Jump to content
Mindattack21

Προβλημα με καταναλωση Cbr600F4i 2002

Recommended Posts

Καλησπερα σας παιδια, εχω ενα θεμα με το cbr οσων αφορα την καταναλωση. Εβαζα 10€ ( καπου στα 7λιτ ) μου τα ετρωγε σε 40χλμ - 50 ( με ανοιγματα )  Καναμε εναν ελεγχο και διαπιστωσαμε πως το σηλωνακι της βενζινης ηταν τρυπιο το φτιαξαμε ολα κομπλε για λιγο, επειτα πριν 10 μερες βαζω ενα 10ρικο ειχε και λγ μεσα μου τα εκαψε σε 40χλμ ολα με κανενα ανοιγμα! Και λεγω κυριοι...τι ναναι? Ναναι ο ρυθμιστης πιεσης βενζινας που χρειαζεται η κατι αλλο? Το σωληνακι που βαλαμε δεν εχει διαρροη παντως ουτε κατι αλλο απο σωληνες. Καιω 14λιτ στα 100 να χαρω την honda που το μονο καλο που εχει η εναι οι παρομοιες καταναλωσεις με τα F16..

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΧΟΝΤΑΚΙΔΕΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ!!!

Τροποποιήθηκε από τον Mindattack21

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ελέγξτε σε τι φαση είναι το φίλτρο βενζίνης και αέρα.

Καθαρά ή θέλουν αντικατάσταση?

 

Πότε έγινε τελευταία φορά συγχρονισμός πεταλούδων?

Πότε άλλαξες τελευταία φορά μπουζί?

 

Και κάτι τελευταίο αλλά ίσως σημαντικότερο....

Είσαι σίγουρος για την ποσότητα καυσίμου που βάζεις στην αντλία του βενζινάδικου?

Κάνε μια και δύο σωστές μετρήσεις καυσίμου (πλήρη γεμίσματα) κ με μεγαλύτερο δείγμα χιλιομέτρων. Μη παίζεις με δεκάρικα. Άσε να κάνεις πχ 150χλμ και να δεις πόσα λίτρα θέλει για γέμισμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τετοια καταναλωση μαλλον συμβαινουν ταυτοχρονα παραπανω απο μια πιθανες αιτιες  που ειπε ο Γιαννης πιο πανω.

Παρ'τα με τη σειρα και βρες τι γινεται.

Αλλαξε και πρατηριο καλου κακου.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η κατανάλωση που περιγράφεις, είναι εκτός ορίων λογικής κατανάλωσης. Προφανώς κάτι είναι ΠΟΛΥ λάθος στο σύστημα. Στην πόλη με φυσιολογικη κίνηση το δικό μου CBR600FY έκαιγε 1 λίτρο για 14-16 χλμ. Εσύ ισχυρίζεσαι 1 λίτρο 7 χλμ, πράγμα παντελώς εκτός πραγματικότητας για ψεκαστό CBR600F2 κιόλλας, που υποτίθεται κάνει ακόμα καλύτερη διαχείριση καυσίμου από το καρμπυρατεράτο FY.

Σέρβις έχει κάνει ποτέ η μοτοσυκλέτα; Σε πραγματικό μηχανικό εννοώ.

Διάκενα βαλβίδων, μπουζί, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, συχρονισμός πεταλούδων, τα έχουμε εντάξει αυτά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με την πρωτη ευκαιρια σας απανταω ταχω διαβασει ολα απλα κολλαει το κιν σας ευχαριστω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παρε   cb 1300   7 λιτρα στα 100 ποιο οικονομικο.

οπως σου ειπαν και τα παιδια απο πανω σε πρωτη φαση,αλλαξε βενζιναδικο κανε γεμισμα και μολις κανεις 100 χιλ.ξαναφουλαρε να δεις τη γινετε.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε μου περίεργο όπως το  λες

 

To ψεκαστώ το δικό μου 2001 μοντέλο μέσα εδώ αλλά και με ανοίγματα μου βγάζει με 20 € περίπου 185-198 χλμ.

Λογικά δες να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις διαρροή μιας και είπες ότι είχες πρόβλημα με το σωληνάκι.

Σήκωσε το ντεπόζιτο ελαφρά , και βαλε μπροστά να δεις μπας και χάνει από κάπου και δεν το έχεις καταλάβει.

Μετά , συγχρονισμός στο συγκεκριμένο μηχανάκι  δεν γίνετε  μου το έχουν επιβεβαίωση  δυο εξουσιοδοτημένα  service και ο τεχνικός διευθυντής του Σαρακακη.

Πόσα χλμ έχεις ? ας πούμε εγώ το άνοιξα στα 30.000 και δεν ήθελε καμιά βαλβίδα ρύθμιση, στα 60.000 ήθελε δυο εξαγωγής και στα 90.000 ήθελε 4 σαν σύνολο.

Αρά να είναι εκτός ορίων και να σου κάνει όλο αυτό το πρόβλημα  μου κάνει περίεργο.

Δες το φίλτρο αέρα αλλά και πάλι πόσο χάλια να είναι ?

Τέλος δες το ρυθμιστή πίεσης  αλλά όταν δεν δουλεύει σωστά η θα σου βγάλει στο f1 σφάλμα η θα πρέπει να βρωμάει βενζίνη κάτι που θα το είχες καταλάβει.

Το είχες  η τώρα το αγόρασες  ?  Χλμ  πόσα εχεις ?, είναι μαμά ?

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος dankannn έγραψε:

Μετά , συγχρονισμός στο συγκεκριμένο μηχανάκι  δεν γίνετε  μου το έχουν επιβεβαίωση  δυο εξουσιοδοτημένα  service και ο τεχνικός διευθυντής του Σαρακακη.

 

 

Αυτό δεν παίζει ούτε μία στο εκατομμύριο!!

Τι λέω......

Ούτε μία στο τρισεκατομμύριο, στο F4i, να μη χρειάζεται συγχρονισμός πεταλούδων.

 

Αν μάλιστα στο ανέφεραν σε εξουσιοδοτημένα, άλλαξε συνεργείο....

Και αποκλείω να μίλησες με τον τεχνικό διευθυντή του Σαρακάκη (Μαρίνος Αγορίτσας) που έχει απίστευτες τεχνικές γνώσεις και να σου είπε τέτοια μπαρούφα....

(και ναι, είναι ο ίδιος άνθρωπος που πριν από 13+ χρόνια σου απάντησε μέσω email, τι λάδι θα βάλεις στο μηχανάκι και σου έστειλε και manual ελληνικό στα χέρια σου. Τον θυμάσαι, είμαι βέβαιος)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Αυτό δεν παίζει ούτε μία στο εκατομμύριο!!

Τι λέω......

Ούτε μία στο τρισεκατομμύριο, στο F4i, να μη χρειάζεται συγχρονισμός πεταλούδων.

 

Αν μάλιστα στο ανέφεραν σε εξουσιοδοτημένα, άλλαξε συνεργείο....

Και αποκλείω να μίλησες με τον τεχνικό διευθυντή του Σαρακάκη (Μαρίνος Αγορίτσας) που έχει απίστευτες τεχνικές γνώσεις και να σου είπε τέτοια μπαρούφα....

(και ναι, είναι ο ίδιος άνθρωπος που πριν από 13+ χρόνια σου απάντησε μέσω email, τι λάδι θα βάλεις στο μηχανάκι και σου έστειλε και manual ελληνικό στα χέρια σου. Τον θυμάσαι, είμαι βέβαιος)

Καλησπέρα Γιάννη  μου

 

 

Από όσο θα έχεις δει το μηχανάκι το φτιάχνω μόνος από τότε που το έχω ψιλό μάθει .

Πέρα από βαλβίδες που το πάω έξω ,  και αυτό γιατί δεν μπορώ να κάτσω να ψάχνω καπελοτα αν χρειαστεί να γίνει  αλλαγή τους.

Και όμως δεν θέλει , είχα μεγάλη περιέργεια και είχα ρωτήσει , όπως ακριβός στο έγραψα.

Τα δυο  service που ρωτησα  είναι από τα δυο μεγαλύτερα εξουσιοδοτημένα  service του Σαρακακη .

Το ένα μάλιστα είναι  αυτό που κάθε χρόνο σχεδόν  βραβεύει ο ίδιος ο Σαρακακης , ακόμα αν τύχουν στραβές σε πελάτες του  τοτε τους στέλνει εκεί για να του λύσουν το πρόβλημα.

Αλλά επειδή δεν πίστευα είχα καλέσει και στο Σαρακακη ,αν ήταν ο Αγορίτσας η ο Περσίδης που μου απάντησε  ότι δεν θέλει  δεν το θυμάμαι έχουν περάσει χρόνια.

Πολύ εξυπηρετικός ο Αγοριτσας , νομίζω ότι έχουν φύγει και η δυο από τον Σαρακακη.

Αυτό που θέλει είναι όχι συγχρονισμό πεταλούδων αλλά μιας Βαλβίδας πανω στο σωμα που την λένε ( STARTER VALVE SYNCHRONIZTION)

Αν εχεις το manual δες σελιδα 190 παραγραφο 5-77

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

 

Στην περιπτωση του vfr με το starter valves δεν βλεπω να αλλαζει κατι συγκριτικα με αλλες 4κυλινδρες μαρκες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα για διαρροή μου κάνει. 

Όσο κακοσυντηρημένο και να είναι, όσο και απορυθυμισμένο, 15lt/100km είναι εξωπραγματικό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 55 λεπτά, το μέλος Peiraiwths έγραψε:

 

 

Στην περιπτωση του vfr με το starter valves δεν βλεπω να αλλαζει κατι συγκριτικα με αλλες 4κυλινδρες μαρκες.

Αρα  αυτο που λεει η honda ( STARTER VALVE SYNCHRONIZTION) , ειναι ο συγχρονισμό πεταλούδων  ??

OK αυτο το εχω κανει αλλα απο την περιγραφη της honda δεν ελεγε πουθενα οτι ειναι ο συγχρονισμός πεταλούδων αρα πιθανα λαθος δικο μου.

Παντος και στο service δεν το λενε συγχρονισμό πεταλούδων αυτο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 3/5/2018 at 8:06 ΠΜ, το μέλος ksino1100 έγραψε:
 

Ελέγξτε σε τι φαση είναι το φίλτρο βενζίνης και αέρα.

Καθαρά ή θέλουν αντικατάσταση?

 

Πότε έγινε τελευταία φορά συγχρονισμός πεταλούδων?

Πότε άλλαξες τελευταία φορά μπουζί?

 

Και κάτι τελευταίο αλλά ίσως σημαντικότερο....

Είσαι σίγουρος για την ποσότητα καυσίμου που βάζεις στην αντλία του βενζινάδικου?

Κάνε μια και δύο σωστές μετρήσεις καυσίμου (πλήρη γεμίσματα) κ με μεγαλύτερο δείγμα χιλιομέτρων. Μη παίζεις με δεκάρικα. Άσε να κάνεις πχ 150χλμ και να δεις πόσα λίτρα θέλει για γέμισμα.

 

Καταρχάς συγνώμη για την καθυστέρηση και ευχαριστώ για τις απαντήσεις, το φίλτρο αέρα είναι πεντακάθαρο της βενζίνης λογικά θα το είχε ελέγξει ο μηχανικός μαζί με του αέρα οπότε υποθέτω κομπλέ θάναι κιαυτό δεν το εγγυώμαι όμως. Μπουζί πριν 6 μήνες όταν το αγόρασα κιόλας. Να σου πω τώρα για αυτό με το κάυσιμο που λες, έχω βάλει από πολλά και από το ίδιο με την καλή ποιότητα που το εμπιστεύομαι κιόλας και είχα πάλι θέμα, φαντάσου την τελευταία φόρα που έβαλα βενζίνη ήταν 97άρα shell. Με τα δεκάρικα πιστεύω βοηθάει περισσότερο στις μετρήσεις διότι ξέρω ότι με το που ανάψει ρεζέρβα έχω 4.5 - 5λιτ μέσα  + ότι βάλω. 

 

Την 3/5/2018 at 9:30 ΠΜ, το μέλος GeorStrat έγραψε:
 

 

 

Με τετοια καταναλωση μαλλον συμβαινουν ταυτοχρονα παραπανω απο μια πιθανες αιτιες  που ειπε ο Γιαννης πιο πανω.

Παρ'τα με τη σειρα και βρες τι γινεται.

Αλλαξε και πρατηριο καλου κακου..... [/spoiler ]

Το έχω κάνει it doest worked...

Την 3/5/2018 at 0:15 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η κατανάλωση που περιγράφεις, είναι εκτός ορίων λογικής κατανάλωσης. Προφανώς κάτι είναι ΠΟΛΥ λάθος στο σύστημα. Στην πόλη με φυσιολογικη κίνηση το δικό μου CBR600FY έκαιγε 1 λίτρο για 14-16 χλμ. Εσύ ισχυρίζεσαι 1 λίτρο 7 χλμ, πράγμα παντελώς εκτός πραγματικότητας για ψεκαστό CBR600F2 κιόλλας, που υποτίθεται κάνει ακόμα καλύτερη διαχείριση καυσίμου από το καρμπυρατεράτο FY.

Σέρβις έχει κάνει ποτέ η μοτοσυκλέτα; Σε πραγματικό μηχανικό εννοώ.

Διάκενα βαλβίδων, μπουζί, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, συχρονισμός πεταλούδων, τα έχουμε εντάξει αυτά;

Διάκενα και συγχρονισμός δεν έχει γίνει όσο το έχω εγώ. Τα υπόλοιπα κανονικότατα.  Έχω μιλήσει με παιδιά που έχουν το καρμπ και ΌΛΟΙ είχαν χαμηλότερη κατανάλωση αλλά όχι σε σχέση μόνο με εμένα που έχει θέμα αλλά και με αλλά 2-3 FI, επίσης λέγανε πως είναι ελαττωματικό το σύστημα του ψεκασμού διότι ήταν από τα πρώτα της Honda και δεν ξέρω τι ισχύει και τι όχι...

πριν 23 ώρες, το μέλος getsim andreas έγραψε:

παρε   cb 1300   7 λιτρα στα 100 ποιο οικονομικο.

οπως σου ειπαν και τα παιδια απο πανω σε πρωτη φαση,αλλαξε βενζιναδικο κανε γεμισμα και μολις κανεις 100 χιλ.ξαναφουλαρε να δεις τη γινετε.

Θα το κάνω αυτό μια φόρα αλλά πάλι όταν βλέπω να βάζω 7λιτ με ενα 10ρικο και να έχει +5 ρεζέρβα και να μου ξανά ανάβει ρεζέρβα στα 30-40χλμ και στα 60 να μου έχει φάει 12λιτ τι να πω...

Τροποποιήθηκε από τον Mindattack21

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο με το λαμπακι προφανως και δεν βολευει περισσοτερος... Αρχικα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι το λαμπακι ανοιξε ακριβως στην ιδια σταθμη, δεν θα βαλεις και βενζινη ακριβως με το που σου αναψει, σιγουρα θα κανεις απο 200 μετρα μεχρι καμια 20αρια κμ πριν βαλεις, και δεν ξερεις κ ποσο κλεβει η αντλια (οπως παντου βεβαια)...

Η καλυτερη δυνατη μετρηση, ειναι να γεμισεις το τεποζιτο βενζινη, να κανεις 150-200κμ, και να ξαναγεμισεις... Και αν γινεται να μην επαναπαυτεις σε ενα στρογγυλο ποσο πχ 20 ευρω, αλλα οσο το δυνατον πιο κοντα στο σημειο που ηταν η σταθμη την τελευταια φορα που γεμισες... Ετσι θα ξερεις ακριβως ποση βενζινη εκαψες για τα Χ χιλιομετρα που εκανες.. Μονο το σφαλμα της αντλιας υπαρχει.

Δευτερον, δεν απαντησες κατι πολυ σημαντικο... Λες εχεις την μοτοσικλετα 6 μηνες.. Αυτους τους 6 μηνες καιει ακριβως το ιδιο; Ή αρχισε να το κανει απο καποια στιγμη κ μετα; 

Τελος, το οτι αλλαξε φιλτρο αερα δεν εχει καμια σχεση με το αν αλλαξε και το φιλτρο βενζινης.. Και επειδη αρκετες φορες το φιλτρο βενζινης ειναι μανουρα να αλλαχτει, δεν το κανει κανεις αν δεν του το ζητησεις.. Ποσο μαλλον να το ελεγξει απο μονος του. 

 

Για μενα, αν υποθεσουμε οτι τυχουσες διαρροες θα τις ειχες "μυριστει", αλλαξε φιλτρο βενζινης, καθαρισε την πεταλουδα, αν μπορεις ρυθμισε την κιολας, τσεκαρε και τα μπουζι και ξαναμετρα την καταναλωση..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος dankannn έγραψε:
 

 Φίλε μου περίεργο όπως το  λες

To ψεκαστώ το δικό μου 2001 μοντέλο μέσα εδώ αλλά και με ανοίγματα μου βγάζει με 20 € περίπου 185-198 χλμ.

Λογικά δες να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις διαρροή μιας και είπες ότι είχες πρόβλημα με το σωληνάκι.

Σήκωσε το ντεπόζιτο ελαφρά , και βαλε μπροστά να δεις μπας και χάνει από κάπου και δεν το έχεις καταλάβει.

Μετά , συγχρονισμός στο συγκεκριμένο μηχανάκι  δεν γίνετε  μου το έχουν επιβεβαίωση  δυο εξουσιοδοτημένα  service και ο τεχνικός διευθυντής του Σαρακακη.

Πόσα χλμ έχεις ? ας πούμε εγώ το άνοιξα στα 30.000 και δεν ήθελε καμιά βαλβίδα ρύθμιση, στα 60.000 ήθελε δυο εξαγωγής και στα 90.000 ήθελε 4 σαν σύνολο.

Αρά να είναι εκτός ορίων και να σου κάνει όλο αυτό το πρόβλημα  μου κάνει περίεργο.

Δες το φίλτρο αέρα αλλά και πάλι πόσο χάλια να είναι ?

Τέλος δες το ρυθμιστή πίεσης  αλλά όταν δεν δουλεύει σωστά η θα σου βγάλει στο f1 σφάλμα η θα πρέπει να βρωμάει βενζίνη κάτι που θα το είχες καταλάβει.

Το είχες  η τώρα το αγόρασες  ?  Χλμ  πόσα εχεις ?, είναι μαμά ?

Καλησπέρα φίλε μου, θα καταρρίψω κατευθείαν το πρώτο που μου λες διότι με 25-26$ 6 μήνες που το έχω και το έχω γεμίσει καμιά 10αριά φορές ( το έχω για μια στο τόσο γιαυτό και τα 10αρικα μια βόλτα και μέσα ) δεν μου έχει βγάλει πάνω από 190χλμ με νορμάλ συνθήκες πόλης και μετρημένα 3-4α ανοίγματα. Το έκανα με το ντεπόζιτο πριν κάτι μέρες και δεν είχε καμία διαρροή γιατί αυτό φοβήθηκα και εγώ διότι όταν άλλαξα το σωληνάκι ήταν νορμάλ για πολύ λίγο μετά πάλι τα ίδια και είπα μήπως είχε διαρροή αλλά δεν... Τα χλμ που έχει είναι 99.300 ( αγορασμένο μεταχ πριν 6 μήνες και από ακινησία κάτι μηνών ) και δεν έχω ιδέα τι γίνεται με τις βαλβίδες δεν ακούγεται και κάτι για να πεις ότι θέλει τσεκάρισμα η τίποτα τέτοιο. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΜΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΘΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ Η ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ. ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΥΠΕΘΕΣΑ ΛΟΓΩ ΟΛΟΣΩΜΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΩΣΤΑ... ( Sorry για τα caps άπλα ήθελα να το δουν όλοι γιατί πιστεύω είναι σημαντικό διότι δεν το είχα αναφέρει επειδή πίστευα ότι αυτή η μικρή μα^@!^@κια  δεν είναι ικανή για να δημιουργήσει τέτοια θέματα στην κατανάλωση )

πριν 3 ώρες, το μέλος sorath έγραψε:

Εμένα για διαρροή μου κάνει. 

Όσο κακοσυντηρημένο και να είναι, όσο και απορυθυμισμένο, 15lt/100km είναι εξωπραγματικό!

Δεν θα το έλεγα κακοσυντηρημένο γιατί είμαι και εγώ ψείρας και τα ψάχνω πριν τα πάρω απλά αυτό δεν φαίνεται κάπου στην αρχή αλλά σίγουρα είναι πολλά. 12λιτ/100 πες...

Τροποποιήθηκε από τον Mindattack21

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος r3negade έγραψε:

Αυτο με το λαμπακι προφανως και δεν βολευει περισσοτερος... Αρχικα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι το λαμπακι ανοιξε ακριβως στην ιδια σταθμη, δεν θα βαλεις και βενζινη ακριβως με το που σου αναψει, σιγουρα θα κανεις απο 200 μετρα μεχρι καμια 20αρια κμ πριν βαλεις, και δεν ξερεις κ ποσο κλεβει η αντλια (οπως παντου βεβαια)...

Η καλυτερη δυνατη μετρηση, ειναι να γεμισεις το τεποζιτο βενζινη, να κανεις 150-200κμ, και να ξαναγεμισεις... Και αν γινεται να μην επαναπαυτεις σε ενα στρογγυλο ποσο πχ 20 ευρω, αλλα οσο το δυνατον πιο κοντα στο σημειο που ηταν η σταθμη την τελευταια φορα που γεμισες... Ετσι θα ξερεις ακριβως ποση βενζινη εκαψες για τα Χ χιλιομετρα που εκανες.. Μονο το σφαλμα της αντλιας υπαρχει.

Δευτερον, δεν απαντησες κατι πολυ σημαντικο... Λες εχεις την μοτοσικλετα 6 μηνες.. Αυτους τους 6 μηνες καιει ακριβως το ιδιο; Ή αρχισε να το κανει απο καποια στιγμη κ μετα; 

Τελος, το οτι αλλαξε φιλτρο αερα δεν εχει καμια σχεση με το αν αλλαξε και το φιλτρο βενζινης.. Και επειδη αρκετες φορες το φιλτρο βενζινης ειναι μανουρα να αλλαχτει, δεν το κανει κανεις αν δεν του το ζητησεις.. Ποσο μαλλον να το ελεγξει απο μονος του. 

 

Για μενα, αν υποθεσουμε οτι τυχουσες διαρροες θα τις ειχες "μυριστει", αλλαξε φιλτρο βενζινης, καθαρισε την πεταλουδα, αν μπορεις ρυθμισε την κιολας, τσεκαρε και τα μπουζι και ξαναμετρα την καταναλωση..

Έχει δείκτη με το που φτάσει στα 4.5-5λιτ ανάβουν 4ης γραμμές και μετά αρχίζουν τα δικά τους μέχρι να μείνεις, τελώς πάντων το θέμα είναι ότι εμένα να στο πω και έτσι στα 190 καίει ένα ντεπόζιτο δηλαδή 17-18λιτ ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ χρήση στην πόλη και 2-3α ανοίγματα. Έτσι ήταν απτήν αρχή που το πήρα ναί ( δηλάδη έκαιγε ένα ντεπόζιτο στα χ χιλίομετρα ) αυτό όμως άλλαξε στην πορεία διότι στην αρχή με τα 10αρικά έβγαζε 90-100χλμ με το ζόρι αλλά τα έβγαζε τώρα με το ζόρι φτάνω τα 60α με την ίδια χρήση γιατί όπως είπα το βγάζω μια στο τόσο κάνω σχεδόν την ίδια διαδρομή με τα ίδια ανοίγματα κλπ κλπ όποτε κάτι δεν πήγαινε καλά και πριν αλλά και τώρα.

 

Υ.Γ θα συμφωνήσω απόλυτα με το φίλτρο βενζίνης και ας πούμε ότι θέλει άλλαγμα πόσο λες να με βοηθήσει το συγκεκριμένο άμα το αλλάξω ( είναι μηδαμινό το κόστος απλά το αναφέρω σαν μονάδα ξεχωριστή και πως συντελεί στην οικονομία καυσίμου ) ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Όλες τις μετρήσεις τις κάνεις στο ίδιο βενζινάδικο?

Όχι όλες κάποιες από αυτές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σταθεροποίησε τις μεταβλητές σου.

"Κλείδωσε" σε ένα βενζινάδικο.

Κατά προτίμηση κάποιο εταιρικό.

Και μετράς από φουλ γεμάτο, 150χλμ απόσταση και πάλι γέμισμα φουλ.

Και μας λες.

Τουλάχιστον δύο καθαρές μετρήσεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε μου αυτά τα Χλμ που σου γραφώ τα βγάζει άνετα και δεν είναι από το μυαλό μου, 20 με 22 €  φουλαρο παντα και κανω τα χλμ που σου εγραψα κάθε εβδομαδα.

Έχω το μηχανάκι από το 2005 και 1.500χλ έως σήμερα 100.000 χλμ.

Τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύω στην μεταμόρφωση και κάνω στάνταρ χλμ κάθε μέρα , περίπου 32  το 5νθημερο + κατι εχτρα το ΣΚ.

Άρα ξέρω ακριβός το τι καίει.

Σχετικά με το φίλτρο βενζίνης είναι μέσα στο ντεπόζιτο είναι μεταλλικό και κάνει κάνα 60 €.

Αν το αλλάξεις άλλαξε και την φλάντζα της τρόμπας βενζίνης και βίδωσε σταυρωτά.

Ο ψεκασμός δεν είχε ποτέ πρόβλημα απλά είναι λίγο απότομος γιατί ήταν από την πρώτη γενιά.

Τέλος λες για ολόσωμη + πιθανά φίλτρο αέρα αφτερ μαρκετ ??

Έχεις κάνα power commander επάνω ? αν όχι να ξέρεις ότι δεν δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου.

Εγώ παλιά που το έβαζα και πιστά είχα εξάτμιση φίλτρο και power commanderεπάνω.

Τέλος αισθητήρας λ υπάρχει η τον έχετε καταργήσει ?

Δες ακομα μπας και πας με μπούσουλα το λαμπάκι ρεζέρβας , μπορεί να σου έχει χαλάσει ο αισθητήρας της τρόμπας και να μπαίνει νωρίτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος dankannn έγραψε:

Φίλε μου αυτά τα Χλμ που σου γραφώ τα βγάζει άνετα και δεν είναι από το μυαλό μου, 20 με 22 €  φουλαρο παντα και κανω τα χλμ που σου εγραψα κάθε εβδομαδα.

Έχω το μηχανάκι από το 2005 και 1.500χλ έως σήμερα 100.000 χλμ.

Τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύω στην μεταμόρφωση και κάνω στάνταρ χλμ κάθε μέρα , περίπου 32  το 5νθημερο + κατι εχτρα το ΣΚ.

Άρα ξέρω ακριβός το τι καίει.

Σχετικά με το φίλτρο βενζίνης είναι μέσα στο ντεπόζιτο είναι μεταλλικό και κάνει κάνα 60 €.

Αν το αλλάξεις άλλαξε και την φλάντζα της τρόμπας βενζίνης και βίδωσε σταυρωτά.

Ο ψεκασμός δεν είχε ποτέ πρόβλημα απλά είναι λίγο απότομος γιατί ήταν από την πρώτη γενιά.

Τέλος λες για ολόσωμη + πιθανά φίλτρο αέρα αφτερ μαρκετ ??

Έχεις κάνα power commander επάνω ? αν όχι να ξέρεις ότι δεν δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου.

Εγώ παλιά που το έβαζα και πιστά είχα εξάτμιση φίλτρο και power commanderεπάνω.

Τέλος αισθητήρας λ υπάρχει η τον έχετε καταργήσει ?

Δες ακομα μπας και πας με μπούσουλα το λαμπάκι ρεζέρβας , μπορεί να σου έχει χαλάσει ο αισθητήρας της τρόμπας και να μπαίνει νωρίτερα.

ΥΓ

Αν ο ρυθμιστης πιεσης εχει προβλημα να τον αλλαξεις ,λογκα δεν θα σου κραταει σωστα ρελαντι και θα βρωμαει βενζινη , ειναι πανω στην μπεκιερα απο αριστερα.

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το οτι βρωμαει βενζινα εμενα δεν μου λεει φιλτρο βενζινας,αν ηταν φιλτρο δεν θα ανοιγε το μηχανακι,αυτο που πρεπει να δεις πιστευω ειναι το σημειο ψεκασμου εκει να δωσεις βαση.ελεγχος μπεκ, ογκομετρησει, και αν υπαρχει καποιο ελατοματικο, και μενει ανοικτο, με σηνεπεια να κατουραει βενζινα συνεχεια .

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 5/4/2018 at 2:56 ΜΜ, το μέλος dankannn έγραψε:

 

Πολύ εξυπηρετικός ο Αγοριτσας , νομίζω ότι έχουν φύγει και η δυο από τον Σαρακακη.

 

Μην μου λες τετοια. Απιστευτος ανθρωπος ο Μαρινος. Θα το εξακριβωσω ομως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...