Jump to content

Recommended Posts

καλησπέρα σας παιδιά. Είμαι κάτοχος ενός ktm duke 690 του 08. Εχω προβλημα με τον ΔΟΥΚΑ. Το προβλημα έχει ως εξείς: Ξεκίνησε να μου σβήνει στο ρελαντί, π.χ στο φανάρι, τίς περισσότερες φορές όταν ζεσταθεί, μερικές φορές όμως ακόμη και κρύο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία ktm, μου εβαλαν προγράμμα για την νέα εξατμιση που είχα βάλει, γιατί ήλπιζε ο μηχανικός πως ήταν απο εκεί αλλα τζίφος. Τώρα δεν σβήνει στο ρελαντί άλλα όταν πάω να ξεκινήσω, ανοίγοντας το γκάζι (αφότου σβήσει πέρνει κανόνικα μπρός και φεύγω) 

Εχω απελπιστεί, εχω κάνει τα εξείς: καθαρισμό μπέκ και σώμα ingection, καθαρισμός αισθητήρα λ, πρόγραμμα ktm και έλεγχος βενζιναντλίας. 

Εχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι??? Αν καποιος έιχε κάτι παρόμοιο ας μου πεί μια γνωμη...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Τροποποιήθηκε από τον γιωργος σαμαρας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα. Αν δεν εχεις θεμα καμμια καλωδιωση στο τιμονι (χλωμο το κοβω) Ψαξου με το φιλτρο βενζινης. εχουν θεμα με αυτο οποτε να το αλλαζεις συχνα π.χ ανα 5.000χλμ.

Στην κτμ ειναι αρκετα τσιμπημενο οποτε απο εβαυ με κανα 20σαρικο αν θυμαμαι καλα (πανε χρονια).

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος dream_rider έγραψε:

Καλησπερα. Αν δεν εχεις θεμα καμμια καλωδιωση στο τιμονι (χλωμο το κοβω) Ψαξου με το φιλτρο βενζινης. εχουν θεμα με αυτο οποτε να το αλλαζεις συχνα π.χ ανα 5.000χλμ.

Στην κτμ ειναι αρκετα τσιμπημενο οποτε απο εβαυ με κανα 20σαρικο αν θυμαμαι καλα (πανε χρονια).

 

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή....ηταν το επομενο βημα να το αλλαξω!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος γιωργος σαμαρας έγραψε:

Τώρα δεν σβήνει στο ρελαντί άλλα όταν πάω να ξεκινήσω, ανοίγοντας το γκάζι (αφότου σβήσει πέρνει κανόνικα μπρός και φεύγω) 

 

ΙΣΩΣ το πρόβλημα είναι στο tps 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν φοραει καμια racetech πανω θα εχεις διαρκως θεματα με σβησιματα. Αλλιως πρεπει να τσεκαριστουν πολλα πραγματα στην καλωδιωση μηπως εχει κουνηθει/κοπει τιποτα και δεν κανει επαφη και στα διαφορα διακοπτακια στο συμπλεκτη, της νεκρας κτλπ. που κοβουν το ρευμα.

Με τη μαμα εξατμιση η με acrapovic πανω λογικα θα ειναι κομπλε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστω...Μου ειπαν το έλεγξαν στην αντιπροσωπεια της ktm!

πριν 21 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

ΙΣΩΣ το πρόβλημα είναι στο tps 

Σε ευχαριστω...Μου ειπαν το έλεγξαν στην αντιπροσωπεια της ktm!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 49 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αν φοραει καμια racetech πανω θα εχεις διαρκως θεματα με σβησιματα. Αλλιως πρεπει να τσεκαριστουν πολλα πραγματα στην καλωδιωση μηπως εχει κουνηθει/κοπει τιποτα και δεν κανει επαφη και στα διαφορα διακοπτακια στο συμπλεκτη, της νεκρας κτλπ. που κοβουν το ρευμα.

Με τη μαμα εξατμιση η με acrapovic πανω λογικα θα ειναι κομπλε.

 

φοράει race guns που παει πισω στο πατακι  χωρις σιγαστήρα και οχι αυτη που είναι κάτω απο τον κινητήρα. Λες να επηρεάζει αυτη η εξάτμιση??? Είχε κανείς θέμα με εξάτμιση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος γιωργος σαμαρας έγραψε:

φοράει race guns που παει πισω στο πατακι  χωρις σιγαστήρα και οχι αυτη που είναι κάτω απο τον κινητήρα. Λες να επηρεάζει αυτη η εξάτμιση??? Είχε κανείς θέμα με εξάτμιση?

Πιστεύω αυτό που εννοεί ο Άγγελος είναι ότι όταν μιλάμε για εξάτμιση που δεν έχει σχεδιαστεί για το μηχανάκι, μπορεί να δημιουργεί θέματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος γιωργος σαμαρας έγραψε:

φοράει race guns που παει πισω στο πατακι  χωρις σιγαστήρα και οχι αυτη που είναι κάτω απο τον κινητήρα. Λες να επηρεάζει αυτη η εξάτμιση??? Είχε κανείς θέμα με εξάτμιση?

Ναι. Racetech, raceguns κτλπ δημιουργουν θεματα με σβησιματα σε πολλα 690 επειδη δεν υπαρχει η αντιστοιχη χαρτογραφηση.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το φιλτρο αν σκοπευες να το αλλαξεις καντο συντομα γιατι αν δεν εχει αλαχτει ειναι καργα βρωμικο και ζοριζεις την τρομπα.

Δεν θελεις να πληρωσεις τρομπα. Εμενα σβησιματα μου εκανε αραια και που αλλα οταν ηταν κρυο δεν επερνε μπροστα αν δεν ειχα ανοιχτο το γκαζι.

Με μαμα εξατμιση και μετα με leovince sbk οταν αλλαξα φιλτρο χωρις χαρτη ολα γινοντουσαν με τη σκεψη. (οχι οτι δεν εχει σημασια ο χαρτης απλα αυτο ειναι το δικο μου παραδειγμα)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ για την βοηθεια σας..Θα αλλάξω το φίλτρο και θα βάλλω την μαμα εξάτμιση δοκιμαστικά και μακάρι να ληθεί το πρόβλημα!!! Θα σας ενημερώσω και πάλι ευχαριστώ την παρέα...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα σε όλους...Παιδιά ευχαριστώ για την μεγάλη βοήθεια σας ...το πρόβλημα μου λύθηκε...ήταν η εξάτμιση, έβαλα την μανισια και έστρωσαν όλα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαίρετε στην παρεα έχω έναν δουκα και εγώ του 2008 με ακραποβιτσ αυτήν που βγαίνει από κάτω από το μοτέρ από όταν το πηρα το μηχανάκι δεν είχα θέμα μέχρι την τελευταία εβδομάδα που μου σβήνει συνέχεια και κάνει αρκετά μπερδεματα όταν παω να ανοίξω το γκάζι όχι παντα όμως συνήθως το κάνει πολυ πιο έντονα όταν έχει ανεβάσει θερμοκρασία η το πηγαινω σιγά λέτε να φταίει το φίλτρο βενζίνης? Διότι έχω κάνει πριν έναν μήνα καθαρισμα μπεκ και ρυθμισμα βαλβίδες το μηχανάκι έχει 38.000 χλμ 

Ευχαριστώ πολυ καλο Πάσχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 23/4/2022 at 3:39 ΜΜ, το μέλος Γιάννης κτμ έγραψε:

Χαίρετε στην παρεα έχω έναν δουκα και εγώ του 2008 με ακραποβιτσ αυτήν που βγαίνει από κάτω από το μοτέρ από όταν το πηρα το μηχανάκι δεν είχα θέμα μέχρι την τελευταία εβδομάδα που μου σβήνει συνέχεια και κάνει αρκετά μπερδεματα όταν παω να ανοίξω το γκάζι όχι παντα όμως συνήθως το κάνει πολυ πιο έντονα όταν έχει ανεβάσει θερμοκρασία η το πηγαινω σιγά λέτε να φταίει το φίλτρο βενζίνης? Διότι έχω κάνει πριν έναν μήνα καθαρισμα μπεκ και ρυθμισμα βαλβίδες το μηχανάκι έχει 38.000 χλμ 

Ευχαριστώ πολυ καλο Πάσχα

εγω πιστεύω φίλε πρέπει να βάλεις πρόγραμμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...