενο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και κατι ακομα παιδια εχω βρει ενα wrf και ο ανθρωπος λεει πως προηγουμενος ιδιοκτητης παρεδωσε τα χαρτια. Για να βγαλω χαρτια παλι στο μηχανακι εγω πια ειναι η διαδικασια και τα εξοδα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν παρέδωσε πινακίδα για να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας/προσωρινή ακινησία οκ τα παίρνεις πίσω.

Εάν παρέδωσε πινακίδες κτλ για πάντα δεν μπορείς να του βγάλεις καινούργια.

 

Κάνε πάντως μια καλή ψαχτική πριν το πάρεις, μην περιμένεις απαντήσεις από εδώ ή άλλου, βρες μόνος σου ότι πιο πολύ μπορείς γιατί δεν μπορείς να βασίζεσαι στην απάντηση του ενός και του άλλου που μόνο θεωρητικά ξέρουν κάτι για το όποιο μηχανάκι.

Γενικά κι αόριστα έχει καλή φήμη το wr450f, φυσικά με την ανάλογη προσοχή στην συντήρηση, δεν είναι ΧΤ600 ή παπάκι ούτε στην συντήρηση και ούτε μπορεί να κάνει ότι αυτά.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φανταζομαι επειδη το wrf και το exc 525 είναι τα πιο κλασσικα καθαροαιμα που θεωρουνται οκ για χρηση στο δρομο, μιας και δε θελουν τοσο τραγικη συντηρηση και εχουν κυκλοφορησει αρκετα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως καθαροαιμα Enduro σιγουρα πλεονεκτουν στο χαμηλοτερο βαρος και στην μεγαλυτερη αισθηση καυλαντας, χανουν ομως στην καθημερινη χρηση, κουραζουν, οποιος εχει κανει τετοια μετατροπη μπορει να καταλαβει αυτο που θελω να πω, οι διαφορες ενος enduro με ενα motard δεν ειναι μονο τα ζαντολαστιχα και οι αναρτησεις, θα πω το πιο απλο στα enduro το γραναζι βιδωνει απευθειας πανω στη ζαντα σε μια μηχανη που προοριζεται για χρηση δρομου υπαρχει γραναζιερα με σινεμπλοκ, αυτο εχει ως αποτελεσμα να εχει μια πιο μαλακη συμπεριφορα στις αλλαγες ταχυτητων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχει να κάνει τόσο με το θέμα του παιδιού, αλλά πλέον οι μάρκες προσφέρουν κέντρα με σινεμπλόκ για μετατροπή σε μοτάρντ. Φυσικά έχουν και το ανάλογο κόστος.

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η γνώμη μου είναι πως ότι εντουράδικο βλέπεις μοτάρντ κατα πάσα πιθανότητα θα είναι χιλιοσκισμένο. Πώς και δεν κοιτάς για κανένα drz που βγαίνει και μοταρντ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν εχει καμια σχεση το drz με το wrf.
Βασικα κανενα πολιτικο μοταρντ δεν εχει σχεση.
Ακομα και το ccm 404 που ειναι ο,τι πιο ελαφρυ παιζει απο πολιτικα μοταρντ ειναι κατα γενικη ομολογια "βαριδι" μπροστα του.
Το fun factor ειναι απλα αλλου σε αυτα τα μηχανακια.

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 20/10/2018 at 10:34 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αυτο ειναι που λενε οτι τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους...

εν μερη ναι.

στην ουσια αν το παρεις καινουριο η σε καλη κατασταση και ξερεις τι ειναι αυτο που εχεις και πως να το συντηρησεις, δεν εχεις να φοβηθεις πολλα.

αν το παρεις μετεχειρο χωρις να γνωριζεις τιποτα γυρω απο αυτο και δε το ελεγξεις σε γνωστη μηχανικο, θα πληρωνεις για καιρο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...