JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2017 Hello συντροχοι! Ο λόγος για το Honda AX1, το οποίο εκεί που δούλευε μια χαρά (και είχα ανησυχήσει), ξαφνικά, δεν θέλει να πάρει μπρος. Συγκεκριμένα: κάνω στην άκρη να απαντήσω σε μια κλήση, και το σβήνω. Πάω να βάλω πάλι μπρος, γυρνάει λίγο η μίζα, και σταματάει, σαν να κάηκε ασφάλεια! Έλα που όμως δεν έχει κάψει καμία ασφάλεια και απλά μουλαρωσε! Οπότε, τι ξεκινάω να κοιτάω? Η Μπαταρία δε νομίζω να έχει θέμα σαν μπαταρία, βέβαια δεν ανάβει καμία λυχνία, αλλά σε κατάσταση αναμονής παίρνω 13V περίπου. Αν γυρίσω κλειδί, πέφτει η τάση, σαν να έχει βραχυκύκλωμα.. Βέβαια, σκαστο παίρνει μια χαρά, και δουλεύει άψογα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klab 7.408 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2017 Μπαταρία καπούτ 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.273 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2017 ή κυκλωμα φορτισης καπουτ ή και τα δυο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2017 χαμηλ μπαταρ μεγαλε , η κυλωμα φορτισης κλπ κλασικη περιπτωση βλαβης Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
getsim andreas 66 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2017 (τροποποιήθηκε) δες και τις επαφες στους πολους μηπως εχουν πιασει οξιδωση και δεν κανουν καλη επαφη,και στην φωρτηση.μετα μετρας πηνεια και τελος ανωρθωτη.ολλα αυτα με την προϋπόθεση η μπαταρια να ειναι ενταξει. ΥΓ.οταν το βαζεις μπροστα σπροχνοντας,εχεις μετρηση ποσα βολτ σου δεινει η μπαταρια αν ολα αυτα ειναι ενταξει τοτε δες μηπως τα εχει πεξει ο ρελες τις μιζας και οταν πατας μιζα σου γονατιζει την μπαταρια. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 4 , 2017 από τον getsim andreas Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sieche 421 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2017 Βγαλε την μιζα(το μοτερ) και καθάρισε τα πηνια με WD40 και τον ροτορα. Δεν ξερω πως μπαινουν εκει μεσα βρωμιες αλλα μαζευει και σε καποια στιγμη φρακάρει. Το εχει παθει SLR φιλου.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2017 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Τελικά μάλλον είναι μπαταρία. Δείχνει 12V, αλλά μόλις βάλω ένα φορτίο πάνω της (ουσιαστικά την οθόνη LCD του φορτιστή μου) πέφτει στα 7V. Την έβαλα να φορτίσει, μπας και! Αλλά γενικά κάνει κουλά πράγματα. Ανεβοκατεβάζει τάση ξαφνικά χωρίς λόγο, οπότε πάμε για νέα μπαταρία! Η αλήθεια είναι πως μια φορά το είχα ξεχάσει για κανά δίωρο με ανοιχτά τα φώτα, αλλά πήρε σκαστό και μετά έπαιρνε κανονικά. Λογικά όμως εκεί άρχισε να πεθαίνει! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
venzinas 375 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2017 Μαλλον εχει κοψει στοιχειο κ γιαυτο μια σου δειχνει 13v κ μετα απο λιγο 7v! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Antreasss 215 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2017 πριν 5 ώρες, το μέλος JimKarvo έγραψε: Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Τελικά μάλλον είναι μπαταρία. Δείχνει 12V, αλλά μόλις βάλω ένα φορτίο πάνω της (ουσιαστικά την οθόνη LCD του φορτιστή μου) πέφτει στα 7V. Την έβαλα να φορτίσει, μπας και! Αλλά γενικά κάνει κουλά πράγματα. Ανεβοκατεβάζει τάση ξαφνικά χωρίς λόγο, οπότε πάμε για νέα μπαταρία! Η αλήθεια είναι πως μια φορά το είχα ξεχάσει για κανά δίωρο με ανοιχτά τα φώτα, αλλά πήρε σκαστό και μετά έπαιρνε κανονικά. Λογικά όμως εκεί άρχισε να πεθαίνει! ανορθωτη ειδες??γιατι να ανεβοκατεβαζει ταση αλλιως Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες