Jump to content

Recommended Posts

μετα το φουλ σερβις που περιλαμβανε και αλλαφη μπουζι δυσκολευοταν λιγο να παρει μπρος τσπ χτες ημουν δραμα περνει κανονικα μολις βγηκα απο τη μπιραρια φευγω σε 100 μετρα στο φαναρι μολις παω να ξεκινησω σβηνει..Γυριζω μιζα τιποτα ανοιγω τσοκ δοκιμαζω παλι τιποτα βρισκω για καλη μου τυχη μια κατηφοριτσα σκαω δευτερα κατευθειαν πηρε δρομο φευγω... σε ολη τη διαρκεια του ταξιδιου 70 χμ αναβοσβηνε το κοντερ ειχα ελαχιστο φως στη μικρη σκαλα στη μεγαλη δουλεθε μια χαρα και το κοντερ και το φως...Αν ηταν μπαταρια σε 70 χμ ταξιδιου θα φορτιζε νομιζω. Σημερα δοκιμασα τιποτα με το ζορι ακουγεται λιγο η κορνα και τα φλασακια...μηπως ειναι ανορθωτης και τελειωνει και τη μπαταρια??? η μιζα ακουγεται ενα τσακ κατω απο τη σελα αλλα οχι καθε φορα που δοκιμαζω..ευχαριστω εκ των προτερων

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

προσέχτε εσεις οι μιζάτοι με τις κλασμένες μπαταριες μη θρυνησετε και κανενα κομπλερ μιζας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παιδια οποιος μπορει να βοηθησει τον ευχαριστω εκ των προτερων γενικολογιες και ασχετες απαντησεις δεν εχουν νοημα νομιζω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κατα 99% ειναι προβλημα ανορθωτη ή πηνιων! Δες το thread που εχει γραψει ο @hayabusas! Αλλιως τσεκαρε αυτο το θεμα 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τίποτα δεν είναι στάνταρ. Μπορεί να είναι ανορθωτής μπορεί μπαταρία μπορεί και πηνία. 

Το μόνο δεδομένο που έχουμε είναι ότι δεν έχεις πολύ ρεύμα.

Αυτό που έχω να σου πω είναι ότι και καινούργια μπαταρία είναι πολύ πιθανό να βραχυκυκλώσουν τα στοιχεία από αστοχία υλικού.. 

Η σειρά που πρέπει να γίνε ο έλεγχος είναι πρώτα ανορθωτής, μετά μπαταρία και στο τέλος τα πηνία. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Coyote Z750s έγραψε:

Τίποτα δεν είναι στάνταρ. Μπορεί να είναι ανορθωτής μπορεί μπαταρία μπορεί και πηνία. 

Το μόνο δεδομένο που έχουμε είναι ότι δεν έχεις πολύ ρεύμα.

Αυτό που έχω να σου πω είναι ότι και καινούργια μπαταρία είναι πολύ πιθανό να βραχυκυκλώσουν τα στοιχεία από αστοχία υλικού.. 

Η σειρά που πρέπει να γίνε ο έλεγχος είναι πρώτα ανορθωτής, μετά μπαταρία και στο τέλος τα πηνία. 

σε ευχαριστω το απογευμα θα παω στον ηλεκτρολογο μονο πηνια να μην ειναι γτ το κοστος ξεφευγει και το βλεπω για πολυ καιρο στο γκαραζ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Antreasss αν θέλεις έλεγξε τους πόλους της μπαταρίας σου αν  είναι συνδεδεμένοι /βιδωμένοι   στα 2 καλώδια καλά .Υπάρχει περίπτωση να ακουμπά χαλαρά ο ένας ακροδέκτης και γιαυτό αναβόσβηνε  και το καντράν, λόγω πλημμελούς επαφής.Τσέκαρε και τα ίδια τα καλώδια που συνδέονται  στη μπαταρία  τραβώντας τα ελαφρά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εβγαλα τη μπαταρια ηταν φουσκωμενη σαν να εσκασε παρειγειλα ανορθωτη και θ βαλω καινουρια μπαταρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φαντάζομαι μεχρι τώρα θα έχεις λύσει το πρόβλημα, εμένα μου ακούγεται σαν ανορθωτής, τα πηνία αν είχαν πρόβλημα δε θα σε άφηναν να κάνεις τόσα χλμ απόσταση,
θα ξελίγωνες τη μπαταρία και μετα γιοκ.. ο ανορθωτής όμως μου έχει συμβεί σε Honda NX 250 που είχα να μου αχρηστευει την μπαταρία να μην την φορτίζει, όμως την έσπρωχνα και έπαιρνε κανονικά μεχρι να αλλάξω ανορθωτή στην πορεία.. η ακροδέκτες της μπαταρίας επίσης μπορεί να είναι ύποπτοι για τέτοιες συμπεριφορές... απο χαλαρή επαφή υποψιάζομαι ότι είχε χαλάσει ο ανορθωτής.. σε ένα ταξίδι .. παρατήρησα ότι τα φλάς στην εθνική δεν άναβοσβηναν φυσιολογικά και όταν την έσβησα στο βενζινάδικο.. δεν ξαναπήρε.. την έβαλα μπρός σπρώχνωντας και μέσα στη μέρα εντόπισα τους χαλαρούς ακροδέκτες.. δούλεψε για λίγο καιρό και μου κάηκε ο ανορθωτής(δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι φιλε ανορθωτης και αλλαγη μπαταριας δεν το χω φτιαξει ακομα αλλα το πηγα σε φιλο ηλεκτρολογο μεσα στη βδομαδα θα δρομολογηθει και η αλλαγη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ωπ τώρα το είδα, freewind εχεις?
αν δεν έχεις ήδη, βάλε οπωσδήποτε λαμάκι στην τσιμούχα του μπροστινού γραναζιού,το είχα πάρει απο την αντιπροσωπεία σαν έξτρα επειδή ηταν  κατασκευαστικό κουσούρι να την πετάει κάποια στιγμή ακόμα και καινούρια... και πατάς τα λάδια με πίσω τροχό, παθών, παρολίγον απών... ανορθωτή είχε αλλαγμένο και το δικό μου.. είχα περάσει πολλά με αυτό το μηχανάκι,,, το γούσταρα αλλά είχε τα ψιλοκουσούρια του.. και κάποια στιγμή με είχε προδώσει το διακοπτάκη του συμπλέκτη (μανέτας) και δεν έπαιρνε μπροστά(είχε 80000χλμ)
λάδια χάνει απο την κεφαλή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος timoleon1987 έγραψε:

ωπ τώρα το είδα, freewind εχεις?
αν δεν έχεις ήδη, βάλε οπωσδήποτε λαμάκι στην τσιμούχα του μπροστινού γραναζιού,το είχα πάρει απο την αντιπροσωπεία σαν έξτρα επειδή ηταν  κατασκευαστικό κουσούρι να την πετάει κάποια στιγμή ακόμα και καινούρια... και πατάς τα λάδια με πίσω τροχό, παθών, παρολίγον απών... ανορθωτή είχε αλλαγμένο και το δικό μου.. είχα περάσει πολλά με αυτό το μηχανάκι,,, το γούσταρα αλλά είχε τα ψιλοκουσούρια του.. και κάποια στιγμή με είχε προδώσει το διακοπτάκη του συμπλέκτη (μανέτας) και δεν έπαιρνε μπροστά(είχε 80000χλμ)
λάδια χάνει απο την κεφαλή;

τωρα τελευταια αρχισε να χανει αλλα σταγονες μηφανταστεις τπτ το ιδιαιτερο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γενικά είχε θέμα με τις αναθυμιάσεις..ψιλομπούκοναν και ανέβαινε η πιεση με αποτέλεσμα να πέταγε λάδια στην κεφαλή λόγω αυξημένης πίεσης..
επίσης είχα πετύχει έναν μηχανικό στο κτεο.. και του έλεγα το θέμα με τα λάδια στην κεφαλή που όπου το μπάλωνε πέταγε απο αλλού, και μου είπε το εξής που μου φάνηκε σωστό.. το μοτέρ είναι ίδιο με το dr με αλλαγές στην καμπάνα και στην κεφαλή.. η καμπάνα είναι ποιο μεγάλη για λιγότερους κραδασμούς , συνεπώς έχει μικρότερη χωρητικότητα απο ότι του dr αλλά το κάρτερ έγραφε το ίδιο νούμερο..
τεσπα.. έβαζα 200ml λιγότερο λάδι και δεν μου ξαναδάκρυσε..
δεν ξέρω αν δάκρυσε ο επόμενος ιδιοκτήτης απο την κίνηση μου αυτη...
πολύ μου άρεσε αυτή η μηχανή.. αρκετά δυνατη και οικονομική σε κατανάλωση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος timoleon1987 έγραψε:

γενικά είχε θέμα με τις αναθυμιάσεις..ψιλομπούκοναν και ανέβαινε η πιεση με αποτέλεσμα να πέταγε λάδια στην κεφαλή λόγω αυξημένης πίεσης..
επίσης είχα πετύχει έναν μηχανικό στο κτεο.. και του έλεγα το θέμα με τα λάδια στην κεφαλή που όπου το μπάλωνε πέταγε απο αλλού, και μου είπε το εξής που μου φάνηκε σωστό.. το μοτέρ είναι ίδιο με το dr με αλλαγές στην καμπάνα και στην κεφαλή.. η καμπάνα είναι ποιο μεγάλη για λιγότερους κραδασμούς , συνεπώς έχει μικρότερη χωρητικότητα απο ότι του dr αλλά το κάρτερ έγραφε το ίδιο νούμερο..
τεσπα.. έβαζα 200ml λιγότερο λάδι και δεν μου ξαναδάκρυσε..
δεν ξέρω αν δάκρυσε ο επόμενος ιδιοκτήτης απο την κίνηση μου αυτη...
πολύ μου άρεσε αυτή η μηχανή.. αρκετά δυνατη και οικονομική σε κατανάλωση...

μπορει φιλε γιατι εγω την εκανα σερβος πρωτη φορα καοι εβαλα 2,4 λιτρα ισως ο προηγουμενος ηξερε το κολπο που λες..Φιλε εγω εριξα 300-320 ευρω τα διορθωσα ολα και θα το χαρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παιδες αλλαξα και ανορθωτη και μπαταρια σημερα εκανα τσαρκα 100 χμ στα μισα περιπου αρχισε παλι μολις εκλεινα το γκαζι να ανεβαζει στιγμαια το χιλιομετρα στο ηλεκτρονικο κοντερ πραγμα που παρατηρησα και την αλλη φορα μολις εντοπισα το προβλημα σταματαω ανοιγω σελα η μπαταρια κομπλε ουτε θερμοκρασια ουτε τιποτα δοκιμαζω κορνα κομπλε φωτα κομπλε φλας το ιδιο συνεχιζω κανω σταση μετα απο 20 χμ πινω καφεδακι πιανω τον ανορθωτη αρκετα ζεστος δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο αυτο και οταν πηγα να βαλω μπρος ενω μεχρι τοτε επαιρνε με μιση μιζια μετα εκανα 2-3 για να παρει τι παιζει????να παω να δω και τα πηνια παιζει να ξανακαψε ανορθωτη-μπαταρια??συνολικαμετα την αλλαγη μπαταριας-ανορθωτη εκανα δεν εκανα 200χμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλτο μπροστα κ τσεκαρε τασεις στις 4500-5000 rpm! Αν εισαι πανω απο 13,8v κ κατω απο 14,6v εισαι κομπλε απο ρευματα! Αν οχι κατι σε χαιρετησε παλι! Οταν αλλαξες μπαταρια κ ανορθωτη τσεκαρες κ τα πηνια σου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος venzinas έγραψε:

Βαλτο μπροστα κ τσεκαρε τασεις στις 4500-5000 rpm! Αν εισαι πανω απο 13,8v κ κατω απο 14,6v εισαι κομπλε απο ρευματα! Αν οχι κατι σε χαιρετησε παλι! Οταν αλλαξες μπαταρια κ ανορθωτη τσεκαρες κ τα πηνια σου?

Φιλε ειχε πολυ δουλεια ο ηλεκρεολογος που ειναι παλιο φιλαρακι απ τις κοντρες η μπαταρια ηταν βρασμενη με λεει παρε μια βαλε και εναν ανορθωτη και θα σαι καλα αμ δε σημερα πηγα να τον βρω ηταν κλειστος να σημειωσω οτι η μηχανη δεν ανεβαζει πανω απο 8000 σαν να εχει μπει ξαφνικα ενας κοφτης ειναι πηνια??

Τροποποιήθηκε από τον Antreasss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παιδες ολα καλα δεν εχει προβλημα τα ειδαμε ολα μια χαρα τυχερος ημουν και το μηχανακι εχει κοδτη στ 8500 πως με φαινοταν οτι πηγαινε μεχρι 10000 τσπ τελος καλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...