Jump to content
ChrisM

Αλλαγη τακακια σε Innova i

Recommended Posts

250 χιλιομετρα με τα καινουργια τακακια και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την αποδοση. Τα εβγαλα να τα δω σημερα και παρατηρισα οτι το τακακι παταει κυριως με τις ακρες του στον δισκο (οχι πανω και κατω ακρες, αλλα δεξια και αριστερα) η μερια προς το κεντρο του τροχου ηταν περισσοτερο φαγωμενη απο την μερια που ειναι προς την στεφανη της ζαντας. το ενδιαμεσο σχεδον απατητο. ειχα παρατηρήσει οτι ζεσταίνονταν περισσοτερο απο πριν η δισκοπλακα. τα ετρυψα με ψιλο γυαλοχαρτο λιγο καθαρισα ξανα δαγκανα εμβολα κτλπ αλλαξα και υγρα φρενων που ηταν πολυ καιρο μεσα λογικα και με μια πρωτη βολτα 2 τετραγώνων σαν να βελτιωθηκε ελαχιστα το προβλημα αλλα σε καμια σχεση δεν δουλευουν οπως με τα προηγουμενα τακακια. τα τακακια π εβγαλα ηταν τα γνησια της nissin και ηθελαν απο καιρο πριν αλλαγμα καθως ειχε μεινει ουτε μισο χιλιοστο υλικου πανω τους, παρολα αυτα ηταν εντελώς ομοιομορφα φαγωμένα γιαυτο μ κανει εντυπωση το ολο θεμα  . στην θεση τους μπηκαν τακακια της ferodo. καμια ιδεα τι μπορει να παιζει ?

   

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος ChrisM έγραψε:

τα τακακια π εβγαλα ηταν τα γνησια της nissin και ηθελαν απο καιρο πριν αλλαγμα καθως ειχε μεινει ουτε μισο χιλιοστο υλικου πανω τους,   

Τι μοτο ? παπι ιννοβα οπως γραφει στο προφιλ ?

Ποσα χλμ ειχαν ?

Πόσα χρόνια ηταν απανω ?

Γιαρι δεν αλλαξες υγρα ΜΑΖΙ με την αλλαγη τακακια, αλλά το εκανες υστερα ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τι μοτο ? παπι ιννοβα οπως γραφει στο προφιλ ?

Ποσα χλμ ειχαν ?

Πόσα χρόνια ηταν απανω ?

Γιαρι δεν αλλαξες υγρα ΜΑΖΙ με την αλλαγη τακακια, αλλά το εκανες υστερα ?

ναι innova injection.

δεν ξερω μεταχειρο το πηρα.

ειχε βαλει λιγα υγρα ο μηχανικος οταν το ειχα παει για αλλη δουλεια γιατι ηταν κατω απο το minimum και πολυ σκουρα. αλλα ακομη κ ετσι επιαναν πολυ καλα τα φρενα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ChrisM έγραψε:

ναι innova injection.

δεν ξερω μεταχειρο το πηρα.

ειχε βαλει λιγα υγρα ο μηχανικος οταν το ειχα παει για αλλη δουλεια γιατι ηταν κατω απο το minimum και πολυ σκουρα. αλλα ακομη κ ετσι επιαναν πολυ καλα τα φρενα. 

πολυ πιθανο να εχει κανει λιγο νυχι ο δισκος, πραγμα φυσιολογικο. (βαλε μας 1-2 φωτό)

Με τα νεα τακακια, οι ακρες τους ''βρισκουν'' το νυχι = δεν παταει σωστα σε ολη την επιφανεια του δισκου = δεν εχεις πέδηση σωστη. Και ζεσταινεται πιο ευκολα εως ότου πατησουν = φυσιολογικο αν το παχος του δισκου ειναι εντος ορίων 3.5 mm = θελει μετρημα με μικρομετρο

Μετα απο 250 χλμ,θα επρεπε να ειχαν πατησει κανονικά.

Τα εστρωσες ?

Τα υγρα μαλλον ηταν μεσα απο κατασκευης

Βαλε μας φωτο

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στρώσιμο εκανα. Στα πρώτα 100 χλμ και περισσότερα το πατουσα χαλαρα το μπροστά με αρκετή βοήθεια απο το πίσω. Εχει ένα μικρό νυχακι αλλα όχι υπερβολικό που να δείχνει οτι θελει αλλαγή ο δισκος. Τα προηγούμενα τακάκια δεν ειχαν τέτοια ανομοιόμορφη φθορά ήταν τελείως επίπεδα σε ολη τους την επιφάνεια. Φωτογραφίες απο τι να ανεβάσω και πως ανεβάζω εδω ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

πολυ πιθανο να εχει κανει λιγο νυχι ο δισκος, πραγμα φυσιολογικο. (βαλε μας 1-2 φωτό)

Με τα νεα τακακια, οι ακρες τους ''βρισκουν'' το νυχι = δεν παταει σωστα σε ολη την επιφανεια του δισκου = δεν εχεις πέδηση σωστη. Και ζεσταινεται πιο ευκολα εως ότου πατησουν = φυσιολογικο αν το παχος του δισκου ειναι εντος ορίων 3.5 mm = θελει μετρημα με μικρομετρο

Μετα απο 250 χλμ,θα επρεπε να ειχαν πατησει κανονικά.

Τα εστρωσες ?

Τα υγρα μαλλον ηταν μεσα απο κατασκευης

Βαλε μας φωτο

 

 

https://postimg.cc/gallery/2i831u3zw/IMG_20180808_152515.jpg

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχει φαγωθει αρκετα ο δίσκος.

Πρέπει να  μετρήσεις το πάχος του σε οποιοδηποτε συνεργειο ΙΧ/μοτο με μικρόμετρο. Φαινεται επανω του, το min = 3.5 mm

IMO, θελει αντικατασταση.

IMG_20180808_152631.jpg

Αφενος δεν εχεις πεδηση τωρα, αφ ετερου οταν φαγωθουν τα τακακια και πατησει (που θα γινει σταδιακα στα επομενα χλμ), υπάρχει πιθανοτητα σε παρατεταμενη κατηφορα να σπασει απο την υπερθερμανση.

και τα 2 σεναρια, ειναι κακά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Εχει φαγωθει αρκετα ο δίσκος.

Πρέπει να  μετρήσεις το πάχος του σε οποιοδηποτε συνεργειο ΙΧ/μοτο με μικρόμετρο. Φαινεται επανω του, το min = 3.5 mm

IMO, θελει αντικατασταση.

IMG_20180808_152631.jpg

Αφενος δεν εχεις πεδηση τωρα, αφ ετερου οταν φαγωθουν τα τακακια και πατησει (που θα γινει σταδιακα στα επομενα χλμ), υπάρχει πιθανοτητα σε παρατεταμενη κατηφορα να σπασει απο την υπερθερμανση.

και τα 2 σεναρια, ειναι κακά.

Πώς όμως με τα προηγούμενα τακάκια δεν υπήρχε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα ουτε ανάλογη φθορά με τώρα? https://postimg.cc/gallery/d1cm11vg/

Ευχαριστώ πολύ @innova 04 για την βοήθεια και που το έκανες ξεχωριστό thread ,θα παω αυριο να την μετρήσω και αν θέλει αλλαγή θα επιστρέψω για γνώμη σχετικά με το ποια δισκοπλακα να βάλω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ChrisM έγραψε:

Πώς όμως με τα προηγούμενα τακάκια δεν υπήρχε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα ουτε ανάλογη φθορά με τώρα? https://postimg.cc/gallery/d1cm11vg/

Ευχαριστώ πολύ @innova 04 για την βοήθεια και που το έκανες ξεχωριστό thread ,θα παω αυριο να την μετρήσω και αν θέλει αλλαγή θα επιστρέψω για γνώμη σχετικά με το ποια δισκοπλακα να βάλω

Τα Nissin (μαμίσια) πάνε μεχρι τέρμα απροβλημάτιστα. 

IMG_20180714_222521.jpg

Στις φωτό, εχουν εξαφανιστει και οι χαρακιές/οδηγοί βάθους = με οπτικο έλεγχο ξερεις πότε θα τα αλλάξεις, δες τα νεα που εχουν.

Ο δίσκος θα εχει φαγωθει κωνικά (μαλλον) και η μερια προς το κέντρο τροχού θα εχει το μικρότερο πάχος, ενω εξωτερικα θα ειναι ελάχιστα παχύτερος. Λίγο το έμβολο να κόλλαγε, λίγο οι γλύστρες να μην ολισθαίναν, αμεσως αρχίζει  φθορά του δίσκου + κάθεται μεσα στο λούκι το τακάκι + συνεχως βαθαίνει = πάει ο δίσκος.

Μερικες φορές 2καβαλος, θα άκουγες  χρουτσου-χρούτσου στο φρενάρισμα. Ηταν οι ακρες απο το τακάκι..

Βρες + παρε δίσκο, μην το αφησεις ετσι και ''πατησουν'' τα τακακια, διότι μετα θα πρέπει να ξαναπάρεις νέα με τον καινουργιο. Τα υπάρχοντα με λίγο τριψιμο, θα πατησουν καλα΄στον καινουργιο δίσκο.

Ποσα χλμ εχει το παπί ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

 

 

Ποσα χλμ εχει το παπί ?

 

Τα καινούργια τακάκια δεν εχουν χαρακες ειναι φλατ τελείως. Τα ετριψα με γυαλοχαρτο ψιλό χτες π τα εβγαλα και ειχαν ξανα την οψη καινουργιου. Το παπι εχει 57.000χλμ και το εχω απο τα 54.000

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πηγα στον μαστορα και μετρήθηκε η δισκοπλακα εντός οριων (3.7mm) .Το προβλημα φαινεται να εινια οτι το καινουργιο τακακι μαρκας ferodo ειναι ελαχιστα πιο πλατυ απο το εργοστασιακο της nissin, οποτε οι εξωτερικες του πλευρες πατανε στο "νυχακι" που εχουν δημιουργησει τα μαμα τακακια. Φαίνεται εξαλου και απο το οτι εινια γυλαισμενο το "νυχακι" στην ακρη του. Η ερωτηση ειναι τωρα η εξης: Να φαω λιγο στην ακρη τα τακακια με γυαλοχαρτο ωστε να πατησει ακριβως το τακακι πανω στην δισκοπλακα (το οποιο θα γινει και μονο του με τον καιρο απλα να το κανω πιο γρηγορα να εχω καλυτερο φρενο) με το επομενο σετ τακακια θα αλλαχτει και η δισκοπλακα αλλα μεχρι τοτε να κανω αυτο που ειπα ή θα υπαρξει καποιο προβλημα ?  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ο δισκος δεν εχει πολυ ζωη ακομα και ειναι επικινδυνο να κυκλοφορεις ετσι. θα ανεβαζει θερμοκρασια και θα σου τρωει τακακια.

οι λυσεις 2: 

α) παιρνεις καινουριο γνησιο δισκο και κρατας τα καινουρια τακακια που εχεις αν δεν εχουν φθαρει και δε τα χρησιμοποιησεις αλλο στον παλιο δισκο

β) δινεις 150$ για δισκο braking και κανεις το ιδιο με το παραπανω στα τακακια

 

μη βαλεις κινεζικο δισκο οποιαςδηποτε μαρκας-σχεδιου, δε θα δουλεψει ποτε!

καινουρια υγρα με σωστη εξαερωση και καθαρισμα των εμβολων της δαγκανας επιβαλλεται να γινουν και στις 2 περιπτωσεις!

καλα φρεναρισματα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ChrisM έγραψε:

Πηγα στον μαστορα και 

Η ερωτηση ειναι τωρα η εξης: Να φαω λιγο ...

 

Τι σου ειπε ο μαστορας σε αυτη την ερωτηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

ο δισκος δεν εχει πολυ ζωη ακομα και ειναι επικινδυνο να κυκλοφορεις ετσι. θα ανεβαζει θερμοκρασια και θα σου τρωει τακακια.

οι λυσεις 2: 

α) παιρνεις καινουριο γνησιο δισκο και κρατας τα καινουρια τακακια που εχεις αν δεν εχουν φθαρει και δε τα χρησιμοποιησεις αλλο στον παλιο δισκο

β) δινεις 150$ για δισκο braking και κανεις το ιδιο με το παραπανω στα τακακια

 

μη βαλεις κινεζικο δισκο οποιαςδηποτε μαρκας-σχεδιου, δε θα δουλεψει ποτε!

καινουρια υγρα με σωστη εξαερωση και καθαρισμα των εμβολων της δαγκανας επιβαλλεται να γινουν και στις 2 περιπτωσεις!

καλα φρεναρισματα!

υγρα εξαερωση και καθαρισμος εμβολων εχει γινει. Η γνησια που εψαξα εχει 80 ευρω πανω κατω. Μαρκες τυπου shark apido κτλπ φυσικα δεν βαζω πανω. Ειδα μια της racing boy που γενικα εχω ακουσει καλα λογια για την μαρκα ειδικα σε πραγματα για crypton x. Πως την βλεπετε? https://www.car.gr/parts/view/11403784-brakes-brake-discs 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τι σου ειπε ο μαστορας σε αυτη την ερωτηση?

Δεν τον ρωτησα το συγκεκριμενο δυστυχως γιατι δεν μ ηρθε εκεινη την ωρα. Αλλα μου ειπε οτι ενα τελευταιο σετ τακακια μου παιρνει να βγαλω με αυτον τον δισκο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος ChrisM έγραψε:

υγρα εξαερωση και καθαρισμος εμβολων εχει γινει. Η γνησια που εψαξα εχει 80 ευρω πανω κατω.

Δεν τον ρωτησα το συγκεκριμενο δυστυχως γιατι δεν μ ηρθε εκεινη την ωρα. Αλλα μου ειπε οτι ενα τελευταιο σετ τακακια μου παιρνει να βγαλω με αυτον τον δισκο

Η γνησια εχει 45-50 e. Ο δίσκος ειναι κοινός για όλα τα Innova.

 

Η μετρηση στα 3.7mm, δειχνει οτι απέμειναν 2/10 mm για το όριο αντικαταστασης.  Πρακτικα αυτο  σημαινει οτι ο δίσκος πρέπει να αλλαχτεί.

Η επιλογη ''ενα τελευταιο σετ τακακια μου παιρνει να βγαλω με αυτον τον δισκο'' ειναι ενα τεραστιο ρίσκο που παίρνεις ΕΣΥ, κι όχι ο μαστορας σου.

Τα δυο δεκατα ΔΕΝ αποτελούν ασφαλές περιθωριο, να συνεχισεις τη χρηση του δίσκου. Η φθορά ειναι πλέον ταχύτερη.

Γιατι δεν ρωτας και σε αλλα συνεργεια (ακομη και οχηματων) να πάρεις γνωμες ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Η γνησια εχει 45-50 e. Ο δίσκος ειναι κοινός για όλα τα Innova.

 

Η μετρηση στα 3.7mm, δειχνει οτι απέμειναν 2/10 mm για το όριο αντικαταστασης.  Πρακτικα αυτο  σημαινει οτι ο δίσκος πρέπει να αλλαχτεί.

Η επιλογη ''ενα τελευταιο σετ τακακια μου παιρνει να βγαλω με αυτον τον δισκο'' ειναι ενα τεραστιο ρίσκο που παίρνεις ΕΣΥ, κι όχι ο μαστορας σου.

Τα δυο δεκατα ΔΕΝ αποτελούν ασφαλές περιθωριο, να συνεχισεις τη χρηση του δίσκου. Η φθορά ειναι πλέον ταχύτερη.

Γιατι δεν ρωτας και σε αλλα συνεργεια (ακομη και οχηματων) να πάρεις γνωμες ?

 

Είναι οριακά μεν αλλα πανω απο το όριο το οποίο πιστεύω οτι το χουν βάλει σε αρκετα safe νούμερο. Θα ρωτήσω και αλλού να παρω γνώμη 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε μια braking βάλε και καινούρια τακάκια και θα είσαι εντάξει. Έχω βάλει rcb μικρή. Εντάξει το φρενο ίδιο με τη μαμά είναι αλλά κάποια στιγμή θα βάλω braking. 

Μην την αφήνεις άλλο τη μαμά.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μενα θελει αλλαγη η μαμα, αλλα θα βολευτω μαλλον με μια rcb 300αρα. Αν ειχα το μαρουλι θα εβαζα αυτην

https://www.stelpet.gr/Proion/22039/942/Diskoplaka-empros-pleusti-Yamaha-Crypton-X-135-Braking-xruso-antaptora/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 10/8/2018 at 10:05 ΠΜ, το μέλος ChrisM έγραψε:

Είναι οριακά μεν αλλα πανω απο το όριο το οποίο πιστεύω οτι το χουν βάλει σε αρκετα safe νούμερο. Θα ρωτήσω και αλλού να παρω γνώμη 

Άλλο η πίστη, κι άλλο η μηχανολογία.

Σορρυ που επιμενω, αλλά τα φρένα ειναι κακό πεδίο πειραματισμού ή υπόθεσης.

My2c

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 10/8/2018 at 10:05 ΠΜ, το μέλος ChrisM έγραψε:

Είναι οριακά μεν αλλα πανω απο το όριο το οποίο πιστεύω οτι το χουν βάλει σε αρκετα safe νούμερο. Θα ρωτήσω και αλλού να παρω γνώμη 

Τελικά, τι έκανες με το δίσκο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 26/1/2019 at 5:56 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τελικά, τι έκανες με το δίσκο ?

Τον άφησα οπως είναι. Εβαλα τα γνήσια nissin και πατησαν πολύ καλύτερα πανω. Το φρένο ειναι οπως πριν αλλα σίγουρα στην επόμενη αλλαγή παω και για δίσκο μαζι γιατί ειμαι κοντά στο όριο. Αν έπαιρνα δικαβαλα και πήγαινα σε διαδρομές με αποτομες κατηφόρες θα τον αλλαζα σίγουρα αλλα δεν υπαρχει κάτι τέτοιο εδω που κυκλοφορώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάθε πότε αλλάζετε τακάκια στο παπί? Τα έχω πάνω περίπου 4000χλμ και έχουν φθαρεί αρκετά. Ακόμα έχουν τις αυλακώσεις πάνω αλλα δεν τους μένει πολύ ακόμα μέχρι να εξαφανιστούν. Τα τακάκια ειναι τα εργοστασιακά nissin εχουν ομοιόμορφη φθορά και τα 2 μεταξύ τους. Αναβάτης 100 κιλα και 97% των χιλιομέτρων μονοκαβαλο εντός πόλης. Συνήθως μόνο μπροστινό φρένο χρησιμοποιώ ,ειδικά σε χαλαρα και μικρής διάρκειας φρεναρίσματα, και αποφεύγω να εχω παρατεταμένα πατημένο μόνο του το μπροστινό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 55 λεπτά, το μέλος kretanraki έγραψε:

Δεν πάνε με τα χιλιόμετρα αλλά με την χρήση... 

Το ξέρω γι'αυτό και ρώτησα και περιέγραψα λίγο τις συνθήκες που επικρατούν. Απλα δεν ήξερα αν ειναι λογικό να τρώγονται σε τόσα χιλιόμετρα ακόμα και με σκληρή χρήση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...