Jump to content
Motoris135

yamaha MT 07 ή honda CB500F

Recommended Posts

Καλησπερα, ειμαι νεο μελος, τωρα θα ξεκινησω για διπλωμα για να παρω την πρωτη μου μηχανη...ειμαι 25 και θα παω απευθειας για απεριοριστων. Το ερωτημα ειναι το εξης, yamaha mt07 ή honda cb500f ? Θα ηθελα γνωμες και ειδικοτερα οσον εχουν αυτες τις μηχανες ή τις εχουν οδηγησει. Αυτο που με κανει να το σκεφτομαι μιας και θεωρειτικα ειναι πιο value for money η μτ07 ειναι οτι θα ειναι η πρωτη μηχανη μου και δεν εχω ξανακαβαλησει ποτε μηχανη...θα ειναι η πρωτη μηχανη αυτη που θα παρω. θεωρειτε οτι το mt 07 που ειναι πιο αγριο απο το cb οτι θα ειναι επικινδυνο? με την εννοια οτι ειμαι τελειως αρχαριος...τι προτινετε? ευχαριστω.

 

edit: ξεχασα να πω οτι η χρηση της μηχανης θα ειναι 95% στην πόλη (Αθήνα) και ελάχιστα (5%) ταξιδάκι προς τα έξω...

Τροποποιήθηκε από τον Motoris135

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

CBR500R

Και όμορφο Και βολικό.

CBR500R_2017_05.jpg

Τα άλλα που γράφεις, εγώ προσωπικά, τα βρήσκω παντελώς αόρατα, δεν θα τα πρόσεχα ποτέ (ίσα ίσα για να μην τρακάρω). Το CBR θα έλεγα ένα ''ρε τι ωραίο είναι αυτό'' από μέσα μου. Γνώμες είναι αυτές, ο καθένας έχει την δική του.

 

Δες και CBR300RR του 2017 (έρχεται Ελλάδα; δεν ξέρω)

2017-Honda-CBR250RR-1.jpg

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δεν εχει fairing δεν ειναι μηχανη ενα πραγμα???????

 

Mt07 πολυ φιλικο, πιστευω ειναι οτι πρεπει για νεο οδηγο αρκει να εχει το μυαλο στο κεφαλι του, το πανω εννοειται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το πρώτο που λες, ουσιαστικά ειναι σαν το cb500f απλά δεν ειναι γυμνό. το άλλο το CBR300R βλεπω 2 αγγελιες για καινουρια στο car.gr αλλά μήπως θα το βαρεθώ γρήγορα με 25 άλογα? επίσης στην ιδια κατηγορία υπάρχει το mt 03 που ειναι πιο φθηνο και πιο καλες επιδοσεις.

γενικά ψάχνω το καλύτερο μέχρι 7000. αρχικά έδινα μαξ 6000, αλλά μόλις ειδα το mt07 μου μπηκαν σκεψεις και δελεάστηκα αρκετα. (ήμουν προς cb500f αρχικα ειναι η αληθεια).

 

να πω επίσης οτι ειμαι μεγαλωσομος, 187 και 120 κιλα. αν αυτο παιζει ρολο σε καποια προταση σας.

πριν 2 λεπτά, το μέλος koukou έγραψε:

Αν δεν εχει fairing δεν ειναι μηχανη ενα πραγμα???????

 

Mt07 πολυ φιλικο, πιστευω ειναι οτι πρεπει για νεο οδηγο αρκει να εχει το μυαλο στο κεφαλι του, το πανω εννοειται.

απλά θα είναι η πρωτη επαφη μου με μηχανη και επειδη εχει και 75 αλογα και αγριαδα στη ροπη απο οσο εχω δει και ακουσει με φοβιζει μηπως ειναι επικινδυνη για πρωτη...

Τροποποιήθηκε από τον Motoris135

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για πρώτη μηχανή θα πρότεινα μεταχειρισμένη. Και καλύτερα χωρίς φέρινγκ. Οι χαζοπτώσεις (στατικές ή με λίγα χιλιόμετρα) είναι αναμενόμενες και εκτός από το οικονομικό της επισκευής, θα σε πιάσει η ψυχή σου αν δεις μηχανή λίγων μηνών γρατζουνισμένη και επίκειται και αρκετή χασούρα σε περίπτωση μεταπώλησης.

Ωστόσο το CBR500R που προτείνει ο Flying σε κόκκινο είναι απίστευτα όμορφο, έχει το γκάζι του (σχετικά), στρίβει ωραία και έχει απίστευτα μικρή κατανάλωση. Απλά δεν ξέρω αν θα σε βολέψουν τα κλιπόν του για κάθε μέρα στην Αθήνα.

Για τα άλογα, ο φόβος φύλαει τα έρμα. Οι μηχανές γίνονται επικίνδυνες όταν νομίζουμε πως το έχουμε (μετά από εξάμηνο - χρόνο, ανάλογα με το πόσο συχνά θα την χρησιμοποιείς). Οπότε το γκάζι του mt07 θέλει σεβασμό, αλλά μη σε φοβίζει.

Επειδή είσαι εντελώς αρχάριος, θα πρότεινα να βρείς ένα μεταχειρισμένο μικρομεσαίο δικύλινδρο γύρω στα 3000 με 3500 ευρώ με ABS, να μάθεις με αυτό για ένα - δύο χρόνια και μετά να πάρεις όποιο γουστάρεις πραγματικά.

Όποιο και να επιλέξεις, να κάτσεις πάνω του έστω για λίγο για να δεις αν βολεύεσαι εργονομικά. Αν πάρεις καινούργιο μηχανάκι, επιχείρησε να κάνεις πρώτα ένα test ride (όλο και κάποια αντιπροσωπεία θα βρεθεί να σου το δώσει σε ολόκληρη Αθήνα).

Καλωσήρθες και καλούς δρόμους!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος 2noob2furious έγραψε:

Για πρώτη μηχανή θα πρότεινα μεταχειρισμένη. Και καλύτερα χωρίς φέρινγκ. Οι χαζοπτώσεις (στατικές ή με λίγα χιλιόμετρα) είναι αναμενόμενες και εκτός από το οικονομικό της επισκευής, θα σε πιάσει η ψυχή σου αν δεις μηχανή λίγων μηνών γρατζουνισμένη και επίκειται και αρκετή χασούρα σε περίπτωση μεταπώλησης.

Ωστόσο το CBR500R που προτείνει ο Flying σε κόκκινο είναι απίστευτα όμορφο, έχει το γκάζι του (σχετικά), στρίβει ωραία και έχει απίστευτα μικρή κατανάλωση. Απλά δεν ξέρω αν θα σε βολέψουν τα κλιπόν του για κάθε μέρα στην Αθήνα.

Για τα άλογα, ο φόβος φύλαει τα έρμα. Οι μηχανές γίνονται επικίνδυνες όταν νομίζουμε πως το έχουμε (μετά από εξάμηνο - χρόνο, ανάλογα με το πόσο συχνά θα την χρησιμοποιείς). Οπότε το γκάζι του mt07 θέλει σεβασμό, αλλά μη σε φοβίζει.

Επειδή είσαι εντελώς αρχάριος, θα πρότεινα να βρείς ένα μεταχειρισμένο μικρομεσαίο δικύλινδρο γύρω στα 3000 με 3500 ευρώ με ABS, να μάθεις με αυτό για ένα - δύο χρόνια και μετά να πάρεις όποιο γουστάρεις πραγματικά.

Όποιο και να επιλέξεις, να κάτσεις πάνω του έστω για λίγο για να δεις αν βολεύεσαι εργονομικά. Αν πάρεις καινούργιο μηχανάκι, επιχείρησε να κάνεις πρώτα ένα test ride (όλο και κάποια αντιπροσωπεία θα βρεθεί να σου το δώσει σε ολόκληρη Αθήνα).

Καλωσήρθες και καλούς δρόμους!

Για μεταχειρισμενη δεν ξερω, διοτι δεν εχω γνωσεις απο μηχανες ωστε να την ελεγξω και να ξερω τι παιζει...θα μου πεις να την παω σε μηχανικο αλλά οκ αλλιως το καινουριο....Η cb500R ωραια (ουσιαστικα σαν την f με πλαστικα ειναι), απλα στην πολη δεν ξερω αν θα ειναι πιο ευχρηστη απο την F ή οποιοδειποτε γυμνο. τωρα σχετικα με την mt 07 ναι στο χερι μου ειναι. και υπαρχουν και δυο τρεις σκεψεις (1ον οτι θα την μαθω σταδιακα και ολα μια χαρα, 2ον οτι αν παρω μικροτερη ισως σε κανα χρονο να θελω κατι πιο καλο και να θελω τοτε την δυναμη και 3ον οτι μηπως αφου θα δουλευω πολη δεν χρειαζομαι την mt07 αλλά και μια με 50 αλογα μια χαρα θα ειναι λογικα. (απλα ειναι πιο καλη τιμη/αποδοση σε σχεση με αλλες γιαυτο με δελεασε).

 

υ.γ μια απορια: απο οσο γνωριζω για τις μηχανες οτι εχουν απλα τεκμηριο αγορας, όμως ξερω οτι απο 600 κυβικα και κατω δεν υπαρχει τεκμηριο ωστε να φορολογησε καθε χρονο όπως στο αυτοκινητο... πάνω απο 600 εχει και τεκμηριο ? δηλαδη, για την mt 07 που ειναι 700 κυβικα θα εχει και τεκμηριο και θα φορολογουμε καθε χρονο για αυτη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παπί σκουτερ είχες δικό σου? όχι τύπου είχε ο φίλος μου και μου το έδινε, όλοδικό σου και για πόσο χρόνο? τι αποστάσεις συνήθως έκανες? και πια η πιο μακρινή σου? 

εαν δε έκανες τίποτα απο όλα αυτά θα έπρεπε να περιμένεις λίγο και να ξεκινήσεις με κανονική μοτοσυκλέτα 125cc και δε θα έπρεπε να απαξιώνετε καθόλου την κατηγορία αυτή και με την πάροδο των χρόνων εφόσον σιγούρευες τι ήθελες απο εσένα και τι απο τα δίκυκλα να ανέβεις σταδιακά και σίγουρα παράλληλα με σχολεία οδήγησης είτε ακόμη με φίλους(όχι κάγκουρες) που θα σου μεταφέρουν ουσιαστική γνώση απο τις εμπειρίες τους ή τα σχολεία τους.    

το jump που θέλετε ως γενιά να κάνετε σε ολα τα ζητήματα κάπου δρα ανταγωνιστικά και σας κάνει καλύτερους κάπου σας σε βάζει κινδύνους και ρίσκα think it 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος doctoras9 έγραψε:

παπί σκουτερ είχες δικό σου? όχι τύπου είχε ο φίλος μου και μου το έδινε, όλοδικό σου και για πόσο χρόνο? τι αποστάσεις συνήθως έκανες? και πια η πιο μακρινή σου? 

εαν δε έκανες τίποτα απο όλα αυτά θα έπρεπε να περιμένεις λίγο και να ξεκινήσεις με κανονική μοτοσυκλέτα 125cc και δε θα έπρεπε να απαξιώνετε καθόλου την κατηγορία αυτή και με την πάροδο των χρόνων εφόσον σιγούρευες τι ήθελες απο εσένα και τι απο τα δίκυκλα να ανέβεις σταδιακά και σίγουρα παράλληλα με σχολεία οδήγησης είτε ακόμη με φίλους(όχι κάγκουρες) που θα σου μεταφέρουν ουσιαστική γνώση απο τις εμπειρίες τους ή τα σχολεία τους.    

το jump που θέλετε ως γενιά να κάνετε σε ολα τα ζητήματα κάπου δρα ανταγωνιστικά και σας κάνει καλύτερους κάπου σας σε βάζει κινδύνους και ρίσκα think it 

 

οπως ειπα στην αρχη τωρα σκεφτομαι να παρω την πρωτη μου μηχανη (μολις παρω το διπλωμα). δεν ειχα ποτε μοτοσυκλετα.

επειδη ειμαι 25 και δεν ειμαι 18 χρονων πιτσιρικας να πορωνομαι και να λεω παμε για σουζες και τετοια...δεν ειμαι τετοιος γιαυτο και ρωταω τι αξιζει να παρω....και απο θεμα οικονομιας (γιατι με το αμαξι εχω πολλα εξοδα στην Πολη) και για πιο αμεσες μετακινησης χωρις να μπλεκω στην κινηση συνεχεια. παλιοτερα ελεγα για σκουτερ ειναι η αληθεια (καποιο 300αρι), αλλά με τον καιρο και απο τοτε που ειδα καποιες μηχανες απο κοντα, μαρεσουν οι μηχανες περισσοτερο..ισως για την πολη να ειναι πιο καλα ενα σκουτερ και σιγουρα πιο ανετο...αλλά... επισης οπως ειπα ειμαι μεγαλωσομος οποτε δεν μου καθονται καλα ολες οι μηχανες...εδω στην duke 390 ανεβηκα να δω πως ειναι αν με βολευει και ημουν μεγαλυτερος απο αυτη :P οπως ειπα παραπανω, εχω 187 υψος και κιλα αρκετα.. οποτε δεν ξερω ποσο θα βολεψει ενα 125 ή κατι μικρο γενικα...ουσιαστικα κοιτουσα για 500 (γιαυτο ελεγα για το cb500, ομως ειναι σε πολυ κοντινη τιμη το mt07 και με δελεαζει αυτο). απο κει και περα δεν εχω αποφασισει τιποτα ακομα και μεχρι την τελευταια στιγμη θα ειμαι σε δειλλειμα πιστευω.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια χαρα εισαι ηλικιακα μην πας σε κατω απο 500cc. οποιο και να παρεις θα το χαρεις οποτε παρε αυτο που σαρεσει πιο πολυ στο ματι.. αυτος ειναι ο σκοπος να καβαλαμε και να το γουσταρουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πας καλά παιδί μου? Και μόνο που ρωτάς σου αξίζει να πάρεις το χοντα. Άκου τώρα πιο δίλημμα έπρεπε να έχεις. Mt07 vs SV650 vs Z650. Έτσι αν θες το συζητάμε, αλλιώς χοντα όλο προσόντα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος elprimerozen έγραψε:

Πας καλά παιδί μου? Και μόνο που ρωτάς σου αξίζει να πάρεις το χοντα. Άκου τώρα πιο δίλημμα έπρεπε να έχεις. Mt07 vs SV650 vs Z650. Έτσι αν θες το συζητάμε, αλλιώς χοντα όλο προσόντα. 

Το ρώτησα καθαρά για τα χρήματα. και εχει τυχει να δω αυτα τα δυο μου τραβηξαν το ενδιαφερον σε αυτα τα χρηματα. εχω δει και το z650 αλλά δεν μου αρεσε ιδιαιτερα απο κοντα. και κυριως (το σημαντικοτερο) δεν κουμπωσα και τοσο καλα πανω στο z650 (σε σχεση με την mt 07 κιολας θεωρω οτι καλυτερα mt 07 αντι για z650 στα λεφτα αυτα). οποτε το απορριπτω αυτο. To SV650 δεν το ειχα δει ειναι η αληθεια και φενεται καλο και σε καλη τιμη εξισου. οπως ειπα παραπανω βεβαια το ερωτημα δεν ειναι το τι ειναι καλυτερο σε επιδοσεις (ψιλο φενεται αυτο ακομα και σε μενα που δεν εχω εμπειρια). Το ερώτημα ουσιαστικα είναι αν θα ειναι ασφαλες για πρωτη μηχανη και χωρις να εχω καποια επαφη με αλλη, να παω σε τοσο δυνατη μηχανη οπως η mt07 ή SV650 που εχουν 75 αλογα. Αν είναι φιλικες αυτες οι μηχανες για εναν νεο οδηγο που δεν εχει πιασει ποτε μηχανη και θα ειναι η πρωτη του. αν βολευουν για καθημερινη χρηση στην Πολη κλπ. κατα τα αλλα γενικα ειναι πιο value for money και καλυτερες σε επιδοσεις οι αλλες και οχι η honda.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν αναφέρθηκα σε επιδώσεις. Φυσικά και είναι φιλικά μηχανάκια που έχουν κατασκευαστεί για νέους αναβάτες αλλά συνάμα και ικανά για το κάτι παραπάνω όταν έρθει η ώρα και εδώ είναι που χωλαίνει το χοντα. Όταν σε ένα 6μηνο θα το έχεις μάθει και στον χρόνο θα ζητήσεις το κάτι παραπάνω. Κοίτα όταν είναι να δώσεις τόσα λεφτά πρώτο και κύριο μέλημα σου θα πρέπει να είναι η εμφάνιση του, τι σου κάνει κλικ στο μάτι. Την μηχανή την αγοράζουμε με το συναίσθημα. Αυτή που σου αρέσει αυτή να πάρεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος elprimerozen έγραψε:

Δεν αναφέρθηκα σε επιδώσεις. Φυσικά και είναι φιλικά μηχανάκια που έχουν κατασκευαστεί για νέους αναβάτες αλλά συνάμα και ικανά για το κάτι παραπάνω όταν έρθει η ώρα και εδώ είναι που χωλαίνει το χοντα. Όταν σε ένα 6μηνο θα το έχεις μάθει και στον χρόνο θα ζητήσεις το κάτι παραπάνω. Κοίτα όταν είναι να δώσεις τόσα λεφτά πρώτο και κύριο μέλημα σου θα πρέπει να είναι η εμφάνιση του, τι σου κάνει κλικ στο μάτι. Την μηχανή την αγοράζουμε με το συναίσθημα. Αυτή που σου αρέσει αυτή να πάρεις. 

απλα πολλοι λενε οτι τοσα κυβικα και αλογα για πρωτη καλυτερα να αποφευγονται και καλυτερα να παω σε κατι μικροτερο(π.χ 300 αρι) και μετα να δω για mt07. βεβαια δεν ξερω μηπως κατι τετοιο τελικα ανεβασει την τιμη με την εννοια οτι θα πρεπει να πουλησω το ενα για να παρω αλλο και τελικα το τελικο κοστος μου βγει πανω απο 7000...απλα με φοβιζουν αυτοι που λενε να μην παω σε τοσα κυβικα και αλογα με τη μια...αυτο και μονο. και σκεφτομουν μηπως επρεπε να παρω κατι μεταχειρισμενο μικρο πρωτα για κανα ετος και μετα να παω mt 07. ή απευθειας mt07 καινουριο..δεν ξερω πραγματικα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από όσο καταλάβαμε έχεις καψουρα  με το mt07. 

Επίσης δείχνεις ότι έχεις προβληματισμους και το μυαλό μέσα στο κεφάλι.  

Εγώ λέω να πάρεις και εξοπλισμό και να πας για το mt07.  Προσοχή και σεβασμό θέλει.  Αν τα δείξεις αυτά δεν βλέπω λόγω να μην πάρεις το yamaha

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Από όσο καταλάβαμε έχεις καψουρα  με το mt07. 

Επίσης δείχνεις ότι έχεις προβληματισμους και το μυαλό μέσα στο κεφάλι.  

Εγώ λέω να πάρεις και εξοπλισμό και να πας για το mt07.  Προσοχή και σεβασμό θέλει.  Αν τα δείξεις αυτά δεν βλέπω λόγω να μην πάρεις το yamaha

καψουρα εχω φαει με το mt 07 ναι. απλα οντας λογικος και μη θελοντας να υπερτιμησω τις ικανοτητες μου. για παραδειγμα γνωσεις οδηγησης αυτοκινητου ειχα απο πολυ μικρος και ημουν ανετος οτι και να επαιρνα για αρχη. ομως επειδη μηχανη πρωτη φορα θα αγγιξω στο διπλωμα, δεν ξερω μηπως πρεπει να ξεκινησω κανενα χρονο με κατι μεταχειρισμενο μικροτερο και μετα σε mt07 ή με τη μια σε mt 07 καινουριο...αυτος ειναι ο βασικος προβληματισμος μου. Καποιοι λενε καλυτερα στην αρχη κατι να μαθεις καλα και μετα κατι καινουριο ενω αλλοι λενε με τη μια καινουριο αν εχεις το μυαλο σου και εισαι ωριμος. ενα φιλαρακι μου ειπε οτι ισως ειναι θεμα στην αρχη το να διορθωσεις ενα λαθος με την mt 07, εναντι μιας 300αρας ή μικροτερης ας πουμε. εχει μια λογικη, αλλά δεν μπορω να αποφασισω...λετε να παω σε κατι μικρο για αρχη? και αν ναι κατι του στυλ cbf 125 ή κατι σε 300αρι? ή με τη μια σε καινουρια mt07?

Τροποποιήθηκε από τον Motoris135

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκόλλησε σε παρακαλώ Mt07 είναι δεν είναι gsxr750. Ιδανικό για νέους αναβάτες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος elprimerozen έγραψε:

Ξεκόλλησε σε παρακαλώ Mt07 είναι δεν είναι gsxr750. Ιδανικό για νέους αναβάτες. 

Έχω κολλησει λιγο με αυτο γιατι οι περισσοτεροι που το συζηταω (εκ των οποιων καποιοι εχουν και μηχανες) μου λενε να πάω σε κατι μεταχειρισμενο και μικροτερου κυβισμου για αρχη, για να μάθω και αν γινει και καμια βλακεια ή γρατζουνια στην μηχανη να μην με νοιαζει. Γιαυτο ειπα μηπως πηγαινα κατι μικρο τυπου 125 cbf (βεβαια δεν ξερω ποσο βολικο θα μου ειναι με το σωματοτυπο μου) και μετα απο κανα χρονο σε καινουριο mt07... θα φυγει 1,5 χιλιαρικο βεβαια παραπανω...Θελω να κανω αν μου δωσουν ενα τεστ ride οταν παρω το διπλωμα, να δω και πως θα ειναι...και να αποφασισω μετα...σιγουρα κατανοω αυτο που λες εσυ οτι ειναι ιδανικο για νεους αναβατες αλλά σέβομαι και τη γνώμη των υπολοιπων που λενε καλυτερα κατι μικροτερο στην αρχη...

Τροποποιήθηκε από τον Motoris135

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεταχειρισμένο mt07 το σκέφτεσαι; Είναι καινούργιο μοντέλο, πολύ δύσκολα θα πετύχεις προβληματικό λόγω κακής συντήρησης.

Αν έχει κάποιο υπερβολικά χαμηλή τιμή, ίσως να προέρχεται από στούκα. Ένας έλεγχος σε μάστορα θα το εντοπίσει σίγουρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλα οπως ειχα πει παραπανω, δεν εχω καποιον γνωστο μαστορα (με οτι αυτο συνεπαγεται) ωστε να μου πει με σιγουρια παρτο ανετα και φυγε... με μια ματια που μολις εριξα στο car.gr, ειδα στην Αττικη στα μεταχειρισμενα mt07 απο 5000 (μοντελο του 2015) μέχρι 5700 (συζητησιμο) (μοντελο του '16). καινουριο γραφει 6950 (αλλά σιγουρα θα παρω είτε δώρα, είτε αν δεν θελω τα δωρα μια καλυτερη τιμη) που σημαινει οτι χοντρικα απο το μοντελο του 16 θα εχω 800-1000 ευρω διαφορα στην χειροτερη...δεν ξερω αν αξιζει να παω για 1000 ευρω σε μεταχειρισμενο. θα μου πεις δεν ειναι λιγα (ειναι ο εξοπλισμος μου ουσιαστικα), αλλά το καινουριο ειναι καινουριο...ενω το μεταχειρισμενο, δεν μπορει να ξερεις ακριβως τι στρωισμο εχει γινει, αν το πηγαινε σουζες κλπ που δεν φενονται...αν ηταν μεγαλυτερη διαφορα τοτε οκ...αλλα για 1000 ευρω διαφορα μεταχειρισμενο με καινουριο δεν ξερω αν αξιζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι για 1000 ευρώ διαφορά στα 6-7 χιλιάρικα δεν αξίζει. Εκτός αν βρεις κανένα με πολλά πολλά έξτρα (αναρτήσεις, φρένα, εξάτμιση κτλ), αλλά λίγο δύσκολο (όποιος το έχει φτιάξει έτσι, είναι απίθανο να θέλει να το αλλάξει τόσο γρήγορα). 

Μάστορας βρίσκεται, αν χρειαστείς. Με ΠΜ.

Τα δώρα συνήθως δεν αξίζουν. Ειδικά αν είναι κράνος, τζάκετ, γάντια κτλ. Θα πρότεινα να προσπαθήσεις να κατεβάσεις την τιμή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 λεπτά, το μέλος 2noob2furious έγραψε:

Ναι για 1000 ευρώ διαφορά στα 6-7 χιλιάρικα δεν αξίζει. Εκτός αν βρεις κανένα με πολλά πολλά έξτρα (αναρτήσεις, φρένα, εξάτμιση κτλ), αλλά λίγο δύσκολο (όποιος το έχει φτιάξει έτσι, είναι απίθανο να θέλει να το αλλάξει τόσο γρήγορα). 

Μάστορας βρίσκεται, αν χρειαστείς. Με ΠΜ.

Τα δώρα συνήθως δεν αξίζουν. Ειδικά αν είναι κράνος, τζάκετ, γάντια κτλ. Θα πρότεινα να προσπαθήσεις να κατεβάσεις την τιμή.

Μπα δεν βλεπω να εχουν κατι ιδιαιτερο στα εξτρα τους... ναι θεωρω οτι 1500 ευρω διαφορα απο το μοντελο του '15 και 800-1000 ευρω διαφορα απο το μοντελο του '16, δεν εχει πολυ νοημα... οποτε για τετοια διαφορα τιμης δεν νομιζω να αξιζει μεταχειρισμενο οπως ειπαμε... ναι τα δωρα δεν ειναι καλα, το ξερω...σκεψου γνωστος μου παλια ειχε παρει gsxr και του δωσαν ιδιο κρανος δωρο με ενα αλλο φιλο μου που πηρε σκουτερ 200 κυβικα... τιμη θα παζαρεψω καλυτερα...

Τροποποιήθηκε από τον Motoris135

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα, επειδη ειδα σε προσφορα τα duke 200 και το γυμνο και το superpsport σε ακομα καλυτερη τιμη το ss. και επειδη σκεφτομουν για αρχη μηπως να παρω κατι πιο μικρο απο το mt07 για ενα εναμιση χρονο μεχρι να εξοικιωθω, λετε να εβλεπα σοβαρα το duke 200? βεβαια το supersport εχει πιο δελεαστικη τιμη...ομως αφου μελλοντικα θελω να παω στο mt 07 που ειναι γυμνο, μηπως δεν θα ηταν καλο τωρα να ξεκινησω με supersport? γενικα τι γνωμη εχετε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος elprimerozen έγραψε:

Να σου πω ένα μυστικό? Το Duke είναι πιο απόλυτο μηχανάκι από το 07:tooth:

τι εννοεις ? οτι ειναι καλυτερο το duke απο το mt07? ή το λες ειρωνικα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...