Jump to content
ChrisM

Δείκτης ταχύτητας και βάρους

Recommended Posts

Ψάχνω ελαστικά για το παπί μιας και πάω για αλλαγή σε λιγο καιρό. Το user manual λεει μπροστα δεικτη 40P και πίσω 50Ρ. Τα λάστιχα π εχω βαλει στο μάτι, τα metzeler sportec street βγαινουν μονο σε 38s το μπροστά και 44S το πίσω. Η ταχύτητα P ειναι 150χλμαω η οποία ειναι αρκετά υψηλή για παπί οπότε το S είναι υπερβολικό στα 180χλμαω. Επίσης το συνολικό βάρος που "σηκωνουν" τα εργοστασιακά ειναι 330 κιλά ενω τα metzeler 292. Συνήθως παω μονός οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θεμα με το βαρος μιας και μαζι με το μηχανάκι ειμαστε στα 195 με 200 κιλα μαζι. Ο υπερβολικά μεγαλος δείκτης ταχυτητας με απασχολεί όμως μιας και εχω διαβασει οτι οσο πιο υψηλός ειναι τοσο πιο δύσκολα ανεβάζει θερμοκρασία το λαστιχο. Οι ταχύτητες που πηγαίνω συνήθως ειναι μεσα στην πόλη απο 40 μεχρι 80 μαξ και πολυ σπανια 100 στιγμιαία (και ολα αυτα κοντερ με μικρότερο γραναζι μπροστά αρα ειναι πολύ λιγότερα πραγματικά). Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει οπότε αυτή η διαφορετική τιμή των δεικτών? Αστάθεια στο τιμόνι? Λαστιχα που να μην πιανουν θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργία ουτε με ταμα ? Ευχαριστώ εκ των υστέρων για τις απαντήσεις και συγχωρέστε με για το μεγαλο ποστ.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βαλε metzeler me22 απο τα καλυτερα λαστιχα για παπι! ο δεικτης που εχουν ειναι P.

με υψηλο δεικτη θα αργουνε η δε θα ερχονται ποτε σε θερμοκρασια λειτουργιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ηταν η πρωτη μου επιλογη πριν μαζι με τα michelin city pro. ειναι κορυφη αποτι εχω ακουσει τα ΜΕ22 αλλα ενα πραγμα π διαβασα και το παρατήρησα και γω απο κοντα. Τετραγωνιζουν πολυ σε αντιθεση με τα sportec που εχουν πιο αποτομη κορώνα. Και επειδή με τα Μ45 που εχω τωρα και εχουν γινει σχεδον τετραγωνα και αυτα ,δεν εχω αμεση αποκριση του παπιου σε αλλαγη κατεύθυνσης υποθέτω οτι το ιδιο θα συμβαινει και με τα ΜΕ22. Σε αλλο μηχανακι που δοκιμασα το οποιο ειχε λαστιχο με αποτομη κορωνα η απόκριση στην αλλαγη κατεύθυνσης  ηταν αμεση και με βολεψε πολυ. Υπ όψιν τα Μ45 που φοραω τωρα εχουν δεικτες 43S το μπροστα και 47S το πισω, και παρολο την πολυ σκληρη γομα τους ζεσταινονται ικανοποιητικα μετα απο λιγα χιλιομετρα και πιανουν καλα σε βρεγμενο και στεγνο παρολο την φθορα τους και την παλαιοτητα τους (DOT 3515)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ψάχνω λάστιχα με δείκτη ταχύτητας P για Honda GTR 150

Οι διαστάσεις των ελαστικών που φορά από το εργοστάσιο είναι

FRONT 90/80/17 46P

REAR   120/70/17 58P

Βρίσκω στις ίδιες διαστάσεις PIRELLI DIABLO ROSSO   -   MICHELIN PILOT STREET αλλά μόνο με δείκτη S

Με S δεν πρόκειται να ζεσταθεί το ελαστικό και κατ επέκταση να λειτουργήσει σωστά σε παπάκι

Ξέρει κανείς αν υπάρχει αξιόλογο ελαστικό με δείκτη P στις πιο πάνω διαστάσεις ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο δείκτης ταχύτητας δεν έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα ή όχι ζεσταίνεται το λάστιχο. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ο δεικτης P, S κτλ, ειναι δεικτης τελικης ταχυτητας. ο παρακατω πινακας, ειναι με την τελικη ταχυτητα καθε δεικτη σε μιλια...

J 62
K 68
L 75
M 81
P 93
Q 99
R 106
S 112
T 118
U 124
H 130
V 149
W 168
Y 186

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 5/12/2020 at 2:11 ΜΜ, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Ο δείκτης ταχύτητας δεν έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα ή όχι ζεσταίνεται το λάστιχο. 

Δηλαδη αν εχουμε το ιδιο μοντελο ελαστικου σε δυο εκδοσεις (W και H π.χ.) και φορεσουμε μια φορα το ενα και μια το αλλο, στην ιδια μηχανη, θα ζεσταθει και τις 2 φορες στον ιδιο χρονο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

(Ακολουθει διατυπωση βασισμενη στην ημιμαθεια μου επι του θεματος)

Ο δεικτης ταχυτητας εχει να κανει με την μεγιστη ταχυτητα που αντεχει ενα ελαστικο για να λειτουργει σωστα.

Αρα με την αντοχη του σκελετου του.

Αρα το ιδιο λαστιχο με W εχει πιο ακαμπτο σκελετο απο το Η.

Αρα μαλλον θα ζεσταινεται και ελαφρως πιο αργα ή οχι; (παιρνοντας σαν δεδομενο οτι οι ταλαντωσεις του σκελετου ειναι που ζεσταινουν ενα ελαστικο ουσιαστικα)

Τα λεω καλα ή να παω να ανοιξω μπακαλικο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό που ζεσταίνει το λάστιχο είναι η τριβή, όχι η ταλάντωση. 

Σκέψου το ανάποδα. Τι θα ζεσταθεί πιο γρήγορα, ένα τουριστικό λάστιχο V ή μια γόμα W. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Αυτό που ζεσταίνει το λάστιχο είναι η τριβή, όχι η ταλάντωση. 

Εδω τα λενε λιγο αλλιως: 
(Δεν ξερω αν ισχυει, παραθετω απλως τι εχω βρει)

"Έχουμε πει πολλές φορές ότι τα ελαστικά δεν ζεσταίνονται κάνοντας ζικ-ζακ αλλά στις ευθείες κατά την διάρκεια των επιταχύνσεων, των φρένων και διατηρώντας υψηλές ταχύτητες. Αυτό συμβαίνει διότι ο σκελετός κάμπτεται διαρκώς και με αυτόν τον τρόπο παράγεται θερμότητα από μέσα προς τα έξω, σε αντίθεση με τα ζικ-ζακ που απλώς δημιουργούν στιγμιαία τριβή στην εξωτερική επιφάνεια του ελαστικού."

πριν 14 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Σκέψου το ανάποδα. Τι θα ζεσταθεί πιο γρήγορα, ένα τουριστικό λάστιχο V ή μια γόμα W. 

Καμια αντιρρηση σε αυτο. Εγω ομως, οπως θα ειδες, ρωταω θεωρητικα για το ιδιο μοντελο ελαστικου.  Δεν ρωταω αν  ολα τα Η ζεσταινονται πιο γρηγορα απο ολα τα W ανεξαρτητως κατηγοριας.

Αυτο που ισχυει ειναι οτι ενα ελαστικο W διαχειριζεται καλυτερα οχι μονο την ταχυτητα αλλα και τις ΙΔΙΕΣ θερμοκρασιες σε σχεση με ενα H ή οτι ενα Η φτανει πιο γρηγορα και σε λιγοτερα χιλιομετρα την ιδια θερμοκρασια σε σχεση με ενα W, αρα και γι αυτο αντεχει λιγοτερο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αναξιόπιστη πηγή, απουσία δεδομένων, αυθαίρετη υπόθεση. 

Μόνο που διαβάζεις στιγμιαία τριβή, κλείνεις την σελίδα και βάζεις να δεις Λατίνες να κάνουν twerk στο tik tok να ξεχάσεις ότι διάβασες. 

Δύο επιφάνειες σε επαφή έχουν τριβή ΠΑΝΤΑ. Μικρή, μεγάλη δεν έχει σημασία. Πάντα μεταξύ δύο επιφανειών υπάρχει τριβή.

Πρόσεξε εμπειρικά δεδομένα που μπορείς να διαπιστώσεις μόνος σου. 

Κάνε μια βόλτα σε μέρος με καλή άσφαλτο και μια σε μέρος με την κλασική ελληνική. Σταματά και πιάσε το λάστιχο σου. 

Επίσης, όταν τα λάστιχα σου έχουν χαμηλή πίεση, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, διότι η επιφάνεια επαφής είναι μεγαλύτερη. 

Στα dragster που θέλουν να ζεστάνουν τα λάστιχα τι κάνουν? Burn out. Ούτε φρένα ούτε επιτάχυνση. Αν αναρωτιέσαι γιατί δεν το κάνουμε και στην πίστα η απάντηση είναι ότι:

1) Δεν θέλουμε να τετραγωνίσει το λάστιχο.

2) Πρέπει να ζεσταθεί ομοιόμορφα (το δυνατόν) όλη η επιφάνεια.

3) Πρέπει να ζεσταθεί και το μπροστινό λάστιχο. 

Τα περί ζικ ζακ είναι σωστά.

Όλα τα άλλα όχι. Αλλα δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε μαργαριτάρια από τον ελληνικό ειδικό τύπο ( ο Θεός να τον κάνει). 

Φυσικά και θέλω την εξωτερική επιφάνεια ζεστή. Αυτή έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο, αυτή θέλω να έχει την μεγαλύτερη δυνατή θερμοκρασία και φυσικά αυτή την θερμοκρασία μετράμε. 

 

Βέβαια το άρθρο δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε. Απλά έκανες έναν συνειρμό. 

Η διαφορά μεταξύ ίδιων ελαστικών με διαφορετικό δείκτη ταχύτητα είναι στην δύναμη που μπορεί να διαχειριστεί ο σκελετός τους. 

 

Κλασικό παράδειγμα, υπόθεση με την Porsche. Το λάστιχο δεν είχε κατάλληλο δείκτη ταχύτητας, το πίεσε και ο οδηγός για παρατεταμένο χρονικό διάστημα και διαλύθηκε. Δεν έλιωσε η γόμα, διαλύθηκε ο σκελετός. Η ταλάντωση του ελαστικού στην υψηλή ταχύτητα άσκησε δύναμη μεγαλύτερη από αυτή που ήταν σχεδιασμένος ο σκελετός να αντέξει. 

Για να έχω ακρίβεια σε αυτά που λέω, ναι, η ταλάντωση ενός σώματος παράγει θερμότητα λόγω της τριβής των μορίων μεταξύ τους. Πιάσε ένα κομμάτι σύρμα και λύγισε το πολλές φορές. Θα ζεσταθεί. 

Αλλά στην περίπτωση του ελαστικού η τριβή με την άσφαλτο είναι (αν μπορώ να το θέσω έτσι) η πηγή θερμότητας του. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας

Το μοναδικό που μας φέρνει σε επαφή με το δρόμο

Οι τεχνολογίες τρέχουν κι εγώ δεν τις παρακολουθώ δυστυχώς

(Είναι και τα γεράματα που κι αυτά που γνωρίζω τα ξεχνώ 🙂

Έχοντας ως βασικό κριτήριο την ποιότητα και όχι τόσο την τιμή ποιο από τα πιο κάτω θα προτιμούσατε ?  

Για Honda GTR150

 

 

METZELER SPORTEC STR 90/80-17 & 120/70-17

PIRELLI ROSSO SPORT 90/80-17 & 120/70-17

PIRELLI ANGEL CITY 90/80-17 &120/70-17

MICHELIN PILOT STREET 90/80-17 &120/70-17

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Αναξιόπιστη πηγή, απουσία δεδομένων, αυθαίρετη υπόθεση. 

Οκ, μέσα, απλως τα λεει και ο racing manager της pirelli και καταλαβαινεις... 

"Acceleration and braking forces impart far more flex to the tire carcass, which is what generates the heat that then transfers to the tread compound as well (you often see Formula 1 cars weaving violently back and forth because automobile tires operate on a horizontal plane, so they have and use significant sidewall flex to generate heat)."
 

(Το τελευταιο εξηγει νομιζω και τι γινεται με τα αυτοκινηταδικα ελαστικα)

 

πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Δύο επιφάνειες σε επαφή έχουν τριβή ΠΑΝΤΑ. Μικρή, μεγάλη δεν έχει σημασία. Πάντα μεταξύ δύο επιφανειών υπάρχει τριβή.

Πρόσεξε εμπειρικά δεδομένα που μπορείς να διαπιστώσεις μόνος σου. 

Κάνε μια βόλτα σε μέρος με καλή άσφαλτο και μια σε μέρος με την κλασική ελληνική. Σταματά και πιάσε το λάστιχο σου. 

Επίσης, όταν τα λάστιχα σου έχουν χαμηλή πίεση, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, διότι η επιφάνεια επαφής είναι μεγαλύτερη. 

Στα dragster που θέλουν να ζεστάνουν τα λάστιχα τι κάνουν? Burn out. Ούτε φρένα ούτε επιτάχυνση. Αν αναρωτιέσαι γιατί δεν το κάνουμε και στην πίστα η απάντηση είναι ότι:

1) Δεν θέλουμε να τετραγωνίσει το λάστιχο.

2) Πρέπει να ζεσταθεί ομοιόμορφα (το δυνατόν) όλη η επιφάνεια.

3) Πρέπει να ζεσταθεί και το μπροστινό λάστιχο. 

Τα περί ζικ ζακ είναι σωστά.

Όλα τα άλλα όχι. Αλλα δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε μαργαριτάρια από τον ελληνικό ειδικό τύπο ( ο Θεός να τον κάνει). 

Φυσικά και θέλω την εξωτερική επιφάνεια ζεστή. Αυτή έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο, αυτή θέλω να έχει την μεγαλύτερη δυνατή θερμοκρασία και φυσικά αυτή την θερμοκρασία μετράμε. 

Προφανως και δεν τιθεται κανενα θεμα τριβης κτλ. Συμφωνουμε ολοι και γι' αυτο αλλωστε παιζει ρολο και το ποσο μαλακη ειναι η καθε γομα.

Αυτο ομως εξηγει, εν μερει, την επιφανειακη θερμοκρασια του ελαστικου και οχι την συνολικη. 

Οι απο πανω λενε οτι το λαστιχο ζεσταινεται και απο μεσα,

ε, μαλλον ισχυουν ολα λεω εγω.

Γιατι αν τα περι ζικ ζακ ειναι σωστα (οτι δεν χρειαζονται) αλλα το οτι η ταλαντωση του σκελετου δεν ζεσταινει το ελαστικο, τοτε πως θα ζεσταθει ενα λαστιχο ομοιομορφα σε ολο το πελμα; Αν ειναι μονο η τριβη τοτε πρεπει να τριφτει παντου...αρα ζικ ζακ... αν οχι τοτε μαλλον παιζει και ο σκελετος τον ρολο του στο ζεσταμα...

 

πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Βέβαια το άρθρο δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε. Απλά έκανες έναν συνειρμό. 

Η διαφορά μεταξύ ίδιων ελαστικών με διαφορετικό δείκτη ταχύτητα είναι στην δύναμη που μπορεί να διαχειριστεί ο σκελετός τους. 

Και τα 2 αρθρα που εβαλα εχουν να κανουν με το στρωσιμο των ελαστικων (δεν ξερω αν γι' αυτο λες οτι δεν εχουν σχεση) αλλα επεκτεινονται και στο θεμα του warm up και ποσο ρολο παιζει ο σκελετος σε αυτο. Εφοσον ο δεικτης ταχυτητας εχει να κανει με τις αντοχες του σκελετου, ειναι λογικος νομιζω ο συνειρμος μου και σε αμεση σχεση με αυτο που συζηταμε.

Αν λοιπον ενας σκελετος ειναι πιο "αδυναμος" δεν ειναι και πιο ευκαμπτος; Αρα δεν ζεσταινεται και πιο ευκολα συμφωνα με τα λεγομενα των (εγκυρων ή μη) αρθρων; Αυτο λεω.

Και αν η μονη διαφορα ειναι αυτη, τοτε γιατι να μην εχουμε πολυ απλα ΕΝΑΝ δεικτη ταχυτητας για ΟΛΑ που να αντεχει το μαξ...;;; 
 

πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Κλασικό παράδειγμα, υπόθεση με την Porsche. Το λάστιχο δεν είχε κατάλληλο δείκτη ταχύτητας, το πίεσε και ο οδηγός για παρατεταμένο χρονικό διάστημα και διαλύθηκε. Δεν έλιωσε η γόμα, διαλύθηκε ο σκελετός. Η ταλάντωση του ελαστικού στην υψηλή ταχύτητα άσκησε δύναμη μεγαλύτερη από αυτή που ήταν σχεδιασμένος ο σκελετός να αντέξει. 

Για να έχω ακρίβεια σε αυτά που λέω, ναι, η ταλάντωση ενός σώματος παράγει θερμότητα λόγω της τριβής των μορίων μεταξύ τους. Πιάσε ένα κομμάτι σύρμα και λύγισε το πολλές φορές. Θα ζεσταθεί. 

Αλλά στην περίπτωση του ελαστικού η τριβή με την άσφαλτο είναι (αν μπορώ να το θέσω έτσι) η πηγή θερμότητας του. 

Πιστευω οτι ολα μαζι παιζουν τον ρολο τους και δυσκολα θα βρουμε σαφεις και ξεκαθαρες (εννοω με στοιχεια) απαντησεις...

 

Γενικα η κυρια ερωτηση μου (και πιστευω ολων επανω στο θεμα) ειναι: Γιατι να παρω το W και οχι to H στο ιδιο ελαστικο, ιδιο μηχανακι.

 

Ειναι χαος απο αποψεις το θεμα (οπως κατι λαδια, κατι ιξωδη...γενικα ο,τι εχει να κανει με θερμοκρασιες αποδεικνυεται του μυθου και της γνωμης το καγκελο να γινεται  😄 ) και οκ, καπου νυσαφι...τοσα χρονια εχουμε διαβασει λες και θα δωσουμε πανελληνιες, τις μηχανες μου μεσα.

Ωραια η κουβεντα παντως, cheers!

Τροποποιήθηκε από τον Χ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάλιστα. Να κάτι εποικοδομητικό.

Διάβασα όλο το άρθρο 2 φορές με προσοχή. Ο άνθρωπος μιλάει για σύγχρονα αγωνιστικά λάστιχα. Προφανώς όμως αυτά που λέει θα έχουν εφαρμογή και στα λάστιχα δρόμου. Φυσικά για σωστή θέρμανση του ελαστικού προτείνει το αυτονόητο, δηλαδή κουβέρτες. 

Επίσης δεν λέει ότι το ζικ ζακ δεν ζεσταίνει το λάστιχο αλλά ότι είναι προτιμότερο (you're far better off) η απότομη επιτάχυνση και τα δυνατά φρένα. 

Άρα  αυτό που ξέρουμε εμπειρικά, απλά δίνει έναν άλλο λόγο για τον οποίο συμβαίνει. 

Πρόσεξε τι λες: Η ταλάντωση ζεσταίνει το λάστιχο άρα ένα λάστιχο με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας δεν ταλαντώνεται το ίδιο με ένα με μικρότερο άρα ζεσταίνεται πιο αργά. 

Και πως ξέρουμε αν ταλαντώνεται το ίδιο ή όχι. Ελπίζω να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. 

Το W δεν σημαίνει ότι πρέπει να πιάσω 280 για να ζεσταθεί το λάστιχο. Στην ίδια ταχύτητα που θα ζεστάνω το Η στην ίδια θα ζεστάνω το W. 

Αυτό που θα κάνει την διαφορά ίσως είναι ο δείκτης βάρους, τον οποίο σχεδόν κανένας δεν λαμβάνει υπόψιν. Αν δηλαδή σε μοτοσυκλέτα που είναι για δείκτη 68 της βάλω 75, εκεί μπορεί να δω διαφορά στον χρόνο που κάνουν τα ελαστικά να έρθουν σε θερμοκρασία. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/12/2020 at 5:39 ΜΜ, το μέλος RCMJ έγραψε:

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας

Το μοναδικό που μας φέρνει σε επαφή με το δρόμο

Οι τεχνολογίες τρέχουν κι εγώ δεν τις παρακολουθώ δυστυχώς

(Είναι και τα γεράματα που κι αυτά που γνωρίζω τα ξεχνώ 🙂

Έχοντας ως βασικό κριτήριο την ποιότητα και όχι τόσο την τιμή ποιο από τα πιο κάτω θα προτιμούσατε ?  

Για Honda GTR150

 

 

METZELER SPORTEC STR 90/80-17 & 120/70-17

PIRELLI ROSSO SPORT 90/80-17 & 120/70-17

PIRELLI ANGEL CITY 90/80-17 &120/70-17

MICHELIN PILOT STREET 90/80-17 &120/70-17

 

 

απο αυτα τα 4? το 2ο!

Την 7/12/2020 at 6:32 ΜΜ, το μέλος Χ έγραψε:

 

Γενικα η κυρια ερωτηση μου (και πιστευω ολων επανω στο θεμα) ειναι: Γιατι να παρω το W και οχι to H στο ιδιο ελαστικο, ιδιο μηχανακι.

 

πως γινεται να προτεινωνται 2 λαστιχα με διαφοτερικο δεικτης ταχυτητας για το Χ μηχανακι?

το Η εχει 130 μιλια ανωτερης ταχυτητας

το W εχει 168 μιλια ανωτερης ταχυτητας

περνεις αυτο που καλυπτει την ταχυτητα απο το μηχανακι σου...

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

πως γινεται να προτεινωνται 2 λαστιχα με διαφοτερικο δεικτης ταχυτητας για το Χ μηχανακι?

το Η εχει 130 μιλια ανωτερης ταχυτητας

το W εχει 168 μιλια ανωτερης ταχυτητας

περνεις αυτο που καλυπτει την ταχυτητα απο το μηχανακι σου...

Diablo Rosso II (Υποψιν δεν σκεφτομαι να το βαλω, τουλαχιστον οχι τωρα, αλλα χαριν της συζητησης...)

Diablo™ Rosso 2 - Motorcycle tyre | Pirelli

Μπροστα: 
120/70 ZR 17 M/C (58W) 
και
120/70 R 17 M/C 58H

Πισω:
160/60 R 17 M/C 69H
και
160/60 ZR 17 M/C (69W)

Oριστε...

Το CB500x εχει τελικη 180... και φοραει w απο το εργοστασιο.

Πειτε μου ποιο βαζω και γιατι... αν το ζεσταμα ειναι το ιδιο... και ο δεικτης βαρους ιδιος επισης οπως βλεπουμε και απο τα νουμερα...

Τροποποιήθηκε από τον Χ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για το cb500x (μια και αυτο εχουμε για παραδειγμα)

ο προτεινομενος δεικτης ειναι το W (το max απο το εργοστασιο) οπως και καποιες πιεσεις.

σ'αυτη την περιπτωση ομως, βασει τον αριθμων, καλυπτετε και το λαστιχο με δεικτη H.

 

η honda το βγαζει με το ψ λαστιχο σε δεικτη W για να καλυπτει το μεγαλυτερο ποσοστο των χρηστων, γι'αυτο και δινει αυτες τις διαστασεις/πιεσεις.

αναλογα βεβαια τις συνθηκες του δρομου και τον αναβατη μπορεις να βαλεις διαφορα ελαστικα.

για το ζεσταμα τωρα, και εδω πολλες οι αποψεις οι οποιες εχουν να κανουν απο πολλους παραμετρους.

πχ: στην Ελλαδα πες οτι βαζεις λαστιχο με δεικτη w, στην Αγγλια ομως? που και ποτε θα ζεσταθει αυτο το ελαστικο?

πρεπει να κανεις ζιγκ ζαγκ και δυνατα φρενα-επιταχυνησεις απο το σπιτι στη δουλεια? 🤔🤔🤔

 

ενδιαφερων θεματακι, θα το ψαξω περισσοτερο.

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

Diablo Rosso II (Υποψιν δεν σκεφτομαι να το βαλω, τουλαχιστον οχι τωρα, αλλα χαριν της συζητησης...)

Diablo™ Rosso 2 - Motorcycle tyre | Pirelli

Μπροστα: 
120/70 ZR 17 M/C (58W) 
και
120/70 R 17 M/C 58H

Πισω:
160/60 R 17 M/C 69H
και
160/60 ZR 17 M/C (69W)

Oριστε...

Το CB500x εχει τελικη 180... και φοραει w απο το εργοστασιο.

Πειτε μου ποιο βαζω και γιατι... αν το ζεσταμα ειναι το ιδιο... και ο δεικτης βαρους ιδιος επισης οπως βλεπουμε και απο τα νουμερα...

Το W από το H, διαφέρει ότι έχει σκελετό και κατασκευή που αντέχει μεγαλύτερη φυγοκέντριση, γιατί οσο πιο γρήγορα γυρνάει ο τροχός, τόσο πιο πολύ φυγοκεντριζονται τα υλικά του. Μάλιστα φυγοκεντρίζονται ανάλογα του τετραγώνου της ταχύτητας, δλδ διπλάσια ταχύτητα=τετραπλάσια φυγοκέντριση κ.ο.κ.

Βάζοντας W σε μια μοτό με πραγματική τελική τα 180, το μόνο που κάνεις είναι να προσθέτεις μάζα σκελετού ελαστικού, που δεν θα χρειαστεί ποτέ, γιατί δεν θα φτάσει ποτέ το μοτό τις ταχύτητες του W.

Οπότε βάλε Η απλά και μόνο για μικρότερη μη-αναρτώμενη μάζα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...