Tigraniosomegas 16 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 Ακούω ξανά ακούω και ξανά ματα ακούω βιντεακια στο youtube από διάφορες εξατμίσεις και απογοητευομαι.. Όλες ακούγονται πάνω κάτω ίδιες με την εργοστασιακή.. Θα ήθελα μία εξάτμιση με μπάσο στα χαμηλά και ουρλιαχτό στα ψηλά. Υπάρχει καμία που να κάνει τη διαφορά στο hornet; Πάντα με τον καταλύτη στη θέση του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.539 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 (τροποποιήθηκε) Τα βιντεακια του ΥΤ ειμαι τραβηγμένα απο κινητά και ο ήχος τους είναι από κακός έως χαλια και φυσικά ουδεμια έχει σχέση με τον πραγματικο Μόνο live θα μπορείς να συγκρίνεις. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 24 , 2017 από τον karellen 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tigraniosomegas 16 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 Δεν νομίζω να αλλοιώνεται ο ήχος σε μεγάλο βαθμό.. http://hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=59&t=19954 I have the Ixil Dual on my '07. Wanted something as short as possible that wouldn't cover the rear wheel and this was it! I am happy with it, fitted almost perfectly, did leak a bit first from the joint with the rest of the exhaust, but I got it sorted quite easily. Bike sounds almost the same with or without it. It has the E-approval plate on it, so there shouldn't be any problems if you have to take it to MOT... We don't... Atleast not yet! Έχω διαβάσει και από άλλους κατόχους χορνετ πως εφόσον δεν αφαιρεθεί ο καταλύτης το τελικό από μόνο του κάνει ελάχιστη διάφορα στον ήχο.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Krosfala 1.107 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 με τον καταλυτη πανω μπασο δε παιρνεις απο καμια να ξες.μονο με κατι πολυ κοντες που βγαινουν αμεσως μετα τον καταλυτη,στην ουσια δλδ χωρίς καθολου τελικο.Εβαλα τη δικια μου μολις την πηρα κ τους εστειλα μεηλ να την παρουν πισω.350 ευρω τελικο κ η διαφορά αστεία. Το μπουκωμα ειναι στον καταλυτη,οπως μου ειπαν κι οι ανθρωποι. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
The Dread Rider 4.303 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 Θάνατος στους καταλύτες! Πέρα από την πλάκα, και στο δικό μου μηχανάκι (δίχρονο μεν) είδα τεράστια διαφορά στην απόδοση όταν ξεφορτώθηκα τη μαμά εξάτμιση και έβαλα την Arrow. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 εγω στο cbr μου που εχει εντελως ιδιο μοτερ με χορνετ εχω την acrapovic megaphone ο ηχος ειναι καλουτσικος ξεταπωτη εννοειτε ετσι θα κοιταζα και για sc project Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Thanos89 328 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2017 (τροποποιήθηκε) Αν μιλάμε για τα 2007 και μετά μοντέλα, το ''πρόβλημα'' δεν είναι το τελικό αλλά αυτό το τέρας εδώ. Λίγα πράματα θα δεις/ακούσεις μόνο με ένα slip on. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 24 , 2017 από τον Thanos89 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μήτσος Μπαλτάς 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2020 Καλησπέρα. Έχω αγοράσει ένα honret του 2007 μοντέλο και είμαι πλήρης ικανοποιημένος με αυτό. Δεν έχει πρόβλημα σε μεγάλα ταξίδια (Όπως εγώ που ήρθα από Γερμανία χωρίς να σταματήσω για ξεκούραση, παρά μόνο για βενζίνη). Θέλω να κάνω κάποιες μετατροπές στην μηχανή. 1 εξάτμιση. 2 φίλτρα στα οποία δεν ξέρω ακόμα τι να βάλω. Το θέμα μου είναι η εξάτμιση και φίλτρο. Δηλαδή αξίζει να βάλω ολόσωμη η μόνο τελικό και από το φίλτρο θα κερδίσω τίποτα η άσκοπα λεφτά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.308 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2020 Με άλλα λόγια, δεν έχει πρόβλημα και θέλεις να αποκτήσει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.901 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2020 (τροποποιήθηκε) Το να βάλεις ένα φίλτρο και μια εξατμηση στο συνεργείο του μπάρμπαμητσου χωρίς να ρυθμίσεις το μείγμα για τα νέα δεδομένα πιο πολύ κακό θα κάνει παρά καλό. Αν βέβαια πας σε κάποιο συνεργείο που ασχολείται με τέτοιες βελτιώσεις και στο φτιάξουν όπως πρέπει, αλλά ποσά άλογα πιστεύεις ότι θα κερδίσεις? Το σίγουρο είναι ότι η πραγματική απόδοση που θα πάρεις δε θα είναι ανάλογη με τα χρήματα που θα ξοδέψεις. Το Hornet είναι ένα πολύ ωραίο μηχανάκι για βόλτες, αν δε σε ικανοποιεί πούλησέ το και πάνε για κάτι πιο δυνατό. Στο λέω εγώ που έχω πετάξει χρήματα σε αυτό τον τομέα και ακόμα πετάω.. Τροποποιήθηκε Μάρτιος 23 , 2020 από τον Tasos Meli 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2020 Την 23/3/2020 at 6:23 ΜΜ, το μέλος Μήτσος Μπαλτάς έγραψε: Καλησπέρα. Έχω αγοράσει ένα honret του 2007 μοντέλο και είμαι πλήρης ικανοποιημένος με αυτό. Δεν έχει πρόβλημα σε μεγάλα ταξίδια (Όπως εγώ που ήρθα από Γερμανία χωρίς να σταματήσω για ξεκούραση, παρά μόνο για βενζίνη). Θέλω να κάνω κάποιες μετατροπές στην μηχανή. 1 εξάτμιση. 2 φίλτρα στα οποία δεν ξέρω ακόμα τι να βάλω. Το θέμα μου είναι η εξάτμιση και φίλτρο. Δηλαδή αξίζει να βάλω ολόσωμη η μόνο τελικό και από το φίλτρο θα κερδίσω τίποτα η άσκοπα λεφτά Με ενα μονο τελικο και μονο φίλτρο, ουτε καποιο προβλημα θα δεις αλλα ουτε και διαφορα στην αποδοση θα πηγαινει το ιδιο Το τελικο ειναι για να μην ειναι εντελως αθορυβο, και το φιλτρο έχει το καλο οτι μπορεις να το καθαριζεις, φιλτρο σε καλή τιμουλα ειναι το dna αξιοπρεπεστατο για τα λεφτα του δεν εχει να ζηλεψει κτ απο ακριβοτερα Για να δεις σε αυτο το μοτερ διαφορα στην απόδοση θες ολοσωμη που δυστηχως βγαζει μονο η arrow τελικο φίλτρο power commander και καποιον με δυναμομετρο να στο σεταρει καλα, πιο φτηνα σου ερχεται να δωσεις τη μηχανη και να παρεις cb1000r η cbr600rr 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες