Jump to content
R1d3r3285

Honda Africa Twin CRF 1000 vs Ducati Multistrada 950 vs BMW F800GS

Recommended Posts

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα σε άλλη κατηγορία, η επιστροφή στην on-off κατηγορία είναι μονόδρομος. οταν θες μια μηχανή για ολα, καθημερινη χρηση στην πολη, εξορμησεις σε επαρχιακους δρόμους αλλα και εθνική οδό μαζί με καμια χαλαρή χωμάτινη διαδρομή νομιζω δεν υπάρχει άλλη επιλογή...on-off και πάλι on-off...

Από την εξίσωση λείπει ο βασιλιάς της κατηγορίας BMW R1200GS και R1200GS Adventure...για τον οποιο υπάρχουν πολύ καλές προσφορές αυτήν την περίοδο και δεν μπορει κανείς να τον αποκλείσεις από το παιχνίδι.

Ψάχνουμε μηχανή για παντρειά...για πείτε όσοι εχετε οδηγήσει κάποιο από τα παραπάνω για μικρό ή μεγάλο διάστημα. Υψος 1.72 βάρος 70 κιλά...οχι μεγάλη εμπειρια 4 χρονια και τα 2 πρώτα ήταν on-off...BMW F650GS 650cc και 800cc, μονοκυλινδρο και δικυλινδρο.

Μιλήστε χωρίς φόβο και πάθος. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ξέρω πως θα ακουστεί αστείο - και είναι - αλλά θα έπαιρνα το Χόντα χωρίς το DCT. Αδύναμο μοτέρ αλλά who gives a shit , ΦΡΕΝΑΡΕΣ, ωραία θέση οδήγησης , όμορφο , ελαφρύ με ένα traction control της πλάκας αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει δύναμη για να σπινιάρει οπότε μόνο σε δρόμους γυαλί ενεργοποιείται, καλή ανεμοκάλυψη με την μαμά ζελατίνα ( η ψηλή ζελατίνα ήταν χάλια ) , ομορφούτσικα σχετικά όργανα και βούτηρο συμπλέκτη. Δεν έχω ανάμνηση από τις αναρτήσεις αλλά λογικά ξέρεις τι να περιμένεις. Α, και ωραία φώτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεταξύ μας είμαι ανάμεσα στο Africa και σε κάποιο μεταχειρισμένο f800gs...ο καλυτερος λογος για το 800αρι είναι το οικονομικό...γιατί για Africa ή Multi πάμε σε καινούρια και σίγουρα χρηματοδότηση βαρβάτη...

Δεν είμαι ο οδηγός που θα πιέσει στα κόκκινα...εθνική μαξιμουμ 150-160...και πιο πολυ σε κανενα προσπέρασμα...

πριν 8 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Το ξέρω πως θα ακουστεί αστείο - και είναι - αλλά θα έπαιρνα το Χόντα χωρίς το DCT. Αδύναμο μοτέρ αλλά who gives a shit , ΦΡΕΝΑΡΕΣ, ωραία θέση οδήγησης , όμορφο , ελαφρύ με ένα traction control της πλάκας αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει δύναμη για να σπινιάρει οπότε μόνο σε δρόμους γυαλί ενεργοποιείται, καλή ανεμοκάλυψη με την μαμά ζελατίνα ( η ψηλή ζελατίνα ήταν χάλια ) , ομορφούτσικα σχετικά όργανα και βούτηρο συμπλέκτη. Δεν έχω ανάμνηση από τις αναρτήσεις αλλά λογικά ξέρεις τι να περιμένεις. Α, και ωραία φώτα.

Σε ευχαριστώ για την κατάθεση της άποψής σου...

Τροποποιήθηκε από τον R1d3r3285

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος R1d3r3285 έγραψε:

Μεταξύ μας είμαι ανάμεσα στο Africa και σε κάποιο μεταχειρισμένο f800gs...ο καλυτερος λογος για το 800αρι είναι το οικονομικό...γιατί για Africa ή Multi πάμε σε καινούρια και σίγουρα χρηματοδότηση βαρβάτη...

   Το οικονομικό κομμάτι το ξέρεις καλύτερα απ όλους μας εσύ. Καλές αγορές και καλά χιλιόμετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τη χρήση που περιγράφεις(μια μηχανή για ολα, καθημερινη χρηση στην πολη, εξορμησεις σε επαρχιακους δρόμους αλλα και εθνική οδό μαζί με καμια χαλαρή χωμάτινη διαδρομή),θα έβαζα στην εξίσωση και το Triumph Tiger 800, ίσως και τα vstrom 1000 και ΚΤΜ 1090 (R).Σκέφτομαι και το X-ADV αλλά θα πέσει κράξιμο :biggrin:

Αυστηρά ανάμεσα στα τρία της λίστας,θα κοιτούσα βασικά την africa και το multi αλλά επειδή τα 14 χιλιάρικα δεν είναι λίγα,θέλει σκέψη.Μπορείς με πολύ λιγότερα να αγοράσεις δίτροχο που θα κάνει όλα όσα θέλεις όπως αυτό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χωρίς να έχω οδηγήσει το Ducati και το BMW θα πω την Africa αφού μιλάς για παντρειά. Όσο την οδήγησα είναι φτιαγμένη για αυτά που ζητάς.

Μάλιστα αφού θα χρησιμοποιείται μέσα στην πόλη εγώ θα πήγαινα και στο DCT μοντέλο.

Για τα άλλα 2 τι να πω το ένα είναι BMW και το άλλο είναι ιταλικό σκουπίδι.

ΥΓ. Την Africa την βρίσκεις και μεταχειρισμένη πλέον. Αν καταλήξεις εκεί βέβαια (και σε καινούργια)θα περίμενα λίγο γιατί το 2018 βγαίνει με βελτιώσεις στην απόδοση του κινητήρα αλλά και σε έκδοση Sport με μεγαλύτερο ντεπόζιτο μεταξύ άλλων. Θα είναι λογικά και πιο ακριβές όμως.

Τροποποιήθηκε από τον Wolf1138

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

 

Μάλιστα αφού θα χρησιμοποιείται μέσα στην πόλη εγώ θα πήγαινα και στο DCT μοντέλο.

Ναι ρε μλκ, 16 χιλιαρικα για Αφρικα. Δεν παιρνω Τουονο καλυτερα :laugh::laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στη Μεγ. Βρετανία νομίζω το Multi 950 και η Africa εχουν την ίδια τιμή. εδω εχουν ενα χιλιαρικο διαφορά...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ναι ρε μλκ, 16 χιλιαρικα για Αφρικα. Δεν παιρνω Τουονο καλυτερα :laugh::laugh:

:laugh:

Εντάξει δεν πάει έτσι....παρότι κι εγώ θεωρώ την τιμή τσιμπημένη (κλασικά στην Ελλάδα, έξω είναι πολύ λογική η τιμή) μιλάμε για μηχανή παντρειάς. Δεν χρειάζεται να βάζει φωτιά στο δρόμο για να αξίζει τα λεφτά της, άλλα πράγματα ψάχνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικά θα έπαιρνα το Suzuki V-Strom 1000 του 2017 που το έβγαλε προσφορά ο Σφακιανάκης στα 12295.

Το έχω οδηγήσει για κάπου 1000χλμ και ήταν υπέροχο για όσα περιγράφεις. Αξιόπιστο, απλό, όμορφο (υποκειμενικό, ξέρω).

https://www.car.gr/9990094-suzuki-dl-1000-v-strom-w-model

 

Τροποποιήθηκε από τον skritikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

:laugh:

Εντάξει δεν πάει έτσι....παρότι κι εγώ θεωρώ την τιμή τσιμπημένη (κλασικά στην Ελλάδα, έξω είναι πολύ λογική η τιμή) μιλάμε για μηχανή παντρειάς. Δεν χρειάζεται να βάζει φωτιά στο δρόμο για να αξίζει τα λεφτά της, άλλα πράγματα ψάχνεις.

Νταξ σε καταλαβαινω μεχρι ενος σημειου αλλα στα λεφτα αυτα 1190R κι ας σπασει μετα απο 10 χιλιομετρα:wub:

πριν 3 λεπτά, το μέλος skritikos έγραψε:

Προσωπικά θα έπαιρνα το Suzuki V-Strom 1000 του 2017 που το έβγαλε προσφορά ο Σφακιανάκης στα 12295.

Το έχω οδηγήσει για κάπου 1000χλμ και ήταν υπέροχο για όσα περιγράφεις. Αξιόπιστο, απλό, όμορφο (υποκειμενικό, ξέρω).

https://www.car.gr/9990094-suzuki-dl-1000-v-strom-w-model

 

Πολυ σωστος, ξεχασα την προσφορα αυτη. Ωραιο το 1000 ναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και με 300 παραπάνω παίρνεις το X-Touring version με τις ακτινωτές, αν παίζει και αρκετό χώμα στο μυαλό σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Νταξ σε καταλαβαινω μεχρι ενος σημειου αλλα στα λεφτα αυτα 1190R κι ας σπασει μετα απο 10 χιλιομετρα:wub:

Εγώ αν πω ότι κι αυτό το οδήγησα και αν εξαιρέσεις την περίσσια δύναμη του δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα θα φανώ κακός;

Και φυσικά δεν θα χαλάσει ούτε σε 10 ούτε σε 50 χιλιάδες χλμ....αλλά προσωπικά για παντρειά και για all around χρήση χωρίς ταρζανιές που αναφέρει ο φίλος δεν θα το επέλεγα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

Εγώ αν πω ότι κι αυτό το οδήγησα και αν εξαιρέσεις την περίσσια δύναμη του δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα θα φανώ κακός;

Και φυσικά δεν θα χαλάσει ούτε σε 10 ούτε σε 50 χιλιάδες χλμ....αλλά προσωπικά για παντρειά και για all around χρήση χωρίς ταρζανιές που αναφέρει ο φίλος δεν θα το επέλεγα.

Γιατι, υπαρχει ψηλο μηχανακι που να οδηγησες και να σε ξετρελανε;:laugh: 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Wolf1138 μήπως δεν το είχες για μέρες και πολλά χιλιόμετρα; Είναι τόσο σφαιρικά μηχανάκια που θέλουν τον χρόνο τους για να τα καταλάβεις. Εξαρτάται κι αν ήταν μεταχειρισμένο τι setup είχε ο ιδιοκτήτης. Δεν προσπαθώ να σε πείσω :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Γιατι, υπαρχει ψηλο μηχανακι που να οδηγησες και να σε ξετρελανε;:laugh: 

Η Africa :laugh:

Αλλά πέρα από την πλάκα, όχι ότι το ΚΤΜ είχε κάποιο αρνητικό...απλά ΟΚ ένα on/off με αρκουδόγκαζο. Σε σχέση με το Χονδα δηλαδή δεν είδα κάτι στις αναρτήσεις, στα φρένα ή στην γενική του συμπεριφορά που να το κατατάσσει πιο ψηλά. Το Χονδα μάλιστα με 21 ρόδα που για το δρόμο είναι πιο ακατάλληλη.

πριν 6 λεπτά, το μέλος skritikos έγραψε:

@Wolf1138 μήπως δεν το είχες για μέρες και πολλά χιλιόμετρα; Είναι τόσο σφαιρικά μηχανάκια που θέλουν τον χρόνο τους για να τα καταλάβεις. Εξαρτάται κι αν ήταν μεταχειρισμένο τι setup είχε ο ιδιοκτήτης. Δεν προσπαθώ να σε πείσω :)

Με το 1190 λίγη ήταν η επαφή είναι η αλήθεια. Δεν θα μπορούσε να ήταν και πολύ γιατί το πίσω κύλιντρο μου είχε βάλει φωτιά στα οπίσθια (κυριολεκτικά) επειδή η ΚΤΜ δεν έβαλε καλή μόνωση :tongue:

Το 1290 όμως το είχα αρκετούς γύρους στα Μέγαρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος skritikos έγραψε:

@Wolf1138 μήπως δεν το είχες για μέρες και πολλά χιλιόμετρα; Είναι τόσο σφαιρικά μηχανάκια που θέλουν τον χρόνο τους για να τα καταλάβεις. Εξαρτάται κι αν ήταν μεταχειρισμένο τι setup είχε ο ιδιοκτήτης. Δεν προσπαθώ να σε πείσω :)

Άστον αδερφέ, σε λίγο αυτός θα μας πει πως έγραψε και καλύτερο χρόνο με το Άφρικα.:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε όχι και χρόνους το Africa, μαλακωσά :tongue:

Πάντως σουζα με 1η τη σηκώνει το γιαπωνέζικο ξυράφι :laugh: και το DCT μάλιστα το βαρύ. Όχι εγώ ε, άλλος γνωστός κάγκουρας :tongue:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...