Jump to content
Sign in to follow this  
yey!

Χρειάζομαι τα φώτα σας (για αγορά cb500)

Recommended Posts

Καλησπέρα σας! 

Για να μην σας κουράσω στο μπλα μπλά όποιος έχει cb500x ( η και απο τις αλλες 2)  αν μπορεί να μου λύσει μερικές απορίες μιας και θα τα ξέρει απο πρώτο χέρι. 
Λοιπόν παρόλο που έριξα μια ματιά στο topic της cb500x, 105 σελίδες ειναι πολλές για να τις βγάλω ολες. Βεβαια μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες.

1) Προβλήματα στο κιβώτο? Ισχύουν? Τα νεα μοντέλα τα έχουν?  Η  απλά με την λογική παπιού ( λιγο γκάζι πριν αλλάξεις ταχύτητα δεν κολλάει τιποτα) δεν υπάρχει πρόβλημα?

2) Για πόλη κάνει σίγουρα , για εκτώς? Μεγάλες αποστάσεις και δρόμοι υψηλής ταχύτητας? Τραβάει ? Επιτάχυνση καλή υπάρχει ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες? Και βεβαίως τα 180 ως τελική καλύπτουν σε τέτοιες περιστάσεις? 
Αυτό το ρωτάω καθώς κάποιοι για 500 cc την θεωρουν αδύναμη σε σχέση με αλλες 500ρες. 

3) Απο ασφάλειες, τελη κτλ καθώς και απο κατανάλωση πως τα πάμε? 

4) Λογοί που δεν θα την συνιστούσατε? Κατι που σας ξενερώνει παρα πολύ πάνω της? 

Για να δώσω λίγο εξτρα φως, με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη για 80% δρόμο - 20% off-road (χαλαρό εννοώ). Μιας και ειμαι αρκετά συντιριτικός οδηγός δεν την θέλω για τρελλλλά γκαζια αλλα ταυτόχρονα να μην ειναι και under-powered. Έχω την δυνατότητα και για παραπάνω κυβικά αλλα δεν νομίζω οτι θα μου χρειαστούν προσωπικά. Δεν ξέρω ομως αν για 7000 ευρώ ειναι money for value ενω με 5 η 6 γίνεται αγορά μεταχειρισμένης 650 cc.  Εκτώς αν πρέπει να κοιτάξω αλλού.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση σας! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος yey! έγραψε:

Καλησπέρα σας! 

Για να μην σας κουράσω στο μπλα μπλά όποιος έχει cb500x ( η και απο τις αλλες 2)  αν μπορεί να μου λύσει μερικές απορίες μιας και θα τα ξέρει απο πρώτο χέρι. 
Λοιπόν παρόλο που έριξα μια ματιά στο topic της cb500x, 105 σελίδες ειναι πολλές για να τις βγάλω ολες. Βεβαια μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες.

1) Προβλήματα στο κιβώτο? Ισχύουν? Τα νεα μοντέλα τα έχουν?  Η  απλά με την λογική παπιού ( λιγο γκάζι πριν αλλάξεις ταχύτητα δεν κολλάει τιποτα) δεν υπάρχει πρόβλημα? Δεν εχω δοκιμασει το προηγουμενο μοντελο. Εχω του '16. Το κιβωτιο ειναι κλασσικο Honda βουτυρο. Μερικες false neutrals και τιποτα αλλο. Αν τραβας τον συμπλεκτη σε ολη την διαδρομη του δεν θα εχεις κανενα θεμα ουτε και με αυτο. Κανενα προβλημα.
2) Για πόλη κάνει σίγουρα , για εκτώς? Μεγάλες αποστάσεις και δρόμοι υψηλής ταχύτητας? Τραβάει ? Επιτάχυνση καλή υπάρχει ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες? Και βεβαίως τα 180 ως τελική καλύπτουν σε τέτοιες περιστάσεις? 
Αυτό το ρωτάω καθώς κάποιοι για 500 cc την θεωρουν αδύναμη σε σχέση με αλλες 500ρες.
Τελειως υποκειμενικο θεμα μιας και ταξιδια ο αλλος κανει και με παπι... Παρολαυτα εχω κανει ταξιδια, ταξιδακια και ταξιδαρες. Απο βολτουλες στην Χαλκιδικη μεχρι τον γυρο των Βαλκανιων. Δεν υφισταται η ερωτηση αν τραβαει. Φυσικα και τραβαει Το καλη επιταχυνση ειναι επισης υποκειμενικο. Αν θες δυνατο προσπερασμα θα χρειαστει να κανεις 1-2 κατεβασματα αλλα θα στο κανει αψογα, δυνατα και με ασφαλεια. Δεν ειναι η μηχανη που ξεκιναει με 6η... Με 180 συνεχομενα δεν θα πας πουθενα για πολλη ωρα. Αν ναι τοτε κοιτα αλλου. Φυσικα και καλυπτουν ομως σαν τελικη. Το τι θεωρουν καποιοι να το φιλτραρεις παντα αναλογα με την προσωπικη τους εμπειρια αλλα και τα δικα σου θελω.

3) Απο ασφάλειες, τελη κτλ καθώς και απο κατανάλωση πως τα πάμε? Δες αν θελεις λιγο εδω: κλικ μι

4) Λογοί που δεν θα την συνιστούσατε? Κατι που σας ξενερώνει παρα πολύ πάνω της? Τιποτα απολυτως γιατι την πηρα συνειδητοποιημενα και τα κανει ολα οπως το περιμενα. Θα ηθελα μονο να ταξιδευει λιγο πιο ξεκουραστα με την ενοια οτι στα 140-150 ειναι περιπου στις 7000 στροφες...σε κανει να ψαχνεις για 7η... φυσικα δεν εχει θεμα αλλα ειναι η αισθηση που σου δινει οτι παει τσιτα. Παιζει να αλλαξω γραναζωμα και να λυθει και αυτο. Το σκεφτομαι. Αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι κατι το τραγικο...
Κατι που να ξενερωνει παρα πολυ...Τα μαμα λαστιχα....αααντε και ο ηλεκτρικος ηχος...αλλαξα λαστιχα εβαλα και εξατμα...τριχες δηλαδη...

Για να δώσω λίγο εξτρα φως, με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη για 80% δρόμο - 20% off-road (χαλαρό εννοώ). Μιας και ειμαι αρκετά συντιριτικός οδηγός δεν την θέλω για τρελλλλά γκαζια αλλα ταυτόχρονα να μην ειναι και under-powered. Έχω την δυνατότητα και για παραπάνω κυβικά αλλα δεν νομίζω οτι θα μου χρειαστούν προσωπικά. Δεν ξέρω ομως αν για 7000 ευρώ ειναι money for value ενω με 5 η 6 γίνεται αγορά μεταχειρισμένης 650 cc.  Εκτώς αν πρέπει να κοιτάξω αλλού. Αν εισαι οντως συντηρητικος οδηγος καλοριζικο. Αντιπαλος δεν υπαρχει στα ιδια λεφτα...παρολαυτα παραμενει τσιμπημενο...οπως τσιμπημενα ειναι και τα αντιστοιχα 650-700 του ανταγωνισμου. Για μεταχειρισμενη το βλεπεις. Δες ομως και την ευκολια και οικονομια στην πολη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση σας! Καλοταξιδο ο,τι κι αν αποφασισεις!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαζί με την γυναίκα, είμαστε 200 κιλά, κρατάει σταθερά 150χλμ/ω εθνική, ανεβαίνει βουνά, δεν μασάει,  δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά σίγουρα τραβάει.

Μοναδικό αρνητικό, μέχρι στιγμής, αυτό που συντονίζει λίγο στο γέμισμα της 6ης και νομίζεις οτι έχει και άλλη, δεν λέει και στα όργανα ποια ταχύτητα έχεις. ΑΝ είναι να το έχεις μόνο για εθνική, βάζεις το γρανάζι από NC700, και στρώνει,  εγώ που αποφεύγω εθνική όσο γίνεται, και προτιμώ στροφές και βουνά, μάλλον δεν θα το κάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ήσουν παρα πολύ επεξηγηματικός και βοηθιτικός. 

 

πριν 3 ώρες, το μέλος enterprise-psi έγραψε:

Μαζί με την γυναίκα, είμαστε 200 κιλά, κρατάει σταθερά 150χλμ/ω εθνική, ανεβαίνει βουνά, δεν μασάει,  δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά σίγουρα τραβάει.

Μοναδικό αρνητικό, μέχρι στιγμής, αυτό που συντονίζει λίγο στο γέμισμα της 6ης και νομίζεις οτι έχει και άλλη, δεν λέει και στα όργανα ποια ταχύτητα έχεις. ΑΝ είναι να το έχεις μόνο για εθνική, βάζεις το γρανάζι από NC700, και στρώνει,  εγώ που αποφεύγω εθνική όσο γίνεται, και προτιμώ στροφές και βουνά, μάλλον δεν θα το κάνω.

Γενικά δεν θα ειμαι και πολύ στα νερά της ενθικής , αλλα αν τυχει να ξέρω οτι ειναι εφικτό να κολυμπήσει. 
Πιο πολύ για ενα μέσο που θα με βολτάρει σε βουνά και δρόμους εκτώς πολης για βόλτες αναψυχής αλλα ταυτόχρονα να ειναι και ένα μέσο για εντός πόλης που δεν θα πίνει με το κιλό την βενζινη αλλα ταυτόχρονα θα ειναι και διαχειρίσιμο απο καθε αποψη. 

Απο ότι κατάλαβα για ταχύτητες 150 και κάτω κανει μια χαρά και ηρεμα. Γενικα για εμενα που προτιμώ ηρεμη οδήγηση με χαμηλές στροφές. 

Ευχαριστώ για την απάντηση! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...