Jump to content
geokaf

Bmw g310gs vs kawasaki verys 300x vs honda cb500x

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια!! ηρθε η ωρα να ρωτησω και εγω και να παρω την γνωμη σας για τα μηχανακια που εχω βαλει στο ματι!!
Mετα απο 3μιση χρονια με το cbfακι σκεφτομαι να ανεβω λιγο σε κυβικα!!
η κουκλα που εχω τωρα>>
DSCN1479_zpsjghd0lrr.jpg
IMG_20170828_070105_492_zpsah26rnl1.jpg
η χρηση που θα κανω ειναι 95.42 % πολη, 3,27% βολτες τα σκ και 1,31% πιο μακρινα ταξιδακι!!
θελω κατι καινουριο οποτε οποιαδηποτε μεταχειρισμενη προταση απορρυπτεται!
οι λογοι που θελω κουτα ειναι πολλοι, αλλα ο βασικος ειναι οτι εχω καλο στο κεφαλι!!
οι επιλογες ειναι αυτες του τιτλου, με βαθμο προτεραιοτητας :
1) kawasaki versys 300x
Kawasaki-Versys-X-300-Test-Review-19_zps
2)honda cb500x
2016-Honda-CB500X-2.e-630x472_zpsxlemztq
3)bmw g310gs
2017_BMW_G_310_GS_top_zps8lhz1f3g.jpg
 εχω ανεβει και στα 3 στατικα και τα 3 μου καθονται καλα με λιγο καολυτερο το καβα!! τα 300 αρια ειναι στα 6000 παρα ενω το χοντα ειναι στα 7000+
θελω ψεφτο ον οφφ για να ανεβαινω κανα πεζοδρομιο και γιατι ειμαι και φαγανο παιδι και τα γυμνα φαινονται μια σταλια αμα καθομαι πανω!!
ειναι 3 διαφορετικες εταιριες με οτι συνεπαγεται αυτο!
την εξυπηρετιση της χοντα και την διαθεσημοτιτα ανταλλακτικων την ξερω!! ειναι ειναι οτι χειροτερο εχω γνωρισει (1 μηνα για ενα φλας ας πουμε)!!
και οι αλλες δυο ειναι ετσι ή ειναι σε καλυτερη μοιρα??
το καβασακι εχει ενα κινητηρα αρκετα σκισμενο και χωρις ιδιεταιρα προβληματα, καθως εχει τον ιδιο κινητηρα με το ninja 300 που γενικα δεν τον λυπουντε οσοι τα παιρνουν!!
το χοντα εχει τον ιδιο κινητηρα απο τοτε που βγηκε και δεν εχω ακουσει και πολλα προβληματα, παρακολουθω και το θεμα εδω και ακουω μονο καλα λογια!!
το bmw ειναι ενα καινουριο πραγμα!! απο ινδια, με οτι και αν σημαινει αυτο!!
μετα βλεπω το bmw με το αναποδο μπροστινο (εε ειμαι και γρηγορος και τα συμβατικα δεν μου φτανουν)!!
απο τελη τα 300αρια εχουν 55 ευρω?? και απο ασφαλιες τι παιζει σε τιμες?
το καβα εχει αλλαγη λαδιων καθε 12000 και το bmw καθε 10!! πολλα δεν ειναι? αν ειναι καθε τοσα τοτε μου βγαινει περιπου ιδια με το σιμπιεφακι καθως κανω σερβις καθε 3000!!
μετα απο κοβεντα με φιλο που εχει φαει τις μοτοσυκλετες με την κουταλα, με αποτρεψε απο το bmw μονο και μονο απο τις τιμες των αναλωσιμων και των κοστολογισεων στα σερβις της, τι λετε?
πειτε ρε παιδια γνωμες και πληροφοριες  να βγω απο το αδιεξοδο για να δω τι θα κανω!! η αγορα θα γινει απο τον καινουριο χρονο λογικα!! οποτε εχουμε μερες για συζητησεις!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο Κάβα τα προβόλια είναι μεγαλύτερα από το φως μπροστά. Καταντάει γελοία η φάση. Όσο για την παπαριά Νο3 απλά ασχολίαστο. Καλύτερα με ποδήλατο και το κούτελο καθαρό παρά με αυτό το πράγμα. Από τα τρία που έχεις ως επιλογή θα πήγαινα στο Χόντα. Ξεκάθαρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Στο Κάβα τα προβόλια είναι μεγαλύτερα από το φως μπροστά. Καταντάει γελοία η φάση. Όσο για την παπαριά Νο3 απλά ασχολίαστο. Καλύτερα με ποδήλατο και το κούτελο καθαρό παρά με αυτό το πράγμα. Από τα τρία που έχεις ως επιλογή θα πήγαινα στο Χόντα. Ξεκάθαρα.

στο καβα εβαλα ενδεικτικη φωτο!! δεν βγαινει ετσι!! ειναι εξτρα αξεσουαρ αυτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος geokaf έγραψε:

στο καβα εβαλα ενδεικτικη φωτο!! δεν βγαινει ετσι!! ειναι εξτρα αξεσουαρ αυτα

Ναι ρε το ξέρω πως δεν βγαίνει έτσι , γενικότερο ήταν το σχόλιο. Κοίτα ρε φίλε ,μπορεί αυτά τα τρακοσαράκια να είναι ταμάμ για πολλά πράγματα αλλά εμένα δεν μου κάθονται. Εϊσαι νέο παιδί και κοιτάς το Versys το 300; Το χόντα είναι το πιο εύπεπτο και συμπαθητικό από τα τρία κι επίσης δουλεμένο μοντέλο άρα ξέρεις και τι να περιμένεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ναι ρε το ξέρω πως δεν βγαίνει έτσι , γενικότερο ήταν το σχόλιο. Κοίτα ρε φίλε ,μπορεί αυτά τα τρακοσαράκια να είναι ταμάμ για πολλά πράγματα αλλά εμένα δεν μου κάθονται. Εϊσαι νέο παιδί και κοιτάς το Versys το 300; Το χόντα είναι το πιο εύπεπτο και συμπαθητικό από τα τρία κι επίσης δουλεμένο μοντέλο άρα ξέρεις και τι να περιμένεις.

αμα σου πω οτι καβα μ αρεσει περισσοτερο τι θα πεις??χαχαχαχ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος geokaf έγραψε:

αμα σου πω οτι καβα μ αρεσει περισσοτερο τι θα πεις??χαχαχαχ

Δεν μου πέφτει λόγος , γούστα είναι αυτά. Το Κάβα κι εγώ το θεωρώ ομορφούλι απλά την βρίσκω άκυρη ως κατηγορία γενικότερα αυτή των ψηλών 300. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι όποιο κι αν αποφασίσεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις τα φράγκα πάρε το CB,τα 200 κυβικά παραπάνω κάνουν μεγάλη διαφορά.

Το αν ένα μηχανάκι έχει 1000 ή 2.000 χλμ διαφορά στα σέρβις μην το εξετάζεις καθόλου οικονομικά,είναι αμελητέα η διαφορά.

Το BMW,σαν νέο πρότζεκτ, θα βγάλει σίγουρα παιδικές ασθένειες μην τις φορτωθείς εσύ.

  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

Αν έχεις τα φράγκα πάρε το CB,τα 200 κυβικά παραπάνω κάνουν μεγάλη διαφορά.

Το αν ένα μηχανάκι έχει 1000 ή 2.000 χλμ διαφορά στα σέρβις μην το εξετάζεις καθόλου οικονομικά,είναι αμελητέα η διαφορά.

Το BMW,σαν νέο πρότζεκτ, θα βγάλει σίγουρα παιδικές ασθένειες μην τις φορτωθείς εσύ.

  

και εγω γι αυτο βαζω τελευταια επιλογη τον bmw!! η διαφορα σε αλογα τουλαχιστον ειναι 7 στο καβα και το χοντα!!ενω η διαφορα ειναι αρκετη στα χρηματα!! δλδ κοντα στο 1μιση χιλιαρικο!! θα μπει σε δοσεις οτι και να επιλεξω!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

υπαρχει και μικρο vstrom νομιζω....

το kawa παρε,οτι πρεπει για τη χρηση που θελεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος πυξιδας990 έγραψε:

υπαρχει και μικρο vstrom νομιζω....

το kawa παρε,οτι πρεπει για τη χρηση που θελεις...

το β στρομ το εχω αποκλεισει για πολλους λογους!! αρχικα ειναι 170+ κιλα και 26 αλογα!! οταν τα αλλα παιζουν στα 40+ αλογα!!εκτος απο το bmw που ειναι 33!!οποτε θα ειναι αρκετα ψοφιο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος geokaf έγραψε:

το β στρομ το εχω αποκλεισει για πολλους λογους!! αρχικα ειναι 170+ κιλα και 26 αλογα!! οταν τα αλλα παιζουν στα 40+ αλογα!!εκτος απο το bmw που ειναι 33!!οποτε θα ειναι αρκετα ψοφιο!

παντως κατι τεστ που διαβασα,το βγαζουν πολυ καλο το kawa...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλε στην εξισωση τον 19αρη μπροστα του καβα. Σου κανει για ασφαλτο μονο;

1500 δεν ειναι η διαφορα. Κ βρισκεις νομιζω κ στοκ cb με 6500.  Δεν ξερω για δοσεις. 

6000 για 300αρι τα βρισκω πολλα. Οπως πολλα ειναι πλεον κ τα 7150 για cb.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος πυξιδας990 έγραψε:

παντως κατι τεστ που διαβασα,το βγαζουν πολυ καλο το kawa...

και εγω οπου και να διαβαζω λενε οτι ειναι πολυ καλο!! μονο για την σελα ακουσα καποια παραπονα απο πολλους!! αλλα ειναι κατι που λυνεται!! και η σχεση δυναμην με το χοντα ειναι μικρη!! 47 αλογα το ενα 40 το αλλο!! τωρα δεν ξερω κατα ποσο παιζουν ρολο τα 200 κυβικα στο αρπαγμα!! που λογικα θα παιζουν!! εμενα με νοιαζει οταν βγαινω εθνικη να κραταει 120-140!! τα 2 απο βλεπω σε βιντεο το κανουν αυτο!! απλα το καβα εχει περισσοτερες στροφες!! οδηγαω και συχνα ενα νιντζα 250 του κολλητου μου και μ φτανει η δυναμη του!! οποτε το καβα με καποια αλογα παραπανω θα πηγαινει καλυτερα απο το 250!!απλα το χοντα θα πηγαινει ακομα καλυτερα

πριν 2 λεπτά, το μέλος Χ έγραψε:

Βαλε στην εξισωση τον 19αρη μπροστα του καβα. Σου κανει για ασφαλτο μονο;

1500 δεν ειναι η διαφορα. Κ βρισκεις νομιζω κ στοκ cb με 6500.  Δεν ξερω για δοσεις. 

6000 για 300αρι τα βρισκω πολλα. Οπως πολλα ειναι πλεον κ τα 7150 για cb.

με 19αρι τροχο πιστευω θα ειναι καλο για τους δρομους και τα πεζοδρομια της αθηνας!! ειχα χλρ πριν το σιμπιεφακι και οπου βρω χωμα παω!! ακουω κατι τιμες σε ανταλλακτικα στο χοντα που με προβληαμτιζουνε!!οπως για τα πλαινα μαγουλα κατι 200 αρια!! ισχυουν? ρωταω εσενα π το χεις και ξερεις! στα στοκ δυσκολο να κανουν δοσεις!! και για ντουκου δεν παιζουν!! μονο κανα 2000αρι μπροστα και τα αλλα δοσεις!!

Τροποποιήθηκε από τον geokaf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικα επειδη σκεφτομαι για αναβαθμιση απο το cbfακι υστερα απο 2 χρονια και κοιταζα κι εγω για καινουργιο καθοτι ειχα τον ιδιο καλο που λες εσυ,παραυτα μετα απο συζητησεις με πιο παλιους και εμπειρους στο χωρο κατεληξα στο οτι δεν αξιζει και θεωρω παρα πολλα τα λεφτα που ζητανε για μηχανες Α2.

Να δωσεις γυρω στα 7000 για κατι που υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να το αλλαξεις σε 2~3 χρονια..ετσι θα προτεινα να δεις και τα σχετικα μεταχειρισμενα αυτης της κατηγοριας που και φθηνα τα βρισκεις και δε θα χασεις πολυ στη μεταπωληση αργοτερα και κανουν ολα οσα ζητας εξισου καλα με τα καινουργια που κοιτας.

Εαν απο την αλλη δε θελεις πραγματικα να το σκεφτεις καθολου για μεταχειρισμενο,τοτε το cb με κλειστα ματια,οι φωτο το αδικουνε,απο κοντα ειναι το πιο ομορφο απο τα 3 και πιστευω καλυτερο λογω παραπανω κυβικων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με επιφυλαξη σου λεω 80-100 τα πλαινα φερινγκ, διαφορες εξωφρενικες μεταξυ των εταιρειων σε ανταλλακτικα μην περιμενεις. Δεν ειναι κριτηριο. Οπου κ να πας σε οριτζιναλε θα το πληρωσεις

Τροποποιήθηκε από τον Χ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απ' τις τρεις επιλογές σου, θα πήγαινα στο Honda ή Kawasaki

στη θέση σου θα περίμενα λίγο να δω και το 390 adventure της ktm, πιο χωμάτινο μεν αλλά θα χει ενδιαφέρον

και πιστεύω θα μπεί και η Yamaha στο παιχνίδι με κάποιο Tracer 300

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν πιστεύεις ότι θα μπαίνεις χώμα σε ένα ποσοστό από 10-15% και πάνω των συνολικών χλμ σου πάρε το Kawa. Αν όχι πάρε το Honda. Προσωπικά θα πήγαινα στο Honda, είναι μηχανάκι που μπορείς να το κρατήσεις μια ζωή αν το θες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα Γιώργο! Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι θέλεις καινούριο; Έχω την αίσθηση ότι ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο θα το πάρεις τόσο φθηνότερα που σχεδόν ότι ζημιά και να σου βγάλει θα βγει οικονομικότερο στο σύνολο. Το λέω αυτό γιατί νομίζω ότι τα 300 κυβικά θα είναι οριακά αναβάθμιση σε σχέση με το τωρινό σου μοτό. Ναι μεν τα άλογα είναι τα διπλά, αλλά όπως θα ανακαλύψεις η επιτάχυνση δεν είναι η διπλή. Αν σκεφτείς ότι δεν είσαι και 1.50, ότι πάτε και με την Αγγελική δικάβαλα συχνά, εγώ θα σκεφτόμουν να ανέβω λίγο παραπάνω σε cc.

Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια που μου μιλούσες για bandit, δεν σου λέω σώνει και καλά να κοιτάξεις προς τα εκεί (δλδ ήπια τετρακύλινδρα), αλλά υπάρχουν μοτό όπως το συγκεκριμένο που μάλλον δεν έχουν φάει σκίσιμο και τα έξοδά τους δεν είναι και αβάσταχτα: Αν σκεφτείς τι παίρνεις με 3 χιλιάδες σήμερα μεχρι να προσθέσεις άλλες 3-4 για να φτάσεις την τιμή εκκίνησης τρακοσαριού-κούτας έχουν περάσει εύκολα δυο χρόνια με βόλτες, ασφάλιση, συντήρηση + τους λιγότερους περιορισμούς εκτός πόλης.

Για μενα βάλε μια κάτω τα νούμερα (τι λογιστής είσαι;) πριν αποκλείσεις το μεταχείρω. Καλόβολτο ότι επιλέξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα χρήματα που διαθέτεις υπάρχει και το Benelli TRK 502 .

Στη θέση σου θα κοιτούσα για μεταχειρισμένο...κάτι τέτοιο ή ένα vstrom(και το nc700 είναι μία λύση) για να κάνεις πραγματικό upgrade και να το ευχαριστηθείς :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο ομορφιά στις φωτό το βερσάκι είναι το πιο όμορφο. Απο κοντά χάνει λίγο, και το χόντα όντως κερδίζει λίγο.

Αυτά τα 2 τα οδήγησα στο test drive του moto στα μέγαρα. Για το βερσάκι έχω τη χειρότερη εντύπωση, ήταν μακράν το χειρότερο που οδήγησα εκεινη τη μέρα (χειρότερο κι απο τη χάρλεϋ). Ψιλόλιγνο και πολύ ασταθές, στη στροφές καμια πληροφόρηση και εμπιστοσύνη και αυτό που πραγματικά με τρόμαξε ήταν τα φρένα του που δε δαγκώνανε ούτε με αίτηση. Μπορεί να φταίει οτι δεν είχα ξαναοδηγήσει με 19αρη και γενικά δεν έχω εμπειρία, ή το συγκεκριμένο να το χανε σκίσει δε ξέρω. Αυτό αποκόμισα πάντως.

Το χοντα απο την άλλη σαν αίσθηση ήταν απ τα καλύτερα που οδήγησα, κούμπωσα επάνω του κατευθείαν (1,83 ύψος). Πολύ εύκολο στην οδήγηση, χαλαρό, σταθερό, στιβαρό όσο πρέπει και άνετο. Μόνα μείον για μένα οτι δεν έχει ένδειξη ταχυτήτων (ενώ έχει το ημιαυτόματο nc!) και η τιμή του (για την έκδοση 2017).

Για το bmw δεν έχω άποψη.

Κάνε test drive και στα 3 πριν προχωρήσεις σε αγορά πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει το kawa φίλος και το οδήγησα, πολύ με άρεσε το εργαλείο. Γκάζι έχει να πηγαίνεις άνετα όπου θες και όπως θες. Εμφανισιακά είναι πολύ όμορφο στο γκρι. Αίσθηση μηχανής στο δρόμο στρίβει με την σκέψη. Το είπα ότι μου άρεσε? Φοβερό! A, η σέλα ήταν τσιμέντο. Πάρε το χόντα όμως αν σου φτάνουν τα λεφτά.:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η απάντηση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία : 

CB500X_2017_03.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το bmw είναι πιο fun bike και για την χρήση που θέλεις να κάνεις ταιριάζει περισσότερο είναι και το πιο φθηνό στα 5k, αλλά το μονο θεματάκι είναι μη τυχών και βγάλει αλλά και απο την άλλη εγγύηση 2 χρόνια θα έχεις θα στο φτιάξουν. Το βερσυς με το αρνητικό κυρίως το γραναζωμα που είναι πολύ κοντό και στα 120km/h ουρλιάζει όμως σχετικά προσιτό στα 6k και το cb που είναι πιο ολοκληρωμένη μοτό στα 7k με μόνο αρνητικό το πίσω αμορτισέρ για τις γρήγορες επαναφορές που τρώς στον λοκώ 

και τα τρία είναι ωραία είναι καινούργια την απάντηση στα ερωτήματα θα πρέπει να την δώσεις εσύ, πάνε επισκεψου τις εκθέσεις και ζήτα τεστ ride και ακουλούθα το ένστικτο σου   

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος efkola έγραψε:

Στα χρήματα που διαθέτεις υπάρχει και το Benelli TRK 502 .

Στη θέση σου θα κοιτούσα για μεταχειρισμένο...κάτι τέτοιο ή ένα vstrom(και το nc700 είναι μία λύση) για να κάνεις πραγματικό upgrade και να το ευχαριστηθείς :)

οντως πολυ καλη επιλογη το μπενελι...πηγαινε δεστο φιλε και αυτο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tο Benelli με τα 235 γεμάτα κιλά του και με τα 48 αλογάκια του και είναι καλή επιλογή? Ειδικά για μέσα στην πόλη που το θέλει κυρίως? :knife:
 Το σχόλιο για το BMW και την Ινδια είναι τουλάχιστον άστοχο. Δεν νομίζω το καβα και το Χοντα να είναι made in Japan αλλά εκεί πέρα δεν σε πειράζει. 
Από την στιγμή που περνάνε από τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...