Jump to content
Μανώλης93

Ζωντανή Συζήτηση Ιουνίου 2017

Recommended Posts

καλησπερα, καλο μηνα!

ειδα τον 1ο ακρανωτο με αμανικο, σορτσακι και παντοφλα. το καλοκαιρι εχει μπει για τα καλα :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μου φαινεται η Ζωντανη πεθαινει. 2 Ιουνιου ανοιγμα θρεντ, να εχουμε φτασει σχεδον στα μεσα του μηνα και μολις 5 ποστ μαζι με το δικο μου.

Καλο υπολοιπο μηνα συντροχοι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

 

 

 Στην Αθήνα έχει 4 ντήλερ ο Καπράνης και αυτός στα δυτικά είναι ο πιο σωστός κατ' εμέ γιατί τον συζήτησα αρκετά και μου έλυσε πολλές απορίες, θεωρώ πως θα έλυνε το όποιο πρόβλημα μου παρουσιαζόταν αν αγόραζα το μηχανάκι.

Μια φορά όταν πρωτοπήρα το παπι τον Φλεβάρη του '15 (με το μεγαλύτερο μοτέρ) είχα ρωτήσει τον αντιπρόσωπο εδω περα στην Καβάλα τι λάδι βάζουν γιατί δυσκολευόταν πολυ να πάρει μπρος και ΑΝ πάρει  μετα θα έσβηνε. Μου λεει "5W-40". Λέει μια ο πατέρας μου πως είναι πολυ ψιλό το λάδι που σου βάζει για παπι. Ψάχνομαι και εγω και βλέπω πως το λάδι συνιστάται για σκούτερ με υγρόψυκτο κινητήρα μεγάλου κυβισμού, τσατίστηκα. Πέρνω τηλέφωνο στην Θεσσαλονική και ρωτάω για το λάδι γιατί βιβλιαράκι συντήρησης (οχι του service το manual) δεν έχει. Μου λέει ενας εκεί: "Ότι σου βαζουν εκει πέρα". Τους ρωτάω "Μα είναι πολυ ψιλο το λάδι για παπί" και του λεω το και το. "Στον αντιπροσωπο σου οι απορίες". Έτσι λοιπόν, κοντα στα 9.000 χλμ, αλλάζω φελλά συμπλέκτη λόγω κακής λίπανσης σύμφωνα με εναν άλλον μάστορα. Και δεν είναι φτάνει αυτό, ο αντιπρόσωπος που πηγαινα το παπι, δεν ρύθμισε ποτε την  αλυσίδα στο παπι και ούτε την λάδωσε ξανα παραμόνο την πρώτη φορα. Πάμε και εκεί για αλλαγη. Έφυγαν 90 ευρώ επειδή ο αντιπροσωπος της πολης μου είναι τσαπάς όπως και ο κεντρικός επειδή δεν ξέρει το μοντέλο που έφερε τι απαιτήσεις έχει. Τωρα, αν εσυ φίλε είχες καλη επαφή με αυτον τον καρκάντζαλο τι να πω, καλό αυτό. Εγω προσωπικά που ήμουν και... πελάτης του υποτίθεται μου έκανε πολλά νερα. Και ο ενας και οι άλλοι δυο (ήρθε και ενας ακόμη που κι αυτός με έκανε πατάτες). 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το λάδι οκ καμιά παρατήρηση... αν και δεν βλέπω συσχέτιση λαδιού με τα σβησίματα...

για την αλυσίδα είσαι φάουλ όμως, δεν λαδώνεις στα σέρβις μόνο

Τροποποιήθηκε από τον Ravendark
  • Like 2

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όπως λέει και το ''εγκόλπιον του καλού μπλοφαδόρου για την πληροφορική'' (αν το βρείτε, διαβάστε το btw):

9789607140197-200-0129454.jpg

Aν όοοοολα τα άλλα αποτύχουν, δοκίμασε να διαβάσεις το manual.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
  • Like 2

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

H λογική πάντως λέει πως σε μικρό τετράχρονο μοτέρ σχεδίασης και τεχνολογίας τριακονταετίας δεν μπαίνει λιπαντικό 5W-40...Αν ήμουν 20 χρονών μπορεί και να ψάρωνα με τις πίπες του "μάστορα" στα 48 όμως και μετά από 30 χρόνια στη σέλα και ενασχόλησης με μοτοσυκλέτες απλά τον γράφω στ' @δια μου και το συντηρώ-επισκευάζω μόνος μου γιατί δεν έχω την υπομονή να ακούω τις μ@λ@κίες τους, ακόμα και σε πολύ φίλους μαστόρους δεν πηγαίνω και ας μου κάνουν παράπονα, γιατί έχω βαρεθεί. Η μόνη φορά που το μηχανάκι θα πάει σε κάποιο κατάστημα είναι για να αλλάξω λάστιχα, τίποτ' άλλο...

 

Ας μείνουμε όμως στα του Daytona, οι άλλες μάρκες έχουν τα δικά τους νήματα...:cheers:

  • Like 1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Όπως λέει και το ''εγκόλπιον του καλού μπλοφαδόρου για την πληροφορική'' (αν το βρείτε, διαβάστε το btw):

9789607140197-200-0129454.jpg

Aν όοοοολα τα άλλα αποτύχουν, δοκίμασε να διαβάσεις το manual.

WP_20170621_21_34_05_Pro.jpg

:sopase:

  • Like 3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Ravendark έγραψε:

Για το λάδι οκ καμιά παρατήρηση... αν και δεν βλέπω συσχέτιση λαδιού με τα σβησίματα...

για την αλυσίδα είσαι φάουλ όμως, δεν λαδώνεις στα σέρβις μόνο

Πλέον αφου το συντηρώ μόνος μου ξέρω πολλά αφου είναι και η ειδικότητα μου. Ας το παραδεχτούμε, κανένας νεος οδηγός δεν ήξερε περισσότερα πάνω σε αυτά. Ούτε τα μηχανολογικά του ΚΟΚ που δίνει ο καθενας δεν τα γράφει. Μια συμβουλή απο εναν μάστορα (όχι κάστορα) δεν θα έβλαπτε κανέναν. Αλλά όπως μου είχε πει και ενας δικος μου άνθρωπος: "Ο Ελληνάρας τεχνικός αυτη την μ##ακία με την απάτη δεν θα την κόψει ποτέ". Ούτως η άλλως την έχετε πατήσει σχεδόν όλοι σας, αφου εκείνες οι εποχές μένουν ακόμη και σήμερα σαν "copy-paste". By the way, καλή επιτυχία. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Πλέον αφου το συντηρώ μόνος μου ξέρω πολλά αφου είναι και η ειδικότητα μου. Ας το παραδεχτούμε, κανένας νεος οδηγός δεν ήξερε περισσότερα πάνω σε αυτά. Ούτε τα μηχανολογικά του ΚΟΚ που δίνει ο καθενας δεν τα γράφει. Μια συμβουλή απο εναν μάστορα (όχι κάστορα) δεν θα έβλαπτε κανέναν. Αλλά όπως μου είχε πει και ενας δικος μου άνθρωπος: "Ο Ελληνάρας τεχνικός αυτη την μ##ακία με την απάτη δεν θα την κόψει ποτέ". Ούτως η άλλως την έχετε πατήσει σχεδόν όλοι σας, αφου εκείνες οι εποχές μένουν ακόμη και σήμερα σαν "copy-paste". By the way, καλή επιτυχία. 

Σόρρυ δηλαδή ρε φίλε, αλλά εσύ ως νέος οδηγός δεν ήξερες ότι έπρεπε να πλένεις και να λαδώνεις την αλυσίδα; Ποδήλατο δεν είχες πριν πάρεις μηχανάκι; Αυτό αλυσίδα δεν είχε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Σόρρυ δηλαδή ρε φίλε, αλλά εσύ ως νέος οδηγός δεν ήξερες ότι έπρεπε να πλένεις και να λαδώνεις την αλυσίδα; Ποδήλατο δεν είχες πριν πάρεις μηχανάκι; Αυτό αλυσίδα δεν είχε;

Θα 'πρεπε; Και οχι η αλυσίδα μου δεν λαδωνόταν στο ποδηλατό μου ποτε και κυλούσε μια χαρά. Είναι η δουλειά μου; Στα 8 σου ήξερες οτι έπρεπες να ρίχνεις λάδι στο ποδηλατο; Στα 18 σου μπορεί, αλλά κανείς δεν ήξερε ΠΡΙΝ μαθει, μην λέμε εξυπναδες τώρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Ας μείνουμε όμως στα του Daytona, οι άλλες μάρκες έχουν τα δικά τους νήματα...:cheers:

Ακριβως γι' αυτό, καθαριστηκε το τοπικ του Dy + μεταφερθηκαν τα οφ-τοπικ ποστ στην Ζωντανη.

  • Like 1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ακριβως γι' αυτό, καθαριστηκε το τοπικ του Dy + μεταφερθηκαν τα οφ-τοπικ ποστ στην Ζωντανη.

Να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο και την υπομονή, έχω κάνει mod σε φόρουμ και ξέρω τη "γλύκα"

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σε τι αποτελεσμα ερχομαστε παλι σε ακομα μια συζητηση? στο οτι ο ελληνας δεν εχει παιδεια, ΠΟΥΘΕΝΑ ομως, και δε προκεται να αποκτησει (εκτος απο καποιες εξαιρεσεις).

στα 13 που επιασα 1η φορα τιμονι παπιου, ομολογω πως ουτε εγω ηξερα πως πρεπει να καθαριζεις-λαδωνεις την αλυσιδα. εμαθα παρα πολλα απο τα φορουμ (ηταν και στη "μοδα" τοτε, ασχετα αν σε μια κομοπολη 7κ κατοικων ημουν ο μονος που ασχολουταν και πρεπει να ειμαι ακομα και σημερα). οι μηχανικοι-γονεις-θεοι κτλ ειχαν-εχουν τη νοοτροπια "αν παιρνει μπρος και τσουλαει, εισαι ενταξει. λαστιχα, φρενα, αλυσιδες τα αλλαζεις μονο οταν γινουν θρυψαλα".

λογο δουλειας βλεπω πολλα οχηματα καθε μερα (2τροχα, 4τροχα). η συντηρηση που γινεται σε αυτα ειναι μηδενικη. τελειωμενοι δισκοι με πολυ νυχι, λαστιχα ξεραμενα που εχουν "ανοιξει", αλυσιδες που εχουν να γρασαριστουν απο τη μερα της αγορας του 2κυκλου.

@GiannisTs το λαδακι που σου προτειναν παραειναι λεπτο για παπι (10-40 βαζεις στο ιννοβα στο οποιο το μοτερακι ειναι λιγο "ιδιαιτερο" απο τα αλλα). διαβασε το μανουαλ για να εισαι σιγουρος. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Επισκέπτης
Το θέμα δεν δέχεται άλλες απαντήσεις.

×
×
  • Create New...