Jump to content
ziki

Φθηνο ον-οφακι

Recommended Posts

Δεν ημουν ποτε αυτης της κατηγοριας γιατι τις θεωρω ασχημες ως μηχανες, αλλα δε παυω να πιστευω πως ειναι οι πιο χρησιμες ειδικα για τους δρομους μας. Επειδη ηδη εχω σκοοτερ και στριτ δε θελω ουτε εχω να δωσω αλλα χρηματα, σκεφτομαι αν υπαρχει και τι σε 1000-1500. Και παλιο μοντελο να ναι, απλα οσο γινεται αξιοπιστο να μη βγαζει βλαβες και να μη καει. Το θελω για χρηση σε επαρχια που κινουμαι σε βουνα πανω στην εξοχη. Το χω διαλυσει το σκοοτερ να περναω απο χωματοδρομους

Να φανταστω το XT θα παρει απειρες ψηφους, αλλα γενικα θελω αν ακουσω γνωμες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επισης μπορεις να ψαξεις για Serow 225 ή κανενα XR250S, XR250L, XR250Baja, ειναι πιο φιλικα και ανηκουν στην κατηγορια των ON/OFF, επισης εχουν μιζα και πληρες ηλεκτρικο κυκλωμα, μπορεις να τα χρησημοποιησεις για καθε μερα στην πολη μεχρι και εντουραδα, εχει φιλος μου το ¨S¨ και το εχει χωσει παντου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

XT 600 E. Το ειχα και το μονο που του εκανα ηταν λαδια και μια φορα ρυθμισμα βαλβιδες. Ανταλλακτικα βρισκεις τα παντα, θα σε παει παντου, φρενα μετρια, καταναλωση οκ. Εγω το ειχα σε μοταρντ, μες στη πολη βολευει πολυ. Το κακο ειναι οτι για να βρεις ενα που να αξιζει θελει αρκετο ψαξιμο, και επισης εδω και κανα χρονο οι τιμες του εχουν παρει φωτια για καποιο λογο. Ελπιζω να βοηθισα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ xt600 θα έπαιρνα(και θα πάρω)...Ανταλλακτικά ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ,τεράστια αξιοπιστία,ομορφιά και πολύ versatility(που λέμε και στο χωριό μου).Ταξίδι πάει,commuting κάνει,χώμα μπαίνει,μια σβελτάδα την έχει.Εγώ προσωπικά δεν θέλω κάτι παραπάνω.Τα 2 του αρνητικά για μένα είναι ότι για να βρεις σωστό πρέπει να βλαστιμήσεις λίγο και ότι η κατανάλωσή του είναι 1-1.5 λίτρο πιο πάνω από το 660 και γενικότερα από παρόμοια injection.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ΧΤ600 ειναι μια μηχανη 170 κιλα πληρες υγρων, για χωμα ειναι υπερβολικα αυτα τα κιλα, επισης το παλικαρι εχει αλλα 2 μηχανακια, με τι σκεπτικο να φορτωθει ενα 600αρι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Yamaha DT-125, φτιαχνόταν μέχρι το '06-'07, δίχρονο με μηδαμινή συντήρηση και πολυφορεμένο κινητήρα.

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος Smias έγραψε:

Yamaha DT-125, φτιαχνόταν μέχρι το '06-'07, δίχρονο με μηδαμινή συντήρηση και πολυφορεμένο κινητήρα.

Καλο αλλα δε βρίσκονται πια 1-2 αγγελίες ολες κιολες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 15/3/2018 at 11:30 ΠΜ, το μέλος Smias έγραψε:

Yamaha DT-125, φτιαχνόταν μέχρι το '06-'07, δίχρονο με μηδαμινή συντήρηση και πολυφορεμένο κινητήρα.

γράφει να μην καίει, με το dt θα πρέπει να τραβάει και μια δεξαμενή με καύσιμά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος ziaba έγραψε:

γράφει να μην καίει, με το dt θα πρέπει να τραβάει και μια δεξαμενή με καύσιμά

 

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος ziaba έγραψε:

γράφει να μην καίει, με το dt θα πρέπει να τραβάει και μια δεξαμενή με καύσιμά

5,5l/100km μικτή δεν την λες και δεξαμενή 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος doctoras9 έγραψε:

5,5l/100km μικτή δεν την λες και δεξαμενή 

σαν ένα μικρο αυτοκίνητο, βάλε και κάνα 100μλ λάδι ανά 100χλμ επιπλέον:yes: 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ειναι για ολους, ειναι για οσους γουστάρουν 2Τ

Οσο για την καταναλωση λαδιου μιξης το dt125x μαμα με την αντλια λαδιου καιει ενα λιτρο λαδι σε 1200km μικτης χρησης κανε την διαίρεση να δεις ποσο καιει στα 100 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος doctoras9 έγραψε:

Δεν ειναι για ολους, ειναι για οσους γουστάρουν 2Τ

Οσο για την καταναλωση λαδιου μιξης το dt125x μαμα με την αντλια λαδιου καιει ενα λιτρο λαδι σε 1200km μικτης χρησης κανε την διαίρεση να δεις ποσο καιει στα 100 

υπολόγισα χονδρικά με βάση 2% που παίζει σχεδόν σε όλα τα 2Τ τα οποία τα γουστάρω και γω άλλα τι να το κάνεις αν καίει σαν 4-κύλινδρο SS:cry: δεκαετίες κιόλας

Τροποποιήθηκε από τον ziaba

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 8/5/2018 at 2:50 ΜΜ, το μέλος CptAngel έγραψε:

Και κανα παλαιοτερο drz 400 ισως βρεις στα λεφτά σου.

Drz φτηνό δεν παίζει να βρει αντε κάνα dr  αερόψυκτο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Yamaha ttr250-600.

Στο car.gr βλέπω ένα ttr250 που να είναι το τελευταίο μοντέλο που έβγαλε(μπλέ) αλλά η τιμή του είναι αστρονομική..

Όλα τα άλλα είναι μοντέλα πριν το 2000 τα οποία ήταν παραεισαγωγής.

 

Ttr600, έχει απ' ότι βλέπω ttr660re(μιζάτο) στα 1500€, το ttr600 πάντως είναι σαφώς ανώτερο από το αδερφάκι του xt600 με το καλημέρα, έχει πολύ σοβαρότερες αναρτήσεις και στήσιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...