γιωργος σαμαρας 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 (τροποποιήθηκε) καλησπέρα σας παιδιά. Είμαι κάτοχος ενός ktm duke 690 του 08. Εχω προβλημα με τον ΔΟΥΚΑ. Το προβλημα έχει ως εξείς: Ξεκίνησε να μου σβήνει στο ρελαντί, π.χ στο φανάρι, τίς περισσότερες φορές όταν ζεσταθεί, μερικές φορές όμως ακόμη και κρύο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία ktm, μου εβαλαν προγράμμα για την νέα εξατμιση που είχα βάλει, γιατί ήλπιζε ο μηχανικός πως ήταν απο εκεί αλλα τζίφος. Τώρα δεν σβήνει στο ρελαντί άλλα όταν πάω να ξεκινήσω, ανοίγοντας το γκάζι (αφότου σβήσει πέρνει κανόνικα μπρός και φεύγω) Εχω απελπιστεί, εχω κάνει τα εξείς: καθαρισμό μπέκ και σώμα ingection, καθαρισμός αισθητήρα λ, πρόγραμμα ktm και έλεγχος βενζιναντλίας. Εχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι??? Αν καποιος έιχε κάτι παρόμοιο ας μου πεί μια γνωμη... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.... Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 29 , 2018 από τον γιωργος σαμαρας Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dream_rider 267 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 Καλησπερα. Αν δεν εχεις θεμα καμμια καλωδιωση στο τιμονι (χλωμο το κοβω) Ψαξου με το φιλτρο βενζινης. εχουν θεμα με αυτο οποτε να το αλλαζεις συχνα π.χ ανα 5.000χλμ. Στην κτμ ειναι αρκετα τσιμπημενο οποτε απο εβαυ με κανα 20σαρικο αν θυμαμαι καλα (πανε χρονια). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
γιωργος σαμαρας 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 πριν 3 λεπτά, το μέλος dream_rider έγραψε: Καλησπερα. Αν δεν εχεις θεμα καμμια καλωδιωση στο τιμονι (χλωμο το κοβω) Ψαξου με το φιλτρο βενζινης. εχουν θεμα με αυτο οποτε να το αλλαζεις συχνα π.χ ανα 5.000χλμ. Στην κτμ ειναι αρκετα τσιμπημενο οποτε απο εβαυ με κανα 20σαρικο αν θυμαμαι καλα (πανε χρονια). Σε ευχαριστώ για την συμβουλή....ηταν το επομενο βημα να το αλλαξω!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavros-2stroker 1.484 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 πριν 39 λεπτά, το μέλος γιωργος σαμαρας έγραψε: Τώρα δεν σβήνει στο ρελαντί άλλα όταν πάω να ξεκινήσω, ανοίγοντας το γκάζι (αφότου σβήσει πέρνει κανόνικα μπρός και φεύγω) ΙΣΩΣ το πρόβλημα είναι στο tps 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CptAngel 4.604 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 Αν φοραει καμια racetech πανω θα εχεις διαρκως θεματα με σβησιματα. Αλλιως πρεπει να τσεκαριστουν πολλα πραγματα στην καλωδιωση μηπως εχει κουνηθει/κοπει τιποτα και δεν κανει επαφη και στα διαφορα διακοπτακια στο συμπλεκτη, της νεκρας κτλπ. που κοβουν το ρευμα. Με τη μαμα εξατμιση η με acrapovic πανω λογικα θα ειναι κομπλε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
γιωργος σαμαρας 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 Σε ευχαριστω...Μου ειπαν το έλεγξαν στην αντιπροσωπεια της ktm! πριν 21 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε: ΙΣΩΣ το πρόβλημα είναι στο tps Σε ευχαριστω...Μου ειπαν το έλεγξαν στην αντιπροσωπεια της ktm! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
γιωργος σαμαρας 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 πριν 49 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε: Αν φοραει καμια racetech πανω θα εχεις διαρκως θεματα με σβησιματα. Αλλιως πρεπει να τσεκαριστουν πολλα πραγματα στην καλωδιωση μηπως εχει κουνηθει/κοπει τιποτα και δεν κανει επαφη και στα διαφορα διακοπτακια στο συμπλεκτη, της νεκρας κτλπ. που κοβουν το ρευμα. Με τη μαμα εξατμιση η με acrapovic πανω λογικα θα ειναι κομπλε. φοράει race guns που παει πισω στο πατακι χωρις σιγαστήρα και οχι αυτη που είναι κάτω απο τον κινητήρα. Λες να επηρεάζει αυτη η εξάτμιση??? Είχε κανείς θέμα με εξάτμιση? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
The Dread Rider 4.303 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 πριν 18 λεπτά, το μέλος γιωργος σαμαρας έγραψε: φοράει race guns που παει πισω στο πατακι χωρις σιγαστήρα και οχι αυτη που είναι κάτω απο τον κινητήρα. Λες να επηρεάζει αυτη η εξάτμιση??? Είχε κανείς θέμα με εξάτμιση? Πιστεύω αυτό που εννοεί ο Άγγελος είναι ότι όταν μιλάμε για εξάτμιση που δεν έχει σχεδιαστεί για το μηχανάκι, μπορεί να δημιουργεί θέματα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CptAngel 4.604 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30 , 2018 (τροποποιήθηκε) πριν 8 ώρες, το μέλος γιωργος σαμαρας έγραψε: φοράει race guns που παει πισω στο πατακι χωρις σιγαστήρα και οχι αυτη που είναι κάτω απο τον κινητήρα. Λες να επηρεάζει αυτη η εξάτμιση??? Είχε κανείς θέμα με εξάτμιση? Ναι. Racetech, raceguns κτλπ δημιουργουν θεματα με σβησιματα σε πολλα 690 επειδη δεν υπαρχει η αντιστοιχη χαρτογραφηση. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 30 , 2018 από τον CptAngel Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dream_rider 267 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30 , 2018 Το φιλτρο αν σκοπευες να το αλλαξεις καντο συντομα γιατι αν δεν εχει αλαχτει ειναι καργα βρωμικο και ζοριζεις την τρομπα. Δεν θελεις να πληρωσεις τρομπα. Εμενα σβησιματα μου εκανε αραια και που αλλα οταν ηταν κρυο δεν επερνε μπροστα αν δεν ειχα ανοιχτο το γκαζι. Με μαμα εξατμιση και μετα με leovince sbk οταν αλλαξα φιλτρο χωρις χαρτη ολα γινοντουσαν με τη σκεψη. (οχι οτι δεν εχει σημασια ο χαρτης απλα αυτο ειναι το δικο μου παραδειγμα) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
γιωργος σαμαρας 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30 , 2018 Σας ευχαριστώ για την βοηθεια σας..Θα αλλάξω το φίλτρο και θα βάλλω την μαμα εξάτμιση δοκιμαστικά και μακάρι να ληθεί το πρόβλημα!!! Θα σας ενημερώσω και πάλι ευχαριστώ την παρέα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
γιωργος σαμαρας 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2018 καλησπέρα σε όλους...Παιδιά ευχαριστώ για την μεγάλη βοήθεια σας ...το πρόβλημα μου λύθηκε...ήταν η εξάτμιση, έβαλα την μανισια και έστρωσαν όλα!!! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CptAngel 4.604 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2018 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.995 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2018 Ωραίος ο @CptAngel Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Γιάννης κτμ 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2022 Χαίρετε στην παρεα έχω έναν δουκα και εγώ του 2008 με ακραποβιτσ αυτήν που βγαίνει από κάτω από το μοτέρ από όταν το πηρα το μηχανάκι δεν είχα θέμα μέχρι την τελευταία εβδομάδα που μου σβήνει συνέχεια και κάνει αρκετά μπερδεματα όταν παω να ανοίξω το γκάζι όχι παντα όμως συνήθως το κάνει πολυ πιο έντονα όταν έχει ανεβάσει θερμοκρασία η το πηγαινω σιγά λέτε να φταίει το φίλτρο βενζίνης? Διότι έχω κάνει πριν έναν μήνα καθαρισμα μπεκ και ρυθμισμα βαλβίδες το μηχανάκι έχει 38.000 χλμ Ευχαριστώ πολυ καλο Πάσχα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
manolo123 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2023 Την 23/4/2022 at 3:39 ΜΜ, το μέλος Γιάννης κτμ έγραψε: Χαίρετε στην παρεα έχω έναν δουκα και εγώ του 2008 με ακραποβιτσ αυτήν που βγαίνει από κάτω από το μοτέρ από όταν το πηρα το μηχανάκι δεν είχα θέμα μέχρι την τελευταία εβδομάδα που μου σβήνει συνέχεια και κάνει αρκετά μπερδεματα όταν παω να ανοίξω το γκάζι όχι παντα όμως συνήθως το κάνει πολυ πιο έντονα όταν έχει ανεβάσει θερμοκρασία η το πηγαινω σιγά λέτε να φταίει το φίλτρο βενζίνης? Διότι έχω κάνει πριν έναν μήνα καθαρισμα μπεκ και ρυθμισμα βαλβίδες το μηχανάκι έχει 38.000 χλμ Ευχαριστώ πολυ καλο Πάσχα εγω πιστεύω φίλε πρέπει να βάλεις πρόγραμμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες