Jump to content
Gouky7

Test ride MTS 1260 S και ... marketing!

Recommended Posts

 

Ημουν και εγω εκει! :yahoo:

Image14.jpg[/url]

Και ενω περιμενα το δευτερο γκρουπ να οδηγησω το μουλτι,το ματι μου κολησε στο τελευταιο μοντελο διπλα στην κορινα το οποιο το εβλεπα πρωτη φορα!! και δεν ηξερα τιποτε για αυτο.

Δυστυχως χρησιμοποιηθηκε για χρεη σκουπας κ μετα αφου τελειωσα εκατσα στην διπλανη καφετερια με ενα παλικαρι ο οποιος ηταν πρωην κατοχος ktm 950 και μου ειπε οτι ειναι τo supersport 950. Βασικα εαν το εδιναν θα ακυρωνα αμεσως την δοκιμη του μουλτι. Ειναι τα γνωστα κοληματα που τρωω ωρες ωρες!

2jb7cz8.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

   Σήμερα πήγα και οδήγησα το πολυαναμενόμενο Multistrada 1260. Πολυαναμενόμενο επειδή οι περισσότεροι μπερδεύτηκαν με την παράλληλη παρουσίαση του V4 panigale και νόμιζαν πως ο ίδιος κινητήρας τοποθετήθηκε και στο On/off της Ντουκάτι, κάτι που προφανώς και δεν ισχύει. Από την ημέρα που παρουσιάστηκε, δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω τίποτα για τις αλλαγές που υιοθετούσε σε σχέση με το απερχόμενο 1200. Ήταν τόσο σημαντική η στροφή της εταιρίας στον V4 που προσωπικά αδυνατούσα να ασχοληθώ με τα 60 παραπάνω κυβικά του Μούλτι.

   Στο σημείο αυτό ανοίγω μια παρένθεση για να πω λίγα λόγια για το Μουλτιστράντα 1200 ΜΥ 2015-2017. Από την ημέρα που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα υπάρχει ένα θέμα που εξακολουθεί και βασανίζει όλους όσους το αποκτήσαμε και δεν είναι άλλο από το πως θα γεμίσουμε αυτό το γαμημένο σκαλοπάτι στις χαμηλομεσσαίες το οποίο είναι αντιληπτό, πιθανότατα κι από κάποιον που προέρχεται από ένα vstrom 650. Χίλια διακόσια κυβικά από 2Κ και 160 άλογα και όμως, η πρώτη-δευτέρα δουλεύει υπερωρίες στα βουνά καθώς η μοτοσυκλέτα κυριολεκτικά σέρνεται μέχρι και τις 5Κ στροφές. Από εκεί και πάνω ξυπνάει απότομα και έχει αρκετή δύναμη αλλά αυτός ο τρόπος λειτουργίας ξενίσε πολύ κόσμο. Η κατάσταση απλά βελτιώθηκε τοποθετώντας την ολόσωμη της Τερμινιόνι και το πρόγραμμα-κονσέρβα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για δραματική αλλαγή. Κλείνει η παρένθεση.

   Το 1260 το κράτησα περίπου 40 λεπτά ενώ ήθελα να το επιστρέψω πίσω από το πρώτο δεκάλεπτο ( τα πρωτεία τα κρατάει το GS LC που ήθελα να το παρατήσω στην άκρη στα πρώτα 100 μέτρα ). Η μηχανή σταματημένη δείχνει ελάχιστα μεγαλύτερη σε σχέση με το 1200 όμως όταν ανεβαίνεις επάνω παθαίνεις σοκ. Μου το έλεγε ο @xampos * και δεν το πίστευα καθώς νόμιζα πως λόγω ύψους αλλά και Tiger 1200 θα του φάνηκε μικρό. Αν κάποιος μου έκλεινε τα μάτια και με ανέβαζε πάνω, θα ορκιζόμουν πως καβάλησα κάποιο cb500X ( καλά αυτά δεν γίνονται ούτε στα υποθετικά σενάρια αλλά πάμε παρακάτω ) ή κάτι παρεμφερές. Μιλάμε πως δείχνει τραγικά μικρό πράγμα που προσωπικά με χάλασε πάρα πολύ. Τα χειριστήρια βρίσκονται εκεί που πρέπει και το μόνο που έχει αλλάξει είναι η περιήγηση στο μενού η οποία βρισκόταν έτσι κι αλλιώς σε καλά επίπεδα από άποψη ευκολίας αν και τίποτα δεν φτάνει την εργονομία της bmw. Η οθόνη δείχνει να φωτάει καλύτερα υπό το φως του ήλιου όμως παρατήρησα πως ήταν τίγκα γρατζουνισμένη και το μπιτσικλέτι βρισκόταν μόνο στην πρώτη χιλιάδα των χιλιομέτρων του. Μάλλον δεν διορθώθηκε το πρόβλημα που προϋπήρχε αν και δεν πρέπει να προβληματίζει κανέναν καθότι αν ξέρεις πως να της φερθείς τότε δεν θα έχεις κανένα θέμα.

   Η ζελατίνα φάνηκε ίδια με του 1200 και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα αφού στην χαμηλή θέση εμένα μου κάθεται μια χαρά μέχρι και τα 200 χλμ που δοκιμάστηκε ( 1,80 ύψος αλλά γενικότερα δεν μου αρέσει η απομόνωση από τον αέρα γι αυτό τον λόγο και κυκλοφορώ με την χαμηλή του pikes peak. Αυτό το λέω διότι σε κάποιον μπορεί να του φανεί μέτρια ως προς την κάλυψη που προσφέρει ). Εννοείται πως ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι. Μετά το σοκ του μεγέθους της μηχανής πάνω από την σέλα, έβαλα μπροστά , το έβαλα στο SPORT , κούμπωσα πρώτη και πριν την αποσύμπλεξη βλέπω στον πίνακα οργάνων την μαγική ένδειξη DQS UP/DW κι αμέσως θυμάμαι πως το 1260 διαθέτει και Quickshifter ( πφφφφ μεγάλη ανακάλυψη, μέχρι και οι Ιάπωνες φορούσαν μέχρι να το βάλουν αυτοί. Για εμένα φάουλ που δεν το φορούσαν ήδη από το 1200 ). Περιττό να σας πω πως για το κιβώτιο δεν έχω να σας πω απολύτως τίποτα αφού αναλώθηκα στο να τις καρφώνω πάνω-κάτω με το σίφτερ το οποίο και λειτουργούσε Α-ΠΙ-ΘΑ-ΝΑ κι αν μπορούμε να πούμε πως της bmw ήταν μέχρι και σήμερα σημείο αναφοράς, νομίζω πως η Ντουκ το πήγε ένα-δύο βήματα παρακάτω το όλο θέμα. Αυτό που ξέρω , είναι πως το κιβώτιο του 1200 είναι φανταστικό θυμίζοντας (σκατά στην ) Χόντα.που να δεις της agusta που το εχει κοτσαρει εδω και μια τετραετια χοχοχο

   Την μηχανή την παρέλαβα από τα κεντρικά στην Καλλιρρόης οπότε κοίταξα να βγω αμέσως στην κάθοδο προς Συγγρού προκειμένου να το δοκιμάσω σε μια στροφή που ξέρω. Με 33κ παρά κάτι στο κοντέρ του 1200, το τελευταίο που με ενδιέφερε ήταν να βρω μια ενδιαφέρουσα διαδρομή για τεστ. Μια ευθεία και 3-4 στροφές αρκούσαν. Φραντζή και Καλλιρρόης σταματημένος πρώτη μούρη κι έτοιμος να το ρίξω στην επερχόμενη δεξιά , το φανάρι πράσινο και...ΣΟΚ. Που πήγε το πανάλαφρο μπροστινό του Μουλτιστράντα το οποίο έστριβε ταυτόχρονα με την σκέψη σου;  Όσοι δεν το έχετε οδηγήσει θα νομίζετε πως υπερβάλλω αλλά το 1200 για εμένα έχει την καταπληκτικότερη γεωμετρία απ όλες τις μηχανές που έχω οδηγήσει. Τόσο γρήγορη και τόσο ακριβής που υπάρχουν φορές που αναρωτιέσαι αν εφαρμόζεις γυροσκοπικό ή αν απλά πάει μόνο του. Το 1260 μόνο ελαφρύ δεν το λες μέσα στην στροφή κι αμέσως καταλαβαίνω πως κάτι έχουν αλλάξει...ολοι οι κατοχοι 1200 πρωτης-δευτερης-τριτης γενιας 99% το πανε ταπα και ειχαν ελαφρωματα,γι αυτο το βαρυναν,αλλα εχεις δικιο ειναι fan bike

...και δεν αργώ να καταλάβω το τι είναι αυτό καθώς μετά την αερογέφυρα βγαίνω στην Συγγρού και πιάνοντας αριστερή είμαι έτοιμος να βιώσω αυτό για το οποίο αποφάσισα να κάνω και το σημερινό test ride **. Τα 200 στο κοντέρ ήρθαν  αρκετά γρήγορα και αμέσως έπεσα δυνατά στα φρένα όπου έχουν την ίδια ακριβώς αίσθηση με του 1200. Τρέχω τον χρόνο μπροστά και αναφέρω πως έκανα back 2 back την ίδια διαδρομή με το δικό μου μετά το test ride και δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν το 1260 είναι πιο γρήγορο σε απόλυτους αριθμούς. Σίγουρα όμως είναι πιο "τσαμπουκαλεμένο" και με καλύτερη συμπεριφορά στα χαμηλά. Έγινε το brutal V2 που όλοι θα περιμέναμε; Σε καμία περίπτωση. Σαν να βελτίωσε λίγο το lag θα το χαρακτήριζα. Η σημαντικότερη διαφορά που εντόπισα σε αυτό το άνοιγμα ήταν η σταθερότητα του 1260 σε σχέση με το 1200. Η μηχανή πατάει καλύτερα κάτω και αυτό φαίνεται. Κάπου εκεί λοιπόν ξεκίνησα να την μυρίζομαι. Μεγαλύτερη κάστερ; Γιατί; Γιατί μια εταιρία με την φιλοσοφία της Ντουκάτι να εισάκουσε όσους μυξοκλαίνει για την σταθερότητα της μοτοσυκλέτας στις πολύ υψηλές ταχύτητες;; Δεν φτιάχθηκε γι αυτό, δεν αποσκοπεί σε αυτό και σε τελική ανάλυση, όσοι θέλουν να πηγαίνουν τραίνο στα 260 ας κοιτάξουν σε άλλες μάρκες. Κάπου εκεί ήθελα να το επιστρέψω πίσω. Έκανα την ίδια διαδρομή άλλες 2-3 φορές, το γύρισα και στο Touring όπου η μηχανή παρέμεινε τσαμπουκαλεμένη κι αν μπορώ να προσθέσω κάτι είναι πως μέσα στην στροφή δεν κατάφερα ΠΟΤΕ να διατηρήσω σταθερό γκάζι καθώς έχει γίνει απότομη αρκετά η απόκριση σε σχέση με το 1200. Φορ γιορ ινφορμέιτιον, όταν το επέστρεψα και ρώτησα για την κάστερ, ο άνθρωπος με ενημέρωσε πως έχει μεγαλώσει κατά μία μοίρα αν θυμόταν καλά και η έντονη διαφορά προέρχεται από το σημαντικά μακρύτερο ψαλίδι.

 

* ο @xampos είναι ο μοναδικός τύπος από όσους έχω μιλήσει για το 1260 και νιώθει. Νιώθει ρε παιδί μου τι συμβαίνει κάτω από τα πόδια του, σου μιλάει και καταλαβαίνεις πως ο άνθρωπος δεν είναι ένα βλήμα όρθιο, σου αιτιολογεί ό,τι σου λέει και είτε συμφωνείς είτε όχι έχει μια συνέπεια στον λόγο του. Φιλαράκο μου σου εύχομαι ολόψυχα να προχωρήσεις σύντομα στην αγορά αυτού που τόσο θες. 

 

** Όπως είπα και πριν, η έλευση του V4 επισκίασε εντελώς το 1260. Εγώ από το 1200 είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Έχει τα μειονεκτήματά του, έχει τα πλεονεκτήματά του κι έχω κουμπώσει μαζί του πάρα πολύ. Έχω 33κ και δεν μου περνάει ούτε ως σκέψη η αλλαγή του για πολλά ακόμα χιλιόμετρα καλά να είμαστε. Έτσι λοιπόν, δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να πάω να οδηγήσω το 1260 αν δεν συνέβαιναν τα εξής παράταιρα.

Λονγκ στόρυ σορτ , έχω έναν αδερφικό φίλο που γνωρίζει αρκετό κόσμο της ΣόουΜπιζ. Κάθεται λοιπόν φάση και μιλάω εκ μέρους του, μέσω τηλεφώνου, με γνωστό δοκιμαστή - παρουσιαστή - γνώστη των δύο τροχών για ένα δικό μου θέμα και εντελώς τυχαία πάει η κουβέντα στο 1260. << Το οδήγησα πρώτος απ όλους λόγω συνεργασίας με την Ντουκάτι , η μηχανή είναι δύο φορές καλύτερη στα πάντα σε σχέση με το 1200, ήμουν δύο ταχύτητες πάνω με το 1260. Στην θέση σου θα το σκεφτόμουν σοβαρά να την τραμπάρω >>

   Πίσω στο 2016, έχω μόλις πάρει το 1200 και τυχαίνει να έχω πελάτη έναν τύπο που κι αυτός μόλις έχει αγοράσει το S1000XR. Τα φέρνει λοιπόν έτσι η στιγμή και βρισκόμαστε μηχανή με μηχανή και πιάνουμε την κουβέντα. Ενώ λοιπόν του λέω τα καλορίζικα η πρώτη του κουβέντα είναι η εξής : <<Ωραίο το Μουλτιστράντα αλλά αργό σε σχέση με την μπέμπα >>. Προφανώς και δεν μπήκα στην διαδικασία να τον ρωτήσω πόσα δευτερόλεπτα σκοπεύει να ρίξει το ρεκόρ του στις Σέρρες κι απλά συνεχίσαμε και οι δύο τις ζωές μας μέχρι που μπαίνει προχτές στο μαγαζί και μου λέει : << Μάντεψε τι παρήγγειλα; >>. Τι ρε φίλε , τον ρωτάω; Η απάντηση δική σας...

   Έτσι προέκυψε η ανάγκη μου για τεστράιντ και κάπως έτσι προκύπτουν και οι τάσεις φυγής μου για ταξίδια στο εξωτερικό :laugh::laugh::laugh:

  

  

 

Τροποποιήθηκε από τον πυξιδας990

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειναι λεπτη η γραμμη Μανωλη. ΜΥ10-12 >ΜΥ 13-14 > ΜΥ 15-17 > ΜΥ 18-... οσον αφορα το φαν φακτορ. Απο καποια στιγμη και μετα δεν θα αρκει μονο ο 17αρης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ειναι λεπτη η γραμμη Μανωλη. ΜΥ10-12 >ΜΥ 13-14 > ΜΥ 15-17 > ΜΥ 18-... οσον αφορα το φαν φακτορ. Απο καποια στιγμη και μετα δεν θα αρκει μονο ο 17αρης.

αν βαλει 19αρη θα μιλαμε για εντελως αλλο μηχανακι απο την αρχικη κατευθυνση-συλληψη-σχεδιαση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν το ανέβηκα νόμιζα πως έγινε λάθος και μου δώσανε το 950 , μετά κοιτάζω και βλέπω 1260, λέω ΟΚ αυτό θα είναι :tooth:. Θα φταίει πως καβαλάω το θηρίο το εξπλόρερ . Ξεκινάω έχοντας 45 λεπτά στην διαθεσή μου οπότε το βάζω στο σπορ και φεύγω τσίτα να προλάβω να πάω Λιβάδι να ανέβω να κατέβω και να επιστρέψω . Δεν με ενθουσίασε το γκάζι του καθόλου . Βγήκα Μουδανιων και άνοιγα την πεμπτη να τελικιάσω και μετά τα 230-240 δεν ήθελε άλλο , άντε 250 πάντα με πεμπτη και μετά τέλος . Δοκίμαζα έτσι με έκτη και 150 να χουφτώσω το γκάζι τέρμα να δω ροπές και νύσταζα .Δεν είναι ότι δεν πάει η μηχανή , μην τρελαθούμε εντελώς , είναι ο τρόπος που βγάζει την δύναμη στον δρόμο . ΔΕΝ με συγκινεί ούτε μία στο εκατομμύριο , αυτό .

Μετά φτάνω στο βουνό , λέω εδώ ήμαστε για να δούμε . Ε δεν θυμάμαι να ένιωσα αυτό που ένιωθα κάθε φορά που άνοιγα το γκάζι στο MY2011 . Μετά έκανα αναστροφή και γύρισα πίσω και συμπέρανα ένα και μόνο πράγμα . ΜΟΝΟ ΚΤΜ  

Μόνο εκεί θα έδινα τα λεφτά μου γιατί πολύ απλά ανέβηκα το 1290 SA πριν έναν χρόνο και ακόμα το λαχταρώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Μην σου τύχει να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά, να πηγαίνεις για τα καθιερωμένα σέρβις σε άρρωστο Ντουκατάκια και ΟΛΟΙ οι μάστορες εκεί μέσα να σου ζαλίζουν τα ούμπαλα για το πόσο γαμάτα είναι τα ΚΤΜ:laugh:. Δύσκολες ώρες περνάω κάθε φορά. Εγώ δεν θα πήγαινα με τίποτα για το 1290 ξεκάθαρα λόγω 19άρη τροχού και αναγκαστικής επιλογής τουριστάδικων ελαστικών αλλά και εμφάνισης. Επίσης, και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, ο δημοσιογράφος που αναφέρω στο πρώτο ποστ δεν είναι ο Χούντρας τον οποίον και σέβομαι απεριόριστα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

   Μην σου τύχει να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά, να πηγαίνεις για τα καθιερωμένα σέρβις σε άρρωστο Ντουκατάκια και ΟΛΟΙ οι μάστορες εκεί μέσα να σου ζαλίζουν τα ούμπαλα για το πόσο γαμάτα είναι τα ΚΤΜ:laugh:. Δύσκολες ώρες περνάω κάθε φορά. Εγώ δεν θα πήγαινα με τίποτα για το 1290 ξεκάθαρα λόγω 19άρη τροχού και αναγκαστικής επιλογής τουριστάδικων ελαστικών αλλά και εμφάνισης. Επίσης, και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, ο δημοσιογράφος που αναφέρω στο πρώτο ποστ δεν είναι ο Χούντρας τον οποίον και σέβομαι απεριόριστα. 

 

Γιατί σε πειράζει ο 19 άρης και τα τουριστάδικα ελαστικά ?(σε ένα Ον οφ βαρύ μηχανάκι που τα ζεσταίνει και πατάνε τάπα ) 

Δεν έχει καμια σχέση ένα τουριστάδικο λάστιχο επάνω στο μουλτι 1200 η στο tracer με ΤΟ ΙΔΙΟ λάστιχο επάνω σε ένα 1290 η ένα explorer 1200 που το έχω και πιο πρόχειρο στο μυαλό μου .

Με το ίδιο τουριστικό λάστιχο επάνω στο MULTI δεν έστριψα ποτέ όπως θα ήθελα και αντίστοιχα έπινα νερό στο όνομα του ίδιου ελαστικού επάνω σε ένα ον οφ για παράδειγμα . Καταλαβαίνεις πως το εννοώ? 

Για τον 19 άρη συμφωνώ πως σε περιορίζει όταν οδηγάς γρήγορα καθώς τα περιθώρια κλίσης είναι μικρότερα και το ξέρω από πρώτο χέρι . Κάθε φορά που βλέπω το μπροστά μου λάστιχο μετά από γρήγορη οδήγηση που έχει πατήσει όλο χλωμιάζω :blink:

Τροποποιήθηκε από τον xampos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος xampos έγραψε:

 

Γιατί σε πειράζει ο 19 άρης και τα τουριστάδικα ελαστικά? 

   Αφενός με χαλάει που περιορίζομαι αναγκαστικά από τις επιλογές που έχω κι αφετέρου έχω καλομάθει με τα κορωνάτα σπορ του 17άρη. Δεν υπάρχει αντικειμενικός λόγος αλλά καθαρά θέμα γούστου αν και επιμένω πως το κλειδί για εμένα είναι η αίσθηση του Μουλτιστράντα ως σύνολο. Πιθανότατα δηλαδή αν μου έλεγες να επιλέξω ανάμεσα στον 17άρη του XR και τον 19άρη του ΚΤΜ να πήγαινα στο δεύτερο. Πρέπει να οδηγήσω το 1290 εκτός Orange Days για να έχω μια Α άποψη πάντως.

   Τώρα για το βάρος που λες έχεις απόλυτο δίκιο αλλά το 1290 S δεν είναι και βαρύ μηχανάκι. Τέσσερα-πέντε κιλά βαρύτερο του Μουλτιστράντα είναι. Υποθέτω λοιπόν πως μιλάς για το SA όπου και πάλι δεν θα το προτιμούσα με τίποτα λόγω βάρους.

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...