Jump to content
Tigraniosomegas

Εξάτμιση για το Hornet

Recommended Posts

Ακούω ξανά ακούω και ξανά ματα ακούω βιντεακια στο youtube από διάφορες εξατμίσεις και απογοητευομαι..

Όλες ακούγονται πάνω κάτω ίδιες με την εργοστασιακή.. 

Θα ήθελα μία εξάτμιση με μπάσο στα χαμηλά και ουρλιαχτό στα ψηλά.

Υπάρχει καμία που να κάνει τη διαφορά στο hornet; Πάντα με τον καταλύτη στη θέση του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα βιντεακια του ΥΤ ειμαι τραβηγμένα απο κινητά και ο ήχος τους είναι από κακός έως χαλια και φυσικά ουδεμια έχει σχέση με τον πραγματικο

 

Μόνο live θα μπορείς να συγκρίνεις.

 

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν νομίζω να αλλοιώνεται ο ήχος σε μεγάλο βαθμό..

 

http://hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=59&t=19954

I have the Ixil Dual on my '07. Wanted something as short as possible that wouldn't cover the rear wheel and this was it! :love 
I am happy with it, fitted almost perfectly, did leak a bit first from the joint with the rest of the exhaust, but I got it sorted quite easily. 
Bike sounds almost the same with or without it. It has the E-approval plate on it, so there shouldn't be any problems if you have to take it to MOT... :angel 
We don't... Atleast not yet! :Pray

 

Έχω διαβάσει και από άλλους κατόχους χορνετ πως εφόσον δεν αφαιρεθεί ο καταλύτης το τελικό από μόνο του κάνει ελάχιστη διάφορα στον ήχο..

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με τον καταλυτη πανω μπασο δε παιρνεις απο καμια να ξες.μονο με κατι πολυ κοντες που βγαινουν αμεσως μετα τον καταλυτη,στην ουσια δλδ χωρίς καθολου τελικο.Εβαλα τη δικια μου μολις την πηρα κ τους εστειλα μεηλ να την παρουν πισω.350 ευρω τελικο κ η διαφορά αστεία. Το μπουκωμα ειναι στον καταλυτη,οπως μου ειπαν κι οι ανθρωποι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θάνατος στους καταλύτες! :laugh:

Πέρα από την πλάκα, και στο δικό μου μηχανάκι (δίχρονο μεν) είδα τεράστια διαφορά στην απόδοση όταν ξεφορτώθηκα τη μαμά εξάτμιση και έβαλα την Arrow.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω στο cbr μου που εχει εντελως ιδιο μοτερ με χορνετ εχω την acrapovic megaphone ο ηχος ειναι καλουτσικος ξεταπωτη εννοειτε ετσι

θα κοιταζα και για sc project

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν μιλάμε για τα 2007 και μετά μοντέλα, το ''πρόβλημα'' δεν είναι το τελικό αλλά αυτό το τέρας εδώ. Λίγα πράματα θα δεις/ακούσεις μόνο με ένα slip on.
000000197796-1.jpg

 

Τροποποιήθηκε από τον Thanos89

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα. Έχω αγοράσει ένα honret του 2007 μοντέλο και είμαι πλήρης ικανοποιημένος με αυτό. Δεν έχει πρόβλημα σε μεγάλα ταξίδια (Όπως εγώ που ήρθα από Γερμανία χωρίς να σταματήσω για ξεκούραση, παρά μόνο για βενζίνη). Θέλω να κάνω κάποιες μετατροπές στην μηχανή. 1 εξάτμιση. 2 φίλτρα στα οποία δεν ξέρω ακόμα τι να βάλω. Το θέμα μου είναι η εξάτμιση και φίλτρο. Δηλαδή αξίζει να βάλω ολόσωμη η μόνο τελικό και από το φίλτρο θα κερδίσω τίποτα η άσκοπα λεφτά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το να βάλεις ένα φίλτρο και μια εξατμηση στο συνεργείο του μπάρμπαμητσου χωρίς να ρυθμίσεις το μείγμα για τα νέα δεδομένα πιο πολύ κακό θα κάνει παρά καλό.

Αν βέβαια πας σε κάποιο συνεργείο που ασχολείται με τέτοιες βελτιώσεις και στο φτιάξουν όπως πρέπει, αλλά ποσά άλογα πιστεύεις ότι θα κερδίσεις?
Το σίγουρο είναι ότι η πραγματική απόδοση που θα πάρεις δε θα είναι ανάλογη με τα χρήματα που θα ξοδέψεις.

Το Hornet είναι ένα πολύ ωραίο μηχανάκι για βόλτες, αν δε σε ικανοποιεί πούλησέ το και πάνε για κάτι πιο δυνατό.

Στο λέω εγώ που έχω πετάξει χρήματα σε αυτό τον τομέα και ακόμα πετάω..

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 23/3/2020 at 6:23 ΜΜ, το μέλος Μήτσος Μπαλτάς έγραψε:

Καλησπέρα. Έχω αγοράσει ένα honret του 2007 μοντέλο και είμαι πλήρης ικανοποιημένος με αυτό. Δεν έχει πρόβλημα σε μεγάλα ταξίδια (Όπως εγώ που ήρθα από Γερμανία χωρίς να σταματήσω για ξεκούραση, παρά μόνο για βενζίνη). Θέλω να κάνω κάποιες μετατροπές στην μηχανή. 1 εξάτμιση. 2 φίλτρα στα οποία δεν ξέρω ακόμα τι να βάλω. Το θέμα μου είναι η εξάτμιση και φίλτρο. Δηλαδή αξίζει να βάλω ολόσωμη η μόνο τελικό και από το φίλτρο θα κερδίσω τίποτα η άσκοπα λεφτά 

Με ενα μονο τελικο και μονο φίλτρο, ουτε καποιο προβλημα θα δεις αλλα ουτε και διαφορα στην αποδοση θα πηγαινει το ιδιο

Το τελικο ειναι για να μην ειναι εντελως αθορυβο, και το φιλτρο έχει το καλο οτι μπορεις να το καθαριζεις, φιλτρο σε καλή τιμουλα ειναι το dna αξιοπρεπεστατο για τα λεφτα του δεν εχει να ζηλεψει κτ απο ακριβοτερα

Για να δεις σε αυτο το μοτερ διαφορα στην απόδοση θες ολοσωμη που δυστηχως βγαζει μονο η arrow τελικο φίλτρο power commander και καποιον με δυναμομετρο να στο σεταρει καλα, πιο φτηνα σου ερχεται να δωσεις τη μηχανη και να παρεις cb1000r η cbr600rr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...