Jump to content
Sign in to follow this  
efkola

New Suzuki Hayabusa 2019

Recommended Posts

Πολλές οι φήμες το τελευταίο διάστημα για μια μοτοσυκλέτα που έχει γράψει τη δική της ιστορία στο χώρο και το 2018 συμπληρώνει 20 χρόνια από την πρώτη της παρουσίαση.Σύμφωνα με το πιο πρόσφατο δημοσίευμα ,το νέο υπερτροφοδοτούμενο θηρίο θα παρουσιαστεί εντός του καλοκαιριού του 2018 ως μοντέλο του 2019.Μέσα στο 2018 θα διατίθεται κανονικά το υπάρχον μοντέλο.
Αναμένονται επίσης και τα GSX-R 600, GSX-R 750 για το 2019.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια ο τιμοκατάλογος της Suzuki δεν περιλαμβάνει τη Hayabusa...ίσως αυτό να σημαίνει ότι έρχεται ο καιρός να εμφανιστεί η διάδοχος. 
Στα 7.495€ η τιμή για το SV650X. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παραθέτω αυτούσιο το κομμάτι του δημοσιεύματος από το Motomag .

Στα σίγουρα μοντέλα που έχουμε πληροφορίες πως θα δούμε κάτι νέο, είναι το… Hayabusa! Όχι δεν είναι άλλο ένα νέο που βασίζεται σε επιθυμίες. Το νέο Hayabusa θα εμφανιστεί επιτέλους μπροστά μας, με περισσότερα κυβικά και τεχνολογία. Τα όργανα θα είναι ψηφιακά και θα έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συναντάμε και στο GSX-R1000R.


Εκτός από αυτό, αναμένονται ένα γυμνό 950cc, ένα ανανεωμένο vstrom 250-300cc και ενδεχομένως ένας νέος κινητήρας για τα vstrom 650, sv650.
Περισσότερα στις 7 Οκτωβρίου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και άλλα κυβικά? Πόσο θα φτάσει????

Ένα νέο μοτέρ 650 κυβικών ίσως σημαίνει ότι τα παλιά v strom  και sv ίσως βγούνε σε κάποια προσφορά, όπως συνέβη με το gsxr 250.

Όπως υπολογίζω, αν βγει το 2021, θα μπορέσω να την αγοράσω μεταχειρισμένη το 2033. Μια χαρά!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι νεότερες φήμες από Ιαπωνία αναφέρουν ότι η νέα Hayabusa δε θα ανέβει σε κυβικά αλλά θα παραμείνει σχεδόν ίδια, έχοντας απλώς εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro 5.

Οι φωτογραφίες δεν είναι επίσημες γι'αυτό και δεν τις δημοσιεύω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δεν ξέρω αν σας το πα... ΘΕΛΩ BUSAAAAAA.....

Υπάρχει κάποιο dream garage που δεν περιλαμβάνει μια Hayabusa?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Υπάρχει κάποιο dream garage που δεν περιλαμβάνει μια Hayabusa?

Λογικά όχι... ο καθένας την  έχει βάλει για τους δικούς του λόγους, εμένα μου αρέσει και μόνο να την κοιτάω..

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 10/10/2020 at 10:35 ΜΜ, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Υπάρχει κάποιο dream garage που δεν περιλαμβάνει μια Hayabusa?

ναι το δικο μου 😀

προσωπικα δεν βρησκω λογο αγορας-χρησης ενος busa. 

θα ηθελα να το ανοιξω 1-2 φορες ομως, αυτο τπτ αλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος noodles έγραψε:

θα ηθελα να το ανοιξω 1-2 φορες ομως, αυτο τπτ αλλο.

Οταν θα πάρω θα στο δώσω να το βολτάρεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

ναι το δικο μου 😀

προσωπικα δεν βρησκω λογο αγορας-χρησης ενος busa. 

θα ηθελα να το ανοιξω 1-2 φορες ομως, αυτο τπτ αλλο.

Ε μιλάμε για dream garage ρε συ, περιλαμβάνει 6-7-10 μοτοσυκλέτες έστω και απλά για να τις βλέπεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/10/2020 at 4:28 ΜΜ, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Ε μιλάμε για dream garage ρε συ, περιλαμβάνει 6-7-10 μοτοσυκλέτες έστω και απλά για να τις βλέπεις

ευκολα μπορω να σκεφτω 10 μηχανακια τα οποια θα θελα να εχω στο γκαραζ και να τα οδηγαω

το busa δε θα ηταν ενα απο αυτα 😁😁😁

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο εξωτερικό πάντως πέφτει πολύ κράξιμο στη Suzuki που ουσιαστικά δεν θα αλλάξει τίποτα. Άντε να δούμε γιατί επίσημα δεν έχουμε ακούσει τίποτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κράζουν αυτοί που δεν είχαν ποτέ στην κατοχή τους την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Τόσα ξέρουν τόσα λένε. 

Οι περισσότεροι είναι πρόβατα και παπαγάλοι. Τους αλλάζεις λίγο το ψαλίδι, τα φώτα και τα αυτοκόλλητα, τους πουλάς καινούργιο μοντέλο και το τρώνε. Ακούνε δεξιά αριστερά ότι η Hayabusa δεν έχει φρένα και το παπαγαλιζουν. Δεν έχει φρένα για κάποιον που μπαίνει στην πίστα και κυνηγάει χρόνους ή για κάποιον που οδηγάει με την ταυτότητα στο στόμα. Για τον μέσο αναβάτη με 5 πόντους απάτητα ελαστικά, δεν φταίνε τα φρένα που πάει αργά. 

Η Hayabusa έχει φοβερό πλαίσιο και ψαλίδι, αεροδυναμικό σχήμα, φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μοτέρ στον μέγιστο κυβισμό για μοτοσυκλέτα, ισχύ και ροπή άφθονα, ποιότητα υλικών και ακρίβεια κατασκευής που πλέον συναντάς σε μοτοσυκλέτες άνω των €20.000 και όλα αυτά από την πρώτη γενιά. Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα η οποία στην εργοστασιακή της κατάσταση έχει 340 χλμ/ώρα πραγματική τελική. 

Τι παραπάνω να κάνει και να αλλάξει η Suzuki για τους αχόρταγους πελάτες; Και αντιβαρυτικη τεχνολογία να προσθέσει, θα βγει κάποιος και θα πει "σιγά το πράγμα, οι ναζί τα είχαν αυτά από το '40". 

Άντε να αλλάξει λίγο το σχήμα, να βάλει ίσως καλύτερα φρένα μην γκρινιάζουν όσοι πάνε πίστα, ίσως αλλαγές στην γεωμετρία. Αλλά η γενική εικόνα δεν θα απέχει πολύ από τις προηγούμενες γενιές. 

Να αλλάξει το μοτέρ? Για πιο λόγο; Αν καταφέρει να το προσαρμόσει στις αντιρρυπαντικές απαιτήσεις, μιλάμε για ένα μοτέρ με πληθώρα ανταλλακτικών, aftermarket, know how σε κάθε μορφή βελτίωσης που μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους που στην τελική και ο ίδιος ο πελάτης κερδισμένος βγαίνει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν σχολίασα αν είναι καλή μοτοσυκλέτα ή όχι.

Και δεν νομίζω ότι χωράει πολύ συζήτηση το συγκεκριμένο θέμα 😁 Έχει αποδείξει τι είναι τόσα χρόνια !

 

12 χρόνια, πάμε για 13 χωρίς καμία αλλαγή στη ναυαρχίδα σου (gen2)...

Από τη μια τους καταλαβαίνω γιατί πουλάει από την άλλη ξεφτίλα - για μένα - σε σχέση και με τον ανταγωνισμό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν απάντησα σε εσένα προσωπικά. Τις σκέψεις μου έγραψα. 

Όταν όμως λες ανταγωνισμό, σε ποια μοτοσυκλέτα αναφέρεσαι; Η κατηγορία είναι τρεις (αν βάλω και το Ζ1000 τέσσερεις) μοτοσυκλέτες όλες και όλες, οι οποίες πλην του Η2 που είναι κάτι καινοτόμο, δεν βλέπω να έχουν αλλάξει τίποτα σοβαρό. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανένα θέμα ρε φίλε και προσωπικά να απάντησες 😀

 

Από εκεί και πέρα η κατηγορία hypersport να την πω είναι καθρέπτης του τι μπορεί ένα εργοστάσιο να κάνει για μένα τουλάχιστον.

Έχει και ένα κομμάτι επίδειξης !

Και ακριβώς τη Kawa είχα στο μυαλό μου. Με H2, Η2R και H2SX !!!

 

Από τη μια βλέπουμε την καινοτομία και high end τεχνολογία από τη kawa και από την άλλη την άτολμη suzuki που όπως είπα και πριν έχει να ανανεώσει την ναυαρχίδα της από το μακρινό 2008 !!!!!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλή η επείδειξη τεχνολογίας αλλά υπάρχει και το "δια ταύτα". Η Suzuki έχει πιάσει τον παλμό της αγοράς τόσα χρόνια και έχει το μοντέλο-θρύλο που το ξέρουν σαν όνομα ακόμα και παιδάκια 12 χρονών. Εχει πουλήσει πολλά-πολλά κομμάτια.

Η Kawasaki πάλι ναι, ακούστηκε, αλλά δεν νομίζω να έχει τέτοιες πωλήσεις. Ούτε τόσα aftermarket.

Και η ερώτηση : Αν δεν είχαν τουρμπίσει τοοοοοσα Hayabusa ανα τον κόσμο οι διάφοροι πορωμένοι, το Η2 θα είχε turbo?

 

Και γιατί η Suzuki ν αλλάξει ενα τόσο πετυχημένο μοντέλο δηλαδή; Κρίμα μόνο που η Honda τα παράτησε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Και γιατί η Suzuki ν αλλάξει ενα τόσο πετυχημένο μοντέλο δηλαδή; Κρίμα μόνο που η Honda τα παράτησε...

Εμενα προσωπικα μου αρεσει η δευτερης γενιάς πιο πολυ, ισως ενα λιφτιγκ να το σηκωνε μετα απο τοσα χρονια κυκλοφοριας αλλα.. το να αλλαζεις ενα μοντελο συχνα αυτοματως απαξιωνεις τα προηγουμενα, επισης ειναι μια μηχανη που απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο που ισως να μην τους ενδιαφερει και τοσο πολυ η εμφανηση.

Εγω θα ηθελα να ξανακυκλοφορισει στην Ευρωπη και να εχει σπασει το φραγμα των 200 μαμα ιππων (για ψυχολογικους λογους..)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάτοχος μπούσα δεύτερης γενιάς εδώ. 

Κατά την γνώμη μου για να πετύχει οποιοδήποτε νέο μπουσα θα πρέπει να κοιταξει στα μάτια τον ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα καβασακι και ειδικότερα στο H2sx και να βγαλει ένα εφάμιλλο τουλάχιστον μηχανακι. Σε αλλη περίπτωση απλα θα αγοραστεί από όσους το είχαν απωθημένο από πριν και δε το αγόρασαν για τον χ ψ λόγο και τους ηδη κατόχους μπουσα. Γιατί το H2sx εχει δειξει τι είναι ως τώρα, ειδικά με το ποτενσιαλ που έχει με τον κομπρεσσορα που με βασικα περιφερειακά παει χαλαρά 230+ άλογα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 24/10/2020 at 3:03 ΜΜ, το μέλος ManosKTM έγραψε:

Κάτοχος μπούσα δεύτερης γενιάς εδώ. 

Κατά την γνώμη μου για να πετύχει ...

Αν και πιάνω τι λες, θα πω ότι διαφωνώ.

Και εξηγώ. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι θετικό στο Καβασάκι, πέρα από τα τρελά γκάζια που θα έχει( λογικά).

Επίσης δεν ξέρω τι παίζει με τις πωλήσεις παγκοσμίως, αλλά έτσι όπως το θέτεις, ακόμα και οι πιθανοί αγοραστές του  busa, που αναφέρεις, να το πάρουν πάλι θα κάνει πολύ καλύτερες πωλήσεις

Δεν ξέρω αν είμαι κατανοητός.

Ναι θέλει ανανέωση το μπουσα και να φρεσκαριστει αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να αγγίξει το Καβασάκι το τουρμπατο

 

Τώρα δα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Αν και πιάνω τι λες, θα πω ότι διαφωνώ.

Και εξηγώ. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι θετικό στο Καβασάκι, πέρα από τα τρελά γκάζια που θα έχει( λογικά).

Επίσης δεν ξέρω τι παίζει με τις πωλήσεις παγκοσμίως, αλλά έτσι όπως το θέτεις, ακόμα και οι πιθανοί αγοραστές του  busa, που αναφέρεις, να το πάρουν πάλι θα κάνει πολύ καλύτερες πωλήσεις

Δεν ξέρω αν είμαι κατανοητός.

Ναι θέλει ανανέωση το μπουσα και να φρεσκαριστει αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να αγγίξει το Καβασάκι το τουρμπατο για να πάει καλά στις πωλησεις

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Αν και πιάνω τι λες, θα πω ότι διαφωνώ.

Και εξηγώ. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι θετικό στο Καβασάκι, πέρα από τα τρελά γκάζια που θα έχει( λογικά).

Επίσης δεν ξέρω τι παίζει με τις πωλήσεις παγκοσμίως, αλλά έτσι όπως το θέτεις, ακόμα και οι πιθανοί αγοραστές του  busa, που αναφέρεις, να το πάρουν πάλι θα κάνει πολύ καλύτερες πωλήσεις

Δεν ξέρω αν είμαι κατανοητός.

Ναι θέλει ανανέωση το μπουσα και να φρεσκαριστει αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να αγγίξει το Καβασάκι το τουρμπατο

 

 

Απόλυτα κατανοητος εισαι. 

Αυτό που θέλω να πω είναι πως ανέκαθεν η κατηγορία του μπουσα, του ζζρ και παλιότερα του μπλακμπερντ ήταν αυτή του κυνηγιού επιδοσεων/εντυπώσεων. Με αυτό το σκεπτικό πλέον ένα μπουσα συγκρίνεται με το h2sx και πάνω σε αυτό πατησα και για το φρεσκάρισμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ οκ. μαζί σου.. επιασα ακριβώς.

Εγώ είμαι λάθος, που επειδή δεν μ αρεσει το ,εχω βγάλει απο την κατηγορία 😁

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...