Jump to content
achilleasv

Βαλβιδες Astrea

Recommended Posts

Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχαμε κανονίσει με φίλο να του ρυθμίσω βαλβίδες σε Honda astrea grand με 100.000 χλμ μιας και ακουγότανε υπερβολικά. Έλεγε να το πάει σε μάστορα αλλά του είπα πως ξέρω και να μην ξοδέψει λεφτά. Το άνοιξα και τις είχε πολύ ανοιγμένες ο μάστορας του.. Κάνω την μία 0.05 σύμφωνα με το μάνιουαλ και η άλλη δεν ρύθμιζε....είχε κωλήσει το παξιμάδι στον ρυθμιστή.. Ήταν κυριακή και δεν μπορούσαμε να βρούμε ανταλλακτικό. Με τα 1000 ζόρια το έφερα στο 0.05 και το έδεσα..
Ζορίστηκε πολύ να πάρει μπροστα και στην βόλτα δεν πήγαινε καλα το μηχανάκι. Ξεκινάμε να πάμε για μπάνιο και κάνουμε 60 ασταμάτητα χλμ σε Πήλιο μέχρι να φτάσουμε... Κάναμε μπάνιο και φεύγουμε. Ξεκινάμε τον ανήφορο και λίγο πριν τα Χάνια σταματάει και έβγαζε μαύρους καπνούς ώσπου έσβησε και δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα.. Το φορτώσαμε και πήγε στον μηχανικό του. 
Του είπε ότι ήταν πολύ κλειστές οι βαλβίδες και σφιχτή η καμπάνα. 

Άλλαξε αλυσογραναζα λάδια και βαλβίδες λέεει με 70 ευρω όλα.. 
Είναι δυνατόν να κλείσουν οι βαλβίδες κατα τη λειτουργία? Του είπα να πληρώσω τον μάστορα αλλά δεν ήθελε.. Πριν λίγες μέρες όμως το έφερε η κουβέντα και το θυμήθηκα και αν η ζημιά οφείλεται σε μένα θέλω να του την πληρώσω τώρα που έχω κάποια λεφτα στην άκρη.
Το ποσό που του ζήτησε δεν ξέρω αν δικαιολογεί την αλλαγή βαλβίδων και αυτά που έκανε..λίγα μου φαίνονται.

Το ότι έκανε καμια 80αρια χλμ σε μια μέρα? Και εφόσον το διάκενο αυτό το δίνει η χοντα γιατί μπορεί να έγινε όλο αυτό?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

100.000 χλμ, θελουν καθαρισμα οι εδρες και άλλα.

Με τις ζεστες, θελουν πιο ανοιχτη ρυθμιση...

Πριν το λύσεις, πόση ωρα ηταν σβηστο το μοτέρ ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ για την δημιουργία θέματος (το περίμενα). 
Όλο το βράδυ.. ήταν εντελώς κρύο!

Μετά τον μάστορα ακούγονται ξανά υπερβολικά μου λέει..

Επίσης έχω ρυθμίσει 2 3 ακόμα ίδια μηχανάκια πριν από αυτό και όλα κομπλέ.. καλοκαίρι και αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τί εννοείς ο μάστορας τις είχε ανοιχτές; μικρό διάκενο<=>ανοιχτή βαλβίδα.

Πόσο καιρό είχε να τις ρυθμίσει; Προφανώς έγινε το εξής. Κλώτσησε το κοκοράκι και έφυγε η βίδα που πατάει τη βαλβίδα. Αποτέλεσμα: δεν άνοιγε η βαλβίδα. Όσο το δουλεύατε χειροτέρευε και τελικά σκόρπισε τελείως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Τί εννοείς ο μάστορας τις είχε ανοιχτές; μικρό διάκενο<=>ανοιχτή βαλβίδα.

Πόσο καιρό είχε να τις ρυθμίσει; Προφανώς έγινε το εξής. Κλώτσησε το κοκοράκι και έφυγε η βίδα που πατάει τη βαλβίδα. Αποτέλεσμα: δεν άνοιγε η βαλβίδα. Όσο το δουλεύατε χειροτέρευε και τελικά σκόρπισε τελείως.

Έχεις δίκιο (λανθασμένα έχω συνηθίσει να το λέω ανάποδα..δηλαδή μεγάλο διάκενο-> ανοιχτή)
Τις είχε πιο κλειστές από όσο προβλέπεται και χτυπούσανε στο πιστόνι. --> το διάκενο ήταν μεγαλύτερο απο 0.05.

Δεν ξέρω όσο καιρό είχε να τις ρυθμίσει αλλα χτυπούσανε πολυ!
 

Του είπα να περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα να πάρει ανταλλακτικό ρεγουλατόρο αλλά δεν ήθελε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/5/2010 at 9:58 ΜΜ, το μέλος HLIAS έγραψε:

Ωραιος πολυ καλο ποστ..

 

να πω ομως κατι;; εγω γνωριω πως η βαλβιδα εξαγωγης πρεπει να εχει λιγο μεγαλυτερο διακενο λογο μεγαλυτερης θερμοκρασιας σε εκεινπ το σημειο απο τα καυσαερια..

 

ετσι δεν ειναι;; πχ στο modenas kriss 125 το διακενο εξαγωσης ειναι 0.07 ενω στην εισαγωγη 0.05

 

 

 

Την 13/5/2010 at 10:04 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

 

Ναί, η θερμοκρασία είναι υψηλότερη, αλλά το διάκενο ορίζεται απο τον κατασκευαστή.

Αφού λοιπόν δίνει ίδιο και για τις 2, δεν το παραβαίνω ποτέ....

Η λογική όμως λέει ότι θα ''έπρεπε'' να ήταν μεγαλύτερο, αλλά η μηχανολογία και η μηχανουργία, δυστυχώς ή ευτυχώς, έχουν 1 απαράβατο κανόνα.

''Τα σίδερα ποτέ δεν λένε ψέματα'', οπότε ότι ταρζανιά κάνουμε ΕΚΤΟΣ προδιαγραφών, αργά ή γρήγορα θα την λουστούμε !

Το μεγαλύτερο διάκενο για την εξαγωγής σημαίνει πιο κλειστή ... Άρα είναι λάθος αυτό που λένε πως η εξαγωγή πρέπει να είναι πιο ανοιχτή και το σωστό είναι ότι πρέπει να είναι πιο κλειστή και σε καμία περίπτωση πιο ανοιχτή? Τουλάχιστον όσα έχω δει λένε είτε και οι 2 το ίδιο είτε η εξαγωγή με μεγαλύτερο διάκενο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποιό φίλλερ πέρναγε, ΠΡΙΝ ρυθμίσεις ?

Απο μίγμα, πως ηταν το καρμπυρατερ ?

Εχει αλλάξει ποτέ έμβολο/ρεκτιφιέ στα 100.000 χλμ που εχει γραψει ?

Τι λάδια + πόσο συχνα τα αλλάζει ?

Οι έδρες ελέγχθηκαν αν ειναι στεγανές με τις νέες βαλβίδες ?

Παίρνει ΤΩΡΑ μπρός με την 1η-2η μανιβελιά ?

Όσο απλό και να'ναι το μονοκύλινδρο, πάντα θα παραμένει σχετικά δύσκολο να σεταριστεί σωστα.

Διότι, οταν ΘΑ ζοριστει κάπου (Πήλιο-βουνό), θα τα βγαλει μαζεμενα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 0.10 πέρναγε κανονικά.

Το καρμπ ούτεμτο κοιτάξμε..

Ποτέ!

Λάδι 20-50 δεν ξέρω κάθε πόσο τα αλλάζει..

Δεν ανοίξαμε κεφαλή.. Μόνο ρύθμιση έκανα!

Ναι παίρνει.. και πριν έπαιρνε αλλα βαρούσανε όπως και τώρα.

Συμφωνώ στα γρφόμενά σου!

Του είπα ότι και το δικό μου είχε ρυθμιστεί λάθος από μηχανικό αλλά δεν έπαθε κάτι.. Και το έφτιαξα μόνος μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/1/2018 at 9:54 ΜΜ, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Τί εννοείς ο μάστορας τις είχε ανοιχτές; μικρό διάκενο<=>ανοιχτή βαλβίδα.

Πόσο καιρό είχε να τις ρυθμίσει; Προφανώς έγινε το εξής. Κλώτσησε το κοκοράκι και έφυγε η βίδα που πατάει τη βαλβίδα. Αποτέλεσμα: δεν άνοιγε η βαλβίδα. Όσο το δουλεύατε χειροτέρευε και τελικά σκόρπισε τελείως.

 

Την 13/1/2018 at 11:04 ΜΜ, το μέλος achilleasv έγραψε:

Έχεις δίκιο (λανθασμένα έχω συνηθίσει να το λέω ανάποδα..δηλαδή μεγάλο διάκενο-> ανοιχτή)
Τις είχε πιο κλειστές από όσο προβλέπεται και χτυπούσανε στο πιστόνι. --> το διάκενο ήταν μεγαλύτερο απο 0.05.

Κοιτούσα ξανά το ποστ..Πως γίνεται αφού το διάκενο είναι μεγάλο να είναι η βαλβίδα κλειστή? Ανοίγω διάκενο = αφήνω την βαλβίδα να ανέβει ψηλότερα. Γι αυτό και οι ανοιχτές χτυπάνε και ακούγονται πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 49 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Κοιτούσα ξανά το ποστ..Πως γίνεται αφού το διάκενο είναι μεγάλο να είναι η βαλβίδα κλειστή? 

Εργασία για το σπίτι και αύριο με τον κηδεμόνα σου:laugh: Για να σε βοηθήσω σου λέω ότι οι βαλβίδες ακούγονται επειδή το κοκοράκι τις χτυπάει παράκεντρα.

Ότι σου είπε ο @karellen.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος karellen έγραψε:

Γιατί η βαλβίδα δεν ανεβαίνει αλλά κατεβαίνει,εκεί μπερδεύεσαι.

:worshippy:

πριν 42 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Εργασία για το σπίτι και αύριο με τον κηδεμόνα σου:laugh: Για να σε βοηθήσω σου λέω ότι οι βαλβίδες ακούγονται επειδή το κοκοράκι τις χτυπάει παράκεντρα.

Ότι σου είπε ο @karellen.

:rtfm:

 Άρα όταν κάποια μοτερ θέλουν μεγάλο διάκενο στην εξαγωγή και μικρότερο στην εισαγωγή σημαίνει ότι η εισαγωγή ανοίγει περισσότερο από την εξαγωγή. Όμως όταν διαβάζω σε διάφορα ποστ για το θέμα λένε ότι λόγω μεγαλύτερων θερμοκρασιών κατά την εξαγωγή πρέπει να είναι πιο ανοιχτή από την εισαγωγή και δινουν πχ εισ0.1 και εξ0.15... το ανάποδο δηλαδή..:_hrm:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν το πόσο ανοίγει μία βαλβίδα εξαρτάται αποκλειστικά από τον εκκεντροφόρο. Αυτό που λέμε βύθισμα. Η διάρκεια είναι το πόση ώρα(μοίρες) την κρατάει ανοιχτή.

Η βαλβίδα μπορεί να ανοιγει είτε με καπελώτα είτε με κοκοράκια. Και στις 2 περιπτωσεις ο κατασκευαστής ορίζει ένα διάκενο με μια ανοχή +- ανάμεσα σε βαλβίδα και καπελώτο-κοκοράκι. Ο λόγος είναι ότι αφενώς η βαλβίδα ανοίγει στο σωστό χρόνο και στο σωστό βύθισμα, αφετέρου γιατί αν δεν είναι στην σωστή απόσταση από το κοκοράκι, θα την χτυπάει παράκεντρα με αποτέλεσμα να κάνει στραβό κεφάλι στη κορυφή της και κίνδυνο να πετάξει τις ασφάλειες και να πέσει στον κύλινδρο.

Οι λόγοι που το διάκενο μεταβάλεται είναι οι εξής: Το κοκοράκι- καπελώτο φαγώνεται όπότε το διάκενο μεγαλώνει. Η βαλβίδα κάνει πατούρα στην έδρα της, η έδρα φαγώνεται και αυτή, οπότε σηκώνεται παραπάνω από όσο πρέπει και το διάκενο μικραίνει.

Άρα όταν ανοίγω να ρυθμίσω μπορεί να πέσω είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο διάκενο.

Επίσης κάτι άλλο που είναι σημαντικό είναι η ρύθμιση να γίνεται με ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Αν πάτε σε μάστορα και σας πει σε μισή ώρα στο κάνω, πάρτε το μηχανάκι σας και φύγετε. 

Το ότι οι εξαγωγής έχουν συνήθως μεγαλύτερο διάκενο από τις εισαγωγής, δεν σημαίνει ότι ανοίγουν παραπάνω, γιατί αυτό εξαρτάται από τον εκκεντροφόρο.

Επίσης κάθε φορά που ακούω ανθρώπους να κομπάζουν ότι πήγαν τη μηχανή τους για βαλβίδες και δεν ήθελαν  άρα η μηχανή τους είναι διαμάντι και των άλλων που ήθελαν είναι γτπκ, μου έρχεται να τους λούσω με ότι ρόφημα υπάρχει στο τραπέζι.

Ρε τραχανάδες φυσιολογική φθορά είναι. Είναι σαν να λες έχω καλύτερη μηχανή γιατί άλλαξα τακάκια 10.000 χλμ μετά από εσένα. 

Φυσικά οι ημιμαθείς αρνούνται να καταλάβουν την ημιμάθειά τους και συνεχίζουν να επιμένουν, διαιωνίζοντας αστικούς-καφετεριακούς μύθους, όπως λάδια, λάστιχα, εξατμίσεις κλπ.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ΓιωργοςΤΤ γιατι η ρυθμηση γινεται με κρυο μοτερ? και γω ετσι τις ρυθμιζω αλλα δεν ξερω το γιατι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί κατά την κατασκευή τα μέταλα είναι κρύα και έτσι ρυθμίζονται όλα τα διάκενα, όχι μόνο των βαλβίδων. 

Προφανώς αν ρυθμίσεις με ζεστό μοτέρ όταν κρυώσει, θα αλλάξουν τα διάκενα. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με δέκατα του χιλιοστού.

 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο κατασκευαστής ορίζει αν η ρύθμιση θα γίνεται με ζεστό ή κρύο κινητήρα. Όπως ο κατασκευαστής ορίζει το πώς θα γίνεται και πόσο η κάθε ρύθμιση. 

Έχει επικρατήσει η ρύθμιση βαλβίδων να γίνεται με κρύο μοτέρ γιατί η πλειοψηφία των κατασκευών έτσι ορίζει. Όλοι μα όλοι όμως στα εγχειρίδια αναφέρουν μαζί με τα διάκενα αν εφαρμόζονται σε κρύο ή ζεστό. Αρκετοί δίνουν δύο τιμές, για κρύο και για ζεστό. 

Οπότε, πάντα ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, όπως για κάθε ρύθμιση / επισκευή. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ όλους!! 

Εννοείται ότι πριν κάθε ρύθμιση που κάνω το μηχανάκι είναι όλο το βράδυ κρύο και πρωί κάνω τη δουλειά.

πριν 13 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Λοιπόν το πόσο ανοίγει μία βαλβίδα εξαρτάται αποκλειστικά από τον εκκεντροφόρο. Αυτό που λέμε βύθισμα. Η διάρκεια είναι το πόση ώρα(μοίρες) την κρατάει ανοιχτή.

Η βαλβίδα μπορεί να ανοιγει είτε με καπελώτα είτε με κοκοράκια. Και στις 2 περιπτωσεις ο κατασκευαστής ορίζει ένα διάκενο με μια ανοχή +- ανάμεσα σε βαλβίδα και καπελώτο-κοκοράκι. Ο λόγος είναι ότι αφενώς η βαλβίδα ανοίγει στο σωστό χρόνο και στο σωστό βύθισμα, αφετέρου γιατί αν δεν είναι στην σωστή απόσταση από το κοκοράκι, θα την χτυπάει παράκεντρα με αποτέλεσμα να κάνει στραβό κεφάλι στη κορυφή της και κίνδυνο να πετάξει τις ασφάλειες και να πέσει στον κύλινδρο.

Οι λόγοι που το διάκενο μεταβάλεται είναι οι εξής: Το κοκοράκι- καπελώτο φαγώνεται όπότε το διάκενο μεγαλώνει. Η βαλβίδα κάνει πατούρα στην έδρα της, η έδρα φαγώνεται και αυτή, οπότε σηκώνεται παραπάνω από όσο πρέπει και το διάκενο μικραίνει.

Άρα όταν ανοίγω να ρυθμίσω μπορεί να πέσω είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο διάκενο.

Επίσης κάτι άλλο που είναι σημαντικό είναι η ρύθμιση να γίνεται με ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Αν πάτε σε μάστορα και σας πει σε μισή ώρα στο κάνω, πάρτε το μηχανάκι σας και φύγετε. 

Το ότι οι εξαγωγής έχουν συνήθως μεγαλύτερο διάκενο από τις εισαγωγής, δεν σημαίνει ότι ανοίγουν παραπάνω, γιατί αυτό εξαρτάται από τον εκκεντροφόρο.

Επίσης κάθε φορά που ακούω ανθρώπους να κομπάζουν ότι πήγαν τη μηχανή τους για βαλβίδες και δεν ήθελαν  άρα η μηχανή τους είναι διαμάντι και των άλλων που ήθελαν είναι γτπκ, μου έρχεται να τους λούσω με ότι ρόφημα υπάρχει στο τραπέζι.

Ρε τραχανάδες φυσιολογική φθορά είναι. Είναι σαν να λες έχω καλύτερη μηχανή γιατί άλλαξα τακάκια 10.000 χλμ μετά από εσένα. 

Φυσικά οι ημιμαθείς αρνούνται να καταλάβουν την ημιμάθειά τους και συνεχίζουν να επιμένουν, διαιωνίζοντας αστικούς-καφετεριακούς μύθους, όπως λάδια, λάστιχα, εξατμίσεις κλπ.

Δηλαδή μια βαλβίδα δεν θα καρφώσει το πιστόνι σε περίπτωση λανθασμένης ρύθμισης αλλά σε λάθος χρονισμό του εκκεντροφόρου?

Για παράδειγμα κατά την συμπίεση καθώς ανεβαίνει το έμβολο, υπάρχει περίπτωση να χτυπήσει την βαλβίδα εισαγωγής λόγω λάθος διάκενου? Ή λόγω πιο άγριου εκκεντροφόρου σε στοκ μοτερ?

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να καρφώσει βαλβίδα λόγω λάθος διάκενου είναι δύκολο. 

Από λάθος χρονισμό θα καρφώσει τη στιγμή που θα γυρίσεις τη μίζα. Για αυτό αν δεν είσαι 100% σίγουρος όταν δένεις ένα μοτέρ, κάνε μια δοκιμή με το χέρι να δεις μην ακούγεται κανένα περίεργο χτύπημα από το μοτέρ.

99,999% των περιπτώσεων η βαλβίδα καρφώνει λόγω αδράνειας. Το μοτέρ ανεβάζει πολλές στροφές, περισσότερες από όσο είναι φτιαγμένο να αντέχει ή πιο γρήγορα από το εγοστασιακό, το ελατήριο δεν προλαβαίνει να τραβήξει την βαλβίδα και το πιστόνι της δίνει ένα φιλάκι και τη στέλνει στην ανακύλωση μαζί με πολλά άλλα. Για αυτό στα φτιαγμένα μοτέρ βάζουμε ελατήρια τιτανίου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αυτό παίρνεις ένα διχρονάκι και δεν έχεις τέτοια θέματα (έχεις άλλα βέβαια με προαναφλέξεις άμα δεν ξέρεις τι κάνεις, αλλά δεν τα λέμε αυτά) :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ολα τα παπια που ειχα ποτε δεν καταφερα να ρυθμισω βαλβιδες με κρυο κινητηρα, παντα θα ακουγονταν μολις επερνε μπροστα, με τα διακενα που προτεινει ο κατασκευαστης εννοειτε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όπως ανέλυσαν και πιό πάνω οι βαλβίδες δεν κινδυνευουν να χτυπηθούν απο λάθος διάκενο.αλλά με λάθος χρονισμό
Στα κοκοράκια όσο μεγαλώνει το διάκενο τόσο μειώνεται η πίεση που θα ασκήσει το αμύγδαλο του εκκεντροφόρου οπότε θα ανοίξει λιγότερο η βαλβίδα,
συνεπώς θα λιγότερη εισαγωγή εξαγωγή.όσο μεγαλώνει το διάκενο επίσης ακούγεται πιο έντονο το χτύπημα του αμύγδαλου στα κοκοράκια. διότι όταν έρθει σε επαφή με το αμύγδαλο το χτυπάει απο μεγαλύτερη απόσταση οπότε πιό δυνατό θόρυβο..
όταν μετράς το διάκενο στις βαλβίδες σου είναι ήδη στην άνω θέση, κλειστές και οι δύο, λόγο των ελατηρίων , δηλαδή πατάνε στις έδρες τους. οπότε το διάκενο δεν επηρεάζει το πόσο θα  ανέβουν αλλά πόσο θα τις πιέσει το αμύγδαλο να κατέβουν.

Τέλος σε ένα τέτοιο μοτέρ με τόσα χλμ Όχι να μη νιώθεις τύψεις ,διότι όπως σε ρώτησαν πιο πάνω, τι επισκευές έχουν γίνει ως τώρα;
απο ότι λές
με μεγαλύτερο διάκενο κοπανάει αλλά δουλεύει
με το σωστό διάκενο μικρότερο, δεν κοπανάει αλλά δεν δουλέυει καλά
αναλογιζόμενος τα χλμ που έχει το μηχανάκι ,,,
 θα μπορούσε να οφειλόταν 1 σε ελλατήρια βαλβίδων και σε πολύ πιθανόν σε πεσμένη απόδοση τρόμπας λαδιού απο τα χλμ. τέλος όλες οι φθορές αυτές μπορούν να οδηγήσουν σε φθορά σε βαλβίδες και σε οδηγούς βαλβίδων και να
αργούν να επιστρέψουν οι βαλβίδες στις έδρες, εξού και όταν έχεις μεγαλύτερο διάκενο διανύουν μικρότερη απόσταση και δουλεύει(μπορεί να μην φτάνουν στο σημείο που κολάνε)
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...