Jump to content
chmavr

Κομμένη βίδα....σαββατιάτικο δωράκι...

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους....

Τα κατάφερα και έκανα την μακακία που ήθελα πάντα να αποφύγω...

Λόγω βιασύνης και μακακίας ρύθμισα λάθος το ροπόκλειδο και κατάφερα πραγματικά να κόψω την κάτω βίδα του καπακιού του φίλτρου λαδιού στο XT....Την ώρα που το βίδωνα αντι να το ρύθμισω στα 10 nm το εβαλά στο χ3 και ρυθμίστηκε στα 30...αποτέλεσμα πήρα την βίδα στο χέρι. Για οσους γνωρίζουν το ΧΤ έχει 3 βίδες εκεί, 2 πάνω μακρίες και την κάτω που είναι λίγο περιέργη σε σχήμα, στην αρχή πιο παχία και μετά το σπείρωμα το οποίο εσπασε σχεδόν στην αρχη..

Υπάρχει τρόπος να μπορέσω να τη βγάλω απο εκει μέσα, χωρις νμα χρειαστεί να λύσω το καπάκι για να το πάω σε μηχανουργείου? 

Η βίδα στην ουσία δεν έχει σπάσει σύριζα με το καπάκι, είναι περίπου 2 πόντους μέσα...

Η μηχανή σημειώτέον δεν εχει σταγόνα λάδι και ουτε μπορεί να μπεί γιατι θα φύγει οπότε δεν μπορεί να πάρει μπρόστα ούτε πιστέυω να κινηθεί...

Δώστε ρε παιδιά καμιά ίδεα - γνώμη - λύση μπας και σωθούμε γιατι πραγματικά μόνο αυτο μου έλειπε τώρα....

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η υπόλοιπη βίδα είναι μέσα μεσα στο μοτέρ ή προεξέχει καθόλου για να την πιάσεις με μία σκύλα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν κατάλαβα,αφού το κεφάλι είναι έξω τότε τι έσπασε;

Μήπως εννοείς έσπασε κομματάκι και εμεινε μέσα;δεν μπορείς να το πιάσεις σφιχτάε μια πένσα και να το ξεβιδώσεις;

Αν μπορείς ανέβασε μια φωτογραφία να το δούμε.

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δείς στην εικόνα στο καπάκι 1 είναι η μικρή η βίδα η κάτω. Εσπασε στο σημείο που αρχίζει το σπείρωμα, άντε να έχουν μείνει το πολύ 2 στροφές στο κομμάτι που εχω στο χέρι.....

http://imgur.com/a/1BRg2

Δυστηχώς φώτο θα βγάλω το πρωί...

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορεις να το βγαλεις αν ολα πανε καλα με εξολκεα βιδων, ανοιγεις μαιμτρυπα 2-3 χιλιοστα στο κεντρο της σπασμενης βιδας και βιδωνεις τον εξολκες ο οποιος φερει αναποδο σπειρωνα, επισης ειναι και κωνικος, οταν εσυ τον γυριζεις αριστεροστροφα αυτος βιδωνει μεσα στην σπασμενη βιδα και οταν φτασει στο σημειο να ¨τερματισει¨ Περιστρεφεται η σπασμενη βιδα και βγαινει.

Το εχω κανει αρκετες φορες αλλα για να πετυχει πρεπει να ανοιχτεί σωστα η τρυπα στο κεντρο της σπασμενης βιδας.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σοβαρά τώρα.  Γιατί  να βάλεις δυμοκλειδο στο καπάκι του φίλτρου.  Ειδικά όταν ξέρεις ότι είναι ευαίσθητο.  Ένα πάτημα θέλει να πατήσει το o_ring....  Ούτε δυναμό κλειδιά ούτε τίποτα.   

Επίσης  δεν φταίει η μαλακια που έκανες με τα nm....  Κάτι άλλο παίζει.  Δηλαδή δεν κλωτσισε το σπειρωμα στο αλουμίνιο  αλλά κόπηκε η βίδα που είναι σκληρό μεταλλο; 

Λίγο περιεργο

πριν 1 λεπτό, το μέλος HLIAS έγραψε:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα!

Εχεις δίκιο, μεσα στην βιασύνη μου τα έκανα ολα σκ@τ@...

Το σπείρωμα δεν έκανε κιχ ή τουλαχιστον εγω δεν το καταταλαβα, οπως βίδωνα τις άλλες δυο πάνω εκανε ενα τακ και πετάχτηκε.

Εδω και οι φώτο

Ο εξωλκέας νομίζω θα δουλέψει απλά το πακέτο θα είναι να κάνω την τρύπα εκει μέσα.....

Ασε που φοβάμαι κιολας μην κάνω μεγαλύτερη μακακια...

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφόσον φοβάσαι (δεκτό και λογικο)   βάζεις πόδια κάτω και σπρώχνεις μέχρι το συνεργείο να το κάνει ένας μηχανικός.  Γιατί να αγοράσεις ανάποδα κολαουζα,  τρυπανακια,  κλπ και με το ρίσκο να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά,  θα είναι μεγαλύτερο το κόστος.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι σίγουρο ότι θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά και ειδικά με το τρυπάνι,γιατί προσπαθώντας να τρυπήσεις το κομμάτι της βίδας μέσα στο μοτέρ,θα παρακεντρήσει το δράπανο και θα φας τις βόλτες.Πρέπει πρώτα να το 'σημαδέψεις' με μία πόντα στο κέντρο ώστε να μη ξεφύγει το τρυπάνι και αρχίσει να σκάβει τα πάντα κει μέσα!

Μηχανουργείο που είπε κι ο Ηλίας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγώ μηχανουργείο θα πω αν και προσωπικά την έκανα και εγώ σε παρόμοια Γιαμαχόβιδα την μακακία μου και έσπασε σαν καρότο (και όχι μία αλλά δύο).

Βέβαια προσωπικά την έβγαλα με επαναφορτιζόμενο δράπανο βάζοντας καλής ποιότητας αρίδα και γυρνώντας αριστερόστροφα το τρυπάνι όπως ξεβιδώνουμε. Βγήκε λοιπόν έτσι μια χαρά και χωρίς πρόβλημα. Δεν συνιστάται βέβαια αυτή η μέθοδος, η σωστή είναι όπως είπαν οι σύντροχοι παραπάνω με μικρή πόντα και μετά κολαούζο πούναι γιαυτή τη δουλειά. Κρίμα, λυπάμαι αλλά συμβαίνει ευκολότατα και δεν ξέρω γιατί οι βίδες της Γιαμάχα κόβονται έτσι σαν καρότα. Και σε άλλα έχει γίνει μακακία αλλά δεν πάθανε τέτοιο πράμα.

Υ.Γ. Ακριβώς στο ίδιο μέγεθος κόπηκαν και οι δικές μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχας ευχαριστω πολυ ολους!

1.θα παω σιγουρα σε συνεργειο εγω δεν μπορω-φοβαμαι μην κανω μεγαλυτερη ζημια. Θα παω να ρωτησω στην τοπικη αντιπροσωπεια κ μετα στο συνεργειο που παω να δω τι θα μου πουν. Μηχανουργειο δεν κερω που εχει κοντα και επισης αν βρω,λυνω βγαζω καπακι η το παω ολο;;

2.ευτυχως και στα δυο μπορω να παω επειδη ειναι κατηφορα, απλα δεν ξερω αν μπορω ακομα και σπρωχτο γτ δεν εχει σταγονα λαδι μεσα....μπορω να παω με οδικη. Σκεψεις;;;

3.με ξενερωνει παρα πολυ η μακακια που εκανα και ελπιζω νανλυθει...παθημα μαθημα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα! 

Αρχικά μην σκας, αυτά λύνονται εύκολα. Αρχικά καλά κάνεις και σφίγγεις με δυναμόκλειδο. Οι βίδα αυτή κόβεται για να μην κλωτσήσει το σπύρωμα. Όταν αλλάζει λάδια να το αφήνεις αφού τρέξουν να κρυώσει γιατί το μοτέρ είναι ένα κράμα αλουμινίου- μαγνησίου που ζεστό γίνεται σαν πλαστελίνη και κλωτσάει σπύρωμα για πλάκα. 

Τώρα η βίδα που κόπηκε αλλάζει εύκολα αλλά αν δεν εμπιστεύεσαι τα χέρια σου, βγάλε το καπάκι, δεν χρειάζεται να πας όλη τη μηχανή.Απλά στο δέσιμο θα χρειαστείς μια φλάντζα. Όλες οι βίδες αυτές σφίγγουν με 10NM. Εγώ βάζω και πασόκολλα στις συγκεκριμένες.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδη ειναι μανουρα το καπακι ειπα να ρωτησω αν μπορουν οπως ειναι,αν δω οτι δεν τονεχουν θα το βγαλω και οπως ειπες ξανα δεσιμο!

αυτο ευχομαι και εγω βα ειναι ευκολο να βγει, για εχω ψιλοχοντροσκασει απο χθες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 ώρες, το μέλος chmavr έγραψε:

το ΧΤ έχει 3 βίδες εκεί, 2 πάνω μακρίες και την κάτω που είναι λίγο περιέργη σε σχήμα, στην αρχή πιο παχία και μετά το σπείρωμα το οποίο εσπασε σχεδόν στην αρχη..

Να ρωτησω κάτι ?

Μπορείς να πείς βημα-βήμα, τις κινήσεις που κάνεις κάθε φορά που δένεις το καπάκι ? (Ας ονομάσουμε τς μακριές 1,2 και την κομμένη 3.)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τις 4 προηγουμενες φορες που το εκανα,γινοταν με την εξης σειρα:

εσφιγγα με το χερι και τις 3 και μετα με το ροποκλειδο 1-2 και μετα 3.

αυτη τη φορα εκανα το ιδιο στην αρχη μονο που πηγα πρωτα στην 3 με 30nm.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά, κάλυψε με καθαρό πανί (και οχι στουπί), την είσοδο του φίλτρου λαδιού, ωστε να μην εισχωρησει κατι μεσα στο μοτέρ.

Το κομμάτι που εχει μεινει μεσα, ειναι αρκετά μεγάλο, αλλά θα βγει. ο χωρος που εχεις ειναι 5.5-6 χλστ, οπότε με δράπανο + κλέφτη θελει αρκετη προσοχή και να το εχεις ξαναδοκιμασει αλλου. ΙΜΟ, μην το προσπαθησεις.

Με ενα κατσαβίδι, μπορεί να την γυρίσεις. ΟΜΩΣ, παλι θελει προσοχή, διοτι πολυ εύκολα θα χαλάσεις το εσωτερικο σπείρωμα..

Θελεις ΚΑΤΙ σαν κατσαβιδι, αλλά οχι μεταλλικό. Χρησιμοποιησε μια παλια οδοντοβουρτσα, φάτηνε με τροχο/λιμα να την φέρεις στα 5χλστ, ΚΑΙ δημιούργησε εμπρός μια ακμή σαν του κατσαβιδιού. Δουλεψε άφοβα, δεν θα κανει καμμια ζημιά. Εχει μεγαλες πιθανοτητες η πλαστικη ακμη, να ΑΡΠΑΞΕΙ κάποια προεξοχη της κομμενης βιδας και να αρχίσεις να την βγαζεις.

Αν νιωσεις οτι γύρισε (εστω και λίγο), εχεις κανει το 99% της δουλειάς. βγαλε την οδοντοβουρτσα + πλάκωσε την τρυπα με ενα σπρει καθαρισμου/λαδιου ότι να'ναι, ωστε να πεταχτουν εξω διαφορα υπολλείματα = να μην σκαλώνει η βιδα οπως ερχεται εξω.

μόλις βγει, θες νεα γνησια βιδα απο Γιαμαχα. Πριν την βαλεις, πέρνα μια οποιαδηποτε Μ6 βιδα, ωστε να καθαρισει το σπειρωμα και πλαι σπρει.

Η σειρα συσφιξης, θα ηταν καλυτερα 1-3-2, 2-3-1. Το μικρό O-ring που εχει η 3, ειναι ο λογος που ΙΜΟ παντα ετσι τις εσφιγγα στα ΧΤ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο π με προβληματιζει ειναι το ποσο στενη ειναι η τρυπα για να μπει το οτιδηποτε...και εκτος απο αυτο,το πλαστικο της οδοντοβουρτσας τοσο μικρο σε διαμετρο νομιζω οτι θα σπασει....η μακακια ειναι οτι δεν ειναι προσωπο και θελει 2-3 ποντους για να πιασει το σπασμενο κομματι.

βεβαια ειναι εξαιρετικη ιδεα!το εχεις κανει εσυ;;;

επισης το σπρευ δεν θα χαλασει το λαδι που θα βαλω;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

update!

1. δοκίμασα τα εξής: εβαλα ενα δοκιμαστικό κατσαβίδι με πολύ ψιλή μύτη και την γυρισε απλα μετά σταματησε. Μετά εκανα το κόλπο με την οδοντοβουρτσα και εχει γυρίσει αρκετά, απο αυτό που βλέπω πρέπει να είναι η μισή μεσα. Απλα σταμάτησε τωρα να γυρνάει οτι και να κάνω, και φοβάμαι μην εχει γεμίσει μικρα κομματακια απο το πλαστικό της οδοντοβουρτσας και κολλήσε.

Θα δοκιμάσω λίγο ακόμα και αν δεν γίνει τίποτα το λύνω και αυριο πρωί σε ενα μηχανουργείο να τελείωνουμε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το πιο πιθανό είναι να έχει πάρει μαζί της το σπύρωμα για αυτό να κόλλησε.

Το αυτο.

Με φακο δεν μπορεις να δεις μεσα την κατασταση του σπειρωματος? 

 

 

εντιτ: καπου διαβασα να ριξεις σπρειτ μεσα κλπ πριν ξεκινησεις την προπαθεια, το εκανες? Ακομα και αν δεν εχεις φαει το σπειρωμα, το παραμικρο σκουπιδακι θα δυσκολεψει τη διαδικασια πολυ. Αν δεν εριξες κανεναν σπρειτ (αυτα με το σωληνακι ποου φτανουν παντου) για πλυσιμο, βιδωσε παλι τη βιδα και καν'το τωρα. 

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οχι δεν εριξα καθολου σπρευ.να την βιδωσω και να ριξω ξανα για να την ξεβιδωσω δεν παιζει...νομιζω οτι θα καταληξω στην λυση του μηχανουργειου για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

παντως δεν φαινεται να εχει παρει σπυρωμα γτ γυρισε σχετικα ευκολα.σκεφτομαι ακομα και να βαλω κανα μικρο τσιμπιδακι μπας και την γυρισω...

θα λυσω καπακι τι να κανω ποσο δυσκολο, 10 βιδες ειναι το ατιμο

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος chmavr έγραψε:

 

θα λυσω καπακι τι να κανω ποσο δυσκολο, 10 βιδες ειναι το ατιμο

Ναι. Κανόνισε να φας κιαλλες βίδες... 

Αφού στο δύσκολο κομμάτι της δουλειάς ξεκίνησε  εύκολα, τώρα θέλει απλά τρόπο... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...