Jump to content
efkola

Benelli TRK 250 και 750

Recommended Posts

Επέκταση της γκάμας των TRK για την Benelli η οποία θα παρουσιάσει σε λίγες μέρες τα δικύλινδρα TRK 250 και 750, ένα ακόμα μοντέλο 400cc καθώς και μία νέα έκδοση του ΤΝΤ 300.
Ο Dante Bustos,διευθυντής marketing της εταιρείας σε Αμερική,Ασία,Αφρική δήλωσε In terms of engine platforms, we are seeking to expand very rapidly in these two segments, the 400 and 750, and we will have different type of frames in different types of bikes. We cannot release too many models in a year, but we plan to release a 250, a 400 and 750 between 2018 and 2019. We are also planning to release a brand-new engine type in the coming years
Περισσότερα στην EICMA.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Benelli TRK 251 2018

Μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, 25,8 hp (19 kW) hp στις 9250 σ.α.λ., ροπή 21.2 Nm στις 8.000 σ.α.λ.,χαλύβδινο πλαίσιο, USD 41 mm, δίσκος 280mm, χυτές ζάντες 17 " με ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω. 

286067

286063

286065

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος efkola έγραψε:

Benelli TRK 251 2018

Μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, 25,8 hp (19 kW) hp στις 9250 σ.α.λ., ροπή 21.2 Nm στις 8.000 σ.α.λ.,χαλύβδινο πλαίσιο, USD 41 mm, δίσκος 280mm, χυτές ζάντες 17 " με ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω. 

286067

286063

286065

Πολύ ωραία. Έτσι ακριβώς πρέπει να γίνει και το 500αρι. Πιστεύω αν υπάρξει και έκδοση με τροχούς με ακτίνες στις 19 ή 21 ίντσες θα είναι το ομορφότερο της κατηγορίας. 

Τα θέματα που ίσως να αποτρέψουν κάποιον από το να προχωρήσει στην αγορά του είναι δυο. 

Α) η αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου (γιατί τα σκούτερ της keeway δυστυχώς αντιμετωπιζουν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας μετά τις 20-25.000χλμ). 

Β) η αξιοπιστία του αντιπροσώπου και η επάρκεια στα ανταλλακτικά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λίγο καλύτερη βαφή να είχε , θα έπειθε περισσότερο. 

Θα πρέπει να έχει λογικά πολύ χαμηλή τιμή για να πείσει + τα πολύ σωστά σχόλια του @jawaforever 

σε σχέση με  

BMW G310GS, Kawi Versys 300 και V-Strom 250.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ψάχνομαι να μεταβω απο σκουτερ 150αρι σε κάποιο 300αρι ON/OFF γιατι πλεον γραφω πολλα χιλιομετρα (40 με 120) την μέρα και σε γρηγορους δρομους. Το μάτι μου επεσε στο TRK251 το οποιο σαν μια πρώτη ματια στα χαρτια ειναι ΟΚ και σε λογικη τιμή (σε σχεση με τις αλλες εταιριες που πλησιαζουν την τιμη μισου αμαξιου, που τις θεωρω βαρια παραλογες).

Ζητώ μια λογικη αξιοπιστια και ποιοτητα (δεν γραφω πουθενα κορυφαια), ζητώ να ταξιδευω με 120-130 km/h, ζητώ να ναι ελαφριά σχετικά και οχι παραλογισμοι των 200+ κιλών. Η benelli δεν ξέρω τι μέρος του λογου εστι ακομα. Εχω δει να γράφονται καποια θετικα πράγματα γενικα τα TRK502 και Leoncino... αλλα πείτε καμια γνώμη...

 

Ενας προβληματισμός μου ειναι τα 25 αλογα, αλλα απο την αλλη παλι αναφέρουν βαρος 155 κιλα, οποτε ισως ειναι επαρκή για να κινηθει σβέλτα.

 

Τροποποιήθηκε από τον oletiras

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλωσόρισες, καταστροφέα!

Είναι καινούριο μοντέλο, δύσκολα θα βρεις κάποιον κάτοχο να σου δώσει πληροφορίες

Κοντά στα 4 χιλιάρικα από Κίνα ψωνίζεις και το Daytona T310 .Αν όμως μπορείς να διαθέσεις 5 με 5,5 κοιτάζεις τις μεγάλες εταιρείες του χώρου με Versys X-300 , G 310 GS , V-Strom 250 .

Τα ελαφρώς μεταχειρισμένα on/off σε λίγο μεγαλύτερα κυβικά απορρίπτονται εντελώς;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Versys - 310 κλπ... τα χω σκεφτει, αλλα εκει πραγματικα εχω δευτερες σκέψεις πως ισως πρεπει να βαλω αλλα μισα και να παω σε αμαξι. Δεν θεωρω λογικη την τιμολογηση τους. Το V-strom 250 αν το εβρισκα στα 5κ τελικη το συζηταγα.... χμμμ θα το κοιταξω!

 

Daytona... δεν θα στοιχιματιζα σε καθαροαιμο κινέζο ακομα. Δεν εχει και καμια ελπιδα μεταπώλησης οταν ερθει η ωρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάνε μια βόλτα από 2-3 εμπόρους να δεις το στρωματάκι από κοντά και να πάρεις προσφορές, θεωρώ πολύ πιθανό να σου δώσουν την τιμή που θέλεις.

Αν όμως αποφασίσεις τελικά να διαθέσεις 5 χιλιάρικα, μην αμελήσεις να ψάξεις λίγο και την αγορά των μεταχειρισμένων...μπορείς να βρεις ποιοτικό μηχάνημα(και με προίκα) κοντά στα 600cc :)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 300ρια ακόμη καί το versys 300 που ειναι το δυνατότερο δεν εχουν 120-130 που λες με ανεση λογο του οτι Θά στροφαρεί το μοτερ στο ψηλο φασμα στροφων, 100-110 ναι ειναι λόγικοτερη ταχυτητα ταξιδιού.

Το στρομ250 μπορουν να σου τπ δωσουν στα 5 

Το μπενελι ειναι πιο αργοστροφο απο τα παραπανω ειναι το ιδιο μοτερ με το bn251 μπορεις να σερφάρεις στο youtube για του λογου το αληθές 

 

Αν εχεις απαιτήσεις καθημερινές  αποστασεις  σε ταξιδι πρεπει να τα αφήσεις  για την αμέσως  επομενη κατηγορια 500-650cc

Βρες ενα ωραιο xj6 diversion και παρτο 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιστεύω πως το στρώμα αξίζει ΜΑΞ μέχρι 5.000 €. Κανονικά θα έλεγα 4.800 αλλά και λόγο +2 χρόνια εγγύησης οκ......

Στην θέση σου θα του έδινα 5.000€ με τα κλειδιά στο χέρι ( τέλη - πινακίδες ) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το φθινόπωρο αναμένεται το TRK 800 ενώ παράλληλα ετοιμάζονται αρκετά ακόμα μοντέλα, μεταξύ αυτών το Leoncino 800, το Imperiale 530 και ένα 600άρι ss.
Περισσότερα εδώ .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...