Mr.Slow 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Λοιπόν, έχω το εξής θεματάκι με την transalp (600 '97). Μια ωραία πρωία, την πήρα κανονικά, όλα οκ. Την αφήνω σπίτι, παίρνω τ'αμάξι, γυρνάω, πάω να την βάλω μπρος, τίποτα. Αλλάζω με συνοπτικές την 30άρα που μου την είχε κάψει άπαξ στο παρελθόν μπας και σταθώ τυχερός (λέμε τώρα) αλλά καμία τύχη. Μετράω την μπαταρία, 12.κάτι σβηστή, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο με τον διακόπτη στο on, αν πατήσω όμως το starter πέφτει κατακόρυφα και ξανανεβαίνει αργά και σταδιακά βία μέχρι τα 8V. Το επίσης περίεργο είναι ότι, λόγω του χαλαρού ανεβάσματος τα φώτα στο καντράν ανάβουν κι αυτά σιγά-σιγά (fade in φανταστείτε). Πήγα να την βάλω μπρος σκαστή αλλά καμία τύχη μετά από καμιά δεκαριά ανεβοκατεβάσματα στην κοντινότερη ανηφόρα. Προφανώς μέχρι στιγμής μυρίζομαι απλά κλασμένη μπαταρία αλλά μήπως να περιμένω και τίποτα έξτρα ομορφιές; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.284 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Η μπαταρία σου δεν έχει μέσα της ηλεκτρικό φορτίο. Χάλασε η ίδια και δεν το κρατάει παρόλο που της δίνει το σύστημα ηλεκτρικό φορτίο; Ή Σταμάτησε να την τροφοδοτεί όσο χρειάζεται το σύστημα γεννήτρια-ανόρθωση και κάποια στιγμή μοιραία άδειασε η μπαταρία; Η έρευνα με όργανα και μετρήσεις, θα δείξει. Τετριμένα πράγματα πια. πριν 6 ώρες, το μέλος Mr.Slow έγραψε: δεκαριά ανεβοκατεβάσματα στην κοντινότερη ανηφόρα. Αυτό μάλιστα είναι φιτ 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mr.Slow 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Αμ για να ερευνήσω περαιτέρω πρέπει να πάρει και κάπως μπρος, και για να πάρει μπρος θέλει άλλη μπαταρία οπότε όοοοταν πάρω θα φανεί το μπουγιουρντί! Απλά μου φάνηκε περίεργο το σταδιακό άναμμα των ενδείξεων στο καντράν και το γεγονός πως δεν έπαιρνε ούτε σκαστή. Πρώτη φορά μου συμβαίνουν και τα δύο. πριν 18 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Αυτό μάλιστα είναι φιτ Είναι που'κοψα το τσιγάρο! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 αν εχεις φορτιστη μπορεις να την φορτισεις , για ψοφια μπαταρια μου φαινετε παντως Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.284 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Me 8Volt τι να πάρει μπρος; Πως να δουλέψει η ηλεκτρονική; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Και να την φορτισει..... Άμα έχει κλαταρει τελείως η μπαταρια δεν θα πάρει. Καλώδια μπαταρίας στο αυτοκίνητο έχεις; αν ναι πάρε ρεύμα αυτό το αυτοκίνητο και βάλε το μοτέρ. πριν 12 λεπτά, το μέλος nikolai έγραψε: αν εχεις φορτιστη μπορεις να την φορτισεις , για ψοφια μπαταρια μου φαινετε παντως Τα πρώτα δείγματα είναι ότι θέλει μπαταρία. Γιατί έχει ξαφνικά μεγάλες βυθισεις, Αλλά όπως είπε ο flying πιθανόν η μπαταρια να μην φορτιζεται οπότε και αδειασε 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Antreasss 219 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 να μη παρει ουτε σκαστη????μακαρι αν ειναι η μπαταρια αλλα εμενα μου μυριζει πηνια πανε σε ενα ηλεκτρολογο να δει μπαταρια-ανορθωτη-πηνια Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
constantine 440 66 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Μπαταρία θέλει έτσι και αλλοιώς. Οπότε οοοοοοοταν θα πάρεις και την συνδέσεις θα δεις αν έχει πάθει και ζημιά ο ανορθωτής και τα πηνία. Το να ρωτάς αν "πρέπει να περιμένεις και τίποτα έξτρα ομορφιές" είναι να 'χαμε να λέγαμε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dimitris_nik 138 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2017 Περιγραφεις Αντωνη ακριβώς την ίδια κατάσταση που παρουσίασε το δικό μου πριν ένα μήνα. Πήρε κανονικά, διαδρομή 10λεπτου και έπειτα τιποτα. Την μείωση της τασης την έβλεπα στο βολτομετρο εκείνη την στιγμη, οποτε πατούσα μίζα. Διάγνωση η μπαταρία βραχυκύκλωσε (σε μέτρηση οταν βγήκε εδινε 11, 5 v ) και μαζι την ακουσε κ ο ανορθωτης αφου οταν ανέβαιναν οι στροφές εδινε περιπου 13.6 (σύμφωνα με το service manual είχε πεθάνει). Ξεκινά με μπαταρία, μέτρα την ταση του κυκλώματος (σε θερμοκρασία λειτουργίας ) και βλέπεις αν χρειάζεται κάτι ακόμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
timoleon1987 57 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2017 Αφού το πρωί η μηχανή πήρε σημαίνει ότι μετά απο ώρες που καθόταν το βράδυ , δεν είχε χάσει ρεύμα, με μια βόλτα δύσκολα να πέθανε η μπαταρία, πιο πιθανό είναι dimitris_nik ο ανορθωτής να σου χάλασε την μπαταρια η να στην ξεφόρτησε παρά το αντίθετο. έτσι και εδώ και σε συνδυασμό με καμμένη ασφάλεια στο παρελθόν, μήπως έχεις κάπου βραχυκύκλωμα η διαρροή ή ετοιμοθάνατο ανορθωτή, πάντως σε honda bros που είχα , με μπαταρία καινούρια ούτε έτους, δυο φορές τα είχε κλάσει χωρίς λόγο η μπαταρία, τη μια ήμουν στη σχολή, (φοιτητής τότε ) και είχε βρέξει καρέκλες και όταν λέω τα έκλασε ούτε μιζιά.. και άλλη μια πρωι έξω απο το σπίτι.. και τις δυο φορές τη φόρτισα και την κράτησα δυο χρόνια τη μπαταρία.. μετά έδωσα τη μηχανη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες