Jump to content
gakias6

ταξιδι ΚΑΙ καραβι

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά. Σε λίγες μέρες θα κάνω το πρώτο μου μακρινό ταξίδι σε συνδυασμό με διακοπές με το μηχανάκι. Ήθελα τα φώτα σας σχετικά όπως λέει και ο τίτλος θα ταξιδέψω με πλοίο από Καβάλα αρκετές ώρες στην όμορφη Σάμο. Μου είπαν ότι το βάζουν σε χώρο με άλλα μηχανάκια  και το δένουν κιόλας αυτοί. Έχω διπλό στάντ οπότε πιστεύω δεν θα έχω σοβαρό πρόβλημα. όσοι έχετε ταξιδέψει λέτε να πάρω και  τίποτα μαζί μ να το δέσω και εγώ η το ασφαλίζουν αυτοί στο πλοίο σωστά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλημέρα φίλε.

πράγματι, συνήθως τα δίτροχα μπαίνουν σε κάποια άκρη του πλοίου και δένονται υποχρεωτικά σε κάποια μεταλλική δοκό ή κουπαστή. 

σκοινιά σου διαθέτουν και προτείνουν να το δέσουν αυτοί, αλλά θα σου πρότεινα

α) να έχεις έναν ιμάντα και εσύ μαζί καλού κακού και

β) αν πρόκειται να στο δέσει κάποιος από το πλοίο να μείνεις εκεί να βεβαιωθείς ότι δεν "βρίσκει" πουθενά η μηχανή 

να ξερεις ότι μετά την απομάκρυνσή σου όλοι θα το παίζουν "αμερικάνοι" αν διαπιστώσεις κάτι.

 

γενικά πάντως μην σε αγχώνει ιδιαίτερα, λίγη προσχή κατά το δέσιμο και καλές διακοπές να έχεις

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος themata έγραψε:

καλημέρα φίλε.

πράγματι, συνήθως τα δίτροχα μπαίνουν σε κάποια άκρη του πλοίου και δένονται υποχρεωτικά σε κάποια μεταλλική δοκό ή κουπαστή. 

σκοινιά σου διαθέτουν και προτείνουν να το δέσουν αυτοί, αλλά θα σου πρότεινα

α) να έχεις έναν ιμάντα και εσύ μαζί καλού κακού και

β) αν πρόκειται να στο δέσει κάποιος από το πλοίο να μείνεις εκεί να βεβαιωθείς ότι δεν "βρίσκει" πουθενά η μηχανή 

να ξερεις ότι μετά την απομάκρυνσή σου όλοι θα το παίζουν "αμερικάνοι" αν διαπιστώσεις κάτι.

 

γενικά πάντως μην σε αγχώνει ιδιαίτερα, λίγη προσχή κατά το δέσιμο και καλές διακοπές να έχεις

 

 

Ευχαριστώ, ναι έτσι λέω και εγώ να έχω κατι μαζί μου για κάθε ενδεχόμενο και εννοείται βρίσκομαι παρών στο δέσιμο- τακτοποίηση!:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρόσεχε γιατί μέσα στο πλοίο το πάτωμα γλιστράει αρκετά, εγω είχα πάρει έναν ιμάντα όπως αυτός που έχουμε για να κατεβάζουμε τα ρολλα του σπιτιού και έκανε μια χαρα την δουλειά του. Μην το κολλήσεις τελείως στην άκρη ασε ένα κενό 15-20 πόντους και θα είσαι ο.κ, καλά να περάσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονο σταντ και οχι διπλο, πλαγιασμενο απο την πλευρα που θα δεθει, πρωτη ταχυτητα μεσα και καλες διακοπες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Μονο σταντ και οχι διπλο, πλαγιασμενο απο την πλευρα που θα δεθει, πρωτη ταχυτητα μεσα και καλες διακοπες

που στηριζεισ την αποψη σου στο οχι διπλο? λεσ ν εχει τοσα μποφορια πισω μπρος και ν φυγει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό και μόνο που είπε ο Gouky.Ένα σχοινί στο τιμόνι και ένα ακόμα στο ψαλίδι και είσαι ΟΚ

Αν το δέσεις με διπλό δεν θα μπορείς να σφίξεις το δέσιμο γιατί απλούστατα θα...αρχίσει να γέρνει!

Ούτε με το μονό σταντ από την έξω μεριά, για τον ίδιο λόγο.

ΥΓ Θα βρεις τόση μπουνάτσα στο ταξίδι που και με σπάγκο να το δέσεις δεν θα κουνηθεί ρούπι! (Ιδία εμπειρία).:_innocent:

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σκεψου οτι στο μονο σταντ δημιουργειται ουσιαστικα ενα τριποδο ενω στο διπλο εχεις μονο 2 σημεια επαφης και μαλιστα πολυ κοντα το ενα με το αλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2 φορες Ιγουμενίτσα -> Ανκονα και πίσω μονο τις μίσες μου το δέσανε, πραγματικά δεν το φοβήθηκα καθόλου. Πρέπει να έχει πολύ άσχημο καιρό για να πάθει κάτι. Εκτος και αν δεν δένουν τις βαρκες σαν και την δική μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονό στάντ.

Ξεκλείδωτο τιμόνι.

Απενεργοποιημένος συναγερμός.

Νεκρά στο κιβώτιο. (πολυ πιθανό να την μετακινησουν όταν φύγεις, και κουμπώνουν 1η μετά.)

Ασε την φορτωμένη, διότι απο ΕΚΕΙ ειναι το καλύτερο σημείο που θα την δέσουν.

Μην την δέσεις, θα τους δυσκολέψεις.

Ξέρουν μια χαρά τη δουλειά τους.

Η θάλασσα έχει μούτρα. Ποτέ μην την εμπιστευτείς, ποτε μην την υποτιμήσεις. Το πλήρωμα το ξερει αυτό, απλά εμπιστέψου τους (δεν εχεις και άλλη επιλογη...:laugh:)

@gakias6

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Metafora-moto-me-ploio-10-tips-gia-na-petyxei_116594.asp

6) Αποφύγετε να τοποθετήσετε την μοτοσυκλέτα στο πλάγιο σταντ, αν έχετε  κεντρικό! Το κεντρικό σταντ είναι πολύ πιο σταθερό, προφανώς…

 

Oh God

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το mototriti και 1-2 αλλα τετοια το εχουν ξευτυλισει το θεμα. οι αρθρογραφοι τους δεν πρεπει να εχουν ανεβει ποτε τους ουτε σε παπι, δεν εξηγειτε να ειναι τοσο ασχετοι.

δυσκολο ειναι να βρουνε καποιο γνωστη γιατι να μη γραφουν τα μαργαριταρια που βλεπουμε κατα καιρους?

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 1/8/2017 at 10:42 ΠΜ, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Σκεψου οτι στο μονο σταντ δημιουργειται ουσιαστικα ενα τριποδο ενω στο διπλο εχεις μονο 2 σημεια επαφης και μαλιστα πολυ κοντα το ενα με το αλλο.

Ώπα μάστορα, να τα πούμε λίγο πιο σωστά;

:yeahright:

Δύο σημεία επαφής, ορίζουν μια ευθεία και όχι ένα επίπεδο. Αν είχες δυο σημεία επαφής, θα περιστρεφόταν (=θα έπεφτε).

Επίπεδο ορίζουν ΠΑΝΤΑ τρία σημεία, τα οποία αρκεί να μην είναι συνευθειακά. Στην περίπτωση του πλαινού σταντ, τα σημεία είναι τροχός μπροστά, τροχός πίσω και σταντ. Στην περίπτωση του διπλού σταντ, τα σημεία είναι δεξί πόδι σταντ, αριστερό πόδι σταντ και ο ένας τροχός (συνήθως ο μπροστά αλλά υπάρχουν και μοτό που με το κεντρικό πατάνε τον πίσω).

Η διαφορά δεν είναι το πλήθος των σημείων, που είναι το ίδιο, προφανώς, είναι ότι με το πλαινο σταντ, 2 από τα 3 σημεία, είναι μεταβλητά λόγω ανάρτησης, άρα παίρνουν συμπίεση καθώς σφίγει το δέσιμο ο ναύτης, ενώ με το κεντρικό σταντ, είναι το ένα μόνο σημείο μεταβλητό λόγω ανάρτησης, και μάλιστα σε διεύθυνση που δεν επηρεάζει-βολεύει στο δέσιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...