Jump to content
costas

Drz400S - Μπιέλα

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε, πάντα όρθιοι όλοι μας...

Στο δια ταύτα: Παρασκευή απόγευμα αλλάζω λάδια στο Drz και Σάββατο πρωί εντουράδα με φιλο προς Πάρνηθα μεριά! Το μηχανάκι δουλεύει ρολόι και αφού γράψαμε περί τα 60km χώμα (μονοπάτι σφιχτό και μη, φλαταδουρίτσες, λίγη λάσπη κτλ.) χωριζόμαστε και όπως γύριζα σπίτι, γκράάάάάουουου!!!!!!! Βάρεσε 500m από το σπίτι μου (ευτυχώς)!!!!!

Μόλις άκουσα τη μπιέλα, κλείνω το γκάζι και σβήνει ακαριαία. Έχω μείνει στήλη άλατος..... βαράνε και τα, κατά γενική ομολογία, άσπαστα Drz ρε γμτ; Δεν πίστευα στα αυτιά και τα μάτια μου:cry::doh:

Δευτέρα πρωί στο μάστορα ανοίγει μοτέρ και ιδού η εξήγηση: έχει σπάσει ένα τεράστιο κομμάτι από ένα κόμπλερ γρανάζι στο σασμάν και από μία μικρή τρυπίτσα, από όπου χωρούσε ίσα ίσα, πέρασε δεξιά στην καμπάνα και κούρεψε δύο δοντάκια από το πλαστικό γρανάζι που δίνει κίνηση στην τρόμπα του λαδιού με αποτέλεσμα να την ακινητοποιήσει και να μην ανεβαίνει λάδι στο μοτέρ!!!!!!!!!  

 

Πόσο γκαντέμης μπορεί να είμαι ρε γαμώτο; Πάμε για γενική στο μοτέρ και σασμανάκι αλλαγή σε κάποια γρανάζια που έχουν υποστεί ζημιά!!!!! 

Έχετε ξανακούσει τέτοιο σκηνικό με Drz ρε μάγκες ή εγώ είμαι ο τυχεράκιας - κατσικοπόδαρος;:bash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τραγικο... Ειναι απο τις σπανιες μαλακιες που θα γινουν σε μηχανακια, ασχετως μαρκας, τι εκτιμηση εκανε ο μαστόρ για το κοστος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περιμένω ακόμα να δω αν γλιτώσαμε τον κύλινδρο γιατί το κοστος θα ανέβει κατά 350 - 400€. Θέλει να δει ακόμα τιμές για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά (γρανάζια, μπιέλα, τσιμουχάκια, φλάτζες, πιστόνι, ελατήρια κτλ.) και από βδομάδα θα ξέρουμε..... ακόμα ζω στο μαύρο σκοτάδι!!!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι μάλλον έχουμε περάσει το πεντακοσάρικο :doh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχομαι να ειναι το λιγοτερο δυνατο, εγω την ειχα πατησει μεσα στην αυλη του σπιτιου μου, ειχα κανει ρεκτιφιε και εβαλα πιστονι Wiseco, ειχα κανει περιπου 500 km και ειπα να καθαρισω το καρμπ, αφου τελειωσα με τον καθαρισμο εδωσα 2-3 γκαζιες αλλα για κακη μου τυχη εκοψε βαλβιδα, ολα παζαρι... Ευτυχως δεν πειραχτικε μπιελα και στροφαλος, η ζημια περιοριστηκε σε κυλινδρο, πιστονι και κεφαλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το εύχομαι φίλε μου γιατί τέτοιο έξοδο για το χόμπι μου πραγματικά είναι πολύ για μένα!!!!! Ας είναι το τελευταίο και είθε να τη βγάλουμε όσο πιο φτηνά γίνεται!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ακραίο σενάριο.
Είσαι σίγουρος πως δεν έγινε απο ανεπαρκή λίπανση? Επειδή αναφέρεις κιόλας ότι έγινε μια μέρα μετά την αλλαγή λαδιών.
Αν φύγει αυτό απο τη μέση, θα πιθανολογήσω πως αποκλείεται να κούρεψε δύο δόντια απο κάτι τέτοιο. Υπάρχουν αρκετά περιστατικά που το πλαστικό γρανάζι, παρέδωσε πνεύμα με ακριβώς αυτόν τον τρόπο, απο ανεπαρκή λίπανση. Όχι απαραίτητα απο λίγο λάδι στο μοτέρ αλλά απο αδυναμία της τρόμπας για διάφορους λόγους. Έχε υπόψη πως αν το γρανάζι αυτό σπάσει, η τρόμπα σταματά να δουλεύει αλλά και το αντίστροφο, οπότε, θα αλλάξεις ότι είναι να αλλάξεις με το καλό, αλλά θα πρέπει να βρείς γιατί έσπασε το γρανάζι πριν συνεχίσεις. Θα πρέπει να σιγουρευτείτε πως δεν έχει βουλώσει κάποια δίοδος λίπανσης, το μεταλλικό φίλτρο, ή ακόμα και εξαερισμός, και να ελεγθεί η τρόμπα για την πίεση της.
Πιο πιθανό είναι να μην μπορούσε η τρόμπα να δουλέψει σωστά για κάποιο λόγο και να έσπασε το γρανάζι λόγω αυτού και κατ'επεκταση μετά δεν υπήρχε λίπανση στο σύστημα και τα πήρε ο όλα ο διάολος, παρά το αντίστροφο.

Επίσης, πες με καταστροφολόγο, αλλά θα πιθανολογήσω και εδώ πως η επισκευή σου θα πάει σχεδόν το διπλάσιο απο το 500αρικο :_zeppelin:

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό πραγματικά ούτε που πέρασε από μυαλό μου αλλά τώρα που το λες σίγουρα δεν είναι απίθανο και θα ελεγχθεί!!! Σε ευχαριατώ πολύ για την πολύτιμη συμβουλή και όσο για το κόστος..... απλά ελπίζω να πέσεις έξω γιατί σε αντίθετη περίπτωση την κάτσαμε τη βάρκα!!!!:bash: :cry: 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ σωστα οσα λεει ο seatcowl.

Γενικα παντως, τα DRZ, κατα γενικη ομολογία μονο ασπαστα δεν τα λες.. Βαρανε σχεδον ολα αν δεν προσεξεις 2-3 θεματακια που εχουν..

Τα δυο πιο χτυπητα ειναι ο τεντωτηρας καδενας, που καλο ειναι προληπτικα να αλλαχθει με μηχανικο, και οι βαλβιδες που κουρευονται στην βαση του στελεχους τους, οι οποιες καλο ειναι επισης να αλλαχθουν προληπτικα με aftermarket! :yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπότε, μιας και κάναμε το μοτέρ τεύχη, υποθέτω θα πρέπει να τσεκάρω και τα ανωτέρω! Τον τεντωτήρα να τον αλλάξω αλλά και βαλβίδες ρε γμτ; Πόσο πάει το μαλλί περίπου για τις βαλβίδες μήπως γνωρίζεις;:blush:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για βαλβίδες δες όποιες θες εκτός από της Suzuki.

Ferea, Wiseco, ProX είναι καλύτερες. 

Μπιέλα όποια βρεις στην καλύτερη τιμή, Suzuki, ProX, HotRods, νομίζω και η Wosner άρχισε να βγάζει πριν κάτι χρόνια..

 

Πιστονι τα ίδια με πιο πάνω, όποιο βρείς στην καλύτερη τιμή, Suzuki, ProX, Vertex, Wiseco.

Από ποιότητα όλα ισάξια είναι.

Το 500άρικο το περνάς για πλάκα πάντως..

Δες και για κανένα μεταχειρισμένο μοτέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος Smias έγραψε:

Δες και για κανένα μεταχειρισμένο μοτέρ.

Μοτέρ μεταχείρα;;; Θα μου πάει φθηνότερα; Και να βάλλω ένα μοτέρ που δεν ξέρω την κατάστασή του ούτε πόσα χλμ έχει γράψει;

Τουλάχιστον αν φτιάξω το δικό μου θα έχω μοτεράκι πιπίλα και θα ξέρω τη μου γίνεται!!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costas έγραψε:

Μοτέρ μεταχείρα;;; Θα μου πάει φθηνότερα; Και να βάλλω ένα μοτέρ που δεν ξέρω την κατάστασή του ούτε πόσα χλμ έχει γράψει;

Τουλάχιστον αν φτιάξω το δικό μου θα έχω μοτεράκι πιπίλα και θα ξέρω τη μου γίνεται!!! 

Ας γινει πρωτα η εκτιμηση της ζημιας και βλεπεις, ισως το μεταχειρο να βγει φθηνοτερο αλλα οπως το ειπες ειναι λαχειο, αλλα να ξερεις οτι αν φτιαξεις το δικο σου πας για παντρεια, εγω στο XR των 1400ευρω εριξα 2500ευρω, φυσικα και δε με συμφαιρει να το δωσω, μετα την επισκευη του εχει γραψει λιγοτερες απο 250 ωρες μεσα σε 5 χρονια.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπως ειπε και ο Τάσος ας γινει πρωτα εκτιμηση του συνολικου κοστους αποκαστασης (αν γινεται "χωρις να λυσει ο μαστορας τιποτα" ****) μηπως το δωσεις πακετο, αν ειναι εκτος μπατζετ. 

 

 

****Προσπαθησε να πεισεις το μαστορα να λυσει οσο γινεται λιγοτερα πραγματα γιατι, αν αποφασισεις να μην το φτιαξεις, θα σου ζητησει λεφτα για το χρονο που εχασε και την τσαμπα δουλεια πυο εκανε. Λογικο ειναι να ζητησει, παραλογο να μπεις στη διαδικασια ομως. Αν πχ εσυ θεωρεις οτι ταβανι που μπορεις να δωσεις ειναι 800€, δε θα σκασεις για 850 ή 900 (πχ μια φλατζα, ενα σωληνακι, κατι). Ενω αν θεωρεις ταβανι τα 800, τα 1500 ξερεις εκ των προτερων οτι δεν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σιγουρα να γινει μια εκτιμηση κοστους οσο ειναι νωρις, απλα εαν μπλεξεις με ολα αυτα που διαβασα νομιζω εισαι κοντα στπ 1000ρικο για πλακα. Μια τιμη που θυαμαμαι οταν εψαχνα για να κανω το δικο μου bb-stroker 465cc για ανοιγμα & κλεισιμο μοτερ ηταν γυρω στα 250-300, το 2010-2011.

Εγω θα κοιταγα και για καποια μεταχειρισμενα ανταλλακτικα, απο eBay Αγγλιας-Ευρωπη θα κοιταζα, απο Αμερικη δυσκολα τα πραγματα.

Σε οτι εχει σχεση με τα καρτερ ειναι ιδια απο τα εξης μοτο: drz400, klx400(πρασινο drz400 απο την Kawasaki, 2002-2004) & ccm404.

Απο καρτερ και πανω, κυλινδρος-κεφαλη δηλαδη:drz400, klx400, ccm404 και απο τα atv ltz400, kfx400, dvx400, τα καρερ των γουρουνιων ειναι διαφορετικα.

Το μονο που εχουν ιδιο τα atv πιο πανω με τα μοτο ειναι στροφαλος & μπιελα, αντλια λαδιου, νομιζω και μιζα ιδια, ολα τα υπολοιπα ειναι διαφορετικα

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κακό είναι ότι το μοτέρ είναι ήδη τεύχη οπότε το λύσε δέσε το έχω φάει!!! Τώρα μένει να δούμε κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για να δούμε πόσο θα πάει το μαλλί!!!!! 

Θα ενημερώσω όταν έχω νέα αλλά μάλλον θα το φτιάξω!!!!! Αυτό που δεν έχω αποφασίσει είναι αν θα το κρατήσω μετά την επισκευή.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω θα το κραταγα, μετα θα ξερεις οτι εχεις ενα φρεσκο μοτερ αφου θα εχουν ελεγχθει ολα πριν το δεσιμο, πχ οτι ρουλεμαν δειτε οτι ειναι καπως το αλλαζετε, τωρα θα μου πεις ειναι και το ψυχολογικο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...