Jump to content
ziki

Βαρας Κοφτες μες στη κινηση για ποιο λογο

Recommended Posts

Βιντεο απειρα, για παραδειγμα ειδα προσφατα αυτο

 

Και αλλα απειρα τυπου ghostrider.

Δε μπορω να καταλαβω αν αυτο ειναι αποτελεσμα ικανοτητων η απλη τυχη που παραμενουν ζωντανοι αυτοι (οσο και οι υπολοιποι οδηγοι στο δρομο που μπορει να επηρεαστουν)

Οσο εντυπωσιακο και αν ειναι και σε παρασερνει, εγω δε μπορω παρα να σκεφτω τα εξης

Σε περιβαλλον με τοσες παραμετρους, που ανα πασα στιγμη μπορει καποιος να σε κλεισει, η καποιος πεζος να διασχισει μπροστα απο ψηλο οχημα, η να χει φαναρι που δε θα δεις μπροστα απο ψηλο οχημα, και δε ξερω ποσα αλλα κριτηρια που δε μπορεις να ελεγξεις, πως μπορουν και οδηγουν ετσι σε ωρες αιχμης. Ακομα και σκοοτερ οταν βιαζομαι στην αθηνα, που ειναι γκαζι φρενο και το σταματας και με τα ποδια αν χρειαστει ουτε για πλακα δε θα περναγα ετσι οσο και αν βιαζομουν

Και ξαναλεω, εσυ μπορεις να πεις, ειμαι και γαμω εχω τον πληρη ελεγχο της μηχανης ξερω πως να τρεξω, σταματησω, ειδοποιησω. Και αν την παθω στα @@ μου, θα παω νοσοκομειο, θα δωσω χρηματα να φτιαξω μηχανη η θα παρω αλλη, δε με νοπιαζει δεν εχω με κατι αλλο να ασχοληθω. Ride or die motherefers. Πρεπει να φας εναν αλλο οδηγο η πεζο ομως για να καταλαβεις τι παιζει

Ριχτε λιγο φως στην υποθεση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

O χρυσός κανόνας, λέει ΜΕΧΡΙ +20χμ/ω διαφορά.

Πανε με 20 θα περάσεις ανάμεσα το πολύ με 40, πανε με 50 θα περάσεις ανάμεσα το πολύ 70. Πάνε με 0 (ακίνητα) , περνάς ανάμεσα το πολύ με 20 χμ/ω.

Από κει και πέρα, δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Ό,τι λέει ο @seatcowl. Καθαρά θέμα τύχης και στιγμής η διήθηση με τόσα χιλιόμετρα. Βέβαια για άλλη μια φορά βλέπουμε ξεκάθαρα πως η ταχύτητα από μόνη της δεν αρκεί τις περισσότερες φορές για να γίνει το μοιραίο αφού ο μαλάκας δεν κοίταξε καν καθρέφτη πριν αλλάξει λωρίδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλα κρασια, ουτε να με πληρωσεις σε τρεχω με τοσα αναμεσα απο αυτοκινητα, δε θα γινω μαρκεζ γιατι το θελετε εσεις :biggrin::biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 4/11/2018 at 3:05 ΜΜ, το μέλος seatcowl έγραψε:

Σε τέτοιες ταχύτητες ειναι καθαρή τύχη, δεν υπάρχει θέμα ικανότητας.

 

Ακριβως αυτο το βινδεο εψαχνα.

Και εις αλλα με υγεια και στο πρωτο βινδεο γιατι αργα η γρηγορα οποιος παει ετσι θα του τυχει το ως ανωθεν παραθεσαμενο βινδεο. Και μετα θα μετανοιωνει "γιατι πηγαινα ετσι ρε γμτ?":_zeppelin:

Τροποποιήθηκε από τον ΚωσταςΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι καθαρά θέμα τύχης πιστεύω. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτός ο "κανόνας" που λέτε για τη διήθηση με +20χλμ/ωρα δεν ισχύει ούτε στο 50% των περιπτώσεων. Πολλές φορές όταν περνάς με γρήγορη ταχύτητα (πχ σταματημένα οχήματα με 60-70χλμ) ακόμη και να θέλει να σου κάνει μαλακία ο οδηγός, πολύ απλά δεν προλαβαίνει. γιατί από τη στιγμή που θα σε δει στον καθρεφτη του σε κλασματα δευτερολέπτου θα τον έχεις προσπεράσει, οπότε δε του αφήνεις καν το περιθωριο να σκεφτεί αν προλαβαίνει ή όχι. Το 99% των τρακαρισμάτων εν ωρα διήθησης συμβαίνουν με τη μηχανή να σκάει πάνω στο αμάξι που αλλάζει λωρίδα και όχι πετυχαίνοντας τη μηχανή στα πλάγια!

 

Επίσης, η αυξημένη ταχύτητα οδηγεί σε αυξημένη παραγωγή θορύβου της μοτοσυκλέτας. Αυτό θέλοντας και μη αναγκάζει υποσυνείδητα τον οδηγό (ακόμα και τον μαλάκα πεζό που διασχίζει σε άκυρο σημείο την κηφισίας ανάμεσα από σταματημένα αμάξια ή τον βλαχοχίπστερ που είδε την εθνική ποδηλατοδρόμιο) μεριμνώντας για την ασφάλειά του να ελέγξει τι είναι αυτό που ακούγεται και απο που έρχεται. Επομένως, πάλι υποσυνείδητα τον αναγκάζεις να βγάλει φλας πριν αλλάξει λωρίδα γιατί τον έχεις αφυπνίσει και γνωρίζει ότι ενδεχομένως να είσαι κάπου εκεί στην κρυφή του γωνία περιμένοντας να του χαράξεις το suv.

 

Όλα αυτά δεν είναι πίπες από το κεφάλι μου, τα βλέπω καθημερινά επειδή κινούμαι σε κίνηση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν πας με 70, τσέκαρε σε παρακαλώ πόσα μέτρα θες για να σταματήσεις. Max φρενάρισμα.

Κανε και ένα υπολογισμό πόσα μέτρα διανύεις το δευτερόλεπτο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μονιμο αγχος μου στην πυκνη κινηση ειναι πως σε περιπτωση στραβης το ασθενοφορο θα φτασει σιγουρα καθυστερημενα. Διπλη και τριπλη προσοχη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Dennis_K έγραψε:

Είναι καθαρά θέμα τύχης πιστεύω. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτός ο "κανόνας" που λέτε για τη διήθηση με +20χλμ/ωρα δεν ισχύει ούτε στο 50% των περιπτώσεων. Πολλές φορές όταν περνάς με γρήγορη ταχύτητα (πχ σταματημένα οχήματα με 60-70χλμ) ακόμη και να θέλει να σου κάνει μαλακία ο οδηγός, πολύ απλά δεν προλαβαίνει. γιατί από τη στιγμή που θα σε δει στον καθρεφτη του σε κλασματα δευτερολέπτου θα τον έχεις προσπεράσει, οπότε δε του αφήνεις καν το περιθωριο να σκεφτεί αν προλαβαίνει ή όχι. Το 99% των τρακαρισμάτων εν ωρα διήθησης συμβαίνουν με τη μηχανή να σκάει πάνω στο αμάξι που αλλάζει λωρίδα και όχι πετυχαίνοντας τη μηχανή στα πλάγια!

 

Επίσης, η αυξημένη ταχύτητα οδηγεί σε αυξημένη παραγωγή θορύβου της μοτοσυκλέτας. Αυτό θέλοντας και μη αναγκάζει υποσυνείδητα τον οδηγό (ακόμα και τον μαλάκα πεζό που διασχίζει σε άκυρο σημείο την κηφισίας ανάμεσα από σταματημένα αμάξια ή τον βλαχοχίπστερ που είδε την εθνική ποδηλατοδρόμιο) μεριμνώντας για την ασφάλειά του να ελέγξει τι είναι αυτό που ακούγεται και απο που έρχεται. Επομένως, πάλι υποσυνείδητα τον αναγκάζεις να βγάλει φλας πριν αλλάξει λωρίδα γιατί τον έχεις αφυπνίσει και γνωρίζει ότι ενδεχομένως να είσαι κάπου εκεί στην κρυφή του γωνία περιμένοντας να του χαράξεις το suv.

 

Όλα αυτά δεν είναι πίπες από το κεφάλι μου, τα βλέπω καθημερινά επειδή κινούμαι σε κίνηση!

Κανένας (μη ψυχοπαθής) δεν θέλει να σου κάνει μαλακία.
"Α έρχεται ο Dennis, κάτσε να αλλάξω λωρίδα να του κόψω τον δρόμο".
Θα την κάνουν γιατί δεν ξέρουν/νομίζουν ότι μπορούν/προλαβαίνουν/είναι ηλίθοι/1002 λόγους. Το θέμα είναι εσύ τι μπορείς να κάνεις σε εκείνη την περίπτωση.

 

Ο αυξημένος αεροδυναμικός θόρυβος λόγω ταχύτητας δεν γίνεται αντιληπτός από κανένα πέρα από εσένα. Τώρα εάν μιλήσουμε για στροφές κινητήρα/ελεύθερη εξάτμιση ναι ίσως και να βοηθάει, αλλά δεν χρειάζεται να πας με 70 για να γίνει αυτό και επίσης να δω πως θα σε ακούσει ο τύπος με το μερτσεντέ SUV με το κινητό σκουλαρίκι και Παντελίδη στη διαπασών.
Εσύ θα βασιστείς στο "πάω με 70, μπορώ να περνάω σφήνα γιατί θα με ακούσουν";
 

Το λες και μόνος σου, "Το 99% των τρακαρισμάτων εν ωρα διήθησης συμβαίνουν με τη μηχανή να σκάει πάνω στο αμάξι" άρα η μηχανή βρήκε στο εμπόδιο. Τι χρόνο αντίδρασης νομίζεις ότι έχεις και τι απόσταση θα έχεις διανύσει κάνοντας διήθηση με 70 και σταματημένα αυτοκίνητα;

Τροποποιήθηκε από τον spyrosk42

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 41 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Καμιά 25αριά μέτρα? Χοντρικά 

 

70χλω= 19.4m/s

Γιάννη λίγα λες.

Αν υποθέσουμε χρόνο αντίδρασης 0.5 sec (αναβάτης με καλά αντανακλαστικά και σε ετοιμότητα), 10 μέτρα (δύο μήκη αμαξώματος περίπου) τα έχεις φάει μόνο και μόνο στο να ξεκινήσεις να πιέζεις τη μανέτα του φρένου.

 

Α βρήκα μερικά παραδείγματα (http://www.bikesafer.com/detail/braketime.html) για μοτοσυκλέτα με ABS και ταχύτατα 45 mph (72 kph) δίνει 118 ft ή ~36 m.

Άρα 7 μήκη αυτοκινήτων τα έχεις περάσει ΑΝ υποθέσουμε ότι έχεις ABS και δεν είσαι αφηρημένος.

 

Με λίγα λόγια αν στην κάνει κάποιος 5 αμάξια μπροστά γιατί δεν κοίταξε καθρέφτη κέρδισες χρυσό στο άλμα εις μήκος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος Dennis_K έγραψε:

.....

Όλα αυτά δεν είναι πίπες από το κεφάλι μου, τα βλέπω καθημερινά επειδή κινούμαι σε κίνηση!

Σκέψου να μην τα έβλεπες τι θα έγραφες δλδ. 

Θρήσκος δεν είμαι, αλλά ο Θεός (αν υπάρχει) μαζί σου παιδί μου, με ΑΥΤΑ που έγραψες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

Γιάννη λίγα λες.

Αν υποθέσουμε χρόνο αντίδρασης 0.5 sec (αναβάτης με καλά αντανακλαστικά και σε ετοιμότητα), 10 μέτρα (δύο μήκη αμαξώματος περίπου) τα έχεις φάει μόνο και μόνο στο να ξεκινήσεις να πιέζεις τη μανέτα του φρένου.

 

Α βρήκα μερικά παραδείγματα (http://www.bikesafer.com/detail/braketime.html) για μοτοσυκλέτα με ABS και ταχύτατα 45 mph (72 kph) δίνει 118 ft ή ~36 m.

Άρα 7 μήκη αυτοκινήτων τα έχεις περάσει ΑΝ υποθέσουμε ότι έχεις ABS και δεν είσαι αφηρημένος.

 

Με λίγα λόγια αν στην κάνει κάποιος 5 αμάξια μπροστά γιατί δεν κοίταξε καθρέφτη κέρδισες χρυσό στο άλμα εις μήκος.

 

 

Σπύραχαν, μίλησα για απόσταση φρεναρίσματος χωρίς τις απώλειες λόγω αντίδρασης επειδή εκεί έχουμε μεγάλες αποκλίσεις.

Συμφωνώ πως αν προσθέσουμε και χρόνο αντίδρασης (που μεταβάλλεται από δεκάδες παράγοντες) άνετα ακουμπάμε τα 35 μέτρα.

 

Οπότε ένα ή δύο δακτυλάκια (δεν είναι σεξουαλικό υπονοούμενο) ετοιμοπόλεμα στη μανέτα του εμπρός φρένου και τα μάτια μας 114 μπας και γλυτώσουμε (και σε περάσουμε από το υπονοούμενο σε...πράξη :tooth:  )

 

Προσωπικά δεν τηρώ τον κανόνα του +20km/h και οδηγώ επιθετικά.

Και χρησιμοποιώ κόρνα (μπιπ) σε φάσεις που φαίνονται ύποπτες.

Η αμυντική οδήγηση (ΣΕ ΜΕΝΑ), στατιστικά, περισσότερο επικίνδυνη μου βγαίνει.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ιδια με τον Τζων κι εγω, οδηγω επιθετικα μεσα στην Αθηνα γιατι ετσι νιωθω ασφαλεστερος αλλα αυτο δεν σημαινει πως θα το προτεινω κιολας αφου αντικειμενικα δεν προλαβαινεις να αντιδρασεις σε συνθηκες κινησης οπου δεν εχεις διαφυγη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...