kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 (τροποποιήθηκε) Ακολουθεί υπέρδιπλο σεντόνι. Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη. Το λοιπόν, την άνοιξη ξεκίνησα ένα Ευρωπαϊκό Τουρ. Πριν φύγω η μοτο είχε 32000 χλμ και φυσικά είχαν ελεγχθεί τα πάντα (μεγάλο σέρβις, βαλβίδες, καθάρισμα και ρύθμιση injection κλπ). Γενικά εκτός του ότι είμαι ψείρας, είχε προσεχθεί ακόμα περισσότερο για αυτόν ακριβώς τον λόγο. 25 χώρες και 23000 χλμ μετά, στην Φινλανδία κοντά στο Lahti, κινούμενος σε αυτοκινητόδρομο με 120km/h σταθερά άκουσα και ένιωσα ένα δυνατό κρακ στα πόδια μου. Αμέσως έκλεισα το γκάζι, σταμάτησα στην ΛΕΑ και έσβησα. Ήξερα ότι ήταν κάτι σοβαρό. Δοκίμασα από περιέργεια να ξαναβάλω μπρος αλλά ούτε που γυρνούσε η μίζα. 4 ώρες μετά, υπό βροχή, ήρθε η οδική για να την φορτώσουμε και να την πάμε στο Lahti το οποίο απείχε μόλις 25 χλμ από εκεί. Η ώρα ήταν ήδη 1.30 το βράδυ οπότε απλά αφήσαμε την μοτο έξω από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Kawasaki της πόλης με ένα σημείωμα και εγώ πήγα να κοιμηθώ σε ένα πεζοδρόμιο παραπέρα γιατί τα ξενοδοχεία ζητούσαν 125€ την βραδιά. Το πρωί μίλησα με τον μηχανικό. Μου είπε ότι δεν την είδε ακόμα αλλά υποψιάζεται ότι είναι η μίζα. Του είπα ότι σύμφωνα με αυτά που ένιωσα/άκουσα δεν θεωρώ ότι είναι αυτό. Anyway, αυτός το μόνο που έκανε είναι να ανοίξει το καπάκι από την μεριά του βολάν και να μου πει ότι τελικά δεν είναι η μίζα (σώωωπα). Προφανώς το πρόβλημα ήταν βαθύτερο, οπότε του είπα να μην κάνει τίποτα άλλο, γιατί χρέωνε και 86€ την εργατοώρα. Ξεκίνησα λοιπόν διαδικασίες επαναπατρισμού της μοτό και εγώ γύρισα με αεροπλάνο. Τον 1 μήνα που έκανα να φτάσει η μοτό, ασχολήθηκα με 2 πράγματα. Πρώτον ψάχνοντας ανακάλυψα ότι τα Versys είναι ευπαθή στο να κόβουν βαλβίδες. Ιδιαίτερα τα μοντέλα 2010-2014 made in Thailand (όπως το δικό μου). Με μια πρόχειρη αναζήτηση θα βρει κανείς πολλά θέματα που ασχολούνται με το ίδιο πρόβλημα. Μάλιστα σε γειτονικό φόρουμ πέτυχα Σαλονικιό με το ίδιο μοντέλο με ίδια χλμ με το ίδιο πρόβλημα. Πριν 2-3 βδομάδες επίσης έμαθα και για άλλον Βόρειο με 1st gen μοντέλο πάλι με το ίδιο θέμα. Αξίζει να αναφέρω επίσης ότι η Kawasaki Μαλαισίας (σύμφωνα με μέλη άλλων fora) αν και ανεπίσημα, αναγνώρισε το πρόβλημα και 1ον) επιδιόρθωνε σχεδόν δωρεάν την ζημιά σε όσους το έπαθαν και 2ον) έκανε ένα silent recall στο οποίο αλλάζονταν οι βαλβίδες. Το 2ο που έκανα ήταν να στείλω email στην Τεο Μοτο με πλήρεις λεπτομέρειες για το συμβάν, εξηγώντας τους ότι θεωρώ απαράδεκτο να σπάσει το μοτέρ σε μοτοσυκλέτα με 55000 χλμ. Μαζί μου επικοινώνησε ο υπεύθυνος του τμήματος Martketing και Δημοσίων Σχέσεων. Μου πρότεινε λοιπόν όταν φτάσει η μηχανή να την πάω στον μοναδικό αντιπρόσωπο της πόλης για να κάνει μια δωρεάν εκτίμηση της ζημιάς. H μοτο έφτασε Ελλάδα και πήγε στον αντιπρόσωπο. Ο Φινλανδός "επαγγελματίας" ο οποίος με χρέωσε 86€ για ολόκληρη εργατοώρα βίδωσε το καπάκι του βολάν με μόνο την μια βίδα (και αυτή μισοβιδωμένη), έβαλε τις υπόλοιπες βίδες σε ένα σακουλάκι και τις έδεσε με zip tie στο τιμόνι. Επίσης το κάγκελο προστασίας από την πλευρά εκείνη το έδεσε πάλι με zip ties στην πίσω σέλα γρατζουνώντας και τις χειρολαβές συναναβάτη. Ο αντιπρόσωπος λοιπόν έλεγξε την μοτό χωρίς να λύσει το μοτέρ και επιβεβαίωσε αυτό που υποψιαζόμουν. Καρφωμένη βαλβίδα στο πιστόνι. Ενημέρωσα και εγώ με την σειρά μου την Τεο Μοτο παραθέτοντας τους επίσης πολλά παραδείγματα με την ίδια ακριβώς ζημιά, κάτι που μαρτυρά ευπάθεια στο συγκεκριμένο κομμάτι. Η Τεο Μοτο δεν αναγνώρισε το πρόβλημα αλλά μου πρόσφερε για την ταλαιπωρία 30% έκπτωση για την επισκευή. Εκτιμώμενο κόστος με γνήσια ανταλλακτικά μαζί με την έκπτωση 2500-3500€. Φυσικά δεν με συνέφερε να την φτιάξω. Πέρασα ακόμα μια βόλτα από τον αντιπρόσωπο για να συζητήσουμε το θέμα. Εκείνη την ημέρα έδωσε ρέστα. Αρχικά υποστήριξε αυθαίρετα ότι δεν έχει γίνει service στην μοτοσυκλέτα μετά τα 12.000 χλμ. Όταν του είπα ότι φυσικά και γινόντουσαν στην ώρα τους και ακόμα πιο τακτικά (λάδια-φίλτρο κάθε 6.000 αντί για 12.000 χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής, αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε φορά αντί για πλύσιμο), μου είπε ότι δεν είναι service αυτά. Όταν του είπα ότι έχουν γίνει και καθάρισμα σωμάτων ψεκασμού (δις) και συγχρονισμός υποπίεσης σωμάτων (δις) και έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων (στα 32.000 αντί 42.000 χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής), άρχισε να αμφισβητεί τον μηχανικό που τα έκανε. Όταν του είπα ότι ήμουν μπροστά σε όλες τις εργασίες, ξανά αυθαίρετα υποστήριξε ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει μπει σε διαγνωστικό, κάτι το οποίο φυσικά και δεν ισχύει. Αφού καταρρίφθηκαν όλα αυτά που υποστήριζε, το τροπάριο άλλαξε. Στην συνέχεια υποστήριξε ότι στον Ευρωπαϊκό Βορρά, όπου και έγινε η ζημιά, το οξυγόνο είναι μειωμένο και ως εκ τούτου το μείγμα (αέρα-βενζίνης) δεν ήταν σωστό. Θα ξεχάσουμε και αυτά που μάθαμε στο Φυσικό που σπουδάσαμε. Επέμενε κιόλας. Αφού του εξήγησα ότι η αναλογία του οξυγόνου στον πλανήτη είναι παντού η ίδια λόγω του φαινομένου της διάχυσης, υποστήριξε ότι εκεί κάνει κρύο και πάλι το μείγμα δεν ήταν σωστό. Ιούλιο μήνα με 15-20 βαθμούς. Αφού καταρρίφθηκε και αυτό, υποστήριξε ότι η Φινλανδία έχει μεγάλο υψόμετρο. Χώρα με ψηλότερο βουνό στα 1300 μέτρα. Το 90% δε της χώρας έχει χαμηλότερο υψόμετρο από την συνοικία μου στην Άνω Πόλη. Αφού λοιπόν και στην Γεωγραφία έμεινε μετεξεταστέος, αποφάσισε να το γυρίσει στα μηχανολογικά. Σύμφωνα με αυτόν η αντλία βενζίνης έχει ένα φίλτρο το οποίο δεν είχε καθαριστεί ποτέ, με αποτέλεσμα να μην στέλνει την σωστή ποσότητα βενζίνης στα μπεκ και πάλι το μείγμα να είναι λανθασμένο. Θα παραβλέψω εντελώς το γεγονός ότι ο εγκέφαλος κάνει μικροδιορθώσεις για να φέρει το μείγμα στην σωστή αναλογία. Θα παραβλέψω επίσης το γεγονός ότι ο κινητήρας έχει κάνει τα μισά χλμ του στην Ευρώπη, με ποιότητα βενζίνης σαφώς ανώτερη της Ελληνικής. Στην ερώτηση μου γιατί έβγαλε πρόβλημα μόνο στο ένα μπεκ και κατ'επέκταση στις βαλβίδες του ενός κυλίνδρου, πάλι δεν πήρα απάντηση. Μιλάμε επίσης για ένα φίλτρο το οποίο δεν υπάρχει καν σαν ανταλλακτικό και στο service manual δεν αναφέρεται πουθενά ο καθαρισμός του. Μετά από αυτό το show επικοινώνησα εκ νέου με την Τεο Μοτο αναφέροντας τους και τα παραπάνω και ενημερώνοντας τους ότι δεν αποδέχομαι την έκπτωση στην επισκευή που μου πρόσφεραν. Αντ'αυτού, πρότεινα να κρατήσουν την μοτο μου και να μου προσφέρουν μια γενναία έκπτωση στο νέο μοντέλο. Έτσι, και θα έμενα στην εταιρεία, και θα ήμασταν όλοι ικανοποιημένοι. Παράλληλα έστειλα mail και στα κεντρικά της Kawasaki Europe στην Ολλανδία με όλα τα παραπάνω. Στην τελευταία τηλεφωνική συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο από την Τεο Μοτο όχι μόνο δεν δέχθηκε να μου κάνει έκπτωση στο νέο μοντέλο αλλά μου είπε ότι έχω και "υφάκι". Μου είπε ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο και να επικοινωνήσω με την Ολλανδία, από την οποία έμαθε ότι έχω στείλει mail. Οι Ολλανδοί από την πλευρά τους δεν μου απάντησαν σε κανένα από τα 8 mails που τους έστειλα. Αποτέλεσμα: Αποφάσισα ότι δεν θα φτιάξω την μοτό για 2 λόγους. 1ον και σημαντικότερον γιατί δεν ήθελα να δώσω ούτε μισό € στην Kawasaki πλέον μετά την αντιμετώπιση που είχα, και 2ον γιατί και να την έφτιαχνα δεν θα μπορούσα να την εμπιστευτώ ξανά. Λίγο πριν την πάω στο υπόγειο ενός φίλου και την βάλω αγγελία για ανταλλακτικά, ρώτησα τον αντιπρόσωπο εδώ αν την θέλει με μεταβίβαση για να την φτιάξει και να την πουλήσει αργότερα. Συμφώνησε, πήρα κάποια (λίγα) χρήματα και έφυγε αυτό το βάρος από πάνω μου. Conclusion: Προσωπικά εμένα η Kawasaki με έχασε σαν πελάτη. Το ίδιο πιθανόν και κάποιον που θα με ρωτήσει αύριο μεθαύριο για το Versys και θα του πω την γνώμη μου για την μοτοσυκλέτα καθαυτή και κατ'επέκταση για την αντιπροσωπεία. Αναρωτιέμαι, αυτή η κατάληξη ποιόν συνέφερε τελικά? Εμένα που πήρα ψίχουλα και είμαι χωρίς μηχανή, ή την Kawasaki της οποίας η φήμη και αξιοπιστία στραπατσαρίστηκε? Μήπως τελικά κανέναν από τους 2? Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 από τον innova 04 Ετικέτες 20 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.915 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Περαστικά. Θλιβερή αντιμετώπιση απο την εταιρεία. Αν υπάρχουν και φωτό, θα ειναι καλό να μπουν ωστε να είναι τεκμηριωμένα και τα γραφόμενα. Προτεινω επίσης, να μπει και κείμενο στα Αγγλικά, στον τίτλο. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
The Dread Rider 4.303 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 (τροποποιήθηκε) Πω ρε φίλε, τι λες τώρα... Περαστικά και αγύριστα. Σου έκοψε το ταξίδι στη μέση, σε ταλαιπώρησε αφάνταστα, απέμεινες χωρίς μότο και επιστρέφεις Ελλάδα και λαμβάνεις τόσο σκατένια αντιμετώπιση από τον αντιπρόσωπο... Ξινό να του βγει. Τέτοια αντιεπαγγελματική συμπεριφορά από την πλειονότητα των Ελλήνων αντιπροσώπων δεν είναι η πρώτη φορά που την ακούω, αλλά και από την Kawasaki Ολλανδίας; Έχεις χίλια δίκια να μην ξανασχοληθείς με την εταιρία. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 από τον The Dread Rider 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8.591 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Από τον καράβλαχο τον Έλληνα δεν περίμενα τίποτα καλύτερο. Αφού δεν σου είπε πως φταίνε τα κουνούπια της Φινλανδίας πάλι καλά. Από τους Ολλανδούς όμως περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση αλλά μάλλον θα είναι κι αυτοί απασχολημένοι με το νέο Versys300X που έρχεται να ταράξει τα ήρεμα νερά της μοτοκίνησης με τις καινοτομίες που εισάγει στους δύο τροχούς. Δυστυχώς κολλητέ μου , η μηχανή είναι ένα τεράστιο βαρέλι δίχως πάτο (οικονομικά μιλώντας). Στεναχωριέμαι μέσα από την καρδιά μου μόνο για το ότι σου χάλασε το ταξίδι και για τίποτα άλλο αν και απ όσο κατάλαβα σε πέτυχε στην φάση του κατέβα οπότε το κακό είναι σαφέστατα μικρότερο. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την οικονομική πίπα που έφαγες αλλά νιώθω πως κι εσύ ο ίδιος θεωρείς τον εαυτό σου πλουσιότερο με αυτά που έζησες σε αυτό το τουρ μετριάζοντας κάπως την χρηματική χασούρα. Καταλαβαίνω επίσης one hundred percent την απογοήτευσή σου με την Κάβα αλλά αν το δεις σφαιρικά , θα καταλάβεις πως δεν είναι πρόβλημα της εταιρείας αλλά γενικότερο. Εγώ λοιπόν θα έλεγα μακρυά από τα commuters της νέας εποχής κι όχι μακρυά από την Χ μάρκα. Να είσαι πάντα καλά και περιμένουμε τα ευχάριστα. 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 πριν 40 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε: Αν υπάρχουν και φωτό, θα ειναι καλό να μπουν ωστε να είναι τεκμηριωμένα και τα γραφόμενα. Προτεινω επίσης, να μπει και κείμενο στα Αγγλικά, στον τίτλο. Δυστυχώς φωτό δεν έχω. Ο αντιπρόσωπος έχει κάποιες, αλλά κάτι μου λέει ότι αν του τις ζητήσω δεν θα μου τις δώσει. Δεν με συμπαθεί ιδιαίτερα μετά από τις αντιπαραθέσεις που είχαμε. Μιας και δεν μπορώ να κάνω edit στον τίτλο, αν μπορείς πρόσθεσε και το (Versys broken valve). @The Dread Rider Δυστυχώς η Kawasaki μου βγάζει μια απάθεια στην εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και στην προσέλκυση νέων. Την ώρα που ο ανταγωνισμός κάνει δώρα και προωθητικές καμπάνιες, εκείνη είναι η μόνη που λάμπει δια της απουσίας της από τα moto events του εσωτερικού. πριν 39 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε: Δυστυχώς κολλητέ μου , η μηχανή είναι ένα τεράστιο βαρέλι δίχως πάτο (οικονομικά μιλώντας). Δεν φαντάζεσαι πόσο σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως θα επικρατήσει η μαλακία στον εγκέφαλο το συναίσθημα. Έχει καταντήσει ο μοτοσυκλετισμός χόμπι προνομιούχων αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. πριν 49 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε: Στεναχωριέμαι μέσα από την καρδιά μου μόνο για το ότι σου χάλασε το ταξίδι και για τίποτα άλλο Μην στεναχωριέσαι καθόλου, εγώ δεν το έκανα, ειλικρινά. Δε θα σκάσω για τα σίδερα, αυτά που είδα, αισθάνθηκα και αποκόμισα από το ταξίδι δεν μπαίνουν καν στην ζυγαριά με ένα σπασμένο μοτέρ. Επίσης οι αναποδιές ήταν το αλατοπίπερο. 1000 φορές που είχα πτώση, τράκαρα, κάηκε το κινητό μου, έσπασε η οθόνη του laptop της δουλειάς και το μοτέρ της μοτο, παρά ένα άνοστο ταξίδι όπου όλα πήγαν άψογα. Επιπλέον αν δεν είχε συμβεί αυτό δεν θα είχα γνωρίσει την φανταστική οικογένεια Φινλανδών που με φιλοξένησε για 3 ημέρες στο σπίτι της. Στην τελική οι άνθρωποι και τα συναισθήματα μένουν. πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε: Καταλαβαίνω επίσης one hundred percent την απογοήτευσή σου με την Κάβα αλλά αν το δεις σφαιρικά , θα καταλάβεις πως δεν είναι πρόβλημα της εταιρείας αλλά γενικότερο. Μιας και το Versys ήταν η 1η μου μοτό, αναγκαστικά κρίνω με βάση τις εμπειρίες μου οπότε θα ήταν άδικο να κατηγορήσω άλλες εταιρείες. Η Kawasaki φέρθηκε έτσι, για αυτήν θα μιλήσω. Αν αύριο έχω ίδια αντιμετώπιση από την Χ, τα ίδια θα πω και για εκείνη. πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε: Εγώ λοιπόν θα έλεγα μακρυά από τα commuters της νέας εποχής κι όχι μακρυά από την Χ μάρκα. Δεν το 'πιασα αυτό, αν θέλεις εξήγα λίγο. πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε: Να είσαι πάντα καλά και περιμένουμε τα ευχάριστα. Ευχαριστώ αγορίνα, το ότι δεν μου αρέσει τίποτα και είμαι σε μεγαλύτερη σύγχυση από ότι όταν πρωτοέψαχνα πως σου φαίνεται? 6 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lebro 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 περαστικά και γρήγορα με άλλο δίτροχο! τα honda λένε, δε σπάνε δε χαλάνε το versys 2007-2010 δεν είναι japan; έχει και αυτό το παραπάνω πρόβλημα; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Δεν ξέρω αν τα '07-'09 (τα '10-'14 είναι με το facelift) είναι made in Japan. Πάντως όπως αναφέρω και στο αρχικό κείμενο, γνωστός με 1st gen έπαθε το ίδιο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gee 3.380 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Από μένα συγχαρητήρια για την ψυχραιμία και την ωριμότητα που αντιμετωπίζεις το θέμα. Τόσο χάλια αντιμετώπιση από όλα τα μέτωπα της kawasaki δεν την περίμενα, όχι ότι περίμενα κ κάτι ιδιαίτερα καλό βέβαια... Μακάρι να βλέπεις πάντα έτσι θετικά τα πράγματα κ εύχομαι από δω κ μπρος να μην έχεις άλλες αναποδιές πάρα μόνο ευχάριστες εμπειρίες. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.538 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Να τελικά που δημιουργήθηκε ρήγμα και στην αξιοπιστία της Kawasaki και ειδικά του versys. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 στειλε email με την ιστορια σου παντως και πιο πανω στην kawasaki ιαπωνιας μην το λυπασε 6 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
skritikos 114 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Το θέμα είναι γνωστό πολλά χρόνια τώρα και αφορούσε μικρό αριθμό παρτίδων που δεν άξιζε ανάκληση. Τώρα πως το κρίνει αυτό μια εταιρεία για μια τόσο σοβαρή (και ακριβή) βλάβη...!;! Φήμες λέγανε πως με απόλυτα σωστές μετρήσεις και κατ' επέκταση ρύθμιση βαλβίδων δεν συνέβαινε ποτέ. Οι πρώτες και 3ες γενιές Versys είναι made in Japan με άλλο part number βαλβίδων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
exppii 302 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 (τροποποιήθηκε) Περαστικά για τα σίδερα, μην αγχώνεσαι και όλα φτιάχνονται/αντικαθιστώνται. Μάλλον για να μην γίνει ανάκληση δεν είναι θέμα που άπτεται της ασφάλειας, άμα είχε κολλήσει κανένα μοτέρ να σαβουριαστεί κανένας σε ταχύτητες εθνικής, μια χαρά ανάκληση θα κάνανε έστω και για 10 μηχανάκια. Πάντως κρίμα, είναι από τα μηχανάκια που συμπαθώ και έλεγα να είναι το επόμενο, μιας και τα 1000 κυβικά δεν είναι και απαραίτητα. Έντιτ: μεταχειρισμένο μοτέρ ολόκληρο δεν άξιζε να μπει; Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 από τον exppii Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
skritikos 114 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 πριν 1 λεπτό, το μέλος exppii έγραψε: Περαστικά για τα σίδερα, μην αγχώνεσαι και όλα φτιάχνονται/αντικαθιστώνται. Μάλλον για να μην γίνει ανάκληση δεν είναι θέμα που άπτεται της ασφάλειας, άμα είχε κολλήσει κανένα μοτέρ να σαβουριαστεί κανένας σε ταχύτητες εθνικής, μια χαρά ανάκληση θα κάνανε έστω και για 10 μηχανάκια. Πάντως κρίμα, είναι από τα μηχανάκια που συμπαθώ και έλεγα να είναι το επόμενο, μιας και τα 1000 κυβικά δεν είναι και απαραίτητα. Off topic: Δεν έχει κανένα θέμα αξιοπιστίας η τωρινή γενιά. Προχώρα άφοβα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 πριν 57 λεπτά, το μέλος nikolai έγραψε: στειλε email με την ιστορια σου παντως και πιο πανω στην kawasaki ιαπωνιας μην το λυπασε Όσο και αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω email στα κεντρικά της Ιαπωνίας. πριν 25 λεπτά, το μέλος exppii έγραψε: Έντιτ: μεταχειρισμένο μοτέρ ολόκληρο δεν άξιζε να μπει; Θεωρητικά άξιζε αλλά: 1) Για το δικό μου μοντέλο είναι δυσεύρετα 2) Δεν θα του είχα εμπιστοσύνη να ξαναπάω εξωτερικό με αυτό. 3) Λόγω της όλης αντιμετώπισης δεν ήθελα να συνεχίσω να καβαλάω Kawasaki. πριν 1 ώρα, το μέλος skritikos έγραψε: Οι πρώτες και 3ες γενιές Versys είναι made in Japan με άλλο part number βαλβίδων. Είσαι σίγουρος για αυτό? Εγώ βλέπω ότι τα 3rd gen έχουν ίδιο part number με το δικό μου. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
skritikos 114 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Έχω τα αρχεία με τις αλλαγές σε άλλο υπολογιστή. Θα τα κοιτάξω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.275 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Απαράδεκτοι. Και ο αντιπρόσωπος και η ΤΕΟΜΟΤΟ. Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία...... 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.877 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2017 Θυμηθηκα τοτε που εκανα επισκευη στο XR αλλα δεν αλλαξα βαλβιδες, μετα απο 500 km κοπηκε η μια και εγινε παζαρι... Τα 400 ευρω που ειχα δωσει πέταξαν και μετα εδωσα αλλα 700, στην δικη σου περιπτωση δεν εφταιγες βεβαια αλλα ποτε δεν μπορεις να εχεις 100% επμπιστοσυνη, βλεπεις κατι μηχανακια που τα εχουν σχεδον παρατημενα να μη κανουν κιχ, και μηχανακι που τα εχεις σην πενα να βγαζουν τετοια προβληματα.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
doctoras9 1.755 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 συλλυπητήρια για το συμβάν και για την ψυχραιμία που διαθέτεις απο τα ταξιδιωτικά σου και απο την παρουσία σου διακρίνεσαι ως μια ευγενική και πολύ διακριτική ψυχή, άποψη μου για την επόμενη φορά δεν πρέπει να χαρίζεσαι με τίποτα σε ανθρώπους που παρά τις ευκαιρίες που παίρνουν δε το αξίζουν..Αυτό για να μην αισθάνεσαι άσχημα. έκατσα σε τρια σημεία, εφόσον αποδείχθηκε οτι οι άνθρωποι εδώ στην ελλάδα δεν μπορούν και δε θέλουν και θα με παρέπεμψαν στην Ολλανδία για να είμαι σίγουρος οτι τα email πήγαν στον σωστό άνθρωπο θα τους αναζητουσα τηλεφωνικά να πάρουν θέση και εάν δεν ανταποκρινόντουσαν θετικά θα καλούσα να το επισυνάψουν επισήμως και εγγράφως και τότε τα email με όλο το ιστορικό θα πήγαιναν στο complaint department στην Ιαπωνία η όπου είναι τα head offices Παράλληλα(γιατί δυστυχώς στην σημερινή εποχή χρειάζονται φοβέρα οι περισσότεροι για να δουλέψουν) μια αγωγή στην τεομοτο για την ταλαιπωρία απο ελαττωματικό προιόν που μου έβαλε σε κίνδυνο την ζωή. Και ας μη μπορούσα να υποστηρίξω νομικά παραπάνω, μια αγωγή θα την πλήρωνα το αξίζεις εσύ και το μηχανάκι σου. Εάν μετά απο αυτά τα βήματα δε κατάφερνα να τους κάνω να δουν το προβλημα μου θα έβγαζα όλα αυτά τα συμπεράσματα για την εταιρεία kawasaki γενικότερα και θα την μοτο θα την έσπαγα σε ανταλλακτικά χωρίς μεσάζοντες Στο ερμίδη το έδωσες? και στο τέλος που είναι και το σημαντικότερο γιατί το έχασα 32000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη!!! Που πήγες παιχταρά μου?? 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 πριν 17 ώρες, το μέλος skritikos έγραψε: Οι πρώτες και 3ες γενιές Versys είναι made in Japan με άλλο part number βαλβίδων. Μιας και δεν ήμουν σίγουρος, ρώτησα τα παιδιά στο Versys group στο Facebook. Τα 3ης γενιάς είναι και αυτά Made in Thailand, όπως και τα 2ης. πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε: συλλυπητήρια για το συμβάν και για την ψυχραιμία που διαθέτεις απο τα ταξιδιωτικά σου και απο την παρουσία σου διακρίνεσαι ως μια ευγενική και πολύ διακριτική ψυχή, άποψη μου για την επόμενη φορά δεν πρέπει να χαρίζεσαι με τίποτα σε ανθρώπους που παρά τις ευκαιρίες που παίρνουν δε το αξίζουν..Αυτό για να μην αισθάνεσαι άσχημα. Τhank you doctor. πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε: έκατσα σε τρια σημεία, εφόσον αποδείχθηκε οτι οι άνθρωποι εδώ στην ελλάδα δεν μπορούν και δε θέλουν και θα με παρέπεμψαν στην Ολλανδία για να είμαι σίγουρος οτι τα email πήγαν στον σωστό άνθρωπο θα τους αναζητουσα τηλεφωνικά να πάρουν θέση και εάν δεν ανταποκρινόντουσαν θετικά θα καλούσα να το επισυνάψουν επισήμως και εγγράφως και τότε τα email με όλο το ιστορικό θα πήγαιναν στο complaint department στην Ιαπωνία η όπου είναι τα head offices Δεν μπόρεσα με τίποτα να βρω email στην Ιαπωνία, αλλιώς θα τους είχα στείλει από την πρώτη στιγμη. πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε: Παράλληλα(γιατί δυστυχώς στην σημερινή εποχή χρειάζονται φοβέρα οι περισσότεροι για να δουλέψουν) μια αγωγή στην τεομοτο για την ταλαιπωρία απο ελαττωματικό προιόν που μου έβαλε σε κίνδυνο την ζωή. Και ας μη μπορούσα να υποστηρίξω νομικά παραπάνω, μια αγωγή θα την πλήρωνα το αξίζεις εσύ και το μηχανάκι σου. Νομικά θεωρώ ότι δεν θα κέρδιζα κάτι, πέρα από την ικανοποίηση του εγωισμού μου. Ακόμα και το βιβλίο service ήταν ελλιπές, καθώς τα περισσότερα τα έκανα μόνος μου. Άνετα θα μπορούσαν να πατήσουν σε αυτό και να υποστηρίξουν ότι κάτι δεν έκανα σωστά. πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε: Στο ερμίδη το έδωσες? Δεν θέλω να πω όνομα για ευνόητους λόγους. Ένας είναι ο αντιπρόσωπος στην Θεσ/νίκη. πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε: και στο τέλος που είναι και το σημαντικότερο γιατί το έχασα 32000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη!!! Που πήγες παιχταρά μου?? Για την ακρίβεια το ταξίδι ήταν 23000 χλμ. Με 32000 ξεκίνησα από εδώ. Πρόλαβα να πάω σε 25 χώρες πριν σπάσει το μοτέρ, είχα ξεκινήσει και ένα θέμα εδώ αλλά δεν νομίζω να το τελειώσω ποτέ. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Dant3 4.180 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 (τροποποιήθηκε) Προβλημα δεν εχει μονο το versys. Εχει και το er. Γενικα το μοτερ εχει προβλημα.Ενδεικτικα πηγαινε στο κονιδη να δεις ποσα μοτερ με κομμενες βαλβιδες εχει στο παγκο.3 μετρησα προχειρα. Και συγκεκριμενα στην εξωτερικη δεξια βαλβιδα. Ειναι γνωστο προβλημα εδω και χρονια. Οπως και να εχει απαραδεκτη αντιμετωπιση.Κυριως απο τους εδω που μονο δε σου ειπαν οτι το καναν βολτα οι ελοχιμ και για αυτο χαλασε. Δυστυχως η καβασακι σε καποιους τομεις εχει παρει κατηφορο. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 από τον Dant3 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ta-sio 223 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 kpapageo κρίμα για την μηχανή. Τουλ σου έμειναν οι εμπειρίες από τα ταξίδια. Γνώμη μου είναι οτι και να πάρεις να το πάρεις από Αθήνα. Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκης. Ειδικά στον Ερμίδη. Εγώ να δεις τι έχω ακούσει απο αντιπρ της honda στην θεσσαλονίκη. Για εμένα λάθος που το έδωσες για ψίχουλα όπως λες γιατί μπορούσες να το κρατήσεις, να το πουλήσεις κομμάτι κομμάτι ή να το έφτιαχνες μόνος σου με τον καιρό....αλλά και πάλι γνώμη μου όλα αυτά. Μείνε στο γεγονός οτι είσαι όρθιος και γερός γιατι η ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σοβαρή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
exppii 302 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε: Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκη Θα συμφωνήσω, αν και δεν έχω αξιωθεί να πάρω καινούριο μηχανάκι ποτέ, αν στο μέλλον γίνει αυτό τότε μη σου πω και από το εξωτερικό, εντός ΕΕ. Πακετάρισμα σε κούτα/crate, φόρτωμα στο φορτηγό και αντίο σας, βλέπω ως και 30% διαφορά στις τιμές... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε: Γνώμη μου είναι οτι και να πάρεις να το πάρεις από Αθήνα. Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκης. Ειδικά στον Ερμίδη. Εγώ να δεις τι έχω ακούσει απο αντιπρ της honda στην θεσσαλονίκη. Από έμπορο δεν πρόκειται να πάρω γιατί δεν θα πάω σε καινούρια μηχανή. Αν βρω κάτι που μου κάνει θα είναι από ιδιώτη. πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε: Για εμένα λάθος που το έδωσες για ψίχουλα όπως λες γιατί μπορούσες να το κρατήσεις, να το πουλήσεις κομμάτι κομμάτι ή να το έφτιαχνες μόνος σου με τον καιρό....αλλά και πάλι γνώμη μου όλα αυτά. Κοίτα τώρα να δεις τι γίνεται. Εγώ κλειστό χώρο στο σπίτι μου δεν έχω για να την πήγαινα εκεί. Στον δρόμο προφανώς και δεν μπορούσα να την αφήσω λυμένη καθώς θα έπρεπε να κάνω και διαγραφή. Ένας φίλος προθυμοποιήθηκε να την πάμε στο υπόγειο στο πατρικό του που είναι 4 χλμ από εμένα. Σε περίπτωση που ήθελα να πουλήσω εγώ κάτι, θα έπρεπε να αγγαρέψω και αυτόν να πάμε μαζί, να λύσω το ανταλλακτικό κλπ. Πόσες φορές θα μπορούσε να γίνει αυτό? Δεύτερον, έβλεπα τα ανταλλακτικά για Versys στο car.gr. Δεν φεύγει τίποτα. Για να πάρω παραπάνω λεφτά από αυτά που πήρα τώρα θα έπρεπε να περιμένω 3-4 χρόνια, και αν. Ενδεικτικά ο φίλος που λέω παραπάνω είχε τρακάρει με το CBR600F πριν 4-5 χρόνια, το έκανε διαγραφή και από τότε πούλησε μόνο 2 κομμάτια. οπότε κάλιο 5 και στο χέρι... Τέλος, το ενδεχόμενο να την κρατούσα και να την έφτιαχνα συμπλήρωνε μηδενικές πιθανότητες για ψυχολογικούς και οικονομικούς λόγους. Η μοτο, πέρα από τα του κινητήρα, λόγω πτώσης στην Σκωτία ήθελε αλλαγή κάποια πλαστικά, λάστιχα, συν κάτι άλλα πραγματάκια. Συνολικά, για να ξαναγίνει μηχανή ήθελε αρκετά χρήματα. Αν ήθελα να μετριάσω την χασούρα θα μπορούσα να την φτιάξω και να την βάλω αγγελία "ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΙ, ΠΕΝΑ" κλπ. Ηθικά όμως δεν μπορούσα να το κάνω αυτό γιατί πιστεύω στο "μην κάνεις ότι δεν θα ήθελες να σου κάνουν". 8 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Di_Manolio 2.481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του έξω από δω, η ρύθμιση βαλβίδων "πρέπει να γίνεται" στα 42000 χλμ. σύμφωνα με το μανουαλ. Μήπως γιατί κάπου εκεί ξερυθμιζονται; Κρίμα πάντως γιατί το μοτέρ ελέγετο αλεξίσφαιρο. Και κρίμα για την αντιμετώπιση που έτυχες, θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kpapageo 4.300 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2017 πριν 20 λεπτά, το μέλος Di_Manolio έγραψε: Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του έξω από δω, η ρύθμιση βαλβίδων "πρέπει να γίνεται" στα 42000 χλμ. σύμφωνα με το μανουαλ. Μήπως γιατί κάπου εκεί ξερυθμιζονται; Δεν νομίζω ότι στέκει αυτό, είναι σαν να λέμε ότι έχει "ξυπνητήρι" το μοτέρ και στις 42000 χλμ ζητάει ρύθμιση, ακόμα και αν πχ τις έχεις ρυθμίσει στις 35000 χλμ. Σκέψου ότι στις 32000 χλμ οι δικές μου εξαγωγής ήταν εκτός και ρυθμίστηκαν. Επίσης παίζει ρόλο και η χρήση. Άλλο να το έχεις για commuter, άλλο να το βάζεις στην πίστα, άλλο να το σκίζεις κρύο από φανάρι σε φανάρι. Δεν μπορεί οι βαλβίδες και των 3 να ξερυθμίζονται στις 42000 χλμ. Γνωρίζω επίσης κόσμο που ακόμα και στο δεύτερο inspection στις 80000 χλμ δεν χρειάστηκαν ρύθμιση. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες