Jump to content
Σεκ Σαπίλ

Μετά το FZ6 τι; (R1 vs GSXR1000 vs...??)

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!

Λοιπόν όπως φαίνεται και από τον τίτλο μιλάμε για τη μετα-fazer εποχή. Μέχρι τέλη καλοκαιριού υπολογίζω θα έχω συμπληρωμένα 20.000 χιλιόμετρα και σκέφτομαι για άλλο.

Για να ξεκαθαρίζω, δεν θεωρώ τον εαυτό μου χερά ή κάτι (ποιος άραγε έχει καταφέρει να τερματίσει 600άρι...).

Αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι διαφορετικό, τι διαφορετικό άραγε, supersport.

Για μέσα στην πόλη υπαρχει το αμάξι και σε 1-2 μήνες τελειώνει το restoration του στρογγυλοφάναρου. Από αυτή την άποψη είμαι καλυμμένος. 

Η χρήση επομένως θα είναι Σ/Κ σε ορεινό κλειστό στροφιλίκι, μιας και η κάθε μια από τις 2 πίστες απέχει 400+ χιλιόμετρα.

Αξίζει η μετάβαση στο 1000άρι; Εαν ναι, σε ποιο από τόοοοσα που υπάρχουν; (Αυστηρά μοντέλο '06-'07 για να είμαστε εντός μπατζετ).

Η απουσία ABS, που στα εμβρυϊκά μου βήματα τόσες φορές με ξελάσπωσε, θα είναι αισθητή;

Αυτά είναι τα ερωτήματα που με ταλανίζουν τελευταία σ'αυτό το θέμα.  Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας... Σας ευχαριστώ!!

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικό να σκέφτεσαι αυτή τη μετάβαση.Έχω την αίσθηση πως όσοι οδηγούν st ή γυμνό 600άρι και μπαίνουν στη διαδικασία να σκεφτούν 1000άρι ss, απλά ψάχνουν επιβεβαίωση για να το πράξουν!Και εννοείται πως αυτό δεν είναι παράλογο.

Για τη χρήση που σκέφτεσαι  να κάνεις, ίσως να ήταν καταλληλότερο ένα γυμνό ή ss κοντά στα 600cc αλλά η καρδιά μάλλον χτυπάει για μεγάλο ss οπότε εκεί εσύ μετράς τα κουκιά!

Έχεις οδηγήσει ss δεκαετίας όπως αυτά που ψάχνεις και αν ναι, πώς σου φάνηκε;

Η απουσία abs για κάποιον που έχει εξοικειωθεί μ'αυτό, ίσως να χρειαστεί διάστημα προσαρμογής.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σγνωμη φιλε αλλα ss σε ορεινο δρομο με στροφες τι ακριβως θα ευχαριστηθεις ταχυτητα η ροπη??ναι μεν στριβει αλλα παν χαμενες οι βασικες του αρετες γκαζι και πολλαααα χιλιομετρααα...Δε διαφωνω και γω βαριεμαι ευκολα και αλλαζω καθξε χρονο αλλα σκεωου μη το μετανιωσεις

αν οντος πας σε 1000 πιστας K8 δαγκωτο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aprilia Tuono 1000 R 2006 - 2010. Αν σε παίρνει και για factory ακόμα καλύτερα.

Στο δρόμο ροπή> ιπποδύναμη. Το ss δεν μπορεί να δουλέψει όπως πρέπει εκτός πίστας. Για να πιάσεις το φάσμα των στροφών που πρέπει, με δευτέρα θα είσαι ήδη σε χιλιόμετρα που δε θα μπορείς να στρίψεις (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων συγκεκριμένων διαδρομών). Been there, done that...

 

Το Abs θα σου λείψει αφού το έχεις μάθει. Θα κάνεις λίγη προπόνηση να το συνηθίσεις πιο γρήγορα. Είναι πολύ πιθανό να έχεις αργά ή γρήγορα καμία χαζή πτώση που θα τη γλίτωνες με abs αλλά that's life.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι budget εχεις για αρχη?

πολυ δυνατο και καλα στημενο για στριψιμο ειναι το k5. αν εισαι μικροσωμος πχ σαν εμενα (57 κιλα, 1.63), το ξεχνας, δε θα μπορεσεις να το εκμεταλευτεις.

θα βρεις πολλα στα 4.5κ αλλα το θεμα ειναι ποσα ειναι σε καλη κατασταση. overall πολυ καλο μηχανακι σε αυτα τα λεφτα. το βελτιωνεις και λιγο (αν και μαλλον θα το παρεις ετοιμο) και εχεις αρκουδογκαζο οποια στιγμη το θελησεις.

κ7-8 θα σε δυσκολεψει πολυ σε στροφιλικι. λιγακι "βαρκα" με τουριστικη θεση οδηγησης. κ9 ενα βελτιωμενο σε πολλους τομεις κ5 (ξεφευγουν σε τιμη ομως, ζητανε τρελα λεφτα).

1000rr 05-07  σε εμενα ταιριαζει παρα πολυ. γραμμικο μοτερ με οχι τρελη δυναμη. με καλο λαστιχο χουφτωνεις γκαζι σε στροφη δυσκολα να κουνηθει. το 08+ λενε πως ειναι πολυ καλυτερο, αλλα δεν ετυχε να το οδηγησω. αν εχεις τα λεφτα εννοειται παιρνεις 08+

r1 07-08 πολυ σα συνολο, οχι τοσο αδυναμο οσο το rr, ουτε πυραυλος σα το gixxer.

r1 crossplane αγγιζει την τελειοτητα οδηγικα για μενα. οση δυναμη χρειαζομαι με καλο στησιμο (κλασικη yamaha, κοντο μεταξονιο κτλ). κακασχημο μπροστα στο φαναρι. απο ram air και μπροστα ειναι τεραστιο πραγματικα, υπερβολικα ογκωδες. το δικο μου 600 ειναι μισο απο το crossplane. θελω να το οδηγαω ολη μερα, αλλα να μη το βλεπω στα ματια του. η ουρα-θεση συνοδηγου ειναι ακριβως στην πλατη σου :laugh:

zx10 07+ πυραυλος πυραυλος πυραυλος. ενα πολυ ανωτερο κ5 για μενα. υπερβολικα πολυυ δυναμη για τους περισσοτερους. θα ευχαριστηθεις σουζα μαυτο ειναι το μονο σιγουρο:2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Aprilia Tuono 1000 R 2006 - 2010. Αν σε παίρνει και για factory ακόμα καλύτερα.

Στο δρόμο ροπή> ιπποδύναμη. Το ss δεν μπορεί να δουλέψει όπως πρέπει εκτός πίστας. Για να πιάσεις το φάσμα των στροφών που πρέπει, με δευτέρα θα είσαι ήδη σε χιλιόμετρα που δε θα μπορείς να στρίψεις (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων συγκεκριμένων διαδρομών). Been there, done that...

 

Το Abs θα σου λείψει αφού το έχεις μάθει. Θα κάνεις λίγη προπόνηση να το συνηθίσεις πιο γρήγορα. Είναι πολύ πιθανό να έχεις αργά ή γρήγορα καμία χαζή πτώση που θα τη γλίτωνες με abs αλλά that's life.

Aυτο ακριβως,το τουονο και παλι υπερβολικο ειναι για κλειστο στροφιλικι,αρκετα δυσκολο,στη θεση σου θα κοιτουσα και super duke οπωσδηποτε.Απο την αλλη βεβαια αν θες οπωσδηποτε ss θα κοιτουσα το καβασακι 08+ και το χοντα 08+ και ισως κ5 αν βρεις καλο

Τροποποιήθηκε από τον BdawG

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανάλογα το budget σου όπως είπε και ο Noodles. Κάθε μηχανή έχει τα υπερ της. Πολύ βασικό για μένα είναι να γουστάρεις να την βλέπεις ακόμα και σταματημένη, να την χαζεύεις και να ανυπομονείς να την καβαλήσεις(για την μηχανή μιλάμε ε...)

Στην λίστα κοίτα και για gsxr 750 k7-k8. Γκάζι έχει, ελαφρύ είναι, στρίβει πολύ καλά.

 

Τροποποιήθηκε από τον warhol

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω μετα απο fazer 600 πηγα σε tdm 900, και πραγματικα απορουσα τι εχανα τοσο καιρο. Η ροπη φερνει την οδηγικη ευχαρίστηση!!! 

Τροποποιήθηκε από τον barimagas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και να τα αρχίσεις, και να μην τα αρχίσεις, δεν σώζεται με τίποτα η κατάσταση, ασταναπανστοδιάολο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαλλον κατι για μενα γραφεται αλλα τεσπα... Θες να σκεφτεις για gsxr 750? που δεν ειναι λιγο σαν 600αρι αλλα ουτε και πολυ σαν 1000αρι?? Δίνει ενας φιλος ενα, εντελως συμπτωματικα...

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/13447791/

Τροποποιήθηκε από τον barimagas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος barimagas έγραψε:

Μαλλον κατι για μενα γραφεται αλλα τεσπα... Θες να σκεφτεις για gsxr 750? που δεν ειναι λιγο σαν 600αρι αλλα ουτε και πολυ σαν 1000αρι?? Δίνει ενας φιλος ενα, εντελως συμπτωματικα...

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/13447791/

Κατλιάρης ο φίλος σου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Κατλιάρης ο φίλος σου. 

Χαχαχα ναι. Ενταξει το παρακανε λιγο με την περιγραφη μωρε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 26/4/2018 at 11:31 ΜΜ, το μέλος Σεκ Σαπίλ έγραψε:

 

Αξίζει η μετάβαση στο 1000άρι; Εαν ναι, σε ποιο από τόοοοσα που υπάρχουν; (Αυστηρά μοντέλο '06-'07 για να είμαστε εντός μπατζετ).

 

 

 

 

25z2yc0.jpg

 

To σουπερ κτηνος σε περιμενει να το αγορασεις με κερασακι στην τουρτα τις κεραμικες δισκοπλακες της  Beringer που θα γινουν ο φοβος κ τρομος στις καφετεριες κ οχι μονο! 

 

https://www.facebook.com/groups/motoeqclassifieds/permalink/962123830630124/?sale_post_id=962123830630124&rt=11

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στις φωτό πάντως έχει τις μαμά αναρτήσεις. Πίσω -δειχνει- να έχει βάλει ένα αυτοκόλητο WB πάνω στην μαμά ανάρτηση.

Άβυσσος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και πάλι, λόγω υποχρεώσεων δεν ευκαίρεσα να απαντήσω στα μηνύματα, αν και τα διάβαζα.

Σας ευχαριστώ όλους!

[Ψιλο-OFF]

Σε 1-2 μηνύματα που μπορεί από σκοπιάς μου να τα βρήκα ειρωνικά, να πω ότι ξέρω πααααααααααααα(x10^7)ρα πολύ καλά τους συμβιβασμούς που θέλεις με ένα ss (Σάμπως και οι Ορθόδοξοι και ευλαβείς "πιστάκιδες" δεν έχετε βγάλει ποτέ ss στο δρόμο; ) 

Απλά όπως τα έχω υπολογίσει είμαι ήδη στο 1/3 της ζωής μου, το τελευταίο 3ο θα είμαι μπάρμπας με αρθριτικά και τσιγαρόβηχα, ε και αυτό το ενδιάμεσο θέλω να δοκιμάσω ΚΑΙ το σκυφτό (μηχανάκι). Μπορεί να μην με βολέψει, μπορεί να πω τι ζόρι που είναι, μπορεί κάλλιστα και να το σουτάρω, αλλά θέλω να αποκτήσω αυτή την εμπειρία. Όπως πριν λίγα χρόνια θέλησα να αποκτήσω την εμπειρία της μοτοσυκλέτας.[/Ψιλο-OFF]

Στο θέμα μας.

Μπάτζετ με πούλημα του τωρινού, 4.500.

Σίγουρα δεν περιμένω να έχει το ρόπιασμα ενός Superduke ή του V4 του τουόνο (αγάπη και τα 2), αλλά πιστεύω για 4Κ που το λατρεύω και για 1000άρι θα υπάρχει και πάλι περισσότερη ροπή από όση μπορώ να διαχειριστώ. Αν ήθελα ξερή ροπή πήγαινα σε καθαρό με streetάδικα λάστιχα και τέλειωνε η ιστορία.

Μιας και έψαχνα αυστηρά για supersport, από εμφανισιακής σκοπιάς και μόνο, μου έκανε κλικ το R1. Δεν έχω λεφτά για Crossplane προφανώς. Το "αρνητικό" αυτής της χρονολογίας τουλάχιστον (06-07) είναι πως δεν καλύπτει απ'όσα γνωρίζω τον άλλο λόγο (πέρα από τη θέση οδήγησης) που θέλω χιλιάρι - Ροπιάζει πολύ ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

GSXR θα ήθελα είναι η αλήθεια μετά του '05 (μιας και χωρίς ψέματα με ενδιαφέρει η εμφάνιση, από πριν του 06 δεν μου κάθετε καλά οπτικά). Βέβαια, όπως μου γράψατε ακόμη και μεταγενέστερο κουράζει σε κλειστές διαδρομές, so...

Σκέφτηκα να συμβιβαστώ και να παίξω μπαλίτσα με Triumph Daytona 675 εκείνης της εποχής. Θέση SS, μπόλικη ροπή στα χαμηλά, τέλειος ήχος. Καλός μου φίλος σύντροχος μου ανέφερε ότι εκείνης της εποχής βγάζουν αρκετά κουσούρια όμως. Ισχύει ή ράδιοαρβύλα;

Τροποποιήθηκε από τον Σεκ Σαπίλ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Σεκ Σαπίλ έγραψε:

Καλησπέρα και πάλι, λόγω υποχρεώσεων δεν ευκαίρεσα να απαντήσω στα μηνύματα, αν και τα διάβαζα.

Σας ευχαριστώ όλους!

[Ψιλο-OFF]

Σε 1-2 μηνύματα που μπορεί από σκοπιάς μου να τα βρήκα ειρωνικά, να πω ότι ξέρω πααααααααααααα(x10^7)ρα πολύ καλά τους συμβιβασμούς που θέλεις με ένα ss (Σάμπως και οι Ορθόδοξοι και ευλαβείς "πιστάκιδες" δεν έχετε βγάλει ποτέ ss στο δρόμο; ) 

Απλά όπως τα έχω υπολογίσει είμαι ήδη στο 1/3 της ζωής μου, το τελευταίο 3ο θα είμαι μπάρμπας με αρθριτικά και τσιγαρόβηχα, ε και αυτό το ενδιάμεσο θέλω να δοκιμάσω ΚΑΙ το σκυφτό (μηχανάκι). Μπορεί να μην με βολέψει, μπορεί να πω τι ζόρι που είναι, μπορεί κάλλιστα και να το σουτάρω, αλλά θέλω να αποκτήσω αυτή την εμπειρία. Όπως πριν λίγα χρόνια θέλησα να αποκτήσω την εμπειρία της μοτοσυκλέτας.[/Ψιλο-OFF]

Στο θέμα μας.

Μπάτζετ με πούλημα του τωρινού, 4.500.

Σίγουρα δεν περιμένω να έχει το ρόπιασμα ενός Superduke ή του V4 του τουόνο (αγάπη και τα 2), αλλά πιστεύω για 4Κ που το λατρεύω και για 1000άρι θα υπάρχει και πάλι περισσότερη ροπή από όση μπορώ να διαχειριστώ. Αν ήθελα ξερή ροπή πήγαινα σε καθαρό με streetάδικα λάστιχα και τέλειωνε η ιστορία.

Μιας και έψαχνα αυστηρά για supersport, από εμφανισιακής σκοπιάς και μόνο, μου έκανε κλικ το R1. Δεν έχω λεφτά για Crossplane προφανώς. Το "αρνητικό" αυτής της χρονολογίας τουλάχιστον (06-07) είναι πως δεν καλύπτει απ'όσα γνωρίζω τον άλλο λόγο (πέρα από τη θέση οδήγησης) που θέλω χιλιάρι - Ροπιάζει πολύ ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

GSXR θα ήθελα είναι η αλήθεια μετά του '05 (μιας και χωρίς ψέματα με ενδιαφέρει η εμφάνιση, από πριν του 06 δεν μου κάθετε καλά οπτικά). Βέβαια, όπως μου γράψατε ακόμη και μεταγενέστερο κουράζει σε κλειστές διαδρομές, so...

Σκέφτηκα να συμβιβαστώ και να παίξω μπαλίτσα με Triumph Daytona 675 εκείνης της εποχής. Θέση SS, μπόλικη ροπή στα χαμηλά, τέλειος ήχος. Καλός μου φίλος σύντροχος μου ανέφερε ότι εκείνης της εποχής βγάζουν αρκετά κουσούρια όμως. Ισχύει ή ράδιοαρβύλα;

καλως ηρθες στο club. Δεν εχει ακουστει κατι σοβαρο νομιζω για τον κινητηρα. Ο 675 ειναι νομιζω απο τα πλεον αξιοπιστα συνολα τις triumph. Αν σε βολευει η μαχητικη σταση σωματος που δεν κανει για τπτ εκτος απο ενα πραγμα τοτε προχωρα!!!

Υ.Γ. δεν κανει ουτε για την καφετερια. Πολυ ομορφο αλλα γενικα αγνωστο στην ελλαδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Σεκ Σαπίλ έγραψε:

Ροπιάζει πολύ ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

Ναι επειδή είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν σημαίνει ότι δεν θα σου είναι υπεραρκετό. Ειδικά σε σχέση με το 600αρι σου κιόλας. Καλό χρυσό το 675 και αυτό ωραίο, δυνατό όπλο αλλά είναι πιο ροπατο στα χαμηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό του που ειναι τα αντίστοιχα 600αρια όχι με τα χιλιαρια. Οποιοδήποτε από αυτά.  
Μια χαρά σούπερ θα σου φανεί και το Ρ1. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Σεκ Σαπίλ έγραψε:

 

Απλά όπως τα έχω υπολογίσει είμαι ήδη στο 1/3 της ζωής μου, το τελευταίο 3ο θα είμαι μπάρμπας με αρθριτικά και τσιγαρόβηχα, ε και αυτό το ενδιάμεσο θέλω να δοκιμάσω ΚΑΙ το σκυφτό (μηχανάκι). Μπορεί να μην με βολέψει, μπορεί να πω τι ζόρι που είναι, μπορεί κάλλιστα και να το σουτάρω, αλλά θέλω να αποκτήσω αυτή την εμπειρία. Όπως πριν λίγα χρόνια θέλησα να αποκτήσω την εμπειρία της μοτοσυκλέτας.[/Ψιλο-OFF

Τωρα σε πιανω!Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν κανα χρονο πριν παρω ss.

Γιατι η αληθεια ειναι πως μια χαρα την εβγαζα κ με το στρητ 600.

Βεβαια ηθελα κ πιστουλα.Αν την αποκλειεις τοτε μαλλον δε θα το κρατησεις πολυ να ξες.

Αλλα κ παλι σου λεω σε νοιωθω.

Να ξες μονο κατι,απ την οπτικη μου,για την πολη ειναι πιο επικινδυνο απο στρητ

γιατι για να νοιωσεις οτι πας λιγο γρηγορα θα πηγαινεις πολυ γρηγορα.

Εχει ενα πολυ καλο βιντεακι,στο λινκαρω κ ριξε μια ματια.

Ετσι ειναι,οπως τα λενε να ξες..

https://youtu.be/cYahwC4fcNk

 

Τροποποιήθηκε από τον Krosfala

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 37 λεπτά, το μέλος kpapageo έγραψε:

@giorgos.boun Το δικό σου δηλαδή έξω από το baraki δεν το χάζευαν σήμερα? :tongue:

δεν το χαζευουν του τυπου τι μηχαναρα ειναι αυτη... πιο πολυ ειναι

Tι μοντελο ειναι αυτο?

triumph? 

Ελα ρε βγαζει η triumph τετοιο πραγμα εκτος απο tiger?

ωραιο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Daytona 675 είναι μια εξαιρετική SS μοτοσυκλέτα.

Μαζί είναι και η δεύτερη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ σε ΠΟΛΗ. Απέφυγε για τέτοια χρήση. Ναι για οτιδήποτε εκτός πόλης.

Προβλήματα δεν βγάζει κάτι το ιδιαίτερο. Ανορθωτή καίγανε (έχει γίνει ανάκληση) και από μια ηλικία και μετά, τσιμπάνε λίγο λάδι, μην φανταστείς κάτι τραγικό. Κατά κανόνα περί προβλημάτων γράφουν άνθρωποι τόσο άσχετοι, που δεν ξέρουν-δεν νοιώθουν-δεν αντιλαμβάνονται ότι είναι τελείως άλλη δομή ο 1050 κινητήρας και ο 675, ακούσανε ο 1050 σπάει πιστόνια, και άρα και ο 675 ''που triumph είναι κι αυτός άρα ίδιος'' σπάει πιστόνια στο μυαλό τους. Από εκεί, βγάλε συμπέρασμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...