Jump to content
tarifotarifos

θορυβος εξατμισεων

Recommended Posts

καλησπερα σε ολα τα παιδια,θα ηθελα να ρωτησω εαν θα μπορουσα να κανω της μανισιες εξτμισεις απο το xtx 660 να κανουνε θορυβο?το πηγα σε κανα δυο εξατμισαδες αλλα μου ειπανε οτι δεν γινετε τιποτα.εαν κανεις το εχει κανει περιμενω βοηθεια.ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάτι μου λέει ότι σήμερα θα είναι και η τελευταία του επίσκεψη στο ΜΒ.
 

Άσε τις όπως έχουν και βάλε aftermarket αν θες θόρυβο.. Αλλιώς το μόνο που θα καταφέρεις είναι να χαλάσεις τα τελικά σου χωρίς λόγο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος tarifotarifos έγραψε:

μπορεις να προτινεις κατι?

Σε πρώτη φάση, προτείνω να ενεργοποιήσεις ξανά το auto correct

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος tarifotarifos έγραψε:

καλησπερα σε ολα τα παιδια,θα ηθελα να ρωτησω εαν θα μπορουσα να κανω της μανισιες εξτμισεις απο το xtx 660 να κανουνε θορυβο?το πηγα σε κανα δυο εξατμισαδες αλλα μου ειπανε οτι δεν γινετε τιποτα.εαν κανεις το εχει κανει περιμενω βοηθεια.ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Στα σοβαρά τώρα,υπάρχει τρόπος.Ξηλώνεις όλα τα σωθικά της εξάτμισης και βάζεις νέα φλογέρα με μία τάπα πίσω για να ξαναμπουν τα πριτσίνια.

Το τελικό αποκτά έναν ωραίο μπάσο ήχο λίγο πιο δυνατό από τα μαμά και επιπλέον νιώθεις καλύτερο άρπαγμα στις μεσαίες γιατί οι μαμά το πνίγουν το μηχανάκι.

Αυτά που σου λέω τα είχα κάνει εγώ στο ΧΤ με κόστος 70€ (υλικά + εργασία),απλώς οι εξατμισάδες σου βαριούνται να ασχοληθούν.

Βρήκα και το βιντεάκι 

 

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος tarifotarifos έγραψε:

μπορεις να προτινεις κατι?

Αυτό εξαρτάται από σένα, κυρίως το πόσα χρήματα θα διαθέσεις. 
Αν θες κάτι πολύ οικονομικό κάνεις το παραπάνω που σου  είπε ο karellen. 

Αν θέλεις να δώσεις κάποια χρήματα παραπάνω για να πας σε μια καινούρια ολόσωμη θα βρεις αρκετές κάνοντας μια απλή αναζήτηση (σίγουρα θα υπάρχει παρόμοιο θέμα στο ΜΒ).
Εγώ δεν έχω ΧΤ άρα θα σου προτείνω κάποια που μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και την έχω ακούσει στο δρόμο, οπότε->
Καλό είναι να διαβάσεις τα θέματα του φορουμ και ψάχνοντας πχ στο car να δεις ποια σου αρεσει πιο πολύ.

Να σε βοηθήσω μιας και είσαι νέο μέλος https://www.google.gr/search?source=hp&ei=gP1-WsisEceUkwXuiZ2ABw&q=yamaha+xt+660+εξατμιση+mybike&oq=yamaha+xt+660+εξατμιση+mybike&gs_l=psy-ab.3..33i21k1.1368.11748.0.11870.31.24.0.1.1.0.597.3838.0j10j6j5-1.17.0....0...1c.1.64.psy-ab..14.16.3515.0..0j0i13i10k1j0i13k1j0i10k1j0i131k1j0i22i30k1j0i22i10i30k1j0i13i30k1.0.Bwq-WxJA0Go 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θέμα είναι να πηγαίνει-αποδίδει και όπως πρέπει μετά το κόψε-ράψε..

Δες στο xt660.com μήπως έχει κάποιο τέτοιο θέμα, αλλά μην κάνεις τον κόπο να μπεις στο Ελληνικό κομμάτι του φόρουμ, είναι νεκροταφείο..

Αλλά οι μαμά εξατμίσεις θέλουν αρκετό κόψε-ράψε οπότε δύσκολο να βρεις εξατμισά να ψηθεί να στο κάνει, δεν χάνεις κάτι όμως να πας και να τους πάρεις σβάρνα μέχρι να βρεθεί κάποιος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σίγουρα θα χρειάζεται και χαρτογράφηση. Αλλά αν είναι να αλλάξει χαρτογράφηση, και αφού θα την κάνει που θα την κάνει την αλλαγή, ας βάλει ολόσωμη και φίλτρο ώστε να έχει κάνει ότι καλύτερο για το μηχανάκι και αξιόπιστα.

Ξεφεύγει αρκετά στο οικονομικό κομμάτι αλλά θα είναι μια καλή αλλαγή. Αν δεν θέλει να μπλέξει με προγράμματα ο φίλος καλύτερα να το αφήσει όπως είναι το μηχανάκι. 
 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επέμβαση στο μείγμα δεν χρειάζεται αν παίξει μπάλα με τα πρώτα στάδια φίλτρου.

Πχ με λίγο πιο ελεύθερη εισαγωγή(φίλτρο αέρα DNA) ακομα και εξαγωγή (μια νορμάλ πιο ελεύθερη εξάτμιση) δεν χρειάζεται κάτι από καύσιμο, το "φέρνει" η ecu στα μέτρα της.

Τα λέει όλα στο λίνκ πιο πάνω, με μετρήσεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως είχα δίκιο ότι εκείνη την ημέρα ήταν η τελευταία του επίσκεψη στο ΜΒ :yahoo:

 

Όσο για το μίγμα, εάν ο εγκέφαλος μπορεί αν δώσει εντολή για περισσότερη βενζίνη με αυτές τις αλλαγές οκ. Σίγουρα το εντελώς σωστό είναι να επαναπρογραμματιστεί ένα μηχανάκι μετά από φιλτρο και εξάτμιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι οκ, αρκεί να μιλάμε για γενικότερη βελτίωση, πχ όχι μόνο ενα/δύο τελικά εξάτμισης, εκεί είναι οκ.

Τι xt660 συγκεκριμένα είναι μια χαρά πλούσιο από το εργοστάσιο, σηκώνει πολύ άνετα ελεύθερο τελικό και ένα πιο ανοιχτό φίλτροκουτί & φίλτρο.

Αυτό που χρειάζεται ακόμα και ένα τελείως μαμά xt660Z/R/X είναι ένα O2 optimizer/controller, κάτι που σου διορθώνει αυτό το σπαστικό κόμπιασμα τρέμουλο κλπ στις χαμηλές που όσοι το έχουν το μηχανάκι ξέρουν..

Οκ σίγουρα θα έχει ακόμα καλύτερη απόδοση με μια επέμβαση στα μείγματα αλλά έχει νόημα μόνο αν μιλάμε για βελτιώσεις όπου θα υπάρχει εκκεντροφόρος, δουλειά στην κεφαλή, σοβαρή εξάτμιση με λαιμό μεταβλητής διατομής κοκ.

Και φυσικά δεν το πας απλά στο συνεργείο και στο κάνει, πρέπει να περάσεις άπειρες ώρες σε δοκιμές, να έχεις μερικούς χάρτες κα τέτοια ωραία που κανείς δεν θα το κάνει.

Συνήθως η πληοψηφια θα κουμπώσει ένα PC που θα έχει κάποιον γενικότατο χάρτη ο οποίος ως συνήθως θα είναι υπέρ πλούσιος και θα χαίρεται, τον πρώτο καιρό, μετά θα του κακοφαινεται στο βενζινάδικο..!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...